Online

Pašreiz BMWPower skatās 170 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: Par un ap 5er E60/61 III

AutorsZiņojums
Alkaans
03. Nov 2020, 10:24 #2881

Kopš: 14. Nov 2011

Ziņojumi: 637

Braucu ar: BMW E61 535d / BMW e36 325 Vanos / Opel Astra G 2.0 OPC


31 Oct 2020, 20:23:32 @Staris rakstīja:

31 Oct 2020, 17:07:06 @Bamperis rakstīja:
Ļoti iespejams.
Kad ver valjaa to luuku pilniibaa,vai tad mazais stikls arii iebrauc zem jumta?

Kā tu to domā?
Ja atver pilnībā lielo stiklu vaļā, tad mazais nekustas. Ja nospiez pogu uz augšu, lai paceļas abi stikli, tad mazais atr troksni paceļas, bet aizvērt vairs nevar. Verot ciet var redzēt, ka viena puse laižas lejā un otra nē. Sajūta, ka trose noplīsusi vai kad tāds. Tad nu mehāniski nolaidu logu. Besī, ka nestrādā pat, ja neizmantoju vent.režīmu jāvadā līdzi skrūvgriezis un āmurs, ja nu kāds netīšām nepareizi nospiež lūkas pogu

Automātiskajam bagāžniekam kreisajā pusē nav gāzes amis, bet hidrauliskais. Tam slimība ir apakšējais savienojums ar ball joint, kurš sāk neturēt un tas amis lec nost. Atkal visur gateri piedāvā. Jauns hidrauliskais amis 700e
Un viss tikai tāpēc, ka savienojuma vieta izdilusi nevis amis beigts.
Ir kāds jau saskāries ar to un atrisinājis?
Suņa dēļ bagūzi virinu vairākas reizes dienā

Man ar gļuko mazā lūka paceļoties.. lejā nedabū bez kalibrācijas bet nu vismaz nav skrūvgriezis jāvadā līdz Nesaprotu kā var tādu huiņu uzražot kas visiem brūk nost.. tāpat kā plastmasas zobratiņus kāju balstam beņķos.. Un elektriskam bagūzim arī izjuka ball joint... ieskrūvēja skrūvi pa vidu lai tur klāt tas sūds Reāli tādas lažas viņiem būtu jālabo arī pēc garantijas pa brīvu.. nav ko sūdus ražot
Offline
marcha2
07. Nov 2020, 16:47 #2882

Kopš: 05. Mar 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 257

Braucu ar: Trīsriteni

https://chat.whatsapp.com/EzTpHKaQ6f3Af0cjNIKkSv
BMW e60/61 tirgus grupa
Offline
86
08. Nov 2020, 18:52 #2883

Kopš: 07. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3270

Braucu ar: Bilsteiniem

Jautājums par E60 FL
braucot pa šoseju 110km/h un iespiežot pedāli grīdā mēdz dīvaini slēgties ātrumi un dažreiz iemet neitrālajā... kompis rāda TCM(transmission Control Module) un GVS (Gear Selector Switch) kļūdas.
ir kādam Pieredze ar šādu problēmu?
Offline
skriba
17. Nov 2020, 17:12 #2884

Kopš: 16. Feb 2017

Ziņojumi: 31

Braucu ar: BMW e60 525d

Sveiki. E60 525d no rīta aukstu pielaižot motors kādas 3 sekundes purinās pēc tam viss ok. Tikko sprauslas atrestaurētas. Domāju ka kvēlsveces bet diagnostikā nekādas kļūdas par kvēlsvecēm un releju neuzrāda. Kas varētu būt, plusa vads kas uz releju, bet vai tādā gadījumā neuzrādītu kļūdu, ja vads būtu psc?

[ Šo ziņu laboja skriba, 17 Nov 2020, 17:18:36 ]

Offline
Angelz
17. Nov 2020, 17:48 #2885

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2878

Braucu ar: BMW


08 Nov 2020, 18:52:56 @86 rakstīja:
Jautājums par E60 FL
braucot pa šoseju 110km/h un iespiežot pedāli grīdā mēdz dīvaini slēgties ātrumi un dažreiz iemet neitrālajā... kompis rāda TCM(transmission Control Module) un GVS (Gear Selector Switch) kļūdas.
ir kādam Pieredze ar šādu problēmu?


Nāksies tērēt laiku, naudu un doties uz servisu diagnosticēt a/m. Internātdiagnostika nepalīdzēs...

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
Angelz
17. Nov 2020, 17:48 #2886

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2878

Braucu ar: BMW


17 Nov 2020, 17:12:07 @skriba rakstīja:
Sveiki. E60 525d no rīta aukstu pielaižot motors kādas 3 sekundes purinās pēc tam viss ok. Tikko sprauslas atrestaurētas. Domāju ka kvēlsveces bet diagnostikā nekādas kļūdas par kvēlsvecēm un releju neuzrāda. Kas varētu būt, plusa vads kas uz releju, bet vai tādā gadījumā neuzrādītu kļūdu, ja vads būtu psc?


Nerāda kļūdas kur?

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
skriba
17. Nov 2020, 18:03 #2887

Kopš: 16. Feb 2017

Ziņojumi: 31

Braucu ar: BMW e60 525d


17 Nov 2020, 17:48:53 @Angelz rakstīja:

17 Nov 2020, 17:12:07 @skriba rakstīja:
Sveiki. E60 525d no rīta aukstu pielaižot motors kādas 3 sekundes purinās pēc tam viss ok. Tikko sprauslas atrestaurētas. Domāju ka kvēlsveces bet diagnostikā nekādas kļūdas par kvēlsvecēm un releju neuzrāda. Kas varētu būt, plusa vads kas uz releju, bet vai tādā gadījumā neuzrādītu kļūdu, ja vads būtu psc?


Nerāda kļūdas kur?


Pieslēdzot pie kompja, ne INPA ne delphi neuzrāda kļūdas
Offline
HiJaCKeR
17. Nov 2020, 18:07 #2888

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4648

Braucu ar: BMW E90 330i

Angelz, var CCC tā Arrival vietā uzlikt lai rāda dzinēja eļļas temperatūru ?

Offline
Staris
17. Nov 2020, 18:47 #2889

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

Automātiskā bagāžnieka īpašniekiem iesaku pārbaudīt hidrauliskā amja ball joint stāvokli. Tur ļoti patīk rūsai dzīvoties un visam berzties pa sauso. Jo ilgāk ar sadilušu virināsiet bagāžnieku, jo vairāk pašu 700e vērtā amortizatora stiprinājuma vietu sajāsiet.
Tas ball joint maksā diezgan episki - 16e (katalogā 3e )
Man šāds stāvoklis. Nedaudz piekoriģēta atspere, iztīrīts viss un pašlaik izskatās, ka turēsies un nebūs nekas jāurbj.
Offline
Angelz
17. Nov 2020, 19:39 #2890

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2878

Braucu ar: BMW


17 Nov 2020, 18:07:34 @HiJaCKeR rakstīja:
Angelz, var CCC tā Arrival vietā uzlikt lai rāda dzinēja eļļas temperatūru ?




Uz CCC maksimāli tikai eļļas līmenis. Uz kombi high var mēģināt piekodēt eļļas temp.

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
Angelz
17. Nov 2020, 19:41 #2891

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2878

Braucu ar: BMW


17 Nov 2020, 18:03:49 @skriba rakstīja:

17 Nov 2020, 17:48:53 @Angelz rakstīja:

17 Nov 2020, 17:12:07 @skriba rakstīja:
Sveiki. E60 525d no rīta aukstu pielaižot motors kādas 3 sekundes purinās pēc tam viss ok. Tikko sprauslas atrestaurētas. Domāju ka kvēlsveces bet diagnostikā nekādas kļūdas par kvēlsvecēm un releju neuzrāda. Kas varētu būt, plusa vads kas uz releju, bet vai tādā gadījumā neuzrādītu kļūdu, ja vads būtu psc?


Nerāda kļūdas kur?


Pieslēdzot pie kompja, ne INPA ne delphi neuzrāda kļūdas


Kas Latvijā kaut kāda Inpa un Delphi sērga? Kas Istā?

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
skriba
17. Nov 2020, 20:22 #2892

Kopš: 16. Feb 2017

Ziņojumi: 31

Braucu ar: BMW e60 525d


17 Nov 2020, 19:41:26 @Angelz rakstīja:

17 Nov 2020, 18:03:49 @skriba rakstīja:

17 Nov 2020, 17:48:53 @Angelz rakstīja:

17 Nov 2020, 17:12:07 @skriba rakstīja:
Sveiki. E60 525d no rīta aukstu pielaižot motors kādas 3 sekundes purinās pēc tam viss ok. Tikko sprauslas atrestaurētas. Domāju ka kvēlsveces bet diagnostikā nekādas kļūdas par kvēlsvecēm un releju neuzrāda. Kas varētu būt, plusa vads kas uz releju, bet vai tādā gadījumā neuzrādītu kļūdu, ja vads būtu psc?


Nerāda kļūdas kur?


Pieslēdzot pie kompja, ne INPA ne delphi neuzrāda kļūdas


Kas Latvijā kaut kāda Inpa un Delphi sērga? Kas Istā?

Nezinu kas par sērgu Latvijā ja nu vienīgi covids, bet ja nopietni tad vnk biju pie cilvēkiem, kam tādas programmas kā iepriekš minēju, kur neviena nekādas problēmas neuzrādija saistībā ar kvēlsvecēm.
Offline
sys9291
17. Nov 2020, 21:38 #2893

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5203

Braucu ar: F20 R1200RT


17 Nov 2020, 20:22:21 @skriba rakstīja:

17 Nov 2020, 19:41:26 @Angelz rakstīja:

17 Nov 2020, 18:03:49 @skriba rakstīja:

17 Nov 2020, 17:48:53 @Angelz rakstīja:

17 Nov 2020, 17:12:07 @skriba rakstīja:
Sveiki. E60 525d no rīta aukstu pielaižot motors kādas 3 sekundes purinās pēc tam viss ok. Tikko sprauslas atrestaurētas. Domāju ka kvēlsveces bet diagnostikā nekādas kļūdas par kvēlsvecēm un releju neuzrāda. Kas varētu būt, plusa vads kas uz releju, bet vai tādā gadījumā neuzrādītu kļūdu, ja vads būtu psc?


Nerāda kļūdas kur?


Pieslēdzot pie kompja, ne INPA ne delphi neuzrāda kļūdas


Kas Latvijā kaut kāda Inpa un Delphi sērga? Kas Istā?

Nezinu kas par sērgu Latvijā ja nu vienīgi covids, bet ja nopietni tad vnk biju pie cilvēkiem, kam tādas programmas kā iepriekš minēju, kur neviena nekādas problēmas neuzrādija saistībā ar kvēlsvecēm.

a kapēc tu domā, ka tikai ar kvēlsvecēm? un kādas ir sprauslu korekcijas?
Offline
skriba
17. Nov 2020, 22:01 #2894

Kopš: 16. Feb 2017

Ziņojumi: 31

Braucu ar: BMW e60 525d


17 Nov 2020, 21:38:28 @sys9291 rakstīja:

17 Nov 2020, 20:22:21 @skriba rakstīja:

17 Nov 2020, 19:41:26 @Angelz rakstīja:

17 Nov 2020, 18:03:49 @skriba rakstīja:

17 Nov 2020, 17:48:53 @Angelz rakstīja:

17 Nov 2020, 17:12:07 @skriba rakstīja:
Sveiki. E60 525d no rīta aukstu pielaižot motors kādas 3 sekundes purinās pēc tam viss ok. Tikko sprauslas atrestaurētas. Domāju ka kvēlsveces bet diagnostikā nekādas kļūdas par kvēlsvecēm un releju neuzrāda. Kas varētu būt, plusa vads kas uz releju, bet vai tādā gadījumā neuzrādītu kļūdu, ja vads būtu psc?


Nerāda kļūdas kur?


Pieslēdzot pie kompja, ne INPA ne delphi neuzrāda kļūdas


Kas Latvijā kaut kāda Inpa un Delphi sērga? Kas Istā?

Nezinu kas par sērgu Latvijā ja nu vienīgi covids, bet ja nopietni tad vnk biju pie cilvēkiem, kam tādas programmas kā iepriekš minēju, kur neviena nekādas problēmas neuzrādija saistībā ar kvēlsvecēm.

a kapēc tu domā, ka tikai ar kvēlsvecēm? un kādas ir sprauslu korekcijas?

Jo tikko pārbaudītas uz stenda un restaurētas.
Offline
Digital
17. Nov 2020, 22:35 #2895

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3727

Braucu ar: Elektrību

To var izraisit vairàkas lietas:
1. Kāda kvelsvece kas iet uz beigam, kluuda var nebut,
2. Kadai sprauslai palaišanas iesmidzinašana nav ideala
3. Teoretiski ari nepierakstits akb, lidzarto nepilnigi uzsilda
4. Dzinēja izdilums, kompresija nav vairs ideali vienada visos cilindros.

Inpai gan par svecem kļūdai butu jabut, ja butu beigts bloks/svece.
Offline
raceejs
18. Nov 2020, 00:07 #2896

Kopš: 11. Sep 2011

Ziņojumi: 256

Braucu ar: 530d,535d

Apskaties vadu kas iet uz kvēlsveču releju/bloku,ja sakusis savienojumā tad viss skaidrs.man savam pie pirmajiem +1 -1 arī tā bija,pāris sekundes nopurinājās.nomainīju visas kvēlsveces,bloku,vadu.2g viss ok.man konkrēti vaina bija vadā,ko nomainīju pēdējo.
Offline
Alkaans
18. Nov 2020, 07:35 #2897

Kopš: 14. Nov 2011

Ziņojumi: 637

Braucu ar: BMW E61 535d / BMW e36 325 Vanos / Opel Astra G 2.0 OPC

Man ar apmēram 50% iedarbinot aukstu, no rītiem nopurina 3sek, un izsit nez pelēki zilus dūmus kādas 10sek. Sprauslas jaunas pirms 2 mēneši, tad nepurināja , bet bija siltāks arī. Kļūdu nav, korekcijas ok. Kvēlsveces bez kļūdam. Vienīgais kautkas ar aķi nav tā. 2 gadi vecs akb Varta silver dynamic 90ah, piekodēts. Pa tiem diviem gadiem vienreiz uzmeta high battery discharge, vairak nav metis. un nu vidējā voltāža ko tas aķis rāda ka mēru ik pa pāris nedēļām ir 11.8V-12.2V. Es to norakstu ka darbadienās daudz nebraucu, 10-15min max un izmantoju sēdekļu apsildi, logic7, webasto tikai ieslēdzas kad auto rūc. Brīvdienās gan sanāk pabraukāt ilgi un dikti, pat 4-8h, gan braucot garus gabalus gan īsus, un uz vietas stāvot, ģenis itkā lādē stabili 13.7-14.7v, nelēkā spriegums. IBS iet. Pēc 2 dienām stāvēšanas no rīta rāda 12.1V Nevaru pielādēt to aķi pilnu jopt
Offline
element
18. Nov 2020, 10:27 #2898

Kopš: 07. Oct 2010

Ziņojumi: 274

Braucu ar:


03 Nov 2020, 10:04:20 @Leons rakstīja:
Ja nu par tām lūkam tad es ar. Lūka stradā visos režīmos un viss cilājās un verās, Bet ceļot lūku ventilacijas režīmā lielā stikla aizmugurējā daļa tā kā ķeras aiz mazā stikla priekšējās daļas. Tur var kko regulet vai kas tur notiek?


Var. No iekšpuses lūkas stiklu tur ~3-4 skrūves katrā pusē. Tās atvelkot nedaudz vaļā ir iespēja pašu stiklu paregulēt. Kad vēl TIS lapa bija pieejama, tur pat bija norādīti visi izmēri, lai lūkas stiklus var saregulēt ar vajadzīgajiem distances izmēriem. Pašam visu izdevās saregulēt, bet tas gan neatrisināja lielā stikla nelielu grabēšanu aizvērtā stāvoklī.
Offline
element
18. Nov 2020, 10:29 #2899

Kopš: 07. Oct 2010

Ziņojumi: 274

Braucu ar:


17 Nov 2020, 18:47:20 @Staris rakstīja:
Automātiskā bagāžnieka īpašniekiem iesaku pārbaudīt hidrauliskā amja ball joint stāvokli. Tur ļoti patīk rūsai dzīvoties un visam berzties pa sauso. Jo ilgāk ar sadilušu virināsiet bagāžnieku, jo vairāk pašu 700e vērtā amortizatora stiprinājuma vietu sajāsiet.
Tas ball joint maksā diezgan episki - 16e (katalogā 3e )
Man šāds stāvoklis. Nedaudz piekoriģēta atspere, iztīrīts viss un pašlaik izskatās, ka turēsies un nebūs nekas jāurbj.



Tas tāpēc ka 8mm ball joints maksā 3€ bet 10mm 16€. Dzīvē vēl nevienu neesmu redzējis ar 8mm
Offline
Staris
18. Nov 2020, 11:38 #2900

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

mazais izmērs ir otrajā pusē
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo