Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 77 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 17

AutorsZiņojums
Es10
15. Jan 2010, 13:36 #2901

Kopš: 07. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1938

Braucu ar: Q7, V70


15 Jan 2010, 13:22:52 Srakans rakstīja:

15 Jan 2010, 13:22:21 Es10 rakstīja:

15 Jan 2010, 13:20:52 Srakans rakstīja:
Ir taču portatīvie printeri plaukstdatoriem , tikai A4 gan nebūs. A5 gan var.

A tu zini cik viņi maksā?


Nea A4 HP 168

A kas attiecas uz parasto ar pārveidotāju, gan jau, ka jāiet. Tiem kam printeri blakus, paskatās strāvas patēriņu. Diez vai nu vairāk par tiem pašiem 300W ir. Tikai tam pārveidotājam gan rezervīti ar vajag.

Parasto A4 printeri jaunu var pa 30ls dabūt, hvz cik lietojams bet tomēr. A tie portatīvie uz bačām ļimonu maksā. Karoč būs jāpamēģina, vienīgais kas var aiziet pa dirsu ir drošinātāji laikam
Offline
bmwaddict
15. Jan 2010, 13:39 #2902

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


15 Jan 2010, 13:36:29 Es10 rakstīja:
Parasto A4 printeri jaunu var pa 30ls dabūt, hvz cik lietojams bet tomēr. A tie portatīvie uz bačām ļimonu maksā. Karoč būs jāpamēģina, vienīgais kas var aiziet pa dirsu ir drošinātāji laikam


nekas tur neaizies pa dirsu, tie printeri tak neko daudz nepateeree. portatiivais dators iespeejams pat vairaak pateeree..

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 15 Jan 2010, 13:39:45 ]

Offline
Es10
15. Jan 2010, 13:40 #2903

Kopš: 07. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1938

Braucu ar: Q7, V70


15 Jan 2010, 13:39:27 bmwaddict rakstīja:

15 Jan 2010, 13:36:29 Es10 rakstīja:
Parasto A4 printeri jaunu var pa 30ls dabūt, hvz cik lietojams bet tomēr. A tie portatīvie uz bačām ļimonu maksā. Karoč būs jāpamēģina, vienīgais kas var aiziet pa dirsu ir drošinātāji laikam


nekas tur neaizies pa dirsu, tie printeri tak neko daudz nepateeree. portatiivais dators iespeejams pat vairaak pateeree..

pa cik ar elektrību esmu uz "jūs" tad man nav ne jausmas, tapēc jautāju...
Offline
Srakans
15. Jan 2010, 13:42 #2904

Kopš: 07. Aug 2005

Ziņojumi: 27800

Braucu ar:

PIXMA iP4200
Strāvas patēriņš Apm. 0,8 W gaidīšanas režīmā, apm. 17 W drukājot
Tu tur klāt vēl suluspiedi un virtuves kombainu vari pieslēgt

[ Šo ziņu laboja Srakans, 15 Jan 2010, 13:43:49 ]

Offline
Es10
15. Jan 2010, 13:48 #2905

Kopš: 07. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1938

Braucu ar: Q7, V70


15 Jan 2010, 13:42:55 Srakans rakstīja:
PIXMA iP4200
Strāvas patēriņš Apm. 0,8 W gaidīšanas režīmā, apm. 17 W drukājot
Tu tur klāt vēl suluspiedi un virtuves kombainu vari pieslēgt

Man viens džeks bija pierubijis ūdens vārāmo kannu kaut kad, nosvila drošinātāji tak što pagatavot paiku diez vai paralēli varēšu
Offline
Srakans
15. Jan 2010, 13:50 #2906

Kopš: 07. Aug 2005

Ziņojumi: 27800

Braucu ar:

Nu kafijas kannu gan nevarēsi Bet gan iztiksi
Offline
Rikardo333
15. Jan 2010, 14:00 #2907

Kopš: 22. May 2009

No: Ventspils

Ziņojumi: 695

Braucu ar: 524d e28 alpinweiss


15 Jan 2010, 12:48:10 PowerBMW rakstīja:

15 Jan 2010, 11:42:54 bmwaddict rakstīja:

15 Jan 2010, 11:30:30 Rikardo333 rakstīja:
Lieta tāda,jautājums sekojošs.Auto 524d e28.AUkstu motoru piestartējot neiet pāris cilindri.MAzliet pagāzējot aiziet,bet arī strādā ar pārtraukumiem.Motors padarbojas kādas 3 minūtes un tad strādā normāli.Kvēlsveces veselas,forsunkas ideālas.Kas var būt pa vainu?


EDIT: A ko nozīmē forsunkas ir ideālas? Tipa ir uz stenda pārbaudītas?
Nu ja tas nav dēļ sabiezējušas degvielas tad imho vienīgais skaidrojums ir čurājošas forsunkas.
Nu man kādreiz bija tāds ekstrēms auto Golf MK1 diesel power kuram ziemā es vienmēr līdzi vadāju lodlampu ar ko pasildīt motoru pirms palaishanas bet staasts ir par to, ka arī bija tādi gājieni kas beidzās tad, kad nomainīju forsunkām sprauslas.. vai sprauslām forsunkas? nu forsunkas jaucas ārā un tad nomainās tikai.. forsunka
Anyway, pēc tam man tas dīzels darbojās vienlīdz līdzeni gan silts gan auksts. Ar laiku forsunkas sāk nevis smidzinaat bet čurāt un sūdīgi viss tas tur aukstumā sadeg. Tā man paskaidroja. Vienīgi pēc forsunku jaukšanas tās ir jākalibrē. Nu tur jebkurā dīzeļu servisā tās klasiskās forsunkas taisa.

jamaina paši smidzinataji forsunkām(sprauslām) man pēc skates gāzešanas ir ar kāda nobeigusie vw caddy auksts drebinās un juti ka isti neiet visi cilindri bet man po tas tak VW

Sodien aizvedu pie pazīstama meistara pārbaudīt forsunkas.Visas ir ideālas-neviena "nemīž" un visām spiediens kā uz acs.
Vēl aizmirsu pie simptomiem pieminēt ka pie 2500apgr izmainās dzinēja skaņa-tā paliek ļoti asa.Pie 3000apgr tā paliek atkal normāla.
Es pašreiz domāju ka tas varētu būt apsteidzes leņķa regulators pie vainas.Any ideas?
Offline
bmwaddict
15. Jan 2010, 14:12 #2908

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


15 Jan 2010, 14:00:09 Rikardo333 rakstīja:
Sodien aizvedu pie pazīstama meistara pārbaudīt forsunkas.Visas ir ideālas-neviena "nemīž" un visām spiediens kā uz acs.
Vēl aizmirsu pie simptomiem pieminēt ka pie 2500apgr izmainās dzinēja skaņa-tā paliek ļoti asa.Pie 3000apgr tā paliek atkal normāla.
Es pašreiz domāju ka tas varētu būt apsteidzes leņķa regulators pie vainas.Any ideas?


nu jā ja apsteidze ir par vēlu tad ir nelīzens un raustās un slāpst.. es vienk nezinu kāda tur konkrēti ir uzbūve tam sūknim bet tā versija šķiet pilnīgi iespējama.
Offline
Trickster
15. Jan 2010, 15:16 #2909

Kopš: 28. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 237

Braucu ar: 2 x 328

Kur var atrast m50 motora indukcijas spolēm pretestību specifikācijas?
Offline
dog
15. Jan 2010, 15:48 #2910

Kopš: 05. Dec 2008

Ziņojumi: 1142

Braucu ar: e-39,v70

cik labs ir tas pulverītis ko ieber radiātorā,lai aizvilktu ciet radiatoram sūces? sulo tur kur lamenes savienojās ar plastmasas daļu
Offline
PowerBoy
15. Jan 2010, 15:50 #2911

Kopš: 16. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 196

Braucu ar: Reno Clio

Nevaru atrast, kāds nevar pateikt Stilu Diskiem Šiem???Kas Šim Virsū..
Offline
dog
15. Jan 2010, 15:56 #2912

Kopš: 05. Dec 2008

Ziņojumi: 1142

Braucu ar: e-39,v70


15 Jan 2010, 15:50:07 PowerBoy rakstīja:
Nevaru atrast, kāds nevar pateikt Stilu Diskiem Šiem???Kas Šim Virsū..

gadījumā nav BBS
Offline
Ekimons
15. Jan 2010, 15:57 #2913

Kopš: 21. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 13338

Braucu ar:

styling 5
Offline
-JUREVICH-
15. Jan 2010, 15:58 #2914

Kopš: 27. Aug 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1110

Braucu ar: Iekšdedzi


15 Jan 2010, 15:48:58 dog rakstīja:
cik labs ir tas pulverītis ko ieber radiātorā,lai aizvilktu ciet radiatoram sūces? sulo tur kur lamenes savienojās ar plastmasas daļu

Tēvu metode sinepju pūlveris,bet neiesaku vispār neko bērt labāk vai sataisi vai nomaini radiatoru citādi no pūlvera dabūsi kautkur citur aizcietējumu
Offline
subaru
15. Jan 2010, 16:22 #2915

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10254

Braucu ar: rokām uz stūres


15 Jan 2010, 13:42:55 Srakans rakstīja:
PIXMA iP4200
Strāvas patēriņš Apm. 0,8 W gaidīšanas režīmā, apm. 17 W drukājot
Tu tur klāt vēl suluspiedi un virtuves kombainu vari pieslēgt


tur ar tiem 300W bij savaadaak .. man tur viens elektroniķis skaidroja ...
tipo tas 300W esot max jauda. Reaali esot uz pusi mazaak (nominaalaa)
Tip sleedzot iekshaa elektroierīci vienmēr ir "jaudas pīķis" (nē - tā nav kārts ) un ja tas pīķis pārsniedz to max jaudu, tad tas konvertieris izrubaas/izsvilst drošinātājs whatever. rezultaataa tu pat ieriici iesleegt nevari ...

tip 300W esot ok, ja grib portatiivo likt, nokiju laadeet, fočukam bačas lādēt, skuvekli lādēt ... nu tipo kaut kaa taa

un jā - 300W jau ar nemaksaa nekaadu kosmosu
pa 30 ls jau var sakariigu dabuut

[ Šo ziņu laboja subaru, 15 Jan 2010, 16:23:17 ]

Offline
Es10
15. Jan 2010, 16:29 #2916

Kopš: 07. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1938

Braucu ar: Q7, V70


15 Jan 2010, 16:22:48 subaru rakstīja:

15 Jan 2010, 13:42:55 Srakans rakstīja:
PIXMA iP4200
Strāvas patēriņš Apm. 0,8 W gaidīšanas režīmā, apm. 17 W drukājot
Tu tur klāt vēl suluspiedi un virtuves kombainu vari pieslēgt

tur ar tiem 300W bij savaadaak .. man tur viens elektroniķis skaidroja ...
tipo tas 300W esot max jauda. Reaali esot uz pusi mazaak (nominaalaa)
Tip sleedzot iekshaa elektroierīci vienmēr ir "jaudas pīķis" (nē - tā nav kārts ) un ja tas pīķis pārsniedz to max jaudu, tad tas konvertieris izrubaas/izsvilst drošinātājs whatever. rezultaataa tu pat ieriici iesleegt nevari ...

tip 300W esot ok, ja grib portatiivo likt, nokiju laadeet, fočukam bačas lādēt, skuvekli lādēt ... nu tipo kaut kaa taa

un jā - 300W jau ar nemaksaa nekaadu kosmosu
pa 30 ls jau var sakariigu dabuut

Ieķēru jau šito ļimonadņiku:

http://www.ukriz.lv/index.php?page=shop.product...art&Itemid=3

Meģināšu pielēgt, ja nosvils man auto došu ziņu
Offline
subaru
15. Jan 2010, 16:35 #2917

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10254

Braucu ar: rokām uz stūres

es saveejam esmu uzlicis to straavas konvertieri virs akumulatora (starp subi un aķi) ... tik ne reizes veel bembii neesmu vinju tolkom lietojis


a taa jau elementaari - atvelc parasto pagarinaataaju liidz salonam un spraud ko gribi iekšā
Offline
BeeDoo
15. Jan 2010, 16:35 #2918

Kopš: 02. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 724

Braucu ar: E39, Mitsubishi Lancer 06`

Kura iestāde ir atbildīga par ceļa zīmju uzlikšanu? Vajadzētu zināt vai viena ceļa zīme ir uzlikta pagaidus vai arī uz visiem laikiem.
Offline
zuums
15. Jan 2010, 16:57 #2919

Kopš: 09. Aug 2008

Ziņojumi: 1186

Braucu ar: m20 M/// Pack TURBO

Vai E34 M20b25 un E34 M50b25 Getrag kārbām ātrumu(robu) attiecības ir vienādas vai atšķiras!??? meklēju,bet nevaru atrast nekur info...
Offline
stereophonic
15. Jan 2010, 17:28 #2920

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8243

Braucu ar: MV524

vaidzetu atri zinaat vai ljitaki no e36 der uz e28

ja nu kas reku vel links riepa

-----------------

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo