Online
Pašreiz BMWPower skatās 213 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 3. sērija E90
Autors | Ziņojums |
markelm4 | 27. Jan 2016, 22:57 |
#2821
|
| Kopš: 30. Jan 2015
No: Rēzekne
Ziņojumi: 37
Braucu ar: e91
| Kāds var pateikt 330xd automātam ir jāmaina Ella ātrumkārbā Vai labāk nemainīt Ja viss darbojas normāli
Noskrējiens 230.000 un Vai maina Ellu razdadkā[ Šo ziņu laboja markelm4, 27 Jan 2016, 22:59:44 ] | Offline | | |
Bender | 28. Jan 2016, 11:21 |
#2822
|
| Kopš: 30. Oct 2014
Ziņojumi: 1839
Braucu ar: E91
| ja vien remonts nesāktos no 1,5k €, tad pie šāda viedokļa var arī turpināt pieturēties...
ja kārbā ir metāla daļiņas, kas var kaut ko aizsprostot, tad to pateiks diagnostikā, kas pat pie BM ir ~28€ un remonts jebkurā gadījumā būs - ja vēl nav, tad priecājies un brauc ar svaigu eļļu.[ Šo ziņu laboja Bender, 28 Jan 2016, 11:30:09 ] | Offline | | |
daddy | 28. Jan 2016, 13:21 |
#2823
|
| Kopš: 24. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 441
Braucu ar: F11.e34
|
27 Jan 2016, 22:57:45 markelm4 rakstīja:
Kāds var pateikt 330xd automātam ir jāmaina Ella ātrumkārbā Vai labāk nemainīt Ja viss darbojas normāli
Noskrējiens 230.000 un Vai maina Ellu razdadkā
Razdatkā, ja nezini kad pēdējoreiz mainīta, tad labāk nomaini, eļļu lej tikai oriģinālo, labākā cena iekš etk.lv maiņai nepieciešams apm 800 gr eļļas.
| Offline | | |
markelm4 | 28. Jan 2016, 13:31 |
#2824
|
| Kopš: 30. Jan 2015
No: Rēzekne
Ziņojumi: 37
Braucu ar: e91
|
28 Jan 2016, 13:21:49 daddy rakstīja:
27 Jan 2016, 22:57:45 markelm4 rakstīja:
Kāds var pateikt 330xd automātam ir jāmaina Ella ātrumkārbā Vai labāk nemainīt Ja viss darbojas normāli
Noskrējiens 230.000 un Vai maina Ellu razdadkā
Razdatkā, ja nezini kad pēdējoreiz mainīta, tad labāk nomaini, eļļu lej tikai oriģinālo, labākā cena iekš etk.lv maiņai nepieciešams apm 800 gr eļļas.
paldies par padomu
| Offline | | |
protams | 28. Jan 2016, 13:56 |
#2825
|
| Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5647
Braucu ar: null ziiben
|
28 Jan 2016, 09:50:43 6500 rakstīja:
E8x,E9x,E6x,E7x bluetooth telematic bloks ...cena 70€
uzstadisana ar mikrOfoniem tai skaita ...~80€
:tunel:[ Šo ziņu laboja protams, 28 Jan 2016, 13:57:14 ]
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
sewy | 28. Jan 2016, 14:56 |
#2826
|
| Kopš: 22. Aug 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 244
Braucu ar: F34 LCI; FZ1
| Kādi 800g?
Tur vairāki litri automātam iet iekšā!
Ja pēc kataloga tad ->
Oil Capacity
9 liters (9.51 Quarts) + 0.5 liter for cooling system
28 Jan 2016, 13:21:49 daddy rakstīja:
27 Jan 2016, 22:57:45 markelm4 rakstīja:
Kāds var pateikt 330xd automātam ir jāmaina Ella ātrumkārbā Vai labāk nemainīt Ja viss darbojas normāli
Noskrējiens 230.000 un Vai maina Ellu razdadkā
Razdatkā, ja nezini kad pēdējoreiz mainīta, tad labāk nomaini, eļļu lej tikai oriģinālo, labākā cena iekš etk.lv maiņai nepieciešams apm 800 gr eļļas.
[ Šo ziņu laboja sewy, 28 Jan 2016, 14:58:44 ] | Offline | | |
DOPING | 28. Jan 2016, 15:35 |
#2827
|
| Kopš: 09. Sep 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 5407
Braucu ar: BMW
| Par xd priekšējo reduktoru iet runa...
Tur max 800ml
----------------- Piedāvāju jaunas auto daļas, eļļas, riepas, piekares daļas utt...
| Offline | | |
dexter1 | 28. Jan 2016, 16:47 |
#2828
|
| Kopš: 22. Nov 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 916
Braucu ar: hvz
| var man kāds pateikt no kadiem modeļiem der diski uz e90. interesē OEM, bet tā lai bez mega flančiem. cik esmu mēģinājis no e46 un x5 viņi pazūd arkās. | Offline | | |
|
Cherbikoff | 28. Jan 2016, 16:50 |
#2829
|
| Kopš: 27. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 991
Braucu ar: BMW & Mercedes
|
28 Jan 2016, 16:47:26 dexter1 rakstīja:
var man kāds pateikt no kadiem modeļiem der diski uz e90. interesē OEM, bet tā lai bez mega flančiem. cik esmu mēģinājis no e46 un x5 viņi pazūd arkās.
no e60 piemēram. meklē ar et20 iznesumu, lai nepazustu arkās. | Offline | | |
charbis | 28. Jan 2016, 16:58 |
#2830
|
| Kopš: 18. Jan 2005
Ziņojumi: 2000
Braucu ar: e30 cabrio un f06
| no F sērijām. Un ja kas tad e9x ET34 un centrs 72.5 no e39 nederēs ja gribi likt ar et20. | Offline | | |
Cherbikoff | 28. Jan 2016, 17:02 |
#2831
|
| Kopš: 27. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 991
Braucu ar: BMW & Mercedes
| no e39 liekot vajadzēs centrējošos gredzenus centriem. tas arī viss
bet no e39 tāpat nav nekādu jēdzīgu disku kas uz e90 labi izskatītos. vismaz man nav gadījies redzēt. | Offline | | |
Arnej | 29. Jan 2016, 13:36 |
#2832
|
| Kopš: 25. Feb 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 340
Braucu ar: Lohu auto
| Kurš kvalitatīvi un par saprātīgu cenu var veikt E91 LCI 318d dzinēja ķēžu maiņu? | Offline | | |
Kaross | 29. Jan 2016, 13:50 |
#2833
|
| Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
26 Jan 2016, 21:44:44 arnixxx rakstīja:
26 Jan 2016, 18:10:45 Kaross rakstīja:
26 Jan 2016, 08:52:44 Seel rakstīja:
26 Jan 2016, 08:40:21 Alexisonfire rakstīja:
DPF skatīsies tikai no 1. dec 2016. gada.
Reģenerācija sākas pie 75° un var notikt ar visu neejošu termostatu. decembrī vēl bija silts. es ar abus termostatus mainīju, man reģenerācija vēl bija + palaidu no jauna.
Un kā tad veiks DPF neesamības konstatēšanu, ja visi parametri atbilst CSDD prasībām?
tieši tā - nekā!
Protams, ja līkroči būs ņēmušies, tad visādi var būt. Bet normālā gadījumā CSDD to nevarēs konstatēt.
Pareizi Benders teica par pārējām kaitīgajām daļiņām, kas ar amputētu DPF un atslēgtu EGR netiek neitralizētas... ir arī varianti kā pārbaudīt šos elementus uz esamību pat ja vizuāli amputācijas pēdas neredz pieslēdzoties un paskatoties aktuālos datus, piemēram spiedienu starpība pirms un pēc dpf, temperatūras maiņa pie dpf un tas pats egr atslēgtais tukšgaitā atpazīstams pēc iesūcamā gaisa daudzuma paņemot rokās ražotāja specifikācijas
Tu kaut ko arī saproti vai tikai filozofēt patīk?
Kur tad ir pieejamas tās ražotāja specifikācijas?
KAtram auto tagad atradīs specifikācijas, kuras nevienam nav pieejamas un tad nu ņems visus priekšā.
Tak puse TA "inspektoru" tur nav pat normālu vidusskolu pabeiguši, kur nu viņi vēl tagad spēs izanalizēt diagnostikas datus un vēl izspriest, kas ir beigts, kas nav.
Labam filtram tas pats DPF spiediens ir tuvu nullei un lai vispār ko saprastu ar auto ir jāizbrauc vismaz otrajā, trešajā pārnesumā, lai saprastu kas tur notiek. Tagad gribi pateikt, ka visi vizināsies apkārt un katrai mašīnai veltīs vismaz 30 min., lai izanalizētu vai DPF un EGR strādā?
Beidziet rakstīt stulbības!
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Alexisonfire | 29. Jan 2016, 14:11 |
#2834
|
| Kopš: 11. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2072
Braucu ar: ernestapp
|
28 Jan 2016, 17:02:21 Cherbikoff rakstīja:
no e39 liekot vajadzēs centrējošos gredzenus centriem. tas arī viss
bet no e39 tāpat nav nekādu jēdzīgu disku kas uz e90 labi izskatītos. vismaz man nav gadījies redzēt.
| Offline | | |
arnixxx | 29. Jan 2016, 18:12 |
#2835
|
| Kopš: 04. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 211
Braucu ar: e92
|
29 Jan 2016, 13:50:29 Kaross rakstīja:
26 Jan 2016, 21:44:44 arnixxx rakstīja:
26 Jan 2016, 18:10:45 Kaross rakstīja:
26 Jan 2016, 08:52:44 Seel rakstīja:
26 Jan 2016, 08:40:21 Alexisonfire rakstīja:
DPF skatīsies tikai no 1. dec 2016. gada.
Reģenerācija sākas pie 75° un var notikt ar visu neejošu termostatu. decembrī vēl bija silts. es ar abus termostatus mainīju, man reģenerācija vēl bija + palaidu no jauna.
Un kā tad veiks DPF neesamības konstatēšanu, ja visi parametri atbilst CSDD prasībām?
tieši tā - nekā!
Protams, ja līkroči būs ņēmušies, tad visādi var būt. Bet normālā gadījumā CSDD to nevarēs konstatēt.
Pareizi Benders teica par pārējām kaitīgajām daļiņām, kas ar amputētu DPF un atslēgtu EGR netiek neitralizētas... ir arī varianti kā pārbaudīt šos elementus uz esamību pat ja vizuāli amputācijas pēdas neredz pieslēdzoties un paskatoties aktuālos datus, piemēram spiedienu starpība pirms un pēc dpf, temperatūras maiņa pie dpf un tas pats egr atslēgtais tukšgaitā atpazīstams pēc iesūcamā gaisa daudzuma paņemot rokās ražotāja specifikācijas
Tu kaut ko arī saproti vai tikai filozofēt patīk?
Kur tad ir pieejamas tās ražotāja specifikācijas?
KAtram auto tagad atradīs specifikācijas, kuras nevienam nav pieejamas un tad nu ņems visus priekšā.
Tak puse TA "inspektoru" tur nav pat normālu vidusskolu pabeiguši, kur nu viņi vēl tagad spēs izanalizēt diagnostikas datus un vēl izspriest, kas ir beigts, kas nav.
Labam filtram tas pats DPF spiediens ir tuvu nullei un lai vispār ko saprastu ar auto ir jāizbrauc vismaz otrajā, trešajā pārnesumā, lai saprastu kas tur notiek. Tagad gribi pateikt, ka visi vizināsies apkārt un katrai mašīnai veltīs vismaz 30 min., lai izanalizētu vai DPF un EGR strādā?
Beidziet rakstīt stulbības!
Ja nesaprastu, nerakstītu...
Pats gan jau saproti to ka kautkad zaļie piespiedīs csdd sākt kontrolēt slāpekļa oksīda daudzumu dīzeļa izplūdē, un tur nemaz nevajag pētīt nekādus datus, lai saprast ir tur kaut kas amputēts vai nav.
Saprotu ka uztraucies par savu biznesu, gan jau būs pietiekami klientu kam vajadzēs amputētās daļas aizstāt ar jaunām, tā ka viss būs ok, nepārdzīvo | Offline | | |
protams | 29. Jan 2016, 18:30 |
#2836
|
| Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5647
Braucu ar: null ziiben
|
29 Jan 2016, 13:36:47 Arnej rakstīja:
Kurš kvalitatīvi un par saprātīgu cenu var veikt E91 LCI 318d dzinēja ķēžu maiņu?
A kas, dīlers atšuva pēc atsaukuma?
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
|
tomijslv | 29. Jan 2016, 18:48 |
#2837
|
| Kopš: 04. Aug 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 147
Braucu ar: Quattro
|
29 Jan 2016, 18:30:31 protams rakstīja:
29 Jan 2016, 13:36:47 Arnej rakstīja:
Kurš kvalitatīvi un par saprātīgu cenu var veikt E91 LCI 318d dzinēja ķēžu maiņu?
A kas, dīlers atšuva pēc atsaukuma?
Uz visiem neattiecas tas atsaukums. | Offline | | |
Fandulis | 29. Jan 2016, 19:07 |
#2838
|
| Kopš: 29. Nov 2004
Ziņojumi: 13369
Braucu ar: sipisnīku pi vuškom
| Varbūt es dažiem atklāšu Ameriku, bet kà jūs domājat kur dīlers liek vecos? | Offline | | |
arnixxx | 29. Jan 2016, 19:33 |
#2839
|
| Kopš: 04. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 211
Braucu ar: e92
|
29 Jan 2016, 19:07:17 Fandulis rakstīja:
Varbūt es dažiem atklāšu Ameriku, bet kà jūs domājat kur dīlers liek vecos?
ja veco nav jāsūta atpakaļ un klients nesavāc, tad "utilizē" | Offline | | |
Kaross | 29. Jan 2016, 19:50 |
#2840
|
| Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
29 Jan 2016, 18:12:14 arnixxx rakstīja:
29 Jan 2016, 13:50:29 Kaross rakstīja:
26 Jan 2016, 21:44:44 arnixxx rakstīja:
26 Jan 2016, 18:10:45 Kaross rakstīja:
26 Jan 2016, 08:52:44 Seel rakstīja:
26 Jan 2016, 08:40:21 Alexisonfire rakstīja:
DPF skatīsies tikai no 1. dec 2016. gada.
Reģenerācija sākas pie 75° un var notikt ar visu neejošu termostatu. decembrī vēl bija silts. es ar abus termostatus mainīju, man reģenerācija vēl bija + palaidu no jauna.
Un kā tad veiks DPF neesamības konstatēšanu, ja visi parametri atbilst CSDD prasībām?
tieši tā - nekā!
Protams, ja līkroči būs ņēmušies, tad visādi var būt. Bet normālā gadījumā CSDD to nevarēs konstatēt.
Pareizi Benders teica par pārējām kaitīgajām daļiņām, kas ar amputētu DPF un atslēgtu EGR netiek neitralizētas... ir arī varianti kā pārbaudīt šos elementus uz esamību pat ja vizuāli amputācijas pēdas neredz pieslēdzoties un paskatoties aktuālos datus, piemēram spiedienu starpība pirms un pēc dpf, temperatūras maiņa pie dpf un tas pats egr atslēgtais tukšgaitā atpazīstams pēc iesūcamā gaisa daudzuma paņemot rokās ražotāja specifikācijas
Tu kaut ko arī saproti vai tikai filozofēt patīk?
Kur tad ir pieejamas tās ražotāja specifikācijas?
KAtram auto tagad atradīs specifikācijas, kuras nevienam nav pieejamas un tad nu ņems visus priekšā.
Tak puse TA "inspektoru" tur nav pat normālu vidusskolu pabeiguši, kur nu viņi vēl tagad spēs izanalizēt diagnostikas datus un vēl izspriest, kas ir beigts, kas nav.
Labam filtram tas pats DPF spiediens ir tuvu nullei un lai vispār ko saprastu ar auto ir jāizbrauc vismaz otrajā, trešajā pārnesumā, lai saprastu kas tur notiek. Tagad gribi pateikt, ka visi vizināsies apkārt un katrai mašīnai veltīs vismaz 30 min., lai izanalizētu vai DPF un EGR strādā?
Beidziet rakstīt stulbības!
Ja nesaprastu, nerakstītu...
Pats gan jau saproti to ka kautkad zaļie piespiedīs csdd sākt kontrolēt slāpekļa oksīda daudzumu dīzeļa izplūdē, un tur nemaz nevajag pētīt nekādus datus, lai saprast ir tur kaut kas amputēts vai nav.
Saprotu ka uztraucies par savu biznesu, gan jau būs pietiekami klientu kam vajadzēs amputētās daļas aizstāt ar jaunām, tā ka viss būs ok, nepārdzīvo
Es nepārdzīvoju par savu biznesu, bet gan par to, ka cilvēki izplata stulbas baumas bez pamata ar kurām man tad ir jācīnās katrā trešajā telefona sarunā.
Pilnīgi nekam ko rakstīji, nav nekāda pamata. Pirmkārt jau TA darbinieku zināšanas, otrkārt datu pieejamība katram auto un treškārt pārbaudes sarežģītība ir diezgan spēcīgi argumenti, lai par to pat nedomātu.
Par biznesu es noteikti neuztraucos, tur nu maldies, jo chiptuningu neviena apskate tāpat nekad neaizliegs. DPF nav mans vienīgais bizness.
Skaidrs ir tas, ka tuvākos 5 gadus varu garantēt, ka neviens NOx izmešus nemērīs.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|