Online

Pašreiz BMWPower skatās 148 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
Pauliic
15. Jul 2018, 17:30 #2841

Kopš: 01. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 8769

Braucu ar: 10, 101

ikdienai normāls auto vienigi panelis ir ļoti korejisks + apgaismojums indīgi zils :la-rocca:

-----------------
http://www.tero.lv http://www.gridlistes.lv
http://www.izlietne.lv http://www.keyaccount.lv
Offline
BigDog24
15. Jul 2018, 19:02 #2842

Kopš: 12. Apr 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 831

Braucu ar: dīzeli


13 Jul 2018, 23:33:05 @Bubi rakstīja:
Kas ar šiem?


Kad braucu ar Hyundai i40 DCT automātu, viņš uzsāka braucienu ar sitienu, iegooglēju par to DCT- atradu šādu tēmu. Nieka 218 lpp tēmai ar pieredzi, video kā vispār ar to kārbu nevar uzsākt braukt utml. (protams, tēma par citu hyundai modeli, bet domāju, ka tur virkne problēmu kopēja)

Atliku to kārbu uz pāris gadiem, varbūt tagad jauniem jau savesta kārtībā- nezinu.
Offline
13lucky
16. Jul 2018, 09:47 #2843

Kopš: 28. May 2018

Ziņojumi: 629

Braucu ar:


13 Jul 2018, 23:33:05 @Bubi rakstīja:
Kas ar šiem?


pa 9000 ar 113 nobraukumu

parasti i30/i40 ir firmu auto ar 100k gadā un eļļas maiņām pa 30-35k

jāmeklē uzmanīgi un jāved uz diagnostiku
Offline
smudo
16. Jul 2018, 11:11 #2844

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3640

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

Man viens taksists stāstīja, ka viņa ar pārinieku rekords gada laikā (pa Rīgu) bija 210k, bet vienam citam kolēģu pārim, kas dzīvoja pa maiņām mašīnā, 230k. Daudz km savākušies pa naktīm, braukājot pa klubiem un meklējot klientus uz vietas. Tas boja kādu laiku atpakaļ. Neatceros uzņēmuma nosaukumu, bet viņi ņēma jaunus auto un brauca gadu vai pusotru un tad tirgoja prom.

Pa tēmu - A6 C7 190kW D dzinējs 7 ātrumu S-TRONIC - nepilnos 14 mēnešos, nepilni 18k km. Borta kompis kopš iegādes rāda 5,9 l/100 km (rāda samērā precīzi) un 80% ir pa šoseju, braucot nedaudz ātrāk pa plūsmu. Lieta tikai Neste ProDiesel degviela. Tikko tika otru reizi nomainīta eļļa savā servisā (standartā paredzēti 30k km mainīgais intervāls, kas tiek dinamiski pārrēķināts, ņemot vērā konkrētos braukšanas apstākļus un pēc ziemas pilsētas sastrēgumiem bija nokrities līdz 24k un tagad vasarā braucot garos gabalus, atpakaļ pie 27k). Auto ir S-Line piekare (-30mm pret standarta + stingrākas atsaites), kas ir samērā stingra, bet ar 18 collu ratiem nekaitina par uz bēdīgiem 1. šķiras ceļiem - grantenei ar trepi gan neder Auto līdz kādi 190 paātrinās samērā ātri (viss ir relatīvi, pret ko salīdzina), pēc tam jau paliek gauss, tomēr ražotāja norādīto max ātrumu sasniedz samērā viegli. Braucot pa LV šosejām un nemaz nerunājot pa pilsētu, ir pilnīgi pietiekami, nemaz neprasās čipot. AdBlue jāuzpilda reizi 10k km. S-Tronic strādā ļoti nemanāmi - vienīgā lieta kas nepatīk, ir brīdis, kad lēni tiek ripināts bez slodzes un tajā brīdī uzsākot paātrināties, ir ļoti jūtams, kā tiek saslēgts sajūgs (šim auto ir opcija, ka atsevišķos brīžos, kad nav S kārbas režīms, ripinot tiek atvienots sajūgs). Kad būs pirmā apkope, palūgšu, lai apskatās. Citādi nekādu sūdzību nav.

Pabraucot ar 2018. gada VW ar 7. ātrumu DSG (ar slapjo sajūgu, ko liek jaudīgākajos modeļos), secināju, ka S-Tronic strādā plūdenāk un šķiet, ka slēdzas ātrāk - senāk domāju, ka tās ir tās pašas kārbas, ar dažādiem nosaukumiem, bet izrādās, ka tās ir dažādas kārbas, lai arī darbības princips tas pats.

[ Šo ziņu laboja smudo, 18 Jul 2018, 23:43:46 ]

Offline
jancuksz
16. Jul 2018, 12:14 #2845

Kopš: 09. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 1687

Braucu ar: ziemas miskasti visu gadu

Varbūt smagi kļūdos, bet slīpumā tajā brīdī tev būtu vispirms jāaktivizè stāvbremze, un tikai tad jāatlaiž bremžu pedāli. Citādi tiek čakarēta kārba un vienā sliktā reizē paripojot vairs nespēs nofoksēt.
Offline
smudo
16. Jul 2018, 18:24 #2846

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3640

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

Jā, tā ir ar to kārbu. Lasīju, ka tas nav labi kārbai un būtu jāpietura bremze, kamēr novec rokas bremzi, bet tā kā lietoju auto hold funkciju, tad ieliekot P, praktiski uzreiz tiek iedarbināta rokas bremze un neērtības tas nerada. Sanāca pabraukt ar Arteon ar 2.0 tsi dzinēju (FWD, arī 140 kW)un S režīmā, kad to auto lieto tā maksimālo spēju robežās, tā kārba šķiet mazāk plūdena, veicot pārslēgšanos uz leju. Toties nenācās novērot iepriekš minēto "problēmu" 2. ātrumu.

Atcerējos vēl pāris lietas kas nepatīk A6 C7: 1) radio antena ir samērā vāja, salīdzinājumā ar visiem citiem auto, ko esmu lietojis un 2) lai arī tas ir gadu vecs auto, "infotainment" tam ir no 2011. gada un to nevar nepamanīt.

[ Šo ziņu laboja smudo, 18 Jul 2018, 23:46:21 ]

Offline
shibernieks
16. Jul 2018, 18:53 #2847

Kopš: 12. Aug 2004

Ziņojumi: 5990

Braucu ar:

Priekš kam ar tādu nobraukumu dīzeli ņemt? 3.0tfsi

Jaunās 8 pakāpju tiptronic kārbas slēdzas ne par kapeiku lēnāk kā dsg. Darbībā man tiptronic viennozīmīgi patīk labāk.
Offline
ixers
16. Jul 2018, 19:04 #2848

Kopš: 29. Jul 2004

No: Ludza

Ziņojumi: 3276

Braucu ar: svešu auto

Traktoru degvielas lietotāji. Neste parastais un Neste pro dizelis ir to 5 cenut uzl litru starpības vērts?
Offline
smudo
16. Jul 2018, 19:06 #2849

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3640

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


16 Jul 2018, 18:53:50 @shibernieks rakstīja:
Priekš kam ar tādu nobraukumu dīzeli ņemt? 3.0tfsi

Jaunās 8 pakāpju tiptronic kārbas slēdzas ne par kapeiku lēnāk kā dsg. Darbībā man tiptronic viennozīmīgi patīk labāk.


3tfsi jau sen neražo - 2017. gadā sedana virsbūvē no benzīna dzinējiem bija pieejams 1.8tfi un 2.0 tsi un 4.0 V8 S6 versijā. Benzīna dzinējus nevarēja notestēt, jo demo auto bija tikai dīzeļi un papildus vēl nedaudz biedēja bēdu stāsti pat 2.0tsi eļļas ēšanas problēmām, bet nekādi nevarēju saprast, vai tas vēl ir aktuāli arī 2017. gadā.
Offline
smudo
16. Jul 2018, 19:31 #2850

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3640

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


16 Jul 2018, 19:22:26 @bertons rakstīja:
Powerista razklads par raudi

http://audi-style.lv/forum/topic/81907-audi-q7/page-3


Šis stāsts jau pirms kāda laika te uzpeldēja, kopā ar autora komentāriem - cilvēkam ļoti nepaveicās ar to ķēdes spriegotāja defektu Man kolēģim ir 2016. gada Q7 ar to pašu 3.0tdi ar 272 zs. Nobraucis laikam kādi 60-70k km un pagaidām bez problēmām.
Offline
shibernieks
16. Jul 2018, 22:12 #2851

Kopš: 12. Aug 2004

Ziņojumi: 5990

Braucu ar:

Esmu vienu dsg nobraucis un virkni dsg vw vai audi braucis. Tagad pašam 8 pakāpju tiptronic. Nu nav viņš lēnāks. Ja ir pa lēnu ieliec dynamic un voala. Es personīgi starpību nejūtu.

Njā un 2tfsi man nepatika ar visiem tiem 250zs. Lai tas auto kustētos dikti apgriezieni jāgriež un tad jau elegance nekāda. Par ekonomiskumu pat nerunājot.
Offline
smudo
18. Jul 2018, 23:50 #2852

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3640

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

Palaboju savus iepriekšējos postus par DSG vs S-Tronic, - tās tomēr esot dažādas kārbas, kas arī izskaidro novērotās atšķirības lietojot.
Offline
R_S
30. Jul 2018, 14:09 #2853

Kopš: 08. Jul 2010

No: Jūrmala

Ziņojumi: 776

Braucu ar: nākotnes klasiku

Kāds var kautko pastāstīt par VW hibrīdiem?
Dīleras atlaide kā demo automašīnai jau iespaidīga.

https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/volksw...t-b8/bnjkdf.html
Offline
ezis_
30. Jul 2018, 16:12 #2854

Kopš: 13. May 2017

Ziņojumi: 1246

Braucu ar: T@C- R6 un citiem


30 Jul 2018, 14:09:09 @raimisE30 rakstīja:
Kāds var kautko pastāstīt par VW hibrīdiem?
Dīleras atlaide kā demo automašīnai jau iespaidīga.

https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/volksw...t-b8/bnjkdf.html
Kuraa vietaa tu tur kautkadu uber atlaidi redzi Tas nav jauns auto, tas ir lietots auto ar 15K noskrejienu registrets gandriz gadu atpakal pa lielam vins tik ari maksa cik par vinu tur prasa.
Online
R_S
30. Jul 2018, 17:58 #2855

Kopš: 08. Jul 2010

No: Jūrmala

Ziņojumi: 776

Braucu ar: nākotnes klasiku


30 Jul 2018, 16:16:33 @Nixx rakstīja:

30 Jul 2018, 16:12:19 @ezis_ rakstīja:

30 Jul 2018, 14:09:09 @raimisE30 rakstīja:
Kāds var kautko pastāstīt par VW hibrīdiem?
Dīleras atlaide kā demo automašīnai jau iespaidīga.

https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/volksw...t-b8/bnjkdf.html
Kuraa vietaa tu tur kautkadu uber atlaidi redzi Tas nav jauns auto, tas ir lietots auto ar 15K noskrejienu registrets gandriz gadu atpakal pa lielam vins tik ari maksa cik par vinu tur prasa.


Par atlaidi +1

Cik tāds pasāts maksā bez elektriskās daļas ?

Pasātam nav ātrās lādēšanas. 3.6 kW pieslēgums ļaus aķi piedzīt 3 stundās. Nu un tad varēs nobraukt 80 km max
Man ar egolfu max minimālais patēriņš ir 10 kw/100 km
Šosejā principā ir 12 - 14 kW/100 km
Vasarā.

Domāju, ka atbilstošs b8 pasāts bez hibrīda maksā ļoti tuvu šajai summai. Ja pilnas komplektācijas cena ir tāda kā norādīts sludinājumā, tad 12k atlaide par pus gadu lietotu demo auto liekas labs dīls.
Offline
ezis_
30. Jul 2018, 22:34 #2856

Kopš: 13. May 2017

Ziņojumi: 1246

Braucu ar: T@C- R6 un citiem

Baigi itka zinams ka vins tos 15K nobraucis demo auto ka neka.. tur gan jau ~5000 cilvji kresla iepirdusi pataustijusi, pacamdijusi visu ko iespejams un protams ari izbraukusi tads gadu lietots taxis sanak
Online
jurrus
30. Jul 2018, 22:52 #2857

Kopš: 22. May 2002

Ziņojumi: 1502

Braucu ar: OBK, Leaf E+, CBF1000


30 Jul 2018, 16:16:33 @Nixx rakstīja:

Pasātam nav ātrās lādēšanas. 3.6 kW pieslēgums ļaus aķi piedzīt 3 stundās. Nu un tad varēs nobraukt 80 km max
Man ar egolfu max minimālais patēriņš ir 10 kw/100 km
Šosejā principā ir 12 - 14 kW/100 km
Vasarā.

Man šķiet, ka šis ir tas par ko vispār ir jārunā- 3.6kW pieslēgums ir nenopietni. Kādas 3h līdz 80km nobraukumam? Tā taču ir parodija ar 9.9kWh bateriju Vakardiena.
Offline
ATB
31. Jul 2018, 23:09 #2858

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛

Ko sakiet par:

?

Interesē tieši ap 100k nobraukumu TDi versijas. Laikam sanāk tikko ar beigušos garantiju. Šiem cena ap kādām 15k grozas. Kādas vājās vietas? Dzinēji uzticami? Dalaties ar pieredzi arī tie, kuri nobraukuši arī pāri 200k ar šiem auto. Pašam bija iepriekšējā paaudzes 1.9tdi un bija ok. Braucot atšķiras no vecāka gada modeļiem? Kā ar noturību pret rūsu? Nav dzirdēti kādi šausmi stāsti kā par BXE dzinējiem iepriekšējajiem modeļiem ka vienā brīdi virzulis nostrēgst ne nošā ne no tā un klanis iziet pastaigā caur motora bloku? Kādi bija servisa intervāli šiem dzinējiem?
Offline
OS83
01. Aug 2018, 00:09 #2859

Kopš: 06. Mar 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 183

Braucu ar: GTG


16 Jul 2018, 19:16:09 @Vantage rakstīja:

par 8gang automātu kas montējas uz 3.0TDI (50TDI) - patīk tikai tas, ka ierastais automāts šķiet uzticamāks, bet NAV viņš tik ātrs kā S-Tronic nu 100% saku un pilsētā ir diezgan jocīga, raustīga uzvedība - man nepatika. Lielākais mīnuss ir tieši šīs kārbas tūļība.


Kārba viņam, varu piekrist, ir nereāli lēna, tieši konkrēti A7, jo testēju arī A8 ar to pašu motoru un kārbu, tur viss čikeniekā, nav aizture, kad iespied pedāli. Bet nu, pēc pāris menēšiem redzēs kas izleks arā, tikko iegādāts A7 priekš sievas.

Pats laikam palikšu pie pārbaudītām vērtībām - RS7, kamēr vēl ir garantija, var braukāt.

Bet ja pa tēmu, tad tam pašam RS7 šobrīd nobraukti 53k km, mainītas visas četras paduškas, ziemā čakarējās spoguļu mehānisms pielokot, to mainīja un tagad pavasarī pa garantiju nomainija priekšējo bremžu disku (keramiku) izrāvis biju gabalus ārā, atstiepu max 305km/h, atmetos, bet ne tā, ka bremžu pedālis lidz galam nospiests, tā mierīgi, bet disks metams, varbūt brāķis gadījās.
Savādāk gan viss ok, lej tik un brauc.
Offline
calibreens
01. Aug 2018, 13:28 #2860

Kopš: 30. May 2016

Ziņojumi: 346

Braucu ar: dīzeli


31 Jul 2018, 23:09:20 @ATB rakstīja:
Ko sakiet par:

?

Interesē tieši ap 100k nobraukumu TDi versijas. Laikam sanāk tikko ar beigušos garantiju. Šiem cena ap kādām 15k grozas. Kādas vājās vietas? Dzinēji uzticami? Dalaties ar pieredzi arī tie, kuri nobraukuši arī pāri 200k ar šiem auto. Pašam bija iepriekšējā paaudzes 1.9tdi un bija ok. Braucot atšķiras no vecāka gada modeļiem? Kā ar noturību pret rūsu? Nav dzirdēti kādi šausmi stāsti kā par BXE dzinējiem iepriekšējajiem modeļiem ka vienā brīdi virzulis nostrēgst ne nošā ne no tā un klanis iziet pastaigā caur motora bloku? Kādi bija servisa intervāli šiem dzinējiem?


Nezinu kā ar RS modeli, bet pats lietoju parasto dīzeli Oktāviju, nobraukti 0-100k km, mainīti tikai eļla un filtri, nav bijuši gļuki vai garantijas remonti, rūsas nav un izskatās nebūs.
Pie 80k izieta TA bez aizrādījumiem un iedota jauna TA atkal uz 2 gadiem.
Noteikti varu ieteikt šo kā labu price/performance auto.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo