Online

Pašreiz BMWPower skatās 246 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 22

AutorsZiņojums
hasans
09. Dec 2018, 20:10 #2901

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7695

Braucu ar:


09 Dec 2018, 19:44:13 @Automaniaks rakstīja:
Kādas atsauksmes par akumulatora triecienskrūvgriežņiem?

Kaut ko tādu
https://www.verkter.lv/triecienatslega-makita-t...un-ladetaja.html

Profesionāli nevajag, lai garāžā savu auto var pārskrūvēt...

Ir jēga ņemt?

Ir šāds aparāts. Sākumā bija doma par DCF899, bet tas ir parāk liels un visur netikt ar viņu klāt. DCF894 ir ergonomiskāks un jauda tāpat viņam pietiek.
Offline
HE9600
09. Dec 2018, 20:10 #2902

Kopš: 06. Jan 2005

No: Līvāni

Ziņojumi: 2455

Braucu ar: Veciem BMW

Ar 140nm pat riteņu skrūves vairumā gadījumu neatskrūvēsi.
Viedoklis subjektīvais, bet 3/8 ar, imho, neder, pierasts strādāt ar 1/4 un 1/2, 3/8 izlaižot.

Skaties uz vismaz 400nm

[ Šo ziņu laboja HE9600, 09 Dec 2018, 20:11:56 ]

Offline
hasans
09. Dec 2018, 20:18 #2903

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7695

Braucu ar:

Ja baigi negribas tērēties, tad var ņemt elektrisko impakteni uz 220v, bet no 400Nm uz augšu.
Offline
bmwaddict
09. Dec 2018, 20:25 #2904

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

Man atkal ir cits viedoklis subjekriivais - 400 un vairaak Nm der tikai lieliem darbiem, skruuves hadenee etc, jo uz mazaakaam skruuveem visu laiku ir risks nevis atskruuveet bet noraut uzgriezni ar visu skruuvi. 3/8 impaktiem nav taada grieze bet toties tie ir kompaktaaki un plashaaks pielietojums, var visu skruuveet valjaa ciet etc.. lielais 1/2 impakts protams ir vajadziigs dauziit valjaa skruuves hadenee, bet 3/8 impakts ir galvenais paliigs lai nav jaasit laiks skruuveejot garlaiciigas skuuves.

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 09 Dec 2018, 20:28:33 ]

Offline
hasans
09. Dec 2018, 20:31 #2905

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7695

Braucu ar:

Manam dewaltam ir griezes režīmi. Nav obligāti jāskrūvē uz full power. Vienalga mazākiem/vieglākiem darbiem man ir DCF887 max 205Nm ar 3 griezes režīmiem. Atliek tikai izvēlēties kādiem darbiem izmantot
Offline
bmwaddict
09. Dec 2018, 20:36 #2906

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


09 Dec 2018, 20:31:34 @hasans rakstīja:
Manam dewaltam ir griezes režīmi. Nav obligāti jāskrūvē uz full power. Vienalga mazākiem/vieglākiem darbiem man ir DCF887 max 205Nm ar 3 griezes režīmiem. Atliek tikai izvēlēties kādiem darbiem izmantot


piekriitu rezhiimi noder, bet zini kaa notiek reaali dziivee, nenaak skruuve valjaa, iesleedzam bik uz stipro.. un pieiek ar sekundes dalju lai sachakareetu pasaakumu
Offline
hasans
09. Dec 2018, 20:40 #2907

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7695

Braucu ar:

Parasti skrūves, kuras man jau startā liekas aizdomīgas, es sākumā atlaužu vaļā ar 1/2" breaker bar (hvz kā latviski). Kaut gan baigais skrūvētājs es neesmu, tik cik hobijskrūvētājs.
Offline
Automaniaks
09. Dec 2018, 20:42 #2908

Kopš: 19. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 2515

Braucu ar: W168


09 Dec 2018, 20:10:50 @HE9600 rakstīja:
Ar 140nm pat riteņu skrūves vairumā gadījumu neatskrūvēsi.
Viedoklis subjektīvais, bet 3/8 ar, imho, neder, pierasts strādāt ar 1/4 un 1/2, 3/8 izlaižot.

Skaties uz vismaz 400nm


To saitu iemetu pirko ko atradu uzskatamībai, viennozīmīgi izskatu tik 1/2 variantu.

Un mazās skrūves var ar tirkšķeni izskūvēt, besī tieši palielās
Offline
bmwaddict
09. Dec 2018, 20:52 #2909

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


09 Dec 2018, 20:40:59 @hasans rakstīja:
Parasti skrūves, kuras man jau startā liekas aizdomīgas, es sākumā atlaužu vaļā ar 1/2" breaker bar (hvz kā latviski). Kaut gan baigais skrūvētājs es neesmu, tik cik hobijskrūvētājs.


nu taa jau ir jaadara, drusku WD40, aizdomiigaas skruuves veel drusku padauzi un tad ar breaker bar. man jau arii tas nav maizes darbs.
vienk es prieksh sevis secinaaju ka lielais impakts noder daudz retaak nekaa mazais 3/8, jo mazo 95% laika izmantoju vienk kaa "elektrisko skruuvgriez" vienk lai darbs aatraak iet uz priekshu. visu gala pievilkshanu taapat labaak dariit ar roku uz izjuutu vai ar dinamomentrisko atsleegu. beigaas iznaak ka lielais der tikai uz atskruuveeshanu lielaam skruuveem, jo pat ritenju skruuves ar to ciet neskruuveeju, taadas paljurkaatas ritenju skruuves tas var iedziit nepareizi un sachakareet viitni. nu savas skruuves es zinu bet kaadam svesham auto hvz ir bijis taa ka nevar atskruuveet ritenja skruuvi jo kaads idiots servisaa ar impaktu vienk tupa iedzinis skruuvi nepareizi, tie riepu monteetaaji biezhi vien ar galvu neraudzeejas, dzen tik iekshaa pofig ka skruve jau no saakta gala pretojas.

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 09 Dec 2018, 20:53:28 ]

Offline
hasans
09. Dec 2018, 21:07 #2910

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7695

Braucu ar:


09 Dec 2018, 20:52:21 @bmwaddict rakstīja:

09 Dec 2018, 20:40:59 @hasans rakstīja:
Parasti skrūves, kuras man jau startā liekas aizdomīgas, es sākumā atlaužu vaļā ar 1/2" breaker bar (hvz kā latviski). Kaut gan baigais skrūvētājs es neesmu, tik cik hobijskrūvētājs.


nu taa jau ir jaadara, drusku WD40, aizdomiigaas skruuves veel drusku padauzi un tad ar breaker bar. man jau arii tas nav maizes darbs.
vienk es prieksh sevis secinaaju ka lielais impakts noder daudz retaak nekaa mazais 3/8, jo mazo 95% laika izmantoju vienk kaa "elektrisko skruuvgriez" vienk lai darbs aatraak iet uz priekshu. visu gala pievilkshanu taapat labaak dariit ar roku uz izjuutu vai ar dinamomentrisko atsleegu. beigaas iznaak ka lielais der tikai uz atskruuveeshanu lielaam skruuveem, jo pat ritenju skruuves ar to ciet neskruuveeju, taadas paljurkaatas ritenju skruuves tas var iedziit nepareizi un sachakareet viitni. nu savas skruuves es zinu bet kaadam svesham auto hvz ir bijis taa ka nevar atskruuveet ritenja skruuvi jo kaads idiots servisaa ar impaktu vienk tupa iedzinis skruuvi nepareizi, tie riepu monteetaaji biezhi vien ar galvu neraudzeejas, dzen tik iekshaa pofig ka skruve jau no saakta gala pretojas.

Tapēc man patīk abiem dewaltiem, ka viņiem pirmais režīms ir tāds, kā "smart torque setting". Tiklīdz instruments sajūt pārāk lielu pretestību, tā instruments apstājas. Nav iespēja neko pārvilkt skrūvējot ciet. pēc tam atliek tikai ar roku pievilkt.

p.s. runājot par dinamometriskajām atslēgām, līdz kadiem Nm max skatīties un kādu ražotāju skatīt? Vajag priekš hobijauto (ne profesionālai skrūvēšanai). Elektroniskās ir ok vai metamas?
Offline
kkas
09. Dec 2018, 21:14 #2911

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9322

Braucu ar: Alfu


09 Dec 2018, 19:44:13 @Automaniaks rakstīja:
Kādas atsauksmes par akumulatora triecienskrūvgriežņiem?

Kaut ko tādu
https://www.verkter.lv/triecienatslega-makita-t...un-ladetaja.html

Profesionāli nevajag, lai garāžā savu auto var pārskrūvēt...

Ir jēga ņemt?


Man ir tāda hobijam, kompaktāka. 230nm laikam, 18v. Der tikai kā laika taupītājs. Diezgan ērti, atsperes savilkt, atvilkt kā divus p . Kko lielāku par m14, tad jāņem breaker bar.
patiesībā, ja zinātu sākumā, ņemtu šādu. ar klasisko formu ļoti maz kam var tikt klāt.



Offline
hasans
09. Dec 2018, 21:32 #2912

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7695

Braucu ar:

Elektriskā tirkšķatslēga ir metu acis uz 3/8" Milwaukee M12
Offline
Gintons
10. Dec 2018, 19:14 #2913

Kopš: 02. Oct 2011

No: Saldus

Ziņojumi: 786

Braucu ar: bmw individual

e61 525d 06gada pazudusi jauda,nav starta cēliens un ir ļoti gauss,piesledzot diagnostiku kompis rāda :boost pressure control circuit positive deviation
kludas kods 4530

varbūt kāds ir ar šo saskaries vai zin kur meklēt problēmu?

paldies jau iepriekš
Offline
Ruudis
10. Dec 2018, 19:20 #2914

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2106

Braucu ar: Pienpak


10 Dec 2018, 19:14:19 @Gintons rakstīja:
e61 525d 06gada pazudusi jauda,nav starta cēliens un ir ļoti gauss,piesledzot diagnostiku kompis rāda :boost pressure control circuit positive deviation
kludas kods 4530

varbūt kāds ir ar šo saskaries vai zin kur meklēt problēmu?

paldies jau iepriekš

Vakuma trubas pārbaudi. Bija tas pats uz e46
Offline
Gintons
10. Dec 2018, 19:35 #2915

Kopš: 02. Oct 2011

No: Saldus

Ziņojumi: 786

Braucu ar: bmw individual


10 Dec 2018, 19:20:52 @Ruudis rakstīja:

10 Dec 2018, 19:14:19 @Gintons rakstīja:
e61 525d 06gada pazudusi jauda,nav starta cēliens un ir ļoti gauss,piesledzot diagnostiku kompis rāda :boost pressure control circuit positive deviation
kludas kods 4530

varbūt kāds ir ar šo saskaries vai zin kur meklēt problēmu?

paldies jau iepriekš

Vakuma trubas pārbaudi. Bija tas pats uz e46

paldies,paskatīšos..
Offline
Mixzzz
10. Dec 2018, 20:11 #2916

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2786

Braucu ar: e34 un e91 kuuc

Ok, ja reiz runājām par triecienatslēgām, ir jēga vispār skatīties uz pneimo ja ir parastais 1,5kw 50l kompresors? Vai arī ņemt elektro? Vajag tā lai riteņa skrūves var normāli atsist vaļā un piekares skrūves arī lkm.
Online
hasans
10. Dec 2018, 20:18 #2917

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7695

Braucu ar:

Labāk skaties max spiedienu un cik L/min tas kompresors spēj nodrošināt. Bet man jau liekas, ka tur nekas sakarīgs nebūs.
Offline
blindx69
10. Dec 2018, 20:31 #2918

Kopš: 25. Oct 2016

Ziņojumi: 8

Braucu ar:

Sveiki
Varbūt kāds var ieteikt kur iegādāties k-dcan kabeli un inpu
Varbūt kāds tirgo
Offline
patsr
11. Dec 2018, 09:00 #2919

Kopš: 29. Jun 2017

Ziņojumi: 129

Braucu ar:

Labdien, varbūt kāds var nomainīt E46 2003 320d Kvēlsveču releju?
Offline
depo
11. Dec 2018, 10:20 #2920

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20951

Braucu ar: Zirgu

2 galda regulējamie barošanas bloki, vienam 2 regulācijas, otram 4 kloķi. Ar ko atšķiras fine un coarse? Smalks un rupjš. Tas domāts, ka smalkais piemēram pa 0.1v griezīs, bet coarse pa 1v?

Nr 1

Nr 2

[ Šo ziņu laboja depo, 11 Dec 2018, 10:22:36 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo