Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 199 viesi un 21 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
josi
09. Aug 2018, 23:49 #2941

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3104

Braucu ar: Puf-puf


09 Aug 2018, 22:49:23 @Mizx rakstīja:
Otrs — man palicis iespaids, ka Toyota sākumā izsitās ar tiem hibrīdiem, bet tagad pēc tehnoloģijām reāli atpaliek.

Diezgan kļūdains iespaids, tas pieminētais GLC e tērē mazāk tikai uz papīra un arī tikai dēļ tā, ka tas ir plug-in hibrīds un tā patēriņā tiek ierēķināta braukšana ar pilnībā uzlādētu akumulatoru. Savukārt Auris ir klasiskais hibrīds, kurš var paļauties tikai uz savu iekšdedzes dzinēju un savas enerģijas rekuperāciju.
Offline
Mizx
10. Aug 2018, 00:04 #2942

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6208

Braucu ar:


09 Aug 2018, 23:49:21 @josi rakstīja:

09 Aug 2018, 22:49:23 @Mizx rakstīja:
Otrs — man palicis iespaids, ka Toyota sākumā izsitās ar tiem hibrīdiem, bet tagad pēc tehnoloģijām reāli atpaliek.

Diezgan kļūdains iespaids, tas pieminētais GLC e tērē mazāk tikai uz papīra un arī tikai dēļ tā, ka tas ir plug-in hibrīds un tā patēriņā tiek ierēķināta braukšana ar pilnībā uzlādētu akumulatoru. Savukārt Auris ir klasiskais hibrīds, kurš var paļauties tikai uz savu iekšdedzes dzinēju un savas enerģijas rekuperāciju.

Esi braucis, ka apgalvo "tikai uz papīra"? Rakstīju tieši reālas pieredzes dēļ reālos apstākļos, tas plug-in ir tikai mazs bonusiņš braukāšanai pa pilsētu. Šķiet ka tepat kaut kur bija viena vietējā apraksts par BMW 3-sērijas 2 litru hibrīdu un Eiropas apceļošanu — tas pats secinājums! Bija solītie vidējie 2 litri uz 100 km nekur viesnīcās nelādējoties un pa bāni maucot ar pedāli grīdā.
Offline
Mizx
10. Aug 2018, 00:21 #2943

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6208

Braucu ar:


10 Aug 2018, 00:12:11 @koderis rakstīja:
Manuprāt par tiem 2 litriem tu pats vien sarakstīji
Portālā meklētājs sabojājies? Tā bija tepat kādam pieredze, ar tādu BMW braucis pa Eiropu neesmu. Tikai temats ir par Auris, ko nomainot pret citu Auris nekāda reāla labuma nebūtu.
Offline
kurbuls
10. Aug 2018, 00:34 #2944

Kopš: 11. Apr 2008

Ziņojumi: 821

Braucu ar: RX500h, Hilux GR, Sherco 300SEF

Hibrīds ir pilsētas auto. Ārpus pilsētas kaut kāds labums jūtams 80 - 120 km/h.
Ģimenē ir 4 hibrīdi, no tiem 2 Auris. No pieredzes varu teikt, ka Auris hibrīds efektivitātes ziņā nav tas pats, kas Lexus hibrīds.
Hibrīdus vieglāk pārdot otrreizējā titgū (arī no pieredzes). Tā kā hibrīds ir way to go.

[ Šo ziņu laboja kurbuls, 10 Aug 2018, 00:45:49 ]

Offline
Ards
10. Aug 2018, 08:19 #2945

Kopš: 22. Feb 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 487

Braucu ar: Toyotu


09 Aug 2018, 23:02:52 @Belluuns rakstīja:
Kā vispār var braukāt ar toyota? Iekāp jaunā LC un liekas ka esi aizceļojis laikā uz 90tajiem. joprojām nevaru saprast, piemeram, lc150 pačotu.


LC ir darba zirgs, visi Tuaregi, Cajeni, x5 ir pilsētas transporta līdzekļi, kas nav paredzēti tādām slodzēm un eksplotācijs, japriecājas ka tie garanijas periodu iztur. Vāciešus ar Jāpāņiem šajā segmentā (it īpaši Toyotu) nevar salīdzināt, vieni ir zīmuļiem, otri večiem.


Par hibrīdiem:

Nobraucu ar jauno RAV4 hibrītu no LV līdz Polijai, kopā kādi 1500km, ka jau te minēja- ekonomija ir tikai un vienīgi pilsēta, tiko tu esi uz bāņa, un moči ar saviem 110 - 120, patēriņš ir vienk nenormāls kā V8 benzīniekam, dīzelis šim hibrīdam iekabina vienā setā, un mazā degvielas bāka vienkārši tracina, ik pa 400km benzīntanks, ar normālu dīzeli šitas viss murgs atkrīt.

[ Šo ziņu laboja Ards, 10 Aug 2018, 08:23:45 ]

Offline
Kalnz
10. Aug 2018, 08:31 #2946

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14312

Braucu ar:

Pats pirms ~ 2 gadi biju izvēles priekšā ņemt vai neņemt Auri hibrīdu!

Beigās paņēmu max nokomplektētu nehibrīdu un uzliku gāzi, patēriņš 4-5EUR/100km nesēņojot

Hibrīdam būs reāli 2 litri mazāks patēriņš PILSĒTĀ, šoseja 1:1 kā nehibrīdam
Offline
13lucky
10. Aug 2018, 10:12 #2947

Kopš: 28. May 2018

Ziņojumi: 629

Braucu ar:

Cik ir RAV4 pa šoseju? 10?
Offline
siga
10. Aug 2018, 10:26 #2948

Kopš: 22. Nov 2014

Ziņojumi: 97

Braucu ar: kukušku

Sievai c-hr hibrīds, tikai Rīgas korķos nobraukti 800km, patēriņš 4-4,5 litri. Vainas tiem hibrīdiem vari nemeklēt, tehnoloģijas jau pārbaudītas uz priusiem 10gadu garumā, pilna eiropa ar takšiem ar milzu nobraukumiem. Te vienīgi ja kāds var paraudāt par tikko no Vācijas ar vismaz pusmiljonu nobraukumu bijušo taksi, kuram viss ir slikti kā
jau jebkurai citai nobrauktai mašīnai.
Offline
Ards
10. Aug 2018, 10:53 #2949

Kopš: 22. Feb 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 487

Braucu ar: Toyotu


10 Aug 2018, 10:12:15 @13lucky rakstīja:
Cik ir RAV4 pa šoseju? 10?


kā bankā.

un tas debīlā aizture, ja gribi strauji paātrināties (apdzīt), dzinejs rēc ka traks, auto nepaātrinās, jāgaida kamēr iekšdedzes dzinejs saražo vajadzīgo špānungu elektromotoriem.

hz , meitenei pa pilsetu jā, normalam pacanam nē.
Offline
RR04
10. Aug 2018, 10:59 #2950

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3784

Braucu ar: 41


10 Aug 2018, 10:53:28 @Ards rakstīja:

10 Aug 2018, 10:12:15 @13lucky rakstīja:
Cik ir RAV4 pa šoseju? 10?


kā bankā.

un tas debīlā aizture, ja gribi strauji paātrināties (apdzīt), dzinejs rēc ka traks, auto nepaātrinās, jāgaida kamēr iekšdedzes dzinejs saražo vajadzīgo špānungu elektromotoriem.

hz , meitenei pa pilsetu jā, normalam pacanam nē.

+
Offline
BigDog24
10. Aug 2018, 11:41 #2951

Kopš: 12. Apr 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 831

Braucu ar: dīzeli

Kā tur bembjiem ar tām "active steering" , "adaptive drive", "dynamic damper control". Par kurām vērts maksāt, kuras pie mums so-so, jeb varbūt kāda dikti bieži lūzt?
Offline
walder
10. Aug 2018, 13:30 #2952

Kopš: 18. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 8567

Braucu ar: 7 seat MPV

Auris ir NENORMĀLI skaļš, jo Toyotas nemāk skaņas izolāciju. Pats braucu ar vairākām Toyota un zinu ko runāju.
Jā, Rav4 bendzīnieki ir dīvaini un tiešām rij un neiet. Ar gāzi vēl ok, jo tad vismaz nerij/neiet.
Pa šoseju apdzīt ar automātu tiešām ir grūti, tāpēc reāli tas ir meiteņu auto, kas jau startā no ražotāju puses tā ir domāts. No izturības (servisu apmeklējumi) viedokļa, Toyotu grūti pārspēt, jo visi viņi ir ar vienkāršu piekari un arhajiskiem mezgliem, kas komfortu nerada, bet ir mega izturīgi. Nesen vienam 12 gadīgam Rav4 ar 200k nobraukumu oriģinālās piekares detaļas pirmo x tiek mainītas....

[ Šo ziņu laboja walder, 10 Aug 2018, 13:31:44 ]

Offline
Decdember
10. Aug 2018, 17:33 #2953

Kopš: 13. Jun 2011

Ziņojumi: 7

Braucu ar: audi bmw kawasaki

Audi a6 2009 3.2fsi
@ 50 000 km - degvielas sūknis
@ 90 000 km - stabilizators x1
@ 110 000 km - vārstu vāka blīve x1
Offline
kurbuls
10. Aug 2018, 18:19 #2954

Kopš: 11. Apr 2008

Ziņojumi: 821

Braucu ar: RX500h, Hilux GR, Sherco 300SEF


10 Aug 2018, 10:53:28 @Ards rakstīja:

10 Aug 2018, 10:12:15 @13lucky rakstīja:
Cik ir RAV4 pa šoseju? 10?


kā bankā.

un tas debīlā aizture, ja gribi strauji paātrināties (apdzīt), dzinejs rēc ka traks, auto nepaātrinās, jāgaida kamēr iekšdedzes dzinejs saražo vajadzīgo špānungu elektromotoriem.



Lūdzu vēlreiz un lēnām par tiem elektromotoriem un "špānungu"

Tā ir variatora īpatnība
Offline
ezis_
10. Aug 2018, 20:08 #2955

Kopš: 13. May 2017

Ziņojumi: 1244

Braucu ar: T@C- R6 un citiem


10 Aug 2018, 18:19:08 @kurbuls rakstīja:

10 Aug 2018, 10:53:28 @Ards rakstīja:

10 Aug 2018, 10:12:15 @13lucky rakstīja:
Cik ir RAV4 pa šoseju? 10?


kā bankā.

un tas debīlā aizture, ja gribi strauji paātrināties (apdzīt), dzinejs rēc ka traks, auto nepaātrinās, jāgaida kamēr iekšdedzes dzinejs saražo vajadzīgo špānungu elektromotoriem.



Lūdzu vēlreiz un lēnām par tiem elektromotoriem un "špānungu"

Nav tur nekada variatora un atrumkarbas klasiska izpratne ka tadas.Vis notiek caur planetarku. Un elektromotors tur ir tikai viens kas reize ir ari Generators un starteris, vis tur ir daudz prastak neka veretu domat.
Offline
Remjanis
10. Aug 2018, 21:15 #2956

Kopš: 31. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 605

Braucu ar: Darba fordu

Tātad paldies tiem,kas ko reālu ieteica.Tiem kas saka,ka Auris ir mēsls,nu ko darīt ne visi brauc ar Bentlijiem...Kāpēc doma mainīt-gribu tomēr tomātu un arī Aura izpildījumā tas raitāk iet,nu un arī patēriņš kaut nedaudz mazāks.Cenas ziņā tās pāris štukas man lielu lomu nespēlē. Cik ēd šitas-vidēji 6,4 pa šoseju un 8,2 pa pilsētu nesēņojot.Tiem kas iesaka uz Auri vispār neskatīties-man ir arī TLC150 (kas gan pēc kāda te domām arī ir pilnīgais mēsls) nu ko darīt tāda dzīve,značit braucu ar mēsliem. Auri vajag kā darba auto,kuru nav žēl.ka kāds apskrāpēs,tos īpaši nezog un TS versijai ir pietiekami liels bagāžnieks tai pašā laikā lai būtu kaut cik patīkami braukt.
p.s. Uz desmit un vairāk gadīgiem vāciešiem ar pusmiljonu skatīties negribu.
Offline
W116
10. Aug 2018, 21:47 #2957

Kopš: 16. Apr 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 142

Braucu ar: W116


10 Aug 2018, 21:15:34 @Remjanis rakstīja:
Tātad paldies tiem,kas ko reālu ieteica.Tiem kas saka,ka Auris ir mēsls,nu ko darīt ne visi brauc ar Bentlijiem...Kāpēc doma mainīt-gribu tomēr tomātu un arī Aura izpildījumā tas raitāk iet,nu un arī patēriņš kaut nedaudz mazāks.Cenas ziņā tās pāris štukas man lielu lomu nespēlē. Cik ēd šitas-vidēji 6,4 pa šoseju un 8,2 pa pilsētu nesēņojot.Tiem kas iesaka uz Auri vispār neskatīties-man ir arī TLC150 (kas gan pēc kāda te domām arī ir pilnīgais mēsls) nu ko darīt tāda dzīve,značit braucu ar mēsliem. Auri vajag kā darba auto,kuru nav žēl.ka kāds apskrāpēs,tos īpaši nezog un TS versijai ir pietiekami liels bagāžnieks tai pašā laikā lai būtu kaut cik patīkami braukt.
p.s. Uz desmit un vairāk gadīgiem vāciešiem ar pusmiljonu skatīties negribu.


Offline
lm
10. Aug 2018, 22:22 #2958

Kopš: 18. May 2009

Ziņojumi: 1491

Braucu ar:


10 Aug 2018, 10:53:28 @Ards rakstīja:

10 Aug 2018, 10:12:15 @13lucky rakstīja:
Cik ir RAV4 pa šoseju? 10?

auto nepaātrinās, jāgaida kamēr iekšdedzes dzinejs saražo vajadzīgo špānungu elektromotoriem.


Varbūt vajadzētu vismaz kaut ko palasīt/uzzināt par hibrīda darbību, pirms tik aplamus tekstus rakstīt?

-----------------
Nelido ātrāk par savu sargeņģeli!
Offline
ezis_
10. Aug 2018, 22:50 #2959

Kopš: 13. May 2017

Ziņojumi: 1244

Braucu ar: T@C- R6 un citiem


10 Aug 2018, 21:15:34 @Remjanis rakstīja:
Tātad paldies tiem,kas ko reālu ieteica.Tiem kas saka,ka Auris ir mēsls,nu ko darīt ne visi brauc ar Bentlijiem...Kāpēc doma mainīt-gribu tomēr tomātu un arī Aura izpildījumā tas raitāk iet,nu un arī patēriņš kaut nedaudz mazāks.Cenas ziņā tās pāris štukas man lielu lomu nespēlē. Cik ēd šitas-vidēji 6,4 pa šoseju un 8,2 pa pilsētu nesēņojot.Tiem kas iesaka uz Auri vispār neskatīties-man ir arī TLC150 (kas gan pēc kāda te domām arī ir pilnīgais mēsls) nu ko darīt tāda dzīve,značit braucu ar mēsliem. Auri vajag kā darba auto,kuru nav žēl.ka kāds apskrāpēs,tos īpaši nezog un TS versijai ir pietiekami liels bagāžnieks tai pašā laikā lai būtu kaut cik patīkami braukt.
p.s. Uz desmit un vairāk gadīgiem vāciešiem ar pusmiljonu skatīties negribu.
Te jau visi oligarhi nevajag aizmirst ka Auris ir budzeta klases dirsas parvietotajs Bracka ar sievu tadu iekera 2 menes atpakal akcija, bendzinu, realais paterins 5,5 arpuse un 7-8 pilseta.Nezinu kas jums tur ar to RAV4 bet pazina par RX hibridu ir staraa ar vina brauksanu 8 litri uz simtu ,sieva vinam pamanas izspiest 5,5-6.
Offline
ezis_
10. Aug 2018, 22:55 #2960

Kopš: 13. May 2017

Ziņojumi: 1244

Braucu ar: T@C- R6 un citiem


10 Aug 2018, 22:53:34 @bertons rakstīja:
Baigaa ekonomija, subaars outbacks 2.5 benciins taados ciparos +/- iekljaujas
Subaars ir miskaste ever
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo