Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 221 viesi un 22 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
Krizdole
09. Aug 2018, 10:48 #2921

Kopš: 27. Jun 2018

Ziņojumi: 43

Braucu ar: G31 520i


09 Aug 2018, 10:16:12 @Napalm rakstīja:
Varbūt es kaut ko nesaprotu -
Kapēc parastajai kruīza kontrolei distance būtu mazāka nekā adaptīvai?

Kapēc vispār būtu jābūt dažādiem ražotāju standartiem kruīza kontrolēm no drošības viedokļa? Ok, es saprotu bremzēšanas ceļš, braukšanas ātrums, auto svars un citi faktori, bet kopumā taču jebkurš auto ražotājs gribētu minimālo distanci likt tādu, lai ja priekša braucošais auto bremzētu, tad arī tavs auto to paspēj izdarīt.


Parastam kruīzam nekādu attālumu neregulē, ar parastu var mierīgi pastumt priekšējo, tai pašā laikā, kā jau rakstīju, man personīgi arī īsākais attālums pie 100km/h ir par lielu, lai veiktu līganu ieskriešanos un mierīgi apdzītu, ar adaptīvo sanāk izlīst pretējā joslā jau labu laiku pirms apdzenamā, ja negrib izmantot gāzes pedāli.
Nesaku ka ACC ir slikta, vienkārši man tā nepatīk un mana vēlme ir to atslēgt, bet to diemžēl nevar, tas arī viss. Nemēģinu te kādam mainīt viedokli, ja patīk - viss kārtībā.
Vēl viens mīnuss ACC - sniegā Passat aizķīp sensors, kas ir W zīmē, tad vai nu kāp ārā un tīri vai arī samierinies, ka kruīza nav vispār.
Offline
Napalm
09. Aug 2018, 10:57 #2922

Kopš: 02. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1226

Braucu ar: 234


09 Aug 2018, 10:32:13 @koderis rakstīja:
Kāpēc nevari? Parastam kruīzam auto vienkārši tur ātrumu un uz distanci neskatās, nav sensora. Brauc 500m vai 5m no bampera.



Ok, laikam tad pa dažiem gadiem esmu aizmirsis kā tas ir. Tas protams man neliekas loģiski no drošības viedokļa defaultā. Jābūt ir muļķim, lai brauktu kruīza kontrolē ar īsu distanci iltermiņa aiz muguras. Vai nu tad bez kk un "sēdi kādam astē" vai arī pirms apdzīšanas, bet arī tad taču neviens neliek kk, ja plāno apdzīt.
Offline
kkas
09. Aug 2018, 11:52 #2923

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9335

Braucu ar: Alfu

jūs apdzenat pielipuši pie tirsas?

normālā variantā ieturi padsmit metru distanci, PIRMS pretīmbraucošais ir garām, uzņem ātrumu un vienā setā esi garām.

Offline
RS7
09. Aug 2018, 11:57 #2924

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 9318

Braucu ar: dīzeļ Teslu


09 Aug 2018, 11:52:54 @kkas rakstīja:
jūs apdzenat pielipuši pie tirsas?

normālā variantā ieturi padsmit metru distanci, PIRMS pretīmbraucošais ir garām, uzņem ātrumu un vienā setā esi garām.


mazlitrāžu auto problēmas
Offline
kkas
09. Aug 2018, 12:11 #2925

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9335

Braucu ar: Alfu


09 Aug 2018, 11:57:38 @RS7 rakstīja:

09 Aug 2018, 11:52:54 @kkas rakstīja:
jūs apdzenat pielipuši pie tirsas?

normālā variantā ieturi padsmit metru distanci, PIRMS pretīmbraucošais ir garām, uzņem ātrumu un vienā setā esi garām.


mazlitrāžu auto problēmas


ne tikai jaudas jautājums. kamēr tāds bariņš dirsā līdēju mēģina saprast, kas notiek priekšā, es jau esmu blakus un garām, kamēr viņiem atliek gaidīt nākamo iespēju
Offline
shirminieks
09. Aug 2018, 12:12 #2926

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1709

Braucu ar: 81

Pirms man bija ACC arī domāju, ka nevajadzīga ekstra, bet tagad pēc trim mēnešiem esmu sapratis, ka must-have lieta arī nākamajam auto - gan pa pilsētu braukājot lietoju (it īpaši sastrēgumos), gan pa šoseju, gan sastrēgumos (gan pilsētā, gan uz šosejas, piem. saulkrasti-jugla karstajās dienās, baltezers, utt).

Par distanci pirms apdzīšanas - vismaz BMW ir tā, ka pieskaroties gāzes pedālim tiek override'ots distances sensors, un vari piebraukt tuvāk apdzenamajam auto, manuāli ieturēt attālumu, un pēc apdzīšanas atlaist gāzi un pats atgriezīsies pie iestatītā ātruma/distances.

No nepatīkamajām lietām: ar sensora aizsnigšanu neesmu saskāries, bet ir dažas reizes līkumā braucot notvēris blakus joslas auto un sācis bremzēt.

Es domāju, ka pēc 5-10 gadiem uz šo skatīsies tāpat kā uz lietus sensoriem...
Offline
Belluuns
09. Aug 2018, 12:21 #2927

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 9631

Braucu ar: quattro

Tas viss ir tehnikas brinums tas ir skaidrs, bet pie stūres tas liek atslābt, jo tipa paļaujies uz visu elektroniku. Man vecmodīga domašana, bet manuprāt braukt nav tikai grozīt bubļiku un stellēt spotify. Man cilvēkam kas 13 gadu vecumā vadāja baļķus ar kamazu, ir grūti pilnībā uzticētiea piemēram acc. Viens ir skaidrs, braukšana ar mašīnu nav vairs tāda kāda bij
Offline
Murphy
09. Aug 2018, 15:10 #2928

Kopš: 28. Nov 2003

No: Sigulda

Ziņojumi: 8479

Braucu ar: B8 R line, F39 M sport


09 Aug 2018, 12:12:25 @shirminieks rakstīja:

Par distanci pirms apdzīšanas - vismaz BMW ir tā, ka pieskaroties gāzes pedālim tiek override'ots distances sensors, un vari piebraukt tuvāk apdzenamajam auto, manuāli ieturēt attālumu, un pēc apdzīšanas atlaist gāzi un pats atgriezīsies pie iestatītā ātruma/distances.

No nepatīkamajām lietām: ar sensora aizsnigšanu neesmu saskāries, bet ir dažas reizes līkumā braucot notvēris blakus joslas auto un sācis bremzēt.



Beidzot viens kas 'māk' ACC protams ka piespied gāzi un brauc tādā distancē kā vajag 1m no bampera vai 2m no bampera :user: tiklīdz atlaid atgriežas iepriekšējie uzstādījumi.

Vismaz F30 sensors ir bampera apakšā gandrīz, ziemā parasti 'pietiek' līdz Garkalnei BET - paturi distances pogu pāris sekundes un pārslēdzas uz parasto kruīzu
Offline
Pufaix
09. Aug 2018, 15:34 #2929

Kopš: 07. Apr 2006

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1724

Braucu ar: NC700XD, gludekli

BTW cik labi ACC redz močus?
Offline
DrumB
09. Aug 2018, 15:44 #2930

Kopš: 02. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 12185

Braucu ar: 325i


09 Aug 2018, 15:34:51 @Pufaix rakstīja:
BTW cik labi ACC redz močus?

Lielākoties labi, bet atkarīgs no situācijas. Ja mocis brauc pa viduslīniju vai labo malu, tad var neatpazīt. Daži ražotāji vnk rokasgrāmatā ieraksta, ka uz maziem objektiem ACC var nereaģēt. Bet to tu uzzini pēc tam Bet šajos gadījumos tāpat sistēmai vienmēr nevar uzticēties, kājai jābūt tuvu pedālim.
Offline
bum_bumz
09. Aug 2018, 15:57 #2931

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6756

Braucu ar: E34

Jums miegs nenāk? Vai arī bakstāt viedierīci braucot?
Offline
Remjanis
09. Aug 2018, 18:37 #2932

Kopš: 31. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 605

Braucu ar: Darba fordu

Varbūt kāds lieto un var padalīties pieredzē 16 un jaunāka gada Auri hibrīdu? Pats kādus 30tkm esmu nobraucis ar benzīnnieku-mehāniku,itkā jau sūdzību nav,bet palēns un diezgan ēd. Tehniski viss ok. Izbraucu ar hibrīdu-pirmais iespaids labs,automāts uzņem labi,patēriņš pat ar pedāli grīdā pilsētā mazāks kā parastajam. Uz šosejas patēriņi aptuveni vienādi.Jautājums vairāk par tehnisko pusi-vai ir kādas kaites,vai kaut kas bieži jūk? Runa par Active plus versiju 17-18 gads. Paldies jau iepriekš.
Offline
Arsmens
09. Aug 2018, 18:50 #2933

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 13306

Braucu ar: Trim durvīm

Cik tev šis ēd?
Offline
Belluuns
09. Aug 2018, 20:38 #2934

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 9631

Braucu ar: quattro

Jā, šis teikums ir unikāls! Cik ēd..
Offline
Arsmens
09. Aug 2018, 21:04 #2935

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 13306

Braucu ar: Trim durvīm


09 Aug 2018, 20:38:47 @Belluuns rakstīja:
Jā, šis teikums ir unikāls! Cik ēd..
nu jā, ja grib mainīt auri uz auri hibrīdu, tad rodas lōģisks jautājums uz kādu tad ieguvumu tiek cerēts.
Offline
Belluuns
09. Aug 2018, 21:17 #2936

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 9631

Braucu ar: quattro

Cik nez varētu but iespējamā starpība? Litrs? 2 litri?
Offline
Arsmens
09. Aug 2018, 21:20 #2937

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 13306

Braucu ar: Trim durvīm


09 Aug 2018, 21:17:49 @Belluuns rakstīja:
Cik nez varētu but iespējamā starpība? Litrs? 2 litri?
aļē, par to ir runa! Pusotrs litrs. Vai tas ir racionāls ieguvums lai piemestu pāris tk klāt un tiktu pue tā paša auto ar tik mikroskopisku beņas ekonomiju un papildus sarežģītiem elektromezgliem.
Offline
viesulis
09. Aug 2018, 22:10 #2938

Kopš: 04. Mar 2007

Ziņojumi: 16792

Braucu ar: Volvo un Volvo

Da nu nah to Auri. 2018. gadā arhaisks auto.
Ziemā zems, visa apakša būs aprauta.

Es tad vispār skatītos uz to CHR, bet tas arī na ļubiķeļa
Offline
Mizx
09. Aug 2018, 22:49 #2939

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6208

Braucu ar:


09 Aug 2018, 18:37:58 @Remjanis rakstīja:
Varbūt kāds lieto un var padalīties pieredzē 16 un jaunāka gada Auri hibrīdu? Pats kādus 30tkm esmu nobraucis ar benzīnnieku-mehāniku,itkā jau sūdzību nav,bet palēns un diezgan ēd. Tehniski viss ok. Izbraucu ar hibrīdu-pirmais iespaids labs,automāts uzņem labi,patēriņš pat ar pedāli grīdā pilsētā mazāks kā parastajam. Uz šosejas patēriņi aptuveni vienādi.Jautājums vairāk par tehnisko pusi-vai ir kādas kaites,vai kaut kas bieži jūk? Runa par Active plus versiju 17-18 gads. Paldies jau iepriekš.
Neredzu jēgu. Viens ir tas, ka ietaupīsi minēto pusotru-divus litrus, bet cena izskatās 2x augstāka. Par tiem tūkstošiem eur starpības var diezgan tālu nobraukt — paspēsi nošrotot esošo pirms atmaksāsies.
Otrs — man palicis iespaids, ka Toyota sākumā izsitās ar tiem hibrīdiem, bet tagad pēc tehnoloģijām reāli atpaliek. Lieli Eiropas auto tērē mazāk degvielas kā šādi mazi Toyota, tātad viņu inženieriem diezgan jāiespringst. Saprotu jēgu samaksāt vairāk par MB GLC hibrīdu, kas tērē mazāk par šādu Auris, jo citādi nehibrīda versijā tāds tērē tā kā vairāki Auris. Attiecīgi Toyota hibrīdi bija OK pirms vairākiem gadiem, bet, ja gribas svaigu, tad man tas nešķiet prātīgs pirkums. To pašu saku tiem, kas tagad domā par mazlietotiem dīzeliem no Eiropas — ja ar tādu taisās braukt 10 gadus, tad to vairs nevarēs pārdot, jo nevienam nevajadzēs auto, kam piekasās par vides piesārņošanu un patēriņš ir, piemēram 7 litri, ja varēs nopirkt lietotu hibrīdu, kam nepiekasās un patēriņš ir pāris litri.
Offline
Belluuns
09. Aug 2018, 23:02 #2940

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 9631

Braucu ar: quattro

Kā vispār var braukāt ar toyota? Iekāp jaunā LC un liekas ka esi aizceļojis laikā uz 90tajiem. joprojām nevaru saprast, piemeram, lc150 pačotu.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo