Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 241 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
acha
23. Jun 2015, 15:40 #28421

Kopš: 10. Sep 2007

Ziņojumi: 1385

Braucu ar: e30 touring m60b40, e39 touring m62tub44, velo

cik eļļa vajadziga priekš m60 5gang manuāļa?
Offline
funkyasshit
23. Jun 2015, 15:47 #28422

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i


23 Jun 2015, 15:40:30 acha rakstīja:
cik eļļa vajadziga priekš m60 5gang manuāļa?


1.25l

Orange label with ATF oil = Dexron II D
Green label with special oil = Synthetic Mobil SCH630 (BM), part No. 81-22-9-407-305
Offline
Misterstvisters
23. Jun 2015, 18:32 #28423

Kopš: 24. Nov 2013

Ziņojumi: 343

Braucu ar: ra ucuarB

Brīvgaita čakarējas, tapēc arī tur lienu. Kā minimāli atver droseli, tā nav problēmu.
Offline
Anc1rejs
23. Jun 2015, 18:53 #28424

Kopš: 07. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 348

Braucu ar: e28


23 Jun 2015, 18:32:06 Misterstvisters rakstīja:
Brīvgaita čakarējas, tapēc arī tur lienu. Kā minimāli atver droseli, tā nav problēmu.


labāk nelien.., ko nozīmē čākarējas? TG apgr jābūt apm 600 rpm (+-50),tev tas motors raustās vai ko citu dara? vai apgriezieni stāv uz 1K rpm??
Offline
Misterstvisters
23. Jun 2015, 19:09 #28425

Kopš: 24. Nov 2013

Ziņojumi: 343

Braucu ar: ra ucuarB

Apgriezieni sāk staigāt, nokrīt, tad ceļas, tad, liekas, ar krituma inerci arī noslāpst.
Offline
Anc1rejs
23. Jun 2015, 20:25 #28426

Kopš: 07. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 348

Braucu ar: e28


23 Jun 2015, 19:09:40 Misterstvisters rakstīja:
Apgriezieni sāk staigāt, nokrīt, tad ceļas, tad, liekas, ar krituma inerci arī noslāpst.


ķerās TG regulators? un tad vēl citas iespējas...
Offline
knapais
23. Jun 2015, 22:27 #28427

Kopš: 10. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 94

Braucu ar: np300,e46

Hello visiem un piecīgu līgošanu!

Mans e36 323 ir pilnīgā pālī....

Karoča problēma tāda.

*Vienā dienā autiņam rūcot bija kaut kāda skaņa (klikšķis vai kas tamlīdzīgs) un parādījās tāda šņācoša skaņa pie ieplūdes kolektora kaut kur zem viņa. Bet apgriezieni turas normali, iet normāli - nekas itkā nemainas. (nez vai tur kaut kur rauj gaisu iekšā vai pūš garām un vai tas vispār saistīts ar dzeses problēmu un klimata....)

*Tad vel bija problēma ar klimatu (nepūta siltu gaisu) nomainīju klimata bloku - uz vietas stāvot tukšgaitā pūš siltu, bet braucot vai uz vietas turot apgriezienus ap 2000rpm salonā pūš remdenu vēsu gaisu.

*Zūd antifreez (ārā nekur netek)

*Pa pilsētu braukājot viss ok temperatūra turas uz 90° kad piestāj paskatīties līmeni tad līmenis nokrities, bet kad griež vaļā korķi līmenis ceļas (antifreez)

*taču kad mauc pa šoseju kādus 30-40km uz 90-100km/h tad gan temperatūra dzinējam sāk celties virs 90°

*ā un kad motors ir auksts tad 0° līdz 90°temp viņš super ātri uzkāpj braucot apmēram 4min un ir 90°

*uz vietas rūcinot ~1h temperatūra turas 90° un el.ventilātors neslēdzas iekšā, bet nevāras arī....

*A ja uz vietas stāvot uzsilst līdz 90° un tad kādu brīdi pagāzē vai vnk patur 2000-2500rpm tad ar temeratūra aiziet pāri 90°, bet atmetot gāzi temperatūra dažu sec. laikā nokrīt līdz normālai...

*termostats darbojas un pa lielo loku arī palaiž

Kas te varētu būt pie vainas? Negribas kat kā visu pēc kārtas mainīt...
Offline
Misterstvisters
23. Jun 2015, 22:37 #28428

Kopš: 24. Nov 2013

Ziņojumi: 343

Braucu ar: ra ucuarB


23 Jun 2015, 20:25:23 Anc1rejs rakstīja:

23 Jun 2015, 19:09:40 Misterstvisters rakstīja:
Apgriezieni sāk staigāt, nokrīt, tad ceļas, tad, liekas, ar krituma inerci arī noslāpst.


ķerās TG regulators? un tad vēl citas iespējas...


Nu es tak par to arī runāju. Tas vārsts var arī strēgt un čakarēties? Tātad tam ir vairākas pozicījas.
Offline
Anc1rejs
23. Jun 2015, 22:56 #28429

Kopš: 07. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 348

Braucu ar: e28


23 Jun 2015, 22:37:43 Misterstvisters rakstīja:

23 Jun 2015, 20:25:23 Anc1rejs rakstīja:

23 Jun 2015, 19:09:40 Misterstvisters rakstīja:
Apgriezieni sāk staigāt, nokrīt, tad ceļas, tad, liekas, ar krituma inerci arī noslāpst.


ķerās TG regulators? un tad vēl citas iespējas...


Nu es tak par to arī runāju. Tas vārsts var arī strēgt un čakarēties? Tātad tam ir vairākas pozicījas.


nē nu joba*s motors, tā kā mainoties slodzei (gaismas ieslēdzot, pagriežot stūri), motoram būtu const apgr,nepieciešams TG reg,kurš ,pieaugot slodzei, dod iekšā vairāk gaisa. Tas ka tev TG'tā motors dročijās ,var nozīmēt to ka vārsts ķerās ,vai arī kāda cita iemesla dēļ mot elektr nevar dabūt nepieciešamos apgr. un tur iemeslu var būt dah*ja un vairāk, tāpēc beidz p*sties un aizbrauc uz norm servisu (protams ja ir kāposts )
Offline
Anc1rejs
23. Jun 2015, 22:59 #28430

Kopš: 07. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 348

Braucu ar: e28


23 Jun 2015, 22:27:33 knapais rakstīja:
Hello visiem un piecīgu līgošanu!

Mans e36 323 ir pilnīgā pālī....

Karoča problēma tāda.

*Vienā dienā autiņam rūcot bija kaut kāda skaņa (klikšķis vai kas tamlīdzīgs) un parādījās tāda šņācoša skaņa pie ieplūdes kolektora kaut kur zem viņa. Bet apgriezieni turas normali, iet normāli - nekas itkā nemainas. (nez vai tur kaut kur rauj gaisu iekšā vai pūš garām un vai tas vispār saistīts ar dzeses problēmu un klimata....)

*Tad vel bija problēma ar klimatu (nepūta siltu gaisu) nomainīju klimata bloku - uz vietas stāvot tukšgaitā pūš siltu, bet braucot vai uz vietas turot apgriezienus ap 2000rpm salonā pūš remdenu vēsu gaisu.

*Zūd antifreez (ārā nekur netek)

*Pa pilsētu braukājot viss ok temperatūra turas uz 90° kad piestāj paskatīties līmeni tad līmenis nokrities, bet kad griež vaļā korķi līmenis ceļas (antifreez)

*taču kad mauc pa šoseju kādus 30-40km uz 90-100km/h tad gan temperatūra dzinējam sāk celties virs 90°

*ā un kad motors ir auksts tad 0° līdz 90°temp viņš super ātri uzkāpj braucot apmēram 4min un ir 90°

*uz vietas rūcinot ~1h temperatūra turas 90° un el.ventilātors neslēdzas iekšā, bet nevāras arī....

*A ja uz vietas stāvot uzsilst līdz 90° un tad kādu brīdi pagāzē vai vnk patur 2000-2500rpm tad ar temeratūra aiziet pāri 90°, bet atmetot gāzi temperatūra dažu sec. laikā nokrīt līdz normālai...

*termostats darbojas un pa lielo loku arī palaiž

Kas te varētu būt pie vainas? Negribas kat kā visu pēc kārtas mainīt...


galvā plaisa (ja saki ka zūd antifrīzs, kaut arī tavām spējām noteikt "teci" es galīgi neticu), bet ja uz vietas temp ok,bet braucot pa štrāsi karst,tad varētu būt radiātors ciet
Offline
knapais
23. Jun 2015, 23:09 #28431

Kopš: 10. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 94

Braucu ar: np300,e46


23 Jun 2015, 22:59:28 Anc1rejs rakstīja:

23 Jun 2015, 22:27:33 knapais rakstīja:
Hello visiem un piecīgu līgošanu!

Mans e36 323 ir pilnīgā pālī....

Karoča problēma tāda.

*Vienā dienā autiņam rūcot bija kaut kāda skaņa (klikšķis vai kas tamlīdzīgs) un parādījās tāda šņācoša skaņa pie ieplūdes kolektora kaut kur zem viņa. Bet apgriezieni turas normali, iet normāli - nekas itkā nemainas. (nez vai tur kaut kur rauj gaisu iekšā vai pūš garām un vai tas vispār saistīts ar dzeses problēmu un klimata....)

*Tad vel bija problēma ar klimatu (nepūta siltu gaisu) nomainīju klimata bloku - uz vietas stāvot tukšgaitā pūš siltu, bet braucot vai uz vietas turot apgriezienus ap 2000rpm salonā pūš remdenu vēsu gaisu.

*Zūd antifreez (ārā nekur netek)

*Pa pilsētu braukājot viss ok temperatūra turas uz 90° kad piestāj paskatīties līmeni tad līmenis nokrities, bet kad griež vaļā korķi līmenis ceļas (antifreez)

*taču kad mauc pa šoseju kādus 30-40km uz 90-100km/h tad gan temperatūra dzinējam sāk celties virs 90°

*ā un kad motors ir auksts tad 0° līdz 90°temp viņš super ātri uzkāpj braucot apmēram 4min un ir 90°

*uz vietas rūcinot ~1h temperatūra turas 90° un el.ventilātors neslēdzas iekšā, bet nevāras arī....

*A ja uz vietas stāvot uzsilst līdz 90° un tad kādu brīdi pagāzē vai vnk patur 2000-2500rpm tad ar temeratūra aiziet pāri 90°, bet atmetot gāzi temperatūra dažu sec. laikā nokrīt līdz normālai...

*termostats darbojas un pa lielo loku arī palaiž

Kas te varētu būt pie vainas? Negribas kat kā visu pēc kārtas mainīt...


galvā plaisa (ja saki ka zūd antifrīzs, kaut arī tavām spējām noteikt "teci" es galīgi neticu), bet ja uz vietas temp ok,bet braucot pa štrāsi karst,tad varētu būt radiātors ciet


Nu kā vakar piegāzu aukstam līmeni... nobraucu ~60km pa pilsētu, temeratūra nekāpa.

Šodien no rīta skatos līmesnis pa 8 svītrām (uz radiātora) zemāks aukstam dzinējam... Auto stāv uz betona grīdas un tur viss saus, visas trubas sausas, nekur tur nespiež garām.
Pieleju līmeni. braucu pa štrāsi un temperatūra uzkāpa augstāk, bet super ātri nokrita uz normālu. Braucot atpakaļ ~60km/h temperatūra nekāpa uz augšu...

Blīve nevarētu būt izbeigusies? (balti dūmi nav)
Offline
kexxx
24. Jun 2015, 10:10 #28432

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:

drošības pēc pačamdi salonā apšuvumi zem tepiķīšiem, bija prikols mainot lupatu tepiķīšus- paņemu rokās, a jams pilns sasūcies ar antifrīzu


EDIT: un pirms par temperatūrām satraukties, vajadzētu pārliecināties, ka temp devējs pareizi strādā, arī bija prikols, ka temp kāpa pāri 110, lai gan reāli bija tik pie simtiņa- nomainīju devēju un viss OK...

[ Šo ziņu laboja kexxx, 24 Jun 2015, 10:14:14 ]

Offline
knapais
24. Jun 2015, 12:46 #28433

Kopš: 10. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 94

Braucu ar: np300,e46


24 Jun 2015, 10:10:22 kexxx rakstīja:
drošības pēc pačamdi salonā apšuvumi zem tepiķīšiem, bija prikols mainot lupatu tepiķīšus- paņemu rokās, a jams pilns sasūcies ar antifrīzu


EDIT: un pirms par temperatūrām satraukties, vajadzētu pārliecināties, ka temp devējs pareizi strādā, arī bija prikols, ka temp kāpa pāri 110, lai gan reāli bija tik pie simtiņa- nomainīju devēju un viss OK...


Pačekošu. Vienīgi ja salonā tecēja antifreez tad laikam logi svīda ciet...

a ja pie pc piemet tačku tad kompis arī pēc tā paša devēja rāda temeratūru pēc kura viņš rāda panelī?
Offline
kexxx
24. Jun 2015, 12:50 #28434

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


24 Jun 2015, 12:46:56 knapais rakstīja:

24 Jun 2015, 10:10:22 kexxx rakstīja:
drošības pēc pačamdi salonā apšuvumi zem tepiķīšiem, bija prikols mainot lupatu tepiķīšus- paņemu rokās, a jams pilns sasūcies ar antifrīzu


EDIT: un pirms par temperatūrām satraukties, vajadzētu pārliecināties, ka temp devējs pareizi strādā, arī bija prikols, ka temp kāpa pāri 110, lai gan reāli bija tik pie simtiņa- nomainīju devēju un viss OK...


Pačekošu. Vienīgi ja salonā tecēja antifreez tad laikam logi svīda ciet...

a ja pie pc piemet tačku tad kompis arī pēc tā paša devēja rāda temeratūru pēc kura viņš rāda panelī?


par logu svīšanu grūti teikt, iespējams, tas atkārīgs no tā, kurā vietā ir sūce... man nekas nesvīda, jo tecēja pirms salona radiatora (tas gan nebija bmw)

jā, kompis rādīs pēc tā paša devēja, bet kompja rādījums vismaz ir vienāds ar faktisko devēja uzrādīto temperatūru, panelis tur vēl ievieš savas korekcijas...
Offline
knapais
24. Jun 2015, 13:09 #28435

Kopš: 10. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 94

Braucu ar: np300,e46


24 Jun 2015, 12:50:16 kexxx rakstīja:

24 Jun 2015, 12:46:56 knapais rakstīja:

24 Jun 2015, 10:10:22 kexxx rakstīja:
drošības pēc pačamdi salonā apšuvumi zem tepiķīšiem, bija prikols mainot lupatu tepiķīšus- paņemu rokās, a jams pilns sasūcies ar antifrīzu


EDIT: un pirms par temperatūrām satraukties, vajadzētu pārliecināties, ka temp devējs pareizi strādā, arī bija prikols, ka temp kāpa pāri 110, lai gan reāli bija tik pie simtiņa- nomainīju devēju un viss OK...


Pačekošu. Vienīgi ja salonā tecēja antifreez tad laikam logi svīda ciet...

a ja pie pc piemet tačku tad kompis arī pēc tā paša devēja rāda temeratūru pēc kura viņš rāda panelī?


par logu svīšanu grūti teikt, iespējams, tas atkārīgs no tā, kurā vietā ir sūce... man nekas nesvīda, jo tecēja pirms salona radiatora (tas gan nebija bmw)

jā, kompis rādīs pēc tā paša devēja, bet kompja rādījums vismaz ir vienāds ar faktisko devēja uzrādīto temperatūru, panelis tur vēl ievieš savas korekcijas...


Nu grīda sausa... Šodien šķidrums daudz maz līmenī vel turas...

Parūcināšu pieslēgtu pie pc paskatīšu ko tas rāda...


Ā un kad rūc mašīna tad ja atskrūve korķi radiātoram var redzēt kaut kādas izmaiņas ar šķidrumu (cirkulāciju)? Spaidot trubas tur vismaz kaut kāda stūrūkla nāk pie radiātora korķa izplešanās traukā... A kad rūc tad tur viss tas šķidrums mierīgs un kamēr korķi nerauj vaļā tikmēr tas līmenis nokrities

[ Šo ziņu laboja knapais, 24 Jun 2015, 13:14:26 ]

Offline
kexxx
24. Jun 2015, 13:15 #28436

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:

kad rūc, nekādu šķidruma cirkulāciju nevienam no saviem drapakiem neesmu novērojis
līmeņa izmaiņa visticamāk ir tāpēc, ka strādājošam motoram sistēmā ir spiediens, tādēļ visas šļaukas nedaudz uzpūšas un tāpēc līmenis zemāks- kad trauku atver, spiediens nokrītas, šļaukas savelkas un līmenis bik paceļas...
Offline
kexxx
24. Jun 2015, 13:18 #28437

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:

pamēģini sveces izskrūvēt un apskatīties- ja kādā cilindrā/-os nāk šķidrums, svecei/-ēm vajadzētu būt savādākā krāsā...

EDIT- eļļas līmenis nepieaug?

[ Šo ziņu laboja kexxx, 24 Jun 2015, 13:19:43 ]

Offline
knapais
24. Jun 2015, 13:23 #28438

Kopš: 10. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 94

Braucu ar: np300,e46


24 Jun 2015, 13:18:45 kexxx rakstīja:
pamēģini sveces izskrūvēt un apskatīties- ja kādā cilindrā/-os nāk šķidrums, svecei/-ēm vajadzētu būt savādākā krāsā...

EDIT- eļļas līmenis nepieaug?


Eļļu nessen mainīju ~500km atpakaļ. Līmenis kāds bija tāds ir... Zem eļļas korķa ar nekas nav parādījies...

un antifreez zaļš.

[ Šo ziņu laboja knapais, 24 Jun 2015, 13:28:19 ]

Offline
knapais
24. Jun 2015, 14:14 #28439

Kopš: 10. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 94

Braucu ar: np300,e46


24 Jun 2015, 13:23:53 knapais rakstīja:

24 Jun 2015, 13:18:45 kexxx rakstīja:
pamēģini sveces izskrūvēt un apskatīties- ja kādā cilindrā/-os nāk šķidrums, svecei/-ēm vajadzētu būt savādākā krāsā...

EDIT- eļļas līmenis nepieaug?


Eļļu nessen mainīju ~500km atpakaļ. Līmenis kāds bija tāds ir... Zem eļļas korķa ar nekas nav parādījies...

un antifreez zaļš.


piemetu pie pc.

nu uz vietas bik pagāzējot aizgāja pāri 90° aizleca gandrīz pat līdz sarkanajam (dažu sec laikā) un pc rādija 99°

Bet tas ventilātors ar nerubijas iekšā...
Un protams kad dod gāzīti tad salonā siltumu nepūš...
Offline
kexxx
24. Jun 2015, 14:21 #28440

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


24 Jun 2015, 14:14:25 knapais rakstīja:

24 Jun 2015, 13:23:53 knapais rakstīja:

24 Jun 2015, 13:18:45 kexxx rakstīja:
pamēģini sveces izskrūvēt un apskatīties- ja kādā cilindrā/-os nāk šķidrums, svecei/-ēm vajadzētu būt savādākā krāsā...

EDIT- eļļas līmenis nepieaug?


Eļļu nessen mainīju ~500km atpakaļ. Līmenis kāds bija tāds ir... Zem eļļas korķa ar nekas nav parādījies...

un antifreez zaļš.


piemetu pie pc.

nu uz vietas bik pagāzējot aizgāja pāri 90° aizleca gandrīz pat līdz sarkanajam (dažu sec laikā) un pc rādija 99°

Bet tas ventilātors ar nerubijas iekšā...
Un protams kad dod gāzīti tad salonā siltumu nepūš...


nez, vismaz man neliekas, ka ar temperatūrām būtu kaut kas krimināls... ja motora temp 99, tad radiatorā gan jau ap 90 un karlsons parasti slēdzas, kad RADIATORĀ šķidruma temp ir ~95... precīzi grādi, protams, atkarīgi no katra auto...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo