Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 205 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
kexxx
12. Jul 2015, 15:57 #28761

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


12 Jul 2015, 15:54:08 SMOT rakstīja:
E46 318i 1.9L ir problēmas ar to, ka dzesēšanas sistēmā ir pārāk liels spiediens un braucot dzen ārā tosolu pa uzpildes korķi(ja nav ļoti spēcīgi aizgriezts)un pa vienu radiatora stūri. Nomainīju termostatu, ūdenssūkni, bačoka vāciņu, galvas blīvi, bet problēma nav pazudusi.
Tosolā eļļa neiet un eļļā tosols arī nav manāms. Uzkarsējis arī neesmu. Kur vēl varētu būt problēma?


vēl jau var būt galva deformēta un laist gar blīvi vai arī plaisa galvā...

radiatoru gan jāmaina- ja pārāk liels spiediens, tad tam vajadzētu noplūst caur vārstu bačoka korķī, nevis pa radiatora stūri ...

Offline
oskars11
12. Jul 2015, 16:00 #28762

Kopš: 13. Aug 2006

No: Jelgava

Ziņojumi: 3116

Braucu ar: bbrent.lv


12 Jul 2015, 15:29:40 berny757 rakstīja:
No viena e39 530dA 01 (touringa bez signalizācijas) vēlos pārlikt visas atslēgas uz otra e39 530dA 02 (touringa bez signalizācijas). Kas ir jāņem nost no donora un cik liels čakars ir visu saprogramēt tā lai vis darbojas uz otra auto?
dzineja vadibas bloks, ews, aizdedzes atslega-lēdzene), durvju slēdzene, bagažnieka slēdzene, bardačoks. un japieprogramē atslēgu pultis.
Offline
berny757
12. Jul 2015, 16:16 #28763

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC


12 Jul 2015, 16:00:38 oskars11 rakstīja:

12 Jul 2015, 15:29:40 berny757 rakstīja:
No viena e39 530dA 01 (touringa bez signalizācijas) vēlos pārlikt visas atslēgas uz otra e39 530dA 02 (touringa bez signalizācijas). Kas ir jāņem nost no donora un cik liels čakars ir visu saprogramēt tā lai vis darbojas uz otra auto?
dzineja vadibas bloks, ews, aizdedzes atslega-lēdzene), durvju slēdzene, bagažnieka slēdzene, bardačoks. un japieprogramē atslēgu pultis.

Ok, jāiet skrūvēt visu nost. Paldies
Offline
wearefine
12. Jul 2015, 20:33 #28764

Kopš: 14. May 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 465

Braucu ar: e53

w220 320cdi - kā tur ir ar to pneimo? liels čakars? ir vērts? FL, 2004 gada.
Offline
nagla
12. Jul 2015, 21:27 #28765

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1


12 Jul 2015, 20:33:31 wearefine rakstīja:
w220 320cdi - kā tur ir ar to pneimo? liels čakars? ir vērts? FL, 2004 gada.
apskaties cik maksa viens amortizators,domaju labak nemt rols roys vai citroenu ar hidrpneimatiku,remonts bus 10x letaks
Offline
zakis
12. Jul 2015, 23:56 #28766

Kopš: 25. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 562

Braucu ar: e30 (325i), e46 (318d)

Vai ir iespējams nolasīt kļūdas tikai no ecu? T.i. ja auto fiziski nav.
Auto ir daļēji sadedzis un ecu ir palicis, gribētos noskaidrot cēloni.
Offline
edzhaans
13. Jul 2015, 00:43 #28767

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


12 Jul 2015, 00:43:36 streetlife rakstīja:
Jautājums par e39 stūres pastiprinātāja sūkni.

vai ir iespēja atsevišķi nomainīt gultņus un vai vispār ir jēga to darīt.

Kaut kas restaurē sūkņus, tāpat kā reikas. Ja sūknis negaudo, un tu vari iemest maisā sūkni, aiznest un pārpresēt par sakarīgu ciparu kapēc ne.
Es pats esmu taisījis tādam sekciju, bet vairs īsti neatceros, kā tur iekšā izskatās tikai to, ka pats sūknis bija nodilis, nolēmu vnk izjaukt paskatīties, kas lācim vēderā
Sazvani kantorus un paprasi, tik lai nav tādi, kas restaurē ar metodi - atskrūvēju, nehuja nesapratu, izmazgāju, aizvēru ciet

[ Šo ziņu laboja edzhaans, 13 Jul 2015, 00:46:04 ]

Offline
Billy
13. Jul 2015, 08:43 #28768

Kopš: 15. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1705

Braucu ar: E39


12 Jul 2015, 00:43:36 streetlife rakstīja:
Jautājums par e39 stūres pastiprinātāja sūkni.

vai ir iespēja atsevišķi nomainīt gultņus un vai vispār ir jēga to darīt.


Pirms maza laika atpakalj saskaros ar to..Ja tagad daritu tad nopirktu vnk jaunu ~100Eur un miers nevis pirktu 3 lietotus ar tekstu "toch stradaja"..maksatu par liksanu un tad abloms.Vel var pirkt lietotu ja iespeja uz masinas parbauti kada sture un ka tas suknis strada citadi baiga loterija.Restauret sukni var ka tas puto..ja neputo un nav tad var mest ara.

[ Šo ziņu laboja Billy, 13 Jul 2015, 08:43:42 ]

Offline
Vaivarello
13. Jul 2015, 11:55 #28769

Kopš: 11. Dec 2013

Ziņojumi: 178

Braucu ar:

Iesakiet kur Rīgā var normāli atrestaurēt turbīnu?
Offline
Instigater
13. Jul 2015, 12:20 #28770

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW


12 Jul 2015, 23:56:39 zakis rakstīja:
Vai ir iespējams nolasīt kļūdas tikai no ecu? T.i. ja auto fiziski nav.
Auto ir daļēji sadedzis un ecu ir palicis, gribētos noskaidrot cēloni.
Gan jau Driver pratīs nolasīt.
Offline
dzuris
13. Jul 2015, 12:22 #28771

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:


13 Jul 2015, 11:55:49 Vaivarello rakstīja:
Iesakiet kur Rīgā var normāli atrestaurēt turbīnu?

Jelgava operativs kantoris. Tik jautajums kam?
Offline
matrixxxx
13. Jul 2015, 12:28 #28772

Kopš: 29. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 8446

Braucu ar: 106 zirgiem

Kur nopirkt pabiezu aadu ?
Vajag nazja makstij.
Veelams paardaugava.
Offline
Reinno
13. Jul 2015, 12:39 #28773

Kopš: 04. Jan 2009

No: Ogre

Ziņojumi: 892

Braucu ar: MB


12 Jul 2015, 00:43:36 streetlife rakstīja:
Jautājums par e39 stūres pastiprinātāja sūkni.

vai ir iespēja atsevišķi nomainīt gultņus un vai vispār ir jēga to darīt.

Ja tev stav paredzetais suknis m52 tad vinam ieksa nav gultni, tikai bukse un salniks kas nav paredzeti mainai. Ja vins tev gaudo, tas ir no izdiluma. Ja ella ir tumsa vai ar metala skaidam, tad tu visus lietotos suknus(kuri tiesam ir ejosi) atra laika novedisi lidz tadia pasai stadijai kamer ella nebus tira.
29427911 pie vef tilta restaure suknus ja ir glabjams.
Offline
kjuris
13. Jul 2015, 12:47 #28774

Kopš: 06. Jun 2008

No: Sigulda

Ziņojumi: 346

Braucu ar: Dzelzi

Sveiki tauta.
ir 2002. gada e39 2.5d tomats.
Viss strada un ir zajebuha bet ir doma nomainit ellu karba(profilakse). Vai tas ir pratigi?

P.S. Jautāju jo divi gudrisi jau ir teikusi ka kipa labak nevajagot.
Offline
wanksta
13. Jul 2015, 13:14 #28775

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7362

Braucu ar: muti


13 Jul 2015, 12:47:14 kjuris rakstīja:
Sveiki tauta.
ir 2002. gada e39 2.5d tomats.
Viss strada un ir zajebuha bet ir doma nomainit ellu karba(profilakse). Vai tas ir pratigi?

P.S. Jautāju jo divi gudrisi jau ir teikusi ka kipa labak nevajagot.


Maini, tikai eļļu jāpērk pie dīlera paredzēto nevis grosā vai citā bodē.
Offline
Reinno
13. Jul 2015, 13:30 #28776

Kopš: 04. Jan 2009

No: Ogre

Ziņojumi: 892

Braucu ar: MB


13 Jul 2015, 12:47:14 kjuris rakstīja:
Sveiki tauta.
ir 2002. gada e39 2.5d tomats.
Viss strada un ir zajebuha bet ir doma nomainit ellu karba(profilakse). Vai tas ir pratigi?

P.S. Jautāju jo divi gudrisi jau ir teikusi ka kipa labak nevajagot.

Ja normala servi mainisi tad kapec ne, bet ja pie kolas tad labak nevajag.
Offline
operators
13. Jul 2015, 13:46 #28777

Kopš: 25. Mar 2015

Ziņojumi: 13

Braucu ar: Octavia RS

Sveiki, vai ir kāds kas var uzstādīt un aktivizēt kruiza kontroli 2008.g. Skoda Octavia 125kw?
Offline
termcan
13. Jul 2015, 15:04 #28778

Kopš: 22. Feb 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 545

Braucu ar: pirkstu pa dēli.


13 Jul 2015, 12:47:14 kjuris rakstīja:
Sveiki tauta.
ir 2002. gada e39 2.5d tomats.
Viss strada un ir zajebuha bet ir doma nomainit ellu karba(profilakse). Vai tas ir pratigi?

P.S. Jautāju jo divi gudrisi jau ir teikusi ka kipa labak nevajagot.

ja ir iepriekš mainīta, tad turpini mainīt, ja nav mainīta tad pastāv risks, ka pēc maiņas var neiet kārba.
tobiš disku abrazīvais pārklājums var būt nodilis un paliek vecajā eļļā. ja tās vietā ieliesi jaunu eļļu, tā būs daudz slidenāka.
kaut kā tā.
Offline
kexxx
13. Jul 2015, 15:15 #28779

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


13 Jul 2015, 12:49:52 SMOT rakstīja:

12 Jul 2015, 15:57:29 kexxx rakstīja:

12 Jul 2015, 15:54:08 SMOT rakstīja:
E46 318i 1.9L ir problēmas ar to, ka dzesēšanas sistēmā ir pārāk liels spiediens un braucot dzen ārā tosolu pa uzpildes korķi(ja nav ļoti spēcīgi aizgriezts)un pa vienu radiatora stūri. Nomainīju termostatu, ūdenssūkni, bačoka vāciņu, galvas blīvi, bet problēma nav pazudusi.
Tosolā eļļa neiet un eļļā tosols arī nav manāms. Uzkarsējis arī neesmu. Kur vēl varētu būt problēma?


vēl jau var būt galva deformēta un laist gar blīvi vai arī plaisa galvā...

radiatoru gan jāmaina- ja pārāk liels spiediens, tad tam vajadzētu noplūst caur vārstu bačoka korķī, nevis pa radiatora stūri ...



Galvu aizvedu noslīpēt.
Ir variants, ka spiediens ir pārāk liels, ja sistēma nav kārtīgi atgaisota?


ja nav atgaisota, tad drīzāk varētu pečka nepūst karstu vai motors pārkarst... bačoks noslēdzas hermētiski? tb- aukstam motoram paspaidot šļaukas nevar dzirdēt šņākuļošanu pie bačoka?
Offline
kexxx
13. Jul 2015, 15:39 #28780

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


13 Jul 2015, 12:47:14 kjuris rakstīja:
Sveiki tauta.
ir 2002. gada e39 2.5d tomats.
Viss strada un ir zajebuha bet ir doma nomainit ellu karba(profilakse). Vai tas ir pratigi?

P.S. Jautāju jo divi gudrisi jau ir teikusi ka kipa labak nevajagot.


uz kārbas vajadzētu būt uzlīmei, paskaties kas uz tās rakstīts un pagūglē, ko tas nozīmē

vai nu tur ir maināma "parastā" eļļa, vai nu lifetime- kuru TEORĒTISKI nevajag mainīt

ja ir parastā eļļa, tad 100% jāmaina
ja lifetime- nu tad domā pats
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo