Autors | Ziņojums |
Duke11 | |
Kopš: 30. May 2014
No: Liepāja
Ziņojumi: 109
Braucu ar: e34
| e34 525tds zf kārbai nomainīju kulisi ,bet tagad otrais un ceturtais ātrums ir ievērojami zemāk ,bet 1,3,5 apmēram vidū .... kas nepareizi izdarīts kulisi mainīju ,jo kardāns izlūza no kārbas stiprinājumiem un salauza to uz pusi... |
Offline | |
|
olijs | |
Kopš: 04. Nov 2013
No: Gulbene
Ziņojumi: 2040
Braucu ar: e39 fjordgrau ///M5
| skaties kas tev tur skibi stav mekle bildes vai atrodi tadu pat e34 un paluri co pa com, kads tev ganjau pateiks, bet es no galvas e34 kulisi nezinu..
esmu mainijis e36 tds sajugu, bet tur izjaucu kulisi saliku ka bija un viss bija kartiba, ja visu saliki pareizi un viss stav taisni tad visam vajadzetu but ok, bet es tikai izsaku minejumu...
----------------- Life is a bich but i bet i can get that bich wet |
Offline | |
|
olijs | |
Kopš: 04. Nov 2013
No: Gulbene
Ziņojumi: 2040
Braucu ar: e39 fjordgrau ///M5
|
26 Jul 2015, 20:34:35 streetlife rakstīja:
Lieta tada ka e39 paradijusies kautkada neliela cerkstonja un tada kaa pikstonja kas mainas lidz ar apgriezieniem. Tas viss neatkarigi no ta vai magjis ieslegts vai ari izslegts.Tā čerkstoņa nepazūd arī tad kad autiņš noslāpēts un atslēgas kabatā. sajūta tāda ka citplanētieši mēģina sazināties.
Mosh kadam ir bijis kas lidzigs.
Nope neko pīpējis neesmu ja tā padomāji.
domaju, ka brauc pie drivera vai pie kada cita bmw meha jo ubagu servisos paraustis plecus, bmw jadod remontet bmwguru, ja velies pats, tad ja es butu tava vieta un gribetu nemties pats, samaksatu driveram naudu par info, ja vins zinatu no galvas kas noticis...
----------------- Life is a bich but i bet i can get that bich wet |
Offline | |
|
olijs | |
Kopš: 04. Nov 2013
No: Gulbene
Ziņojumi: 2040
Braucu ar: e39 fjordgrau ///M5
|
26 Jul 2015, 17:34:38 Soilwork rakstīja:
26 Jul 2015, 12:06:04 tirgonis rakstīja:
Powera pisnesmeņi. Cik es varu prasīt par ziemenēm Nokian hakkapeliita r205/60r16 11 gada 48 nedēļa. Protektors 8mm, nav bijuši caurumi.
Riepas ta labas bet vecas un sakaltušas.
Nopucē ar kkādu gumijas atjaunotāju un grūd iekšā SSā drīzāk
riepu apzimejumus saprotu, bet velviens iemesls kapec nedzivoju un netaisu servisu LV, jo tikai ubagi visadi, ka tik letak un kvalitativi un atri, ir jasaprot ka sis 3is lietas kopa neiet.. tas pats ar krasosanu aizvedisi nokrasot buferu kur letak tev samates, labakaja gadijuma uzklas kkadu grunti ja bufers jauns un noputis, pec 2iem gadiem varesi skatities ka krasa krit nost, jauns bufers ir jauzmate jattauku jamate viss kartigi, plastmasas grunts, parasta grunts, pa vidu sex ar smilspapiriem un tad krasa, ja vajag perfektu tad vel uzpule pec 2ned kad krasa ir piniba nocietejusi, tas tads atrs padoms.. tas ir ka daru es, citi varbut dara savadak, bet man krasa nekrit nost ari ar liela spiediena karceri turot viena punktaa... un tadai jabut kvalitatei un par kvalitati ir jamaksa...
----------------- Life is a bich but i bet i can get that bich wet |
Offline | |
|
olijs | |
Kopš: 04. Nov 2013
No: Gulbene
Ziņojumi: 2040
Braucu ar: e39 fjordgrau ///M5
|
26 Jul 2015, 12:23:51 edzhaans rakstīja:
E39 sedans ar deadlockotām durvīm aizmugurē, šofera pusē. Karoč, kā rīkoties Štorkas nav, ir elektro logi un tas arī viss, visparastākās durvis.
Ir kaut kādi linki, jeb man jāņem žilete un uzreiz uz šrotu pēc apšuvuma ?
It kā internetā manīju linkus uz e38, varot aizbakstīties ar kaut ko un tad var noraut.
domsju, ks driver atmuketu tapat...
----------------- Life is a bich but i bet i can get that bich wet |
Offline | |
|
Achtung | |
Kopš: 13. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 779
Braucu ar: hergestellt in deutschland / made in germany
| Jautājums automātu zinātājiem, pašam nav bijis tomāts, prasu jums. Vai automātam var tā saslēgt kārbas režīmus, ieskaitot darbošanos ar bremzi, ka auto slīpumā var paripot atpakaļ?
Ceru, sapratāt. |
Offline | |
|
zzips | |
Kopš: 20. Feb 2004
Ziņojumi: 28219
Braucu ar: Slēgta tipa visurgājēju
| Ieliec neitrālajā
----------------- *Keep going..... It will all make sense soon |
Offline | |
|
latgalec | |
Kopš: 10. Feb 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 60
Braucu ar: castrol
| pasakiet lūdzu, ko nozīmē: Sports suspension settings. BMW X5. pneimo piekare?
paldies.[ Šo ziņu laboja latgalec, 27 Jul 2015, 11:53:00 ] |
Offline | |
|
|
halloween | |
Kopš: 04. Dec 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1107
Braucu ar: X
|
27 Jul 2015, 11:52:19 latgalec rakstīja:
pasakiet lūdzu, ko nozīmē: Sports suspension settings. BMW X5. pneimo piekare?
paldies.
Vismaz 7er paliek cietāks - jūt šuvītes un bedrītes un stūre arī cietāka - vairāk jūt ceļu
27 Jul 2015, 10:05:42 Achtung rakstīja:
Jautājums automātu zinātājiem, pašam nav bijis tomāts, prasu jums. Vai automātam var tā saslēgt kārbas režīmus, ieskaitot darbošanos ar bremzi, ka auto slīpumā var paripot atpakaļ?
Ceru, sapratāt.
Ieliekot neitrālajā (N) ir iespējams paripināties pa slīpumiem un attiecīgi ar bremzīti pakontrolēt, cik riposi.
[ Šo ziņu laboja halloween, 27 Jul 2015, 12:29:30 ] |
Offline | |
|
Achtung | |
Kopš: 13. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 779
Braucu ar: hergestellt in deutschland / made in germany
| Šorīt stāvot rindā uz K U gatves - pacēlumā uz Jelgavas dz/c estakādes - priekšējais auto sāk ripināties atpakaļ un man pa priekšu bams. Nobraucam malā, tur izkāpj induss un angl vervelē, ka viņam automāts un tas ir neiespējami, ka varētu paripināties, ka es esmu iebraucis viņam bekā. Diemžēl nebija ne sekundes laiks skaidroties, bija jāskrien uz darbu uz tikšanos, bet nu ar viņa farkopu mans numurs ir salocīts, rāmītis šķībs. Have a nice day! -D |
Offline | |
|
ATB | |
Kopš: 21. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5259
Braucu ar: ♛ ♛
| Ja ir D/R pozīcijā, nevar paripot uz pretējo pusi. Ja ir N tad jau tas ir saprotami, ka ripos bez bremzes nospiešanas. Vienīgais vēl var mazliet auto paripot tad, kad ieliek P pozīcijā - kamēr kārbā tā tapa, vai hvz kas nobloķē kārbas griešanos, nospriegojas. Bet tad Tev tur bija jābūt attālumam mazākam par 8 cm. Mehs neesmu, bet nu paprātuļot varu. |
Offline | |
|
sakums | |
Kopš: 19. Apr 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 960
Braucu ar: milfeņu džipu
| Sveika, tauta!
Problēma/situācija sekojoša.
Nestrādā e39 (2000.g.) pults/atslēga. Atslēgt auto un piedarbināt var, bet pogas nestrādā.
Drivers kaut kādu laiku atpakaļ pārbaudīja, atslēgas dzīvas, akumulatori beigti.
Šodien atnāca akumulatori, viss kruti. Bēēt kā es tagad varu pieprogrammēt, lai man arī tās pogas strādā? Senāk biju Youtube atradis viģiku, bet tagad meklēju kā traks un nevaru atrast.
Atslēga bez indikator lampiņas, tāda kā rombveida.
Paldies jau iepriekš!
|
Offline | |
|
IngusSeflers
| |
Kopš: 12. Nov 2010
Ziņojumi: 934
Braucu ar: E38/ Octavia
|
27 Jul 2015, 13:02:54 Achtung rakstīja:
Šorīt stāvot rindā uz K U gatves - pacēlumā uz Jelgavas dz/c estakādes - priekšējais auto sāk ripināties atpakaļ un man pa priekšu bams. Nobraucam malā, tur izkāpj induss un angl vervelē, ka viņam automāts un tas ir neiespējami, ka varētu paripināties, ka es esmu iebraucis viņam bekā. Diemžēl nebija ne sekundes laiks skaidroties, bija jāskrien uz darbu uz tikšanos, bet nu ar viņa farkopu mans numurs ir salocīts, rāmītis šķībs. Have a nice day! -D
Ja eļļa vairs nav eļļa,tad var gan ripot atpakaļ,pat tad ja ir 'D' [ Šo ziņu laboja IngusSeflers, 27 Jul 2015, 17:48:04 ] |
Offline | |
|
Edgars_J | |
Kopš: 22. Feb 2013
No: Jelgava
Ziņojumi: 846
Braucu ar: e39 530D
| Piu piu!
e46, pirmsfeislifta torings, radio ar mazo navi, kur meklēt radio bloku?! Vai nav atsevišķa bloka!? |
Offline | |
|
kjuris | |
Kopš: 06. Jun 2008
No: Sigulda
Ziņojumi: 346
Braucu ar: Dzelzi
| Labasvakaras.
Kurš mehānikas DIEVS man varētu pateikt, cik izdevīgi vai iespējami un cik liela ebatorija būtu pārlikt sturi 2004. gada E60 525i??
Ir jēga kniebties vai nav? |
Offline | |
|
Gunto | |
Kopš: 16. Apr 2015
Ziņojumi: 437
Braucu ar:
| Sveiciens šai diennakts laikā!
Vai taisnība, ka e39 facelifta 3.0d un benzīna dzinējiem ir vienādas automātiskās kārbas un var savstarpēji tās aizstāt, veicot tikai kaut kādu kompja programmēšanu?
Un kā strādā e39 3.0d 2002. gada bākas sūknis? Vai tas pumpē ieslēdzot aizdedzi?
Kur vispār atrast kādas struktūrshēmas par e39 3.0d? |
Offline | |
|
|
HS | |
Kopš: 24. Apr 2014
No: Mazsalaca
Ziņojumi: 1103
Braucu ar: 523i un e65 735, ienīstu E-36, man ar besī biezie :@
|
27 Jul 2015, 21:53:09 kjuris rakstīja:
Labasvakaras.
Kurš mehānikas DIEVS man varētu pateikt, cik izdevīgi vai iespējami un cik liela ebatorija būtu pārlikt sturi 2004. gada E60 525i??
Ir jēga kniebties vai nav?
http://www.bmwpower.lv/member_gallery.php?gal_id=8905 |
Offline | |
|
JankyLV | |
Kopš: 23. Jul 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 3038
Braucu ar: imperialblau
| Cik liela var būt masa mašīnai + treilerim, lai tos varētu vilkt ar B kategoriju? Visur figurē 3500 un 4250kg, bet kurš ir īstais? Mašīnai pilnā masa 2700.
Bilde uzmanībai. |
Offline | |
|
kriii | |
Kopš: 20. Sep 2013
Ziņojumi: 830
Braucu ar: F02, Insignia
|
27 Jul 2015, 16:20:33 sakums rakstīja:
Sveika, tauta!
Problēma/situācija sekojoša.
Nestrādā e39 (2000.g.) pults/atslēga. Atslēgt auto un piedarbināt var, bet pogas nestrādā.
Drivers kaut kādu laiku atpakaļ pārbaudīja, atslēgas dzīvas, akumulatori beigti.
Šodien atnāca akumulatori, viss kruti. Bēēt kā es tagad varu pieprogrammēt, lai man arī tās pogas strādā? Senāk biju Youtube atradis viģiku, bet tagad meklēju kā traks un nevaru atrast.
Atslēga bez indikator lampiņas, tāda kā rombveida.
Paldies jau iepriekš!
Man bija tas pats, izdarīju to, kas pirmajā postā un strādā - http://www.bimmerforums.com/forum/showthread.ph...-the-correct-way |
Offline | |
|
most | |
Kopš: 27. Mar 2010
No: Dobele
Ziņojumi: 1062
Braucu ar: Yamaha WR450 e46 n62-780hp F11fl
| Kads var iedot black russian kontaktus. Vajag e70 parbaudit. |
Offline | |
|