Autors | Ziņojums |
kexxx | |
Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
|
12 Jul 2015, 15:54:08 SMOT rakstīja:
E46 318i 1.9L ir problēmas ar to, ka dzesēšanas sistēmā ir pārāk liels spiediens un braucot dzen ārā tosolu pa uzpildes korķi(ja nav ļoti spēcīgi aizgriezts)un pa vienu radiatora stūri. Nomainīju termostatu, ūdenssūkni, bačoka vāciņu, galvas blīvi, bet problēma nav pazudusi.
Tosolā eļļa neiet un eļļā tosols arī nav manāms. Uzkarsējis arī neesmu. Kur vēl varētu būt problēma?
vēl jau var būt galva deformēta un laist gar blīvi vai arī plaisa galvā...
radiatoru gan jāmaina- ja pārāk liels spiediens, tad tam vajadzētu noplūst caur vārstu bačoka korķī, nevis pa radiatora stūri ...
|
Offline | |
|
oskars11 | |
Kopš: 13. Aug 2006
No: Jelgava
Ziņojumi: 3116
Braucu ar: bbrent.lv
|
12 Jul 2015, 15:29:40 berny757 rakstīja:
No viena e39 530dA 01 (touringa bez signalizācijas) vēlos pārlikt visas atslēgas uz otra e39 530dA 02 (touringa bez signalizācijas). Kas ir jāņem nost no donora un cik liels čakars ir visu saprogramēt tā lai vis darbojas uz otra auto?
dzineja vadibas bloks, ews, aizdedzes atslega-lēdzene), durvju slēdzene, bagažnieka slēdzene, bardačoks. un japieprogramē atslēgu pultis. |
Offline | |
|
berny757 | |
Kopš: 08. Aug 2006
Ziņojumi: 4243
Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC
|
12 Jul 2015, 16:00:38 oskars11 rakstīja:
12 Jul 2015, 15:29:40 berny757 rakstīja:
No viena e39 530dA 01 (touringa bez signalizācijas) vēlos pārlikt visas atslēgas uz otra e39 530dA 02 (touringa bez signalizācijas). Kas ir jāņem nost no donora un cik liels čakars ir visu saprogramēt tā lai vis darbojas uz otra auto?
dzineja vadibas bloks, ews, aizdedzes atslega-lēdzene), durvju slēdzene, bagažnieka slēdzene, bardačoks. un japieprogramē atslēgu pultis.
Ok, jāiet skrūvēt visu nost. Paldies |
Offline | |
|
wearefine | |
Kopš: 14. May 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 465
Braucu ar: e53
| w220 320cdi - kā tur ir ar to pneimo? liels čakars? ir vērts? FL, 2004 gada. |
Offline | |
|
nagla | |
Kopš: 04. Jan 2007
No: Olaine
Ziņojumi: 3235
Braucu ar: ML270 Stage1
|
12 Jul 2015, 20:33:31 wearefine rakstīja:
w220 320cdi - kā tur ir ar to pneimo? liels čakars? ir vērts? FL, 2004 gada.
apskaties cik maksa viens amortizators,domaju labak nemt rols roys vai citroenu ar hidrpneimatiku,remonts bus 10x letaks |
Offline | |
|
zakis | |
Kopš: 25. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 562
Braucu ar: e30 (325i), e46 (318d)
| Vai ir iespējams nolasīt kļūdas tikai no ecu? T.i. ja auto fiziski nav.
Auto ir daļēji sadedzis un ecu ir palicis, gribētos noskaidrot cēloni. |
Offline | |
|
edzhaans | |
Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
|
12 Jul 2015, 00:43:36 streetlife rakstīja:
Jautājums par e39 stūres pastiprinātāja sūkni.
vai ir iespēja atsevišķi nomainīt gultņus un vai vispār ir jēga to darīt.
Kaut kas restaurē sūkņus, tāpat kā reikas. Ja sūknis negaudo, un tu vari iemest maisā sūkni, aiznest un pārpresēt par sakarīgu ciparu kapēc ne.
Es pats esmu taisījis tādam sekciju, bet vairs īsti neatceros, kā tur iekšā izskatās tikai to, ka pats sūknis bija nodilis, nolēmu vnk izjaukt paskatīties, kas lācim vēderā
Sazvani kantorus un paprasi, tik lai nav tādi, kas restaurē ar metodi - atskrūvēju, nehuja nesapratu, izmazgāju, aizvēru ciet [ Šo ziņu laboja edzhaans, 13 Jul 2015, 00:46:04 ] |
Offline | |
|
Billy | |
Kopš: 15. Feb 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1705
Braucu ar: E39
|
12 Jul 2015, 00:43:36 streetlife rakstīja:
Jautājums par e39 stūres pastiprinātāja sūkni.
vai ir iespēja atsevišķi nomainīt gultņus un vai vispār ir jēga to darīt.
Pirms maza laika atpakalj saskaros ar to..Ja tagad daritu tad nopirktu vnk jaunu ~100Eur un miers nevis pirktu 3 lietotus ar tekstu "toch stradaja"..maksatu par liksanu un tad abloms.Vel var pirkt lietotu ja iespeja uz masinas parbauti kada sture un ka tas suknis strada citadi baiga loterija.Restauret sukni var ka tas puto..ja neputo un nav tad var mest ara.[ Šo ziņu laboja Billy, 13 Jul 2015, 08:43:42 ] |
Offline | |
|
|
Vaivarello | |
Kopš: 11. Dec 2013
Ziņojumi: 178
Braucu ar:
| Iesakiet kur Rīgā var normāli atrestaurēt turbīnu? |
Offline | |
|
Instigater | |
Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
|
12 Jul 2015, 23:56:39 zakis rakstīja:
Vai ir iespējams nolasīt kļūdas tikai no ecu? T.i. ja auto fiziski nav.
Auto ir daļēji sadedzis un ecu ir palicis, gribētos noskaidrot cēloni.
Gan jau Driver pratīs nolasīt. |
Offline | |
|
dzuris | |
Kopš: 01. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 7627
Braucu ar:
|
13 Jul 2015, 11:55:49 Vaivarello rakstīja:
Iesakiet kur Rīgā var normāli atrestaurēt turbīnu?
Jelgava operativs kantoris. Tik jautajums kam? |
Offline | |
|
matrixxxx | |
Kopš: 29. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 8446
Braucu ar: 106 zirgiem
| Kur nopirkt pabiezu aadu ?
Vajag nazja makstij.
Veelams paardaugava. |
Offline | |
|
Reinno | |
Kopš: 04. Jan 2009
No: Ogre
Ziņojumi: 892
Braucu ar: MB
|
12 Jul 2015, 00:43:36 streetlife rakstīja:
Jautājums par e39 stūres pastiprinātāja sūkni.
vai ir iespēja atsevišķi nomainīt gultņus un vai vispār ir jēga to darīt.
Ja tev stav paredzetais suknis m52 tad vinam ieksa nav gultni, tikai bukse un salniks kas nav paredzeti mainai. Ja vins tev gaudo, tas ir no izdiluma. Ja ella ir tumsa vai ar metala skaidam, tad tu visus lietotos suknus(kuri tiesam ir ejosi) atra laika novedisi lidz tadia pasai stadijai kamer ella nebus tira.
29427911 pie vef tilta restaure suknus ja ir glabjams. |
Offline | |
|
kjuris | |
Kopš: 06. Jun 2008
No: Sigulda
Ziņojumi: 346
Braucu ar: Dzelzi
| Sveiki tauta.
ir 2002. gada e39 2.5d tomats.
Viss strada un ir zajebuha bet ir doma nomainit ellu karba(profilakse). Vai tas ir pratigi?
P.S. Jautāju jo divi gudrisi jau ir teikusi ka kipa labak nevajagot. |
Offline | |
|
wanksta | |
Kopš: 05. Jun 2012
Ziņojumi: 7362
Braucu ar: muti
|
13 Jul 2015, 12:47:14 kjuris rakstīja:
Sveiki tauta.
ir 2002. gada e39 2.5d tomats.
Viss strada un ir zajebuha bet ir doma nomainit ellu karba(profilakse). Vai tas ir pratigi?
P.S. Jautāju jo divi gudrisi jau ir teikusi ka kipa labak nevajagot.
Maini, tikai eļļu jāpērk pie dīlera paredzēto nevis grosā vai citā bodē. |
Offline | |
|
Reinno | |
Kopš: 04. Jan 2009
No: Ogre
Ziņojumi: 892
Braucu ar: MB
|
13 Jul 2015, 12:47:14 kjuris rakstīja:
Sveiki tauta.
ir 2002. gada e39 2.5d tomats.
Viss strada un ir zajebuha bet ir doma nomainit ellu karba(profilakse). Vai tas ir pratigi?
P.S. Jautāju jo divi gudrisi jau ir teikusi ka kipa labak nevajagot.
Ja normala servi mainisi tad kapec ne, bet ja pie kolas tad labak nevajag. |
Offline | |
|
|
operators | |
Kopš: 25. Mar 2015
Ziņojumi: 13
Braucu ar: Octavia RS
| Sveiki, vai ir kāds kas var uzstādīt un aktivizēt kruiza kontroli 2008.g. Skoda Octavia 125kw? |
Offline | |
|
termcan | |
Kopš: 22. Feb 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 545
Braucu ar: pirkstu pa dēli.
|
13 Jul 2015, 12:47:14 kjuris rakstīja:
Sveiki tauta.
ir 2002. gada e39 2.5d tomats.
Viss strada un ir zajebuha bet ir doma nomainit ellu karba(profilakse). Vai tas ir pratigi?
P.S. Jautāju jo divi gudrisi jau ir teikusi ka kipa labak nevajagot.
ja ir iepriekš mainīta, tad turpini mainīt, ja nav mainīta tad pastāv risks, ka pēc maiņas var neiet kārba.
tobiš disku abrazīvais pārklājums var būt nodilis un paliek vecajā eļļā. ja tās vietā ieliesi jaunu eļļu, tā būs daudz slidenāka.
kaut kā tā. |
Offline | |
|
kexxx | |
Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
|
13 Jul 2015, 12:49:52 SMOT rakstīja:
12 Jul 2015, 15:57:29 kexxx rakstīja:
12 Jul 2015, 15:54:08 SMOT rakstīja:
E46 318i 1.9L ir problēmas ar to, ka dzesēšanas sistēmā ir pārāk liels spiediens un braucot dzen ārā tosolu pa uzpildes korķi(ja nav ļoti spēcīgi aizgriezts)un pa vienu radiatora stūri. Nomainīju termostatu, ūdenssūkni, bačoka vāciņu, galvas blīvi, bet problēma nav pazudusi.
Tosolā eļļa neiet un eļļā tosols arī nav manāms. Uzkarsējis arī neesmu. Kur vēl varētu būt problēma?
vēl jau var būt galva deformēta un laist gar blīvi vai arī plaisa galvā...
radiatoru gan jāmaina- ja pārāk liels spiediens, tad tam vajadzētu noplūst caur vārstu bačoka korķī, nevis pa radiatora stūri ...
Galvu aizvedu noslīpēt.
Ir variants, ka spiediens ir pārāk liels, ja sistēma nav kārtīgi atgaisota?
ja nav atgaisota, tad drīzāk varētu pečka nepūst karstu vai motors pārkarst... bačoks noslēdzas hermētiski? tb- aukstam motoram paspaidot šļaukas nevar dzirdēt šņākuļošanu pie bačoka? |
Offline | |
|
kexxx | |
Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
|
13 Jul 2015, 12:47:14 kjuris rakstīja:
Sveiki tauta.
ir 2002. gada e39 2.5d tomats.
Viss strada un ir zajebuha bet ir doma nomainit ellu karba(profilakse). Vai tas ir pratigi?
P.S. Jautāju jo divi gudrisi jau ir teikusi ka kipa labak nevajagot.
uz kārbas vajadzētu būt uzlīmei, paskaties kas uz tās rakstīts un pagūglē, ko tas nozīmē
vai nu tur ir maināma "parastā" eļļa, vai nu lifetime- kuru TEORĒTISKI nevajag mainīt
ja ir parastā eļļa, tad 100% jāmaina
ja lifetime- nu tad domā pats |
Offline | |
|