Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 216 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Briesmu lietas XXIV

AutorsZiņojums
Driver
06. Jul 2010, 10:47 #2861

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

tapec, ka dalja tautas ir vienkarshi stulba un ar saurlenjki. Ja tadus macis braukt pec situacijas, nevis noteikumiem, tad bus vel lielakaa dirsaa kaa tagad. Jo situacijas var but visdazadakas. Bet ja iemaca bezlogisma un bezsmafzenju inidividu braukt pec noteikumiem, tad katra situacija vinjs centisies rikoties pec noteikumiem, nevis kaa vinjam liekas labak, bet patiesiba ir vel sliktak un sanak vel lidlakas ziepes.

Un kapec vainigs ir darba devejs, ja kads ir parstradajies? Neviens nestav aiz muguras ar bisi un neliek vergot kamer nokriti. Katrs strada cik velas/var, bet ja parkapj to slieksni, pats vien vainigs.
Kapec atkal vainigas ir institucijas, kas lauj vadit tadus auto?
Katrs uznjemas pats atbildibu par to ko dara, bet ja uznjemas darit to, ko nejedz tad pats pie ta vien vainigs.

Taa vien ir kaa taja linkotajaa psihologa rakstaa. Katram bezmaz vajag savu uzraugu blakus, jo neviens neparko nejedz domat. Katram ir savas smadzenes, lai ar vinjam domatu, pienjemtu lemumus un uznjemtos atbildibu par savas ricibas sekam. Ja smadzenju nav, tad tas ir lops ne cilveks! Bet kur ir vieta lopiem?

Vainigs ir vaditajs, nevis darba devejs, valsts institucijas vai vecs maximas kefiirs. Ja smagais bija srots un vaditajs to apzinoties turpinaja lietot, pats vainigs. Auto ir vinja instruments un kapec jalieto bojats instruments hvz. Bet ja pat nesaprata, ka stuure srotu, tad tadam vieta ir cuuku fermaa meslus tirit.

06 Jul 2010, 05:08:52 martink rakstīja:
Varu derēt, ka būs kārtējais gadījums, kad vainīgs būs tikai šoferis.
Nebūs vainīgs ne darba devējs, kurš spiež pārstrādāties, ne institūcijas, kuras ļauj vadīt tik bīstamus transportlīdzekļus mazpieredzējušiem vadītājiem, ne CP, kas netieši veicina
situācijas degradāciju satiksmes drošības jomā... neviens cits jau nebūs vainīgs, ka cilvēki iet bojā uz ceļiem, tikai viens šoferis.

Tajās bildēs ir redzamas SEKAS daudz lielākai problēmai - nihilismam un degradācijai visos līmeņos

Cik sens ir stāsts, ka Latvijā autovadītājiem māca braukt pēc notiekumiem, nevis pēc situācijas un drošības?


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
arizah
06. Jul 2010, 10:51 #2862

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


06 Jul 2010, 10:47:51 Driver rakstīja:
Kapec atkal vainigas ir institucijas, kas lauj vadit tadus auto?
Katrs uznjemas pats atbildibu par to ko dara, bet ja uznjemas darit to, ko nejedz tad pats pie ta vien vainigs.



kapec jaanjos pilni celji ar mentiem, kas liek puust trubaa? katrs pats tak uznjemas atbildiibu

[ Šo ziņu laboja arizah, 06 Jul 2010, 10:51:58 ]

Offline
arizah
06. Jul 2010, 10:53 #2863

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

p.s.

saakaas



vismaz ceru, ka viņi visi norēķinājās ar e-talonu
Offline
arizah
06. Jul 2010, 10:58 #2864

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


06 Jul 2010, 10:47:51 Driver rakstīja:
Vainigs ir vaditajs, nevis darba devejs, valsts institucijas vai vecs maximas kefiirs. Ja smagais bija srots un vaditajs to apzinoties turpinaja lietot, pats vainigs. Auto ir vinja instruments un kapec jalieto bojats instruments hvz. Bet ja pat nesaprata, ka stuure srotu, tad tadam vieta ir cuuku fermaa meslus tirit.


neviens nesaka, ka viņš ir bez vainas. taču, ja raugās tik taisni, tad situāciju var tā arī nekad neuzlabot (sk. piemēru par dzērājšoferiem). tāpēc arī ir izdomātas institūcijas, kas novērš SITUĀCIJU, kura rada šos precedentus. tīri objektīvi - ja šoferim ir jāizvēlas - stūrēt šrotu 18h vai nē - nu pieņemsim, viņš izvēlās nestūrēt. so what? viņa vietā vienkārši nāk cits, kurš tomēr izvēlēsies stūrēt. un sabraukto mazdu skaits uz apvedceļa nemainīsies, tikai atbildīgā šofera uzvārds.
Offline
Whazaaa
06. Jul 2010, 11:01 #2865

Kopš: 24. Jun 2004

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 71589

Braucu ar: metro

nez vai biļešu kontrolieri bandīti saprata ? drošvien iekāpa, izspārdīja nošu grāmatas un izmeta nah

-----------------
Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first.
Offline
Driver
06. Jul 2010, 11:02 #2866

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


06 Jul 2010, 10:51:49 arizah rakstīja:

06 Jul 2010, 10:47:51 Driver rakstīja:
Kapec atkal vainigas ir institucijas, kas lauj vadit tadus auto?
Katrs uznjemas pats atbildibu par to ko dara, bet ja uznjemas darit to, ko nejedz tad pats pie ta vien vainigs.



kapec jaanjos pilni celji ar mentiem, kas liek puust trubaa? katrs pats tak uznjemas atbildiibu

tur vel atbildiba nav iestajusies, tas tikai ir kontroles pasakums adbildiba iestajas izraisot csn
vai varbut tomer atbildibu dzerajsoferis neuznjemas pats csn gadijuma, bet gan CP ekipaza, kas nebija tuvuma un nenokera vinju

ja tu brauksi pilna tramvajaa un skalji norausi zobu, dabusi aizradijumu vai pa redeli, tad kas bus vainigs? tu pats vai visa atbildiba bus jauznjemas tavai omei, jo sabaroja tevi ar zirnjiem


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
bembis316
06. Jul 2010, 11:02 #2867

Kopš: 15. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 192

Braucu ar: 320D (E46) Touring


06 Jul 2010, 10:47:51 Driver rakstīja:
Un kapec vainigs ir darba devejs, ja kads ir parstradajies?


Tāpēc, ka lielākā daļa darba ņēmēju ir iebiedēti no preses un vispārējās sabiedriskās domas ar to, ka darbu nevar atrast un darba devēji ar to šobrīd spekulē (pats savā darbā esmu ar to saskāries - vnk pasaka, ka tas ir "business case" un ej ieskrieties). Ja saka, ka jābrauc, tad reti kurš klausās, ka esi noguris - ja esi noguris, atradīsim kādu citu, kurš tik ātri nenogurst un brauks kaut 24/7, šobrīd tā situācija ir tāda, diemžēl. Ir, protams, arī atbildīgi uzņēmumi, es nesaku, ka visi ir tādi, bet, diemžēl, cilvēkam nav šajā materiālajā pasaulē nekādas vērtības, visu nosaka nauda un darba devēja vēlme pelnīt arvien vairāk un vairāk, samazināt izmaksas, palielināt darba laiku, u.t.t...
Offline
-Edm-
06. Jul 2010, 11:05 #2868

Kopš: 19. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 18123

Braucu ar: fenšuj systems.LTR.


05 Jul 2010, 22:05:48 Kalnz rakstīja:

05 Jul 2010, 22:02:46 Vantage rakstīja:
Pa ziņām rādija sižetā to šoferi, var saprast, kādēļ viņam tāda šaize sanāca, cilvēks pārstrādājies. Tomēr tas neatbrīvo no atbildības.


Kādās ziņās? Netā kkur atkārtojums ir redzams?!
http://www.youtube.com/watch?v=fjdDe6IYKlQ&...=player_embedded

-----------------
Offline
Driver
06. Jul 2010, 11:09 #2869

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

kads taisni? Nav ko meginat problemu sadalit uz visiem, katram ir jamak laicigi pateikt "nee" un "stop"

pienjemsim es nopirkshu maximaa polija razotu cirvi, kas ir sliktas kvalitates. Tu atnaksi ciemos pie manis, izlaksi vienu alu un sagribesi saskaldit malku grilam un cirvis, neuzmanigi rikojoties, atdalisies no kaata un tev pa pirkstiem

kursh vainigs?
Es
alus razotajs
maximas pardevejs
leitis - maximas ipasnieks
vai poljaks, kas uztaisija cirvi.
...vai tomer pats?

06 Jul 2010, 10:58:11 arizah rakstīja:

06 Jul 2010, 10:47:51 Driver rakstīja:
Vainigs ir vaditajs, nevis darba devejs, valsts institucijas vai vecs maximas kefiirs. Ja smagais bija srots un vaditajs to apzinoties turpinaja lietot, pats vainigs. Auto ir vinja instruments un kapec jalieto bojats instruments hvz. Bet ja pat nesaprata, ka stuure srotu, tad tadam vieta ir cuuku fermaa meslus tirit.


neviens nesaka, ka viņš ir bez vainas. taču, ja raugās tik taisni, tad situāciju var tā arī nekad neuzlabot (sk. piemēru par dzērājšoferiem). tāpēc arī ir izdomātas institūcijas, kas novērš SITUĀCIJU, kura rada šos precedentus. tīri objektīvi - ja šoferim ir jāizvēlas - stūrēt šrotu 18h vai nē - nu pieņemsim, viņš izvēlās nestūrēt. so what? viņa vietā vienkārši nāk cits, kurš tomēr izvēlēsies stūrēt. un sabraukto mazdu skaits uz apvedceļa nemainīsies, tikai atbildīgā šofera uzvārds.


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Fandulis
06. Jul 2010, 11:15 #2870

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13378

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom


06 Jul 2010, 11:05:27 -tihijs- rakstīja:

05 Jul 2010, 22:05:48 Kalnz rakstīja:

05 Jul 2010, 22:02:46 Vantage rakstīja:
Pa ziņām rādija sižetā to šoferi, var saprast, kādēļ viņam tāda šaize sanāca, cilvēks pārstrādājies. Tomēr tas neatbrīvo no atbildības.


Kādās ziņās? Netā kkur atkārtojums ir redzams?!
http://www.youtube.com/watch?v=fjdDe6IYKlQ&...=player_embedded

Kā var noteikt vai cilvēks ir pārstrādājies vai:
pohains;
pārpisies;
saostījies piparus;
alerģija;
sāp zobs;
utt.
Pesec, kārtējo reizi tiek izdomāts stāsts: "Kā es to iedomājos", "Fkinā valsts un darbadevēji", "Nabaga autovadītāji dzērāji", "Spied grīdā, seku nevar būt" ...

Offline
Driver
06. Jul 2010, 11:17 #2871

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

tapec, ka daudzi uznjemeji ir skopi kaa ziidi un daudzi darbinieki bailigi kaa zakji un ir totalas mizalas. Un tur neko padarit nevar.

06 Jul 2010, 11:02:41 bembis316 rakstīja:

06 Jul 2010, 10:47:51 Driver rakstīja:
Un kapec vainigs ir darba devejs, ja kads ir parstradajies?


Tāpēc, ka lielākā daļa darba ņēmēju ir iebiedēti no preses un vispārējās sabiedriskās domas ar to, ka darbu nevar atrast un darba devēji ar to šobrīd spekulē (pats savā darbā esmu ar to saskāries - vnk pasaka, ka tas ir "business case" un ej ieskrieties). Ja saka, ka jābrauc, tad reti kurš klausās, ka esi noguris - ja esi noguris, atradīsim kādu citu, kurš tik ātri nenogurst un brauks kaut 24/7, šobrīd tā situācija ir tāda, diemžēl. Ir, protams, arī atbildīgi uzņēmumi, es nesaku, ka visi ir tādi, bet, diemžēl, cilvēkam nav šajā materiālajā pasaulē nekādas vērtības, visu nosaka nauda un darba devēja vēlme pelnīt arvien vairāk un vairāk, samazināt izmaksas, palielināt darba laiku, u.t.t...


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
arizah
06. Jul 2010, 11:21 #2872

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


06 Jul 2010, 11:09:05 Driver rakstīja:
kads taisni? Nav ko meginat problemu sadalit uz visiem, katram ir jamak laicigi pateikt "nee" un "stop"


"neviens nesaka, ka viņš ir bez vainas"
"neviens nesaka, ka viņš ir bez vainas"
"neviens nesaka, ka viņš ir bez vainas"
beidzot izlasīji?

vainīgais jau ir atrasts, pietiks par to cepties. runa bija par to, ka mūsu valstī neseko nekādi risinājumi. kā tavā piemērā ar cirvi - tu par mani paņirgātos, redz kāds tu lohs, nepaskatījies, cik sūdīgs cirvis, bet labāk to cirvi tā arī nenostiprinātu - lai jau nākamajā nedēļā cirvi paņemtu rokās tavs bērns, piemēram.
Offline
dzosua
06. Jul 2010, 11:22 #2873

Kopš: 31. Aug 2005

Ziņojumi: 5368

Braucu ar: RAM 1500 Sport


06 Jul 2010, 11:01:10 Whazaaa rakstīja:
nez vai biļešu kontrolieri bandīti saprata ? drošvien iekāpa, izspārdīja nošu grāmatas un izmeta nah

Offline
rolands444
06. Jul 2010, 12:27 #2874

Kopš: 26. Oct 2005

Ziņojumi: 412

Braucu ar:


06 Jul 2010, 11:22:23 dzosua rakstīja:

06 Jul 2010, 11:01:10 Whazaaa rakstīja:
nez vai biļešu kontrolieri bandīti saprata ? drošvien iekāpa, izspārdīja nošu grāmatas un izmeta nah



Nah.... neviens nav jāspārda un jāmet laukā, jo uzrādot dalībnieka apliecību, var braukt PA VELTI
Offline
arizah
06. Jul 2010, 13:03 #2875

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


06 Jul 2010, 12:27:55 rolands444 rakstīja:
Nah.... neviens nav jāspārda un jāmet laukā, jo uzrādot dalībnieka apliecību, var braukt PA VELTI


bet vai tāpēc drīkst neievērot sabiedriskā transporta lietošanas noteikumus
Offline
Fandulis
06. Jul 2010, 14:28 #2876

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13378

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Tas bija retorisks jautājums vai viņš ir pārguris vai sastrīdējies ar sievu, vai viņam bija pajāt uz visiem, bet tagad ierunājās sirdsapziņa. Kā var nepamanīt 5 mašīnas, bet redzēt zaļo? Tekstam: "..neuzspēju noreaģēt.." ir ļoti daudz nozīmju un viens no tiem ir pārgurums.

..Un par apvedceļu piekrītu, kaut kad sen bija projekts viņu renovēt un pārbūvēt to murgu, bet izskatās, ka kuj.

[ Šo ziņu laboja Fandulis, 06 Jul 2010, 14:32:17 ]

Offline
daticho
06. Jul 2010, 14:32 #2877

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11399

Braucu ar: FN-15

Ja var ticēt informācijas avotam, tad pats Toyotas vadītājs redzēja ka Mazdas vadītājs taisīja padlu ar apdzīšanas manevru, esot ielīdis smagajam priekša pirms krusta gar pašu purnu un domāt, ka smagais vnk bija nofokusējies uz šo un nepamanīja ka priekšā visi jau stāv pie sarkanā...
Offline
SpeedGirl
06. Jul 2010, 14:57 #2878

Kopš: 11. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 198

Braucu ar: bembi un Yamahu


06 Jul 2010, 10:31:26 foxy rakstīja:
Tikko braucot uz Brenguļiem, pagriezienā uz autotrasi viena nelaime - Mocis no Brenguļiem vilcis uz Valmieras pusi un nav paspējis laikāa piebremzēties un automašīnai pakaļā ievilcis!
Motobraucējs uz ceļa ar baltu pārvalku apsegts, pēc auguma izskatījas , ka motobraucējs ir sieviete.
Skats nebija no labākiem
Stulbi.
Izsaku līdzjūtību!!


murgs kkāds... tā bija ļoti jauka meitene no motopower.lv...
Līdzjūtības mīļajiem un tuvajiem!!!
Offline
-Edm-
06. Jul 2010, 15:04 #2879

Kopš: 19. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 18123

Braucu ar: fenšuj systems.LTR.


06 Jul 2010, 14:14:39 Vantage rakstīja:

06 Jul 2010, 11:15:36 Fandulis rakstīja:
Kā var noteikt vai cilvēks ir pārstrādājies vai:
pohains;
pārpisies;
saostījies piparus;
alerģija;
sāp zobs;
utt.


Tev nepiemīt normālas spriešanas spējas? Kravinieka vadītājs nebija ne dzēris, ne nariks, ne debils - viņš teica, ka negadijums, nenoreaģēja laicīgi - tas nozīmē, ka nekoncentrējās uz ceļu pietiekoši, lai novērstu negadījumu.

Vispār kāpēc uz apvedceļiem ir luksofori, nu tā ir Latvijas ceļu atbildīgās institūcijas tupaku domāšana, priekš kam vajag uz šosejas vispār būt bremzēšanas vietas, krustojumi utt vietas, kas rada draudus satiksmes drošībai. Tās vietas sen vajadzēja pārtaisīt par daudzlīmeņu krustojumiem.
plus priekškam tur ir barjeras??? nebutu barjeru moš būtu parāvis malā

-----------------
Offline
bepino
06. Jul 2010, 15:07 #2880

Kopš: 01. Nov 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2204

Braucu ar: Radziņu

http://www.tvnet.lv/zinas/arvalstis/337556-somi...uti_divi_cilveki

Nebraukšu vairs uz burgeriem
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo