Autors | Ziņojums |
Markss | 17. Oct 2014, 10:26 |
#2821
|
|
Kopš: 08. Dec 2009
Ziņojumi: 1641
Braucu ar: Rūsas modeli.
|
17 Oct 2014, 08:58:51 Skill rakstīja:
Cik uzticami ir mb sprinteri, tie kas nak no 2008gada? Vai labak izveleties veco modeli?
Ar 3,0L motoru (hvz cik zirgi) nav probleemas ja ir pievakteets, mieriigi velk liidz 600 000tk bez problemaam. Lai gan LV visi ir ar 170k Ja ir klima, biezhi dzirdeets ar suukni ir probleemas. Kardanam probleemas, biezhi jamaina krusti.Sajuugs, ja auto ir dziits pilseetas rezhimaa, max liidz 170tk tur, ja braucis shosejas rezhimaa, buus veel originaalais virsuu. Ja ir bijis mainiits, mainiisi ik pa 50-70tk, lai arii pirksi no MB visiem vinjiem atsperes ir uz pusi diametraa mazaakas kaa no rupnicas naaca.Uzticams, ja bijis kopts. |
Offline | |
|
AV89 | 17. Oct 2014, 10:54 |
#2822
|
|
Kopš: 27. Dec 2009
Ziņojumi: 1786
Braucu ar: Javac metināmajiem bagāžniekā
| Nav īstā tēma, bet nu te gan jau būs daudzi saskārušies ar busiņiem. Plānoju ņemt evakuatoru uz busa bāzes līdz 3,5t. Kādi ir labākie varianti cenā līdz 10k eur? Vajag kko ar kādu 2.8+ motoru, lai vajadzības gadījumā arī piekabes brīvi velk un garajos gabalos nevajadzētu braukt ar bailēm, ka kautkas var noplīst.. |
Offline | |
|
kkk_24 | 17. Oct 2014, 11:00 |
#2823
|
|
Kopš: 18. Oct 2009
No: Tukums
Ziņojumi: 554
Braucu ar: keyletsgo
| 2.2 dīzelis ar 6 robu manuāli, ir ok! Taisnība par kardāna krustiem, lēti nav. ir mainīts sajūgs, turbīna un vēl pāris pribambasi, cenas attiecīgi ražotāja zīmei uz restes bet gaitas/ērtuma utt. ziņā noteikti labākais lielais buss ar ko sanācis braukt un priekš tā dīzeļa(vismaz komplektā ar sešinieci) verās arī ļoti normāli pat ar kravu iekšā, ja negrib sēņot, vidēji tērē ~10 litrus. Nezinu vai iesaku, jo pašam par savu naudu viņš nav jāremontē(nav ar ko salīdzināt, tjip vw lt, visi itāļi, fords utt.) |
Offline | |
|
Mizx | 17. Oct 2014, 11:03 |
#2824
|
|
Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6208
Braucu ar:
| Par Sprinter / Crafter krustiem piekrītu, ka oriģināli uzstādītie ir slikti. Sataisot kā vajag, citi jau kalpo bez bēdu. |
Offline | |
|
Skill | 17. Oct 2014, 15:43 |
#2825
|
|
Kopš: 07. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 437
Braucu ar:
| Tad jau laikam izdevigak bus nemt sakoptu bet vel ar veco bundzu. Drosvien leetais gals tie jaunie bus nobraukti lidz ruckai.
Un ka ir maxi buudai, lai dabutu ieksa sesAs sedvietas, sanos stikls obligati vajadzigs? To ka vaidzes sertificetu parbuvi tas skaidrs. [ Šo ziņu laboja Skill, 17 Oct 2014, 15:44:00 ] |
Offline | |
|
Sandis_UR | 17. Oct 2014, 18:39 |
#2826
|
|
Kopš: 06. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 3958
Braucu ar: BITURBO
| Uz pārdošanu ir 2011, 2012 un 2013 gada 460 DAFI Super Space, automāti, lielās bākas 1495L, visas apkopes, braukuši tikai par eiropu 2012 gada un 2013 gada mašīnām vēl ir garantija, kā arī piekabes 3 gab štorkas, Krone un Schmitz. 2006-2008 g. Viss darba kārtībā bez defektiem, sīkāka informācija PM. |
Offline | |
|
newbot | 19. Oct 2014, 13:34 |
#2827
|
|
Kopš: 26. Nov 2010
Ziņojumi: 337
Braucu ar:
| Apgaismojiet, lūdzu, pārvadājumu jomā.
No Lviv, UA, jāved sākumā pirmā prece partija. Kuru negribētos vest lielā apmērā uzreiz (pilnu kravinieku) (ja tas ir izmaksu pamatoti).
Cik liela gradācija ir kravas transportēšana atkarībā pēc apjoma? Kā šādam maršrutam varētu atšķirties cena 120 kubiem un 40 kubiem? |
Offline | |
|
LinardsOzolins
| 19. Oct 2014, 23:11 |
#2828
|
|
Kopš: 07. Mar 2013
No: Madona
Ziņojumi: 269
Braucu ar: Skaaniju
| kāds aptuveni varētu būt vidējais patēriņš trīsasīgam vilcējam Skandināvijā, kravas smagas, bet tikai vienā virzienā? 45litri kkur?
un cik varētu būt normāls atalgojums šoferim uz riņķiem Skandināvijā? |
Offline | |
|
|
rolands444 | 19. Oct 2014, 23:41 |
#2829
|
|
Kopš: 26. Oct 2005
Ziņojumi: 412
Braucu ar:
|
19 Oct 2014, 23:11:23 LinardsOzolins rakstīja:
kāds aptuveni varētu būt vidējais patēriņš trīsasīgam vilcējam Skandināvijā, kravas smagas, bet tikai vienā virzienā? 45litri kkur?
un cik varētu būt normāls atalgojums šoferim uz riņķiem Skandināvijā?
Patēriņu tā grūti pateikt. Piemēram Daf 105 tērē pat līdz 53l. Ir, kas brauc pa 55-60eur dienā, bet tas nav nopietni. Sevis cienīgs vadītājs ziemā uz norgi nebrauks mazāk par 80 eur dienā, vasarā 70-75 eur[ Šo ziņu laboja rolands444, 19 Oct 2014, 23:42:29 ] |
Offline | |
|
Fordists | 19. Oct 2014, 23:41 |
#2830
|
|
Kopš: 04. Jan 2008
Ziņojumi: 263
Braucu ar: BMX X5
|
19 Oct 2014, 13:34:38 newbot rakstīja:
Apgaismojiet, lūdzu, pārvadājumu jomā.
No Lviv, UA, jāved sākumā pirmā prece partija. Kuru negribētos vest lielā apmērā uzreiz (pilnu kravinieku) (ja tas ir izmaksu pamatoti).
Cik liela gradācija ir kravas transportēšana atkarībā pēc apjoma? Kā šādam maršrutam varētu atšķirties cena 120 kubiem un 40 kubiem?
apgaismot Tevi vajadzētu...... Pats saprati ko uzrakstīji? |
Offline | |
|
Fordists | 19. Oct 2014, 23:52 |
#2831
|
|
Kopš: 04. Jan 2008
Ziņojumi: 263
Braucu ar: BMX X5
|
19 Oct 2014, 23:11:23 LinardsOzolins rakstīja:
kāds aptuveni varētu būt vidējais patēriņš trīsasīgam vilcējam Skandināvijā, kravas smagas, bet tikai vienā virzienā? 45litri kkur?
un cik varētu būt normāls atalgojums šoferim uz riņķiem Skandināvijā?
Degvielas patēriņš atkarīgs no ta pa kurieni brauksi, ja būs kalni un mazie ceļi piemēram, Tromso tad ap 40 manējie tērē, Bergena ap 38. Ziemā ja būs sniegs tad vēl pat lidz +5L klāt.
Alga ar atkarīgs pa kurieni pārsvarā brauks. |
Offline | |
|
Vucins | 21. Oct 2014, 14:17 |
#2832
|
|
Kopš: 13. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 218
Braucu ar: pilnpiedziņas grabavozu
| vajag vienu trali aprīkot ar ziemas riepām, lai Norway brauktu - kur un pa cik mēs pērkam tādas riepas? |
Offline | |
|
mxblack | 21. Oct 2014, 15:48 |
#2833
|
|
Kopš: 04. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 958
Braucu ar: mitsu
|
19 Oct 2014, 23:41:38 Fordists rakstīja:
19 Oct 2014, 13:34:38 newbot rakstīja:
Apgaismojiet, lūdzu, pārvadājumu jomā.
No Lviv, UA, jāved sākumā pirmā prece partija. Kuru negribētos vest lielā apmērā uzreiz (pilnu kravinieku) (ja tas ir izmaksu pamatoti).
Cik liela gradācija ir kravas transportēšana atkarībā pēc apjoma? Kā šādam maršrutam varētu atšķirties cena 120 kubiem un 40 kubiem?
apgaismot Tevi vajadzētu...... Pats saprati ko uzrakstīji?
visticamāk, jautājums bija, vai nav galīgi neizdevīgi vest to kravu 3 piegājienos kā salikto kravu, ja visa uzreiz LV nav vajadzīga, jeb viena pilna tomēr būs krietni izdevīgāka. Cik liela finansiālā starpība šādiem pasākumiem. |
Offline | |
|
Ciekurs | 21. Oct 2014, 15:57 |
#2834
|
|
Kopš: 12. May 2009
Ziņojumi: 163
Braucu ar:
| FTL protams ka būs stripri lētāk neāk salikto vest ka 4ldm 3 reizes |
Offline | |
|
PowerBMW | 22. Oct 2014, 00:47 |
#2835
|
|
Kopš: 27. Jul 2006
Ziņojumi: 5800
Braucu ar:
| Vajag atvilkt 2 mašinas no šveices(cīrihes) PM vai 29142410!
p.s. abi vieglie auto pašmaasā zem 2 tonnām katrs! |
Offline | |
|
Locis | 22. Oct 2014, 18:44 |
#2836
|
|
Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11228
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
| Piedāvāju transporta pakalpojumus ,vairāk vai mazāk pa Latviju,Baltiju,bet var arī citus ceļus izskatīt.
Uz doto brīdi ir :
Transit 03.g garākais/augstākais(4m gara kravas telpa).
Jumper 09.,,pakots,ar dzesēšanu , augstais/vidēji garais.
Abiem kravnesība ~1,5t.
Mercedes Benz Atego(tikai pa LV) refrežirators- 16 eur paletes.
p.s mēbeļu krāvēja pakalpojumi nav piedāvājumā.
PM vai 26548865 |
Offline | |
|
|
romizz | 23. Oct 2014, 09:32 |
#2837
|
|
Kopš: 27. Jan 2008
No: Madona
Ziņojumi: 4287
Braucu ar: VAG
| Vajag puspaleti ~120 kg no Karakovas atvest. Pie kā labāk griezties? |
Offline | |
|
chalis | 24. Oct 2014, 00:16 |
#2838
|
|
Kopš: 10. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 522
Braucu ar: E46 or FF
| Kurš var atvest auto no spānijas? Pilsēta Marbella.
Uzmet pm. |
Offline | |
|
LinardsOzolins
| 25. Oct 2014, 14:32 |
#2839
|
|
Kopš: 07. Mar 2013
No: Madona
Ziņojumi: 269
Braucu ar: Skaaniju
| Vakar braucu no Rīgas uz Madonu, tā ap 21niem.
Pie apļa, kur uz vienu pusi nogriežas uz Jēkabpili, uz otru uz Madonu, ceļmalās abās pusēs stāv fūres, vienā pusē kādas 4, otrā 2 un transporta inspekcijas busiņš.
Tas ir likumīgi stādināt fūres ceļmalā? ja nemaldos, tur pat ir nepārtrauktā līnija ceļa malā...
Kā arī - vai tas ir normāli ieksēt maksu par vinjetēm, ja fūrēm nav kur apstāties, ka pat transporta inspekcijai ir jāveic pārbaudes ceļmalās??? normālās valstīs to parasti dara parkingos... |
Offline | |
|
ELL | 25. Oct 2014, 14:36 |
#2840
|
|
Kopš: 07. Apr 2004
No: Baloži
Ziņojumi: 1366
Braucu ar: VW T3
|
25 Oct 2014, 14:32:09 LinardsOzolins rakstīja:
Vakar braucu no Rīgas uz Madonu, tā ap 21niem.
Pie apļa, kur uz vienu pusi nogriežas uz Jēkabpili, uz otru uz Madonu, ceļmalās abās pusēs stāv fūres, vienā pusē kādas 4, otrā 2 un transporta inspekcijas busiņš.
Tas ir likumīgi stādināt fūres ceļmalā? ja nemaldos, tur pat ir nepārtrauktā līnija ceļa malā...
Kā arī - vai tas ir normāli ieksēt maksu par vinjetēm, ja fūrēm nav kur apstāties, ka pat transporta inspekcijai ir jāveic pārbaudes ceļmalās??? normālās valstīs to parasti dara parkingos...
KurAA MIRKLII TE IR NORMAALA VALSTS ??? Aizmirsti
|
Offline | |
|