Autors | Ziņojums |
arizah | 05. Jan 2014, 13:35 |
#2872
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
|
05 Jan 2014, 04:39:07 user rakstīja:
eiro, un sķiet, ka precīza summa bija kaut kādi 28, bet, ja smejies - tas laikam dārgi?
Biju bish citu ciparu dzirdējis. Bet nu būsim mierīgi - A320 type tas tev nav bulciņu veikalā nopikt. Pat gāzes iekārtai nav viena vienīga cena visiem.
Bet par tiem talantiem paturpinot tēmu - neviens nepiedzimst at shturvalu rokās. Talanta nav. Par pilotu kļūst. par pilotu izaug, attiecīgam procesam izejot cauri. vai arī neizaug. Var būt tikai izcils kretīns - tie attiecīgi atfiltrējas. |
Offline | |
|
henis | 05. Jan 2014, 16:38 |
#2873
|
|
Kopš: 23. Dec 2005
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 1340
Braucu ar: V70
| ASV |
Offline | |
|
shmurger | 05. Jan 2014, 16:49 |
#2874
|
|
Kopš: 15. Oct 2007
Ziņojumi: 12774
Braucu ar: xc40
|
05 Jan 2014, 14:45:38 user rakstīja:
05 Jan 2014, 11:46:47 shmurger rakstīja:
05 Jan 2014, 04:39:07 user rakstīja:
tieši tā - arī talantīgi autobraucēji nebrauc ar satiksmes autobusiem
nu bļe, spriešanas spējas tev
protams, jau izsenis visi talantīgie braucēji brauc ar bmw un dirš powerī
Tavam stulbumam nav robežu! kārtējais nožēlojamais meģinājums uzdirst beidzās ar ķērcienu kā sašautai vārnai, pie tam savu vēstījumu Tev tā arī nesanāca sasaistīt ar apspriesto tēmu.
Malacis, tā turpini!
es neuzdirsu, es pateicu kā ir. |
Offline | |
|
labaiss | 05. Jan 2014, 16:57 |
#2875
|
|
Kopš: 03. Jan 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2790
Braucu ar: A220, 135iS, X5, Z4
|
05 Jan 2014, 13:35:36 arizah rakstīja:
05 Jan 2014, 04:39:07 user rakstīja:
eiro, un sķiet, ka precīza summa bija kaut kādi 28, bet, ja smejies - tas laikam dārgi?
Biju bish citu ciparu dzirdējis. Bet nu būsim mierīgi - A320 type tas tev nav bulciņu veikalā nopikt. Pat gāzes iekārtai nav viena vienīga cena visiem.
Bet par tiem talantiem paturpinot tēmu - neviens nepiedzimst at shturvalu rokās. Talanta nav. Par pilotu kļūst. par pilotu izaug, attiecīgam procesam izejot cauri. vai arī neizaug. Var būt tikai izcils kretīns - tie attiecīgi atfiltrējas.
Lietuvā TR uz A320 tagad maksā 14k EUR |
Offline | |
|
amigoz | 05. Jan 2014, 17:52 |
#2876
|
|
Kopš: 25. Aug 2004
Ziņojumi: 1875
Braucu ar: RRS
|
05 Jan 2014, 11:51:58 HaL rakstīja:
05 Jan 2014, 01:02:07 henis rakstīja:
Visi tādi lidotāji novākušies, ka nav pat kur bamsli nolikt
2000 gadā lidoju ar Fokeri, neko neatceros, bet laikam bija ok
2013 relatīvi maz, tikai ~40 lidojumu, 2012 bija gandrīz x2
Man 2012 bija 24 un tas jau likās ļoti daudz, bet nu 40x2 ......
Protams ja neskaiti connection flight un turp un atpakaļ lidojumus |
Offline | |
|
Eisenmann | 08. Jan 2014, 02:06 |
#2877
|
|
Kopš: 06. Nov 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 162
Braucu ar: Porsche
| Vai kāds zin, kur Latvijā (ideāli Rīgas rajonā) ir iespējams palidot ar planieri?
Ļoti interesē un gribētos izjust, kā tas ir, bet tuvākā vieta, kuru atradu, kur tas ir iespējams, ir Lietuvā. |
Offline | |
|
RVR | 08. Jan 2014, 08:42 |
#2878
|
|
Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22293
Braucu ar: RVR
|
08 Jan 2014, 02:06:46 Eisenmann rakstīja:
Vai kāds zin, kur Latvijā (ideāli Rīgas rajonā) ir iespējams palidot ar planieri?
Ļoti interesē un gribētos izjust, kā tas ir, bet tuvākā vieta, kuru atradu, kur tas ir iespējams, ir Lietuvā.
Kādreiz varēja Cēsīs, tagad nezinu, vai tur vēl kaut kas notiek. Rīgas apkārtnē nav manīti |
Offline | |
|
karlsonss | 08. Jan 2014, 08:46 |
#2879
|
|
Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
| Pie jelgavas kkur lidinaas, laikam no naakotnes lidlauka. |
Offline | |
|
|
kvatra | 08. Jan 2014, 08:48 |
#2880
|
|
Kopš: 16. Jan 2003
No: Cēsis
Ziņojumi: 1162
Braucu ar: Audi Quattro
| Cēsīs ir viens vecais blaniks, kuru šad tad izvelk palidot, bet kam viņš tagad pieder hvz. |
Offline | |
|
soulfreak | 08. Jan 2014, 14:05 |
#2881
|
|
Kopš: 01. Oct 2004
No: Zilupe
Ziņojumi: 6608
Braucu ar: tīru sirdsapziņu
|
Spied "Play", lai skatītos video! |
Offline | |
|
kvatra | 08. Jan 2014, 14:18 |
#2882
|
|
Kopš: 16. Jan 2003
No: Cēsis
Ziņojumi: 1162
Braucu ar: Audi Quattro
| Ar šitādu drapaku kādreiz (1995 gads) vilkām Cēsīs planierus augšā,iekšā stāvēja tatras motors, priekšā divas vinčas Ja planieris nevarēja atāķēties, tad bija jānocērt trose un planieri sēdināja ar visu trosi galā. Personālam bija ne vairāk kā 15-16 gadi, kas diez vai tagad ietu cauri
Blanik planieris
[ Šo ziņu laboja kvatra, 08 Jan 2014, 14:19:45 ] |
Offline | |
|
wheelie | 08. Jan 2014, 16:08 |
#2883
|
|
Kopš: 21. Mar 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6799
Braucu ar: 1.6
|
08 Jan 2014, 08:42:55 91 rakstīja:
08 Jan 2014, 02:06:46 Eisenmann rakstīja:
Vai kāds zin, kur Latvijā (ideāli Rīgas rajonā) ir iespējams palidot ar planieri?
Ļoti interesē un gribētos izjust, kā tas ir, bet tuvākā vieta, kuru atradu, kur tas ir iespējams, ir Lietuvā.
Kādreiz varēja Cēsīs, tagad nezinu, vai tur vēl kaut kas notiek. Rīgas apkārtnē nav manīti
Atceros, raidījumā "Lidojuma plāns" bija sižets par planieriem un pašreizējo stāvokli un iespējām, bet kurā izlaidumā - hvz
http://www.youtube.com/user/PlansLidojuma/videos
atradu: http://www.youtube.com/watch?v=fEAAsCa-ZS8[ Šo ziņu laboja wheelie, 08 Jan 2014, 16:15:50 ]
----------------- 8) |
Offline | |
|
Ekimons | 09. Jan 2014, 12:26 |
#2884
|
|
Kopš: 21. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 13338
Braucu ar:
| nu, ko? |
Offline | |
|
RVR | 09. Jan 2014, 12:56 |
#2885
|
|
Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22293
Braucu ar: RVR
| Parasti "jaunās tehnoloģijas" un "atklājumus" militāristi ir izmēģinājuši vismaz pirms 10 gadiem |
Offline | |
|
soulfreak | 10. Jan 2014, 10:05 |
#2886
|
|
Kopš: 01. Oct 2004
No: Zilupe
Ziņojumi: 6608
Braucu ar: tīru sirdsapziņu
| paskaties dažus postus augstāk |
Offline | |
|
savvy | 13. Jan 2014, 15:33 |
#2887
|
|
Kopš: 12. Aug 2008
Ziņojumi: 234
Braucu ar: G
| AN-2 Engine start, izskatās tipiski krievu tehnikai Plus tas lietus, kas līst iekšā Diezgan interesanti, kaut kā prātā palicis, ka baigi jūt gaisa bedres tieši kukuruzņikā. Nez kāpēc tā ?
An-2
EDIT:
Vietējie puiši Daugavpilī (pēc komentiem spriežot) sēdina kukuruzņiku no 3000m 3 min (pēc izpletņlēcēju izsēdināšanas). Vienkārši
An-2 fast descent and landing cockpit view HD[ Šo ziņu laboja savvy, 13 Jan 2014, 17:01:32 ] |
Offline | |
|
|
arizah | 13. Jan 2014, 16:42 |
#2888
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
| Nu tapēc, ka viņš lēni lido. Visas augšup/lejup ejošās gaisa strāvas ir viņa. Un sanāk relatīvi ātras. [ Šo ziņu laboja arizah, 14 Jan 2014, 00:03:45 ] |
Offline | |
|
AV | 14. Jan 2014, 08:49 |
#2889
|
|
Kopš: 14. May 2002
Ziņojumi: 17407
Braucu ar: 500
| Naaaaais
Lidmašīnas pasažierus 9000 metru augstumā pārbiedē divi satraucoši apkalpes paziņojumi
"Vai kādam no pasažieriem ir pieredze lidmašīnas vadīšanā?" |
Offline | |
|
arizah | 14. Jan 2014, 10:12 |
#2890
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
|
mediķus jā, bet pilotu meklēt salonā - tas kārtējo reizi izklausās pēc Apollo.
priekš lidmašīnas vadīšanas ir First Officer, savukārt radiostacijas pārslēgt vislabāk viņam palīdzēt spēs senior flight attendant. atsauksies tur viens ar garu bārdu un X-plane nolidotām stundām, ei nu saprotii - uzticēties viņam vai nē [ Šo ziņu laboja arizah, 14 Jan 2014, 10:13:40 ] |
Offline | |
|
Ivo__ | 14. Jan 2014, 11:04 |
#2891
|
|
Kopš: 06. Apr 2006
Ziņojumi: 2041
Braucu ar: Auto
|
13 Jan 2014, 15:33:09 savvy rakstīja:
EDIT:
Vietējie puiši Daugavpilī (pēc komentiem spriežot) sēdina kukuruzņiku no 3000m 3 min (pēc izpletņlēcēju izsēdināšanas). Vienkārši
An-2 fast descent and landing cockpit view HD
Galvenais,ka degvielas atlikuma indikācija deg visu laiku |
Offline | |
|