Autors | Ziņojums |
hasans | 09. Dec 2018, 20:10 |
#2901
|
|
Kopš: 04. Apr 2004
Ziņojumi: 7695
Braucu ar:
|
09 Dec 2018, 19:44:13 @Automaniaks rakstīja:
Kādas atsauksmes par akumulatora triecienskrūvgriežņiem?
Kaut ko tādu
https://www.verkter.lv/triecienatslega-makita-t...un-ladetaja.html
Profesionāli nevajag, lai garāžā savu auto var pārskrūvēt...
Ir jēga ņemt?
Ir šāds aparāts. Sākumā bija doma par DCF899, bet tas ir parāk liels un visur netikt ar viņu klāt. DCF894 ir ergonomiskāks un jauda tāpat viņam pietiek.
|
Offline | |
|
HE9600 | 09. Dec 2018, 20:10 |
#2902
|
|
Kopš: 06. Jan 2005
No: Līvāni
Ziņojumi: 2455
Braucu ar: Veciem BMW
| Ar 140nm pat riteņu skrūves vairumā gadījumu neatskrūvēsi.
Viedoklis subjektīvais, bet 3/8 ar, imho, neder, pierasts strādāt ar 1/4 un 1/2, 3/8 izlaižot.
Skaties uz vismaz 400nm [ Šo ziņu laboja HE9600, 09 Dec 2018, 20:11:56 ] |
Offline | |
|
hasans | 09. Dec 2018, 20:18 |
#2903
|
|
Kopš: 04. Apr 2004
Ziņojumi: 7695
Braucu ar:
| Ja baigi negribas tērēties, tad var ņemt elektrisko impakteni uz 220v, bet no 400Nm uz augšu. |
Offline | |
|
bmwaddict | 09. Dec 2018, 20:25 |
#2904
|
|
Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
| Man atkal ir cits viedoklis subjekriivais - 400 un vairaak Nm der tikai lieliem darbiem, skruuves hadenee etc, jo uz mazaakaam skruuveem visu laiku ir risks nevis atskruuveet bet noraut uzgriezni ar visu skruuvi. 3/8 impaktiem nav taada grieze bet toties tie ir kompaktaaki un plashaaks pielietojums, var visu skruuveet valjaa ciet etc.. lielais 1/2 impakts protams ir vajadziigs dauziit valjaa skruuves hadenee, bet 3/8 impakts ir galvenais paliigs lai nav jaasit laiks skruuveejot garlaiciigas skuuves.
[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 09 Dec 2018, 20:28:33 ] |
Offline | |
|
hasans | 09. Dec 2018, 20:31 |
#2905
|
|
Kopš: 04. Apr 2004
Ziņojumi: 7695
Braucu ar:
| Manam dewaltam ir griezes režīmi. Nav obligāti jāskrūvē uz full power. Vienalga mazākiem/vieglākiem darbiem man ir DCF887 max 205Nm ar 3 griezes režīmiem. Atliek tikai izvēlēties kādiem darbiem izmantot |
Offline | |
|
bmwaddict | 09. Dec 2018, 20:36 |
#2906
|
|
Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
09 Dec 2018, 20:31:34 @hasans rakstīja:
Manam dewaltam ir griezes režīmi. Nav obligāti jāskrūvē uz full power. Vienalga mazākiem/vieglākiem darbiem man ir DCF887 max 205Nm ar 3 griezes režīmiem. Atliek tikai izvēlēties kādiem darbiem izmantot
piekriitu rezhiimi noder, bet zini kaa notiek reaali dziivee, nenaak skruuve valjaa, iesleedzam bik uz stipro.. un pieiek ar sekundes dalju lai sachakareetu pasaakumu |
Offline | |
|
hasans | 09. Dec 2018, 20:40 |
#2907
|
|
Kopš: 04. Apr 2004
Ziņojumi: 7695
Braucu ar:
| Parasti skrūves, kuras man jau startā liekas aizdomīgas, es sākumā atlaužu vaļā ar 1/2" breaker bar (hvz kā latviski). Kaut gan baigais skrūvētājs es neesmu, tik cik hobijskrūvētājs. |
Offline | |
|
Automaniaks | 09. Dec 2018, 20:42 |
#2908
|
|
Kopš: 19. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 2515
Braucu ar: W168
|
09 Dec 2018, 20:10:50 @HE9600 rakstīja:
Ar 140nm pat riteņu skrūves vairumā gadījumu neatskrūvēsi.
Viedoklis subjektīvais, bet 3/8 ar, imho, neder, pierasts strādāt ar 1/4 un 1/2, 3/8 izlaižot.
Skaties uz vismaz 400nm
To saitu iemetu pirko ko atradu uzskatamībai, viennozīmīgi izskatu tik 1/2 variantu.
Un mazās skrūves var ar tirkšķeni izskūvēt, besī tieši palielās |
Offline | |
|
|
bmwaddict | 09. Dec 2018, 20:52 |
#2909
|
|
Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
09 Dec 2018, 20:40:59 @hasans rakstīja:
Parasti skrūves, kuras man jau startā liekas aizdomīgas, es sākumā atlaužu vaļā ar 1/2" breaker bar (hvz kā latviski). Kaut gan baigais skrūvētājs es neesmu, tik cik hobijskrūvētājs.
nu taa jau ir jaadara, drusku WD40, aizdomiigaas skruuves veel drusku padauzi un tad ar breaker bar. man jau arii tas nav maizes darbs.
vienk es prieksh sevis secinaaju ka lielais impakts noder daudz retaak nekaa mazais 3/8, jo mazo 95% laika izmantoju vienk kaa "elektrisko skruuvgriez" vienk lai darbs aatraak iet uz priekshu. visu gala pievilkshanu taapat labaak dariit ar roku uz izjuutu vai ar dinamomentrisko atsleegu. beigaas iznaak ka lielais der tikai uz atskruuveeshanu lielaam skruuveem, jo pat ritenju skruuves ar to ciet neskruuveeju, taadas paljurkaatas ritenju skruuves tas var iedziit nepareizi un sachakareet viitni. nu savas skruuves es zinu bet kaadam svesham auto hvz ir bijis taa ka nevar atskruuveet ritenja skruuvi jo kaads idiots servisaa ar impaktu vienk tupa iedzinis skruuvi nepareizi, tie riepu monteetaaji biezhi vien ar galvu neraudzeejas, dzen tik iekshaa pofig ka skruve jau no saakta gala pretojas.[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 09 Dec 2018, 20:53:28 ] |
Offline | |
|
hasans | 09. Dec 2018, 21:07 |
#2910
|
|
Kopš: 04. Apr 2004
Ziņojumi: 7695
Braucu ar:
|
09 Dec 2018, 20:52:21 @bmwaddict rakstīja:
09 Dec 2018, 20:40:59 @hasans rakstīja:
Parasti skrūves, kuras man jau startā liekas aizdomīgas, es sākumā atlaužu vaļā ar 1/2" breaker bar (hvz kā latviski). Kaut gan baigais skrūvētājs es neesmu, tik cik hobijskrūvētājs.
nu taa jau ir jaadara, drusku WD40, aizdomiigaas skruuves veel drusku padauzi un tad ar breaker bar. man jau arii tas nav maizes darbs.
vienk es prieksh sevis secinaaju ka lielais impakts noder daudz retaak nekaa mazais 3/8, jo mazo 95% laika izmantoju vienk kaa "elektrisko skruuvgriez" vienk lai darbs aatraak iet uz priekshu. visu gala pievilkshanu taapat labaak dariit ar roku uz izjuutu vai ar dinamomentrisko atsleegu. beigaas iznaak ka lielais der tikai uz atskruuveeshanu lielaam skruuveem, jo pat ritenju skruuves ar to ciet neskruuveeju, taadas paljurkaatas ritenju skruuves tas var iedziit nepareizi un sachakareet viitni. nu savas skruuves es zinu bet kaadam svesham auto hvz ir bijis taa ka nevar atskruuveet ritenja skruuvi jo kaads idiots servisaa ar impaktu vienk tupa iedzinis skruuvi nepareizi, tie riepu monteetaaji biezhi vien ar galvu neraudzeejas, dzen tik iekshaa pofig ka skruve jau no saakta gala pretojas.
Tapēc man patīk abiem dewaltiem, ka viņiem pirmais režīms ir tāds, kā "smart torque setting". Tiklīdz instruments sajūt pārāk lielu pretestību, tā instruments apstājas. Nav iespēja neko pārvilkt skrūvējot ciet. pēc tam atliek tikai ar roku pievilkt.
p.s. runājot par dinamometriskajām atslēgām, līdz kadiem Nm max skatīties un kādu ražotāju skatīt? Vajag priekš hobijauto (ne profesionālai skrūvēšanai). Elektroniskās ir ok vai metamas? |
Offline | |
|
kkas | 09. Dec 2018, 21:14 |
#2911
|
|
Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9322
Braucu ar: Alfu
|
09 Dec 2018, 19:44:13 @Automaniaks rakstīja:
Kādas atsauksmes par akumulatora triecienskrūvgriežņiem?
Kaut ko tādu
https://www.verkter.lv/triecienatslega-makita-t...un-ladetaja.html
Profesionāli nevajag, lai garāžā savu auto var pārskrūvēt...
Ir jēga ņemt?
Man ir tāda hobijam, kompaktāka. 230nm laikam, 18v. Der tikai kā laika taupītājs. Diezgan ērti, atsperes savilkt, atvilkt kā divus p . Kko lielāku par m14, tad jāņem breaker bar.
patiesībā, ja zinātu sākumā, ņemtu šādu. ar klasisko formu ļoti maz kam var tikt klāt.
|
Offline | |
|
hasans | 09. Dec 2018, 21:32 |
#2912
|
|
Kopš: 04. Apr 2004
Ziņojumi: 7695
Braucu ar:
| Elektriskā tirkšķatslēga ir metu acis uz 3/8" Milwaukee M12 |
Offline | |
|
Gintons | 10. Dec 2018, 19:14 |
#2913
|
|
Kopš: 02. Oct 2011
No: Saldus
Ziņojumi: 786
Braucu ar: bmw individual
| e61 525d 06gada pazudusi jauda,nav starta cēliens un ir ļoti gauss,piesledzot diagnostiku kompis rāda :boost pressure control circuit positive deviation
kludas kods 4530
varbūt kāds ir ar šo saskaries vai zin kur meklēt problēmu?
paldies jau iepriekš |
Offline | |
|
Ruudis | 10. Dec 2018, 19:20 |
#2914
|
|
Kopš: 19. Feb 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2106
Braucu ar: Pienpak
|
10 Dec 2018, 19:14:19 @Gintons rakstīja:
e61 525d 06gada pazudusi jauda,nav starta cēliens un ir ļoti gauss,piesledzot diagnostiku kompis rāda :boost pressure control circuit positive deviation
kludas kods 4530
varbūt kāds ir ar šo saskaries vai zin kur meklēt problēmu?
paldies jau iepriekš
Vakuma trubas pārbaudi. Bija tas pats uz e46 |
Offline | |
|
Gintons | 10. Dec 2018, 19:35 |
#2915
|
|
Kopš: 02. Oct 2011
No: Saldus
Ziņojumi: 786
Braucu ar: bmw individual
|
10 Dec 2018, 19:20:52 @Ruudis rakstīja:
10 Dec 2018, 19:14:19 @Gintons rakstīja:
e61 525d 06gada pazudusi jauda,nav starta cēliens un ir ļoti gauss,piesledzot diagnostiku kompis rāda :boost pressure control circuit positive deviation
kludas kods 4530
varbūt kāds ir ar šo saskaries vai zin kur meklēt problēmu?
paldies jau iepriekš
Vakuma trubas pārbaudi. Bija tas pats uz e46
paldies,paskatīšos.. |
Offline | |
|
Mixzzz | 10. Dec 2018, 20:11 |
#2916
|
|
Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2786
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
| Ok, ja reiz runājām par triecienatslēgām, ir jēga vispār skatīties uz pneimo ja ir parastais 1,5kw 50l kompresors? Vai arī ņemt elektro? Vajag tā lai riteņa skrūves var normāli atsist vaļā un piekares skrūves arī lkm. |
Online | |
|
|
hasans | 10. Dec 2018, 20:18 |
#2917
|
|
Kopš: 04. Apr 2004
Ziņojumi: 7695
Braucu ar:
| Labāk skaties max spiedienu un cik L/min tas kompresors spēj nodrošināt. Bet man jau liekas, ka tur nekas sakarīgs nebūs. |
Offline | |
|
blindx69 | 10. Dec 2018, 20:31 |
#2918
|
|
Kopš: 25. Oct 2016
Ziņojumi: 8
Braucu ar:
| Sveiki
Varbūt kāds var ieteikt kur iegādāties k-dcan kabeli un inpu
Varbūt kāds tirgo |
Offline | |
|
patsr | 11. Dec 2018, 09:00 |
#2919
|
|
Kopš: 29. Jun 2017
Ziņojumi: 129
Braucu ar:
| Labdien, varbūt kāds var nomainīt E46 2003 320d Kvēlsveču releju? |
Offline | |
|
depo | 11. Dec 2018, 10:20 |
#2920
|
|
Kopš: 09. Jan 2006
Ziņojumi: 20951
Braucu ar: Zirgu
| 2 galda regulējamie barošanas bloki, vienam 2 regulācijas, otram 4 kloķi. Ar ko atšķiras fine un coarse? Smalks un rupjš. Tas domāts, ka smalkais piemēram pa 0.1v griezīs, bet coarse pa 1v?
Nr 1
Nr 2[ Šo ziņu laboja depo, 11 Dec 2018, 10:22:36 ] |
Offline | |
|