Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 88 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » F07(GT)/F10/F11 (2010-...)

Tēma: Par un ap F10 / F11

AutorsZiņojums
968-jk
21. Jan 2018, 13:30 #2841

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13619

Braucu ar: 30niekiem

Vēl varētu ieiet www.doctorpower.lv un paskatīties, ķā šie apdirš uz izsmej slimos cilvēkus, kas paši sevi nespēj izdakterēt.
Offline
N53series
21. Jan 2018, 14:18 #2842

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


21 Jan 2018, 13:24:26 @sn rakstīja:
mani tas neskar. kamēr mehāniķu darba stunda izmaksās mazāk par manu, tikmēr viņi starp darbiņiem drīkst raudāt powerā par netaisnību un to, ka viņi ir gudrāki par jebkuru klientu.

ir jau stulbi, ja visus servisus VID rausta aiz olām, bet maxima paziņo, ka algas cels par 50% no 650-700 uz 1000 uz papīra.

P.S. ir kāds pavāru forums? gribētu palasīt kā tie visu laiku nodirš klientus, kas nemāk taisīt ēdienu un tāpēc ēd viņu gatavoto ēdienu restorānos


Nu,atkariigs no. Ja brauc ar modernu benziinu,nav kur apkalpot to auto,neatkariigi no cipara. Ja brauc ar diizeli un der taa performance kaa 20 gadus vecam izstraadaajumam - nekaadu probleemu.
Es te dazhu eksemplaaru vietaa nespridziitu,ibo - paskaidroju kaa kluchus pareizi piekodeet,bet.. katrs jau dara,kaa grib.
Offline
sn
21. Jan 2018, 14:56 #2843

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879725

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(

vienīgais modernais benzīns ir g30 540i un tos pagaidām pērk tikai uzņēmumu īpašnieki. gan jau pēc 2 gadiem būs par 35k, tad arī mēs - ofisnieki - varēsim iegādāties

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
CP17
21. Jan 2018, 14:57 #2844

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli


21 Jan 2018, 13:30:08 @968-jk rakstīja:
Vēl varētu ieiet www.doctorpower.lv un paskatīties, ķā šie apdirš uz izsmej slimos cilvēkus, kas paši sevi nespēj izdakterēt.

Šito ierāmēt

-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline
smudo
21. Jan 2018, 15:22 #2845

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3640

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

Jautajums N53 - vai Tev ir info, vai jaunajiem tiesas iesprices turbo benzina dzinejiem ari ir lidzigi procesi ar katalizatoru desulfatesanu, ka aprakstiji attieciba uz N53 dzinejiem (ta ir BMW specifika, vai attiecas ari uz WAG un Mercedes)? Ja ta, tad sanak, ka EURO6 dizelis Latvijas alstaklos braucot pa Rigu ikdiena, bezmaz vai ir vairak piemerots, neka tads benzins, jo jaunie EURO6 dizeli pamanas veikt filtra regeneraciju ari stavot sastreguma (pirmajiem viens no kriterijiem bija >70km/h un noteikti apgriezieni, bet tagad auto ar EURO6 un 10k/km nobraukumu, redzu, ka regeneracija jau no nullites laizas salidzinajuma ar EURO5 biezi un neatkarigi no brauksanas apstakliem. Varbut tas kaut ka sasitits ari AdBlue sistemu?
Offline
N53series
21. Jan 2018, 15:28 #2846

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


21 Jan 2018, 14:56:18 @sn rakstīja:
vienīgais modernais benzīns ir g30 540i un tos pagaidām pērk tikai uzņēmumu īpašnieki. gan jau pēc 2 gadiem būs par 35k, tad arī mēs - ofisnieki - varēsim iegādāties


Iesaku palasiit pamatinformaaciju par bmw dzineejiem. Citaadi pilniigas stulbiibas raksti. Piedod par kritiku.
Offline
N53series
21. Jan 2018, 15:33 #2847

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


21 Jan 2018, 15:22:24 @smudo rakstīja:
Jautajums N53 - vai Tev ir info, vai jaunajiem tiesas iesprices turbo benzina dzinejiem ari ir lidzigi procesi ar katalizatoru desulfatesanu, ka aprakstiji attieciba uz N53 dzinejiem (ta ir BMW specifika, vai attiecas ari uz WAG un Mercedes)? Ja ta, tad sanak, ka EURO6 dizelis Latvijas alstaklos braucot pa Rigu ikdiena, bezmaz vai ir vairak piemerots, neka tads benzins, jo jaunie EURO6 dizeli pamanas veikt filtra regeneraciju ari stavot sastreguma (pirmajiem viens no kriterijiem bija >70km/h un noteikti apgriezieni, bet tagad auto ar EURO6 un 10k/km nobraukumu, redzu, ka regeneracija jau no nullites laizas salidzinajuma ar EURO5 biezi un neatkarigi no brauksanas apstakliem. Varbut tas kaut ka sasitits ari AdBlue sistemu?


Nee,no BMW dzineejiem desulfateeshana attiecas uz N43/N53.
No Mercedes BluEfficiency benziiniem daljai ir taa pat teema,VW grupai savulaik bija FSI dzineeju saime,kura arii bija Stratified.
Es nevaru apgalvot par citu brandu diizeljiem,bet BMW diizelji,chunchinot pa pilseetu,tiek nomociiti.
Ja auto paredzeets pilseetai,maziem attaalumiem,nav neviena argumenta,lai njemtu diizeli. Arii specifiskie N43/N53 nebuus iistaa teema. Mieriigi var njemt N52,ja mazaaks budzets - M54. Ja der turbo dzineeji - N55 ir gana ekonomisks un jaudiigs. N54 buus eedeliigaaks,piedevaam divas daargas turbiinas..
No mazaakiem dzinejiem ir N20 u.c.,no vecaakiem: N46...
Offline
protams
22. Jan 2018, 15:32 #2848

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5659

Braucu ar: null ziiben

Kaspi, tikai 0.2 no 57 puikām interesē tā urķēties pa "shēmām un citiem sīkumiem" automobīļos...nomierinies, pieņem, ka pārējie neko "nejēdz" jo viņiem tas vienkārši NEinteresē, viņi ar auto brauc, dzer šņabi un audzina bērnus kamēr Tu šos te noliec par "nejēgām" savā glaktikā

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
N53series
22. Jan 2018, 16:17 #2849

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


22 Jan 2018, 15:32:29 @protams rakstīja:
Kaspi, tikai 0.2 no 57 puikām interesē tā urķēties pa "shēmām un citiem sīkumiem" automobīļos...nomierinies, pieņem, ka pārējie neko "nejēdz" jo viņiem tas vienkārši NEinteresē, viņi ar auto brauc, dzer šņabi un audzina bērnus kamēr Tu šos te noliec par "nejēgām" savā glaktikā


es to saprotu, un tas ir tikai normaali. ja buusi pamaniijis, kad/ja es iemetu kaadu info, es ar prieku piedalos tehniskaa diskusijaa.
diemzheel, sheit ir tradiicija - visiem jaaliidzinaas peec dumjaakajiem. tb., ja ''es'' nejeedzu, jaaknaabj kaadam, kas kaut ko bisku vareetu jeegt. laikam taa cilveki mazina savus mazveertiibas kompleksus.
Offline
90tie
22. Jan 2018, 17:14 #2850

Kopš: 26. Dec 2017

Ziņojumi: 9

Braucu ar:

Nezināju pat kurā topikā Kaspičam atbildēt, piedirsis kā vienmēr ir visus.

Mazvērtības kompleksi drīzāk ir Sproģim, kurš tos cenšas kompensēt nodiršot visus, kuri nav pirkstu iebāzuši N53 dzinējā. Visiem nav jābūt ar tik specifiskām zināšanām, pietiek ar to, ka viens no tā kaut nedaudz sajēdz. Paskaties uz RECRO piemēru, viņi internetā necenšas aizvainot visus, kuri savā dzīvē nav izjaukuši vismaz 50 kārbas. Toties Jūsu augstība katru dienu apmeklē šo vortālu, lai vismaz 5 diskusiju tēmās ierakstītu "esmu vecs, resns un neglīts, toties savu N53 dzinēju pārlasu katru mēnesi". Drīz jau tu nonāksi līdz "esmu deviņdesmitajos sūkājis bandītu pipeli, tāpēc tagad man uz visiem auto ir XY-17 numurzīmes" līmenim. Vārdos nesaukšu, bet viņš esot Sokolova jaunais puisis. Pirms 15 gadiem šeit bija normālas diskusijas par BMW, mukšanu no policijas, sievietēm, ballītēm, koko šņaukšanu Limbažos vai pie PERFA. Tagad pāris neveiksminieki un datoriķi diskutē par miljonu darījumiem alternatīvās valūtas topikā, netradicionāli orientētie viens otru sauc par pidariem dienas snapšotos, es tevi redzēju un prikolu topikos un Kaspiča kungs ir pēc pāris gadu pārtraukuma atgriezies, lai visos atlikušajos topikos nodirstu visus, kuri nav izvēlējušies viņa profesiju, bet gājuši "sieva, bērni un normāls darbs" ceļu. Nav brīnums, ka mēs - vecie buki - poweru pašķirstām labi, ja reizi mēnesī, lai saprastu, ka powers joprojām ir miskaste un daži tēli šeit nekad neizaugs. Powers vairs nekad nebūs tāds, kāds bija pirms 15+ gadiem.

Un kas tā par "cienu Stīlu" huiņu? Uzrakstot to teikumu zem ieraksta esi pasargāts no bana?

Cienu Stīlu!
Offline
90tie
22. Jan 2018, 17:15 #2851

Kopš: 26. Dec 2017

Ziņojumi: 9

Braucu ar:

Jūsu dēļ nācās aizkavēties darbā
Offline
HiJaCKeR
22. Jan 2018, 17:18 #2852

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4653

Braucu ar: BMW E90 330i


22 Jan 2018, 17:14:05 @90tie rakstīja:
Nezināju pat kurā topikā Kaspičam atbildēt, piedirsis kā vienmēr ir visus.

Mazvērtības kompleksi drīzāk ir Sproģim, kurš tos cenšas kompensēt nodiršot visus, kuri nav pirkstu iebāzuši N53 dzinējā. Visiem nav jābūt ar tik specifiskām zināšanām, pietiek ar to, ka viens no tā kaut nedaudz sajēdz. Paskaties uz RECRO piemēru, viņi internetā necenšas aizvainot visus, kuri savā dzīvē nav izjaukuši vismaz 50 kārbas. Toties Jūsu augstība katru dienu apmeklē šo vortālu, lai vismaz 5 diskusiju tēmās ierakstītu "esmu vecs, resns un neglīts, toties savu N53 dzinēju pārlasu katru mēnesi". Drīz jau tu nonāksi līdz "esmu deviņdesmitajos sūkājis bandītu pipeli, tāpēc tagad man uz visiem auto ir XY-17 numurzīmes" līmenim. Vārdos nesaukšu, bet viņš esot Sokolova jaunais puisis. Pirms 15 gadiem šeit bija normālas diskusijas par BMW, mukšanu no policijas, sievietēm, ballītēm, koko šņaukšanu Limbažos vai pie PERFA. Tagad pāris neveiksminieki un datoriķi diskutē par miljonu darījumiem alternatīvās valūtas topikā, netradicionāli orientētie viens otru sauc par pidariem dienas snapšotos, es tevi redzēju un prikolu topikos un Kaspiča kungs ir pēc pāris gadu pārtraukuma atgriezies, lai visos atlikušajos topikos nodirstu visus, kuri nav izvēlējušies viņa profesiju, bet gājuši "sieva, bērni un normāls darbs" ceļu. Nav brīnums, ka mēs - vecie buki - poweru pašķirstām labi, ja reizi mēnesī, lai saprastu, ka powers joprojām ir miskaste un daži tēli šeit nekad neizaugs. Powers vairs nekad nebūs tāds, kāds bija pirms 15+ gadiem.

Un kas tā par "cienu Stīlu" huiņu? Uzrakstot to teikumu zem ieraksta esi pasargāts no bana?

Cienu Stīlu!

Offline
osko555
23. Jan 2018, 09:36 #2853

Kopš: 31. May 2016

Ziņojumi: 87

Braucu ar: AA

Jautājums par 520d 135kw automātisko kārbu. Ir novērots, kad ripojot ar atlaistu gāzes pedāli, auto pārmetot ātrumus ievērojami sabremzē, sajūta, ka kārbai grūti. Īpaši aukstai mašīnai. Vai tas varētu būt saistīts ar eļļu vai tās līmeni? Vai arī šim ir kāds cits izskaidrojums? Kur diagnosticēt?
Cik L un kāda eļļa lien šajās kārbās?

[ Šo ziņu laboja osko555, 23 Jan 2018, 09:40:06 ]

Offline
protams
23. Jan 2018, 09:53 #2854

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5659

Braucu ar: null ziiben


23 Jan 2018, 09:36:17 @osko555 rakstīja:
Jautājums par 520d 135kw automātisko kārbu. Ir novērots, kad ripojot ar atlaistu gāzes pedāli, auto pārmetot ātrumus ievērojami sabremzē, sajūta, ka kārbai grūti. Īpaši aukstai mašīnai. Vai tas varētu būt saistīts ar eļļu vai tās līmeni? Vai arī šim ir kāds cits izskaidrojums? Kur diagnosticēt?
Cik L un kāda eļļa lien šajās kārbās?

Tas ir normāli, neko tur nevajag diagnosticēt, eļļa 9 litri.

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
osko555
23. Jan 2018, 11:00 #2855

Kopš: 31. May 2016

Ziņojumi: 87

Braucu ar: AA


23 Jan 2018, 09:53:24 @protams rakstīja:

23 Jan 2018, 09:36:17 @osko555 rakstīja:
Jautājums par 520d 135kw automātisko kārbu. Ir novērots, kad ripojot ar atlaistu gāzes pedāli, auto pārmetot ātrumus ievērojami sabremzē, sajūta, ka kārbai grūti. Īpaši aukstai mašīnai. Vai tas varētu būt saistīts ar eļļu vai tās līmeni? Vai arī šim ir kāds cits izskaidrojums? Kur diagnosticēt?
Cik L un kāda eļļa lien šajās kārbās?

Tas ir normāli, neko tur nevajag diagnosticēt, eļļa 9 litri.


Paldies par info!
Offline
sys9291
23. Jan 2018, 11:47 #2856

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT

kārba iesākumā strādā eļļas sildīšanas režīmā - tapēc arī uzvedas savādāk kā pie uzsiluša dzinēja...
Offline
karlitto
23. Jan 2018, 11:50 #2857

Kopš: 22. Jan 2004

Ziņojumi: 836

Braucu ar: LUFTWAFFE, K3

un atceries, ka tā zupa ir jāmaina ik pa ~70t km
Offline
Chris
23. Jan 2018, 12:48 #2858

Kopš: 16. May 2004

Ziņojumi: 966

Braucu ar: V8

un tas netiek darīts pie dīlera, pat garnatijas laikā, jo kārbai esot iekšā LIFETIME eļļa!
Offline
N53series
23. Jan 2018, 13:41 #2859

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


23 Jan 2018, 12:48:10 @Chris rakstīja:
un tas netiek darīts pie dīlera, pat garnatijas laikā, jo kārbai esot iekšā LIFETIME eļļa!


kaapeec lai netiktu dariits pie diilera?
neesmu skatiijis docus 8tnieceem kaarbaam, bet 6nieceem razhotajs noraada:
160kkm;
10 gadi, tb.: kas pienaak pirmais.

Tikliidz kaa 160kkm, buutu jaamaina ellja.
Leftime nenozimee 700kkm, 20 gadus, sliikshanu, degshanu un Sporcmena renoveeshanu.

[ Šo ziņu laboja N53series, 23 Jan 2018, 13:41:20 ]

Offline
karlitto
23. Jan 2018, 13:49 #2860

Kopš: 22. Jan 2004

Ziņojumi: 836

Braucu ar: LUFTWAFFE, K3


23 Jan 2018, 12:48:10 @Chris rakstīja:
un tas netiek darīts pie dīlera, pat garnatijas laikā, jo kārbai esot iekšā LIFETIME eļļa!


Dealer saka lifetime - un kad kārba ir beigta, tad mūžs ir beidzies
ZF saka : Depending on the driving style, ZF recommends a transmission oil change every 80,000 to 120,000 km or after eight years at the latest.

manualis
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo