Autors | Ziņojums |
ATB | 21. Apr 2012, 17:40 |
#2921
|
|
Kopš: 21. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5259
Braucu ar: ♛ ♛
| Kā sauc bembim to vietiņu, kurā ir visas atslēgas/avārijas trijstūris utt? Nu tā kabatiņa bagāžniekā. Gribu nopirkt ss'ā, bet nevaru atrast zem kāda nosaukuma to visu komplektu liek? |
Offline | |
|
Tomzs | 21. Apr 2012, 19:35 |
#2922
|
|
Kopš: 06. Jan 2009
No: Liepāja
Ziņojumi: 3535
Braucu ar: VS & 29
| Čainisks jautāums - cik daudz bremžu šlauciņas parasti mašīnai ir? 4? |
Offline | |
|
Gunchiks | 21. Apr 2012, 19:54 |
#2923
|
|
Kopš: 10. Dec 2002
Ziņojumi: 416
Braucu ar: to, ko var iebraukt dziļāk mežā
|
21 Apr 2012, 19:35:15 Tomzs rakstīja:
Čainisks jautāums - cik daudz bremžu šlauciņas parasti mašīnai ir? 4?
Ja ieskaita maģistrālās, tad piemēram e30 bez abs ir 17 gab, ar abs dažas vairāk. |
Offline | |
|
Peecis | 21. Apr 2012, 21:03 |
#2924
|
|
Kopš: 27. Jan 2003
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 2308
Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI
|
21 Apr 2012, 19:54:15 Gunchiks rakstīja:
21 Apr 2012, 19:35:15 Tomzs rakstīja:
Čainisks jautāums - cik daudz bremžu šlauciņas parasti mašīnai ir? 4?
Ja ieskaita maģistrālās, tad piemēram e30 bez abs ir 17 gab, ar abs dažas vairāk.
Tās jau metāla trubiņas. Te gan jau bija domātas gumijas šļauciņas. Parasti ir 4. |
Offline | |
|
otomars | 21. Apr 2012, 22:15 |
#2925
|
|
Kopš: 16. Sep 2005
Ziņojumi: 3704
Braucu ar: mn83 pa garaazhu
|
21 Apr 2012, 21:03:14 Peecis rakstīja:
21 Apr 2012, 19:54:15 Gunchiks rakstīja:
21 Apr 2012, 19:35:15 Tomzs rakstīja:
Čainisks jautāums - cik daudz bremžu šlauciņas parasti mašīnai ir? 4?
Ja ieskaita maģistrālās, tad piemēram e30 bez abs ir 17 gab, ar abs dažas vairāk.
Tās jau metāla trubiņas. Te gan jau bija domātas gumijas šļauciņas. Parasti ir 4.
seshas,pakaljtiltam uz plauktiem |
Offline | |
|
Peecis | 21. Apr 2012, 23:23 |
#2926
|
|
Kopš: 27. Jan 2003
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 2308
Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI
|
21 Apr 2012, 22:15:08 otomars rakstīja:
21 Apr 2012, 21:03:14 Peecis rakstīja:
21 Apr 2012, 19:54:15 Gunchiks rakstīja:
21 Apr 2012, 19:35:15 Tomzs rakstīja:
Čainisks jautāums - cik daudz bremžu šlauciņas parasti mašīnai ir? 4?
Ja ieskaita maģistrālās, tad piemēram e30 bez abs ir 17 gab, ar abs dažas vairāk.
Tās jau metāla trubiņas. Te gan jau bija domātas gumijas šļauciņas. Parasti ir 4.
seshas,pakaljtiltam uz plauktiem
Nu jā, bet tad jau pie riteņiem aizmugurē pieiet trubiņas. Bet nu tas kā kura ražotāja izpildījumam. |
Offline | |
|
Mikuzz | 21. Apr 2012, 23:33 |
#2927
|
|
Kopš: 19. Aug 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 41361
Braucu ar: Transporta līdzekli
| 6šļaukas parasti
Divas priekšējam tiltam
četras pakaļējam. |
Offline | |
|
houseworx | 21. Apr 2012, 23:38 |
#2928
|
|
Kopš: 11. Jan 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 99
Braucu ar:
| Man tads jautajums shorit uzradas pec nakts pabraukashanas ar drauga 1.8IS'u...
var but ta ka tas "ekonometrs" bultinja kura rada cik kura bridi tipa degviela list ieksha gluchi vienam rada ta, citam ta, bet paterinsh bus vienads? vnk man vinha vispar ka teikt viegli un brivi plivo kad kustina gazes pedali un radijumi ir nu pa kadiem 1-3l uz vienada atruma/parnesuma divam vienadam mashinam, bet prikols ir tur ka draugam mashinai es nezinu vai speciali vai kaa ir uzlikta kkur kkada loti stipra atspere(isti nesapratu un nepetiju pie gazes pedalja vai kkur citur), karoche gazes pedali ir loti gruti spaidit a un vel prikols vinham ir tads, kad vinsh stiepjot visus atrumus pec kartas neviena neaiziet ekonometrs lidz 30l/100 atzimei, bet man gan 1-3atrums ir 30l/100, 4tais atrums 20l/100, 5tais atrums 16l/100 berot grida lidz redline,bet vinham ta nav ja pareizi atceros maximums vispar bija 15-20l un piektaja maksimums ir 12l/100 atzime
kas tas pa prikolu? tam ko rada tas ekonometrs var nhemt vera? jo ar vinha auto var braukt uz 120km/h un dabut 4-5l/100 a ar manu tas bus 8l/100 (tapatas ka ar jebkuru iepriekshejo 2.0Vanosu, vai 2.5Vanosu - wtf? principa shis 1.8IS man rada, ja nemaldos tik pat ka iepriekshejais chipotais 2.5vanos braucot konstantos atrumus uz atieciga parnesuma kaut ari reduktoru atiecibas ir dazhadas )
piedodiet ja jautajums jums skjiet tizls, bet vnk man shis ir pirmais IS un nearvienu citu ka ar savu un drauga sha veida motoru es neesmu braucis un nezinu ka ir citiem, tapec man tagad bus trauma, ka drauga IS rij dahu*a mazak ko ari vinsh saka ka ta ari ir un videjais esot 6-7l/100 :gigigi: un tas varetu ta ari atbilst realitatei cik pabraucu un ja ari skatas pec ekonometra shoseja 4-5l, videjais ka vinsh saka 6-7l un pilseta 8-9l
ceru ka nenodirsisiet mani, nezinu kas man uznacis shonakt/shodien gribu but ekonomists :hahaha:
respektivi ka tas var but ka vinha individs rij tik maz? , jo manuprat mans IS jau rij ka visi isi kas ir videjais 7.5-8l (shoseja 6-7/pilseta 9-10) un tas ir normali/labi prieksh sha motora, palabojiet ja kludos
[ Šo ziņu laboja houseworx, 21 Apr 2012, 23:46:51 ] |
Offline | |
|
|
Puika | 21. Apr 2012, 23:51 |
#2929
|
|
Kopš: 25. Aug 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 2509
Braucu ar: Divriteni
| IS normāli pārvietojoties šosejā no 6+ litriem, pilsētā no 10+, vidējais šiem kkur no 8l grozās. [ Šo ziņu laboja Puika, 21 Apr 2012, 23:51:53 ] |
Offline | |
|
houseworx | 22. Apr 2012, 00:03 |
#2930
|
|
Kopš: 11. Jan 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 99
Braucu ar:
|
21 Apr 2012, 23:51:17 Puika rakstīja:
IS normāli pārvietojoties šosejā no 6+ litriem, pilsētā no 10+, vidējais šiem kkur no 8l grozās.
to es zinu, kaut ari par pilsetas paterinju varetu strideties jo isi pilseta virs 10 nerij, bet man tas nav vajadzigs un ne par to stasts.
Man interese kapec mana choma IS rij netipiski maz shim motoram, tas var but saistits ar to cieto gazi? |
Offline | |
|
Dzvile
| 22. Apr 2012, 01:34 |
#2931
|
|
Kopš: 19. Dec 2005
Ziņojumi: 5863
Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.
|
22 Apr 2012, 00:03:56 houseworx rakstīja:
Man interese kapec mana choma IS rij netipiski maz shim motoram, tas var but saistits ar to cieto gazi?
Tas var būt saistīts vienīgi ar cietu sūdu. WTF? Tu patiešām domā,ka motora patēriņš mainās tik no tā,ka Tavam draugam visticamāk ir kaut kas sapists un gāzes pedālis stingri spiežas????
P.S. Zināji,ka ja grabažniekā ieklāj sarkanu paklāju tad braucot autiņš izksatās kā sēdināts 60/40?
----------------- "The quieter you become the more you can hear." |
Offline | |
|
houseworx | 22. Apr 2012, 02:26 |
#2932
|
|
Kopš: 11. Jan 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 99
Braucu ar:
|
22 Apr 2012, 01:34:01 Dzvile rakstīja:
22 Apr 2012, 00:03:56 houseworx rakstīja:
Man interese kapec mana choma IS rij netipiski maz shim motoram, tas var but saistits ar to cieto gazi?
Tas var būt saistīts vienīgi ar cietu sūdu. WTF? Tu patiešām domā,ka motora patēriņš mainās tik no tā,ka Tavam draugam visticamāk ir kaut kas sapists un gāzes pedālis stingri spiežas????
Tu jau sheit 7gadu garuma hujnu dzen un laga ta ari uz nevienu jautajumu normalu atbildi nevari sniegt? jo nespej uztvert skaidru latvieshu valodu?
P.S. Zināji,ka ja grabažniekā ieklāj sarkanu paklāju tad braucot autiņš izksatās kā sēdināts 60/40? da labi nu tev prikoli, nea blja nezinaju es parasti izlidzejos ar brugji
p.s ja nesuda nevar ar savam smadzenem iebraukt jautajuma, nevaig telot ahujenno atbildot hujnu.
es pat neieshu puleties un paskaidrot ko es ar to biju domajis, protams ka bljad nejau delj atsperes no pelju slazda pie pedalja vinsh paliks ekonomiskaks (doh) |
Offline | |
|
Dzvile
| 22. Apr 2012, 02:32 |
#2933
|
|
Kopš: 19. Dec 2005
Ziņojumi: 5863
Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.
|
22 Apr 2012, 02:26:15 houseworx rakstīja:
blā blā blā blā blā
Tu esi lox.
Uz debīliem jautājumiem normālas atbildes nav iespējamas.
P.S. Un kāda sūda pēc man vispār būtu kaut kas normāli jāatbild? Tu pareizi pieminēji tos 7 gadus,es tieši apmēram tik ilgi ņirgājos par visu kas notiek netā un neko nopietni te netaisos ne uztvert ne atbildēt.
Vaslas dzīvojies,puiškān.[ Šo ziņu laboja Dzvile, 22 Apr 2012, 02:36:11 ]
----------------- "The quieter you become the more you can hear." |
Offline | |
|
houseworx | 22. Apr 2012, 02:43 |
#2934
|
|
Kopš: 11. Jan 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 99
Braucu ar:
| kadam smaga berniba bijusi. |
Offline | |
|
Montana | 22. Apr 2012, 02:44 |
#2935
|
|
Kopš: 27. Jan 2008
Ziņojumi: 10705
Braucu ar: Šahs un mats !
| houseworx tu taads atpalicis vispār esi vai saistībā tikai ar auto ? |
Offline | |
|
inferno-ex | 22. Apr 2012, 06:50 |
#2936
|
|
Kopš: 04. May 2011
Ziņojumi: 1556
Braucu ar:
| Da tas sūda kapeikpisējmetrs rāda +/- sakarīgi braucot 5. robā ar vienmērīgu ātrumu. Tad vismaz pa lielam var kkādu aptuvenu patēriņu izskaitļot. Ieskrienoties pilsētā ik uz stūra līdz tiem 60 km/h var viņu ignorēt.
Kāda jēga no tā, ka tā bultiņa lēkā turp šurp, kamēr Tu ber grīdā un slēgā robus? Tas taču neko principā neizsaka.. |
Offline | |
|
|
Nello | 22. Apr 2012, 07:18 |
#2937
|
|
Kopš: 15. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 2521
Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...
| Par ekonometru runājot,manam tds'am ekonometrs ceļa posmā Babīte-Biksti 5jā robā kruīzējot 100km/h rādija 3-4 l... Pēc degvielas būltiņas rādijumiem izskatās ka rij vairāk... Vakar šito maršrutu 3x nobraucu,izskatās ka 20l vairs nav! |
Offline | |
|
otomars | 22. Apr 2012, 07:53 |
#2938
|
|
Kopš: 16. Sep 2005
Ziņojumi: 3704
Braucu ar: mn83 pa garaazhu
| noderiigs spechuka padoms
22 Apr 2012, 07:18:19 Nello rakstīja:
Par ekonometru runājot,manam tds'am ekonometrs ceļa posmā Babīte-Biksti 5jā robā kruīzējot 100km/h rādija 3-4 l... Pēc degvielas būltiņas rādijumiem izskatās ka rij vairāk... Vakar šito maršrutu 3x nobraucu,izskatās ka 20l vairs nav!
|
Offline | |
|
Siipols | 22. Apr 2012, 09:54 |
#2939
|
|
Kopš: 23. Mar 2005
No: Zilupe
Ziņojumi: 11992
Braucu ar: Jawasaki ZX1100
| Iesakiet visprātīgako ,visoptimālāko,un vissizdevīgāko veidu kā izfiltrēt no piejaukumiem (ūdens,gruzzi,skaidiņas) industriālo eļļu,un arī izlietoto motoreļļu.
ir tas produkts kāda tonna aptuveni,tapēc izkāst caur marli jeb zeķubiksēm šoreiz nederēs
Man jāsagatavo kurināmo ziemai,un varetu pamēģinat ieliet arī kādā tehnikā eksperimentam,bet negribas aizdirst uzreiz visus filtrus
Labākajam ieteikumam un pieredzei uzsaukšu kautko garšīgu!
----------------- Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga |
Offline | |
|
bmwaddict | 22. Apr 2012, 10:26 |
#2940
|
|
Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
21 Apr 2012, 23:38:37 houseworx rakstīja:
blablabla..
var but ta ka tas "ekonometrs" bultinja kura rada cik kura bridi tipa degviela list ieksha gluchi vienam rada ta, citam ta, bet paterinsh bus vienads? vnk man vinha vispar ka teikt viegli un brivi plivo kad kustina gazes pedali un radijumi ir nu pa kadiem 1-3l uz vienada atruma/parnesuma divam vienadam mashinam, bet prikols ir tur ka draugam mashinai es nezinu vai speciali vai kaa ir uzlikta kkur kkada loti stipra atspere(isti nesapratu un nepetiju pie gazes pedalja vai kkur citur), karoche gazes pedali ir loti gruti spaidit a un vel prikols vinham ir tads, kad vinsh stiepjot visus atrumus pec kartas neviena neaiziet ekonometrs lidz 30l/100 atzimei, bet man gan 1-3atrums ir 30l/100, 4tais atrums 20l/100, 5tais atrums 16l/100 berot grida lidz redline,bet vinham ta nav ja pareizi atceros maximums vispar bija 15-20l un piektaja maksimums ir 12l/100 atzime
blablabla
Labs Q btw.. Jo ekonometru pilnībā vada DME vadbības bloks vadoties no tiem pašiem parametriem pēc kuriem tiek aprēķināts degvielas maisījums dzinējam. Atšķirības var būt DME versijā ja dažāda gada autiņi - atšķirīgi aprēķina koeficienti, kas starpcitu ir programmējami. Bet var būt arī reāli iemesli - nepareizs droseles stāvokļa devēja mērījums, gaisa mērītājs.. etc.. bet tad arī degvielas padeve nav korekta ko vajadzētu novērot atgāzu testā, un protams var būt arī pats rādītājs gļukains. Palaid paneļa testu un paskaties vai ekonometra bultiņa vispār sasniez gala atzīmi. Testa procedūra rekur (5 solis rādītāju tests):
1. With the key in the 0 (off) position, depress the trip odometer reset button. This will illuminate the odometers, but will not reset them.
2. Hold the trip odometer reset button for 30 seconds. After 30 seconds, the odometer illumination will go out.
3. When the odometer illumination goes out, turn the key to the 1 (accessory) position and release the odometer reset button.
4. The instrument cluster will display "test 01" and begin the self test process. The odometer display will show the test number on the right (01 - 06) and that test's associated code on the left.
The tests are as follows:
01: BMW Part number - 6 digits
02: Internal coding plug number - 5 digits
03: K Number - 4 digits
04: Chassis number - 5 digits (partial VIN)
05: Software version - 3 digits
06: Revision index - 2 digits (Hardware #)
5. After the self test codes are displayed, all 5 instrument needles will automaticall sweep their full ranges.
6. The instrument test function is cancelled by turning the key to either position 0 (off) or position 2 (run)
|
Offline | |
|