Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 203 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)

AutorsZiņojums
soulfreak
08. Jan 2014, 14:05 #2881

Kopš: 01. Oct 2004

No: Zilupe

Ziņojumi: 6607

Braucu ar: tīru sirdsapziņu



Spied "Play", lai skatītos video!
Offline
kvatra
08. Jan 2014, 14:18 #2882

Kopš: 16. Jan 2003

No: Cēsis

Ziņojumi: 1162

Braucu ar: Audi Quattro

Ar šitādu drapaku kādreiz (1995 gads) vilkām Cēsīs planierus augšā,iekšā stāvēja tatras motors, priekšā divas vinčas Ja planieris nevarēja atāķēties, tad bija jānocērt trose un planieri sēdināja ar visu trosi galā. Personālam bija ne vairāk kā 15-16 gadi, kas diez vai tagad ietu cauri


Blanik planieris

[ Šo ziņu laboja kvatra, 08 Jan 2014, 14:19:45 ]

Offline
wheelie
08. Jan 2014, 16:08 #2883

Kopš: 21. Mar 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6799

Braucu ar: 1.6


08 Jan 2014, 08:42:55 91 rakstīja:

08 Jan 2014, 02:06:46 Eisenmann rakstīja:
Vai kāds zin, kur Latvijā (ideāli Rīgas rajonā) ir iespējams palidot ar planieri?

Ļoti interesē un gribētos izjust, kā tas ir, bet tuvākā vieta, kuru atradu, kur tas ir iespējams, ir Lietuvā.


Kādreiz varēja Cēsīs, tagad nezinu, vai tur vēl kaut kas notiek. Rīgas apkārtnē nav manīti


Atceros, raidījumā "Lidojuma plāns" bija sižets par planieriem un pašreizējo stāvokli un iespējām, bet kurā izlaidumā - hvz
http://www.youtube.com/user/PlansLidojuma/videos

atradu: http://www.youtube.com/watch?v=fEAAsCa-ZS8

[ Šo ziņu laboja wheelie, 08 Jan 2014, 16:15:50 ]



-----------------
8)
Offline
Ekimons
09. Jan 2014, 12:26 #2884

Kopš: 21. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 13338

Braucu ar:

nu, ko?
Offline
RVR
09. Jan 2014, 12:56 #2885

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22292

Braucu ar: RVR

Parasti "jaunās tehnoloģijas" un "atklājumus" militāristi ir izmēģinājuši vismaz pirms 10 gadiem
Offline
soulfreak
10. Jan 2014, 10:05 #2886

Kopš: 01. Oct 2004

No: Zilupe

Ziņojumi: 6607

Braucu ar: tīru sirdsapziņu

paskaties dažus postus augstāk
Offline
savvy
13. Jan 2014, 15:33 #2887

Kopš: 12. Aug 2008

Ziņojumi: 234

Braucu ar: G

AN-2 Engine start, izskatās tipiski krievu tehnikai Plus tas lietus, kas līst iekšā Diezgan interesanti, kaut kā prātā palicis, ka baigi jūt gaisa bedres tieši kukuruzņikā. Nez kāpēc tā ?
An-2

EDIT:
Vietējie puiši Daugavpilī (pēc komentiem spriežot) sēdina kukuruzņiku no 3000m 3 min (pēc izpletņlēcēju izsēdināšanas). Vienkārši
An-2 fast descent and landing cockpit view HD

[ Šo ziņu laboja savvy, 13 Jan 2014, 17:01:32 ]

Offline
arizah
13. Jan 2014, 16:42 #2888

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

Nu tapēc, ka viņš lēni lido. Visas augšup/lejup ejošās gaisa strāvas ir viņa. Un sanāk relatīvi ātras.

[ Šo ziņu laboja arizah, 14 Jan 2014, 00:03:45 ]

Offline
AV
14. Jan 2014, 08:49 #2889

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17407

Braucu ar: 500

Naaaaais
Lidmašīnas pasažierus 9000 metru augstumā pārbiedē divi satraucoši apkalpes paziņojumi

"Vai kādam no pasažieriem ir pieredze lidmašīnas vadīšanā?"
Offline
arizah
14. Jan 2014, 10:12 #2890

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


mediķus jā, bet pilotu meklēt salonā - tas kārtējo reizi izklausās pēc Apollo.
priekš lidmašīnas vadīšanas ir First Officer, savukārt radiostacijas pārslēgt vislabāk viņam palīdzēt spēs senior flight attendant. atsauksies tur viens ar garu bārdu un X-plane nolidotām stundām, ei nu saprotii - uzticēties viņam vai nē

[ Šo ziņu laboja arizah, 14 Jan 2014, 10:13:40 ]

Offline
Ivo__
14. Jan 2014, 11:04 #2891

Kopš: 06. Apr 2006

Ziņojumi: 2041

Braucu ar: Auto


13 Jan 2014, 15:33:09 savvy rakstīja:

EDIT:
Vietējie puiši Daugavpilī (pēc komentiem spriežot) sēdina kukuruzņiku no 3000m 3 min (pēc izpletņlēcēju izsēdināšanas). Vienkārši
An-2 fast descent and landing cockpit view HD

Galvenais,ka degvielas atlikuma indikācija deg visu laiku
Offline
viez
16. Jan 2014, 19:31 #2892

Kopš: 07. Aug 2008

Ziņojumi: 511

Braucu ar: visu kas pagadās

Spied "Play", lai skatītos video!
Offline
Valcha
03. Feb 2014, 11:20 #2893

Kopš: 10. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 21279

Braucu ar: ar ar ar ..

Igauņi purvā atrod kara laika padomju bumbvedēju
Offline
hronists
05. Feb 2014, 11:23 #2894

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul

moš nav bijis :igaunis:

Funny Aircraft Maintenance Reports List of pilot-reported problems and the solutions the ground crew had for them.

Problem: Left inside main tire almost needs replacement.
Solution: Left inside main tire almost replaced.

Problem: Test flight OK, except auto-land very rough.
Solution: Auto-land not installed on this aircraft.

Problem: Something loose in cockpit.
Solution: Something tightened in cockpit.

Problem: Dead bugs on windshield.
Solution: Live bugs on back-order.

Problem: Autopilot in altitude-hold mode produces a 200 feet per minute Descent.
Solution: Cannot reproduce problem on ground.

Problem: Evidence of leak on right main landing gear.
Solution: Evidence removed.

Problem: DME volume unbelievably loud.
Solution: DME volume set to more believable level.

Problem: Friction locks cause throttle levers to stick.
Solution: That's what friction locks are for.

Problem: Suspected crack in windshield.
Solution: Suspect you're right.

Problem: Number 3 engine missing. (pilot lingo meaning one of the engines was not running smoothly)
Solution: Engine found on right wing after brief search.

Problem: Aircraft handles funny
Solution: Aircraft warned to straighten up, fly right, and be serious.

Problem: Target radar hums.
Solution: Reprogrammed target radar with lyrics.

Problem: Mouse in cockpit.
Solution: Cat installed.

Problem: Noise coming from under instrument panel. Sounds like a midget pounding on something with a hammer.
Solution: Took hammer away from midget.
Offline
arizah
05. Feb 2014, 19:58 #2895

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

Offline
arizah
07. Feb 2014, 12:02 #2896

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

Offline
Sandis_UR
14. Feb 2014, 14:33 #2897

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3958

Braucu ar: BITURBO

Vai kāds ir lidojis no Madrides _ barajas, man kautkā ar Aeroflotu palika ļoti nomulīga sajūta, jo lidmašīna atrāvās gurdeni no skrejceļa tikai kadus 100 m pirms skrejceļa beigām, + vēl flapi bija izlaisti gandrīz līdz kreisera augstumam.

Tā ir jābūt?

Lopene AB320.

Parasti jau pierasts ka visās lidostās lidmašīna atrujas no zemes skrejceļa vidū.
Online
JDS
14. Feb 2014, 14:57 #2898

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10962

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


14 Feb 2014, 14:33:34 Sandis_UR rakstīja:
Vai kāds ir lidojis no Madrides _ barajas, man kautkā ar Aeroflotu palika ļoti nomulīga sajūta, jo lidmašīna atrāvās gurdeni no skrejceļa tikai kadus 100 m pirms skrejceļa beigām, + vēl flapi bija izlaisti gandrīz līdz kreisera augstumam.

Tā ir jābūt?

Lopene AB320.

Parasti jau pierasts ka visās lidostās lidmašīna atrujas no zemes skrejceļa vidū.

Neesmu nekaads eksperts un neko nezinu par kreisera augstumiem un flapiem, bet cik esmu no tas lidostas lidojis, nekad nekaada stresa nav bijis. Paceljas kaa vienmeer

[ Šo ziņu laboja JDS, 14 Feb 2014, 14:57:38 ]

Offline
wheelie
17. Feb 2014, 18:03 #2899

Kopš: 21. Mar 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6799

Braucu ar: 1.6

Spied "Play", lai skatītos video!


-----------------
8)
Offline
GA3
17. Feb 2014, 19:37 #2900

Kopš: 29. Jun 2003

Ziņojumi: 1401

Braucu ar: Nazi pa sviestmaizi


14 Jan 2014, 11:04:07 Ivo__ rakstīja:

13 Jan 2014, 15:33:09 savvy rakstīja:

EDIT:
Vietējie puiši Daugavpilī (pēc komentiem spriežot) sēdina kukuruzņiku no 3000m 3 min (pēc izpletņlēcēju izsēdināšanas). Vienkārši
An-2 fast descent and landing cockpit view HD

Galvenais,ka degvielas atlikuma indikācija deg visu laiku



Tur puikas neiespringst laikam tāpēc, ka AN-2 varot nosēdināt bez dzinēja. To man pilots stāstīja.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo