Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 242 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW X sērija » X5 E53 (2000-2007)

Tēma: X5 E53

AutorsZiņojums
Fandulis
09. Aug 2016, 11:27 #2841

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13367

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Normāli, jau neviens atbildēt nevar, sākumā huiņu jāuzraksta, tad pamācošu tekstu ar brūno degunu.

Lab poh, tāpat infu savākšu. Visi brauc ar bmw tikai neviens neko nezin, tāpat kā audistailā, palasīju tur textus, nu tas pats bērnudārzs, visi brauc gandrīz ar raķetēm, bet pa specifiskiem modeļiem neviens neko nezin
Offline
Fandulis
09. Aug 2016, 11:34 #2842

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13367

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Nu tad es savā audī esmu iebāzis hadenē arī ~1500, ja rēķina ar darbu kakta servisā, bet ja mollerā, tad tikai kondiķa ģenerātors ar maiņu man izmaksāja 1600 Tur pa gadu tāds kosmoss, ka psc.

Iespējams ir citi, dārgāki remonti is'iem, kuri nav saistīti ar riepu maiņu un magnetolu, man tie tā kā vairāk interesē.

[ Šo ziņu laboja Fandulis, 09 Aug 2016, 11:35:29 ]

Offline
Gato_jurko
09. Aug 2016, 11:38 #2843

Kopš: 03. Apr 2016

Ziņojumi: 701

Braucu ar:

❤ Eiroskeptiķu Rīcības Partija, Putins un Ždanoka ❤


09 Aug 2016, 11:34:46 @Fandulis rakstīja:
Nu tad es savā audī esmu iebāzis hadenē arī ~1500, ja rēķina ar darbu kakta servisā, bet ja mollerā, tad tikai kondiķa ģenerātors ar maiņu man izmaksāja 1600 Tur pa gadu tāds kosmoss, ka psc.

Iespējams ir citi, dārgāki remonti is'iem, kuri nav saistīti ar riepu maiņu un magnetolu, man tie tā kā vairāk interesē.

Esmu priecigs par Tevi, ka rūpējies par savu auto! Daudzi ir skopi vai nevar atļauties, bet braukt grib ar lepnu autiņu!

-----------------
36 reizes banots, bet es turpinu reģistrēt jaunus nikus un rakstīt sūdu. Gribu dzīvot Krievijā!
Offline
e34
09. Aug 2016, 11:46 #2844

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 4014

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL


09 Aug 2016, 11:38:21 @Gato_jurko rakstīja:

09 Aug 2016, 11:34:46 @Fandulis rakstīja:
Nu tad es savā audī esmu iebāzis hadenē arī ~1500, ja rēķina ar darbu kakta servisā, bet ja mollerā, tad tikai kondiķa ģenerātors ar maiņu man izmaksāja 1600 Tur pa gadu tāds kosmoss, ka psc.

Iespējams ir citi, dārgāki remonti is'iem, kuri nav saistīti ar riepu maiņu un magnetolu, man tie tā kā vairāk interesē.

Esmu priecigs par Tevi, ka rūpējies par savu auto! Daudzi ir skopi vai nevar atļauties, bet braukt grib ar lepnu autiņu!


Bet paskaidro kādas sprauslas tu mainīji tam 4.6is un kapēc?
Offline
gintc
09. Aug 2016, 14:04 #2845

Kopš: 10. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2298

Braucu ar: X5 4.0d, e90 330i, E36 330i, F650GS Dakar, CF1000

Gato_jurko te pārspīlē visu 100x
e53 jau nu sen vairs nav nekas ipaš!

es piekare lieku 99% lemforder un tādus ciparus piekarē nu galīgi nevaru salasīt!

Offline
Gato_jurko
09. Aug 2016, 21:36 #2846

Kopš: 03. Apr 2016

Ziņojumi: 701

Braucu ar:

❤ Eiroskeptiķu Rīcības Partija, Putins un Ždanoka ❤


09 Aug 2016, 14:04:21 @gintc rakstīja:
Gato_jurko te pārspīlē visu 100x
e53 jau nu sen vairs nav nekas ipaš!

es piekare lieku 99% lemforder un tādus ciparus piekarē nu galīgi nevaru salasīt!




Īpašs nav, bet cenas ir augstas tā vai tā! Žēl neesmu màjās...nobildētu tāmi!
Runa nav tikai par piekari! Ja grib mašīnu uzturēt gandrīz ideāli, izmaksas ir lielas, bet ja brauc ar lisām riepām un grabošām reikām, tad kādam 100% pārspīlēju! Man ir x5 un es zinu cik tajā esmu ieguldījis!

-----------------
36 reizes banots, bet es turpinu reģistrēt jaunus nikus un rakstīt sūdu. Gribu dzīvot Krievijā!
Offline
ilmars4998
09. Aug 2016, 21:46 #2847

Kopš: 28. Nov 2008

No: Cēsis

Ziņojumi: 1468

Braucu ar: XY-28

Nemīz, viens te e-39 dīzeļkūtī arī bija iekrāmējis 5 vai 6k, pa pusotru gadu (laikam).

[ Šo ziņu laboja ilmars4998, 09 Aug 2016, 21:46:49 ]

Offline
_Eddy_
09. Aug 2016, 21:48 #2848

Kopš: 13. Feb 2008

Ziņojumi: 1672

Braucu ar: wrx sti typeR 00', octavia RS AWD 22’


09 Aug 2016, 11:38:21 @Gato_jurko rakstīja:

09 Aug 2016, 11:34:46 @Fandulis rakstīja:
Nu tad es savā audī esmu iebāzis hadenē arī ~1500, ja rēķina ar darbu kakta servisā, bet ja mollerā, tad tikai kondiķa ģenerātors ar maiņu man izmaksāja 1600 Tur pa gadu tāds kosmoss, ka psc.

Iespējams ir citi, dārgāki remonti is'iem, kuri nav saistīti ar riepu maiņu un magnetolu, man tie tā kā vairāk interesē.

Esmu priecigs par Tevi, ka rūpējies par savu auto! Daudzi ir skopi vai nevar atļauties, bet braukt grib ar lepnu autiņu!

E53 bija lepns auto pirms 20 gadiem, pamostaties ljaudis. Iegruust taadaa shrotaa 1500€ remontos ir stulbuma kalngals
Offline
Chainsaw
09. Aug 2016, 21:51 #2849

Kopš: 28. Oct 2006

Ziņojumi: 6497

Braucu ar: trimmeri

ja salīdzina viena gada tayatu un e53 tad tas ir pizģets, tayatā visas detaļas oriģinālās un ar 200 eur var salabot visu kas vien galvā ienāk, es e53 pēc 1000 eur tikai knapi iesildījos, pēc kārtējā servisa apmeklējuma kad likās, ka hadenē viss ok vēl 350 eur izpeldēja
Offline
Ridlihs
09. Aug 2016, 22:02 #2850

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku


09 Aug 2016, 21:46:25 @ilmars4998 rakstīja:
Nemīz, viens te e-39 dīzeļkūtī arī bija iekrāmējis 5 vai 6k, pa pusotru gadu (laikam).


jo viņam iesmērēja Rumbulā pilnīgāko šrotu
Offline
oshels638
09. Aug 2016, 22:02 #2851

Kopš: 19. Oct 2007

Ziņojumi: 392

Braucu ar: X5

Gadu atpakaļ arī ap 2000 ieliku iepriekšējā e53, bet nu tas bija kopā par visu pārlasītu hadeni, (lielākā daļa lemforder) restaurēta stūres reika, jauns stūres sūknis, jaunas visas cetras bosch zondes, pārbūveta gazes iekarta ar jaunu balonu, reduktoru, u.t.t. Biju paņēmis sagurušu eksemplāru pa tiešām ļoti saldu cenu un zināju, ka būs daudz jāieliek, bet ņemot vērā ieguldīto vēl nebija sasniegts tirgus cena un ieguvu jau pārlasītu un samērā labu ixu, kas bija labaks par vidējo lv pieejamo pirmo gadu e53.
Bet tai ciparā liekas samainīju pusi auto.
Offline
Ridlihs
09. Aug 2016, 22:03 #2852

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku


09 Aug 2016, 21:36:55 @Gato_jurko rakstīja:
Ja grib mašīnu uzturēt gandrīz ideāli, izmaksas ir lielas


tieši tā
Offline
Ridlihs
09. Aug 2016, 22:11 #2853

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku


09 Aug 2016, 21:48:04 @_Eddy_ rakstīja:

E53 bija lepns auto pirms 20 gadiem, pamostaties ljaudis. Iegruust taadaa shrotaa 1500€ remontos ir stulbuma kalngals


kāda starpība vai bija lepns vai kas tur vēl? jābrauc ar to kas patīk. man bija pēc tiešām laba, smuka, pilna e39 labs e65, atliektiem galiem izbraucies esu ar visādiem e60 (ok, izņēmums bija te viena powerista pēdējā metiena 535d e60, nu tas ir ) , pēc tā visa, liekot roku uz sirds varu teikt, ka vismaz priekš manis e39 vai e53 ir ideāls auto. Un ar tiem arī braukšu kamēr būs vien dabūjami. neesu ar efkām izbraucies tā kārtīgi, lai pilnvērtīgi salīdzinātu, bet nu e65, e60, e90 toč redzēt negribu vairāk
Offline
oshels638
09. Aug 2016, 22:38 #2854

Kopš: 19. Oct 2007

Ziņojumi: 392

Braucu ar: X5


09 Aug 2016, 22:11:20 @Ridlihs rakstīja:

09 Aug 2016, 21:48:04 @_Eddy_ rakstīja:

E53 bija lepns auto pirms 20 gadiem, pamostaties ljaudis. Iegruust taadaa shrotaa 1500€ remontos ir stulbuma kalngals


kāda starpība vai bija lepns vai kas tur vēl? jābrauc ar to kas patīk. man bija pēc tiešām laba, smuka, pilna e39 labs e65, atliektiem galiem izbraucies esu ar visādiem e60 (ok, izņēmums bija te viena powerista pēdējā metiena 535d e60, nu tas ir ) , pēc tā visa, liekot roku uz sirds varu teikt, ka vismaz priekš manis e39 vai e53 ir ideāls auto. Un ar tiem arī braukšu kamēr būs vien dabūjami. neesu ar efkām izbraucies tā kārtīgi, lai pilnvērtīgi salīdzinātu, bet nu e65, e60, e90 toč redzēt negribu vairāk

+++
Arī izmēģināju variantus dažādus, bet e39, e53 kaut kā vairāk piesaista, līdz ar ko atgriezos pie e53. E60, e90 paudze kaut kā īsti neuzrunāja, nezinu vai trāpījās ne pārāk labi vai kā, bet nu nejutos kā savā auto, vienīgi mersis w211 vēl pabraukājot nezinu pat kapēc bet iepatikās.
Offline
Ridlihs
09. Aug 2016, 23:24 #2855

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku

šobrīd varu nu jau pēc savas pieredzes 100% apgalvot, ka pēc e39, e38, e53 BMW ir sākuši konkrēti regresēt kvalitātē. Patiesībā ar laiku jāapdomā pēdējo gadu e39 un e53 iepirkšana, lai kādu laiku vēl var pārvietoties ar baudu
Offline
Asch
09. Aug 2016, 23:36 #2856

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4290

Braucu ar:


09 Aug 2016, 21:51:37 @Chainsaw rakstīja:
ja salīdzina viena gada tayatu un e53 tad tas ir pizģets, tayatā visas detaļas oriģinālās un ar 200 eur var salabot visu kas vien galvā ienāk, es e53 pēc 1000 eur tikai knapi iesildījos, pēc kārtējā servisa apmeklējuma kad likās, ka hadenē viss ok vēl 350 eur izpeldēja

Cienitais, pec tik skaliem vardiem, es gribetu zinat to Tajatas modela vardu
Offline
Asch
09. Aug 2016, 23:37 #2857

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4290

Braucu ar:


09 Aug 2016, 23:24:39 @Ridlihs rakstīja:
šobrīd varu nu jau pēc savas pieredzes 100% apgalvot, ka pēc e39, e38, e53 BMW ir sākuši konkrēti regresēt kvalitātē. Patiesībā ar laiku jāapdomā pēdējo gadu e39 un e53 iepirkšana, lai kādu laiku vēl var pārvietoties ar baudu

Ne a velti tulit e70 bus jau nokeris e53 cenas zina. Un nabaga perekupiem jadoma, ka to biznesu tagad samanit
Offline
Ridlihs
09. Aug 2016, 23:43 #2858

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku

es beidzot saprotu kāpēc e53 3.0d var maksāt pat 11-13 pakas kur nu kāds 4.8 is un kāpēc e39 var 6 pakas maksāt nu protams pie nosacījuma, ka stāvoklis un komplektācija ir adekvāta tai summai.
Offline
Asch
10. Aug 2016, 00:04 #2859

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4290

Braucu ar:


09 Aug 2016, 23:43:10 @Ridlihs rakstīja:
es beidzot saprotu kāpēc e53 3.0d var maksāt pat 11-13 pakas kur nu kāds 4.8 is un kāpēc e39 var 6 pakas maksāt nu protams pie nosacījuma, ka stāvoklis un komplektācija ir adekvāta tai summai.

Baigi negribetu tagad pacelt perekupus sparnos, bet reali vecie aparati, kas dzivi, ir galvastiesu augstaki par pirmajiem gadiem no jauno modelu versijam
Offline
Luciferz
10. Aug 2016, 00:07 #2860

Kopš: 26. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2333

Braucu ar: G63 | S63 | W108 | 8er | Vespa


10 Aug 2016, 00:04:25 @Asch rakstīja:

09 Aug 2016, 23:43:10 @Ridlihs rakstīja:
es beidzot saprotu kāpēc e53 3.0d var maksāt pat 11-13 pakas kur nu kāds 4.8 is un kāpēc e39 var 6 pakas maksāt nu protams pie nosacījuma, ka stāvoklis un komplektācija ir adekvāta tai summai.

Baigi negribetu tagad pacelt perekupus sparnos, bet reali vecie aparati, kas dzivi, ir galvastiesu augstaki par pirmajiem gadiem no jauno modelu versijam


taisniiba.

-----------------
nekāda zobupasta neaizsargā zobus tik labi, kā laikā apmaksāti rēķini
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo