Online

Pašreiz BMWPower skatās 200 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: Par un ap 5er E60 II

AutorsZiņojums
Angelz
20. Apr 2018, 16:12 #2941

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2878

Braucu ar: BMW



Tas ir tas bloks kas atbild par ekrāna un audio darbību ja nemaldos..?




Tieši nē, pakārtoti jā. Te būs sīkāk: [URL=http://www.auto-evasion.com/forum-auto/img/tmp/233282_1480800862_sbt-micro-power-module-e60-e61-e63-e64.pdf]Micro Power Module[/URL].

MPM ar daudz ko ir mijiedarbībā. Sastopams pirmajos PreFL ar atslēgu, pēcāk PreFL/FL ar start/stop pogu pārmigrēja uz KGM.

[ Šo ziņu laboja Angelz, 20 Apr 2018, 16:14:41 ]



-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
bmwaddict
20. Apr 2018, 21:48 #2942

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


20 Apr 2018, 08:39:44 @Angelz rakstīja:

19 Apr 2018, 22:57:27 @motherfuckers rakstīja:
Meklēju šo te moduli priekš pre face ar mazo ekrānu. Auto 2003 gada pašas beigas...

https://m.ebay.com/itm/BMW-NEW-MPM-Micro-Power-...16.c100408.m2460


Aizbrauc uz jebkuru šrotu kur angļus jauc, būs pilns pa lēto ar MPM blokiem.


neticu ka pilns un pa leeto. tas bloks ir idiotiskaa vietaa novietots zem rezerves ritenja un ja bagaazhniekaa lietus laikaa tiek uudens tad tas bloks ir pirmais kas nospraags. un kaa zinaams anglijaa lietus liist taa normaali. un arii LV jaukais klimatinjsh kur gumijas regulaari piesalst pie vaaka un tiek bojaatas. ne velti shitas ebajaa maksaa labu ciparu. ieteikums to bloku paarvietot citur vienk paarcelt uz saaniem blakus droshinaataajiem.
Offline
dr_viruss
21. Apr 2018, 09:12 #2943

Kopš: 29. Apr 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 1219

Braucu ar: e60 530d FL


20 Apr 2018, 21:48:41 @bmwaddict rakstīja:

20 Apr 2018, 08:39:44 @Angelz rakstīja:

19 Apr 2018, 22:57:27 @motherfuckers rakstīja:
Meklēju šo te moduli priekš pre face ar mazo ekrānu. Auto 2003 gada pašas beigas...

https://m.ebay.com/itm/BMW-NEW-MPM-Micro-Power-...16.c100408.m2460


Aizbrauc uz jebkuru šrotu kur angļus jauc, būs pilns pa lēto ar MPM blokiem.


neticu ka pilns un pa leeto. tas bloks ir idiotiskaa vietaa novietots zem rezerves ritenja un ja bagaazhniekaa lietus laikaa tiek uudens tad tas bloks ir pirmais kas nospraags. un kaa zinaams anglijaa lietus liist taa normaali. un arii LV jaukais klimatinjsh kur gumijas regulaari piesalst pie vaaka un tiek bojaatas. ne velti shitas ebajaa maksaa labu ciparu. ieteikums to bloku paarvietot citur vienk paarcelt uz saaniem blakus droshinaataajiem.


Varbūt prātīgāk būtu drenāžu iztīrīt, nevis nodarboties ar vadu pārvilkšanu?
Offline
bmwaddict
24. Apr 2018, 00:55 #2944

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

Vajag helpu ar 2004 545i N62, suudiiga briivgaita, reaali neliidzena idle. Ja pieklaajiigi atvelk tad tuuliit peec tam idle ir daudz labaaka bet tad pakaapeniski burtiski 15-20 sekunzhu laikaa pasliktinaas un atkal paliek suudiigi.
Aktiivu kljuudu nav, paraadaas insuffucient catalytic converter efficiency bet tas stipri veelaak, taa iespeejams buus naakamaa opera bet iespeejams taas ir sekas shai probleemai taapeec par to tagad veel nestresoju.

Izveicu to Valvetronic adjustment proceduuru, 0.3mm uzstaadiijums, reaali nav buutiska atshkjiriiba starp 0.3 un 0.8

Izveicu Idle Quality testu, ISTA vairaakaartiigi pazinjoja ka tests nav valiids bet dabuuju rezultaatus, atkaartoti testi dod diezgan liidziigus rezultaatus:



Laikam jaasaak ar kompensatoru un rokeru paarbaudi/nomainju 3 un 6 cilindram? Jo nu tur ir klak klak briivgaitaa dzirdams.

Esmu lasiijis arii ka inzhektori shiem dzineejiem ir vaajaa vieta. Taa vareetu buut jo tie baigi dzirdami klikshkj, daudz skaljaak kaa piem M54.

Vispaar briesmiigs motors tas N62, trokshnjains.. M54 straadaa nesaliidzinaami klusaak. Mans E46 peec paarlasiishanas vispaar knapi dzirdams blakus staavot.

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 24 Apr 2018, 01:04:27 ]

Offline
N53series
24. Apr 2018, 09:48 #2945

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:

pag, pirms chakareet visu peec kaartas, vajadzeetu saprast, vai dzineejs vispaar tuksgaitu izliidzina. peec simptomiem spriezhot - to nedara. attieciigi - nav ko raustiit sprauslas, da visu paareejo. jaasaprot/jaanoskaidro, kaapeec tas nenotiek.
un veel - kata kljuuda tiek ieraktiita veelaak taapeec, ka tik veikti ndesmit testi, lidz statuss atkal tiek apstiprinaats.
tas, ka kljuuda netiek izvadiita, nenozimee, ka statuss ir nomainijies - bojaata kata statuss VISU LAIKU ir DME atminjaa, vnk tiek atkaartoti konfirmeets [nevis dzeests] peec zinaama laika.
Offline
bmwaddict
24. Apr 2018, 12:26 #2946

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


24 Apr 2018, 09:48:33 @N53series rakstīja:
pag, pirms chakareet visu peec kaartas, vajadzeetu saprast, vai dzineejs vispaar tuksgaitu izliidzina. peec simptomiem spriezhot - to nedara. attieciigi - nav ko raustiit sprauslas, da visu paareejo. jaasaprot/jaanoskaidro, kaapeec tas nenotiek.
un veel - kata kljuuda tiek ieraktiita veelaak taapeec, ka tik veikti ndesmit testi, lidz statuss atkal tiek apstiprinaats.
tas, ka kljuuda netiek izvadiita, nenozimee, ka statuss ir nomainijies - bojaata kata statuss VISU LAIKU ir DME atminjaa, vnk tiek atkaartoti konfirmeets [nevis dzeests] peec zinaama laika.



Jaa labi to es zinu ka kata kljuudas apstiprinaas tikai peec vairaakiem testiem tur ir kautkaada ieksheejaa rindas kaartiiba testiem kameert visi iziet.

Nuu ok kaa paarbaudiit to vai izliidzina? Man liekas ka tas idle tests kaa reizi ir taapeec lai redzeetu to bet nu tas ir viss ko vinjsh dara.. Jaanjem paliigaa INPA? Neesmu veel palaidis INPA ar ICOM adapteri man kautkas tur nesanaak..
Offline
N53series
24. Apr 2018, 12:30 #2947

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


24 Apr 2018, 12:26:45 @bmwaddict rakstīja:

24 Apr 2018, 09:48:33 @N53series rakstīja:
pag, pirms chakareet visu peec kaartas, vajadzeetu saprast, vai dzineejs vispaar tuksgaitu izliidzina. peec simptomiem spriezhot - to nedara. attieciigi - nav ko raustiit sprauslas, da visu paareejo. jaasaprot/jaanoskaidro, kaapeec tas nenotiek.
un veel - kata kljuuda tiek ieraktiita veelaak taapeec, ka tik veikti ndesmit testi, lidz statuss atkal tiek apstiprinaats.
tas, ka kljuuda netiek izvadiita, nenozimee, ka statuss ir nomainijies - bojaata kata statuss VISU LAIKU ir DME atminjaa, vnk tiek atkaartoti konfirmeets [nevis dzeests] peec zinaama laika.



Jaa labi to es zinu ka kata kljuudas apstiprinaas tikai peec vairaakiem testiem tur ir kautkaada ieksheejaa rindas kaartiiba testiem kameert visi iziet.

Nuu ok kaa paarbaudiit to vai izliidzina? Man liekas ka tas idle tests kaa reizi ir taapeec lai redzeetu to bet nu tas ir viss ko vinjsh dara.. Jaanjem paliigaa INPA? Neesmu veel palaidis INPA ar ICOM adapteri man kautkas tur nesanaak..



ar katiem ir sekojoshi:
katu efektivitaati meera nepaartraukti [simti testu], statusa mainja notiek peec n [kur n=desmiti] testu.
kljuudas dzeeshana ir tikai vizuaals 'apmaans' - taa neko nemaina. tikai nosleepj probleemu, apgruutina diagnostiku.

nu, a Tev tas dzineejs vispaar kaut grupu adaptaacijas ir iesleedzis/izmanto? closed-loop ir iesleegts?

sleedz to INPA caur parastu OBD vadu, jeb - ICOM izmanto EasyConnect tooli
Offline
bmwaddict
24. Apr 2018, 12:53 #2948

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


24 Apr 2018, 12:30:26 @N53series rakstīja:
ar katiem ir sekojoshi:
katu efektivitaati meera nepaartraukti [simti testu], statusa mainja notiek peec n [kur n=desmiti] testu.
kljuudas dzeeshana ir tikai vizuaals 'apmaans' - taa neko nemaina. tikai nosleepj probleemu, apgruutina diagnostiku.

nu, a Tev tas dzineejs vispaar kaut grupu adaptaacijas ir iesleedzis/izmanto? closed-loop ir iesleegts?

sleedz to INPA caur parastu OBD vadu, jeb - ICOM izmanto EasyConnect tooli


mm.. neenu straadaa closed loop, viss notiek, tikai peec cold startiem, peec ilgaakas braukshanas visaados rezhiimos un ilgstoshi staavot briivgaitaa beigaas izlien tas catalytic converter efficiency below treshold pie kam abaam bankaam P0420 P0430. Nu te USA modeljiem iespeejams tas softs savaadaak straadaa, peec kodu reseteeshanas ir nepiecieshams paaris dienas pabraukt visaados rezhiimos lai auto sasniedz smog check ready statusu, nu lai var iziet tipa apskati, tas ir vienk atgaazu tests un vinji sprauzhaas klaat pie OBD un ja tur ir kaut viena kljuuda kas saistaas ar izmeshu kontroles sisteemu tad tevi izmet. Respektivi, man nav citu kljuudu tikai taas kas peec ilgaaka laika pabraucot paraadaas P0420 P0430. Bet tas viss ir sekundaari, tas kautkaa mazaak satrauc. Pagaidaam ir skaidrs ka dzineejs nestabiili idleejas notiek retas misfires un ar to vien jau pietiek lai closed loop sisteema nestraadaatu pareizi. Ja izej uz freeway un atvelc aparaats veraas lopaa bet tikko nomet mieraa taa apmeeram peec 15 sekundeem idle saak nikjoties.

IMHO tas idle tests paraada to ka valvetronic nevar straadaat liidzeni kautkaadu iemeslu deelj iespeejams rokeri iespeejams arii kompensaartori, jo valvetronic tak straadaa uz druumo precizitaati vaarstu atveershanaa un ja rokeris ir padilis vai kompensaators netur tad tur tajaa cilindraa neiesuuc pietiekami gaisa bet degvielu iepiljii tik cik pienaakas, sanaak bagaats maisiijums ko zondes redz n closed loop pamazaam saak piegriezt degvielas daudzumu jo nu tie paaris cilindri jauc atgaazes attieciigi viss saak straadaat liesi un nestabiili. var taa buut?

kaa man nochekot to closed loop. es kautkaa baigi cereeju ka ISTA buus pati dikti gudra un kautko tur izshtukos a nekaa. Kaarteejaa vilshanaas

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 24 Apr 2018, 12:57:30 ]

Offline
N53series
24. Apr 2018, 15:18 #2949

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


24 Apr 2018, 12:53:07 @bmwaddict rakstīja:

24 Apr 2018, 12:30:26 @N53series rakstīja:
ar katiem ir sekojoshi:
katu efektivitaati meera nepaartraukti [simti testu], statusa mainja notiek peec n [kur n=desmiti] testu.
kljuudas dzeeshana ir tikai vizuaals 'apmaans' - taa neko nemaina. tikai nosleepj probleemu, apgruutina diagnostiku.

nu, a Tev tas dzineejs vispaar kaut grupu adaptaacijas ir iesleedzis/izmanto? closed-loop ir iesleegts?

sleedz to INPA caur parastu OBD vadu, jeb - ICOM izmanto EasyConnect tooli


mm.. neenu straadaa closed loop, viss notiek, tikai peec cold startiem, peec ilgaakas braukshanas visaados rezhiimos un ilgstoshi staavot briivgaitaa beigaas izlien tas catalytic converter efficiency below treshold pie kam abaam bankaam P0420 P0430. Nu te USA modeljiem iespeejams tas softs savaadaak straadaa, peec kodu reseteeshanas ir nepiecieshams paaris dienas pabraukt visaados rezhiimos lai auto sasniedz smog check ready statusu, nu lai var iziet tipa apskati, tas ir vienk atgaazu tests un vinji sprauzhaas klaat pie OBD un ja tur ir kaut viena kljuuda kas saistaas ar izmeshu kontroles sisteemu tad tevi izmet. Respektivi, man nav citu kljuudu tikai taas kas peec ilgaaka laika pabraucot paraadaas P0420 P0430. Bet tas viss ir sekundaari, tas kautkaa mazaak satrauc. Pagaidaam ir skaidrs ka dzineejs nestabiili idleejas notiek retas misfires un ar to vien jau pietiek lai closed loop sisteema nestraadaatu pareizi. Ja izej uz freeway un atvelc aparaats veraas lopaa bet tikko nomet mieraa taa apmeeram peec 15 sekundeem idle saak nikjoties.

IMHO tas idle tests paraada to ka valvetronic nevar straadaat liidzeni kautkaadu iemeslu deelj iespeejams rokeri iespeejams arii kompensaartori, jo valvetronic tak straadaa uz druumo precizitaati vaarstu atveershanaa un ja rokeris ir padilis vai kompensaators netur tad tur tajaa cilindraa neiesuuc pietiekami gaisa bet degvielu iepiljii tik cik pienaakas, sanaak bagaats maisiijums ko zondes redz n closed loop pamazaam saak piegriezt degvielas daudzumu jo nu tie paaris cilindri jauc atgaazes attieciigi viss saak straadaat liesi un nestabiili. var taa buut?

kaa man nochekot to closed loop. es kautkaa baigi cereeju ka ISTA buus pati dikti gudra un kautko tur izshtukos a nekaa. Kaarteejaa vilshanaas


pirmkaart:
ISTA [pat tai] ir cilindru tests, var redzeet katra iesuukto gaisu;
jaaskata misfire skaitiitaaji, ja ir misfires;
skati kontroles zondu djorgu - ja taa ir pamatiiga: likumsakariiigi, ka buus kljuudas par katu/iem;
skati, vai nevar taskos redzeet katu testu rezultaatu attieciibu pass/fail [INPA];
un liec mieraa valvetronic, kameer ir citas probleemas!
Offline
CP17
24. Apr 2018, 15:21 #2950

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli

Lietderīgāk nebūtu satikties?

-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline
Angelz
24. Apr 2018, 16:09 #2951

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2878

Braucu ar: BMW


24 Apr 2018, 15:21:11 @CP17 rakstīja:
Lietderīgāk nebūtu satikties?


Būtu, bet pārāk liels attālums jamos šķir

BMWaddict, nolocko ICOM tad varēsi INPu lietot.



-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
Staris
24. Apr 2018, 17:46 #2952

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

lai tik runā. Mums vajag, lai šajā topikā visi redz cik lieliski ir benzīna dzinēji, kuriem problēmu vispār nav
Offline
Ruudis
24. Apr 2018, 18:48 #2953

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2106

Braucu ar: Pienpak

Kur un kādas ieteiksiet nopirkt vējstikla slotiņas? Uz doto brīdi stāv bezrāmja
Offline
sn
24. Apr 2018, 19:24 #2954

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879722

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(


24 Apr 2018, 17:46:50 @Staris rakstīja:
lai tik runā. Mums vajag, lai šajā topikā visi redz cik lieliski ir benzīna dzinēji, kuriem problēmu vispār nav
Latvijā jau tikai trīs benzīna e60 ir. Balto pirms kāda laika īpašnieks pārdeva un nomainīja niku powerā, pārējie divi spītīgi cīnās ar n53 problēmām.

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
N53series
24. Apr 2018, 19:30 #2955

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


24 Apr 2018, 19:24:19 @sn rakstīja:

24 Apr 2018, 17:46:50 @Staris rakstīja:
lai tik runā. Mums vajag, lai šajā topikā visi redz cik lieliski ir benzīna dzinēji, kuriem problēmu vispār nav
Latvijā jau tikai trīs benzīna e60 ir. Balto pirms kāda laika īpašnieks pārdeva un nomainīja niku powerā, pārējie divi spītīgi cīnās ar n53 problēmām.


klau, dzirkstiit, bezmaksas skriptu speciaalist, savu aspraatiibu vietaa labaak uztaisi, lai varu parakstu ielikt. ielikshu linku uz savu blogu.
Offline
Trilleris
24. Apr 2018, 19:47 #2956

Kopš: 08. Jan 2018

Ziņojumi: 94

Braucu ar:

Sveiki!
https://www.youtube.com/watch?v=j3SJzSlJJ34

skaņa ir tāda kā video...
uzdodot gāzi tā pazūd.
tukšgaitā ir jūtama neliela vibrācija,bet ne vienmēr.
pazīmes parādās kad ir uzsilis.
wess select sliecās uz ķēdi,bet neesot pārliecināti...
bmw e61,525d,197zs,2008

[ Šo ziņu laboja Trilleris, 24 Apr 2018, 19:51:45 ]

Offline
bmwaddict
24. Apr 2018, 22:15 #2957

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


24 Apr 2018, 17:46:50 @Staris rakstīja:
lai tik runā. Mums vajag, lai šajā topikā visi redz cik lieliski ir benzīna dzinēji, kuriem problēmu vispār nav

da labi nesaliidzinaasim shiis lietas, shito E60 dabuuju jau neejoshu pa relatiivaam kapeikaam, to viens dunduks bija nopircis izsolee jau neejoshu peec tam aizvedis pie sava choma bmw speciaalista kur tas nostaaveejis nedeelju un "bmw speciaalistam" taa arii neizdevaas to pat iedarbinaat. man tika pateikts ka tur motoram ir kapi bet taa mashiina reaali ir miskaste, tur ritenji bija saskruuveeti virsuu kreisie salonaa aplasiits nu redzams ka vienk nogruudushi caur izsoli lai tiktu valjaa, un hvz kas tur ir sadariits jau pirms manis. vienk es te njemos taapeec ka nezinu vienk zheel palaist uz shrotu jo gribaas salabot. taapeec davai nesaliidzinaasim juusu liizingaa pirktos toljko chto iz germanjii diizeljus labi? peace

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 24 Apr 2018, 22:20:00 ]

Offline
bmwaddict
24. Apr 2018, 22:18 #2958

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


24 Apr 2018, 16:09:51 @Angelz rakstīja:

24 Apr 2018, 15:21:11 @CP17 rakstīja:
Lietderīgāk nebūtu satikties?


Būtu, bet pārāk liels attālums jamos šķir

BMWaddict, nolocko ICOM tad varēsi INPu lietot.

tev drusku nav kaads links uz to kaa to dara?
Offline
Staris
24. Apr 2018, 22:41 #2959

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

bmwaddict bez stresa tak
Man ir vienalga, kurš ar ko brauc un taml. Šis vienkārši ir kā paradokss vidējam aritmētiskajam "dīzelis sūds, neatmaksājas, plīst", jo benzīniekam bija jābūt "sēdies un brauc 500k km"
Offline
Angelz
24. Apr 2018, 22:43 #2960

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2878

Braucu ar: BMW


24 Apr 2018, 22:18:00 @bmwaddict

tev drusku nav kaads links uz to kaa to dara?


Šim mērķim es izmantoju iToolRadar, bet var arī Easy Connect. Priekš ISTA ICOM aizņemt(lock) nav nepieciešams, tikai priekš NCS, INPa, Winkfp, Tool32 vai citiem softiem kuri izmanto EDIBAS un paši neprot aizņemt/atbrīvot ICOM.

[ Šo ziņu laboja Angelz, 25 Apr 2018, 11:12:57 ]



-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo