Online
Pašreiz BMWPower skatās 215 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Viss par E39
Autors | Ziņojums |
7781 | 11. Nov 2012, 01:28 |
#2841
|
| Kopš: 24. Jul 2010
Ziņojumi: 813
Braucu ar:
|
10 Nov 2012, 22:52:27 PASSATizhi rakstīja:
10 Nov 2012, 22:00:57 Gintons rakstīja:
kadu ellu labak butu liet 525td motoram? un cik maxa aptuveni ellas filtrs?
nav tādas labakās. pa lielam tas ir katra personīgais fetiš kas ar tehniku nav tieši saistīts. izvēlies no tām, kurām ir konkrētā dzinēja pielaides.
Kādam te parakstā bija links uz saitu kr. valodā, kur bija testēti kādi 100 eļļu veidi(markas,modeļi). Tad katra eļļa ielieta savā traukā un varēja salīdzināt. | Offline | | |
Gintons | 11. Nov 2012, 16:35 |
#2842
|
| Kopš: 02. Oct 2011
No: Saldus
Ziņojumi: 786
Braucu ar: bmw individual
| vienkarsi lieta tada ka es taisos tagad mainit ellu,bet ieraudziju ka ir speciali prieks diesel ella,un vienkarsi rodas jautajums gudrakiem..jo pa cik man ir pirmais dizelis sava muza un nak ziema tad tas ir savadak neka ar benzinieku
nu gribeju zinat vai varu liet piemeramm parasto kkadu 10w40 ellu,vai obligati jalej diesel ella ? | Offline | | |
kaadzis | 11. Nov 2012, 17:29 |
#2843
|
| Kopš: 20. Oct 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 495
Braucu ar: 530da
|
11 Nov 2012, 16:35:48 Gintons rakstīja:
vienkarsi lieta tada ka es taisos tagad mainit ellu,bet ieraudziju ka ir speciali prieks diesel ella,un vienkarsi rodas jautajums gudrakiem..jo pa cik man ir pirmais dizelis sava muza un nak ziema tad tas ir savadak neka ar benzinieku
nu gribeju zinat vai varu liet piemeramm parasto kkadu 10w40 ellu,vai obligati jalej diesel ella ?
pa lielam jau atšķirība nebūs tik liela, bet uz ziemu labāk liet kādu 5w40, jo viņa pie zemākiem grādiem nav tik bieza, vieglāk pielaist mašīnu, labāk eļļojas auksta un vēl vairāki plusi. | Offline | | |
PASSATizhi | 11. Nov 2012, 17:36 |
#2844
|
| Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
|
11 Nov 2012, 01:28:50 7781 rakstīja:
10 Nov 2012, 22:52:27 PASSATizhi rakstīja:
10 Nov 2012, 22:00:57 Gintons rakstīja:
kadu ellu labak butu liet 525td motoram? un cik maxa aptuveni ellas filtrs?
nav tādas labakās. pa lielam tas ir katra personīgais fetiš kas ar tehniku nav tieši saistīts. izvēlies no tām, kurām ir konkrētā dzinēja pielaides.
Kādam te parakstā bija links uz saitu kr. valodā, kur bija testēti kādi 100 eļļu veidi(markas,modeļi). Tad katra eļļa ielieta savā traukā un varēja salīdzināt.
pirmākrt RU mēdijiem un testiem vari mierīgi uzlikt mīksto. tur vinne tie kas maksā. otrkārt, starp normāliem brendiem, eļļas, kurām ir konkrētā dzinēja spefcifikācija un pielaides pa lielam ir vienādas, un lietotājs parastais var lietot jebkuru. kas ir normāli brendi, kats pats saprot pa savam. vienam tā ir optima līnija mahimā, otram tikai un vienīgi motul 300 [ Šo ziņu laboja PASSATizhi, 11 Nov 2012, 17:36:44 ] | Offline | | |
Gintons | 11. Nov 2012, 17:42 |
#2845
|
| Kopš: 02. Oct 2011
No: Saldus
Ziņojumi: 786
Braucu ar: bmw individual
|
11 Nov 2012, 17:29:13 kaadzis rakstīja:
11 Nov 2012, 16:35:48 Gintons rakstīja:
vienkarsi lieta tada ka es taisos tagad mainit ellu,bet ieraudziju ka ir speciali prieks diesel ella,un vienkarsi rodas jautajums gudrakiem..jo pa cik man ir pirmais dizelis sava muza un nak ziema tad tas ir savadak neka ar benzinieku
nu gribeju zinat vai varu liet piemeramm parasto kkadu 10w40 ellu,vai obligati jalej diesel ella ?
pa lielam jau atšķirība nebūs tik liela, bet uz ziemu labāk liet kādu 5w40, jo viņa pie zemākiem grādiem nav tik bieza, vieglāk pielaist mašīnu, labāk eļļojas auksta un vēl vairāki plusi.
nebiju dzirdejis ka 5w40 a var liet..un kadi ta ir vel tie daudzie plusi? | Offline | | |
radiaators | 11. Nov 2012, 17:44 |
#2846
|
| Kopš: 15. Mar 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3687
Braucu ar: F11 525d
|
11 Nov 2012, 17:42:47 Gintons rakstīja:
11 Nov 2012, 17:29:13 kaadzis rakstīja:
11 Nov 2012, 16:35:48 Gintons rakstīja:
vienkarsi lieta tada ka es taisos tagad mainit ellu,bet ieraudziju ka ir speciali prieks diesel ella,un vienkarsi rodas jautajums gudrakiem..jo pa cik man ir pirmais dizelis sava muza un nak ziema tad tas ir savadak neka ar benzinieku
nu gribeju zinat vai varu liet piemeramm parasto kkadu 10w40 ellu,vai obligati jalej diesel ella ?
pa lielam jau atšķirība nebūs tik liela, bet uz ziemu labāk liet kādu 5w40, jo viņa pie zemākiem grādiem nav tik bieza, vieglāk pielaist mašīnu, labāk eļļojas auksta un vēl vairāki plusi.
nebiju dzirdejis ka 5w40 a var liet..un kadi ta ir vel tie daudzie plusi?
Nez es ar savu 3l dīzeli ar sintētisko eļļu braucu jau vairākus gadus un viss zajebis... | Offline | | |
uksits | 11. Nov 2012, 17:50 |
#2847
|
| Kopš: 23. Jan 2006
No: Zilupe
Ziņojumi: 17701
Braucu ar: V8 diesel
|
11 Nov 2012, 17:44:22 radiaators rakstīja:
11 Nov 2012, 17:42:47 Gintons rakstīja:
11 Nov 2012, 17:29:13 kaadzis rakstīja:
11 Nov 2012, 16:35:48 Gintons rakstīja:
vienkarsi lieta tada ka es taisos tagad mainit ellu,bet ieraudziju ka ir speciali prieks diesel ella,un vienkarsi rodas jautajums gudrakiem..jo pa cik man ir pirmais dizelis sava muza un nak ziema tad tas ir savadak neka ar benzinieku
nu gribeju zinat vai varu liet piemeramm parasto kkadu 10w40 ellu,vai obligati jalej diesel ella ?
pa lielam jau atšķirība nebūs tik liela, bet uz ziemu labāk liet kādu 5w40, jo viņa pie zemākiem grādiem nav tik bieza, vieglāk pielaist mašīnu, labāk eļļojas auksta un vēl vairāki plusi.
nebiju dzirdejis ka 5w40 a var liet..un kadi ta ir vel tie daudzie plusi?
Nez es ar savu 3l dīzeli ar sintētisko eļļu braucu jau vairākus gadus un viss zajebis...
ar savam 3l drapakam sintetiku iekha un laizam | Offline | | |
Gintons | 11. Nov 2012, 18:31 |
#2848
|
| Kopš: 02. Oct 2011
No: Saldus
Ziņojumi: 786
Braucu ar: bmw individual
| man te atkal teica ka es savam nevaru liet sintetisko jo 96g e39 ir un kr4 veca masina,sintetisko tik jaunajam lej lai es lejot 5w40 vai 10w40 pusintetisko.. ta ir? tas ka sintetiska tas kko mainitu man? | Offline | | |
|
Driver | 11. Nov 2012, 18:37 |
#2849
|
| Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
11 Nov 2012, 18:31:12 Gintons rakstīja:
man te atkal teica ka es savam nevaru liet sintetisko jo 96g e39 ir un kr4 veca masina,sintetisko tik jaunajam lej lai es lejot 5w40 vai 10w40 pusintetisko.. ta ir? tas ka sintetiska tas kko mainitu man?
varbut 1963 gada auto vispar jalej rapshu ellja?
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Dzvile
| 11. Nov 2012, 18:41 |
#2850
|
| Kopš: 19. Dec 2005
Ziņojumi: 5863
Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.
|
11 Nov 2012, 18:31:12 Gintons rakstīja:
man te atkal teica ka es savam nevaru liet sintetisko jo 96g e39 ir un kr4 veca masina,sintetisko tik jaunajam lej lai es lejot 5w40 vai 10w40 pusintetisko.. ta ir? tas ka sintetiska tas kko mainitu man?
Fufelis kārtīgs,šitā basņa klejo ik pa laikam apkārt un ir absalūta muļķība.
----------------- "The quieter you become the more you can hear." | Offline | | |
oskars11 | 11. Nov 2012, 18:42 |
#2851
|
| Kopš: 13. Aug 2006
No: Jelgava
Ziņojumi: 3116
Braucu ar: bbrent.lv
| turbo motoriem tomer jalej kas paredzets ,turbinas kaujas nost lietojot nepareizu eļļu | Offline | | |
Driver | 11. Nov 2012, 18:45 |
#2852
|
| Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
11 Nov 2012, 18:41:45 Dzvile rakstīja:
11 Nov 2012, 18:31:12 Gintons rakstīja:
man te atkal teica ka es savam nevaru liet sintetisko jo 96g e39 ir un kr4 veca masina,sintetisko tik jaunajam lej lai es lejot 5w40 vai 10w40 pusintetisko.. ta ir? tas ka sintetiska tas kko mainitu man?
Fufelis kārtīgs,šitā basņa klejo ik pa laikam apkārt un ir absalūta muļķība.
kartigs +1
vispar pie dirsas sintetika vai minerala, jaskatas sae/acpi specifikacija, nevis kautkas cits...
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Dzvile
| 11. Nov 2012, 19:24 |
#2853
|
| Kopš: 19. Dec 2005
Ziņojumi: 5863
Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.
|
11 Nov 2012, 18:42:42 oskars11 rakstīja:
turbo motoriem tomer jalej kas paredzets ,turbinas kaujas nost lietojot nepareizu eļļu
Tas ir apmēram taisnība,piemēram VAG grupas autiņiem turbīnas griežas ar ļoti augstu temperatūru kaut vai tiek izmantota viņiem paredzēta eļļa un dzēšanas šķidrums. Tapēc ieteicams lietot labu sintētiku.
Toyotām rodas ļoti ātri eļļas nosēdumi,raksturīgi sadirš viņu ķēdes spriegotāju un sliedes,neatkarīgi kādu eļļu lieto.Tie sūdi ik pa laikam jāskalo pie eļļas maiņas.
Tas pats ar Saab dzinējiem,tik tiem biežāk eļļas sūknis noklājas.
Karoče maini laicīgi un to ko vajag vai labāku un būs OK.
----------------- "The quieter you become the more you can hear." | Offline | | |
Bivis | 11. Nov 2012, 20:16 |
#2854
|
| Kopš: 30. Mar 2003
Ziņojumi: 228
Braucu ar: četriem sešiniekiem
| man sak ļoti krist uz nerviem mans e39,laikam būs jāpariet uz kādu visparastāko beznavarotu auto.Nezinu vai tikai es tads "laimīgais" kuram autiņš plīst arī nebrucot,vienkarsi stavot parkinga,bet nu man tā sanāk diezgan regulāri.Atliek aiztīties uz vairakam nedeļām,kad atgriežoties ir noticis kāds fail-radiators sāk sulot,pečkas ezis nomirst,līdz ar to aķītis 'izēsts'tukš,xrenona bloks nosvilst..Nu atkal aizbraucu komandejumā,atgriežos un jauna šaize-iebraucu iepildīties,iedarbinu auto un te panelī izmetas varena izsaukuma zīme un ap to vēl baisākā bultiņa.Ceru,ka soreiz tik abs dačiks,jo kārba strāda normāli un nekadi bloki nebūs pie vainas. Kapeiku uz auto nepišu,bet nu šitadi gadījumi izraisa mīlestību pret sabiedrisko transportu vai arī lielu velmi ieskatīties ss.lv pēc kādas citas markas dzelža,jo šādi gadījumi ir bijusi arī ar iepriekšējo bmw. | Offline | | |
radiaators | 11. Nov 2012, 20:24 |
#2855
|
| Kopš: 15. Mar 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3687
Braucu ar: F11 525d
|
11 Nov 2012, 20:16:07 Bivis rakstīja:
man sak ļoti krist uz nerviem mans e39,laikam būs jāpariet uz kādu visparastāko beznavarotu auto.Nezinu vai tikai es tads "laimīgais" kuram autiņš plīst arī nebrucot,vienkarsi stavot parkinga,bet nu man tā sanāk diezgan regulāri.Atliek aiztīties uz vairakam nedeļām,kad atgriežoties ir noticis kāds fail-radiators sāk sulot,pečkas ezis nomirst,līdz ar to aķītis 'izēsts'tukš,xrenona bloks nosvilst..Nu atkal aizbraucu komandejumā,atgriežos un jauna šaize-iebraucu iepildīties,iedarbinu auto un te panelī izmetas varena izsaukuma zīme un ap to vēl baisākā bultiņa.Ceru,ka soreiz tik abs dačiks,jo kārba strāda normāli un nekadi bloki nebūs pie vainas. Kapeiku uz auto nepišu,bet nu šitadi gadījumi izraisa mīlestību pret sabiedrisko transportu vai arī lielu velmi ieskatīties ss.lv pēc kādas citas markas dzelža,jo šādi gadījumi ir bijusi arī ar iepriekšējo bmw.
Esi iegrābies ar konkrēto eksemplāru - visticamāk... | Offline | | |
tattoo-artist | 11. Nov 2012, 20:41 |
#2856
|
| Kopš: 17. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 889
Braucu ar: v8 bobiku
|
11 Nov 2012, 20:16:07 Bivis rakstīja:
man sak ļoti krist uz nerviem mans e39,laikam būs jāpariet uz kādu visparastāko beznavarotu auto.Nezinu vai tikai es tads "laimīgais" kuram autiņš plīst arī nebrucot,vienkarsi stavot parkinga,bet nu man tā sanāk diezgan regulāri.Atliek aiztīties uz vairakam nedeļām,kad atgriežoties ir noticis kāds fail-radiators sāk sulot,pečkas ezis nomirst,līdz ar to aķītis 'izēsts'tukš,xrenona bloks nosvilst..Nu atkal aizbraucu komandejumā,atgriežos un jauna šaize-iebraucu iepildīties,iedarbinu auto un te panelī izmetas varena izsaukuma zīme un ap to vēl baisākā bultiņa.Ceru,ka soreiz tik abs dačiks,jo kārba strāda normāli un nekadi bloki nebūs pie vainas. Kapeiku uz auto nepišu,bet nu šitadi gadījumi izraisa mīlestību pret sabiedrisko transportu vai arī lielu velmi ieskatīties ss.lv pēc kādas citas markas dzelža,jo šādi gadījumi ir bijusi arī ar iepriekšējo bmw.
ir,ir noveerots(arii uz e39 peec savas pieredzes),ka maz kustinot un braucot,turklaat max saudziigi un ar vieglu kaaju uz gaazes pedaalja, biezaak saak paraadiities visaadas shaizes..to tas,to tas un saliidzinoshi isaa laika periodaa..wobwem,speej tik chinjiit a tie,kas daudz gasee,retaak par ko taadu suudzas | Offline | | |
|
kaadzis | 11. Nov 2012, 20:46 |
#2857
|
| Kopš: 20. Oct 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 495
Braucu ar: 530da
|
11 Nov 2012, 20:41:33 tattoo-artist rakstīja:
11 Nov 2012, 20:16:07 Bivis rakstīja:
man sak ļoti krist uz nerviem mans e39,laikam būs jāpariet uz kādu visparastāko beznavarotu auto.Nezinu vai tikai es tads "laimīgais" kuram autiņš plīst arī nebrucot,vienkarsi stavot parkinga,bet nu man tā sanāk diezgan regulāri.Atliek aiztīties uz vairakam nedeļām,kad atgriežoties ir noticis kāds fail-radiators sāk sulot,pečkas ezis nomirst,līdz ar to aķītis 'izēsts'tukš,xrenona bloks nosvilst..Nu atkal aizbraucu komandejumā,atgriežos un jauna šaize-iebraucu iepildīties,iedarbinu auto un te panelī izmetas varena izsaukuma zīme un ap to vēl baisākā bultiņa.Ceru,ka soreiz tik abs dačiks,jo kārba strāda normāli un nekadi bloki nebūs pie vainas. Kapeiku uz auto nepišu,bet nu šitadi gadījumi izraisa mīlestību pret sabiedrisko transportu vai arī lielu velmi ieskatīties ss.lv pēc kādas citas markas dzelža,jo šādi gadījumi ir bijusi arī ar iepriekšējo bmw.
ir,ir noveerots(arii uz e39 peec savas pieredzes),ka maz kustinot un braucot,turklaat max saudziigi un ar vieglu kaaju uz gaazes pedaalja, biezaak saak paraadiities visaadas shaizes..to tas,to tas un saliidzinoshi isaa laika periodaa..wobwem,speej tik chinjiit a tie,kas daudz gasee,retaak par ko taadu suudzas
cik dīvaini bet tāds pats novērojums [ Šo ziņu laboja kaadzis, 11 Nov 2012, 20:47:11 ] | Offline | | |
Laoshi | 11. Nov 2012, 20:52 |
#2858
|
| Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
11 Nov 2012, 20:41:33 tattoo-artist rakstīja:
a tie,kas daudz gasee,retaak par ko taadu suudzas
Tā tas ir gandrīz jebkuram auto. Jo mazāk aiztiec un saudzīgāk brauc, jo vairāk parādās nestandarta gļuki un vainas, beigās domā, kas vēl var salūst un kas vēl būtu jānomaina. | Offline | | |
Bivis | 11. Nov 2012, 20:59 |
#2859
|
| Kopš: 30. Mar 2003
Ziņojumi: 228
Braucu ar: četriem sešiniekiem
|
11 Nov 2012, 20:41:33 tattoo-artist rakstīja:
11 Nov 2012, 20:16:07 Bivis rakstīja:
man sak ļoti krist uz nerviem mans e39,laikam būs jāpariet uz kādu visparastāko beznavarotu auto.Nezinu vai tikai es tads "laimīgais" kuram autiņš plīst arī nebrucot,vienkarsi stavot parkinga,bet nu man tā sanāk diezgan regulāri.Atliek aiztīties uz vairakam nedeļām,kad atgriežoties ir noticis kāds fail-radiators sāk sulot,pečkas ezis nomirst,līdz ar to aķītis 'izēsts'tukš,xrenona bloks nosvilst..Nu atkal aizbraucu komandejumā,atgriežos un jauna šaize-iebraucu iepildīties,iedarbinu auto un te panelī izmetas varena izsaukuma zīme un ap to vēl baisākā bultiņa.Ceru,ka soreiz tik abs dačiks,jo kārba strāda normāli un nekadi bloki nebūs pie vainas. Kapeiku uz auto nepišu,bet nu šitadi gadījumi izraisa mīlestību pret sabiedrisko transportu vai arī lielu velmi ieskatīties ss.lv pēc kādas citas markas dzelža,jo šādi gadījumi ir bijusi arī ar iepriekšējo bmw.
ir,ir noveerots(arii uz e39 peec savas pieredzes),ka maz kustinot un braucot,turklaat max saudziigi un ar vieglu kaaju uz gaazes pedaalja, biezaak saak paraadiities visaadas shaizes..to tas,to tas un saliidzinoshi isaa laika periodaa..wobwem,speej tik chinjiit a tie,kas daudz gasee,retaak par ko taadu suudzas
pēdējais hadenes + citu daļu remonts sastadīja gandrīz 1/3 auto tirgus cenas un pec tada iegūldījuma vienmer liekas,nu tagad būs miers un raslabuha,bet ņikuja,ilgi tas prieks nav baudāms. Patīk arī"pagasēt" un tiesi tapēc arī "nepisu kapeiku" lai to var darīt nosacīti droši,bet nu šitie autiņa nekustinašanas brīnumi ir izcili. | Offline | | |
tattoo-artist | 11. Nov 2012, 20:59 |
#2860
|
| Kopš: 17. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 889
Braucu ar: v8 bobiku
| mdaa,vot kur gan loģika tad jau jaapaariet "sporta režīmā" un autinjam servisu neredzeet kas attiecaas un ritoshajaam un muusu "super duper" celjiem,tad jau arii laikam sanaak,ka saudziigaak ir braukt aatraak ,lai paarlidotu paari bedreem...nevis leenaam kratiities un domaat,ka prieksh autiņa tā labāk | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|