Online

Pašreiz BMWPower skatās 253 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Transportnieku topiks

AutorsZiņojums
Markss
17. Oct 2014, 10:26 #2821

Kopš: 08. Dec 2009

Ziņojumi: 1641

Braucu ar: Rūsas modeli.


17 Oct 2014, 08:58:51 Skill rakstīja:
Cik uzticami ir mb sprinteri, tie kas nak no 2008gada? Vai labak izveleties veco modeli?

Ar 3,0L motoru (hvz cik zirgi) nav probleemas ja ir pievakteets, mieriigi velk liidz 600 000tk bez problemaam. Lai gan LV visi ir ar 170k Ja ir klima, biezhi dzirdeets ar suukni ir probleemas. Kardanam probleemas, biezhi jamaina krusti.Sajuugs, ja auto ir dziits pilseetas rezhimaa, max liidz 170tk tur, ja braucis shosejas rezhimaa, buus veel originaalais virsuu. Ja ir bijis mainiits, mainiisi ik pa 50-70tk, lai arii pirksi no MB visiem vinjiem atsperes ir uz pusi diametraa mazaakas kaa no rupnicas naaca.Uzticams, ja bijis kopts.
Offline
AV89
17. Oct 2014, 10:54 #2822

Kopš: 27. Dec 2009

Ziņojumi: 1786

Braucu ar: Javac metināmajiem bagāžniekā

Nav īstā tēma, bet nu te gan jau būs daudzi saskārušies ar busiņiem. Plānoju ņemt evakuatoru uz busa bāzes līdz 3,5t. Kādi ir labākie varianti cenā līdz 10k eur? Vajag kko ar kādu 2.8+ motoru, lai vajadzības gadījumā arī piekabes brīvi velk un garajos gabalos nevajadzētu braukt ar bailēm, ka kautkas var noplīst..
Offline
kkk_24
17. Oct 2014, 11:00 #2823

Kopš: 18. Oct 2009

No: Tukums

Ziņojumi: 554

Braucu ar: keyletsgo

2.2 dīzelis ar 6 robu manuāli, ir ok! Taisnība par kardāna krustiem, lēti nav. ir mainīts sajūgs, turbīna un vēl pāris pribambasi, cenas attiecīgi ražotāja zīmei uz restes bet gaitas/ērtuma utt. ziņā noteikti labākais lielais buss ar ko sanācis braukt un priekš tā dīzeļa(vismaz komplektā ar sešinieci) verās arī ļoti normāli pat ar kravu iekšā, ja negrib sēņot, vidēji tērē ~10 litrus. Nezinu vai iesaku, jo pašam par savu naudu viņš nav jāremontē(nav ar ko salīdzināt, tjip vw lt, visi itāļi, fords utt.)
Offline
Mizx
17. Oct 2014, 11:03 #2824

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6208

Braucu ar:

Par Sprinter / Crafter krustiem piekrītu, ka oriģināli uzstādītie ir slikti. Sataisot kā vajag, citi jau kalpo bez bēdu.
Offline
Skill
17. Oct 2014, 15:43 #2825

Kopš: 07. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 437

Braucu ar:

Tad jau laikam izdevigak bus nemt sakoptu bet vel ar veco bundzu. Drosvien leetais gals tie jaunie bus nobraukti lidz ruckai.
Un ka ir maxi buudai, lai dabutu ieksa sesAs sedvietas, sanos stikls obligati vajadzigs? To ka vaidzes sertificetu parbuvi tas skaidrs.

[ Šo ziņu laboja Skill, 17 Oct 2014, 15:44:00 ]

Offline
Sandis_UR
17. Oct 2014, 18:39 #2826

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3958

Braucu ar: BITURBO

Uz pārdošanu ir 2011, 2012 un 2013 gada 460 DAFI Super Space, automāti, lielās bākas 1495L, visas apkopes, braukuši tikai par eiropu 2012 gada un 2013 gada mašīnām vēl ir garantija, kā arī piekabes 3 gab štorkas, Krone un Schmitz. 2006-2008 g. Viss darba kārtībā bez defektiem, sīkāka informācija PM.
Offline
newbot
19. Oct 2014, 13:34 #2827

Kopš: 26. Nov 2010

Ziņojumi: 337

Braucu ar:

Apgaismojiet, lūdzu, pārvadājumu jomā.

No Lviv, UA, jāved sākumā pirmā prece partija. Kuru negribētos vest lielā apmērā uzreiz (pilnu kravinieku) (ja tas ir izmaksu pamatoti).

Cik liela gradācija ir kravas transportēšana atkarībā pēc apjoma? Kā šādam maršrutam varētu atšķirties cena 120 kubiem un 40 kubiem?
Offline
LinardsOzolins
19. Oct 2014, 23:11 #2828

Kopš: 07. Mar 2013

No: Madona

Ziņojumi: 269

Braucu ar: Skaaniju

kāds aptuveni varētu būt vidējais patēriņš trīsasīgam vilcējam Skandināvijā, kravas smagas, bet tikai vienā virzienā? 45litri kkur?

un cik varētu būt normāls atalgojums šoferim uz riņķiem Skandināvijā?
Offline
rolands444
19. Oct 2014, 23:41 #2829

Kopš: 26. Oct 2005

Ziņojumi: 412

Braucu ar:


19 Oct 2014, 23:11:23 LinardsOzolins rakstīja:
kāds aptuveni varētu būt vidējais patēriņš trīsasīgam vilcējam Skandināvijā, kravas smagas, bet tikai vienā virzienā? 45litri kkur?

un cik varētu būt normāls atalgojums šoferim uz riņķiem Skandināvijā?


Patēriņu tā grūti pateikt. Piemēram Daf 105 tērē pat līdz 53l. Ir, kas brauc pa 55-60eur dienā, bet tas nav nopietni. Sevis cienīgs vadītājs ziemā uz norgi nebrauks mazāk par 80 eur dienā, vasarā 70-75 eur

[ Šo ziņu laboja rolands444, 19 Oct 2014, 23:42:29 ]

Offline
Fordists
19. Oct 2014, 23:41 #2830

Kopš: 04. Jan 2008

Ziņojumi: 263

Braucu ar: BMX X5


19 Oct 2014, 13:34:38 newbot rakstīja:
Apgaismojiet, lūdzu, pārvadājumu jomā.

No Lviv, UA, jāved sākumā pirmā prece partija. Kuru negribētos vest lielā apmērā uzreiz (pilnu kravinieku) (ja tas ir izmaksu pamatoti).

Cik liela gradācija ir kravas transportēšana atkarībā pēc apjoma? Kā šādam maršrutam varētu atšķirties cena 120 kubiem un 40 kubiem?


apgaismot Tevi vajadzētu...... Pats saprati ko uzrakstīji?
Offline
Fordists
19. Oct 2014, 23:52 #2831

Kopš: 04. Jan 2008

Ziņojumi: 263

Braucu ar: BMX X5


19 Oct 2014, 23:11:23 LinardsOzolins rakstīja:
kāds aptuveni varētu būt vidējais patēriņš trīsasīgam vilcējam Skandināvijā, kravas smagas, bet tikai vienā virzienā? 45litri kkur?

un cik varētu būt normāls atalgojums šoferim uz riņķiem Skandināvijā?


Degvielas patēriņš atkarīgs no ta pa kurieni brauksi, ja būs kalni un mazie ceļi piemēram, Tromso tad ap 40 manējie tērē, Bergena ap 38. Ziemā ja būs sniegs tad vēl pat lidz +5L klāt.
Alga ar atkarīgs pa kurieni pārsvarā brauks.
Offline
Vucins
21. Oct 2014, 14:17 #2832

Kopš: 13. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 218

Braucu ar: pilnpiedziņas grabavozu

vajag vienu trali aprīkot ar ziemas riepām, lai Norway brauktu - kur un pa cik mēs pērkam tādas riepas?
Offline
mxblack
21. Oct 2014, 15:48 #2833

Kopš: 04. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 958

Braucu ar: mitsu


19 Oct 2014, 23:41:38 Fordists rakstīja:

19 Oct 2014, 13:34:38 newbot rakstīja:
Apgaismojiet, lūdzu, pārvadājumu jomā.

No Lviv, UA, jāved sākumā pirmā prece partija. Kuru negribētos vest lielā apmērā uzreiz (pilnu kravinieku) (ja tas ir izmaksu pamatoti).

Cik liela gradācija ir kravas transportēšana atkarībā pēc apjoma? Kā šādam maršrutam varētu atšķirties cena 120 kubiem un 40 kubiem?


apgaismot Tevi vajadzētu...... Pats saprati ko uzrakstīji?


visticamāk, jautājums bija, vai nav galīgi neizdevīgi vest to kravu 3 piegājienos kā salikto kravu, ja visa uzreiz LV nav vajadzīga, jeb viena pilna tomēr būs krietni izdevīgāka. Cik liela finansiālā starpība šādiem pasākumiem.
Offline
Ciekurs
21. Oct 2014, 15:57 #2834

Kopš: 12. May 2009

Ziņojumi: 163

Braucu ar:

FTL protams ka būs stripri lētāk neāk salikto vest ka 4ldm 3 reizes
Offline
PowerBMW
22. Oct 2014, 00:47 #2835

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5800

Braucu ar:

Vajag atvilkt 2 mašinas no šveices(cīrihes) PM vai 29142410!
p.s. abi vieglie auto pašmaasā zem 2 tonnām katrs!
Offline
Locis
22. Oct 2014, 18:44 #2836

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11228

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Piedāvāju transporta pakalpojumus ,vairāk vai mazāk pa Latviju,Baltiju,bet var arī citus ceļus izskatīt.

Uz doto brīdi ir :
Transit 03.g garākais/augstākais(4m gara kravas telpa).

Jumper 09.,,pakots,ar dzesēšanu , augstais/vidēji garais.

Abiem kravnesība ~1,5t.

Mercedes Benz Atego(tikai pa LV) refrežirators- 16 eur paletes.




p.s mēbeļu krāvēja pakalpojumi nav piedāvājumā.
PM vai 26548865
Offline
romizz
23. Oct 2014, 09:32 #2837

Kopš: 27. Jan 2008

No: Madona

Ziņojumi: 4287

Braucu ar: VAG

Vajag puspaleti ~120 kg no Karakovas atvest. Pie kā labāk griezties?
Offline
chalis
24. Oct 2014, 00:16 #2838

Kopš: 10. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 522

Braucu ar: E46 or FF

Kurš var atvest auto no spānijas? Pilsēta Marbella.
Uzmet pm.
Offline
LinardsOzolins
25. Oct 2014, 14:32 #2839

Kopš: 07. Mar 2013

No: Madona

Ziņojumi: 269

Braucu ar: Skaaniju

Vakar braucu no Rīgas uz Madonu, tā ap 21niem.

Pie apļa, kur uz vienu pusi nogriežas uz Jēkabpili, uz otru uz Madonu, ceļmalās abās pusēs stāv fūres, vienā pusē kādas 4, otrā 2 un transporta inspekcijas busiņš.

Tas ir likumīgi stādināt fūres ceļmalā? ja nemaldos, tur pat ir nepārtrauktā līnija ceļa malā...

Kā arī - vai tas ir normāli ieksēt maksu par vinjetēm, ja fūrēm nav kur apstāties, ka pat transporta inspekcijai ir jāveic pārbaudes ceļmalās??? normālās valstīs to parasti dara parkingos...
Offline
ELL
25. Oct 2014, 14:36 #2840

Kopš: 07. Apr 2004

No: Baloži

Ziņojumi: 1366

Braucu ar: VW T3


25 Oct 2014, 14:32:09 LinardsOzolins rakstīja:
Vakar braucu no Rīgas uz Madonu, tā ap 21niem.

Pie apļa, kur uz vienu pusi nogriežas uz Jēkabpili, uz otru uz Madonu, ceļmalās abās pusēs stāv fūres, vienā pusē kādas 4, otrā 2 un transporta inspekcijas busiņš.

Tas ir likumīgi stādināt fūres ceļmalā? ja nemaldos, tur pat ir nepārtrauktā līnija ceļa malā...

Kā arī - vai tas ir normāli ieksēt maksu par vinjetēm, ja fūrēm nav kur apstāties, ka pat transporta inspekcijai ir jāveic pārbaudes ceļmalās??? normālās valstīs to parasti dara parkingos...


KurAA MIRKLII TE IR NORMAALA VALSTS ??? Aizmirsti

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo