Online

Pašreiz BMWPower skatās 170 viesi un 20 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)

AutorsZiņojums
Martini22
08. Mar 2014, 17:11 #2932

Kopš: 28. Apr 2003

Ziņojumi: 714

Braucu ar: AA4070

Šodienas čarteri no Bergamo (Milānas)-Rix atcerēšos visu mūžu. Kaut kas ar stabilitātes kontroli nebija labi, jo neatvērās kaut kas pie spārna. Nāca lejā kā planieris. Visas vienības jau gaidīja lejā.

Otrais riņķis ap 20 min.

Šodien svinu mazo dzimšanas dienu

[ Šo ziņu laboja Martini22, 08 Mar 2014, 17:11:49 ]

Offline
arizah
08. Mar 2014, 17:11 #2933

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

To, ko tīnis sadarīs, to FA ar rokas ugunsdzēšamo nodzēsīs.

dzēšanas iekārtas ir kravas nodalījumos, motoros un APU. vēl toletē.
Offline
arizah
08. Mar 2014, 17:21 #2934

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


08 Mar 2014, 17:11:12 Martini22 rakstīja:
Šodien svinu mazo dzimšanas dienu



galvenais ir iemesls

p.s. ko nozīmē "kā planieris"? sideslipā
Offline
Martini22
08. Mar 2014, 17:28 #2935

Kopš: 28. Apr 2003

Ziņojumi: 714

Braucu ar: AA4070


08 Mar 2014, 17:21:00 arizah rakstīja:

08 Mar 2014, 17:11:12 Martini22 rakstīja:
Šodien svinu mazo dzimšanas dienu



galvenais ir iemesls

p.s. ko nozīmē "kā planieris"? sideslipā

pilots krievu valodā skaidroja, bet no pārējiem sapratu, ka tie kas sēdēja spārna mugurpusē, tad neatvērās stabilitātes daļa, kas regulē nosēšanos. Tas noveda pie lielas šūpošanās un ļoti garas bremzēšanas..

Pati nosēšanās notika ar lielāku ātrumu nekā ierasti.

[ Šo ziņu laboja Martini22, 08 Mar 2014, 17:30:15 ]

Offline
arizah
08. Mar 2014, 17:38 #2936

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

nu skaidrs. flapi nevērās značit - iekārtas, kas izbīdās spārna aizmugurē (un arī priekšā, tos gan sauc citādāk), palielina spārna virsmu un arī profilu, tādējādi samazinot kritisko ātruma slieksni pie kāda vēl var karāties gaisā. rezultātā lielāks nosēšanās ātrums un emergency services, protams, ir standarts, bet vispār samērā ikdienišķs incidents.
Offline
viesulis
08. Mar 2014, 18:10 #2937

Kopš: 04. Mar 2007

Ziņojumi: 16792

Braucu ar: Volvo un Volvo


20 Feb 2014, 19:02:53 arizah rakstīja:
Spied "Play", lai skatītos video!



Best Inn viesnīca, normāls budžetnieks
Offline
kaima
08. Mar 2014, 18:23 #2938

Kopš: 13. May 2005

Ziņojumi: 552

Braucu ar: 335i

Lidoji ar air baltic boeingu?



08 Mar 2014, 17:28:45 Martini22 rakstīja:

08 Mar 2014, 17:21:00 arizah rakstīja:

08 Mar 2014, 17:11:12 Martini22 rakstīja:
Šodien svinu mazo dzimšanas dienu





galvenais ir iemesls

p.s. ko nozīmē "kā planieris"? sideslipā

pilots krievu valodā skaidroja, bet no pārējiem sapratu, ka tie kas sēdēja spārna mugurpusē, tad neatvērās stabilitātes daļa, kas regulē nosēšanos. Tas noveda pie lielas šūpošanās un ļoti garas bremzēšanas..

Pati nosēšanās notika ar lielāku ātrumu nekā ierasti.
Offline
Martini22
08. Mar 2014, 18:37 #2939

Kopš: 28. Apr 2003

Ziņojumi: 714

Braucu ar: AA4070

smartLynx

08 Mar 2014, 18:23:02 kaima rakstīja:
Lidoji ar air baltic boeingu?



08 Mar 2014, 17:28:45 Martini22 rakstīja:

08 Mar 2014, 17:21:00 arizah rakstīja:

08 Mar 2014, 17:11:12 Martini22 rakstīja:
Šodien svinu mazo dzimšanas dienu





galvenais ir iemesls

p.s. ko nozīmē "kā planieris"? sideslipā

pilots krievu valodā skaidroja, bet no pārējiem sapratu, ka tie kas sēdēja spārna mugurpusē, tad neatvērās stabilitātes daļa, kas regulē nosēšanos. Tas noveda pie lielas šūpošanās un ļoti garas bremzēšanas..

Pati nosēšanās notika ar lielāku ātrumu nekā ierasti.

[ Šo ziņu laboja Martini22, 08 Mar 2014, 18:38:12 ]

Offline
guzlis
08. Mar 2014, 23:08 #2940

Kopš: 20. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1583

Braucu ar:

nu hvz par taam paseem vienam nozagta pagaajusho gad un otram pirms diviem gadiem. tak nereaali ar taadaam iechekoties

-----------------
Autobusu un Mikroautobusu noma
WWW.CHARTERBUS.LV
Offline
guzlis
09. Mar 2014, 00:07 #2941

Kopš: 20. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1583

Braucu ar:

tu maaki iechekoties bez pases?

-----------------
Autobusu un Mikroautobusu noma
WWW.CHARTERBUS.LV
Offline
guzlis
09. Mar 2014, 00:23 #2942

Kopš: 20. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1583

Braucu ar:

nu kko tu jauc. peerkot jaa neko nevajag a chekojoties jau vajag visus pases/ID datus noraadiit. un lidostaa arii jaauzraada

-----------------
Autobusu un Mikroautobusu noma
WWW.CHARTERBUS.LV
Offline
JDS
09. Mar 2014, 00:27 #2943

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10964

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


09 Mar 2014, 00:23:10 guzlis rakstīja:
nu kko tu jauc. peerkot jaa neko nevajag a chekojoties jau vajag visus pases/ID datus noraadiit. un lidostaa arii jaauzraada

Zinot, ka bertons ir diezgan nolidojis vareetu buut vinjam taisniiba.
Internetaaa peedeejo reizi lidojot uz barsu prasiija tikai dzimshanas datus iecekojoties. Pats izbriiniijos
Offline
Fruktists
09. Mar 2014, 00:54 #2944

Kopš: 27. Jan 2013

Ziņojumi: 1614

Braucu ar:


09 Mar 2014, 00:28:42 bertons rakstīja:
suuda riksaa tikai vajag. civilizeetaa Eiropaa jau sen nekaadas pases/ID nevajag. daudzaas lidostaas jau ieeja lidostaa ir caur self-check aparaatu, tieshi taapat kaa uz onboarding.




Konkrētā lidmašīna gan cik zinu no eiropas neizlidoja. Nezinu kā ir Malaizijā, bet cik nācies lidot ārpus eiropas, sevišķi uz dienvidiem, tur visa veida kontroles ir vismaz 2 reiz...
Offline
guzlis
09. Mar 2014, 01:03 #2945

Kopš: 20. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1583

Braucu ar:


09 Mar 2014, 01:00:18 bertons rakstīja:
Tāpat tur neviens nebauda zagta/pazaudēta tā pase vai nē - skata pēc uzmet aci un viss. Moš tas, kurš ar fenderāto pasi bijis arī vainīgs
nu bet chekojoties sisteemaa neparaadas ka pase nav deriiga vai kkaa taa jo vinji bija zinjojushi ka pase nozagta. otrs ir tas ja taas pases tik sen nozagtas vinjiem tad kaapeec jau vinjiem nebija citas. ai kkaads gljuks tas viss

-----------------
Autobusu un Mikroautobusu noma
WWW.CHARTERBUS.LV
Offline
guzlis
09. Mar 2014, 01:13 #2946

Kopš: 20. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1583

Braucu ar:

es pieljauju ka eiropaa taa datu baaze vareetu buut vienota jo kam gan savaadaak taas jaunaa tipa pases u.t.t. bet nu jaa taa nebija eiropa

-----------------
Autobusu un Mikroautobusu noma
WWW.CHARTERBUS.LV
Offline
Fruktists
09. Mar 2014, 01:14 #2947

Kopš: 27. Jan 2013

Ziņojumi: 1614

Braucu ar:


09 Mar 2014, 01:09:49 user rakstīja:
man arī liekas, ka paskatās vārdu, uzvārdu, pases derīguma termiņu un var pārbaudīt vai persona nav starptautiskā meklēšanā, bet ne jau tiek Itālijas vai jebkuras citas valsts pasu datu bāzē



Nu droši vien, ja seja vismaz attāli līdzīga un vecuma grupa +/- tā pati, tad var tikt cauri. Vienīgi ja ir pasu kontrole "šķērsojot robežu" tur gan pīkstina pasi un tad kautkas var izlekt. Bet kādā līmenī tā pasu kontrole ir malaizijā

[ Šo ziņu laboja Fruktists, 09 Mar 2014, 01:16:40 ]

Offline
xn3x
09. Mar 2014, 01:46 #2948

Kopš: 09. Sep 2007

Ziņojumi: 2702

Braucu ar: ģimenes universāli


08 Mar 2014, 15:39:02 arizah rakstīja:

08 Mar 2014, 13:26:38 JZ rakstīja:
tieši tāpat var uzkonstruēt un, visdrīzākais, arī ir ar piekaramajiem stiprinājumiem motoriem, un tos tā vienkārši "atmest" nost nevar, jo to radītā vilkme (vai pretestība, gadījumā, kad tie ir pārstājuši strādāt) ietekmē lidmašīnas smaguma centru, tb visa lidmašīna rada noteiktu gaisa pretestību, un to velk/bremzē dzinēji, ja tos dzinējus vienkārši atvieno nost, tad fizelāža+spārni uzreiz neiegūst planiera īpašības, visdrīzākais tajā "atmešanas" momentā zudīs jebkāda kontrole pār tās vadību un viss beigsies ļoti slikti


zināmu asymetric flight jau tas ļotaks spēj izturēt, tik traki nav. piemēram, kad viens motors apstājas, tādējādi kļūstot tikai par milzīgu gaisa pretestības avotu, bet otrs iet uz pilnu klapi, ja tas ir noticis pie pacelšanās, pat tad viņš spēj lidot taisni.
Ar tiem motoru piekar-stiprinājumiem bija kaut kāda cita fiška, tur svarīgāk bija, kad viņš salūzt, lai nesabojā spārnu, respektīvi lai tā endžine aiziet pa augšu prom, pieņemot, ka viņa pēc inerces vēl attīsta zināmu thrust. tā kā gan jau ar vienu pazaudētu dzinēju viņš lidos ne sliktāk kā ar vienu apstājušos.

Neviens mūsdienās nesertificēs ļopeni, kurai konstruktīvi paredzēts, ka kaut kas var nokrist
Par detaļu atdalīšanās sekām ir cits stāsts-atkarībā no tām detaļas iedala dažādās kategotijās un projektē ar atbilstošu... drošības rezervi? Nezinu, kā precīzāk paskaidrot dažos vārdos.
Offline
xn3x
09. Mar 2014, 01:54 #2949

Kopš: 09. Sep 2007

Ziņojumi: 2702

Braucu ar: ģimenes universāli


09 Mar 2014, 01:06:30 bertons rakstīja:
kaa vinji kaut ko var nochekot ja tu peerkot biljeti nemaz personas kodu nenoraadi. lidostaa tachu neviens to pasi nekur kompii nevada iznjemot robinjus maybe.

Ārpus EU lidojot taču iečekojoties prasa pases numuru un derīguma termiņu. Malaizijā vispār, pat vilciena biļeti pērkot to prasa.
Offline
Reliboy
09. Mar 2014, 02:18 #2950

Kopš: 04. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 271

Braucu ar: VAG


08 Mar 2014, 17:11:12 Martini22 rakstīja:
Šodienas čarteri no Bergamo (Milānas)-Rix atcerēšos visu mūžu. Kaut kas ar stabilitātes kontroli nebija labi, jo neatvērās kaut kas pie spārna. Nāca lejā kā planieris. Visas vienības jau gaidīja lejā.

Otrais riņķis ap 20 min.

Šodien svinu mazo dzimšanas dienu


Bet tas netraucēja konkrētajai lidmašīnai pāris stundas vēlāk aizlidot uz Hurgadu
Offline
ramex
09. Mar 2014, 10:05 #2951

Kopš: 08. Apr 2010

Ziņojumi: 2403

Braucu ar: H6


09 Mar 2014, 02:18:02 Reliboy rakstīja:

08 Mar 2014, 17:11:12 Martini22 rakstīja:
Šodienas čarteri no Bergamo (Milānas)-Rix atcerēšos visu mūžu. Kaut kas ar stabilitātes kontroli nebija labi, jo neatvērās kaut kas pie spārna. Nāca lejā kā planieris. Visas vienības jau gaidīja lejā.

Otrais riņķis ap 20 min.

Šodien svinu mazo dzimšanas dienu


Bet tas netraucēja konkrētajai lidmašīnai pāris stundas vēlāk aizlidot uz Hurgadu


Domā ka pa pāris stundām nevar sačiņīt ?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo