Online
Pašreiz BMWPower skatās 158 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto
Autors | Ziņojums |
cipargalva | 01. Aug 2018, 13:52 |
#2861
|
| Kopš: 07. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 6623
Braucu ar: quattro
| Pavāja skaņas izolācija, samērā nekomfortabla ritošā, pēc 100k piegrabošs salons. Motors diezgan liels traktors. Pa 160k mainīta viena atsaite. | Offline | | |
Frostijs | 01. Aug 2018, 14:04 |
#2862
|
| Kopš: 05. Oct 2016
No: Ventspils
Ziņojumi: 621
Braucu ar: Z1000sx
| Mums Oktāvija 15 gada beigas.
Mainīti tikai filtri, eļļas un diski. Salons kluss, laba vadāmība, vienīgais diezgan paciets.
Ziemas laikā touch screen ieslēdzas tikai, kad salonā remdens gaiss.
Un bagāžniekam jau rūsa virsū (nav sists). | Offline | | |
ATB | 01. Aug 2018, 15:26 |
#2863
|
| Kopš: 21. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5259
Braucu ar: ♛ ♛
| Jau rūsa? Psc | Offline | | |
Vienpatis | 03. Aug 2018, 08:43 |
#2864
|
| Kopš: 27. Oct 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 446
Braucu ar: BMW 535xd (f10)
| Man liekas, ka rūsa un piekares remonti ir ļoti atkarīgi no ekspluatācijas apstākļiem. Zinu teikt par divām 2014. gada skodām abām noskrējiens 170k, 2.0d un DSG. No tehnikas (kārba, motors, piekare) nekas nav mainīts. Vienīgi abām ir bijuši elektro gļuki ar degvielas līmeni. Un rūsa par vietās, kur krāsa apsista nav parādījusies un nekur neredzās. Pieļauju domu nākamo privāto auto ņemt arī škodu, jo pirmo reizi mūžā ar jaunu auto nav problēmu.
Salons negrab , touchscreen nejutīgs tikai tad, kad ir nenormāls mitrums mašīnā. un ar 17` riteņiem ir pieņemami braukt. Skaņas izolācija nav sliktāka, kā līdzīga budžeta konkurentiem, bet klusuma simfonija točna nav. Līdz 100km/h vēl +/- ok, bet ātrāk braucot jau ir tā, ka jāpierod pie trobeļa.[ Šo ziņu laboja Vienpatis, 03 Aug 2018, 08:48:17 ] | Offline | | |
13lucky | 03. Aug 2018, 09:22 |
#2865
|
| Kopš: 28. May 2018
Ziņojumi: 629
Braucu ar:
| nebij tā ka škoda zaudē pasātam? | Offline | | |
viesulis | 03. Aug 2018, 09:34 |
#2866
|
| Kopš: 04. Mar 2007
Ziņojumi: 16792
Braucu ar: Volvo un Volvo
| VW gļuči zilais zobs, ta atslēdzās, bet kad pieslēdzas tas skaņa uz 0 un reizēm liekas, ka nav pieslēdzies un kā muļķis spaidi pogas.
Jāatjaunina kaut kas? | Offline | | |
rihardsv | 03. Aug 2018, 09:35 |
#2867
|
| Kopš: 20. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1821
Braucu ar: Veseliem spoguļiem
|
03 Aug 2018, 09:22:22 @13lucky rakstīja:
nebij tā ka škoda zaudē pasātam?
Kā tu to domā- zaudē? Loģiski, ka zaudē, jo arī cena ir zemāka. Un Octāvia ir Golfs, bet Passat jāsalīdzina ar Superb būtu. Bet salīdzinot WV vs Škoda price/performance, laikam škoda ir izdevīgāka. | Offline | | |
kkas | 03. Aug 2018, 10:04 |
#2868
|
| Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9335
Braucu ar: Alfu
|
03 Aug 2018, 09:22:22 @13lucky rakstīja:
nebij tā ka škoda zaudē pasātam?
Iedomājies to tā VW ir Rimi un Šķoda ir Super netto, bet īpašnieks abiem ir viens. | Offline | | |
|
Arsmens | 03. Aug 2018, 10:05 |
#2869
|
| Kopš: 28. Jun 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 13306
Braucu ar: Trim durvīm
|
03 Aug 2018, 09:35:51 @rihardsv rakstīja:
03 Aug 2018, 09:22:22 @13lucky rakstīja:
nebij tā ka škoda zaudē pasātam?
Kā tu to domā- zaudē? Loģiski, ka zaudē, jo arī cena ir zemāka. Un Octāvia ir Golfs, bet Passat jāsalīdzina ar Superb būtu. Bet salīdzinot WV vs Škoda price/performance, laikam škoda ir izdevīgāka.
Ne jau velti vw bija vienu laiku sacepies, ka škodu vajag nedaudz nolikt pie vietas, jo pircēji vairāk sāka skatīties škodu virzienā, nekā vw.
Personīgi man un vēl vairākus zinu, kuri vw ietu ar līkumu, bet skoda patīk Superb- oga, pasāts- 0 emociju, tāds uzņēmuma auto, lai gan vw bija iecerējis, lai ir otrādi.
Par vw pārspīlēto cenu ja auto normāli nokomplektē, vispār lieki runāt | Offline | | |
hasans | 03. Aug 2018, 10:06 |
#2870
|
| Kopš: 04. Apr 2004
Ziņojumi: 7695
Braucu ar:
|
01 Aug 2018, 00:09:19 @OS83 rakstīja:
16 Jul 2018, 19:16:09 @Vantage rakstīja:
par 8gang automātu kas montējas uz 3.0TDI (50TDI) - patīk tikai tas, ka ierastais automāts šķiet uzticamāks, bet NAV viņš tik ātrs kā S-Tronic nu 100% saku un pilsētā ir diezgan jocīga, raustīga uzvedība - man nepatika. Lielākais mīnuss ir tieši šīs kārbas tūļība.
Kārba viņam, varu piekrist, ir nereāli lēna, tieši konkrēti A7, jo testēju arī A8 ar to pašu motoru un kārbu, tur viss čikeniekā, nav aizture, kad iespied pedāli. Bet nu, pēc pāris menēšiem redzēs kas izleks arā, tikko iegādāts A7 priekš sievas.
Pats laikam palikšu pie pārbaudītām vērtībām - RS7, kamēr vēl ir garantija, var braukāt.
Bet ja pa tēmu, tad tam pašam RS7 šobrīd nobraukti 53k km, mainītas visas četras paduškas, ziemā čakarējās spoguļu mehānisms pielokot, to mainīja un tagad pavasarī pa garantiju nomainija priekšējo bremžu disku (keramiku) izrāvis biju gabalus ārā, atstiepu max 305km/h, atmetos, bet ne tā, ka bremžu pedālis lidz galam nospiests, tā mierīgi, bet disks metams, varbūt brāķis gadījās.
Savādāk gan viss ok, lej tik un brauc.
Gadījumā Tev nebija tās nedienas ar jauno Q7? | Offline | | |
suhariks1 | 03. Aug 2018, 10:09 |
#2871
|
| Kopš: 06. Jul 2009
No: Sigulda
Ziņojumi: 410
Braucu ar: 4x4
|
03 Aug 2018, 08:43:28 @Vienpatis rakstīja:
Man liekas, ka rūsa un piekares remonti ir ļoti atkarīgi no ekspluatācijas apstākļiem. Zinu teikt par divām 2014. gada skodām abām noskrējiens 170k, 2.0d un DSG. No tehnikas (kārba, motors, piekare) nekas nav mainīts. Vienīgi abām ir bijuši elektro gļuki ar degvielas līmeni. Un rūsa par vietās, kur krāsa apsista nav parādījusies un nekur neredzās. Pieļauju domu nākamo privāto auto ņemt arī škodu, jo pirmo reizi mūžā ar jaunu auto nav problēmu.
Salons negrab , touchscreen nejutīgs tikai tad, kad ir nenormāls mitrums mašīnā. un ar 17` riteņiem ir pieņemami braukt. Skaņas izolācija nav sliktāka, kā līdzīga budžeta konkurentiem, bet klusuma simfonija točna nav. Līdz 100km/h vēl +/- ok, bet ātrāk braucot jau ir tā, ka jāpierod pie trobeļa.
Piekritīšu par to ekspluatāciju, man pašam ir jau ceturtā oktāvija , visas ir 2014 gads un jaunākas. Pēdējā pa gadu ir 100 000 km dabūjusi, es ar viņu velku uz 130 pa visiem Latvijas super ceļiem un piekare vēl negrab, tikai amortizatoriem nav vairs asuma. Rūsa man ir vienā punktā, kur krāsa nosista, un tas ir loģiski, jo ziemā es auto amzgāju ik pa 2,5 mēnešiem, akd tiek veiktas apkopes. Starp mazgāšanām pa sāli tiek nobraukti 15 000 km. Es drīzāk apbrīnoju, ka tas plikais bleķis vēl nav caurs, bet tikai apduļķojies ar rūsu.
Ps. Dīzeļi griežās labi, tikai nevajag 15k intervālu taisīt, labāk 10k.
DSG - turās godam , man vēl nav sanācis nojāt nevienu no tām 3 , kas bija ( lielākais ko nobraucu bija 170 k ar vienu)
Amortizatori - ja vilksi sporta režīmā pa visiemģerevņas ceļiem un regulāri paleksies uz asvalta viļņiem , pie 100k amortizatorus būs jāmaina, jo tur stāv Monroe oriģināli. Viņi vairāk netur. Tie, kas brauc pilsētas variantā, pie 200 000 vēl varēs lietot viņus.
Salons ir kluss un ērts, vadāmība ir super. Piekare turās labi uz ceļa ( kamēr jauna) Var droši vilkt pa nomali ar vienu riteni uz grants un viņa nekur nepeldēs
Par mīnusiem - prātīgi ar TSI dzinējiem, pie 100 000 km, vārstus sāk arvien labāk dzirdēt, baigi liekās ka pie 200k tiem motoriem ir kapitālais jātaisa. Mēs firmā turam ~ 50 oktāvijas, TSi tiek tirgotas pie 120 - 150 k km. Dīzeļus atļaujamies palaist līdz 170 - 180 k km.
2.0 dīzelis ir normāla raķete, viņam ieskrējiens no 0 - 100 ir tāds pats kā manam 2.2 turbo audim no 97 gada, protams virs 100 tā bilde ir jau otrā zīmē. Pa lielam grieze ir tā, aks to dīzeli izvelk, pēc 140 km/h viņi neiet.
| Offline | | |
OS83 | 03. Aug 2018, 10:29 |
#2872
|
| Kopš: 06. Mar 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 183
Braucu ar: GTG
|
03 Aug 2018, 10:06:30 @hasans rakstīja:
01 Aug 2018, 00:09:19 @OS83 rakstīja:
16 Jul 2018, 19:16:09 @Vantage rakstīja:
par 8gang automātu kas montējas uz 3.0TDI (50TDI) - patīk tikai tas, ka ierastais automāts šķiet uzticamāks, bet NAV viņš tik ātrs kā S-Tronic nu 100% saku un pilsētā ir diezgan jocīga, raustīga uzvedība - man nepatika. Lielākais mīnuss ir tieši šīs kārbas tūļība.
Kārba viņam, varu piekrist, ir nereāli lēna, tieši konkrēti A7, jo testēju arī A8 ar to pašu motoru un kārbu, tur viss čikeniekā, nav aizture, kad iespied pedāli. Bet nu, pēc pāris menēšiem redzēs kas izleks arā, tikko iegādāts A7 priekš sievas.
Pats laikam palikšu pie pārbaudītām vērtībām - RS7, kamēr vēl ir garantija, var braukāt.
Bet ja pa tēmu, tad tam pašam RS7 šobrīd nobraukti 53k km, mainītas visas četras paduškas, ziemā čakarējās spoguļu mehānisms pielokot, to mainīja un tagad pavasarī pa garantiju nomainija priekšējo bremžu disku (keramiku) izrāvis biju gabalus ārā, atstiepu max 305km/h, atmetos, bet ne tā, ka bremžu pedālis lidz galam nospiests, tā mierīgi, bet disks metams, varbūt brāķis gadījās.
Savādāk gan viss ok, lej tik un brauc.
Gadījumā Tev nebija tās nedienas ar jauno Q7?
Bija, jā. | Offline | | |
13lucky | 03. Aug 2018, 10:33 |
#2873
|
| Kopš: 28. May 2018
Ziņojumi: 629
Braucu ar:
|
03 Aug 2018, 10:09:07 @suhariks1 rakstīja:
03 Aug 2018, 08:43:28 @Vienpatis rakstīja:
Man liekas, ka rūsa un piekares remonti ir ļoti atkarīgi no ekspluatācijas apstākļiem. Zinu teikt par divām 2014. gada skodām abām noskrējiens 170k, 2.0d un DSG. No tehnikas (kārba, motors, piekare) nekas nav mainīts. Vienīgi abām ir bijuši elektro gļuki ar degvielas līmeni. Un rūsa par vietās, kur krāsa apsista nav parādījusies un nekur neredzās. Pieļauju domu nākamo privāto auto ņemt arī škodu, jo pirmo reizi mūžā ar jaunu auto nav problēmu.
Salons negrab , touchscreen nejutīgs tikai tad, kad ir nenormāls mitrums mašīnā. un ar 17` riteņiem ir pieņemami braukt. Skaņas izolācija nav sliktāka, kā līdzīga budžeta konkurentiem, bet klusuma simfonija točna nav. Līdz 100km/h vēl +/- ok, bet ātrāk braucot jau ir tā, ka jāpierod pie trobeļa.
Piekritīšu par to ekspluatāciju, man pašam ir jau ceturtā oktāvija , visas ir 2014 gads un jaunākas. Pēdējā pa gadu ir 100 000 km dabūjusi, es ar viņu velku uz 130 pa visiem Latvijas super ceļiem un piekare vēl negrab, tikai amortizatoriem nav vairs asuma. Rūsa man ir vienā punktā, kur krāsa nosista, un tas ir loģiski, jo ziemā es auto amzgāju ik pa 2,5 mēnešiem, akd tiek veiktas apkopes. Starp mazgāšanām pa sāli tiek nobraukti 15 000 km. Es drīzāk apbrīnoju, ka tas plikais bleķis vēl nav caurs, bet tikai apduļķojies ar rūsu.
Ps. Dīzeļi griežās labi, tikai nevajag 15k intervālu taisīt, labāk 10k.
DSG - turās godam , man vēl nav sanācis nojāt nevienu no tām 3 , kas bija ( lielākais ko nobraucu bija 170 k ar vienu)
Amortizatori - ja vilksi sporta režīmā pa visiemģerevņas ceļiem un regulāri paleksies uz asvalta viļņiem , pie 100k amortizatorus būs jāmaina, jo tur stāv Monroe oriģināli. Viņi vairāk netur. Tie, kas brauc pilsētas variantā, pie 200 000 vēl varēs lietot viņus.
Salons ir kluss un ērts, vadāmība ir super. Piekare turās labi uz ceļa ( kamēr jauna) Var droši vilkt pa nomali ar vienu riteni uz grants un viņa nekur nepeldēs
Par mīnusiem - prātīgi ar TSI dzinējiem, pie 100 000 km, vārstus sāk arvien labāk dzirdēt, baigi liekās ka pie 200k tiem motoriem ir kapitālais jātaisa. Mēs firmā turam ~ 50 oktāvijas, TSi tiek tirgotas pie 120 - 150 k km. Dīzeļus atļaujamies palaist līdz 170 - 180 k km.
2.0 dīzelis ir normāla raķete, viņam ieskrējiens no 0 - 100 ir tāds pats kā manam 2.2 turbo audim no 97 gada, protams virs 100 tā bilde ir jau otrā zīmē. Pa lielam grieze ir tā, aks to dīzeli izvelk, pēc 140 km/h viņi neiet.
Vienkārši reizi pa 100k vajag tīrīt vārstus
https://www.youtube.com/watch?v=LraJb2SG8do | Offline | | |
suhariks1 | 03. Aug 2018, 11:54 |
#2874
|
| Kopš: 06. Jul 2009
No: Sigulda
Ziņojumi: 410
Braucu ar: 4x4
|
03 Aug 2018, 10:33:43 @13lucky rakstīja:
03 Aug 2018, 10:09:07 @suhariks1 rakstīja:
03 Aug 2018, 08:43:28 @Vienpatis rakstīja:
Man liekas, ka rūsa un piekares remonti ir ļoti atkarīgi no ekspluatācijas apstākļiem. Zinu teikt par divām 2014. gada skodām abām noskrējiens 170k, 2.0d un DSG. No tehnikas (kārba, motors, piekare) nekas nav mainīts. Vienīgi abām ir bijuši elektro gļuki ar degvielas līmeni. Un rūsa par vietās, kur krāsa apsista nav parādījusies un nekur neredzās. Pieļauju domu nākamo privāto auto ņemt arī škodu, jo pirmo reizi mūžā ar jaunu auto nav problēmu.
Salons negrab , touchscreen nejutīgs tikai tad, kad ir nenormāls mitrums mašīnā. un ar 17` riteņiem ir pieņemami braukt. Skaņas izolācija nav sliktāka, kā līdzīga budžeta konkurentiem, bet klusuma simfonija točna nav. Līdz 100km/h vēl +/- ok, bet ātrāk braucot jau ir tā, ka jāpierod pie trobeļa.
Piekritīšu par to ekspluatāciju, man pašam ir jau ceturtā oktāvija , visas ir 2014 gads un jaunākas. Pēdējā pa gadu ir 100 000 km dabūjusi, es ar viņu velku uz 130 pa visiem Latvijas super ceļiem un piekare vēl negrab, tikai amortizatoriem nav vairs asuma. Rūsa man ir vienā punktā, kur krāsa nosista, un tas ir loģiski, jo ziemā es auto amzgāju ik pa 2,5 mēnešiem, akd tiek veiktas apkopes. Starp mazgāšanām pa sāli tiek nobraukti 15 000 km. Es drīzāk apbrīnoju, ka tas plikais bleķis vēl nav caurs, bet tikai apduļķojies ar rūsu.
Ps. Dīzeļi griežās labi, tikai nevajag 15k intervālu taisīt, labāk 10k.
DSG - turās godam , man vēl nav sanācis nojāt nevienu no tām 3 , kas bija ( lielākais ko nobraucu bija 170 k ar vienu)
Amortizatori - ja vilksi sporta režīmā pa visiemģerevņas ceļiem un regulāri paleksies uz asvalta viļņiem , pie 100k amortizatorus būs jāmaina, jo tur stāv Monroe oriģināli. Viņi vairāk netur. Tie, kas brauc pilsētas variantā, pie 200 000 vēl varēs lietot viņus.
Salons ir kluss un ērts, vadāmība ir super. Piekare turās labi uz ceļa ( kamēr jauna) Var droši vilkt pa nomali ar vienu riteni uz grants un viņa nekur nepeldēs
Par mīnusiem - prātīgi ar TSI dzinējiem, pie 100 000 km, vārstus sāk arvien labāk dzirdēt, baigi liekās ka pie 200k tiem motoriem ir kapitālais jātaisa. Mēs firmā turam ~ 50 oktāvijas, TSi tiek tirgotas pie 120 - 150 k km. Dīzeļus atļaujamies palaist līdz 170 - 180 k km.
2.0 dīzelis ir normāla raķete, viņam ieskrējiens no 0 - 100 ir tāds pats kā manam 2.2 turbo audim no 97 gada, protams virs 100 tā bilde ir jau otrā zīmē. Pa lielam grieze ir tā, aks to dīzeli izvelk, pēc 140 km/h viņi neiet.
Vienkārši reizi pa 100k vajag tīrīt vārstus
https://www.youtube.com/watch?v=LraJb2SG8do
Mums cita filozofija, mēs mašīnas neremontējam, mēs tās laicīgi pārdodam un ņemam vietā jaunas. Retu reizi gadās, ka ir jāveic remonts jo konkrētais eksemplārs vēl nav paspēts pārdot. Nu jau virzamies uz modeli pamazām, ka 120 k ir pārdošanas laiks, retus eksemplārus, kas ir bijuši pie saudzīgām rokām paturam uz 150 tagad. | Offline | | |
josi | 03. Aug 2018, 11:59 |
#2875
|
| Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3104
Braucu ar: Puf-puf
|
03 Aug 2018, 10:51:53 @halloween rakstīja:
Kādu aķa lādētāju/uzturētāju pirkt un kur LV tādu nopirkt, lai droši varētu flašot/upgreidot firmwares caur ISTAP? Ar jaudu vismaz 30A+ un precīzi pietūnējamiem voltiem..
Ko tev dos tie precīzie volti? Man programmēšanai ir 1KW barošanas bloks mo veca Compaq servera ar nedaudz piepaceltu 12V spriegumu - ja neesi elīts autoserviss, tad privātiem mērķiem ar tādu pilnīgi pietiek.
Netā ir daudx piemēru, kaut via šeit:
https://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?...r-Power-Supplies
| Online | | |
R_S | 07. Aug 2018, 17:27 |
#2876
|
| Kopš: 08. Jul 2010
No: Jūrmala
Ziņojumi: 776
Braucu ar: nākotnes klasiku
| Ko Powers par šo saka?
Price/performance šim ir ok?
https://www.mazliet.lv/mazlietoti-automobili/10...PORT-NAVI-CAMERA | Offline | | |
|
Jods | 07. Aug 2018, 22:41 |
#2877
|
| Kopš: 29. Jan 2007
No: Varakļāni
Ziņojumi: 1207
Braucu ar: 600
|
07 Aug 2018, 17:27:19 @raimisE30 rakstīja:
Ko Powers par šo saka?
Price/performance šim ir ok?
https://www.mazliet.lv/mazlietoti-automobili/10...PORT-NAVI-CAMERA
Maz ticams, ka te kādam būs objektīvs viedoklis. Labākajā gadijumā, kāds būs riepas pačamdijis pie dīlera. | Offline | | |
Sandis_UR | 08. Aug 2018, 07:44 |
#2878
|
| Kopš: 06. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 3958
Braucu ar: BITURBO
|
07 Aug 2018, 17:27:19 @raimisE30 rakstīja:
Ko Powers par šo saka?
Price/performance šim ir ok?
https://www.mazliet.lv/mazlietoti-automobili/10...PORT-NAVI-CAMERA
Ja neskaita kameru tad lielākā daļa e46 ir krietni labāk aprīkoti. Pa to naudu manuprāt var nopirkt labāku un krietni ērtāku auto. Domāju, ka vēlāk būs gruti pārdot jo tagad jau sludinājumā raksta, ka labprāt mainītu.
Bet ja galvenais ir bmw bļemba uz kapota tad tik droši ņem ciet- nenožēlosi. | Offline | | |
Mikels | 08. Aug 2018, 08:38 |
#2879
|
| Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 4946
Braucu ar: cieņu
|
08 Aug 2018, 07:44:51 @Sandis_UR rakstīja:
07 Aug 2018, 17:27:19 @raimisE30 rakstīja:
Ko Powers par šo saka?
Price/performance šim ir ok?
https://www.mazliet.lv/mazlietoti-automobili/10...PORT-NAVI-CAMERA
Ja neskaita kameru tad lielākā daļa e46 ir krietni labāk aprīkoti.
| Offline | | |
R_S | 08. Aug 2018, 12:51 |
#2880
|
| Kopš: 08. Jul 2010
No: Jūrmala
Ziņojumi: 776
Braucu ar: nākotnes klasiku
|
08 Aug 2018, 08:38:49 @Mikels rakstīja:
08 Aug 2018, 07:44:51 @Sandis_UR rakstīja:
07 Aug 2018, 17:27:19 @raimisE30 rakstīja:
Ko Powers par šo saka?
Price/performance šim ir ok?
https://www.mazliet.lv/mazlietoti-automobili/10...PORT-NAVI-CAMERA
Ja neskaita kameru tad lielākā daļa e46 ir krietni labāk aprīkoti.
Man arī patīk, kā aukstos ziemas vakaros e46 stūre apsildās. īsti nesaskatu, kas no aprīkojuma viņam īsti trūkst. Jāatceras, ka tas nav 7er. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|