Online

Pašreiz BMWPower skatās 136 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: Par un ap 5er E60/61 III

AutorsZiņojums
alxz
09. Dec 2020, 17:38 #2921

Kopš: 15. Sep 2015

No: Zilupe

Ziņojumi: 2597

Braucu ar: riteni


09 Dec 2020, 17:32:22 @lawyer33 rakstīja:
Klau, izskatu iespēju iegādāt e60 benzīnu ar AT (2.2i vai 2.5i vai 3.0i, tikai atmo, tikai RWD), var kāds īsumā rezumēt, kuras var būt lielākās probzas vēl bez aktīvās stūŗes reikas un iDrive?

Cik noturīga ir virsbūve pret rūsu? Vai labāk pa LV ceļiem ilgāk braukušos eksemplārus vispār neizskatīt?

Sorry, bet info te ir tik daudz par e60, ka neko saprast nevar, turklāt pamatā par dīzeļiem, kuri tiek izslēgti principā...


tas jāprasa lietotājam @DM-101. viņam e60 2.5 benzīns ar 300hp jau pus miljonu norullējis. spēs atbildēt

[ Šo ziņu laboja alxz, 09 Dec 2020, 17:38:37 ]



-----------------
Jebkāda veida metāla konstrukciju, dizaina elementu un citi metāla izstrādājumi un uzstādīšana. 3D/2D rasējumi un renderi. PM.
Offline
vadjiksBMW
09. Dec 2020, 23:14 #2922

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2678

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.

Ja pieminēts 2.2 tad pieļauju, ka mērķis ir pirmo gadu E60, kuros vēl bija M54, tad tas ir visai bezproblēmu auto kā parasts E46/E39, neskaitot jau minēto Aktīvo reiku, dinamic drive utt, kas tikpat labi var arī nebūt.
Ja runa par jaunākiem, kuros jau ir N sēriju motori, tad tur problēmu ir vairāk, kurā trakāk, kurā ne tik traki, bet maksās viss stipri dārgāk.
Rūsa nav pārāk liela problēma, atkarīgs no konkrētā auto, traģiskākā puve mēdz būt tieši virs aizmugures tilta mašīnas apakšā un ja kaut kur bijis bāzts un burzīts. Reizem bagāžnieka vāks rūsē, pārējam nav baigo rižika slimību šķiet.
Offline
australia
09. Dec 2020, 23:35 #2923

Kopš: 12. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1800

Braucu ar: ratiem

es par aktīvo reiku esmu wahujā. Ļoti ērta padarīšana. 90% krustojumiem pilsētā roka nav vispār jāpārliek. Parkošanās, apgriešanās -

Man liekas tā ir nākamā pievienotā vērtība aiz tomātu kārbas. Jo pārnesumi un stūre tiek lietoti nepārtraukti.

Tā ka - nu ja birs, tad birs. Jāsataisa.
Offline
racer83
10. Dec 2020, 08:47 #2924

Kopš: 06. Apr 2017

Ziņojumi: 201

Braucu ar: mello


09 Dec 2020, 23:35:21 @australia rakstīja:
es par aktīvo reiku esmu wahujā. Ļoti ērta padarīšana. 90% krustojumiem pilsētā roka nav vispār jāpārliek. Parkošanās, apgriešanās -

Man liekas tā ir nākamā pievienotā vērtība aiz tomātu kārbas. Jo pārnesumi un stūre tiek lietoti nepārtraukti.

Tā ka - nu ja birs, tad birs. Jāsataisa.

Aktīvās reikās bija restaurējamas?
Offline
sys9291
10. Dec 2020, 09:34 #2925

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5203

Braucu ar: F20 R1200RT


10 Dec 2020, 08:47:46 @racer83 rakstīja:

09 Dec 2020, 23:35:21 @australia rakstīja:
es par aktīvo reiku esmu wahujā. Ļoti ērta padarīšana. 90% krustojumiem pilsētā roka nav vispār jāpārliek. Parkošanās, apgriešanās -

Man liekas tā ir nākamā pievienotā vērtība aiz tomātu kārbas. Jo pārnesumi un stūre tiek lietoti nepārtraukti.

Tā ka - nu ja birs, tad birs. Jāsataisa.

Aktīvās reikās bija restaurējamas?

bija ar noteikumu, ka viņas pareizi saliek...
Offline
lawyer33
10. Dec 2020, 10:16 #2926

Kopš: 20. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 51

Braucu ar: BMW un SAAB

N dzinēju sērijas parametri gan ir vilinoši. Pirmā dzirdēšana, ka bmw atmo benzīnniekiem arī ir kādas probzas

Ja nobrūk tā aktīvā stūre, tad kādi ir varianti? Cik simtu EUR liela ir tā probza parasti?
Offline
sys9291
10. Dec 2020, 10:20 #2927

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5203

Braucu ar: F20 R1200RT


10 Dec 2020, 10:16:59 @lawyer33 rakstīja:
N dzinēju sērijas parametri gan ir vilinoši. Pirmā dzirdēšana, ka bmw atmo benzīnniekiem arī ir kādas probzas

Ja nobrūk tā aktīvā stūre, tad kādi ir varianti? Cik simtu EUR liela ir tā probza parasti?

nu tev ir visas iespējas personīgi pārliecināties...
Offline
Mikels
10. Dec 2020, 10:25 #2928

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4936

Braucu ar: cieņu

Visus N sērijas benzīna dzinējus arī nevar likt vienā maisā, tas pats N52 ir krietni vienkāršāks par N53. Pēc manas pieredzes ar N52 varētu teikt, ka tas dzinējs ir diezgan ložu drošs, kas attiecas uz N53 man liekas Kaspich jau visu ir izstāstījis
Offline
sys9291
10. Dec 2020, 10:36 #2929

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5203

Braucu ar: F20 R1200RT


10 Dec 2020, 10:25:15 @Mikels rakstīja:
Visus N sērijas benzīna dzinējus arī nevar likt vienā maisā, tas pats N52 ir krietni vienkāršāks par N53. Pēc manas pieredzes ar N52 varētu teikt, ka tas dzinējs ir diezgan ložu drošs, kas attiecas uz N53 man liekas Kaspich jau visu ir izstāstījis

ir grūti atrast nenomocītu, jo reti kāds pārdod kondīcijā esošu auto. Un ja arī paveicas atrast viņš arī ir jāuztur...bet daudzi uz to nav finansiāli un morāli gatavi, jo tautā pierastās lietas cat off, chiping up, vislētākās daļas un eļļas nerullē...bet pataisa problēmu vēl dziļāku
Offline
lawyer33
10. Dec 2020, 10:39 #2930

Kopš: 20. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 51

Braucu ar: BMW un SAAB

Labi, tad no N52 var nebēgt

Offline
lawyer33
10. Dec 2020, 10:42 #2931

Kopš: 20. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 51

Braucu ar: BMW un SAAB


10 Dec 2020, 10:36:24 @sys9291 rakstīja:

10 Dec 2020, 10:25:15 @Mikels rakstīja:
Visus N sērijas benzīna dzinējus arī nevar likt vienā maisā, tas pats N52 ir krietni vienkāršāks par N53. Pēc manas pieredzes ar N52 varētu teikt, ka tas dzinējs ir diezgan ložu drošs, kas attiecas uz N53 man liekas Kaspich jau visu ir izstāstījis

ir grūti atrast nenomocītu, jo reti kāds pārdod kondīcijā esošu auto. Un ja arī paveicas atrast viņš arī ir jāuztur...bet daudzi uz to nav finansiāli un morāli gatavi, jo tautā pierastās lietas cat off, chiping up, vislētākās daļas un eļļas nerullē...bet pataisa problēmu vēl dziļāku


Auto domāju lietot ikdienā, tādēļ nekāds tūnings nav paredzēts. Lētā gala daļas nekad nelietoju, ja vien ir varianti, ir pieredze ar Lexus un SAAB uzturēšanu, tādēļ domāju, ka šoka šajā pozīcijā nebūs
Offline
shtewe
10. Dec 2020, 10:48 #2932

Kopš: 06. Feb 2017

Ziņojumi: 26

Braucu ar: KTM BMW

Sauciens pēc padoma!

E61 525d 2004 piedarbinot nelādē aķi (sāk ap 12v un krītas), kad uzgāzē tad uzkāpj uz 14... un tad tur arī paliek un itkā viss normāli, bet tas arī ne vienmer. Ir reizes kad piedarbinu, volti ap 12, uzgazeju un bez izmaiņām, gāzē cik gribi, bet volti nekāpj un tad izēd tā ka jāpaliek uz ielas. Un ir arī reizes kad piedarbinot uzreiz smuki lādē...

Aizvedu ģeneratoru salabot/pārbaudīt, uzlika jaunu voltāžas regulatoru, itkā uz stenda viss kārtībā. Uzliku uz auto un problēma tā pati bez izmaiņām.
Nomainīju IBS - arī bez izmaiņām.
Uzliku citu ģeneratoru - bez izmaiņām
Atvienoju to štekeri kas pie ģeneratora - arī bez izmaiņām.
Aķītis samērā jauns, piekodēts utt

Kļūdas itkā nemet, bet ir bijušas kādas 2x kad izmet "Battery not securely connected" erroru. Klemmes protams, ka ir labi pieskrūvētas.

Tas īsumā, ir kādas idejas kur skatīties?
Offline
Angelz
10. Dec 2020, 10:56 #2933

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2878

Braucu ar: BMW

Turpinājums te!

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo