Online

Pašreiz BMWPower skatās 162 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
Shkodists
08. May 2012, 21:31 #2921

Kopš: 20. Apr 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 595

Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro


08 May 2012, 18:47:36 Aigis rakstīja:
ir palikusi kāja smagāka, ja kādreiz pilsētā kompis rādija vidēji 11l uz simtu, tad tagad ir 13,8
gāzes patēriņu vēl nezinu, pirmais balons vēl nav nobraukts


Man puspilsētas (pamatmaršruts Baloži - Duntes ielas sākums) režīmā ar benzīnu kompis rādīja 9.5, tagad ar gāzi 10.6. Reālo benzīna patēriņu nezinu, jo nepaspēju salīdzināt ar pilnas bākas principu un visticamāk arī vairs to nedarīšu. Gāzei tas rādījums pilsētā atšķiras par 1 litru - rāda mazāk. Pa šoseju rāda pa 2 - 2.5 litri mazāk. Pašeiz sanāk 12 litri pilsētā. 10 litri pa šoseju. Tikko veicu pieregulēšanu pēc pirmajiem 1000km. Redzēs, vai kas mainīsies. Principā pirms regulēšanas patēriņš bija OK un gāja arī labi. Ja iesākumā juta griezes kritumu, tad piestrādājoties sprauslām grieze kļuva tāda pati kā ar benzīnu. Ieskrienas arī līdzvērtīgi. Pēc regulēšanas jauda un grieze saglabājās iepriekšējā līmenī.
Offline
pekinens
08. May 2012, 22:48 #2922

Kopš: 10. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 980

Braucu ar: e30; e87

kā gāzes iekārta atslēdz benzīna sūkni? ir kaut kāds relejs kaut kur vai vispār neatslēdz?
Offline
PASSATizhi
08. May 2012, 22:59 #2923

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

špricgāzei neatslēdz.
Offline
Vecais
08. May 2012, 23:44 #2924

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI


08 May 2012, 18:47:36 Aigis rakstīja:
ir palikusi kāja smagāka, ja kādreiz pilsētā kompis rādija vidēji 11l uz simtu, tad tagad ir 13,8
gāzes patēriņu vēl nezinu, pirmais balons vēl nav nobraukts

Tag uzmet kašķīgu seju un pie gāzinieka pravas kačāt Saki - Man bezīnu "ēd" 10l(10% parasti jānomet ), bet gāzi tag "rij" (ja kompis rāda benzīna patēriņu 13,8l tad gāze + 5-15%(sprauslas/izvietojums/regulācija) būs aptuveni 15,5l) 17l(10% parasti pieliek ).. saproties 10l/100km VS 17l/100km

Ar šādu tekstu man viens ar BMW 520T uzstājās.. kad visam izgāju cauri teicu ka leju pilnas bākas un Liepāja-Rīga-Liepāja testam tiks izbraukta ar abām degvielām... tad izrādījās ka skolā tomēr matemātiku mācīja un sānslīdē arī beidzot var atļauties ieiet

-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline
kjemals
09. May 2012, 00:07 #2925

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 298

Braucu ar: prieku


08 May 2012, 22:59:26 PASSATizhi rakstīja:
špricgāzei neatslēdz.


TG Stream iekārtai ir speciāl izeja(vads) kuram viena no opcijām domāta, lai atslēgtu sūkni.
Nezinu vai to ir labi darīt vai nē. Kko fufeļo par sprauslu dzesēšanu un tādām lietām. Tikai cik viņas reāli uzkarst kad caur reilu iet benzīns un kad neiet hvz...
Offline
Vecais
09. May 2012, 00:28 #2926

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI


09 May 2012, 00:07:26 kjemals rakstīja:

08 May 2012, 22:59:26 PASSATizhi rakstīja:
špricgāzei neatslēdz.


TG Stream iekārtai ir speciāl izeja(vads) kuram viena no opcijām domāta, lai atslēgtu sūkni.
Nezinu vai to ir labi darīt vai nē. Kko fufeļo par sprauslu dzesēšanu un tādām lietām. Tikai cik viņas reāli uzkarst kad caur reilu iet benzīns un kad neiet hvz...

Tas vads ir visām iekārtām 99% neviens neatslēdz degvielas sūkni - pie pārslēgšanām būs šaizes un ja nomirs sūknis 100% piešūs bumbas

-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline
kjemals
09. May 2012, 17:51 #2927

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 298

Braucu ar: prieku

Sūknis ar domu jau tiktu atslēgts, lai viņu negriež, kad tukša bāka, nez ko te kāds var piešūt. Varētu tādā gadījumā, ja nomirst sprauslas (nu netika dzesētas utt.). Ja viņām tiešām tendence ir mirt pie tādiem apstākļiem..
Offline
SteelRat
09. May 2012, 17:52 #2928

Kopš: 11. Dec 2002

Ziņojumi: 163800

Braucu ar: E95

a nafig atslegt sukni turi baka litrus 30 un miers tak ja nu gaze pekshnji atsaka tapat ar kauko jabrauc bus: D

-----------------
Online
kexxx
09. May 2012, 18:15 #2929

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12320

Braucu ar:


09 May 2012, 17:51:16 kjemals rakstīja:
Sūknis ar domu jau tiktu atslēgts, lai viņu negriež, kad tukša bāka, nez ko te kāds var piešūt. Varētu tādā gadījumā, ja nomirst sprauslas (nu netika dzesētas utt.). Ja viņām tiešām tendence ir mirt pie tādiem apstākļiem..


līdz cik tad grādiem ieplūdes kolektors uzsilst, lai sprauslas nomirtu? šaubos, ka tur kaut vai 80 grādi būs...
Offline
Modjo
09. May 2012, 18:21 #2930

Kopš: 14. May 2011

Ziņojumi: 2512

Braucu ar: E46 330 XI E98+ Lpg, Volvo S80 E95+ Lpg

Startēt bez benzīna un lietot tikai gāzi tipa benzīna taupīšanai ir īsākais ceļš uz instalēcijas uzpariktes skuju taku. Nevajag lau tik burtiski kapeiku iepis*

09 May 2012, 17:52:47 SteelRat rakstīja:
a nafig atslegt sukni turi baka litrus 30 un miers tak ja nu gaze pekshnji atsaka tapat ar kauko jabrauc bus: D
Offline
pecka
09. May 2012, 19:55 #2931

Kopš: 08. Jun 2010

No: Liepāja

Ziņojumi: 136

Braucu ar: e39 uz ribalk

kāds te var palīdzēt ar sertifikātu?
ja kādam ir kautkādi kontakti lūdzu atmetat PM!
Offline
kjemals
09. May 2012, 20:36 #2932

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 298

Braucu ar: prieku


09 May 2012, 18:15:39 kexxx rakstīja:

līdz cik tad grādiem ieplūdes kolektors uzsilst, lai sprauslas nomirtu? šaubos, ka tur kaut vai 80 grādi būs...


Par to jau stāsts, kamēr nav čupiņas piemēru ar nobeigtām sprauslām dēļ karšanas, kad caur reilu benzīns neplūst un/vai konkrētu mērījumu pa cik grādiem paliek karstāka sprausla, kad netek beņa garām, tikmēr tas viss ir tukšpļūtīšana.
Offline
PASSATizhi
10. May 2012, 02:00 #2933

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

kas jums žēl ka tas sūknis tur griežas? gan jau ka drošībai. jo pie patukša balona pāris reizes izgāju uz apdzīšanu, gāze atrubas pie lielas slodzes, benzīns pieslēdzas pa sekundes daļu. kas tur notiek tadā situācijā ja sūknis atslēgts, dies viņ zin
Offline
Vecais
10. May 2012, 10:52 #2934

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI


10 May 2012, 02:00:09 PASSATizhi rakstīja:
kas jums žēl ka tas sūknis tur griežas? gan jau ka drošībai. jo pie patukša balona pāris reizes izgāju uz apdzīšanu, gāze atrubas pie lielas slodzes, benzīns pieslēdzas pa sekundes daļu. kas tur notiek tadā situācijā ja sūknis atslēgts, dies viņ zin

+1

-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline
Laoshi
10. May 2012, 11:13 #2935

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


10 May 2012, 02:00:09 PASSATizhi rakstīja:
kas jums žēl ka tas sūknis tur griežas? gan jau ka drošībai. jo pie patukša balona pāris reizes izgāju uz apdzīšanu, gāze atrubas pie lielas slodzes, benzīns pieslēdzas pa sekundes daļu. kas tur notiek tadā situācijā ja sūknis atslēgts, dies viņ zin


ja sūknis griežās, tad viņam tiek dots španis, tas noslogo ģeneratoru, kas, savukārt, atsaucas uz patēriņu

Ja nopietni, tiešām pofig, griežas viņš tur vai nē.
Offline
vrz
10. May 2012, 12:02 #2936

Kopš: 06. Sep 2008

Ziņojumi: 162

Braucu ar: Turbo

labaak pastaastiet kaa ar gaazes uzpildi aarpus lv (polija un vaacija) ?
uzpildes gali taadi pashi ?
Offline
kjemals
10. May 2012, 13:00 #2937

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 298

Braucu ar: prieku

Biški problēma ir..
Nesaprotu kas pa vainu, TG streams nespēj atvērt vaļā abus divus vārstus(reduktora un balona, kad ir saslēgti paralēli) Tiklīdz ieslēdz vārstus, spriegums uz viņiem nokrītās līdz apmēram pusei no borta sprieguma. Programmā sāk rādīt nepareizus rādījumus, viss gļuko. Ja saslēdz abus vārstus virknē, tad iebildumu iekārtai nav. Bet vārsti slēdzas nestabili, tas kas pie reduktora brīžiem neieslēdzas kad uzkarsis, iespējams nepietiek strāvas. WTF, kā viņi ir jāvieno, caur kādu releju??
Offline
Rex
10. May 2012, 13:07 #2938

Kopš: 10. Nov 2006

No: Valmiera

Ziņojumi: 76

Braucu ar: E 46 330d touringu


10 May 2012, 12:02:54 vrz rakstīja:
labaak pastaastiet kaa ar gaazes uzpildi aarpus lv (polija un vaacija) ?
uzpildes gali taadi pashi ?

Polijā tāds pats kā LV, priekš Vācijas vajadzēs pāreju
Offline
PASSATizhi
10. May 2012, 13:11 #2939

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


10 May 2012, 13:07:14 Rex rakstīja:

10 May 2012, 12:02:54 vrz rakstīja:
labaak pastaastiet kaa ar gaazes uzpildi aarpus lv (polija un vaacija) ?
uzpildes gali taadi pashi ?

Polijā tāds pats kā LV, priekš Vācijas vajadzēs pāreju
vācijā gandrīz visos tankos ir divu veidu pistoles. vacu, un mūsu. bet nu pareju drošībai vajag
Offline
zaps
10. May 2012, 13:33 #2940

Kopš: 21. Dec 2010

Ziņojumi: 1546

Braucu ar: statusa simbolu


10 May 2012, 13:11:03 PASSATizhi rakstīja:

10 May 2012, 13:07:14 Rex rakstīja:

10 May 2012, 12:02:54 vrz rakstīja:
labaak pastaastiet kaa ar gaazes uzpildi aarpus lv (polija un vaacija) ?
uzpildes gali taadi pashi ?

Polijā tāds pats kā LV, priekš Vācijas vajadzēs pāreju
vācijā gandrīz visos tankos ir divu veidu pistoles. vacu, un mūsu. bet nu pareju drošībai vajag

pārejas tankos kur mūsu gala nebija varēja pie pārdevēja par 10-20 eur ķīlu dabūt

atceries tikai, ka polijā jāsauc lējējs, bet vācijā visu pašam jādara.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo