Online
Pašreiz BMWPower skatās 210 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Velosipēdu topiks
Autors | Ziņojums |
AF | 10. Apr 2012, 11:38 |
#2901
|
| Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
|
10 Apr 2012, 10:25:37 PASSATizhi rakstīja:
10 Apr 2012, 09:20:39 kro rakstīja:
10 Apr 2012, 00:34:03 sergis15 rakstīja:
10 Apr 2012, 00:31:16 fondrahtenbergs rakstīja:
tu domā mēs visi servisā esam idioti?? Nav bumbiņu tā izmēra ko vajag!!!!
tev tak tas būtu jāzin, ka visi ir gudrāki par tiem, kas ar to nodarbojas
un viņš nemaz nezin, kas notiek ar rumbu, ja ar atvilktiem konusiem ir braukts pāris gadus!
mums to nesaprast vecīt
nav ko brīnīties, tā ir klasika
klassika gan, ka mūsdienās cilvēkiem nav izdomas. bumbiņas var dabūt JEBKURA izmēra, piemeklejot un izjaucot piemērotu gūltni. ko viens cilvēks ir uztaisijis, to otrs noteikti var salabot pie zināma gribasspēka. tās taču nav citplanetiešu tehnologijas!!! cita lieta ka servisi (velo-auto-moto...) negrib to uzņemties, jo tas ir čakars un negribas iedziļinaties cita bēdā. vai vienkārši aprobežoti un māk tik samainīt vienādas detaļās, tādi ir 90% mūsdienu servisi
stasts par mopeda spieķiem un aplokiem uz velo vispār nogalina
Tu esi vianu pārlieku gudrs vai pārlieku stulbs!? Nevar dabūt bumbiņas attiecīga diametra, es cieši sadarbojos ar Ērenpreisu un pats Toms Ērenpreiss var dabū tikai 2 izmēru gultņus no 30> to holandiešiem nepeiciešamo!
Nu cik var gudriniekus tēlot ibio, Rīgā pazīstu teju visus velomehāniķus un visiem viens un tas pats storijs, a tu vienīgais klavas drots te atklāji Ameriku.
p.s Sory negribējās tā izrunāties, bet nu vnk izveda no sevis! | Offline | | |
Chainsaw | 10. Apr 2012, 11:49 |
#2902
|
| Kopš: 28. Oct 2006
Ziņojumi: 6497
Braucu ar: trimmeri
| palīdzat izvēlēties slēdzeni
http://www.gandrs.lv/sasledzeji/ks-505-80-24-led/
vai
http://www.gandrs.lv/sasledzeji/atslega-bc-515-85/
vai
http://www.gandrs.lv/sasledzeji/atslega-ks-480-80-15/
vai
http://www.gandrs.lv/sasledzeji/atslega-fs-401/
nevaru izlemt trelocku nav kur piestiprināt pie rāmja tāka tiks vadāta slēdznee somā | Offline | | |
ride | 10. Apr 2012, 12:01 |
#2903
|
| Kopš: 08. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 986
Braucu ar: Land Cruiser 70 / 2x GC8 Impreza-rally&daily
| Meklēju dakšu priekš 26'' rata ar 20mm assi! Cieto vai miksto-soreiz nav tam nozimes!
Kā arī pardodu Leaf leajamo riteni, 26"rati, Hayes Nine hidro bremzes, single speed!
ja interese PM, pastāstīsu sikāk, cena ~350ls | Offline | | |
Arsmens | 10. Apr 2012, 12:15 |
#2904
|
| Kopš: 28. Jun 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 13306
Braucu ar: Trim durvīm
|
10 Apr 2012, 11:49:35 Chainsaw rakstīja:
palīdzat izvēlēties slēdzeni
http://www.gandrs.lv/sasledzeji/ks-505-80-24-led/
vai
http://www.gandrs.lv/sasledzeji/atslega-bc-515-85/
vai
http://www.gandrs.lv/sasledzeji/atslega-ks-480-80-15/
vai
http://www.gandrs.lv/sasledzeji/atslega-fs-401/
nevaru izlemt trelocku nav kur piestiprināt pie rāmja tāka tiks vadāta slēdznee somā
Ja nav skrūvju vietas uz rāmja, Treloks stiprinās arī ar skavām:
ļoti ērts saslēdzējs, ja vēl ietilpst budžetā, neredzu iemeslu trosiniekus izskatīt
vienīgais mīnuss, ka samērā īss un ap dižozolu neapmetīsi. | Offline | | |
suslik | 10. Apr 2012, 13:57 |
#2905
|
| Kopš: 19. Mar 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 468
Braucu ar: Craftsman, Cub Cadet, Vespa
| pārdodu Corratec Superbow fun, tāds kā bildē
pirkts pa 820Ls atdošu pa 300Ls, lētāk šogad nebūs. ja interesē PM vai 25977552 | Offline | | |
PASSATizhi | 10. Apr 2012, 13:59 |
#2906
|
| Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
|
10 Apr 2012, 11:38:06 fondrahtenbergs rakstīja:
10 Apr 2012, 10:25:37 PASSATizhi rakstīja:
10 Apr 2012, 09:20:39 kro rakstīja:
10 Apr 2012, 00:34:03 sergis15 rakstīja:
10 Apr 2012, 00:31:16 fondrahtenbergs rakstīja:
tu domā mēs visi servisā esam idioti?? Nav bumbiņu tā izmēra ko vajag!!!!
tev tak tas būtu jāzin, ka visi ir gudrāki par tiem, kas ar to nodarbojas
un viņš nemaz nezin, kas notiek ar rumbu, ja ar atvilktiem konusiem ir braukts pāris gadus!
mums to nesaprast vecīt
nav ko brīnīties, tā ir klasika
klassika gan, ka mūsdienās cilvēkiem nav izdomas. bumbiņas var dabūt JEBKURA izmēra, piemeklejot un izjaucot piemērotu gūltni. ko viens cilvēks ir uztaisijis, to otrs noteikti var salabot pie zināma gribasspēka. tās taču nav citplanetiešu tehnologijas!!! cita lieta ka servisi (velo-auto-moto...) negrib to uzņemties, jo tas ir čakars un negribas iedziļinaties cita bēdā. vai vienkārši aprobežoti un māk tik samainīt vienādas detaļās, tādi ir 90% mūsdienu servisi
stasts par mopeda spieķiem un aplokiem uz velo vispār nogalina
Tu esi vianu pārlieku gudrs vai pārlieku stulbs!? Nevar dabūt bumbiņas attiecīga diametra, es cieši sadarbojos ar Ērenpreisu un pats Toms Ērenpreiss var dabū tikai 2 izmēru gultņus no 30> to holandiešiem nepeiciešamo!
Nu cik var gudriniekus tēlot ibio, Rīgā pazīstu teju visus velomehāniķus un visiem viens un tas pats storijs, a tu vienīgais klavas drots te atklāji Ameriku.
p.s Sory negribējās tā izrunāties, bet nu vnk izveda no sevis!
nesavaldīgs āksts Tu esi, nevis mehāniķis. tak teicu jau, mūsdienu mehāniķi neko citu nemāk ka samainīt vienu daļu pret tadu pašu otru. totāls izdomas trūkums. kāda man daļa ko jūs tur nevarat kad pāris reizes man bija slinkums pašam mainīt rumbu, iegriezos pāris servisos, vienreiz KTM otreiz Gandrā, un sapratu ka mehaniķu klaunisms laikām pārmantojas. vienīgais puslīdz sakarīgs un vislētākais atradās TREKā, tiešām savas lietas entuziasts, un man pat nebija žēl samaksāt viņjam| personīgi. parejie tik auglo uz milzigo klaunu baru kas nejedz savam velo pieregulet 2 trosites | Offline | | |
divkosigais | 10. Apr 2012, 14:40 |
#2907
|
| Kopš: 15. Feb 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 6489
Braucu ar:
| Te nu jaapiekriit tomeer passatam
Vecajam ritenim saaka "peekssnni" patvalliigi paarsleegties aatrumi.. nu tpie slodzes tjipa...taa kaa dinamiski ar taadu pabraukt nebija vairs iespeejams ,tad
to kalninieku aizvedu uz x-sportu(laikam).Veikals teikaa..pa ziemu tirgo ziemas inventaarus...vasaraa paarmetas vairaak uz velo.
Tur man pateica ,ka jaamaina ir rumba, atrumu parsledzeji, visi iespejamie gultnni. aizm. zobrati un kkeede. Kopaa viss nostaajas uz ~60-70 latiem. darbs + detallas. + veel arii tad nedossot nekaadas garantijas darbam
Vispaar "meistars" ieteica to riteni kaadam nabadziigaakam beernam uzdaavinaat vai nolikt pie miskastes konteinera
Liels bija mans izbriins,kad aizdevu savu metamo velo vienam ccomam uz briivdienaam - kaut kaadai daamai pabraukaaties paaris h. Briidinaaju par defektiem...ssis teica,ka pofig..bet nu ssis man atgrieza to passu riteni ar notiiriitu kkeedi un sareguleetiem aatrumiem
Principaa veel ~ 2 sezonas peectam ar taadu nomaucu. nekas nesleedzaas vairs "patsno sevis".
Peectam probleemas atgriezaas un tad paartaisiju uz single-speed to riteni. Passa rokaam un nelielu paliidziibu no latgaliites meistariem
Jau kaadi ~900km ar taadu ir nomaukti
Taa kaa tie "prfvesionaalie " un "zinossie" meistari var iet dirst.
Peec kataloga pasutit kaadu detallu..vai ieteikt samainiit origginaalu pret origginaalu var gandriiz jebkurss
PS: fondrahtenbergs nav paziistams un ar vinnu nekaadas dariissanas saistiibaa ar velo nav bijussas. Taa kaa tas nav par vinnu
[ Šo ziņu laboja divkosigais, 10 Apr 2012, 14:44:05 ] | Offline | | |
Andic | 10. Apr 2012, 16:20 |
#2908
|
| Kopš: 16. Dec 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 2933
Braucu ar: foliju pa zobiem
| Pazuda brīvgājiens ričukam.
Kā nemin pedāļus tā ķēde off no priekšējiem zobratiem!
Kas man atkal ir beidzies ? Pakaļējā rumba?
Tā daļa kas ir pie rumbas kur liekas virsū kasete ir maināma vai nav?
Pagajušās vasaras beigās uzliku jaunu. ZZK pirku laikam par 20Ls
| Offline | | |
|
Chainsaw | 10. Apr 2012, 16:30 |
#2909
|
| Kopš: 28. Oct 2006
Ziņojumi: 6497
Braucu ar: trimmeri
| sunīši beidzās tajā detaļā uz kuras nāk virsū kasete, bet es skatos un to daļu atsevišķi nepārdod, mok var vnk nomainīt tos sunīšus un viss, ganjau kad AF nokomentēs, ja būs atgājis no cepiena | Offline | | |
dust | 10. Apr 2012, 16:34 |
#2910
|
| Kopš: 12. May 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 6535
Braucu ar: DD2
| Divkosīgais, nu tu ar dod vaļā - no velosipēda ar vairākiem ātrumiem samuhļījis single speed ričuku, un tāpēc x-sportā visi lohi
Jūs klaji izsakāt neapmierinātību par to, ka neviens nevēlas taisīt jaunradi, salabot esošo u.t.t., jo visi tikai mākot veselas detaļas mainīt, bet Ls 70.- ir par dārgu.
Ja vajag, atved man to savu riteni, pat es iedziļināšos, bet tikai tad tas remonts nemaksās vairs 70, bet 270 un tad atkal visi čīkstēs cik dārgi. Detaļas dilst, un tās maina. Protams var iedziļināties, salāpīt kaut kā esošo, vai pat salabot tā, ka izturēs ilgāk kā oriģināls, bet tas prasa resursus. Pamatā tie ir speciālista laika resursi, par kuriem protams neviens nav maksātājs. Ja pats neskaiti savu laiku, vari nodarboties ar jaunradi, un lieki nauda netiks iztērēta
-----------------
| Offline | | |
divkosigais | 10. Apr 2012, 17:29 |
#2911
|
| Kopš: 15. Feb 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 6489
Braucu ar:
|
10 Apr 2012, 16:34:37 Dust rakstīja:
Divkosīgais, nu tu ar dod vaļā - no velosipēda ar vairākiem ātrumiem samuhļījis single speed ričuku, un tāpēc x-sportā visi lohi
Jūs klaji izsakāt neapmierinātību par to, ka neviens nevēlas taisīt jaunradi, salabot esošo u.t.t., jo visi tikai mākot veselas detaļas mainīt, bet Ls 70.- ir par dārgu.
Ja vajag, atved man to savu riteni, pat es iedziļināšos, bet tikai tad tas remonts nemaksās vairs 70, bet 270 un tad atkal visi čīkstēs cik dārgi. Detaļas dilst, un tās maina. Protams var iedziļināties, salāpīt kaut kā esošo, vai pat salabot tā, ka izturēs ilgāk kā oriģināls, bet tas prasa resursus. Pamatā tie ir speciālista laika resursi, par kuriem protams neviens nav maksātājs. Ja pats neskaiti savu laiku, vari nodarboties ar jaunradi, un lieki nauda netiks iztērēta
Taa nu gluzzi neteicu ,ka visi lohi..
un ja tagadeejo veidojumu aizvestu uz apkopiiti - gan jau vispaar ar sirdi aizietu viss kolektiivs
tikai gribeeju teikt,ka lielajos velo servisos ir izteikti snobiska attieksme
Biezzi vien nepamatota...vareetu arii tos 60-70 latus nolikt...ja zinaatu par ko maksaaju.
Nevis kaa manis aprasktiitajaa piemeeraa - ne iipassi kompetents cilveeks kaut ko meegginaas labot..sanaaks vai ne ..bet jaamaskaa buus vienalga
| Offline | | |
bepino | 10. Apr 2012, 17:50 |
#2912
|
| Kopš: 01. Nov 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 2204
Braucu ar: Radziņu
| tīri intereses pēc - ko veļukam dara apkopē?
Nekad nēesmu uz tādu savējo vedis, pats katru pavasari ieļļoju ķēdi un minu | Offline | | |
Devil | 10. Apr 2012, 17:59 |
#2913
|
| Kopš: 20. Feb 2004
No: Baloži
Ziņojumi: 7004
Braucu ar: Pulju
| Ielekšu bišķiņ ff_topic:
Aizdzenat savu
E46 (kam beigusies garantija)uz WESU uztaisīt apkopi un tad paskatīsimies, kam ko sataisīs vai tomēr nomainīs uz jaunām detaļām. Tāpat kā Wesam arī velloservisiem tas ir bizness
----------------- Visa veida apdrošināšanas pakalpojumi! Kas apdrošinās, čuč mierīgi :) Info: [email protected] vai PM :)
Powered by
ProTuning.lv; SRR; AFY Travel; Partner Broker; RJ motorsport; Happy Drift Friend drift team | Offline | | |
kro | 10. Apr 2012, 18:18 |
#2914
|
| Kopš: 17. Jan 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 3508
Braucu ar: divriteni, 4x4 un bez jumta
| tieši gribēju teikt, ka daudzas lietas diktē bizness. ja meistars nositīs ar savu laiku jaunradē viņš nenopelnīs pietiekoši pie latvijas pakalpojumu cenām atpelnītu savu algu. Diemžēl ir jārēķinās kad jaunrade ir specifisks biznesa vieds par atbilstošu cenu. Nez kāpēc eiropā to jau sen ir sapratuši tikai mēs pēc inerces mēģinām no servisiem, gan auto, gan velo izspiesiet jaunradi! Nu nebūs tā. Jaunradi vari darināt savā garāžā, tērēt savu laiku un funktierēt kā atrisināt situāciju. Vai arī apmaksā meistara darbu pēc stundu tarifa likmes un tad paskatīsiems vai būs vēlme maksāt par unikāliem darbiem! Visam ir kaut kādas saprāta robežas. Var meistars kādu sīkumu pieķūnēt ja tas ir atkosts process un nerada zaudējumus bet tikai pievienoto vērtību darbam. | Offline | | |
ausux | 10. Apr 2012, 18:42 |
#2915
|
| Kopš: 18. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 849
Braucu ar: četrriteni.
| Vest velo uz veikalu-servisu, lai apkoptu/labotu ir tas pats kas vest auto uz dīlera servisu. Ar daiļradi nenodarbosies un beigtās daļas mainīs pret jaunām.
Ir arī "pagrab-veida" servisi, kur padarbosies arī nedaudz ar izdomu, ja redzēs, ka rezultāts var sanākt labs.
keywords: Arkādijs; Morziks.
Pieļauju ka var arī trāpīt pie "Vasjas", kur galvenais faktors būs, lai uz velo atdošanas brīža viss strādātu, bet pēc tam.. | Offline | | |
PASSATizhi | 10. Apr 2012, 19:20 |
#2916
|
| Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
| vispār jau jezga sākās ar to ka neviens īsti nemāk jaunradi, un tā nav jespejama | Offline | | |
|
mzgd | 10. Apr 2012, 19:55 |
#2917
|
| Kopš: 04. Sep 2007
Ziņojumi: 16
Braucu ar: zirgu auzās
| Šodien aizdzinu savu velo uz apkopi tikai tāpēc, ka pašam negribas krāmēties, ieguldīt naudu ķīmijā un braukt uz statoil pie kompresora.
Pa lielam vismaz mans meistars notīra veco eļļu, iztīra zobratus (ar gaisa spiedienu), pāreļļo ķēdi, ieeļo trosītes, kur tās ir apvalkā pie rāmja, pāriet ar atslēgu pāri visām skrūvēm, pārbauda vai nekas neļurkājas (teica, lai obligāti mainot ručkas, jo vecās kustējās ap savu asi. papildus izdevumi - 3 lati un dārgākas teica lai nepērku, jo "tas tev na*&% nav vajadzīgs", pārbauda spiedienu riepās, pieregulē ātruma slēdzējus utml. Pa lielam - kādas 30 minūtes līdz stunda un brauc.
Par jaunu preču pirkšanu - viss ir atkarīgs no Jūsu meistara. Gribēju pirkt jaunu dakšu, jo vecā īsti negribēja strādāt (braucot vilkās ciet). Meistars pateica - šitos sūdus netaisa, jauna maksā 50 lati, bet tev to vajag braucot pa pilsētu? Tad kad gāzīsi pa mežu tad arī domāsim pa jaunu.
Un visa apkopes cena ap 10 latiem ne vairāk, tāpēc es izvēlos aizvest pirms sezonas uzrtaisīt apkopi | Offline | | |
Fatty | 10. Apr 2012, 20:12 |
#2918
|
| Kopš: 05. May 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 258
Braucu ar: v8 e30
|
10 Apr 2012, 18:42:21 ausux rakstīja:
Vest velo uz veikalu-servisu, lai apkoptu/labotu ir tas pats kas vest auto uz dīlera servisu. Ar daiļradi nenodarbosies un beigtās daļas mainīs pret jaunām.
Ir arī "pagrab-veida" servisi, kur padarbosies arī nedaudz ar izdomu, ja redzēs, ka rezultāts var sanākt labs.
keywords: Arkādijs; Morziks.
Pieļauju ka var arī trāpīt pie "Vasjas", kur galvenais faktors būs, lai uz velo atdošanas brīža viss strādātu, bet pēc tam..
morziku neaiztikt, tas ir dzeks ar pieredzi | Offline | | |
MK-I | 10. Apr 2012, 20:36 |
#2919
|
| Kopš: 16. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 210
Braucu ar: Volgo un velo
| Velo serviss ir stiepjams jēdziens. Aiznesu uz elitāriem veikaliem / servisiem aizmugurējo ratu - šie iegriež, paklausās un pasaka: "Beigts, jāpērk jauns, jo iekšā lodītes izēdušas sēžu".
Aiznesu LV izlases meham un 2,5Ls un 2 minūšu darbs un ratu braucu jau otro gadu virs 10t km!!!
Man ir savs velo meistars un citam nevienam nedodu savus velo ( tad jau labāk pats taisu) - pilna velo apkope aizņem aptuveni vienu līdz divas dienas. Tikai darbs + smēres ap 25-40Ls nesezonā un tas ir ļoti lēti, jo Rīgā tikai par dakšu vien paprasa 50Ls. Un ja pasaka pilnā apkope, tad arī pilnīgi viss tiek izjaukts, saremontēts, sasmērēts un salikts atpakaļ!!! Vienīgi ar maximas velo to nedara Detaļas pērku pats - tur nav meham nekāds bizness bet fanatisms! | Offline | | |
sergis15 | 11. Apr 2012, 00:50 |
#2920
|
| Kopš: 05. Apr 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 12024
Braucu ar: pikapu
|
10 Apr 2012, 20:36:51 MK-I rakstīja:
Velo serviss ir stiepjams jēdziens. Aiznesu uz elitāriem veikaliem / servisiem aizmugurējo ratu - šie iegriež, paklausās un pasaka: "Beigts, jāpērk jauns, jo iekšā lodītes izēdušas sēžu".
Aiznesu LV izlases meham un 2,5Ls un 2 minūšu darbs un ratu braucu jau otro gadu virs 10t km!!!
Man ir savs velo meistars un citam nevienam nedodu savus velo ( tad jau labāk pats taisu) - pilna velo apkope aizņem aptuveni vienu līdz divas dienas. Tikai darbs + smēres ap 25-40Ls nesezonā un tas ir ļoti lēti, jo Rīgā tikai par dakšu vien paprasa 50Ls. Un ja pasaka pilnā apkope, tad arī pilnīgi viss tiek izjaukts, saremontēts, sasmērēts un salikts atpakaļ!!! Vienīgi ar maximas velo to nedara Detaļas pērku pats - tur nav meham nekāds bizness bet fanatisms!
Nu palielam tā, kam piekrītu, kam nē!
Noteiktus kantorus neminēšu, un savu arī nereklamēšu!
Ir bijuši gadījumi, kad atved no Rīgas ričuku, pēc sauktās apkopes, bet nu ja paskatās, tad viņam nav darīts pilnīgi nekas, tikai noplēsts lieks 20ls!
Sāksim ar to, ka arī tiem, kas iet ričuki no rokas, viņi neiedziļināsies remontā un klientu piesaistīšanā, kad viss ies uz leju, tad sāks arī ar servisiem krāmēties!
Mans kantoris tiek uzturēts 70% no servisa! un tapēc arī klientus čakarēt neatļaujamies!
Ir lērums tādu, kas brauc pie mums no Rīgas, naudu nežēlo ne ceļam, ne darbam, ne daļām, cilvēki vnk ir sapratuši, kur to dara nopietni!
Par tām latgalītēm var te arī nestāstīt, mēs arī braucam uz tirgu paši meklēt daļas, lai kādāi vecai tantiņai daudz maz savestu kārtībā viņais aistu, lai aizbrauktu uz dāču, un neesam arī no tiem, kas neiebrauks kādos laukos, ja cilvēks ir palūdzis salabot viņa ričuku!
arī vienmēr rodam risinājumus, piemēram, ja monobloks ir tā ierūsējis, ka pa diviem nevar izskrūvēt, ir meistars vecs, kas ar saviem paņēmieniem izdara 99% no neiespējamā!
bet, atkal bet, cilvēks negribēs maksāt par to lieku 5-10ls, jo redzot tā nevar būt!
runājot arī par to, man kā meham, alga nesastāv no tā, ka man katru mēnesi būs viens cipars.
man ir par izdarīto, un jaunu detaļu likšana man neko nemaina, mainu tad, kad ir auzas jau galīgas, vai nu ar klientu runājot, sarunājam ja iet uz galu, tad liekam jaunu!
runāt var daudz un dikti, bet neiešu te iespringt, jo tāpat kā ikdienā, tāpat arī te būs vnm gudrinieki, kas uzskatīs, ka viņiem ir vnm taisnība!
----------------- Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|