Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 63 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
ATB
21. Apr 2012, 17:40 #2921

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛

Kā sauc bembim to vietiņu, kurā ir visas atslēgas/avārijas trijstūris utt? Nu tā kabatiņa bagāžniekā. Gribu nopirkt ss'ā, bet nevaru atrast zem kāda nosaukuma to visu komplektu liek?
Offline
Tomzs
21. Apr 2012, 19:35 #2922

Kopš: 06. Jan 2009

No: Liepāja

Ziņojumi: 3535

Braucu ar: VS & 29

Čainisks jautāums - cik daudz bremžu šlauciņas parasti mašīnai ir? 4?
Offline
Gunchiks
21. Apr 2012, 19:54 #2923

Kopš: 10. Dec 2002

Ziņojumi: 416

Braucu ar: to, ko var iebraukt dziļāk mežā


21 Apr 2012, 19:35:15 Tomzs rakstīja:
Čainisks jautāums - cik daudz bremžu šlauciņas parasti mašīnai ir? 4?

Ja ieskaita maģistrālās, tad piemēram e30 bez abs ir 17 gab, ar abs dažas vairāk.
Offline
Peecis
21. Apr 2012, 21:03 #2924

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI


21 Apr 2012, 19:54:15 Gunchiks rakstīja:

21 Apr 2012, 19:35:15 Tomzs rakstīja:
Čainisks jautāums - cik daudz bremžu šlauciņas parasti mašīnai ir? 4?

Ja ieskaita maģistrālās, tad piemēram e30 bez abs ir 17 gab, ar abs dažas vairāk.

Tās jau metāla trubiņas. Te gan jau bija domātas gumijas šļauciņas. Parasti ir 4.
Offline
otomars
21. Apr 2012, 22:15 #2925

Kopš: 16. Sep 2005

Ziņojumi: 3704

Braucu ar: mn83 pa garaazhu


21 Apr 2012, 21:03:14 Peecis rakstīja:

21 Apr 2012, 19:54:15 Gunchiks rakstīja:

21 Apr 2012, 19:35:15 Tomzs rakstīja:
Čainisks jautāums - cik daudz bremžu šlauciņas parasti mašīnai ir? 4?

Ja ieskaita maģistrālās, tad piemēram e30 bez abs ir 17 gab, ar abs dažas vairāk.

Tās jau metāla trubiņas. Te gan jau bija domātas gumijas šļauciņas. Parasti ir 4.

seshas,pakaljtiltam uz plauktiem
Offline
Peecis
21. Apr 2012, 23:23 #2926

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI


21 Apr 2012, 22:15:08 otomars rakstīja:

21 Apr 2012, 21:03:14 Peecis rakstīja:

21 Apr 2012, 19:54:15 Gunchiks rakstīja:

21 Apr 2012, 19:35:15 Tomzs rakstīja:
Čainisks jautāums - cik daudz bremžu šlauciņas parasti mašīnai ir? 4?

Ja ieskaita maģistrālās, tad piemēram e30 bez abs ir 17 gab, ar abs dažas vairāk.

Tās jau metāla trubiņas. Te gan jau bija domātas gumijas šļauciņas. Parasti ir 4.

seshas,pakaljtiltam uz plauktiem

Nu jā, bet tad jau pie riteņiem aizmugurē pieiet trubiņas. Bet nu tas kā kura ražotāja izpildījumam.
Offline
Mikuzz
21. Apr 2012, 23:33 #2927

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41361

Braucu ar: Transporta līdzekli

6šļaukas parasti

Divas priekšējam tiltam
četras pakaļējam.
Offline
houseworx
21. Apr 2012, 23:38 #2928

Kopš: 11. Jan 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 99

Braucu ar:

Man tads jautajums shorit uzradas pec nakts pabraukashanas ar drauga 1.8IS'u...

var but ta ka tas "ekonometrs" bultinja kura rada cik kura bridi tipa degviela list ieksha gluchi vienam rada ta, citam ta, bet paterinsh bus vienads? vnk man vinha vispar ka teikt viegli un brivi plivo kad kustina gazes pedali un radijumi ir nu pa kadiem 1-3l uz vienada atruma/parnesuma divam vienadam mashinam, bet prikols ir tur ka draugam mashinai es nezinu vai speciali vai kaa ir uzlikta kkur kkada loti stipra atspere(isti nesapratu un nepetiju pie gazes pedalja vai kkur citur), karoche gazes pedali ir loti gruti spaidit a un vel prikols vinham ir tads, kad vinsh stiepjot visus atrumus pec kartas neviena neaiziet ekonometrs lidz 30l/100 atzimei, bet man gan 1-3atrums ir 30l/100, 4tais atrums 20l/100, 5tais atrums 16l/100 berot grida lidz redline,bet vinham ta nav ja pareizi atceros maximums vispar bija 15-20l un piektaja maksimums ir 12l/100 atzime

kas tas pa prikolu? tam ko rada tas ekonometrs var nhemt vera? jo ar vinha auto var braukt uz 120km/h un dabut 4-5l/100 a ar manu tas bus 8l/100 (tapatas ka ar jebkuru iepriekshejo 2.0Vanosu, vai 2.5Vanosu - wtf? principa shis 1.8IS man rada, ja nemaldos tik pat ka iepriekshejais chipotais 2.5vanos braucot konstantos atrumus uz atieciga parnesuma kaut ari reduktoru atiecibas ir dazhadas )

piedodiet ja jautajums jums skjiet tizls, bet vnk man shis ir pirmais IS un nearvienu citu ka ar savu un drauga sha veida motoru es neesmu braucis un nezinu ka ir citiem, tapec man tagad bus trauma, ka drauga IS rij dahu*a mazak ko ari vinsh saka ka ta ari ir un videjais esot 6-7l/100 :gigigi: un tas varetu ta ari atbilst realitatei cik pabraucu un ja ari skatas pec ekonometra shoseja 4-5l, videjais ka vinsh saka 6-7l un pilseta 8-9l

ceru ka nenodirsisiet mani, nezinu kas man uznacis shonakt/shodien gribu but ekonomists :hahaha:

respektivi ka tas var but ka vinha individs rij tik maz? , jo manuprat mans IS jau rij ka visi isi kas ir videjais 7.5-8l (shoseja 6-7/pilseta 9-10) un tas ir normali/labi prieksh sha motora, palabojiet ja kludos

[ Šo ziņu laboja houseworx, 21 Apr 2012, 23:46:51 ]

Offline
Puika
21. Apr 2012, 23:51 #2929

Kopš: 25. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2509

Braucu ar: Divriteni

IS normāli pārvietojoties šosejā no 6+ litriem, pilsētā no 10+, vidējais šiem kkur no 8l grozās.

[ Šo ziņu laboja Puika, 21 Apr 2012, 23:51:53 ]

Offline
houseworx
22. Apr 2012, 00:03 #2930

Kopš: 11. Jan 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 99

Braucu ar:


21 Apr 2012, 23:51:17 Puika rakstīja:
IS normāli pārvietojoties šosejā no 6+ litriem, pilsētā no 10+, vidējais šiem kkur no 8l grozās.


to es zinu, kaut ari par pilsetas paterinju varetu strideties jo isi pilseta virs 10 nerij, bet man tas nav vajadzigs un ne par to stasts.

Man interese kapec mana choma IS rij netipiski maz shim motoram, tas var but saistits ar to cieto gazi?
Offline
Dzvile
22. Apr 2012, 01:34 #2931

Kopš: 19. Dec 2005

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.


22 Apr 2012, 00:03:56 houseworx rakstīja:

Man interese kapec mana choma IS rij netipiski maz shim motoram, tas var but saistits ar to cieto gazi?

Tas var būt saistīts vienīgi ar cietu sūdu. WTF? Tu patiešām domā,ka motora patēriņš mainās tik no tā,ka Tavam draugam visticamāk ir kaut kas sapists un gāzes pedālis stingri spiežas????


P.S. Zināji,ka ja grabažniekā ieklāj sarkanu paklāju tad braucot autiņš izksatās kā sēdināts 60/40?

-----------------
"The quieter you become the more you can hear."
Offline
houseworx
22. Apr 2012, 02:26 #2932

Kopš: 11. Jan 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 99

Braucu ar:


22 Apr 2012, 01:34:01 Dzvile rakstīja:

22 Apr 2012, 00:03:56 houseworx rakstīja:

Man interese kapec mana choma IS rij netipiski maz shim motoram, tas var but saistits ar to cieto gazi?

Tas var būt saistīts vienīgi ar cietu sūdu. WTF? Tu patiešām domā,ka motora patēriņš mainās tik no tā,ka Tavam draugam visticamāk ir kaut kas sapists un gāzes pedālis stingri spiežas????



Tu jau sheit 7gadu garuma hujnu dzen un laga ta ari uz nevienu jautajumu normalu atbildi nevari sniegt? jo nespej uztvert skaidru latvieshu valodu?

P.S. Zināji,ka ja grabažniekā ieklāj sarkanu paklāju tad braucot autiņš izksatās kā sēdināts 60/40?
da labi nu tev prikoli, nea blja nezinaju es parasti izlidzejos ar brugji


p.s ja nesuda nevar ar savam smadzenem iebraukt jautajuma, nevaig telot ahujenno atbildot hujnu.

es pat neieshu puleties un paskaidrot ko es ar to biju domajis, protams ka bljad nejau delj atsperes no pelju slazda pie pedalja vinsh paliks ekonomiskaks (doh)
Offline
Dzvile
22. Apr 2012, 02:32 #2933

Kopš: 19. Dec 2005

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.


22 Apr 2012, 02:26:15 houseworx rakstīja:
blā blā blā blā blā

Tu esi lox.
Uz debīliem jautājumiem normālas atbildes nav iespējamas.

P.S. Un kāda sūda pēc man vispār būtu kaut kas normāli jāatbild? Tu pareizi pieminēji tos 7 gadus,es tieši apmēram tik ilgi ņirgājos par visu kas notiek netā un neko nopietni te netaisos ne uztvert ne atbildēt.
Vaslas dzīvojies,puiškān.

[ Šo ziņu laboja Dzvile, 22 Apr 2012, 02:36:11 ]



-----------------
"The quieter you become the more you can hear."
Offline
houseworx
22. Apr 2012, 02:43 #2934

Kopš: 11. Jan 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 99

Braucu ar:

kadam smaga berniba bijusi.
Offline
Montana
22. Apr 2012, 02:44 #2935

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !

houseworx tu taads atpalicis vispār esi vai saistībā tikai ar auto ?
Offline
inferno-ex
22. Apr 2012, 06:50 #2936

Kopš: 04. May 2011

Ziņojumi: 1556

Braucu ar:

Da tas sūda kapeikpisējmetrs rāda +/- sakarīgi braucot 5. robā ar vienmērīgu ātrumu. Tad vismaz pa lielam var kkādu aptuvenu patēriņu izskaitļot. Ieskrienoties pilsētā ik uz stūra līdz tiem 60 km/h var viņu ignorēt.
Kāda jēga no tā, ka tā bultiņa lēkā turp šurp, kamēr Tu ber grīdā un slēgā robus? Tas taču neko principā neizsaka..
Offline
Nello
22. Apr 2012, 07:18 #2937

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2521

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...

Par ekonometru runājot,manam tds'am ekonometrs ceļa posmā Babīte-Biksti 5jā robā kruīzējot 100km/h rādija 3-4 l... Pēc degvielas būltiņas rādijumiem izskatās ka rij vairāk... Vakar šito maršrutu 3x nobraucu,izskatās ka 20l vairs nav!
Offline
otomars
22. Apr 2012, 07:53 #2938

Kopš: 16. Sep 2005

Ziņojumi: 3704

Braucu ar: mn83 pa garaazhu

noderiigs spechuka padoms

22 Apr 2012, 07:18:19 Nello rakstīja:
Par ekonometru runājot,manam tds'am ekonometrs ceļa posmā Babīte-Biksti 5jā robā kruīzējot 100km/h rādija 3-4 l... Pēc degvielas būltiņas rādijumiem izskatās ka rij vairāk... Vakar šito maršrutu 3x nobraucu,izskatās ka 20l vairs nav!
Offline
Siipols
22. Apr 2012, 09:54 #2939

Kopš: 23. Mar 2005

No: Zilupe

Ziņojumi: 11992

Braucu ar: Jawasaki ZX1100

Iesakiet visprātīgako ,visoptimālāko,un vissizdevīgāko veidu kā izfiltrēt no piejaukumiem (ūdens,gruzzi,skaidiņas) industriālo eļļu,un arī izlietoto motoreļļu.

ir tas produkts kāda tonna aptuveni,tapēc izkāst caur marli jeb zeķubiksēm šoreiz nederēs

Man jāsagatavo kurināmo ziemai,un varetu pamēģinat ieliet arī kādā tehnikā eksperimentam,bet negribas aizdirst uzreiz visus filtrus



Labākajam ieteikumam un pieredzei uzsaukšu kautko garšīgu!

-----------------
Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga
Offline
bmwaddict
22. Apr 2012, 10:26 #2940

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


21 Apr 2012, 23:38:37 houseworx rakstīja:
blablabla..

var but ta ka tas "ekonometrs" bultinja kura rada cik kura bridi tipa degviela list ieksha gluchi vienam rada ta, citam ta, bet paterinsh bus vienads? vnk man vinha vispar ka teikt viegli un brivi plivo kad kustina gazes pedali un radijumi ir nu pa kadiem 1-3l uz vienada atruma/parnesuma divam vienadam mashinam, bet prikols ir tur ka draugam mashinai es nezinu vai speciali vai kaa ir uzlikta kkur kkada loti stipra atspere(isti nesapratu un nepetiju pie gazes pedalja vai kkur citur), karoche gazes pedali ir loti gruti spaidit a un vel prikols vinham ir tads, kad vinsh stiepjot visus atrumus pec kartas neviena neaiziet ekonometrs lidz 30l/100 atzimei, bet man gan 1-3atrums ir 30l/100, 4tais atrums 20l/100, 5tais atrums 16l/100 berot grida lidz redline,bet vinham ta nav ja pareizi atceros maximums vispar bija 15-20l un piektaja maksimums ir 12l/100 atzime

blablabla


Labs Q btw.. Jo ekonometru pilnībā vada DME vadbības bloks vadoties no tiem pašiem parametriem pēc kuriem tiek aprēķināts degvielas maisījums dzinējam. Atšķirības var būt DME versijā ja dažāda gada autiņi - atšķirīgi aprēķina koeficienti, kas starpcitu ir programmējami. Bet var būt arī reāli iemesli - nepareizs droseles stāvokļa devēja mērījums, gaisa mērītājs.. etc.. bet tad arī degvielas padeve nav korekta ko vajadzētu novērot atgāzu testā, un protams var būt arī pats rādītājs gļukains. Palaid paneļa testu un paskaties vai ekonometra bultiņa vispār sasniez gala atzīmi. Testa procedūra rekur (5 solis rādītāju tests):

1. With the key in the 0 (off) position, depress the trip odometer reset button. This will illuminate the odometers, but will not reset them.
2. Hold the trip odometer reset button for 30 seconds. After 30 seconds, the odometer illumination will go out.
3. When the odometer illumination goes out, turn the key to the 1 (accessory) position and release the odometer reset button.
4. The instrument cluster will display "test 01" and begin the self test process. The odometer display will show the test number on the right (01 - 06) and that test's associated code on the left.

The tests are as follows:
01: BMW Part number - 6 digits
02: Internal coding plug number - 5 digits
03: K Number - 4 digits
04: Chassis number - 5 digits (partial VIN)
05: Software version - 3 digits
06: Revision index - 2 digits (Hardware #)

5. After the self test codes are displayed, all 5 instrument needles will automaticall sweep their full ranges.
6. The instrument test function is cancelled by turning the key to either position 0 (off) or position 2 (run)


Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo