Autors | Ziņojums |
Pauliic | 15. Jul 2018, 17:30 |
#2841
|
|
Kopš: 01. Dec 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 8769
Braucu ar: 10, 101
| ikdienai normāls auto vienigi panelis ir ļoti korejisks + apgaismojums indīgi zils :la-rocca:
----------------- http://www.tero.lv http://www.gridlistes.lv
http://www.izlietne.lv http://www.keyaccount.lv |
Offline | |
|
BigDog24 | 15. Jul 2018, 19:02 |
#2842
|
|
Kopš: 12. Apr 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 831
Braucu ar: dīzeli
|
13 Jul 2018, 23:33:05 @Bubi rakstīja:
Kas ar šiem?
Kad braucu ar Hyundai i40 DCT automātu, viņš uzsāka braucienu ar sitienu, iegooglēju par to DCT- atradu šādu tēmu. Nieka 218 lpp tēmai ar pieredzi, video kā vispār ar to kārbu nevar uzsākt braukt utml. (protams, tēma par citu hyundai modeli, bet domāju, ka tur virkne problēmu kopēja)
Atliku to kārbu uz pāris gadiem, varbūt tagad jauniem jau savesta kārtībā- nezinu. |
Offline | |
|
13lucky | 16. Jul 2018, 09:47 |
#2843
|
|
Kopš: 28. May 2018
Ziņojumi: 629
Braucu ar:
|
13 Jul 2018, 23:33:05 @Bubi rakstīja:
Kas ar šiem?
pa 9000 ar 113 nobraukumu
parasti i30/i40 ir firmu auto ar 100k gadā un eļļas maiņām pa 30-35k
jāmeklē uzmanīgi un jāved uz diagnostiku |
Offline | |
|
smudo | 16. Jul 2018, 11:11 |
#2844
|
|
Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3640
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
| Man viens taksists stāstīja, ka viņa ar pārinieku rekords gada laikā (pa Rīgu) bija 210k, bet vienam citam kolēģu pārim, kas dzīvoja pa maiņām mašīnā, 230k. Daudz km savākušies pa naktīm, braukājot pa klubiem un meklējot klientus uz vietas. Tas boja kādu laiku atpakaļ. Neatceros uzņēmuma nosaukumu, bet viņi ņēma jaunus auto un brauca gadu vai pusotru un tad tirgoja prom.
Pa tēmu - A6 C7 190kW D dzinējs 7 ātrumu S-TRONIC - nepilnos 14 mēnešos, nepilni 18k km. Borta kompis kopš iegādes rāda 5,9 l/100 km (rāda samērā precīzi) un 80% ir pa šoseju, braucot nedaudz ātrāk pa plūsmu. Lieta tikai Neste ProDiesel degviela. Tikko tika otru reizi nomainīta eļļa savā servisā (standartā paredzēti 30k km mainīgais intervāls, kas tiek dinamiski pārrēķināts, ņemot vērā konkrētos braukšanas apstākļus un pēc ziemas pilsētas sastrēgumiem bija nokrities līdz 24k un tagad vasarā braucot garos gabalus, atpakaļ pie 27k). Auto ir S-Line piekare (-30mm pret standarta + stingrākas atsaites), kas ir samērā stingra, bet ar 18 collu ratiem nekaitina par uz bēdīgiem 1. šķiras ceļiem - grantenei ar trepi gan neder Auto līdz kādi 190 paātrinās samērā ātri (viss ir relatīvi, pret ko salīdzina), pēc tam jau paliek gauss, tomēr ražotāja norādīto max ātrumu sasniedz samērā viegli. Braucot pa LV šosejām un nemaz nerunājot pa pilsētu, ir pilnīgi pietiekami, nemaz neprasās čipot. AdBlue jāuzpilda reizi 10k km. S-Tronic strādā ļoti nemanāmi - vienīgā lieta kas nepatīk, ir brīdis, kad lēni tiek ripināts bez slodzes un tajā brīdī uzsākot paātrināties, ir ļoti jūtams, kā tiek saslēgts sajūgs (šim auto ir opcija, ka atsevišķos brīžos, kad nav S kārbas režīms, ripinot tiek atvienots sajūgs). Kad būs pirmā apkope, palūgšu, lai apskatās. Citādi nekādu sūdzību nav.
Pabraucot ar 2018. gada VW ar 7. ātrumu DSG (ar slapjo sajūgu, ko liek jaudīgākajos modeļos), secināju, ka S-Tronic strādā plūdenāk un šķiet, ka slēdzas ātrāk - senāk domāju, ka tās ir tās pašas kārbas, ar dažādiem nosaukumiem, bet izrādās, ka tās ir dažādas kārbas, lai arī darbības princips tas pats. [ Šo ziņu laboja smudo, 18 Jul 2018, 23:43:46 ] |
Offline | |
|
jancuksz | 16. Jul 2018, 12:14 |
#2845
|
|
Kopš: 09. May 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 1687
Braucu ar: ziemas miskasti visu gadu
| Varbūt smagi kļūdos, bet slīpumā tajā brīdī tev būtu vispirms jāaktivizè stāvbremze, un tikai tad jāatlaiž bremžu pedāli. Citādi tiek čakarēta kārba un vienā sliktā reizē paripojot vairs nespēs nofoksēt. |
Offline | |
|
smudo | 16. Jul 2018, 18:24 |
#2846
|
|
Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3640
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
| Jā, tā ir ar to kārbu. Lasīju, ka tas nav labi kārbai un būtu jāpietura bremze, kamēr novec rokas bremzi, bet tā kā lietoju auto hold funkciju, tad ieliekot P, praktiski uzreiz tiek iedarbināta rokas bremze un neērtības tas nerada. Sanāca pabraukt ar Arteon ar 2.0 tsi dzinēju (FWD, arī 140 kW)un S režīmā, kad to auto lieto tā maksimālo spēju robežās, tā kārba šķiet mazāk plūdena, veicot pārslēgšanos uz leju. Toties nenācās novērot iepriekš minēto "problēmu" 2. ātrumu.
Atcerējos vēl pāris lietas kas nepatīk A6 C7: 1) radio antena ir samērā vāja, salīdzinājumā ar visiem citiem auto, ko esmu lietojis un 2) lai arī tas ir gadu vecs auto, "infotainment" tam ir no 2011. gada un to nevar nepamanīt. [ Šo ziņu laboja smudo, 18 Jul 2018, 23:46:21 ] |
Offline | |
|
shibernieks | 16. Jul 2018, 18:53 |
#2847
|
|
Kopš: 12. Aug 2004
Ziņojumi: 5990
Braucu ar:
| Priekš kam ar tādu nobraukumu dīzeli ņemt? 3.0tfsi
Jaunās 8 pakāpju tiptronic kārbas slēdzas ne par kapeiku lēnāk kā dsg. Darbībā man tiptronic viennozīmīgi patīk labāk. |
Offline | |
|
ixers | 16. Jul 2018, 19:04 |
#2848
|
|
Kopš: 29. Jul 2004
No: Ludza
Ziņojumi: 3276
Braucu ar: svešu auto
| Traktoru degvielas lietotāji. Neste parastais un Neste pro dizelis ir to 5 cenut uzl litru starpības vērts? |
Offline | |
|
|
smudo | 16. Jul 2018, 19:06 |
#2849
|
|
Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3640
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
16 Jul 2018, 18:53:50 @shibernieks rakstīja:
Priekš kam ar tādu nobraukumu dīzeli ņemt? 3.0tfsi
Jaunās 8 pakāpju tiptronic kārbas slēdzas ne par kapeiku lēnāk kā dsg. Darbībā man tiptronic viennozīmīgi patīk labāk.
3tfsi jau sen neražo - 2017. gadā sedana virsbūvē no benzīna dzinējiem bija pieejams 1.8tfi un 2.0 tsi un 4.0 V8 S6 versijā. Benzīna dzinējus nevarēja notestēt, jo demo auto bija tikai dīzeļi un papildus vēl nedaudz biedēja bēdu stāsti pat 2.0tsi eļļas ēšanas problēmām, bet nekādi nevarēju saprast, vai tas vēl ir aktuāli arī 2017. gadā. |
Offline | |
|
smudo | 16. Jul 2018, 19:31 |
#2850
|
|
Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3640
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
16 Jul 2018, 19:22:26 @bertons rakstīja:
Powerista razklads par raudi
http://audi-style.lv/forum/topic/81907-audi-q7/page-3
Šis stāsts jau pirms kāda laika te uzpeldēja, kopā ar autora komentāriem - cilvēkam ļoti nepaveicās ar to ķēdes spriegotāja defektu Man kolēģim ir 2016. gada Q7 ar to pašu 3.0tdi ar 272 zs. Nobraucis laikam kādi 60-70k km un pagaidām bez problēmām. |
Offline | |
|
shibernieks | 16. Jul 2018, 22:12 |
#2851
|
|
Kopš: 12. Aug 2004
Ziņojumi: 5990
Braucu ar:
| Esmu vienu dsg nobraucis un virkni dsg vw vai audi braucis. Tagad pašam 8 pakāpju tiptronic. Nu nav viņš lēnāks. Ja ir pa lēnu ieliec dynamic un voala. Es personīgi starpību nejūtu.
Njā un 2tfsi man nepatika ar visiem tiem 250zs. Lai tas auto kustētos dikti apgriezieni jāgriež un tad jau elegance nekāda. Par ekonomiskumu pat nerunājot. |
Offline | |
|
smudo | 18. Jul 2018, 23:50 |
#2852
|
|
Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3640
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
| Palaboju savus iepriekšējos postus par DSG vs S-Tronic, - tās tomēr esot dažādas kārbas, kas arī izskaidro novērotās atšķirības lietojot. |
Offline | |
|
R_S | 30. Jul 2018, 14:09 |
#2853
|
|
Kopš: 08. Jul 2010
No: Jūrmala
Ziņojumi: 776
Braucu ar: nākotnes klasiku
| Kāds var kautko pastāstīt par VW hibrīdiem?
Dīleras atlaide kā demo automašīnai jau iespaidīga.
https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/volksw...t-b8/bnjkdf.html |
Offline | |
|
ezis_ | 30. Jul 2018, 16:12 |
#2854
|
|
Kopš: 13. May 2017
Ziņojumi: 1246
Braucu ar: T@C- R6 un citiem
|
30 Jul 2018, 14:09:09 @raimisE30 rakstīja:
Kāds var kautko pastāstīt par VW hibrīdiem?
Dīleras atlaide kā demo automašīnai jau iespaidīga.
https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/volksw...t-b8/bnjkdf.html
Kuraa vietaa tu tur kautkadu uber atlaidi redzi Tas nav jauns auto, tas ir lietots auto ar 15K noskrejienu registrets gandriz gadu atpakal pa lielam vins tik ari maksa cik par vinu tur prasa. |
Online | |
|
R_S | 30. Jul 2018, 17:58 |
#2855
|
|
Kopš: 08. Jul 2010
No: Jūrmala
Ziņojumi: 776
Braucu ar: nākotnes klasiku
|
30 Jul 2018, 16:16:33 @Nixx rakstīja:
30 Jul 2018, 16:12:19 @ezis_ rakstīja:
30 Jul 2018, 14:09:09 @raimisE30 rakstīja:
Kāds var kautko pastāstīt par VW hibrīdiem?
Dīleras atlaide kā demo automašīnai jau iespaidīga.
https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/volksw...t-b8/bnjkdf.html
Kuraa vietaa tu tur kautkadu uber atlaidi redzi Tas nav jauns auto, tas ir lietots auto ar 15K noskrejienu registrets gandriz gadu atpakal pa lielam vins tik ari maksa cik par vinu tur prasa.
Par atlaidi +1
Cik tāds pasāts maksā bez elektriskās daļas ?
Pasātam nav ātrās lādēšanas. 3.6 kW pieslēgums ļaus aķi piedzīt 3 stundās. Nu un tad varēs nobraukt 80 km max
Man ar egolfu max minimālais patēriņš ir 10 kw/100 km
Šosejā principā ir 12 - 14 kW/100 km
Vasarā.
Domāju, ka atbilstošs b8 pasāts bez hibrīda maksā ļoti tuvu šajai summai. Ja pilnas komplektācijas cena ir tāda kā norādīts sludinājumā, tad 12k atlaide par pus gadu lietotu demo auto liekas labs dīls. |
Offline | |
|
ezis_ | 30. Jul 2018, 22:34 |
#2856
|
|
Kopš: 13. May 2017
Ziņojumi: 1246
Braucu ar: T@C- R6 un citiem
| Baigi itka zinams ka vins tos 15K nobraucis demo auto ka neka.. tur gan jau ~5000 cilvji kresla iepirdusi pataustijusi, pacamdijusi visu ko iespejams un protams ari izbraukusi tads gadu lietots taxis sanak |
Online | |
|
|
jurrus | 30. Jul 2018, 22:52 |
#2857
|
|
Kopš: 22. May 2002
Ziņojumi: 1502
Braucu ar: OBK, Leaf E+, CBF1000
|
30 Jul 2018, 16:16:33 @Nixx rakstīja:
Pasātam nav ātrās lādēšanas. 3.6 kW pieslēgums ļaus aķi piedzīt 3 stundās. Nu un tad varēs nobraukt 80 km max
Man ar egolfu max minimālais patēriņš ir 10 kw/100 km
Šosejā principā ir 12 - 14 kW/100 km
Vasarā.
Man šķiet, ka šis ir tas par ko vispār ir jārunā- 3.6kW pieslēgums ir nenopietni. Kādas 3h līdz 80km nobraukumam? Tā taču ir parodija ar 9.9kWh bateriju Vakardiena. |
Offline | |
|
ATB | 31. Jul 2018, 23:09 |
#2858
|
|
Kopš: 21. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5259
Braucu ar: ♛ ♛
| Ko sakiet par:
?
Interesē tieši ap 100k nobraukumu TDi versijas. Laikam sanāk tikko ar beigušos garantiju. Šiem cena ap kādām 15k grozas. Kādas vājās vietas? Dzinēji uzticami? Dalaties ar pieredzi arī tie, kuri nobraukuši arī pāri 200k ar šiem auto. Pašam bija iepriekšējā paaudzes 1.9tdi un bija ok. Braucot atšķiras no vecāka gada modeļiem? Kā ar noturību pret rūsu? Nav dzirdēti kādi šausmi stāsti kā par BXE dzinējiem iepriekšējajiem modeļiem ka vienā brīdi virzulis nostrēgst ne nošā ne no tā un klanis iziet pastaigā caur motora bloku? Kādi bija servisa intervāli šiem dzinējiem? |
Offline | |
|
OS83 | 01. Aug 2018, 00:09 |
#2859
|
|
Kopš: 06. Mar 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 183
Braucu ar: GTG
|
16 Jul 2018, 19:16:09 @Vantage rakstīja:
par 8gang automātu kas montējas uz 3.0TDI (50TDI) - patīk tikai tas, ka ierastais automāts šķiet uzticamāks, bet NAV viņš tik ātrs kā S-Tronic nu 100% saku un pilsētā ir diezgan jocīga, raustīga uzvedība - man nepatika. Lielākais mīnuss ir tieši šīs kārbas tūļība.
Kārba viņam, varu piekrist, ir nereāli lēna, tieši konkrēti A7, jo testēju arī A8 ar to pašu motoru un kārbu, tur viss čikeniekā, nav aizture, kad iespied pedāli. Bet nu, pēc pāris menēšiem redzēs kas izleks arā, tikko iegādāts A7 priekš sievas.
Pats laikam palikšu pie pārbaudītām vērtībām - RS7, kamēr vēl ir garantija, var braukāt.
Bet ja pa tēmu, tad tam pašam RS7 šobrīd nobraukti 53k km, mainītas visas četras paduškas, ziemā čakarējās spoguļu mehānisms pielokot, to mainīja un tagad pavasarī pa garantiju nomainija priekšējo bremžu disku (keramiku) izrāvis biju gabalus ārā, atstiepu max 305km/h, atmetos, bet ne tā, ka bremžu pedālis lidz galam nospiests, tā mierīgi, bet disks metams, varbūt brāķis gadījās.
Savādāk gan viss ok, lej tik un brauc. |
Offline | |
|
calibreens | 01. Aug 2018, 13:28 |
#2860
|
|
Kopš: 30. May 2016
Ziņojumi: 346
Braucu ar: dīzeli
|
31 Jul 2018, 23:09:20 @ATB rakstīja:
Ko sakiet par:
?
Interesē tieši ap 100k nobraukumu TDi versijas. Laikam sanāk tikko ar beigušos garantiju. Šiem cena ap kādām 15k grozas. Kādas vājās vietas? Dzinēji uzticami? Dalaties ar pieredzi arī tie, kuri nobraukuši arī pāri 200k ar šiem auto. Pašam bija iepriekšējā paaudzes 1.9tdi un bija ok. Braucot atšķiras no vecāka gada modeļiem? Kā ar noturību pret rūsu? Nav dzirdēti kādi šausmi stāsti kā par BXE dzinējiem iepriekšējajiem modeļiem ka vienā brīdi virzulis nostrēgst ne nošā ne no tā un klanis iziet pastaigā caur motora bloku? Kādi bija servisa intervāli šiem dzinējiem?
Nezinu kā ar RS modeli, bet pats lietoju parasto dīzeli Oktāviju, nobraukti 0-100k km, mainīti tikai eļla un filtri, nav bijuši gļuki vai garantijas remonti, rūsas nav un izskatās nebūs.
Pie 80k izieta TA bez aizrādījumiem un iedota jauna TA atkal uz 2 gadiem.
Noteikti varu ieteikt šo kā labu price/performance auto.
|
Offline | |
|