Online

Pašreiz BMWPower skatās 215 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: Viss par E39

AutorsZiņojums
7781
11. Nov 2012, 01:28 #2841

Kopš: 24. Jul 2010

Ziņojumi: 813

Braucu ar:


10 Nov 2012, 22:52:27 PASSATizhi rakstīja:

10 Nov 2012, 22:00:57 Gintons rakstīja:
kadu ellu labak butu liet 525td motoram? un cik maxa aptuveni ellas filtrs?
nav tādas labakās. pa lielam tas ir katra personīgais fetiš kas ar tehniku nav tieši saistīts. izvēlies no tām, kurām ir konkrētā dzinēja pielaides.

Kādam te parakstā bija links uz saitu kr. valodā, kur bija testēti kādi 100 eļļu veidi(markas,modeļi). Tad katra eļļa ielieta savā traukā un varēja salīdzināt.
Offline
Gintons
11. Nov 2012, 16:35 #2842

Kopš: 02. Oct 2011

No: Saldus

Ziņojumi: 786

Braucu ar: bmw individual

vienkarsi lieta tada ka es taisos tagad mainit ellu,bet ieraudziju ka ir speciali prieks diesel ella,un vienkarsi rodas jautajums gudrakiem..jo pa cik man ir pirmais dizelis sava muza un nak ziema tad tas ir savadak neka ar benzinieku
nu gribeju zinat vai varu liet piemeramm parasto kkadu 10w40 ellu,vai obligati jalej diesel ella ?
Offline
kaadzis
11. Nov 2012, 17:29 #2843

Kopš: 20. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 495

Braucu ar: 530da


11 Nov 2012, 16:35:48 Gintons rakstīja:
vienkarsi lieta tada ka es taisos tagad mainit ellu,bet ieraudziju ka ir speciali prieks diesel ella,un vienkarsi rodas jautajums gudrakiem..jo pa cik man ir pirmais dizelis sava muza un nak ziema tad tas ir savadak neka ar benzinieku
nu gribeju zinat vai varu liet piemeramm parasto kkadu 10w40 ellu,vai obligati jalej diesel ella ?

pa lielam jau atšķirība nebūs tik liela, bet uz ziemu labāk liet kādu 5w40, jo viņa pie zemākiem grādiem nav tik bieza, vieglāk pielaist mašīnu, labāk eļļojas auksta un vēl vairāki plusi.
Offline
PASSATizhi
11. Nov 2012, 17:36 #2844

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


11 Nov 2012, 01:28:50 7781 rakstīja:

10 Nov 2012, 22:52:27 PASSATizhi rakstīja:

10 Nov 2012, 22:00:57 Gintons rakstīja:
kadu ellu labak butu liet 525td motoram? un cik maxa aptuveni ellas filtrs?
nav tādas labakās. pa lielam tas ir katra personīgais fetiš kas ar tehniku nav tieši saistīts. izvēlies no tām, kurām ir konkrētā dzinēja pielaides.

Kādam te parakstā bija links uz saitu kr. valodā, kur bija testēti kādi 100 eļļu veidi(markas,modeļi). Tad katra eļļa ielieta savā traukā un varēja salīdzināt.
pirmākrt RU mēdijiem un testiem vari mierīgi uzlikt mīksto. tur vinne tie kas maksā. otrkārt, starp normāliem brendiem, eļļas, kurām ir konkrētā dzinēja spefcifikācija un pielaides pa lielam ir vienādas, un lietotājs parastais var lietot jebkuru. kas ir normāli brendi, kats pats saprot pa savam. vienam tā ir optima līnija mahimā, otram tikai un vienīgi motul 300

[ Šo ziņu laboja PASSATizhi, 11 Nov 2012, 17:36:44 ]

Offline
Gintons
11. Nov 2012, 17:42 #2845

Kopš: 02. Oct 2011

No: Saldus

Ziņojumi: 786

Braucu ar: bmw individual


11 Nov 2012, 17:29:13 kaadzis rakstīja:

11 Nov 2012, 16:35:48 Gintons rakstīja:
vienkarsi lieta tada ka es taisos tagad mainit ellu,bet ieraudziju ka ir speciali prieks diesel ella,un vienkarsi rodas jautajums gudrakiem..jo pa cik man ir pirmais dizelis sava muza un nak ziema tad tas ir savadak neka ar benzinieku
nu gribeju zinat vai varu liet piemeramm parasto kkadu 10w40 ellu,vai obligati jalej diesel ella ?

pa lielam jau atšķirība nebūs tik liela, bet uz ziemu labāk liet kādu 5w40, jo viņa pie zemākiem grādiem nav tik bieza, vieglāk pielaist mašīnu, labāk eļļojas auksta un vēl vairāki plusi.

nebiju dzirdejis ka 5w40 a var liet..un kadi ta ir vel tie daudzie plusi?
Offline
radiaators
11. Nov 2012, 17:44 #2846

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: F11 525d


11 Nov 2012, 17:42:47 Gintons rakstīja:

11 Nov 2012, 17:29:13 kaadzis rakstīja:

11 Nov 2012, 16:35:48 Gintons rakstīja:
vienkarsi lieta tada ka es taisos tagad mainit ellu,bet ieraudziju ka ir speciali prieks diesel ella,un vienkarsi rodas jautajums gudrakiem..jo pa cik man ir pirmais dizelis sava muza un nak ziema tad tas ir savadak neka ar benzinieku
nu gribeju zinat vai varu liet piemeramm parasto kkadu 10w40 ellu,vai obligati jalej diesel ella ?

pa lielam jau atšķirība nebūs tik liela, bet uz ziemu labāk liet kādu 5w40, jo viņa pie zemākiem grādiem nav tik bieza, vieglāk pielaist mašīnu, labāk eļļojas auksta un vēl vairāki plusi.

nebiju dzirdejis ka 5w40 a var liet..un kadi ta ir vel tie daudzie plusi?

Nez es ar savu 3l dīzeli ar sintētisko eļļu braucu jau vairākus gadus un viss zajebis...
Offline
uksits
11. Nov 2012, 17:50 #2847

Kopš: 23. Jan 2006

No: Zilupe

Ziņojumi: 17701

Braucu ar: V8 diesel


11 Nov 2012, 17:44:22 radiaators rakstīja:

11 Nov 2012, 17:42:47 Gintons rakstīja:

11 Nov 2012, 17:29:13 kaadzis rakstīja:

11 Nov 2012, 16:35:48 Gintons rakstīja:
vienkarsi lieta tada ka es taisos tagad mainit ellu,bet ieraudziju ka ir speciali prieks diesel ella,un vienkarsi rodas jautajums gudrakiem..jo pa cik man ir pirmais dizelis sava muza un nak ziema tad tas ir savadak neka ar benzinieku
nu gribeju zinat vai varu liet piemeramm parasto kkadu 10w40 ellu,vai obligati jalej diesel ella ?

pa lielam jau atšķirība nebūs tik liela, bet uz ziemu labāk liet kādu 5w40, jo viņa pie zemākiem grādiem nav tik bieza, vieglāk pielaist mašīnu, labāk eļļojas auksta un vēl vairāki plusi.

nebiju dzirdejis ka 5w40 a var liet..un kadi ta ir vel tie daudzie plusi?

Nez es ar savu 3l dīzeli ar sintētisko eļļu braucu jau vairākus gadus un viss zajebis...

ar savam 3l drapakam sintetiku iekha un laizam
Offline
Gintons
11. Nov 2012, 18:31 #2848

Kopš: 02. Oct 2011

No: Saldus

Ziņojumi: 786

Braucu ar: bmw individual

man te atkal teica ka es savam nevaru liet sintetisko jo 96g e39 ir un kr4 veca masina,sintetisko tik jaunajam lej lai es lejot 5w40 vai 10w40 pusintetisko.. ta ir? tas ka sintetiska tas kko mainitu man?
Offline
Driver
11. Nov 2012, 18:37 #2849

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


11 Nov 2012, 18:31:12 Gintons rakstīja:
man te atkal teica ka es savam nevaru liet sintetisko jo 96g e39 ir un kr4 veca masina,sintetisko tik jaunajam lej lai es lejot 5w40 vai 10w40 pusintetisko.. ta ir? tas ka sintetiska tas kko mainitu man?


varbut 1963 gada auto vispar jalej rapshu ellja?

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Dzvile
11. Nov 2012, 18:41 #2850

Kopš: 19. Dec 2005

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.


11 Nov 2012, 18:31:12 Gintons rakstīja:
man te atkal teica ka es savam nevaru liet sintetisko jo 96g e39 ir un kr4 veca masina,sintetisko tik jaunajam lej lai es lejot 5w40 vai 10w40 pusintetisko.. ta ir? tas ka sintetiska tas kko mainitu man?

Fufelis kārtīgs,šitā basņa klejo ik pa laikam apkārt un ir absalūta muļķība.

-----------------
"The quieter you become the more you can hear."
Offline
oskars11
11. Nov 2012, 18:42 #2851

Kopš: 13. Aug 2006

No: Jelgava

Ziņojumi: 3116

Braucu ar: bbrent.lv

turbo motoriem tomer jalej kas paredzets ,turbinas kaujas nost lietojot nepareizu eļļu
Offline
Driver
11. Nov 2012, 18:45 #2852

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


11 Nov 2012, 18:41:45 Dzvile rakstīja:

11 Nov 2012, 18:31:12 Gintons rakstīja:
man te atkal teica ka es savam nevaru liet sintetisko jo 96g e39 ir un kr4 veca masina,sintetisko tik jaunajam lej lai es lejot 5w40 vai 10w40 pusintetisko.. ta ir? tas ka sintetiska tas kko mainitu man?

Fufelis kārtīgs,šitā basņa klejo ik pa laikam apkārt un ir absalūta muļķība.

kartigs +1
vispar pie dirsas sintetika vai minerala, jaskatas sae/acpi specifikacija, nevis kautkas cits...

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Dzvile
11. Nov 2012, 19:24 #2853

Kopš: 19. Dec 2005

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.


11 Nov 2012, 18:42:42 oskars11 rakstīja:
turbo motoriem tomer jalej kas paredzets ,turbinas kaujas nost lietojot nepareizu eļļu

Tas ir apmēram taisnība,piemēram VAG grupas autiņiem turbīnas griežas ar ļoti augstu temperatūru kaut vai tiek izmantota viņiem paredzēta eļļa un dzēšanas šķidrums. Tapēc ieteicams lietot labu sintētiku.
Toyotām rodas ļoti ātri eļļas nosēdumi,raksturīgi sadirš viņu ķēdes spriegotāju un sliedes,neatkarīgi kādu eļļu lieto.Tie sūdi ik pa laikam jāskalo pie eļļas maiņas.
Tas pats ar Saab dzinējiem,tik tiem biežāk eļļas sūknis noklājas.

Karoče maini laicīgi un to ko vajag vai labāku un būs OK.

-----------------
"The quieter you become the more you can hear."
Offline
Bivis
11. Nov 2012, 20:16 #2854

Kopš: 30. Mar 2003

Ziņojumi: 228

Braucu ar: četriem sešiniekiem

man sak ļoti krist uz nerviem mans e39,laikam būs jāpariet uz kādu visparastāko beznavarotu auto.Nezinu vai tikai es tads "laimīgais" kuram autiņš plīst arī nebrucot,vienkarsi stavot parkinga,bet nu man tā sanāk diezgan regulāri.Atliek aiztīties uz vairakam nedeļām,kad atgriežoties ir noticis kāds fail-radiators sāk sulot,pečkas ezis nomirst,līdz ar to aķītis 'izēsts'tukš,xrenona bloks nosvilst..Nu atkal aizbraucu komandejumā,atgriežos un jauna šaize-iebraucu iepildīties,iedarbinu auto un te panelī izmetas varena izsaukuma zīme un ap to vēl baisākā bultiņa.Ceru,ka soreiz tik abs dačiks,jo kārba strāda normāli un nekadi bloki nebūs pie vainas. Kapeiku uz auto nepišu,bet nu šitadi gadījumi izraisa mīlestību pret sabiedrisko transportu vai arī lielu velmi ieskatīties ss.lv pēc kādas citas markas dzelža,jo šādi gadījumi ir bijusi arī ar iepriekšējo bmw.
Offline
radiaators
11. Nov 2012, 20:24 #2855

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: F11 525d


11 Nov 2012, 20:16:07 Bivis rakstīja:
man sak ļoti krist uz nerviem mans e39,laikam būs jāpariet uz kādu visparastāko beznavarotu auto.Nezinu vai tikai es tads "laimīgais" kuram autiņš plīst arī nebrucot,vienkarsi stavot parkinga,bet nu man tā sanāk diezgan regulāri.Atliek aiztīties uz vairakam nedeļām,kad atgriežoties ir noticis kāds fail-radiators sāk sulot,pečkas ezis nomirst,līdz ar to aķītis 'izēsts'tukš,xrenona bloks nosvilst..Nu atkal aizbraucu komandejumā,atgriežos un jauna šaize-iebraucu iepildīties,iedarbinu auto un te panelī izmetas varena izsaukuma zīme un ap to vēl baisākā bultiņa.Ceru,ka soreiz tik abs dačiks,jo kārba strāda normāli un nekadi bloki nebūs pie vainas. Kapeiku uz auto nepišu,bet nu šitadi gadījumi izraisa mīlestību pret sabiedrisko transportu vai arī lielu velmi ieskatīties ss.lv pēc kādas citas markas dzelža,jo šādi gadījumi ir bijusi arī ar iepriekšējo bmw.

Esi iegrābies ar konkrēto eksemplāru - visticamāk...
Offline
tattoo-artist
11. Nov 2012, 20:41 #2856

Kopš: 17. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 889

Braucu ar: v8 bobiku


11 Nov 2012, 20:16:07 Bivis rakstīja:
man sak ļoti krist uz nerviem mans e39,laikam būs jāpariet uz kādu visparastāko beznavarotu auto.Nezinu vai tikai es tads "laimīgais" kuram autiņš plīst arī nebrucot,vienkarsi stavot parkinga,bet nu man tā sanāk diezgan regulāri.Atliek aiztīties uz vairakam nedeļām,kad atgriežoties ir noticis kāds fail-radiators sāk sulot,pečkas ezis nomirst,līdz ar to aķītis 'izēsts'tukš,xrenona bloks nosvilst..Nu atkal aizbraucu komandejumā,atgriežos un jauna šaize-iebraucu iepildīties,iedarbinu auto un te panelī izmetas varena izsaukuma zīme un ap to vēl baisākā bultiņa.Ceru,ka soreiz tik abs dačiks,jo kārba strāda normāli un nekadi bloki nebūs pie vainas. Kapeiku uz auto nepišu,bet nu šitadi gadījumi izraisa mīlestību pret sabiedrisko transportu vai arī lielu velmi ieskatīties ss.lv pēc kādas citas markas dzelža,jo šādi gadījumi ir bijusi arī ar iepriekšējo bmw.
ir,ir noveerots(arii uz e39 peec savas pieredzes),ka maz kustinot un braucot,turklaat max saudziigi un ar vieglu kaaju uz gaazes pedaalja, biezaak saak paraadiities visaadas shaizes..to tas,to tas un saliidzinoshi isaa laika periodaa..wobwem,speej tik chinjiit a tie,kas daudz gasee,retaak par ko taadu suudzas
Offline
kaadzis
11. Nov 2012, 20:46 #2857

Kopš: 20. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 495

Braucu ar: 530da


11 Nov 2012, 20:41:33 tattoo-artist rakstīja:

11 Nov 2012, 20:16:07 Bivis rakstīja:
man sak ļoti krist uz nerviem mans e39,laikam būs jāpariet uz kādu visparastāko beznavarotu auto.Nezinu vai tikai es tads "laimīgais" kuram autiņš plīst arī nebrucot,vienkarsi stavot parkinga,bet nu man tā sanāk diezgan regulāri.Atliek aiztīties uz vairakam nedeļām,kad atgriežoties ir noticis kāds fail-radiators sāk sulot,pečkas ezis nomirst,līdz ar to aķītis 'izēsts'tukš,xrenona bloks nosvilst..Nu atkal aizbraucu komandejumā,atgriežos un jauna šaize-iebraucu iepildīties,iedarbinu auto un te panelī izmetas varena izsaukuma zīme un ap to vēl baisākā bultiņa.Ceru,ka soreiz tik abs dačiks,jo kārba strāda normāli un nekadi bloki nebūs pie vainas. Kapeiku uz auto nepišu,bet nu šitadi gadījumi izraisa mīlestību pret sabiedrisko transportu vai arī lielu velmi ieskatīties ss.lv pēc kādas citas markas dzelža,jo šādi gadījumi ir bijusi arī ar iepriekšējo bmw.
ir,ir noveerots(arii uz e39 peec savas pieredzes),ka maz kustinot un braucot,turklaat max saudziigi un ar vieglu kaaju uz gaazes pedaalja, biezaak saak paraadiities visaadas shaizes..to tas,to tas un saliidzinoshi isaa laika periodaa..wobwem,speej tik chinjiit a tie,kas daudz gasee,retaak par ko taadu suudzas

cik dīvaini bet tāds pats novērojums

[ Šo ziņu laboja kaadzis, 11 Nov 2012, 20:47:11 ]

Offline
Laoshi
11. Nov 2012, 20:52 #2858

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


11 Nov 2012, 20:41:33 tattoo-artist rakstīja:
a tie,kas daudz gasee,retaak par ko taadu suudzas


Tā tas ir gandrīz jebkuram auto. Jo mazāk aiztiec un saudzīgāk brauc, jo vairāk parādās nestandarta gļuki un vainas, beigās domā, kas vēl var salūst un kas vēl būtu jānomaina.
Offline
Bivis
11. Nov 2012, 20:59 #2859

Kopš: 30. Mar 2003

Ziņojumi: 228

Braucu ar: četriem sešiniekiem


11 Nov 2012, 20:41:33 tattoo-artist rakstīja:

11 Nov 2012, 20:16:07 Bivis rakstīja:
man sak ļoti krist uz nerviem mans e39,laikam būs jāpariet uz kādu visparastāko beznavarotu auto.Nezinu vai tikai es tads "laimīgais" kuram autiņš plīst arī nebrucot,vienkarsi stavot parkinga,bet nu man tā sanāk diezgan regulāri.Atliek aiztīties uz vairakam nedeļām,kad atgriežoties ir noticis kāds fail-radiators sāk sulot,pečkas ezis nomirst,līdz ar to aķītis 'izēsts'tukš,xrenona bloks nosvilst..Nu atkal aizbraucu komandejumā,atgriežos un jauna šaize-iebraucu iepildīties,iedarbinu auto un te panelī izmetas varena izsaukuma zīme un ap to vēl baisākā bultiņa.Ceru,ka soreiz tik abs dačiks,jo kārba strāda normāli un nekadi bloki nebūs pie vainas. Kapeiku uz auto nepišu,bet nu šitadi gadījumi izraisa mīlestību pret sabiedrisko transportu vai arī lielu velmi ieskatīties ss.lv pēc kādas citas markas dzelža,jo šādi gadījumi ir bijusi arī ar iepriekšējo bmw.
ir,ir noveerots(arii uz e39 peec savas pieredzes),ka maz kustinot un braucot,turklaat max saudziigi un ar vieglu kaaju uz gaazes pedaalja, biezaak saak paraadiities visaadas shaizes..to tas,to tas un saliidzinoshi isaa laika periodaa..wobwem,speej tik chinjiit a tie,kas daudz gasee,retaak par ko taadu suudzas
pēdējais hadenes + citu daļu remonts sastadīja gandrīz 1/3 auto tirgus cenas un pec tada iegūldījuma vienmer liekas,nu tagad būs miers un raslabuha,bet ņikuja,ilgi tas prieks nav baudāms. Patīk arī"pagasēt" un tiesi tapēc arī "nepisu kapeiku" lai to var darīt nosacīti droši,bet nu šitie autiņa nekustinašanas brīnumi ir izcili.
Offline
tattoo-artist
11. Nov 2012, 20:59 #2860

Kopš: 17. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 889

Braucu ar: v8 bobiku

mdaa,vot kur gan loģika tad jau jaapaariet "sporta režīmā" un autinjam servisu neredzeet kas attiecaas un ritoshajaam un muusu "super duper" celjiem,tad jau arii laikam sanaak,ka saudziigaak ir braukt aatraak ,lai paarlidotu paari bedreem...nevis leenaam kratiities un domaat,ka prieksh autiņa tā labāk
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo