Online
Pašreiz BMWPower skatās 136 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Par un ap 5er E60/61 III
Autors | Ziņojums |
alxz | 09. Dec 2020, 17:38 |
#2921
|
| Kopš: 15. Sep 2015
No: Zilupe
Ziņojumi: 2597
Braucu ar: riteni
|
09 Dec 2020, 17:32:22 @lawyer33 rakstīja:
Klau, izskatu iespēju iegādāt e60 benzīnu ar AT (2.2i vai 2.5i vai 3.0i, tikai atmo, tikai RWD), var kāds īsumā rezumēt, kuras var būt lielākās probzas vēl bez aktīvās stūŗes reikas un iDrive?
Cik noturīga ir virsbūve pret rūsu? Vai labāk pa LV ceļiem ilgāk braukušos eksemplārus vispār neizskatīt?
Sorry, bet info te ir tik daudz par e60, ka neko saprast nevar, turklāt pamatā par dīzeļiem, kuri tiek izslēgti principā...
tas jāprasa lietotājam @DM-101. viņam e60 2.5 benzīns ar 300hp jau pus miljonu norullējis. spēs atbildēt[ Šo ziņu laboja alxz, 09 Dec 2020, 17:38:37 ]
----------------- Jebkāda veida metāla konstrukciju, dizaina elementu un citi metāla izstrādājumi un uzstādīšana. 3D/2D rasējumi un renderi. PM. | Offline | | |
vadjiksBMW | 09. Dec 2020, 23:14 |
#2922
|
| Kopš: 16. Aug 2016
No: Olaine
Ziņojumi: 2678
Braucu ar: Populāko auto marku powerā.
| Ja pieminēts 2.2 tad pieļauju, ka mērķis ir pirmo gadu E60, kuros vēl bija M54, tad tas ir visai bezproblēmu auto kā parasts E46/E39, neskaitot jau minēto Aktīvo reiku, dinamic drive utt, kas tikpat labi var arī nebūt.
Ja runa par jaunākiem, kuros jau ir N sēriju motori, tad tur problēmu ir vairāk, kurā trakāk, kurā ne tik traki, bet maksās viss stipri dārgāk.
Rūsa nav pārāk liela problēma, atkarīgs no konkrētā auto, traģiskākā puve mēdz būt tieši virs aizmugures tilta mašīnas apakšā un ja kaut kur bijis bāzts un burzīts. Reizem bagāžnieka vāks rūsē, pārējam nav baigo rižika slimību šķiet.
| Offline | | |
australia | 09. Dec 2020, 23:35 |
#2923
|
| Kopš: 12. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 1800
Braucu ar: ratiem
| es par aktīvo reiku esmu wahujā. Ļoti ērta padarīšana. 90% krustojumiem pilsētā roka nav vispār jāpārliek. Parkošanās, apgriešanās -
Man liekas tā ir nākamā pievienotā vērtība aiz tomātu kārbas. Jo pārnesumi un stūre tiek lietoti nepārtraukti.
Tā ka - nu ja birs, tad birs. Jāsataisa. | Offline | | |
racer83 | 10. Dec 2020, 08:47 |
#2924
|
| Kopš: 06. Apr 2017
Ziņojumi: 201
Braucu ar: mello
|
09 Dec 2020, 23:35:21 @australia rakstīja:
es par aktīvo reiku esmu wahujā. Ļoti ērta padarīšana. 90% krustojumiem pilsētā roka nav vispār jāpārliek. Parkošanās, apgriešanās -
Man liekas tā ir nākamā pievienotā vērtība aiz tomātu kārbas. Jo pārnesumi un stūre tiek lietoti nepārtraukti.
Tā ka - nu ja birs, tad birs. Jāsataisa.
Aktīvās reikās bija restaurējamas? | Offline | | |
sys9291 | 10. Dec 2020, 09:34 |
#2925
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5203
Braucu ar: F20 R1200RT
|
10 Dec 2020, 08:47:46 @racer83 rakstīja:
09 Dec 2020, 23:35:21 @australia rakstīja:
es par aktīvo reiku esmu wahujā. Ļoti ērta padarīšana. 90% krustojumiem pilsētā roka nav vispār jāpārliek. Parkošanās, apgriešanās -
Man liekas tā ir nākamā pievienotā vērtība aiz tomātu kārbas. Jo pārnesumi un stūre tiek lietoti nepārtraukti.
Tā ka - nu ja birs, tad birs. Jāsataisa.
Aktīvās reikās bija restaurējamas?
bija ar noteikumu, ka viņas pareizi saliek... | Offline | | |
lawyer33 | 10. Dec 2020, 10:16 |
#2926
|
| Kopš: 20. May 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 51
Braucu ar: BMW un SAAB
| N dzinēju sērijas parametri gan ir vilinoši. Pirmā dzirdēšana, ka bmw atmo benzīnniekiem arī ir kādas probzas
Ja nobrūk tā aktīvā stūre, tad kādi ir varianti? Cik simtu EUR liela ir tā probza parasti? | Offline | | |
sys9291 | 10. Dec 2020, 10:20 |
#2927
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5203
Braucu ar: F20 R1200RT
|
10 Dec 2020, 10:16:59 @lawyer33 rakstīja:
N dzinēju sērijas parametri gan ir vilinoši. Pirmā dzirdēšana, ka bmw atmo benzīnniekiem arī ir kādas probzas
Ja nobrūk tā aktīvā stūre, tad kādi ir varianti? Cik simtu EUR liela ir tā probza parasti?
nu tev ir visas iespējas personīgi pārliecināties... | Offline | | |
Mikels | 10. Dec 2020, 10:25 |
#2928
|
| Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 4936
Braucu ar: cieņu
| Visus N sērijas benzīna dzinējus arī nevar likt vienā maisā, tas pats N52 ir krietni vienkāršāks par N53. Pēc manas pieredzes ar N52 varētu teikt, ka tas dzinējs ir diezgan ložu drošs, kas attiecas uz N53 man liekas Kaspich jau visu ir izstāstījis | Offline | | |
|
sys9291 | 10. Dec 2020, 10:36 |
#2929
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5203
Braucu ar: F20 R1200RT
|
10 Dec 2020, 10:25:15 @Mikels rakstīja:
Visus N sērijas benzīna dzinējus arī nevar likt vienā maisā, tas pats N52 ir krietni vienkāršāks par N53. Pēc manas pieredzes ar N52 varētu teikt, ka tas dzinējs ir diezgan ložu drošs, kas attiecas uz N53 man liekas Kaspich jau visu ir izstāstījis
ir grūti atrast nenomocītu, jo reti kāds pārdod kondīcijā esošu auto. Un ja arī paveicas atrast viņš arī ir jāuztur...bet daudzi uz to nav finansiāli un morāli gatavi, jo tautā pierastās lietas cat off, chiping up, vislētākās daļas un eļļas nerullē...bet pataisa problēmu vēl dziļāku | Offline | | |
lawyer33 | 10. Dec 2020, 10:39 |
#2930
|
| Kopš: 20. May 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 51
Braucu ar: BMW un SAAB
| Labi, tad no N52 var nebēgt
| Offline | | |
lawyer33 | 10. Dec 2020, 10:42 |
#2931
|
| Kopš: 20. May 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 51
Braucu ar: BMW un SAAB
|
10 Dec 2020, 10:36:24 @sys9291 rakstīja:
10 Dec 2020, 10:25:15 @Mikels rakstīja:
Visus N sērijas benzīna dzinējus arī nevar likt vienā maisā, tas pats N52 ir krietni vienkāršāks par N53. Pēc manas pieredzes ar N52 varētu teikt, ka tas dzinējs ir diezgan ložu drošs, kas attiecas uz N53 man liekas Kaspich jau visu ir izstāstījis
ir grūti atrast nenomocītu, jo reti kāds pārdod kondīcijā esošu auto. Un ja arī paveicas atrast viņš arī ir jāuztur...bet daudzi uz to nav finansiāli un morāli gatavi, jo tautā pierastās lietas cat off, chiping up, vislētākās daļas un eļļas nerullē...bet pataisa problēmu vēl dziļāku
Auto domāju lietot ikdienā, tādēļ nekāds tūnings nav paredzēts. Lētā gala daļas nekad nelietoju, ja vien ir varianti, ir pieredze ar Lexus un SAAB uzturēšanu, tādēļ domāju, ka šoka šajā pozīcijā nebūs | Offline | | |
shtewe | 10. Dec 2020, 10:48 |
#2932
|
| Kopš: 06. Feb 2017
Ziņojumi: 26
Braucu ar: KTM BMW
| Sauciens pēc padoma!
E61 525d 2004 piedarbinot nelādē aķi (sāk ap 12v un krītas), kad uzgāzē tad uzkāpj uz 14... un tad tur arī paliek un itkā viss normāli, bet tas arī ne vienmer. Ir reizes kad piedarbinu, volti ap 12, uzgazeju un bez izmaiņām, gāzē cik gribi, bet volti nekāpj un tad izēd tā ka jāpaliek uz ielas. Un ir arī reizes kad piedarbinot uzreiz smuki lādē...
Aizvedu ģeneratoru salabot/pārbaudīt, uzlika jaunu voltāžas regulatoru, itkā uz stenda viss kārtībā. Uzliku uz auto un problēma tā pati bez izmaiņām.
Nomainīju IBS - arī bez izmaiņām.
Uzliku citu ģeneratoru - bez izmaiņām
Atvienoju to štekeri kas pie ģeneratora - arī bez izmaiņām.
Aķītis samērā jauns, piekodēts utt
Kļūdas itkā nemet, bet ir bijušas kādas 2x kad izmet "Battery not securely connected" erroru. Klemmes protams, ka ir labi pieskrūvētas.
Tas īsumā, ir kādas idejas kur skatīties? | Offline | | |
Angelz | 10. Dec 2020, 10:56 |
#2933
|
| Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2878
Braucu ar: BMW
| Turpinājums te!
----------------- ▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫
Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|