Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 129 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
IngusSeflers
17. Jun 2015, 21:11 #28281

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 934

Braucu ar: E38/ Octavia


17 Jun 2015, 21:00:16 Laoshi rakstīja:

17 Jun 2015, 20:58:17 IngusSeflers rakstīja:
Vai tad personīgajai garāžiņai/hobijam kurš nes naudu ir kāds sakars ar apkalpojošo sfēru?


Jā, ja pēc laika pat čomaki grib izsist seju par sasiptu auto.

Kobainam gan nebija ko attaisnot. Nodarbojās ar veselīgu dzīvesveidu, fitnesu, dziedāja korī, gāja gulēt ar vistām un seju mazgāja rīta rasā.
Nevajag tik sekli domāt... es nerunāju par cilvēku konkrēti,bet gan par to,kā uztvēra dzīvi... Daudz tādu cilvēku ir un netikai 'koka' šņaucēji
Offline
IngusSeflers
17. Jun 2015, 21:14 #28282

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 934

Braucu ar: E38/ Octavia


17 Jun 2015, 21:06:21 uteo rakstīja:

17 Jun 2015, 20:52:16 IngusSeflers rakstīja:

17 Jun 2015, 20:46:26 uteo rakstīja:

17 Jun 2015, 20:40:21 IngusSeflers rakstīja:

17 Jun 2015, 20:22:30 uteo rakstīja:
Sakiet kāda atšķirība ir starp ATF Dexron II un Dexron III eļļām? Nezinu kāda tieši tagad ir sistēmā, bet vajag pieliet līdz līmenim. Var pirkt jebkuru vai tomēr konkrēti viena no šīm jālej? Auto e46 323iA.
Atšķirību gribi zināt ciparos un datos,vai pietiks ar to ka tās ir divas dažādas eļļas
Kur tu viņu taisies pieliet?

Vajag pieliet stūres pastiprinātājam. Biju veikalā, paņēmu abas pudeles un lasīju, kas rakstīts aprakstā. Vienīgais, kas atšķĪrās bija "sintētika" uz Dexron III pudeles. Gribu vnk zināt, kuru man pirkt
CHF 11S tev ir japērk,ja gribi visu kā vajag... bet ja nemaldos,tad to reto eļļu var/drīkst aizstāt ar DEX6
Nopērc litru un nomaini visu sistēmā...

Uz trauka vāciņa gan rakstīts "only ATF oil", tāpēc nedomāju, ka jēlej kkas savādāks.
Tas arī ir ATF un nedomā ka tikai DEX ir no ATF dzimtas
Offline
Laoshi
17. Jun 2015, 21:18 #28283

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


17 Jun 2015, 21:11:39 IngusSeflers rakstīja:
Nevajag tik sekli domāt... es nerunāju par cilvēku konkrēti,bet gan par to,kā uztvēra dzīvi... Daudz tādu cilvēku ir un netikai 'koka' šņaucēji


Doma jau ir, ka šad tad vajag paturēt muti, ne jau uzreiz pārdot pakaļu pa 5 eināri. Pat latviešu sakāmvārds par to ir.
Offline
IngusSeflers
17. Jun 2015, 21:23 #28284

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 934

Braucu ar: E38/ Octavia


17 Jun 2015, 21:18:25 Laoshi rakstīja:

17 Jun 2015, 21:11:39 IngusSeflers rakstīja:
Nevajag tik sekli domāt... es nerunāju par cilvēku konkrēti,bet gan par to,kā uztvēra dzīvi... Daudz tādu cilvēku ir un netikai 'koka' šņaucēji


Doma jau ir, ka šad tad vajag paturēt muti, ne jau uzreiz pārdot pakaļu pa 5 eināri. Pat latviešu sakāmvārds par to ir.

Bet mēs šeit neesam sabiedrībā,bet gan sub-sabiedrībā kurā ir nedaudz citi likumi

[ Šo ziņu laboja IngusSeflers, 17 Jun 2015, 21:24:14 ]

Offline
e34
17. Jun 2015, 21:41 #28285

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 4014

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL


17 Jun 2015, 11:50:20 Driver rakstīja:
Tad, kad tie v8 sak grabet, tad tur mehaniski sadilst detalja un parasti taa ir metama.
Esmu redzejis graboshus un izjauktus v8.
Detalja, kas izdilst nav blivelements diemzel...


Respektīvi var nebūt līdzēts ar koka sacietējušo oringu maiņu, kuru parasti piedēvē kā skaņas avotu vanosiem?Kas ir šī detaļa,mainās atsevišķi?
Offline
IngusSeflers
17. Jun 2015, 21:42 #28286

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 934

Braucu ar: E38/ Octavia


17 Jun 2015, 21:41:25 e34 rakstīja:

17 Jun 2015, 11:50:20 Driver rakstīja:
Tad, kad tie v8 sak grabet, tad tur mehaniski sadilst detalja un parasti taa ir metama.
Esmu redzejis graboshus un izjauktus v8.
Detalja, kas izdilst nav blivelements diemzel...


Respektīvi var nebūt līdzēts ar koka sacietējušo oringu maiņu, kuru parasti piedēvē kā skaņas avotu vanosiem?Kas ir šī detaļa,mainās atsevišķi?
Labs VANOS ir jauns VANOS Viss vienā gabalā un tikai pie dīlera...
Offline
e34
17. Jun 2015, 21:46 #28287

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 4014

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL


17 Jun 2015, 21:42:59 IngusSeflers rakstīja:

17 Jun 2015, 21:41:25 e34 rakstīja:

17 Jun 2015, 11:50:20 Driver rakstīja:
Tad, kad tie v8 sak grabet, tad tur mehaniski sadilst detalja un parasti taa ir metama.
Esmu redzejis graboshus un izjauktus v8.
Detalja, kas izdilst nav blivelements diemzel...


Respektīvi var nebūt līdzēts ar koka sacietējušo oringu maiņu, kuru parasti piedēvē kā skaņas avotu vanosiem?Kas ir šī detaļa,mainās atsevišķi?
Labs VANOS ir jauns VANOS Viss vienā gabalā un tikai pie dīlera...


Bravo
Offline
IngusSeflers
17. Jun 2015, 21:51 #28288

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 934

Braucu ar: E38/ Octavia


17 Jun 2015, 21:46:34 e34 rakstīja:

17 Jun 2015, 21:42:59 IngusSeflers rakstīja:

17 Jun 2015, 21:41:25 e34 rakstīja:

17 Jun 2015, 11:50:20 Driver rakstīja:
Tad, kad tie v8 sak grabet, tad tur mehaniski sadilst detalja un parasti taa ir metama.
Esmu redzejis graboshus un izjauktus v8.
Detalja, kas izdilst nav blivelements diemzel...


Respektīvi var nebūt līdzēts ar koka sacietējušo oringu maiņu, kuru parasti piedēvē kā skaņas avotu vanosiem?Kas ir šī detaļa,mainās atsevišķi?
Labs VANOS ir jauns VANOS Viss vienā gabalā un tikai pie dīlera...


Bravo
Nu bravo vai ne bravo,bet tā bija atbilde uz 'Kas ir šī detaļa,mainās atsevišķi?' Tas ,kad viņa nepatīk un grūti to norīt tās izmaksas ir jau cita lieta...
Pēc personīgās pieredzes zinu,ka tas Rem-kompl. ir kādiem 50k km
Offline
edzhaans
17. Jun 2015, 21:53 #28289

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Ingus, es ielēju piemēram E39tajā DX3 Ko tur vēl var liet Sistēmu izskaloju, atgaisoju pats jau labu laiciņu atpakaļ ar DX3 pudeli, bet man vnk tagad uzradās neveselīga interese
98/03 523i ar M52, ja tam ir nozīme

[ Šo ziņu laboja edzhaans, 17 Jun 2015, 21:56:36 ]

Offline
wanksta
17. Jun 2015, 21:58 #28290

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7365

Braucu ar: muti

Augstakus dekstronus vienmer var liet zemaako vieta, bet ne otradi.
Offline
IngusSeflers
17. Jun 2015, 22:00 #28291

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 934

Braucu ar: E38/ Octavia


17 Jun 2015, 21:53:55 edzhaans rakstīja:
Ingus, es ielēju piemēram E39tajā DX3 Ko tur vēl var liet Sistēmu izskaloju, atgaisoju pats jau labu laiciņu atpakaļ ar DX3 pudeli, bet man vnk tagad uzradās neveselīga interese
98/03 523i ar M52, ja tam ir nozīme
Nu izdari vēlreiz to pašu ar Dex VI vai CHF11S un būsi visu izdarījis pareizi...
Offline
e34
17. Jun 2015, 22:00 #28292

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 4014

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL


17 Jun 2015, 21:51:40 IngusSeflers rakstīja:

17 Jun 2015, 21:46:34 e34 rakstīja:

17 Jun 2015, 21:42:59 IngusSeflers rakstīja:

17 Jun 2015, 21:41:25 e34 rakstīja:

17 Jun 2015, 11:50:20 Driver rakstīja:
Tad, kad tie v8 sak grabet, tad tur mehaniski sadilst detalja un parasti taa ir metama.
Esmu redzejis graboshus un izjauktus v8.
Detalja, kas izdilst nav blivelements diemzel...


Respektīvi var nebūt līdzēts ar koka sacietējušo oringu maiņu, kuru parasti piedēvē kā skaņas avotu vanosiem?Kas ir šī detaļa,mainās atsevišķi?
Labs VANOS ir jauns VANOS Viss vienā gabalā un tikai pie dīlera...


Bravo
Nu bravo vai ne bravo,bet tā bija atbilde uz 'Kas ir šī detaļa,mainās atsevišķi?' Tas ,kad viņa nepatīk un grūti to norīt tās izmaksas ir jau cita lieta...
Pēc personīgās pieredzes zinu,ka tas Rem-kompl. ir kādiem 50k km


Tātad remkomplekts tomēr iet tos 50k.Ir mazliet atšķirība 400eur vai vismaz 1300
Offline
edzhaans
17. Jun 2015, 22:02 #28293

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


17 Jun 2015, 22:00:07 IngusSeflers rakstīja:

17 Jun 2015, 21:53:55 edzhaans rakstīja:
Ingus, es ielēju piemēram E39tajā DX3 Ko tur vēl var liet Sistēmu izskaloju, atgaisoju pats jau labu laiciņu atpakaļ ar DX3 pudeli, bet man vnk tagad uzradās neveselīga interese
98/03 523i ar M52, ja tam ir nozīme
Nu izdari vēlreiz to pašu ar Dex VI vai CHF11S un būsi visu izdarījis pareizi...

ā, ok. Nea, vēlreiz to šmuci, nē Es tik paprasu nākamajai reizei, jo krāsa vēl ir sarkana nevis melna bačokā
Offline
IngusSeflers
17. Jun 2015, 22:04 #28294

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 934

Braucu ar: E38/ Octavia


17 Jun 2015, 22:00:55 e34 rakstīja:

17 Jun 2015, 21:51:40 IngusSeflers rakstīja:

17 Jun 2015, 21:46:34 e34 rakstīja:

17 Jun 2015, 21:42:59 IngusSeflers rakstīja:

17 Jun 2015, 21:41:25 e34 rakstīja:

17 Jun 2015, 11:50:20 Driver rakstīja:
Tad, kad tie v8 sak grabet, tad tur mehaniski sadilst detalja un parasti taa ir metama.
Esmu redzejis graboshus un izjauktus v8.
Detalja, kas izdilst nav blivelements diemzel...


Respektīvi var nebūt līdzēts ar koka sacietējušo oringu maiņu, kuru parasti piedēvē kā skaņas avotu vanosiem?Kas ir šī detaļa,mainās atsevišķi?
Labs VANOS ir jauns VANOS Viss vienā gabalā un tikai pie dīlera...


Bravo
Nu bravo vai ne bravo,bet tā bija atbilde uz 'Kas ir šī detaļa,mainās atsevišķi?' Tas ,kad viņa nepatīk un grūti to norīt tās izmaksas ir jau cita lieta...
Pēc personīgās pieredzes zinu,ka tas Rem-kompl. ir kādiem 50k km


Tātad remkomplekts tomēr iet tos 50k.Ir mazliet atšķirība 400eur vai vismaz 1300
Ja detaļu nodilums nav 'kapu' robežās,tad palīdzēs...
Drīkst jautāt kur tu izrāvi 400eur par remkitu? kosmoss
Offline
IngusSeflers
17. Jun 2015, 22:06 #28295

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 934

Braucu ar: E38/ Octavia


17 Jun 2015, 22:02:50 edzhaans rakstīja:

17 Jun 2015, 22:00:07 IngusSeflers rakstīja:

17 Jun 2015, 21:53:55 edzhaans rakstīja:
Ingus, es ielēju piemēram E39tajā DX3 Ko tur vēl var liet Sistēmu izskaloju, atgaisoju pats jau labu laiciņu atpakaļ ar DX3 pudeli, bet man vnk tagad uzradās neveselīga interese
98/03 523i ar M52, ja tam ir nozīme
Nu izdari vēlreiz to pašu ar Dex VI vai CHF11S un būsi visu izdarījis pareizi...

ā, ok. Nea, vēlreiz to šmuci, nē Es tik paprasu nākamajai reizei, jo krāsa vēl ir sarkana nevis melna bačokā
A tu bačoku mainīji kad taisīji Flush sistēmai? Ja nē,tad pa lielam darbs un materiāls pa dirsu... bačokā ir filrs!

[ Šo ziņu laboja IngusSeflers, 17 Jun 2015, 22:06:44 ]

Offline
edzhaans
17. Jun 2015, 22:06 #28296

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Vai tad Vanosam visa darbība nenotiekās ar eļļu, ko lej iekšā dzinējā ? Lejot visu kā vajag un to ko vajag, nodilumam nevajadzētu būt kritiskam

Bačokā ir filtrs, to es zinu, to tik izmazgāju, bet jau ir iepirkts jauns bačoks

Darbs un materiāls varbūt dažreiz ir pa dirsu, toties pieredze gūta jepta, to nopirkt nevar

[ Šo ziņu laboja edzhaans, 17 Jun 2015, 22:08:28 ]

Offline
IngusSeflers
17. Jun 2015, 22:10 #28297

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 934

Braucu ar: E38/ Octavia


17 Jun 2015, 22:06:49 edzhaans rakstīja:
Vai tad Vanosam visa darbība nenotiekās ar eļļu, ko lej iekšā dzinējā ? Lejot visu kā vajag un to ko vajag, nodilumam nevajadzētu būt kritiskam

Bačokā ir filtrs, to es zinu, to tik izmazgāju, bet jau ir iepirkts jauns bačoks

Darbs un materiāls varbūt dažreiz ir pa dirsu, toties pieredze gūta jepta, to nopirkt nevar
Auto ar ~300k noskrējienu un caur 6iem čurkām izgājis! Nodilums būs jebkurā gadījumā!
Nākamreiz kad maini eļļu dzinējā,filtru tikai izmazgā,bet jauno noliec plauktā ...sarkasms
Offline
Driver
17. Jun 2015, 22:10 #28298

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

A kursh lej to, ko vajag un tad, kad vajag
Parasti lej to, kas letak un maina kaa sanak, vai nemaina vispar pa 5 gadi, kad katrs noperk lai pabrauktu biki un nogrustu ar varku, vai kad kautkas saplist un negribas remontet...

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
edzhaans
17. Jun 2015, 22:12 #28299

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


17 Jun 2015, 22:10:38 Driver rakstīja:
A kursh lej to, ko vajag un tad, kad vajag
Parasti lej to, kas letak un maina kaa sanak, vai nemaina vispar pa 5 gadi, kad katrs noperk lai pabrauktu biki un nogrustu ar varku, vai kad kautkas saplist un negribas remontet...

Paga paga, tu jau aizmirsi pat slavenās frāzes - Filled for life Longlife un "Heavy duty" Beigās tikai sanāk "Engine rebuild" un "Motorschaden" xD

[ Šo ziņu laboja edzhaans, 17 Jun 2015, 22:12:23 ]

Offline
IngusSeflers
17. Jun 2015, 22:19 #28300

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 934

Braucu ar: E38/ Octavia


17 Jun 2015, 22:12:13 edzhaans rakstīja:

17 Jun 2015, 22:10:38 Driver rakstīja:
A kursh lej to, ko vajag un tad, kad vajag
Parasti lej to, kas letak un maina kaa sanak, vai nemaina vispar pa 5 gadi, kad katrs noperk lai pabrauktu biki un nogrustu ar varku, vai kad kautkas saplist un negribas remontet...

Paga paga, tu jau aizmirsi pat slavenās frāzes - Filled for life Longlife un "Heavy duty" Beigās tikai sanāk "Engine rebuild" un "Motorschaden" xD
Tas mīts par Longlife utt ir pašu ražotaju izdomāts,jo pārdodot auto,viņi vel grib nopelnīt kādi 20% pa virsu
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo