Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 245 viesi un 21 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)

AutorsZiņojums
arizah
05. Jan 2014, 13:35 #2872

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


05 Jan 2014, 04:39:07 user rakstīja:
eiro, un sķiet, ka precīza summa bija kaut kādi 28, bet, ja smejies - tas laikam dārgi?


Biju bish citu ciparu dzirdējis. Bet nu būsim mierīgi - A320 type tas tev nav bulciņu veikalā nopikt. Pat gāzes iekārtai nav viena vienīga cena visiem.

Bet par tiem talantiem paturpinot tēmu - neviens nepiedzimst at shturvalu rokās. Talanta nav. Par pilotu kļūst. par pilotu izaug, attiecīgam procesam izejot cauri. vai arī neizaug. Var būt tikai izcils kretīns - tie attiecīgi atfiltrējas.
Offline
henis
05. Jan 2014, 16:38 #2873

Kopš: 23. Dec 2005

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 1340

Braucu ar: V70

ASV
Offline
shmurger
05. Jan 2014, 16:49 #2874

Kopš: 15. Oct 2007

Ziņojumi: 12774

Braucu ar: xc40


05 Jan 2014, 14:45:38 user rakstīja:

05 Jan 2014, 11:46:47 shmurger rakstīja:

05 Jan 2014, 04:39:07 user rakstīja:
tieši tā - arī talantīgi autobraucēji nebrauc ar satiksmes autobusiem

nu bļe, spriešanas spējas tev

protams, jau izsenis visi talantīgie braucēji brauc ar bmw un dirš powerī


Tavam stulbumam nav robežu! kārtējais nožēlojamais meģinājums uzdirst beidzās ar ķērcienu kā sašautai vārnai, pie tam savu vēstījumu Tev tā arī nesanāca sasaistīt ar apspriesto tēmu.
Malacis, tā turpini!
es neuzdirsu, es pateicu kā ir.
Offline
labaiss
05. Jan 2014, 16:57 #2875

Kopš: 03. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2790

Braucu ar: A220, 135iS, X5, Z4


05 Jan 2014, 13:35:36 arizah rakstīja:

05 Jan 2014, 04:39:07 user rakstīja:
eiro, un sķiet, ka precīza summa bija kaut kādi 28, bet, ja smejies - tas laikam dārgi?


Biju bish citu ciparu dzirdējis. Bet nu būsim mierīgi - A320 type tas tev nav bulciņu veikalā nopikt. Pat gāzes iekārtai nav viena vienīga cena visiem.

Bet par tiem talantiem paturpinot tēmu - neviens nepiedzimst at shturvalu rokās. Talanta nav. Par pilotu kļūst. par pilotu izaug, attiecīgam procesam izejot cauri. vai arī neizaug. Var būt tikai izcils kretīns - tie attiecīgi atfiltrējas.

Lietuvā TR uz A320 tagad maksā 14k EUR
Offline
amigoz
05. Jan 2014, 17:52 #2876

Kopš: 25. Aug 2004

Ziņojumi: 1875

Braucu ar: RRS


05 Jan 2014, 11:51:58 HaL rakstīja:

05 Jan 2014, 01:02:07 henis rakstīja:
Visi tādi lidotāji novākušies, ka nav pat kur bamsli nolikt

2000 gadā lidoju ar Fokeri, neko neatceros, bet laikam bija ok

2013 relatīvi maz, tikai ~40 lidojumu, 2012 bija gandrīz x2


Man 2012 bija 24 un tas jau likās ļoti daudz, bet nu 40x2 ......
Protams ja neskaiti connection flight un turp un atpakaļ lidojumus
Offline
Eisenmann
08. Jan 2014, 02:06 #2877

Kopš: 06. Nov 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 162

Braucu ar: Porsche

Vai kāds zin, kur Latvijā (ideāli Rīgas rajonā) ir iespējams palidot ar planieri?

Ļoti interesē un gribētos izjust, kā tas ir, bet tuvākā vieta, kuru atradu, kur tas ir iespējams, ir Lietuvā.
Offline
RVR
08. Jan 2014, 08:42 #2878

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22293

Braucu ar: RVR


08 Jan 2014, 02:06:46 Eisenmann rakstīja:
Vai kāds zin, kur Latvijā (ideāli Rīgas rajonā) ir iespējams palidot ar planieri?

Ļoti interesē un gribētos izjust, kā tas ir, bet tuvākā vieta, kuru atradu, kur tas ir iespējams, ir Lietuvā.


Kādreiz varēja Cēsīs, tagad nezinu, vai tur vēl kaut kas notiek. Rīgas apkārtnē nav manīti
Offline
karlsonss
08. Jan 2014, 08:46 #2879

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

Pie jelgavas kkur lidinaas, laikam no naakotnes lidlauka.
Offline
kvatra
08. Jan 2014, 08:48 #2880

Kopš: 16. Jan 2003

No: Cēsis

Ziņojumi: 1162

Braucu ar: Audi Quattro

Cēsīs ir viens vecais blaniks, kuru šad tad izvelk palidot, bet kam viņš tagad pieder hvz.
Offline
soulfreak
08. Jan 2014, 14:05 #2881

Kopš: 01. Oct 2004

No: Zilupe

Ziņojumi: 6608

Braucu ar: tīru sirdsapziņu



Spied "Play", lai skatītos video!
Offline
kvatra
08. Jan 2014, 14:18 #2882

Kopš: 16. Jan 2003

No: Cēsis

Ziņojumi: 1162

Braucu ar: Audi Quattro

Ar šitādu drapaku kādreiz (1995 gads) vilkām Cēsīs planierus augšā,iekšā stāvēja tatras motors, priekšā divas vinčas Ja planieris nevarēja atāķēties, tad bija jānocērt trose un planieri sēdināja ar visu trosi galā. Personālam bija ne vairāk kā 15-16 gadi, kas diez vai tagad ietu cauri


Blanik planieris

[ Šo ziņu laboja kvatra, 08 Jan 2014, 14:19:45 ]

Offline
wheelie
08. Jan 2014, 16:08 #2883

Kopš: 21. Mar 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6799

Braucu ar: 1.6


08 Jan 2014, 08:42:55 91 rakstīja:

08 Jan 2014, 02:06:46 Eisenmann rakstīja:
Vai kāds zin, kur Latvijā (ideāli Rīgas rajonā) ir iespējams palidot ar planieri?

Ļoti interesē un gribētos izjust, kā tas ir, bet tuvākā vieta, kuru atradu, kur tas ir iespējams, ir Lietuvā.


Kādreiz varēja Cēsīs, tagad nezinu, vai tur vēl kaut kas notiek. Rīgas apkārtnē nav manīti


Atceros, raidījumā "Lidojuma plāns" bija sižets par planieriem un pašreizējo stāvokli un iespējām, bet kurā izlaidumā - hvz
http://www.youtube.com/user/PlansLidojuma/videos

atradu: http://www.youtube.com/watch?v=fEAAsCa-ZS8

[ Šo ziņu laboja wheelie, 08 Jan 2014, 16:15:50 ]



-----------------
8)
Offline
Ekimons
09. Jan 2014, 12:26 #2884

Kopš: 21. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 13338

Braucu ar:

nu, ko?
Offline
RVR
09. Jan 2014, 12:56 #2885

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22293

Braucu ar: RVR

Parasti "jaunās tehnoloģijas" un "atklājumus" militāristi ir izmēģinājuši vismaz pirms 10 gadiem
Offline
soulfreak
10. Jan 2014, 10:05 #2886

Kopš: 01. Oct 2004

No: Zilupe

Ziņojumi: 6608

Braucu ar: tīru sirdsapziņu

paskaties dažus postus augstāk
Offline
savvy
13. Jan 2014, 15:33 #2887

Kopš: 12. Aug 2008

Ziņojumi: 234

Braucu ar: G

AN-2 Engine start, izskatās tipiski krievu tehnikai Plus tas lietus, kas līst iekšā Diezgan interesanti, kaut kā prātā palicis, ka baigi jūt gaisa bedres tieši kukuruzņikā. Nez kāpēc tā ?
An-2

EDIT:
Vietējie puiši Daugavpilī (pēc komentiem spriežot) sēdina kukuruzņiku no 3000m 3 min (pēc izpletņlēcēju izsēdināšanas). Vienkārši
An-2 fast descent and landing cockpit view HD

[ Šo ziņu laboja savvy, 13 Jan 2014, 17:01:32 ]

Offline
arizah
13. Jan 2014, 16:42 #2888

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

Nu tapēc, ka viņš lēni lido. Visas augšup/lejup ejošās gaisa strāvas ir viņa. Un sanāk relatīvi ātras.

[ Šo ziņu laboja arizah, 14 Jan 2014, 00:03:45 ]

Offline
AV
14. Jan 2014, 08:49 #2889

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17407

Braucu ar: 500

Naaaaais
Lidmašīnas pasažierus 9000 metru augstumā pārbiedē divi satraucoši apkalpes paziņojumi

"Vai kādam no pasažieriem ir pieredze lidmašīnas vadīšanā?"
Offline
arizah
14. Jan 2014, 10:12 #2890

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


mediķus jā, bet pilotu meklēt salonā - tas kārtējo reizi izklausās pēc Apollo.
priekš lidmašīnas vadīšanas ir First Officer, savukārt radiostacijas pārslēgt vislabāk viņam palīdzēt spēs senior flight attendant. atsauksies tur viens ar garu bārdu un X-plane nolidotām stundām, ei nu saprotii - uzticēties viņam vai nē

[ Šo ziņu laboja arizah, 14 Jan 2014, 10:13:40 ]

Offline
Ivo__
14. Jan 2014, 11:04 #2891

Kopš: 06. Apr 2006

Ziņojumi: 2041

Braucu ar: Auto


13 Jan 2014, 15:33:09 savvy rakstīja:

EDIT:
Vietējie puiši Daugavpilī (pēc komentiem spriežot) sēdina kukuruzņiku no 3000m 3 min (pēc izpletņlēcēju izsēdināšanas). Vienkārši
An-2 fast descent and landing cockpit view HD

Galvenais,ka degvielas atlikuma indikācija deg visu laiku
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo