Online
Pašreiz BMWPower skatās 88 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Par un ap F10 / F11
Autors | Ziņojums |
968-jk | 21. Jan 2018, 13:30 |
#2841
|
| Kopš: 08. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 13619
Braucu ar: 30niekiem
| Vēl varētu ieiet www.doctorpower.lv un paskatīties, ķā šie apdirš uz izsmej slimos cilvēkus, kas paši sevi nespēj izdakterēt. | Offline | | |
N53series | 21. Jan 2018, 14:18 |
#2842
|
| Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
21 Jan 2018, 13:24:26 @sn rakstīja:
mani tas neskar. kamēr mehāniķu darba stunda izmaksās mazāk par manu, tikmēr viņi starp darbiņiem drīkst raudāt powerā par netaisnību un to, ka viņi ir gudrāki par jebkuru klientu.
ir jau stulbi, ja visus servisus VID rausta aiz olām, bet maxima paziņo, ka algas cels par 50% no 650-700 uz 1000 uz papīra.
P.S. ir kāds pavāru forums? gribētu palasīt kā tie visu laiku nodirš klientus, kas nemāk taisīt ēdienu un tāpēc ēd viņu gatavoto ēdienu restorānos
Nu,atkariigs no. Ja brauc ar modernu benziinu,nav kur apkalpot to auto,neatkariigi no cipara. Ja brauc ar diizeli un der taa performance kaa 20 gadus vecam izstraadaajumam - nekaadu probleemu.
Es te dazhu eksemplaaru vietaa nespridziitu,ibo - paskaidroju kaa kluchus pareizi piekodeet,bet.. katrs jau dara,kaa grib.
| Offline | | |
sn | 21. Jan 2018, 14:56 |
#2843
|
| Kopš: 24. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1879725
Braucu ar: nekrāsotu BMW :(
| vienīgais modernais benzīns ir g30 540i un tos pagaidām pērk tikai uzņēmumu īpašnieki. gan jau pēc 2 gadiem būs par 35k, tad arī mēs - ofisnieki - varēsim iegādāties
----------------- Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo! | Offline | | |
CP17 | 21. Jan 2018, 14:57 |
#2844
|
| Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
|
21 Jan 2018, 13:30:08 @968-jk rakstīja:
Vēl varētu ieiet www.doctorpower.lv un paskatīties, ķā šie apdirš uz izsmej slimos cilvēkus, kas paši sevi nespēj izdakterēt.
Šito ierāmēt
----------------- Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу! | Offline | | |
smudo | 21. Jan 2018, 15:22 |
#2845
|
| Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3640
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
| Jautajums N53 - vai Tev ir info, vai jaunajiem tiesas iesprices turbo benzina dzinejiem ari ir lidzigi procesi ar katalizatoru desulfatesanu, ka aprakstiji attieciba uz N53 dzinejiem (ta ir BMW specifika, vai attiecas ari uz WAG un Mercedes)? Ja ta, tad sanak, ka EURO6 dizelis Latvijas alstaklos braucot pa Rigu ikdiena, bezmaz vai ir vairak piemerots, neka tads benzins, jo jaunie EURO6 dizeli pamanas veikt filtra regeneraciju ari stavot sastreguma (pirmajiem viens no kriterijiem bija >70km/h un noteikti apgriezieni, bet tagad auto ar EURO6 un 10k/km nobraukumu, redzu, ka regeneracija jau no nullites laizas salidzinajuma ar EURO5 biezi un neatkarigi no brauksanas apstakliem. Varbut tas kaut ka sasitits ari AdBlue sistemu? | Offline | | |
N53series | 21. Jan 2018, 15:28 |
#2846
|
| Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
21 Jan 2018, 14:56:18 @sn rakstīja:
vienīgais modernais benzīns ir g30 540i un tos pagaidām pērk tikai uzņēmumu īpašnieki. gan jau pēc 2 gadiem būs par 35k, tad arī mēs - ofisnieki - varēsim iegādāties
Iesaku palasiit pamatinformaaciju par bmw dzineejiem. Citaadi pilniigas stulbiibas raksti. Piedod par kritiku. | Offline | | |
N53series | 21. Jan 2018, 15:33 |
#2847
|
| Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
21 Jan 2018, 15:22:24 @smudo rakstīja:
Jautajums N53 - vai Tev ir info, vai jaunajiem tiesas iesprices turbo benzina dzinejiem ari ir lidzigi procesi ar katalizatoru desulfatesanu, ka aprakstiji attieciba uz N53 dzinejiem (ta ir BMW specifika, vai attiecas ari uz WAG un Mercedes)? Ja ta, tad sanak, ka EURO6 dizelis Latvijas alstaklos braucot pa Rigu ikdiena, bezmaz vai ir vairak piemerots, neka tads benzins, jo jaunie EURO6 dizeli pamanas veikt filtra regeneraciju ari stavot sastreguma (pirmajiem viens no kriterijiem bija >70km/h un noteikti apgriezieni, bet tagad auto ar EURO6 un 10k/km nobraukumu, redzu, ka regeneracija jau no nullites laizas salidzinajuma ar EURO5 biezi un neatkarigi no brauksanas apstakliem. Varbut tas kaut ka sasitits ari AdBlue sistemu?
Nee,no BMW dzineejiem desulfateeshana attiecas uz N43/N53.
No Mercedes BluEfficiency benziiniem daljai ir taa pat teema,VW grupai savulaik bija FSI dzineeju saime,kura arii bija Stratified.
Es nevaru apgalvot par citu brandu diizeljiem,bet BMW diizelji,chunchinot pa pilseetu,tiek nomociiti.
Ja auto paredzeets pilseetai,maziem attaalumiem,nav neviena argumenta,lai njemtu diizeli. Arii specifiskie N43/N53 nebuus iistaa teema. Mieriigi var njemt N52,ja mazaaks budzets - M54. Ja der turbo dzineeji - N55 ir gana ekonomisks un jaudiigs. N54 buus eedeliigaaks,piedevaam divas daargas turbiinas..
No mazaakiem dzinejiem ir N20 u.c.,no vecaakiem: N46... | Offline | | |
protams | 22. Jan 2018, 15:32 |
#2848
|
| Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5659
Braucu ar: null ziiben
| Kaspi, tikai 0.2 no 57 puikām interesē tā urķēties pa "shēmām un citiem sīkumiem" automobīļos...nomierinies, pieņem, ka pārējie neko "nejēdz" jo viņiem tas vienkārši NEinteresē, viņi ar auto brauc, dzer šņabi un audzina bērnus kamēr Tu šos te noliec par "nejēgām" savā glaktikā
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
|
N53series | 22. Jan 2018, 16:17 |
#2849
|
| Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
22 Jan 2018, 15:32:29 @protams rakstīja:
Kaspi, tikai 0.2 no 57 puikām interesē tā urķēties pa "shēmām un citiem sīkumiem" automobīļos...nomierinies, pieņem, ka pārējie neko "nejēdz" jo viņiem tas vienkārši NEinteresē, viņi ar auto brauc, dzer šņabi un audzina bērnus kamēr Tu šos te noliec par "nejēgām" savā glaktikā
es to saprotu, un tas ir tikai normaali. ja buusi pamaniijis, kad/ja es iemetu kaadu info, es ar prieku piedalos tehniskaa diskusijaa.
diemzheel, sheit ir tradiicija - visiem jaaliidzinaas peec dumjaakajiem. tb., ja ''es'' nejeedzu, jaaknaabj kaadam, kas kaut ko bisku vareetu jeegt. laikam taa cilveki mazina savus mazveertiibas kompleksus.
| Offline | | |
90tie | 22. Jan 2018, 17:14 |
#2850
|
| Kopš: 26. Dec 2017
Ziņojumi: 9
Braucu ar:
| Nezināju pat kurā topikā Kaspičam atbildēt, piedirsis kā vienmēr ir visus.
Mazvērtības kompleksi drīzāk ir Sproģim, kurš tos cenšas kompensēt nodiršot visus, kuri nav pirkstu iebāzuši N53 dzinējā. Visiem nav jābūt ar tik specifiskām zināšanām, pietiek ar to, ka viens no tā kaut nedaudz sajēdz. Paskaties uz RECRO piemēru, viņi internetā necenšas aizvainot visus, kuri savā dzīvē nav izjaukuši vismaz 50 kārbas. Toties Jūsu augstība katru dienu apmeklē šo vortālu, lai vismaz 5 diskusiju tēmās ierakstītu "esmu vecs, resns un neglīts, toties savu N53 dzinēju pārlasu katru mēnesi". Drīz jau tu nonāksi līdz "esmu deviņdesmitajos sūkājis bandītu pipeli, tāpēc tagad man uz visiem auto ir XY-17 numurzīmes" līmenim. Vārdos nesaukšu, bet viņš esot Sokolova jaunais puisis. Pirms 15 gadiem šeit bija normālas diskusijas par BMW, mukšanu no policijas, sievietēm, ballītēm, koko šņaukšanu Limbažos vai pie PERFA. Tagad pāris neveiksminieki un datoriķi diskutē par miljonu darījumiem alternatīvās valūtas topikā, netradicionāli orientētie viens otru sauc par pidariem dienas snapšotos, es tevi redzēju un prikolu topikos un Kaspiča kungs ir pēc pāris gadu pārtraukuma atgriezies, lai visos atlikušajos topikos nodirstu visus, kuri nav izvēlējušies viņa profesiju, bet gājuši "sieva, bērni un normāls darbs" ceļu. Nav brīnums, ka mēs - vecie buki - poweru pašķirstām labi, ja reizi mēnesī, lai saprastu, ka powers joprojām ir miskaste un daži tēli šeit nekad neizaugs. Powers vairs nekad nebūs tāds, kāds bija pirms 15+ gadiem.
Un kas tā par "cienu Stīlu" huiņu? Uzrakstot to teikumu zem ieraksta esi pasargāts no bana?
Cienu Stīlu! | Offline | | |
90tie | 22. Jan 2018, 17:15 |
#2851
|
| Kopš: 26. Dec 2017
Ziņojumi: 9
Braucu ar:
| Jūsu dēļ nācās aizkavēties darbā | Offline | | |
HiJaCKeR | 22. Jan 2018, 17:18 |
#2852
|
| Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4653
Braucu ar: BMW E90 330i
|
22 Jan 2018, 17:14:05 @90tie rakstīja:
Nezināju pat kurā topikā Kaspičam atbildēt, piedirsis kā vienmēr ir visus.
Mazvērtības kompleksi drīzāk ir Sproģim, kurš tos cenšas kompensēt nodiršot visus, kuri nav pirkstu iebāzuši N53 dzinējā. Visiem nav jābūt ar tik specifiskām zināšanām, pietiek ar to, ka viens no tā kaut nedaudz sajēdz. Paskaties uz RECRO piemēru, viņi internetā necenšas aizvainot visus, kuri savā dzīvē nav izjaukuši vismaz 50 kārbas. Toties Jūsu augstība katru dienu apmeklē šo vortālu, lai vismaz 5 diskusiju tēmās ierakstītu "esmu vecs, resns un neglīts, toties savu N53 dzinēju pārlasu katru mēnesi". Drīz jau tu nonāksi līdz "esmu deviņdesmitajos sūkājis bandītu pipeli, tāpēc tagad man uz visiem auto ir XY-17 numurzīmes" līmenim. Vārdos nesaukšu, bet viņš esot Sokolova jaunais puisis. Pirms 15 gadiem šeit bija normālas diskusijas par BMW, mukšanu no policijas, sievietēm, ballītēm, koko šņaukšanu Limbažos vai pie PERFA. Tagad pāris neveiksminieki un datoriķi diskutē par miljonu darījumiem alternatīvās valūtas topikā, netradicionāli orientētie viens otru sauc par pidariem dienas snapšotos, es tevi redzēju un prikolu topikos un Kaspiča kungs ir pēc pāris gadu pārtraukuma atgriezies, lai visos atlikušajos topikos nodirstu visus, kuri nav izvēlējušies viņa profesiju, bet gājuši "sieva, bērni un normāls darbs" ceļu. Nav brīnums, ka mēs - vecie buki - poweru pašķirstām labi, ja reizi mēnesī, lai saprastu, ka powers joprojām ir miskaste un daži tēli šeit nekad neizaugs. Powers vairs nekad nebūs tāds, kāds bija pirms 15+ gadiem.
Un kas tā par "cienu Stīlu" huiņu? Uzrakstot to teikumu zem ieraksta esi pasargāts no bana?
Cienu Stīlu!
| Offline | | |
osko555 | 23. Jan 2018, 09:36 |
#2853
|
| Kopš: 31. May 2016
Ziņojumi: 87
Braucu ar: AA
| Jautājums par 520d 135kw automātisko kārbu. Ir novērots, kad ripojot ar atlaistu gāzes pedāli, auto pārmetot ātrumus ievērojami sabremzē, sajūta, ka kārbai grūti. Īpaši aukstai mašīnai. Vai tas varētu būt saistīts ar eļļu vai tās līmeni? Vai arī šim ir kāds cits izskaidrojums? Kur diagnosticēt?
Cik L un kāda eļļa lien šajās kārbās? [ Šo ziņu laboja osko555, 23 Jan 2018, 09:40:06 ] | Offline | | |
protams | 23. Jan 2018, 09:53 |
#2854
|
| Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5659
Braucu ar: null ziiben
|
23 Jan 2018, 09:36:17 @osko555 rakstīja:
Jautājums par 520d 135kw automātisko kārbu. Ir novērots, kad ripojot ar atlaistu gāzes pedāli, auto pārmetot ātrumus ievērojami sabremzē, sajūta, ka kārbai grūti. Īpaši aukstai mašīnai. Vai tas varētu būt saistīts ar eļļu vai tās līmeni? Vai arī šim ir kāds cits izskaidrojums? Kur diagnosticēt?
Cik L un kāda eļļa lien šajās kārbās?
Tas ir normāli, neko tur nevajag diagnosticēt, eļļa 9 litri.
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
osko555 | 23. Jan 2018, 11:00 |
#2855
|
| Kopš: 31. May 2016
Ziņojumi: 87
Braucu ar: AA
|
23 Jan 2018, 09:53:24 @protams rakstīja:
23 Jan 2018, 09:36:17 @osko555 rakstīja:
Jautājums par 520d 135kw automātisko kārbu. Ir novērots, kad ripojot ar atlaistu gāzes pedāli, auto pārmetot ātrumus ievērojami sabremzē, sajūta, ka kārbai grūti. Īpaši aukstai mašīnai. Vai tas varētu būt saistīts ar eļļu vai tās līmeni? Vai arī šim ir kāds cits izskaidrojums? Kur diagnosticēt?
Cik L un kāda eļļa lien šajās kārbās?
Tas ir normāli, neko tur nevajag diagnosticēt, eļļa 9 litri.
Paldies par info! | Offline | | |
sys9291 | 23. Jan 2018, 11:47 |
#2856
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
| kārba iesākumā strādā eļļas sildīšanas režīmā - tapēc arī uzvedas savādāk kā pie uzsiluša dzinēja... | Offline | | |
|
karlitto | 23. Jan 2018, 11:50 |
#2857
|
| Kopš: 22. Jan 2004
Ziņojumi: 836
Braucu ar: LUFTWAFFE, K3
| un atceries, ka tā zupa ir jāmaina ik pa ~70t km | Offline | | |
Chris | 23. Jan 2018, 12:48 |
#2858
|
| Kopš: 16. May 2004
Ziņojumi: 966
Braucu ar: V8
| un tas netiek darīts pie dīlera, pat garnatijas laikā, jo kārbai esot iekšā LIFETIME eļļa! | Offline | | |
N53series | 23. Jan 2018, 13:41 |
#2859
|
| Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
23 Jan 2018, 12:48:10 @Chris rakstīja:
un tas netiek darīts pie dīlera, pat garnatijas laikā, jo kārbai esot iekšā LIFETIME eļļa!
kaapeec lai netiktu dariits pie diilera?
neesmu skatiijis docus 8tnieceem kaarbaam, bet 6nieceem razhotajs noraada:
160kkm;
10 gadi, tb.: kas pienaak pirmais.
Tikliidz kaa 160kkm, buutu jaamaina ellja.
Leftime nenozimee 700kkm, 20 gadus, sliikshanu, degshanu un Sporcmena renoveeshanu.[ Šo ziņu laboja N53series, 23 Jan 2018, 13:41:20 ] | Offline | | |
karlitto | 23. Jan 2018, 13:49 |
#2860
|
| Kopš: 22. Jan 2004
Ziņojumi: 836
Braucu ar: LUFTWAFFE, K3
|
23 Jan 2018, 12:48:10 @Chris rakstīja:
un tas netiek darīts pie dīlera, pat garnatijas laikā, jo kārbai esot iekšā LIFETIME eļļa!
Dealer saka lifetime - un kad kārba ir beigta, tad mūžs ir beidzies
ZF saka : Depending on the driving style, ZF recommends a transmission oil change every 80,000 to 120,000 km or after eight years at the latest.
manualis | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo
|