Online
Pašreiz BMWPower skatās 201 viesi un 28 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)
Autors | Ziņojums |
osis78 | 17. Feb 2014, 19:46 |
#2901
|
| Kopš: 27. Nov 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 506
Braucu ar:
|
08 Jan 2014, 15:15:57 user rakstīja:
08 Jan 2014, 14:18:02 kvatra rakstīja:
Ar šitādu drapaku kādreiz (1995 gads) vilkām Cēsīs planierus augšā,iekšā stāvēja tatras motors, priekšā divas vinčas Ja planieris nevarēja atāķēties, tad bija jānocērt trose un planieri sēdināja ar visu trosi galā. Personālam bija ne vairāk kā 15-16 gadi, kas diez vai tagad ietu cauri
Blanik planieris
še bija labie! toč lauku māja blakus tam lidlaukam - kad nebija ko darīt, skatījos
Lauku maaja blakus man ar sencishi blakus dziivo, kaa maajaam nosaukums kur dziivo? | Offline | | |
shmurger | 17. Feb 2014, 19:46 |
#2902
|
| Kopš: 15. Oct 2007
Ziņojumi: 12774
Braucu ar: xc40
| Mosh pie taviem senčiem dzīvo pa kluso | Offline | | |
arizah | 17. Feb 2014, 19:53 |
#2903
|
| Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
|
17 Feb 2014, 19:37:11 GA3 rakstīja:
Tur puikas neiespringst laikam tāpēc, ka AN-2 varot nosēdināt bez dzinēja. To man pilots stāstīja.
visas lidmašīnas var nosēdināt bez dzinēja!
bet patiesībā domāju, ka degvielas jau nu viņiem pietiek. nau jau grūti sarēķināt, cik tas šrots stundā ēd un cik minūtes plānots būt gaisā. [ Šo ziņu laboja arizah, 17 Feb 2014, 19:55:34 ] | Offline | | |
kvatra | 17. Feb 2014, 21:06 |
#2904
|
| Kopš: 16. Jan 2003
No: Cēsis
Ziņojumi: 1162
Braucu ar: Audi Quattro
|
Lauku maaja blakus man ar sencishi blakus dziivo, kaa maajaam nosaukums kur dziivo?
Blakus nedzīvoju, kādreiz ar planieriem lidoju, bildes ir no tiem laikiem | Offline | | |
kamikadzemk | 18. Feb 2014, 11:10 |
#2905
|
| Kopš: 18. Apr 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3416
Braucu ar:
| Rekur iedalījums, bet jāsāk uztraukties ir tad, kad augšējie plaukti paši sāk vērties vaļā un no tiem visa bagāža veļās laukā
Different intensities of turbulence
Light turbulence - briefly causes slight, erratic changes in altitude and/or attitude.
Light chop - slight, rapid and somewhat rhythmic bumpiness without noticeable changes in altitude or attitude.
Moderate turbulence - similar to light turbulence, but greater intensity. Changes in altitude/attitude occur. Aircraft remains in control at all times. Variations in indicated air speed.
Moderate chop - similar to light chop, but greater intensity. Rapid bumps or jolts without obvious changes in altitude or attitude.
Severe turbulence - large, abrupt changes in altitude/attitude. Large variation in indicated airspeed. Aircraft may be temporarily out of control.
Extreme turbulence - aircraft is violently tossed about and is impossible to control. May cause structural damage.
The reactions inside aircraft vary from occupants feeling slight strain against their seat belts and unsecured items being slightly displaced, through to occupants being forced violently against seat-belts, and unsecured items being being tossed about. (Imagine what it would be like if you were not wearing a seat belt!)
----------------- Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas | Offline | | |
kamikadzemk | 18. Feb 2014, 13:50 |
#2906
|
| Kopš: 18. Apr 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3416
Braucu ar:
| Windshear jeb latviski tā ir vēja nobīde. Ja laicīgi neidentificēta un nepieņemti mēri, tad ļoti bīstama. Visi trīs aviācijas "draugi" turbulence, wind shear, icing ir vienādi bīstami
----------------- Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas | Offline | | |
arizah | 20. Feb 2014, 19:02 |
#2907
|
| Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
| Spied "Play", lai skatītos video! | Offline | | |
arizah | 06. Mar 2014, 16:16 |
#2908
|
| Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
| Spied "Play", lai skatītos video!
:zapchel: | Offline | | |
|
RVR | 06. Mar 2014, 16:33 |
#2909
|
| Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22293
Braucu ar: RVR
|
06 Mar 2014, 16:16:13 arizah rakstīja:
:zapchel:
Piezīme vietā - un nevis runājot par lidmašīnām, bet gan par šo konkrēto lidmašīnu saimniekiem | Offline | | |
arizah | 08. Mar 2014, 12:01 |
#2910
|
| Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
| Malaizijas 777 pa dirsu | Offline | | |
edzulis | 08. Mar 2014, 12:16 |
#2911
|
| Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| Vai lidmašīnai saprotot, ka nav variantu un mēģinot samazināt maksimāli ātrumu un max maigi nosēsties uz ūdens ir varianti palikt dzīvam vai tur kā pret zemi atsitās un bez variantiem? | Offline | | |
GUGO | 08. Mar 2014, 12:24 |
#2912
|
| Kopš: 28. Jun 2006
Ziņojumi: 604
Braucu ar: ratiem
| ir
http://youtu.be/JItbos1tYZs | Offline | | |
arizah | 08. Mar 2014, 12:47 |
#2913
|
| Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
|
08 Mar 2014, 12:24:57 GUGO rakstīja:
ir
http://youtu.be/JItbos1tYZs
bet maz
principā tām lidmašīnām, kam motori karājas zem spārniem, ir salīdzinoši maz variantu. Motori pirmie skar ūdeni un katrs no viņiem ir kā milzīgs spainis, kurš ar 200km/h tiek piegrābts pilns ar ūdeni, kas rada zināmu bremzējošu spēku. Ja tas nenotiek precīzi vienlaicīgi abās pusēs, tad ir vāks un daudz fragmenti ūdenī.
Malaizijas gadījumā gan pagaidām neizskatās, ka kāds būtu ilgi planējis uz zemi/ūdeni un gudrojis, kur piezemēties. Nav neviena radio kontakta, ka kaut kas būtu nogājis greizi, tā kā viss lielā mērā ir beidzies jau 37000ft augstumā.
EDIT: un vēl - okeāns nekad nav tik līdzens, tā piezemēšanās var notikt tikai upē/ezerā.[ Šo ziņu laboja arizah, 08 Mar 2014, 12:52:52 ] | Offline | | |
johnsk | 08. Mar 2014, 12:48 |
#2914
|
| Kopš: 12. Nov 2009
No: Liepāja
Ziņojumi: 894
Braucu ar: iksu un busu
| Ļoti mazi,bet ir
http://www.youtube.com/watch?v=sKC9C0HCNH8 | Offline | | |
edzulis | 08. Mar 2014, 12:51 |
#2915
|
| Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| Tad varbūt būtu laiks attīstīt papildus fīčas - atmetami dzinēji pirms saskarsmes, katapultas, utt ? | Offline | | |
arizah | 08. Mar 2014, 13:08 |
#2916
|
| Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
| Nu laikam jau pārāk maz tāpat ir variantu. Kā jau minēju - okeāns tāpat nekad nebūs pietiekami līdzens, bet tas tomēr ir 99% gadījumu tas ūdens, kurš ir apakšā, nevis kāda upe vai ezers. Un tad vēl vajadzēs arī lidmašīnu pārvērst par peldlīdzekli, lai tas spētu pietiekami ilgi noturēties virs ūdens un sagaidīt palīdzību okeāna vidū. Tas viss nozīmē ļoti augstas izmaksas, lai aprīkotu visas lidmašīnas pasaulē, + palielinātu svaru, lai to visu vadātu līdz (tātad arī palielināts running costs), pret neadekvāti mazu ieguvumu drošībai. Tādas pašas pūles pavisam noteikti var vērst kādos progresīvākos virzienos, uzlabojot reliability motoriem, airframēm utt, lai nekas tur nenotiek augšā labāk (kas arī tiek konstanti darīts, protams). [ Šo ziņu laboja arizah, 08 Mar 2014, 13:09:43 ] | Offline | | |
|
JZ | 08. Mar 2014, 13:26 |
#2917
|
| Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
|
08 Mar 2014, 12:51:13 edzulis rakstīja:
Tad varbūt būtu laiks attīstīt papildus fīčas - atmetami dzinēji pirms saskarsmes, katapultas, utt ?
piemēram, F1 motors pie šasijas ir pieskrūvēts ar specifiskām skrūvēm, kuras tur uz stiepi noteiktu spēku, ja tas spēks ir par lielu - tās trūkst nost (crasha gadījumā), tas viss ir ļoti precīzi izrēķināms un prognozējams
līdzīgi ir ar oglekļa monokokiem iekš modernajiem superkāriem, ir tak redzētas bildes no crasha, kur mašīna uz pusēm, bet tas ir ar nolūku, lai tas smagais motors un aizmugure nevelk sev līdzi kapsulu ar cilvēkiem
tieši tāpat var uzkonstruēt un, visdrīzākais, arī ir ar piekaramajiem stiprinājumiem motoriem, un tos tā vienkārši "atmest" nost nevar, jo to radītā vilkme (vai pretestība, gadījumā, kad tie ir pārstājuši strādāt) ietekmē lidmašīnas smaguma centru, tb visa lidmašīna rada noteiktu gaisa pretestību, un to velk/bremzē dzinēji, ja tos dzinējus vienkārši atvieno nost, tad fizelāža+spārni uzreiz neiegūst planiera īpašības, visdrīzākais tajā "atmešanas" momentā zudīs jebkāda kontrole pār tās vadību un viss beigsies ļoti slikti
tajā pludmales video, es pieņemu, ka dēļ slodzēm uz to 1 spārnu, kas velkas pa ūdeni, tas viss ir izšķīdis (brīdī ko īsti neredz, kad lidene sagāžas pilnībā), ja viņš būtu nācis horizontāli pret ūdeni, iznākums varēja būt labāks, līdzīgi kā ar to jenķi uz upes (dzinēji ar piekaramie, zem spārniem), kur no ūdens izvilktajai lidmašīnai dzinēji pat bija vēl klāt pie spārniem | Offline | | |
arizah | 08. Mar 2014, 13:28 |
#2918
|
| Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
| hudsonas airbusam dzinēu norāva gan. vismaz vienu meklēja ilgi, cik aceros. | Offline | | |
JZ | 08. Mar 2014, 13:34 |
#2919
|
| Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
|
08 Mar 2014, 13:28:42 arizah rakstīja:
hudsonas airbusam dzinēu norāva gan. vismaz vienu meklēja ilgi, cik aceros.
moš tas motors tur vienkārši piestutēts vietā, lai saprastu vai viss ir atrasts/izvilkts no ūdens
1549
| Offline | | |
JZ | 08. Mar 2014, 13:37 |
#2920
|
| Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
|
08 Mar 2014, 13:33:24 adolfs rakstīja:
ja tas viss kaut nedaudz interese, bet slinkums lasit - paskatieties mayday pa nat geo - nebus jauzdod stulbi jaut
Tu kā tas klases biedrs skolā, kas tev patstāvīgā uzdevuma risināšanas laikā pačukst - reku - grāmatas beigās tak ir atbildes uz uzdevumu jautājumiem!
abi saņemat 8nieku kontroldarbā, un abi beigās nav apguvuši nekā, no tā, ko tam uzdevuma risināšanas paņēmienam bija tev jāiemāca | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|