Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 213 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E90/E91/E92/E93 (2005-...)

Tēma: 3. sērija E90

AutorsZiņojums
markelm4
27. Jan 2016, 22:57 #2821

Kopš: 30. Jan 2015

No: Rēzekne

Ziņojumi: 37

Braucu ar: e91

Kāds var pateikt 330xd automātam ir jāmaina Ella ātrumkārbā Vai labāk nemainīt Ja viss darbojas normāli
Noskrējiens 230.000 un Vai maina Ellu razdadkā

[ Šo ziņu laboja markelm4, 27 Jan 2016, 22:59:44 ]

Offline
Bender
28. Jan 2016, 11:21 #2822

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 1839

Braucu ar: E91

ja vien remonts nesāktos no 1,5k €, tad pie šāda viedokļa var arī turpināt pieturēties...
ja kārbā ir metāla daļiņas, kas var kaut ko aizsprostot, tad to pateiks diagnostikā, kas pat pie BM ir ~28€ un remonts jebkurā gadījumā būs - ja vēl nav, tad priecājies un brauc ar svaigu eļļu.

[ Šo ziņu laboja Bender, 28 Jan 2016, 11:30:09 ]

Offline
daddy
28. Jan 2016, 13:21 #2823

Kopš: 24. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 441

Braucu ar: F11.e34


27 Jan 2016, 22:57:45 markelm4 rakstīja:
Kāds var pateikt 330xd automātam ir jāmaina Ella ātrumkārbā Vai labāk nemainīt Ja viss darbojas normāli
Noskrējiens 230.000 un Vai maina Ellu razdadkā

Razdatkā, ja nezini kad pēdējoreiz mainīta, tad labāk nomaini, eļļu lej tikai oriģinālo, labākā cena iekš etk.lv maiņai nepieciešams apm 800 gr eļļas.
Offline
markelm4
28. Jan 2016, 13:31 #2824

Kopš: 30. Jan 2015

No: Rēzekne

Ziņojumi: 37

Braucu ar: e91


28 Jan 2016, 13:21:49 daddy rakstīja:

27 Jan 2016, 22:57:45 markelm4 rakstīja:
Kāds var pateikt 330xd automātam ir jāmaina Ella ātrumkārbā Vai labāk nemainīt Ja viss darbojas normāli
Noskrējiens 230.000 un Vai maina Ellu razdadkā

Razdatkā, ja nezini kad pēdējoreiz mainīta, tad labāk nomaini, eļļu lej tikai oriģinālo, labākā cena iekš etk.lv maiņai nepieciešams apm 800 gr eļļas.
paldies par padomu
Offline
protams
28. Jan 2016, 13:56 #2825

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5647

Braucu ar: null ziiben


28 Jan 2016, 09:50:43 6500 rakstīja:
E8x,E9x,E6x,E7x bluetooth telematic bloks ...cena 70€

uzstadisana ar mikrOfoniem tai skaita ...~80€

:tunel:

[ Šo ziņu laboja protams, 28 Jan 2016, 13:57:14 ]



-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
sewy
28. Jan 2016, 14:56 #2826

Kopš: 22. Aug 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 244

Braucu ar: F34 LCI; FZ1

Kādi 800g?

Tur vairāki litri automātam iet iekšā!
Ja pēc kataloga tad ->
Oil Capacity
9 liters (9.51 Quarts) + 0.5 liter for cooling system



28 Jan 2016, 13:21:49 daddy rakstīja:

27 Jan 2016, 22:57:45 markelm4 rakstīja:
Kāds var pateikt 330xd automātam ir jāmaina Ella ātrumkārbā Vai labāk nemainīt Ja viss darbojas normāli
Noskrējiens 230.000 un Vai maina Ellu razdadkā

Razdatkā, ja nezini kad pēdējoreiz mainīta, tad labāk nomaini, eļļu lej tikai oriģinālo, labākā cena iekš etk.lv maiņai nepieciešams apm 800 gr eļļas.

[ Šo ziņu laboja sewy, 28 Jan 2016, 14:58:44 ]

Offline
DOPING
28. Jan 2016, 15:35 #2827

Kopš: 09. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5407

Braucu ar: BMW

Par xd priekšējo reduktoru iet runa...

Tur max 800ml

-----------------
Piedāvāju jaunas auto daļas, eļļas, riepas, piekares daļas utt...
Offline
dexter1
28. Jan 2016, 16:47 #2828

Kopš: 22. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 916

Braucu ar: hvz

var man kāds pateikt no kadiem modeļiem der diski uz e90. interesē OEM, bet tā lai bez mega flančiem. cik esmu mēģinājis no e46 un x5 viņi pazūd arkās.
Offline
Cherbikoff
28. Jan 2016, 16:50 #2829

Kopš: 27. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 991

Braucu ar: BMW & Mercedes


28 Jan 2016, 16:47:26 dexter1 rakstīja:
var man kāds pateikt no kadiem modeļiem der diski uz e90. interesē OEM, bet tā lai bez mega flančiem. cik esmu mēģinājis no e46 un x5 viņi pazūd arkās.


no e60 piemēram. meklē ar et20 iznesumu, lai nepazustu arkās.
Offline
charbis
28. Jan 2016, 16:58 #2830

Kopš: 18. Jan 2005

Ziņojumi: 2000

Braucu ar: e30 cabrio un f06

no F sērijām. Un ja kas tad e9x ET34 un centrs 72.5 no e39 nederēs ja gribi likt ar et20.
Offline
Cherbikoff
28. Jan 2016, 17:02 #2831

Kopš: 27. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 991

Braucu ar: BMW & Mercedes

no e39 liekot vajadzēs centrējošos gredzenus centriem. tas arī viss

bet no e39 tāpat nav nekādu jēdzīgu disku kas uz e90 labi izskatītos. vismaz man nav gadījies redzēt.
Offline
Arnej
29. Jan 2016, 13:36 #2832

Kopš: 25. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 340

Braucu ar: Lohu auto

Kurš kvalitatīvi un par saprātīgu cenu var veikt E91 LCI 318d dzinēja ķēžu maiņu?
Offline
Kaross
29. Jan 2016, 13:50 #2833

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


26 Jan 2016, 21:44:44 arnixxx rakstīja:

26 Jan 2016, 18:10:45 Kaross rakstīja:

26 Jan 2016, 08:52:44 Seel rakstīja:

26 Jan 2016, 08:40:21 Alexisonfire rakstīja:
DPF skatīsies tikai no 1. dec 2016. gada.
Reģenerācija sākas pie 75° un var notikt ar visu neejošu termostatu. decembrī vēl bija silts. es ar abus termostatus mainīju, man reģenerācija vēl bija + palaidu no jauna.


Un kā tad veiks DPF neesamības konstatēšanu, ja visi parametri atbilst CSDD prasībām?


tieši tā - nekā!

Protams, ja līkroči būs ņēmušies, tad visādi var būt. Bet normālā gadījumā CSDD to nevarēs konstatēt.


Pareizi Benders teica par pārējām kaitīgajām daļiņām, kas ar amputētu DPF un atslēgtu EGR netiek neitralizētas... ir arī varianti kā pārbaudīt šos elementus uz esamību pat ja vizuāli amputācijas pēdas neredz pieslēdzoties un paskatoties aktuālos datus, piemēram spiedienu starpība pirms un pēc dpf, temperatūras maiņa pie dpf un tas pats egr atslēgtais tukšgaitā atpazīstams pēc iesūcamā gaisa daudzuma paņemot rokās ražotāja specifikācijas


Tu kaut ko arī saproti vai tikai filozofēt patīk?
Kur tad ir pieejamas tās ražotāja specifikācijas?
KAtram auto tagad atradīs specifikācijas, kuras nevienam nav pieejamas un tad nu ņems visus priekšā.

Tak puse TA "inspektoru" tur nav pat normālu vidusskolu pabeiguši, kur nu viņi vēl tagad spēs izanalizēt diagnostikas datus un vēl izspriest, kas ir beigts, kas nav.

Labam filtram tas pats DPF spiediens ir tuvu nullei un lai vispār ko saprastu ar auto ir jāizbrauc vismaz otrajā, trešajā pārnesumā, lai saprastu kas tur notiek. Tagad gribi pateikt, ka visi vizināsies apkārt un katrai mašīnai veltīs vismaz 30 min., lai izanalizētu vai DPF un EGR strādā?

Beidziet rakstīt stulbības!

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Alexisonfire
29. Jan 2016, 14:11 #2834

Kopš: 11. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2072

Braucu ar: ernestapp


28 Jan 2016, 17:02:21 Cherbikoff rakstīja:
no e39 liekot vajadzēs centrējošos gredzenus centriem. tas arī viss

bet no e39 tāpat nav nekādu jēdzīgu disku kas uz e90 labi izskatītos. vismaz man nav gadījies redzēt.

Offline
arnixxx
29. Jan 2016, 18:12 #2835

Kopš: 04. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 211

Braucu ar: e92


29 Jan 2016, 13:50:29 Kaross rakstīja:

26 Jan 2016, 21:44:44 arnixxx rakstīja:

26 Jan 2016, 18:10:45 Kaross rakstīja:

26 Jan 2016, 08:52:44 Seel rakstīja:

26 Jan 2016, 08:40:21 Alexisonfire rakstīja:
DPF skatīsies tikai no 1. dec 2016. gada.
Reģenerācija sākas pie 75° un var notikt ar visu neejošu termostatu. decembrī vēl bija silts. es ar abus termostatus mainīju, man reģenerācija vēl bija + palaidu no jauna.


Un kā tad veiks DPF neesamības konstatēšanu, ja visi parametri atbilst CSDD prasībām?


tieši tā - nekā!

Protams, ja līkroči būs ņēmušies, tad visādi var būt. Bet normālā gadījumā CSDD to nevarēs konstatēt.


Pareizi Benders teica par pārējām kaitīgajām daļiņām, kas ar amputētu DPF un atslēgtu EGR netiek neitralizētas... ir arī varianti kā pārbaudīt šos elementus uz esamību pat ja vizuāli amputācijas pēdas neredz pieslēdzoties un paskatoties aktuālos datus, piemēram spiedienu starpība pirms un pēc dpf, temperatūras maiņa pie dpf un tas pats egr atslēgtais tukšgaitā atpazīstams pēc iesūcamā gaisa daudzuma paņemot rokās ražotāja specifikācijas


Tu kaut ko arī saproti vai tikai filozofēt patīk?
Kur tad ir pieejamas tās ražotāja specifikācijas?
KAtram auto tagad atradīs specifikācijas, kuras nevienam nav pieejamas un tad nu ņems visus priekšā.

Tak puse TA "inspektoru" tur nav pat normālu vidusskolu pabeiguši, kur nu viņi vēl tagad spēs izanalizēt diagnostikas datus un vēl izspriest, kas ir beigts, kas nav.

Labam filtram tas pats DPF spiediens ir tuvu nullei un lai vispār ko saprastu ar auto ir jāizbrauc vismaz otrajā, trešajā pārnesumā, lai saprastu kas tur notiek. Tagad gribi pateikt, ka visi vizināsies apkārt un katrai mašīnai veltīs vismaz 30 min., lai izanalizētu vai DPF un EGR strādā?

Beidziet rakstīt stulbības!


Ja nesaprastu, nerakstītu...
Pats gan jau saproti to ka kautkad zaļie piespiedīs csdd sākt kontrolēt slāpekļa oksīda daudzumu dīzeļa izplūdē, un tur nemaz nevajag pētīt nekādus datus, lai saprast ir tur kaut kas amputēts vai nav.
Saprotu ka uztraucies par savu biznesu, gan jau būs pietiekami klientu kam vajadzēs amputētās daļas aizstāt ar jaunām, tā ka viss būs ok, nepārdzīvo
Offline
protams
29. Jan 2016, 18:30 #2836

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5647

Braucu ar: null ziiben


29 Jan 2016, 13:36:47 Arnej rakstīja:
Kurš kvalitatīvi un par saprātīgu cenu var veikt E91 LCI 318d dzinēja ķēžu maiņu?

A kas, dīlers atšuva pēc atsaukuma?

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
tomijslv
29. Jan 2016, 18:48 #2837

Kopš: 04. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 147

Braucu ar: Quattro


29 Jan 2016, 18:30:31 protams rakstīja:

29 Jan 2016, 13:36:47 Arnej rakstīja:
Kurš kvalitatīvi un par saprātīgu cenu var veikt E91 LCI 318d dzinēja ķēžu maiņu?

A kas, dīlers atšuva pēc atsaukuma?

Uz visiem neattiecas tas atsaukums.
Offline
Fandulis
29. Jan 2016, 19:07 #2838

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13369

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Varbūt es dažiem atklāšu Ameriku, bet kà jūs domājat kur dīlers liek vecos?
Offline
arnixxx
29. Jan 2016, 19:33 #2839

Kopš: 04. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 211

Braucu ar: e92


29 Jan 2016, 19:07:17 Fandulis rakstīja:
Varbūt es dažiem atklāšu Ameriku, bet kà jūs domājat kur dīlers liek vecos?


ja veco nav jāsūta atpakaļ un klients nesavāc, tad "utilizē"
Offline
Kaross
29. Jan 2016, 19:50 #2840

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


29 Jan 2016, 18:12:14 arnixxx rakstīja:

29 Jan 2016, 13:50:29 Kaross rakstīja:

26 Jan 2016, 21:44:44 arnixxx rakstīja:

26 Jan 2016, 18:10:45 Kaross rakstīja:

26 Jan 2016, 08:52:44 Seel rakstīja:

26 Jan 2016, 08:40:21 Alexisonfire rakstīja:
DPF skatīsies tikai no 1. dec 2016. gada.
Reģenerācija sākas pie 75° un var notikt ar visu neejošu termostatu. decembrī vēl bija silts. es ar abus termostatus mainīju, man reģenerācija vēl bija + palaidu no jauna.


Un kā tad veiks DPF neesamības konstatēšanu, ja visi parametri atbilst CSDD prasībām?


tieši tā - nekā!

Protams, ja līkroči būs ņēmušies, tad visādi var būt. Bet normālā gadījumā CSDD to nevarēs konstatēt.


Pareizi Benders teica par pārējām kaitīgajām daļiņām, kas ar amputētu DPF un atslēgtu EGR netiek neitralizētas... ir arī varianti kā pārbaudīt šos elementus uz esamību pat ja vizuāli amputācijas pēdas neredz pieslēdzoties un paskatoties aktuālos datus, piemēram spiedienu starpība pirms un pēc dpf, temperatūras maiņa pie dpf un tas pats egr atslēgtais tukšgaitā atpazīstams pēc iesūcamā gaisa daudzuma paņemot rokās ražotāja specifikācijas


Tu kaut ko arī saproti vai tikai filozofēt patīk?
Kur tad ir pieejamas tās ražotāja specifikācijas?
KAtram auto tagad atradīs specifikācijas, kuras nevienam nav pieejamas un tad nu ņems visus priekšā.

Tak puse TA "inspektoru" tur nav pat normālu vidusskolu pabeiguši, kur nu viņi vēl tagad spēs izanalizēt diagnostikas datus un vēl izspriest, kas ir beigts, kas nav.

Labam filtram tas pats DPF spiediens ir tuvu nullei un lai vispār ko saprastu ar auto ir jāizbrauc vismaz otrajā, trešajā pārnesumā, lai saprastu kas tur notiek. Tagad gribi pateikt, ka visi vizināsies apkārt un katrai mašīnai veltīs vismaz 30 min., lai izanalizētu vai DPF un EGR strādā?

Beidziet rakstīt stulbības!


Ja nesaprastu, nerakstītu...
Pats gan jau saproti to ka kautkad zaļie piespiedīs csdd sākt kontrolēt slāpekļa oksīda daudzumu dīzeļa izplūdē, un tur nemaz nevajag pētīt nekādus datus, lai saprast ir tur kaut kas amputēts vai nav.
Saprotu ka uztraucies par savu biznesu, gan jau būs pietiekami klientu kam vajadzēs amputētās daļas aizstāt ar jaunām, tā ka viss būs ok, nepārdzīvo


Es nepārdzīvoju par savu biznesu, bet gan par to, ka cilvēki izplata stulbas baumas bez pamata ar kurām man tad ir jācīnās katrā trešajā telefona sarunā.
Pilnīgi nekam ko rakstīji, nav nekāda pamata. Pirmkārt jau TA darbinieku zināšanas, otrkārt datu pieejamība katram auto un treškārt pārbaudes sarežģītība ir diezgan spēcīgi argumenti, lai par to pat nedomātu.
Par biznesu es noteikti neuztraucos, tur nu maldies, jo chiptuningu neviena apskate tāpat nekad neaizliegs. DPF nav mans vienīgais bizness.

Skaidrs ir tas, ka tuvākos 5 gadus varu garantēt, ka neviens NOx izmešus nemērīs.



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo