Autors | Ziņojums |
Krizdole | 09. Aug 2018, 10:48 |
#2921
|
|
Kopš: 27. Jun 2018
Ziņojumi: 43
Braucu ar: G31 520i
|
09 Aug 2018, 10:16:12 @Napalm rakstīja:
Varbūt es kaut ko nesaprotu -
Kapēc parastajai kruīza kontrolei distance būtu mazāka nekā adaptīvai?
Kapēc vispār būtu jābūt dažādiem ražotāju standartiem kruīza kontrolēm no drošības viedokļa? Ok, es saprotu bremzēšanas ceļš, braukšanas ātrums, auto svars un citi faktori, bet kopumā taču jebkurš auto ražotājs gribētu minimālo distanci likt tādu, lai ja priekša braucošais auto bremzētu, tad arī tavs auto to paspēj izdarīt.
Parastam kruīzam nekādu attālumu neregulē, ar parastu var mierīgi pastumt priekšējo, tai pašā laikā, kā jau rakstīju, man personīgi arī īsākais attālums pie 100km/h ir par lielu, lai veiktu līganu ieskriešanos un mierīgi apdzītu, ar adaptīvo sanāk izlīst pretējā joslā jau labu laiku pirms apdzenamā, ja negrib izmantot gāzes pedāli.
Nesaku ka ACC ir slikta, vienkārši man tā nepatīk un mana vēlme ir to atslēgt, bet to diemžēl nevar, tas arī viss. Nemēģinu te kādam mainīt viedokli, ja patīk - viss kārtībā.
Vēl viens mīnuss ACC - sniegā Passat aizķīp sensors, kas ir W zīmē, tad vai nu kāp ārā un tīri vai arī samierinies, ka kruīza nav vispār. |
Offline | |
|
Napalm | 09. Aug 2018, 10:57 |
#2922
|
|
Kopš: 02. Mar 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1226
Braucu ar: 234
|
09 Aug 2018, 10:32:13 @koderis rakstīja:
Kāpēc nevari? Parastam kruīzam auto vienkārši tur ātrumu un uz distanci neskatās, nav sensora. Brauc 500m vai 5m no bampera.
Ok, laikam tad pa dažiem gadiem esmu aizmirsis kā tas ir. Tas protams man neliekas loģiski no drošības viedokļa defaultā. Jābūt ir muļķim, lai brauktu kruīza kontrolē ar īsu distanci iltermiņa aiz muguras. Vai nu tad bez kk un "sēdi kādam astē" vai arī pirms apdzīšanas, bet arī tad taču neviens neliek kk, ja plāno apdzīt. |
Offline | |
|
kkas | 09. Aug 2018, 11:52 |
#2923
|
|
Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9335
Braucu ar: Alfu
| jūs apdzenat pielipuši pie tirsas?
normālā variantā ieturi padsmit metru distanci, PIRMS pretīmbraucošais ir garām, uzņem ātrumu un vienā setā esi garām.
|
Offline | |
|
RS7 | 09. Aug 2018, 11:57 |
#2924
|
|
Kopš: 20. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 9318
Braucu ar: dīzeļ Teslu
|
09 Aug 2018, 11:52:54 @kkas rakstīja:
jūs apdzenat pielipuši pie tirsas?
normālā variantā ieturi padsmit metru distanci, PIRMS pretīmbraucošais ir garām, uzņem ātrumu un vienā setā esi garām.
mazlitrāžu auto problēmas |
Offline | |
|
kkas | 09. Aug 2018, 12:11 |
#2925
|
|
Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9335
Braucu ar: Alfu
|
09 Aug 2018, 11:57:38 @RS7 rakstīja:
09 Aug 2018, 11:52:54 @kkas rakstīja:
jūs apdzenat pielipuši pie tirsas?
normālā variantā ieturi padsmit metru distanci, PIRMS pretīmbraucošais ir garām, uzņem ātrumu un vienā setā esi garām.
mazlitrāžu auto problēmas
ne tikai jaudas jautājums. kamēr tāds bariņš dirsā līdēju mēģina saprast, kas notiek priekšā, es jau esmu blakus un garām, kamēr viņiem atliek gaidīt nākamo iespēju |
Offline | |
|
shirminieks | 09. Aug 2018, 12:12 |
#2926
|
|
Kopš: 13. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1709
Braucu ar: 81
| Pirms man bija ACC arī domāju, ka nevajadzīga ekstra, bet tagad pēc trim mēnešiem esmu sapratis, ka must-have lieta arī nākamajam auto - gan pa pilsētu braukājot lietoju (it īpaši sastrēgumos), gan pa šoseju, gan sastrēgumos (gan pilsētā, gan uz šosejas, piem. saulkrasti-jugla karstajās dienās, baltezers, utt).
Par distanci pirms apdzīšanas - vismaz BMW ir tā, ka pieskaroties gāzes pedālim tiek override'ots distances sensors, un vari piebraukt tuvāk apdzenamajam auto, manuāli ieturēt attālumu, un pēc apdzīšanas atlaist gāzi un pats atgriezīsies pie iestatītā ātruma/distances.
No nepatīkamajām lietām: ar sensora aizsnigšanu neesmu saskāries, bet ir dažas reizes līkumā braucot notvēris blakus joslas auto un sācis bremzēt.
Es domāju, ka pēc 5-10 gadiem uz šo skatīsies tāpat kā uz lietus sensoriem... |
Offline | |
|
Belluuns | 09. Aug 2018, 12:21 |
#2927
|
|
Kopš: 16. Jun 2007
Ziņojumi: 9631
Braucu ar: quattro
| Tas viss ir tehnikas brinums tas ir skaidrs, bet pie stūres tas liek atslābt, jo tipa paļaujies uz visu elektroniku. Man vecmodīga domašana, bet manuprāt braukt nav tikai grozīt bubļiku un stellēt spotify. Man cilvēkam kas 13 gadu vecumā vadāja baļķus ar kamazu, ir grūti pilnībā uzticētiea piemēram acc. Viens ir skaidrs, braukšana ar mašīnu nav vairs tāda kāda bij |
Offline | |
|
Murphy | 09. Aug 2018, 15:10 |
#2928
|
|
Kopš: 28. Nov 2003
No: Sigulda
Ziņojumi: 8479
Braucu ar: B8 R line, F39 M sport
|
09 Aug 2018, 12:12:25 @shirminieks rakstīja:
Par distanci pirms apdzīšanas - vismaz BMW ir tā, ka pieskaroties gāzes pedālim tiek override'ots distances sensors, un vari piebraukt tuvāk apdzenamajam auto, manuāli ieturēt attālumu, un pēc apdzīšanas atlaist gāzi un pats atgriezīsies pie iestatītā ātruma/distances.
No nepatīkamajām lietām: ar sensora aizsnigšanu neesmu saskāries, bet ir dažas reizes līkumā braucot notvēris blakus joslas auto un sācis bremzēt.
Beidzot viens kas 'māk' ACC protams ka piespied gāzi un brauc tādā distancē kā vajag 1m no bampera vai 2m no bampera :user: tiklīdz atlaid atgriežas iepriekšējie uzstādījumi.
Vismaz F30 sensors ir bampera apakšā gandrīz, ziemā parasti 'pietiek' līdz Garkalnei BET - paturi distances pogu pāris sekundes un pārslēdzas uz parasto kruīzu |
Offline | |
|
|
Pufaix | 09. Aug 2018, 15:34 |
#2929
|
|
Kopš: 07. Apr 2006
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1724
Braucu ar: NC700XD, gludekli
| BTW cik labi ACC redz močus? |
Offline | |
|
DrumB | 09. Aug 2018, 15:44 |
#2930
|
|
Kopš: 02. Jul 2009
No: Cēsis
Ziņojumi: 12185
Braucu ar: 325i
|
09 Aug 2018, 15:34:51 @Pufaix rakstīja:
BTW cik labi ACC redz močus?
Lielākoties labi, bet atkarīgs no situācijas. Ja mocis brauc pa viduslīniju vai labo malu, tad var neatpazīt. Daži ražotāji vnk rokasgrāmatā ieraksta, ka uz maziem objektiem ACC var nereaģēt. Bet to tu uzzini pēc tam Bet šajos gadījumos tāpat sistēmai vienmēr nevar uzticēties, kājai jābūt tuvu pedālim. |
Offline | |
|
bum_bumz | 09. Aug 2018, 15:57 |
#2931
|
|
Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 6756
Braucu ar: E34
| Jums miegs nenāk? Vai arī bakstāt viedierīci braucot? |
Offline | |
|
Remjanis | 09. Aug 2018, 18:37 |
#2932
|
|
Kopš: 31. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 605
Braucu ar: Darba fordu
| Varbūt kāds lieto un var padalīties pieredzē 16 un jaunāka gada Auri hibrīdu? Pats kādus 30tkm esmu nobraucis ar benzīnnieku-mehāniku,itkā jau sūdzību nav,bet palēns un diezgan ēd. Tehniski viss ok. Izbraucu ar hibrīdu-pirmais iespaids labs,automāts uzņem labi,patēriņš pat ar pedāli grīdā pilsētā mazāks kā parastajam. Uz šosejas patēriņi aptuveni vienādi.Jautājums vairāk par tehnisko pusi-vai ir kādas kaites,vai kaut kas bieži jūk? Runa par Active plus versiju 17-18 gads. Paldies jau iepriekš. |
Offline | |
|
Arsmens | 09. Aug 2018, 18:50 |
#2933
|
|
Kopš: 28. Jun 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 13306
Braucu ar: Trim durvīm
| Cik tev šis ēd? |
Offline | |
|
Belluuns | 09. Aug 2018, 20:38 |
#2934
|
|
Kopš: 16. Jun 2007
Ziņojumi: 9631
Braucu ar: quattro
| Jā, šis teikums ir unikāls! Cik ēd.. |
Offline | |
|
Arsmens | 09. Aug 2018, 21:04 |
#2935
|
|
Kopš: 28. Jun 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 13306
Braucu ar: Trim durvīm
|
09 Aug 2018, 20:38:47 @Belluuns rakstīja:
Jā, šis teikums ir unikāls! Cik ēd..
nu jā, ja grib mainīt auri uz auri hibrīdu, tad rodas lōģisks jautājums uz kādu tad ieguvumu tiek cerēts. |
Offline | |
|
Belluuns | 09. Aug 2018, 21:17 |
#2936
|
|
Kopš: 16. Jun 2007
Ziņojumi: 9631
Braucu ar: quattro
| Cik nez varētu but iespējamā starpība? Litrs? 2 litri? |
Offline | |
|
|
Arsmens | 09. Aug 2018, 21:20 |
#2937
|
|
Kopš: 28. Jun 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 13306
Braucu ar: Trim durvīm
|
09 Aug 2018, 21:17:49 @Belluuns rakstīja:
Cik nez varētu but iespējamā starpība? Litrs? 2 litri?
aļē, par to ir runa! Pusotrs litrs. Vai tas ir racionāls ieguvums lai piemestu pāris tk klāt un tiktu pue tā paša auto ar tik mikroskopisku beņas ekonomiju un papildus sarežģītiem elektromezgliem. |
Offline | |
|
viesulis | 09. Aug 2018, 22:10 |
#2938
|
|
Kopš: 04. Mar 2007
Ziņojumi: 16792
Braucu ar: Volvo un Volvo
| Da nu nah to Auri. 2018. gadā arhaisks auto.
Ziemā zems, visa apakša būs aprauta.
Es tad vispār skatītos uz to CHR, bet tas arī na ļubiķeļa |
Offline | |
|
Mizx | 09. Aug 2018, 22:49 |
#2939
|
|
Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6208
Braucu ar:
|
09 Aug 2018, 18:37:58 @Remjanis rakstīja:
Varbūt kāds lieto un var padalīties pieredzē 16 un jaunāka gada Auri hibrīdu? Pats kādus 30tkm esmu nobraucis ar benzīnnieku-mehāniku,itkā jau sūdzību nav,bet palēns un diezgan ēd. Tehniski viss ok. Izbraucu ar hibrīdu-pirmais iespaids labs,automāts uzņem labi,patēriņš pat ar pedāli grīdā pilsētā mazāks kā parastajam. Uz šosejas patēriņi aptuveni vienādi.Jautājums vairāk par tehnisko pusi-vai ir kādas kaites,vai kaut kas bieži jūk? Runa par Active plus versiju 17-18 gads. Paldies jau iepriekš.
Neredzu jēgu. Viens ir tas, ka ietaupīsi minēto pusotru-divus litrus, bet cena izskatās 2x augstāka. Par tiem tūkstošiem eur starpības var diezgan tālu nobraukt — paspēsi nošrotot esošo pirms atmaksāsies.
Otrs — man palicis iespaids, ka Toyota sākumā izsitās ar tiem hibrīdiem, bet tagad pēc tehnoloģijām reāli atpaliek. Lieli Eiropas auto tērē mazāk degvielas kā šādi mazi Toyota, tātad viņu inženieriem diezgan jāiespringst. Saprotu jēgu samaksāt vairāk par MB GLC hibrīdu, kas tērē mazāk par šādu Auris, jo citādi nehibrīda versijā tāds tērē tā kā vairāki Auris. Attiecīgi Toyota hibrīdi bija OK pirms vairākiem gadiem, bet, ja gribas svaigu, tad man tas nešķiet prātīgs pirkums. To pašu saku tiem, kas tagad domā par mazlietotiem dīzeliem no Eiropas — ja ar tādu taisās braukt 10 gadus, tad to vairs nevarēs pārdot, jo nevienam nevajadzēs auto, kam piekasās par vides piesārņošanu un patēriņš ir, piemēram 7 litri, ja varēs nopirkt lietotu hibrīdu, kam nepiekasās un patēriņš ir pāris litri. |
Offline | |
|
Belluuns | 09. Aug 2018, 23:02 |
#2940
|
|
Kopš: 16. Jun 2007
Ziņojumi: 9631
Braucu ar: quattro
| Kā vispār var braukāt ar toyota? Iekāp jaunā LC un liekas ka esi aizceļojis laikā uz 90tajiem. joprojām nevaru saprast, piemeram, lc150 pačotu. |
Offline | |
|