Online
Pašreiz BMWPower skatās 242 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: X5 E53
Autors | Ziņojums |
Fandulis | 09. Aug 2016, 11:27 |
#2841
|
| Kopš: 29. Nov 2004
Ziņojumi: 13367
Braucu ar: sipisnīku pi vuškom
| Normāli, jau neviens atbildēt nevar, sākumā huiņu jāuzraksta, tad pamācošu tekstu ar brūno degunu.
Lab poh, tāpat infu savākšu. Visi brauc ar bmw tikai neviens neko nezin, tāpat kā audistailā, palasīju tur textus, nu tas pats bērnudārzs, visi brauc gandrīz ar raķetēm, bet pa specifiskiem modeļiem neviens neko nezin | Offline | | |
Fandulis | 09. Aug 2016, 11:34 |
#2842
|
| Kopš: 29. Nov 2004
Ziņojumi: 13367
Braucu ar: sipisnīku pi vuškom
| Nu tad es savā audī esmu iebāzis hadenē arī ~1500, ja rēķina ar darbu kakta servisā, bet ja mollerā, tad tikai kondiķa ģenerātors ar maiņu man izmaksāja 1600 Tur pa gadu tāds kosmoss, ka psc.
Iespējams ir citi, dārgāki remonti is'iem, kuri nav saistīti ar riepu maiņu un magnetolu, man tie tā kā vairāk interesē.[ Šo ziņu laboja Fandulis, 09 Aug 2016, 11:35:29 ] | Offline | | |
Gato_jurko | 09. Aug 2016, 11:38 |
#2843
|
| Kopš: 03. Apr 2016
Ziņojumi: 701
Braucu ar:
❤ Eiroskeptiķu Rīcības Partija, Putins un Ždanoka ❤
|
09 Aug 2016, 11:34:46 @Fandulis rakstīja:
Nu tad es savā audī esmu iebāzis hadenē arī ~1500, ja rēķina ar darbu kakta servisā, bet ja mollerā, tad tikai kondiķa ģenerātors ar maiņu man izmaksāja 1600 Tur pa gadu tāds kosmoss, ka psc.
Iespējams ir citi, dārgāki remonti is'iem, kuri nav saistīti ar riepu maiņu un magnetolu, man tie tā kā vairāk interesē.
Esmu priecigs par Tevi, ka rūpējies par savu auto! Daudzi ir skopi vai nevar atļauties, bet braukt grib ar lepnu autiņu!
----------------- 36 reizes banots, bet es turpinu reģistrēt jaunus nikus un rakstīt sūdu. Gribu dzīvot Krievijā! | Offline | | |
e34 | 09. Aug 2016, 11:46 |
#2844
|
| Kopš: 11. Feb 2004
Ziņojumi: 4014
Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL
|
09 Aug 2016, 11:38:21 @Gato_jurko rakstīja:
09 Aug 2016, 11:34:46 @Fandulis rakstīja:
Nu tad es savā audī esmu iebāzis hadenē arī ~1500, ja rēķina ar darbu kakta servisā, bet ja mollerā, tad tikai kondiķa ģenerātors ar maiņu man izmaksāja 1600 Tur pa gadu tāds kosmoss, ka psc.
Iespējams ir citi, dārgāki remonti is'iem, kuri nav saistīti ar riepu maiņu un magnetolu, man tie tā kā vairāk interesē.
Esmu priecigs par Tevi, ka rūpējies par savu auto! Daudzi ir skopi vai nevar atļauties, bet braukt grib ar lepnu autiņu!
Bet paskaidro kādas sprauslas tu mainīji tam 4.6is un kapēc? | Offline | | |
gintc | 09. Aug 2016, 14:04 |
#2845
|
| Kopš: 10. Apr 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 2298
Braucu ar: X5 4.0d, e90 330i, E36 330i, F650GS Dakar, CF1000
| Gato_jurko te pārspīlē visu 100x
e53 jau nu sen vairs nav nekas ipaš!
es piekare lieku 99% lemforder un tādus ciparus piekarē nu galīgi nevaru salasīt!
| Offline | | |
Gato_jurko | 09. Aug 2016, 21:36 |
#2846
|
| Kopš: 03. Apr 2016
Ziņojumi: 701
Braucu ar:
❤ Eiroskeptiķu Rīcības Partija, Putins un Ždanoka ❤
|
09 Aug 2016, 14:04:21 @gintc rakstīja:
Gato_jurko te pārspīlē visu 100x
e53 jau nu sen vairs nav nekas ipaš!
es piekare lieku 99% lemforder un tādus ciparus piekarē nu galīgi nevaru salasīt!
Īpašs nav, bet cenas ir augstas tā vai tā! Žēl neesmu màjās...nobildētu tāmi!
Runa nav tikai par piekari! Ja grib mašīnu uzturēt gandrīz ideāli, izmaksas ir lielas, bet ja brauc ar lisām riepām un grabošām reikām, tad kādam 100% pārspīlēju! Man ir x5 un es zinu cik tajā esmu ieguldījis!
----------------- 36 reizes banots, bet es turpinu reģistrēt jaunus nikus un rakstīt sūdu. Gribu dzīvot Krievijā! | Offline | | |
ilmars4998 | 09. Aug 2016, 21:46 |
#2847
|
| Kopš: 28. Nov 2008
No: Cēsis
Ziņojumi: 1468
Braucu ar: XY-28
| Nemīz, viens te e-39 dīzeļkūtī arī bija iekrāmējis 5 vai 6k, pa pusotru gadu (laikam). [ Šo ziņu laboja ilmars4998, 09 Aug 2016, 21:46:49 ] | Offline | | |
_Eddy_ | 09. Aug 2016, 21:48 |
#2848
|
| Kopš: 13. Feb 2008
Ziņojumi: 1672
Braucu ar: wrx sti typeR 00', octavia RS AWD 22’
|
09 Aug 2016, 11:38:21 @Gato_jurko rakstīja:
09 Aug 2016, 11:34:46 @Fandulis rakstīja:
Nu tad es savā audī esmu iebāzis hadenē arī ~1500, ja rēķina ar darbu kakta servisā, bet ja mollerā, tad tikai kondiķa ģenerātors ar maiņu man izmaksāja 1600 Tur pa gadu tāds kosmoss, ka psc.
Iespējams ir citi, dārgāki remonti is'iem, kuri nav saistīti ar riepu maiņu un magnetolu, man tie tā kā vairāk interesē.
Esmu priecigs par Tevi, ka rūpējies par savu auto! Daudzi ir skopi vai nevar atļauties, bet braukt grib ar lepnu autiņu!
E53 bija lepns auto pirms 20 gadiem, pamostaties ljaudis. Iegruust taadaa shrotaa 1500€ remontos ir stulbuma kalngals | Offline | | |
|
Chainsaw | 09. Aug 2016, 21:51 |
#2849
|
| Kopš: 28. Oct 2006
Ziņojumi: 6497
Braucu ar: trimmeri
| ja salīdzina viena gada tayatu un e53 tad tas ir pizģets, tayatā visas detaļas oriģinālās un ar 200 eur var salabot visu kas vien galvā ienāk, es e53 pēc 1000 eur tikai knapi iesildījos, pēc kārtējā servisa apmeklējuma kad likās, ka hadenē viss ok vēl 350 eur izpeldēja | Offline | | |
Ridlihs | 09. Aug 2016, 22:02 |
#2850
|
| Kopš: 19. Feb 2011
No: Daugavpils
Ziņojumi: 4667
Braucu ar: gandrīz geļiku
|
09 Aug 2016, 21:46:25 @ilmars4998 rakstīja:
Nemīz, viens te e-39 dīzeļkūtī arī bija iekrāmējis 5 vai 6k, pa pusotru gadu (laikam).
jo viņam iesmērēja Rumbulā pilnīgāko šrotu | Offline | | |
oshels638 | 09. Aug 2016, 22:02 |
#2851
|
| Kopš: 19. Oct 2007
Ziņojumi: 392
Braucu ar: X5
| Gadu atpakaļ arī ap 2000 ieliku iepriekšējā e53, bet nu tas bija kopā par visu pārlasītu hadeni, (lielākā daļa lemforder) restaurēta stūres reika, jauns stūres sūknis, jaunas visas cetras bosch zondes, pārbūveta gazes iekarta ar jaunu balonu, reduktoru, u.t.t. Biju paņēmis sagurušu eksemplāru pa tiešām ļoti saldu cenu un zināju, ka būs daudz jāieliek, bet ņemot vērā ieguldīto vēl nebija sasniegts tirgus cena un ieguvu jau pārlasītu un samērā labu ixu, kas bija labaks par vidējo lv pieejamo pirmo gadu e53.
Bet tai ciparā liekas samainīju pusi auto. | Offline | | |
Ridlihs | 09. Aug 2016, 22:03 |
#2852
|
| Kopš: 19. Feb 2011
No: Daugavpils
Ziņojumi: 4667
Braucu ar: gandrīz geļiku
|
09 Aug 2016, 21:36:55 @Gato_jurko rakstīja:
Ja grib mašīnu uzturēt gandrīz ideāli, izmaksas ir lielas
tieši tā | Offline | | |
Ridlihs | 09. Aug 2016, 22:11 |
#2853
|
| Kopš: 19. Feb 2011
No: Daugavpils
Ziņojumi: 4667
Braucu ar: gandrīz geļiku
|
09 Aug 2016, 21:48:04 @_Eddy_ rakstīja:
E53 bija lepns auto pirms 20 gadiem, pamostaties ljaudis. Iegruust taadaa shrotaa 1500€ remontos ir stulbuma kalngals
kāda starpība vai bija lepns vai kas tur vēl? jābrauc ar to kas patīk. man bija pēc tiešām laba, smuka, pilna e39 labs e65, atliektiem galiem izbraucies esu ar visādiem e60 (ok, izņēmums bija te viena powerista pēdējā metiena 535d e60, nu tas ir ) , pēc tā visa, liekot roku uz sirds varu teikt, ka vismaz priekš manis e39 vai e53 ir ideāls auto. Un ar tiem arī braukšu kamēr būs vien dabūjami. neesu ar efkām izbraucies tā kārtīgi, lai pilnvērtīgi salīdzinātu, bet nu e65, e60, e90 toč redzēt negribu vairāk | Offline | | |
oshels638 | 09. Aug 2016, 22:38 |
#2854
|
| Kopš: 19. Oct 2007
Ziņojumi: 392
Braucu ar: X5
|
09 Aug 2016, 22:11:20 @Ridlihs rakstīja:
09 Aug 2016, 21:48:04 @_Eddy_ rakstīja:
E53 bija lepns auto pirms 20 gadiem, pamostaties ljaudis. Iegruust taadaa shrotaa 1500€ remontos ir stulbuma kalngals
kāda starpība vai bija lepns vai kas tur vēl? jābrauc ar to kas patīk. man bija pēc tiešām laba, smuka, pilna e39 labs e65, atliektiem galiem izbraucies esu ar visādiem e60 (ok, izņēmums bija te viena powerista pēdējā metiena 535d e60, nu tas ir ) , pēc tā visa, liekot roku uz sirds varu teikt, ka vismaz priekš manis e39 vai e53 ir ideāls auto. Un ar tiem arī braukšu kamēr būs vien dabūjami. neesu ar efkām izbraucies tā kārtīgi, lai pilnvērtīgi salīdzinātu, bet nu e65, e60, e90 toč redzēt negribu vairāk
+++
Arī izmēģināju variantus dažādus, bet e39, e53 kaut kā vairāk piesaista, līdz ar ko atgriezos pie e53. E60, e90 paudze kaut kā īsti neuzrunāja, nezinu vai trāpījās ne pārāk labi vai kā, bet nu nejutos kā savā auto, vienīgi mersis w211 vēl pabraukājot nezinu pat kapēc bet iepatikās. | Offline | | |
Ridlihs | 09. Aug 2016, 23:24 |
#2855
|
| Kopš: 19. Feb 2011
No: Daugavpils
Ziņojumi: 4667
Braucu ar: gandrīz geļiku
| šobrīd varu nu jau pēc savas pieredzes 100% apgalvot, ka pēc e39, e38, e53 BMW ir sākuši konkrēti regresēt kvalitātē. Patiesībā ar laiku jāapdomā pēdējo gadu e39 un e53 iepirkšana, lai kādu laiku vēl var pārvietoties ar baudu | Offline | | |
Asch | 09. Aug 2016, 23:36 |
#2856
|
| Kopš: 29. Jan 2007
Ziņojumi: 4290
Braucu ar:
|
09 Aug 2016, 21:51:37 @Chainsaw rakstīja:
ja salīdzina viena gada tayatu un e53 tad tas ir pizģets, tayatā visas detaļas oriģinālās un ar 200 eur var salabot visu kas vien galvā ienāk, es e53 pēc 1000 eur tikai knapi iesildījos, pēc kārtējā servisa apmeklējuma kad likās, ka hadenē viss ok vēl 350 eur izpeldēja
Cienitais, pec tik skaliem vardiem, es gribetu zinat to Tajatas modela vardu | Offline | | |
|
Asch | 09. Aug 2016, 23:37 |
#2857
|
| Kopš: 29. Jan 2007
Ziņojumi: 4290
Braucu ar:
|
09 Aug 2016, 23:24:39 @Ridlihs rakstīja:
šobrīd varu nu jau pēc savas pieredzes 100% apgalvot, ka pēc e39, e38, e53 BMW ir sākuši konkrēti regresēt kvalitātē. Patiesībā ar laiku jāapdomā pēdējo gadu e39 un e53 iepirkšana, lai kādu laiku vēl var pārvietoties ar baudu
Ne a velti tulit e70 bus jau nokeris e53 cenas zina. Un nabaga perekupiem jadoma, ka to biznesu tagad samanit | Offline | | |
Ridlihs | 09. Aug 2016, 23:43 |
#2858
|
| Kopš: 19. Feb 2011
No: Daugavpils
Ziņojumi: 4667
Braucu ar: gandrīz geļiku
| es beidzot saprotu kāpēc e53 3.0d var maksāt pat 11-13 pakas kur nu kāds 4.8 is un kāpēc e39 var 6 pakas maksāt nu protams pie nosacījuma, ka stāvoklis un komplektācija ir adekvāta tai summai. | Offline | | |
Asch | 10. Aug 2016, 00:04 |
#2859
|
| Kopš: 29. Jan 2007
Ziņojumi: 4290
Braucu ar:
|
09 Aug 2016, 23:43:10 @Ridlihs rakstīja:
es beidzot saprotu kāpēc e53 3.0d var maksāt pat 11-13 pakas kur nu kāds 4.8 is un kāpēc e39 var 6 pakas maksāt nu protams pie nosacījuma, ka stāvoklis un komplektācija ir adekvāta tai summai.
Baigi negribetu tagad pacelt perekupus sparnos, bet reali vecie aparati, kas dzivi, ir galvastiesu augstaki par pirmajiem gadiem no jauno modelu versijam | Offline | | |
Luciferz | 10. Aug 2016, 00:07 |
#2860
|
| Kopš: 26. Sep 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 2333
Braucu ar: G63 | S63 | W108 | 8er | Vespa
|
10 Aug 2016, 00:04:25 @Asch rakstīja:
09 Aug 2016, 23:43:10 @Ridlihs rakstīja:
es beidzot saprotu kāpēc e53 3.0d var maksāt pat 11-13 pakas kur nu kāds 4.8 is un kāpēc e39 var 6 pakas maksāt nu protams pie nosacījuma, ka stāvoklis un komplektācija ir adekvāta tai summai.
Baigi negribetu tagad pacelt perekupus sparnos, bet reali vecie aparati, kas dzivi, ir galvastiesu augstaki par pirmajiem gadiem no jauno modelu versijam
taisniiba.
----------------- nekāda zobupasta neaizsargā zobus tik labi, kā laikā apmaksāti rēķini
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|