Autors | Ziņojums |
Martini22 | 08. Mar 2014, 17:11 |
#2932
|
|
Kopš: 28. Apr 2003
Ziņojumi: 714
Braucu ar: AA4070
| Šodienas čarteri no Bergamo (Milānas)-Rix atcerēšos visu mūžu. Kaut kas ar stabilitātes kontroli nebija labi, jo neatvērās kaut kas pie spārna. Nāca lejā kā planieris. Visas vienības jau gaidīja lejā.
Otrais riņķis ap 20 min.
Šodien svinu mazo dzimšanas dienu [ Šo ziņu laboja Martini22, 08 Mar 2014, 17:11:49 ] |
Offline | |
|
arizah | 08. Mar 2014, 17:11 |
#2933
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
| To, ko tīnis sadarīs, to FA ar rokas ugunsdzēšamo nodzēsīs.
dzēšanas iekārtas ir kravas nodalījumos, motoros un APU. vēl toletē. |
Offline | |
|
arizah | 08. Mar 2014, 17:21 |
#2934
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
|
08 Mar 2014, 17:11:12 Martini22 rakstīja:
Šodien svinu mazo dzimšanas dienu
galvenais ir iemesls
p.s. ko nozīmē "kā planieris"? sideslipā |
Offline | |
|
Martini22 | 08. Mar 2014, 17:28 |
#2935
|
|
Kopš: 28. Apr 2003
Ziņojumi: 714
Braucu ar: AA4070
|
08 Mar 2014, 17:21:00 arizah rakstīja:
08 Mar 2014, 17:11:12 Martini22 rakstīja:
Šodien svinu mazo dzimšanas dienu
galvenais ir iemesls
p.s. ko nozīmē "kā planieris"? sideslipā
pilots krievu valodā skaidroja, bet no pārējiem sapratu, ka tie kas sēdēja spārna mugurpusē, tad neatvērās stabilitātes daļa, kas regulē nosēšanos. Tas noveda pie lielas šūpošanās un ļoti garas bremzēšanas..
Pati nosēšanās notika ar lielāku ātrumu nekā ierasti.[ Šo ziņu laboja Martini22, 08 Mar 2014, 17:30:15 ] |
Offline | |
|
arizah | 08. Mar 2014, 17:38 |
#2936
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
| nu skaidrs. flapi nevērās značit - iekārtas, kas izbīdās spārna aizmugurē (un arī priekšā, tos gan sauc citādāk), palielina spārna virsmu un arī profilu, tādējādi samazinot kritisko ātruma slieksni pie kāda vēl var karāties gaisā. rezultātā lielāks nosēšanās ātrums un emergency services, protams, ir standarts, bet vispār samērā ikdienišķs incidents. |
Offline | |
|
viesulis | 08. Mar 2014, 18:10 |
#2937
|
|
Kopš: 04. Mar 2007
Ziņojumi: 16792
Braucu ar: Volvo un Volvo
|
20 Feb 2014, 19:02:53 arizah rakstīja:
Spied "Play", lai skatītos video!
Best Inn viesnīca, normāls budžetnieks |
Offline | |
|
kaima | 08. Mar 2014, 18:23 |
#2938
|
|
Kopš: 13. May 2005
Ziņojumi: 552
Braucu ar: 335i
| Lidoji ar air baltic boeingu?
08 Mar 2014, 17:28:45 Martini22 rakstīja:
08 Mar 2014, 17:21:00 arizah rakstīja:
08 Mar 2014, 17:11:12 Martini22 rakstīja:
Šodien svinu mazo dzimšanas dienu
galvenais ir iemesls
p.s. ko nozīmē "kā planieris"? sideslipā
pilots krievu valodā skaidroja, bet no pārējiem sapratu, ka tie kas sēdēja spārna mugurpusē, tad neatvērās stabilitātes daļa, kas regulē nosēšanos. Tas noveda pie lielas šūpošanās un ļoti garas bremzēšanas..
Pati nosēšanās notika ar lielāku ātrumu nekā ierasti.
|
Offline | |
|
Martini22 | 08. Mar 2014, 18:37 |
#2939
|
|
Kopš: 28. Apr 2003
Ziņojumi: 714
Braucu ar: AA4070
| smartLynx
08 Mar 2014, 18:23:02 kaima rakstīja:
Lidoji ar air baltic boeingu?
08 Mar 2014, 17:28:45 Martini22 rakstīja:
08 Mar 2014, 17:21:00 arizah rakstīja:
08 Mar 2014, 17:11:12 Martini22 rakstīja:
Šodien svinu mazo dzimšanas dienu
galvenais ir iemesls
p.s. ko nozīmē "kā planieris"? sideslipā
pilots krievu valodā skaidroja, bet no pārējiem sapratu, ka tie kas sēdēja spārna mugurpusē, tad neatvērās stabilitātes daļa, kas regulē nosēšanos. Tas noveda pie lielas šūpošanās un ļoti garas bremzēšanas..
Pati nosēšanās notika ar lielāku ātrumu nekā ierasti.
[ Šo ziņu laboja Martini22, 08 Mar 2014, 18:38:12 ] |
Offline | |
|
|
guzlis | 08. Mar 2014, 23:08 |
#2940
|
|
Kopš: 20. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1583
Braucu ar:
| nu hvz par taam paseem vienam nozagta pagaajusho gad un otram pirms diviem gadiem. tak nereaali ar taadaam iechekoties
----------------- Autobusu un Mikroautobusu noma
WWW.CHARTERBUS.LV
|
Offline | |
|
guzlis | 09. Mar 2014, 00:07 |
#2941
|
|
Kopš: 20. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1583
Braucu ar:
| tu maaki iechekoties bez pases?
----------------- Autobusu un Mikroautobusu noma
WWW.CHARTERBUS.LV
|
Offline | |
|
guzlis | 09. Mar 2014, 00:23 |
#2942
|
|
Kopš: 20. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1583
Braucu ar:
| nu kko tu jauc. peerkot jaa neko nevajag a chekojoties jau vajag visus pases/ID datus noraadiit. un lidostaa arii jaauzraada
----------------- Autobusu un Mikroautobusu noma
WWW.CHARTERBUS.LV
|
Offline | |
|
JDS | 09. Mar 2014, 00:27 |
#2943
|
|
Kopš: 18. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 10964
Braucu ar: 3, 5, TS, YP
|
09 Mar 2014, 00:23:10 guzlis rakstīja:
nu kko tu jauc. peerkot jaa neko nevajag a chekojoties jau vajag visus pases/ID datus noraadiit. un lidostaa arii jaauzraada
Zinot, ka bertons ir diezgan nolidojis vareetu buut vinjam taisniiba.
Internetaaa peedeejo reizi lidojot uz barsu prasiija tikai dzimshanas datus iecekojoties. Pats izbriiniijos |
Offline | |
|
Fruktists | 09. Mar 2014, 00:54 |
#2944
|
|
Kopš: 27. Jan 2013
Ziņojumi: 1614
Braucu ar:
|
09 Mar 2014, 00:28:42 bertons rakstīja:
suuda riksaa tikai vajag. civilizeetaa Eiropaa jau sen nekaadas pases/ID nevajag. daudzaas lidostaas jau ieeja lidostaa ir caur self-check aparaatu, tieshi taapat kaa uz onboarding.
Konkrētā lidmašīna gan cik zinu no eiropas neizlidoja. Nezinu kā ir Malaizijā, bet cik nācies lidot ārpus eiropas, sevišķi uz dienvidiem, tur visa veida kontroles ir vismaz 2 reiz... |
Offline | |
|
guzlis | 09. Mar 2014, 01:03 |
#2945
|
|
Kopš: 20. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1583
Braucu ar:
|
09 Mar 2014, 01:00:18 bertons rakstīja:
Tāpat tur neviens nebauda zagta/pazaudēta tā pase vai nē - skata pēc uzmet aci un viss. Moš tas, kurš ar fenderāto pasi bijis arī vainīgs
nu bet chekojoties sisteemaa neparaadas ka pase nav deriiga vai kkaa taa jo vinji bija zinjojushi ka pase nozagta. otrs ir tas ja taas pases tik sen nozagtas vinjiem tad kaapeec jau vinjiem nebija citas. ai kkaads gljuks tas viss
----------------- Autobusu un Mikroautobusu noma
WWW.CHARTERBUS.LV
|
Offline | |
|
guzlis | 09. Mar 2014, 01:13 |
#2946
|
|
Kopš: 20. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1583
Braucu ar:
| es pieljauju ka eiropaa taa datu baaze vareetu buut vienota jo kam gan savaadaak taas jaunaa tipa pases u.t.t. bet nu jaa taa nebija eiropa
----------------- Autobusu un Mikroautobusu noma
WWW.CHARTERBUS.LV
|
Offline | |
|
Fruktists | 09. Mar 2014, 01:14 |
#2947
|
|
Kopš: 27. Jan 2013
Ziņojumi: 1614
Braucu ar:
|
09 Mar 2014, 01:09:49 user rakstīja:
man arī liekas, ka paskatās vārdu, uzvārdu, pases derīguma termiņu un var pārbaudīt vai persona nav starptautiskā meklēšanā, bet ne jau tiek Itālijas vai jebkuras citas valsts pasu datu bāzē
Nu droši vien, ja seja vismaz attāli līdzīga un vecuma grupa +/- tā pati, tad var tikt cauri. Vienīgi ja ir pasu kontrole "šķērsojot robežu" tur gan pīkstina pasi un tad kautkas var izlekt. Bet kādā līmenī tā pasu kontrole ir malaizijā [ Šo ziņu laboja Fruktists, 09 Mar 2014, 01:16:40 ] |
Offline | |
|
|
xn3x | 09. Mar 2014, 01:46 |
#2948
|
|
Kopš: 09. Sep 2007
Ziņojumi: 2702
Braucu ar: ģimenes universāli
|
08 Mar 2014, 15:39:02 arizah rakstīja:
08 Mar 2014, 13:26:38 JZ rakstīja:
tieši tāpat var uzkonstruēt un, visdrīzākais, arī ir ar piekaramajiem stiprinājumiem motoriem, un tos tā vienkārši "atmest" nost nevar, jo to radītā vilkme (vai pretestība, gadījumā, kad tie ir pārstājuši strādāt) ietekmē lidmašīnas smaguma centru, tb visa lidmašīna rada noteiktu gaisa pretestību, un to velk/bremzē dzinēji, ja tos dzinējus vienkārši atvieno nost, tad fizelāža+spārni uzreiz neiegūst planiera īpašības, visdrīzākais tajā "atmešanas" momentā zudīs jebkāda kontrole pār tās vadību un viss beigsies ļoti slikti
zināmu asymetric flight jau tas ļotaks spēj izturēt, tik traki nav. piemēram, kad viens motors apstājas, tādējādi kļūstot tikai par milzīgu gaisa pretestības avotu, bet otrs iet uz pilnu klapi, ja tas ir noticis pie pacelšanās, pat tad viņš spēj lidot taisni.
Ar tiem motoru piekar-stiprinājumiem bija kaut kāda cita fiška, tur svarīgāk bija, kad viņš salūzt, lai nesabojā spārnu, respektīvi lai tā endžine aiziet pa augšu prom, pieņemot, ka viņa pēc inerces vēl attīsta zināmu thrust. tā kā gan jau ar vienu pazaudētu dzinēju viņš lidos ne sliktāk kā ar vienu apstājušos.
Neviens mūsdienās nesertificēs ļopeni, kurai konstruktīvi paredzēts, ka kaut kas var nokrist
Par detaļu atdalīšanās sekām ir cits stāsts-atkarībā no tām detaļas iedala dažādās kategotijās un projektē ar atbilstošu... drošības rezervi? Nezinu, kā precīzāk paskaidrot dažos vārdos. |
Offline | |
|
xn3x | 09. Mar 2014, 01:54 |
#2949
|
|
Kopš: 09. Sep 2007
Ziņojumi: 2702
Braucu ar: ģimenes universāli
|
09 Mar 2014, 01:06:30 bertons rakstīja:
kaa vinji kaut ko var nochekot ja tu peerkot biljeti nemaz personas kodu nenoraadi. lidostaa tachu neviens to pasi nekur kompii nevada iznjemot robinjus maybe.
Ārpus EU lidojot taču iečekojoties prasa pases numuru un derīguma termiņu. Malaizijā vispār, pat vilciena biļeti pērkot to prasa. |
Offline | |
|
Reliboy | 09. Mar 2014, 02:18 |
#2950
|
|
Kopš: 04. Jan 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 271
Braucu ar: VAG
|
08 Mar 2014, 17:11:12 Martini22 rakstīja:
Šodienas čarteri no Bergamo (Milānas)-Rix atcerēšos visu mūžu. Kaut kas ar stabilitātes kontroli nebija labi, jo neatvērās kaut kas pie spārna. Nāca lejā kā planieris. Visas vienības jau gaidīja lejā.
Otrais riņķis ap 20 min.
Šodien svinu mazo dzimšanas dienu
Bet tas netraucēja konkrētajai lidmašīnai pāris stundas vēlāk aizlidot uz Hurgadu |
Offline | |
|
ramex | 09. Mar 2014, 10:05 |
#2951
|
|
Kopš: 08. Apr 2010
Ziņojumi: 2403
Braucu ar: H6
|
09 Mar 2014, 02:18:02 Reliboy rakstīja:
08 Mar 2014, 17:11:12 Martini22 rakstīja:
Šodienas čarteri no Bergamo (Milānas)-Rix atcerēšos visu mūžu. Kaut kas ar stabilitātes kontroli nebija labi, jo neatvērās kaut kas pie spārna. Nāca lejā kā planieris. Visas vienības jau gaidīja lejā.
Otrais riņķis ap 20 min.
Šodien svinu mazo dzimšanas dienu
Bet tas netraucēja konkrētajai lidmašīnai pāris stundas vēlāk aizlidot uz Hurgadu
Domā ka pa pāris stundām nevar sačiņīt ? |
Offline | |
|