Online

Pašreiz BMWPower skatās 191 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 20

AutorsZiņojums
chepsis
05. Oct 2010, 21:18 #2821

Kopš: 09. Jul 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 32459

Braucu ar:


05 Oct 2010, 21:14:57 Srakans rakstīja:

05 Oct 2010, 21:07:03 chepsis rakstīja:

05 Oct 2010, 21:06:25 Montana rakstīja:
paklau , liekot tiesības , situācija eksāmenā. parasts neregulējams krustojums kur galvenais ceļš nogriežās pa kreisi. kur jābrauc ja netiek dota nekāda komanda ?


pa galveno ceļu

domāju, ka taisni gan


Kad es liku man teica tā, ka regulējamos krustojumos jābrauc taisni, neregulējamos pa galveno ceļu
Offline
Srakans
05. Oct 2010, 21:21 #2822

Kopš: 07. Aug 2005

Ziņojumi: 27800

Braucu ar:

Es liku sen un nezinu, bet kas ir neregulējams krustojums un kurš tur ir galvens un kurš ne?
Offline
chepsis
05. Oct 2010, 21:27 #2823

Kopš: 09. Jul 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 32459

Braucu ar:


05 Oct 2010, 21:21:17 Srakans rakstīja:
Es liku sen un nezinu, bet kas ir neregulējams krustojums un kurš tur ir galvens un kurš ne?


regulējams ir ar luksoforu, neregulējams - bez
Offline
Puika
05. Oct 2010, 21:33 #2824

Kopš: 25. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2509

Braucu ar: Divriteni


05 Oct 2010, 21:07:03 chepsis rakstīja:

05 Oct 2010, 21:06:25 Montana rakstīja:
paklau , liekot tiesības , situācija eksāmenā. parasts neregulējams krustojums kur galvenais ceļš nogriežās pa kreisi. kur jābrauc ja netiek dota nekāda komanda ?


pa galveno ceļu


Pa galveno
Offline
Kancaans
05. Oct 2010, 21:42 #2825

Kopš: 11. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 188

Braucu ar: traukumašīnu


05 Oct 2010, 21:07:15 psycho rakstīja:

05 Oct 2010, 21:00:14 Kancaans rakstīja:

05 Oct 2010, 18:18:08 FoTu rakstīja:
Kas tur īsti ir ar tiem izplūdes kolektoriem E60 530D?

Palasījos ko ārzemju puikas čalo un te viens stāsta, ka Anglijā pa 50 gab. vienā servisā nedēļā piebraucot ar plaisām..

Kādi varianti, ko mūsu galā dīleri iesaka?

M

Normāla štelle ka plaisā, uz pārdošanu var sametināt viņš no nerūsējošā tērauda tipa.
Bet es parasti mainu(BMauto apmēram 5 sietikolektors)



Bet citi normali servisi liek no e39 cuguna kolektoru un brauc bez bedu talak. ne tas plaisa ne nu ko

D1 motoram var bet d2 savādākas lūkas
Offline
Horacijs_Keins
05. Oct 2010, 22:06 #2826

Kopš: 14. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2474

Braucu ar:

Mašīnām ar stūri labajā pusē zinu, ka atšķiras lampas ar tām kurām stūre kreisajā pusē. Jautājums ir vai atšķiras arī miglas lukturi?
Offline
boocis83
05. Oct 2010, 22:22 #2827

Kopš: 07. Jan 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 796

Braucu ar: rAUDI 1.8TQ


05 Oct 2010, 20:57:19 Modricimus rakstīja:

05 Oct 2010, 19:58:52 Leenais rakstīja:

05 Oct 2010, 19:07:31 Modricimus rakstīja:
eu spečuki
mājas elektro apsildāmajai grīdai sildelements ir ar mazāko pretestību, vai lielāko. vobšem ir 2+2 vada gali, vienā ~ 15 omi, otrā 300 omi. kurš ir kurš!

edit: pagooglēju, šķiet, ka sildelementam ir lielākā pretestība...


Ko tu tur gribi izdarīt?


rukabludi taisīja remontu un lika Devireg 540 apsildāmo grōdu, un pilnīgi slimi saslēdza. nosvila vadības verķis, tagad čikājos ar lodāmuru un mainu nosvilušās komponentes, lai pēc tam pieslēgtu pareizi.
vobšem man ir viens melns, otrs zils vads, katrs ar centrālo dzīslu un ekrānu. Bet nu sapratu, ka tas centrālais ir sildelements, un temperatūras dačiks nemaz grīdā nav ielikts , jo tikko atradu mājās kastītē saritinātu.

moš kāds var ieteikt, kur nopirkt šadu te verķi pa labu cenu:


un, vai Devireg vietā es varu izmantot citu vadības bloku, jo būtībā tas štrunts mēra temperatūru un ar releju pieslēdz/atslēdz 220V


Zilais ir nulle, melnais faaze, un tie abi plikie ir jaavieno kopaa pie zemeejuma, bet visi shie vadi ir jaavieno klaat pie taa saucamaa vadiibas bloka un bez temperatuuras sensora nedarbosies-taakaa naaksies vien kalt griidu(ja ir zem fliizeem), jo temperatuuras daciks ir jaaliek starp sildelementiem
Un tas vadiibas bloks jeb termostats tev nav vajadziiga tieshi taads kaa bildee-der jebkaada-visparastaakais
Offline
mcme
06. Oct 2010, 00:17 #2828

Kopš: 19. Jul 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 307

Braucu ar: motorizētu transporta līdzekli

cik varētu maksāt nomainīt gredzenus, un pārslīpēt vārstus e28 2.0?
Offline
se7en
06. Oct 2010, 00:44 #2829

Kopš: 28. Dec 2004

No: Dobele

Ziņojumi: 27657

Braucu ar: SE7EN, MV-989


06 Oct 2010, 00:17:48 mcme rakstīja:
cik varētu maksāt nomainīt gredzenus, un pārslīpēt vārstus e28 2.0?

vai tiešām tu to gribi darīt?
lētāk būs nopirkt citu motoru.
lai gan atkarīgs no tā, cik liela jēga to darīt.

-----------------
In case if I die, I'm gonna leave you a message: "F*** you all."
Offline
mcme
06. Oct 2010, 00:52 #2830

Kopš: 19. Jul 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 307

Braucu ar: motorizētu transporta līdzekli

par motoru maiņu arī biju domājis, bet negribās likt ko vairāk par 2l, bet ja nomainītu gredzenus un pārslīpētu vārstus varētu dabūt atpakaļ zudušo jaudu, gribējās zināt cik tas varētu maksāt
Offline
Bagio
06. Oct 2010, 01:01 #2831

Kopš: 30. Aug 2005

Ziņojumi: 1427

Braucu ar: V8, 954ccm


05 Oct 2010, 21:33:18 Puika rakstīja:

05 Oct 2010, 21:07:03 chepsis rakstīja:

05 Oct 2010, 21:06:25 Montana rakstīja:
paklau , liekot tiesības , situācija eksāmenā. parasts neregulējams krustojums kur galvenais ceļš nogriežās pa kreisi. kur jābrauc ja netiek dota nekāda komanda ?


pa galveno ceļu


Pa galveno


taisni, pilnigi un noteikti, un to sakuma pasaka..
Offline
Instigater
06. Oct 2010, 01:10 #2832

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Nafig vispār ko gaidīt, kamēr pateiks, ja nesaproti, kur braukt, tad tā arī jautā, kur tieši.
Offline
Instigater
06. Oct 2010, 01:20 #2833

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW


05 Oct 2010, 20:57:19 Modricimus rakstīja:

05 Oct 2010, 19:58:52 Leenais rakstīja:

05 Oct 2010, 19:07:31 Modricimus rakstīja:
eu spečuki
mājas elektro apsildāmajai grīdai sildelements ir ar mazāko pretestību, vai lielāko. vobšem ir 2+2 vada gali, vienā ~ 15 omi, otrā 300 omi. kurš ir kurš!

edit: pagooglēju, šķiet, ka sildelementam ir lielākā pretestība...


Ko tu tur gribi izdarīt?


rukabludi taisīja remontu un lika Devireg 540 apsildāmo grōdu, un pilnīgi slimi saslēdza. nosvila vadības verķis, tagad čikājos ar lodāmuru un mainu nosvilušās komponentes, lai pēc tam pieslēgtu pareizi.
vobšem man ir viens melns, otrs zils vads, katrs ar centrālo dzīslu un ekrānu. Bet nu sapratu, ka tas centrālais ir sildelements, un temperatūras dačiks nemaz grīdā nav ielikts , jo tikko atradu mājās kastītē saritinātu.

moš kāds var ieteikt, kur nopirkt šadu te verķi pa labu cenu:


un, vai Devireg vietā es varu izmantot citu vadības bloku, jo būtībā tas štrunts mēra temperatūru un ar releju pieslēdz/atslēdz 220V
Paskaties jebajā. Man pašam nu jau kaut kāds aizvēsturisks tas kontrolieris ar grozāmu mazu knibuli + parasto rubiļņiku, bet konstantu grīdas temperatūru uztur godam.
Offline
Modrs
06. Oct 2010, 09:49 #2834

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

blec, manuālī rakstīts, ka temp. sensors ir obligāts koka grīdu gadījumā. viņam pašam iekšā ir gaisa temp. sensors. protams, ja durvis būs vaļā, tad grīda sildīs nonstopā.

vot kārtējo reizi pierādās, ka nevienam citam rukabludam nevar neko uzticēt izdarīt :PVVZ:. Jāsāk laikam būs apgūt arī jevroremonts
Offline
DKristaps
06. Oct 2010, 12:47 #2835

Kopš: 04. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2933

Braucu ar: Kājām

Auto e34 M60B30 automāts , mašīna neiet kā vajag , pat e46 2.3 automātam pat labāks rāviens , kas varētu būt pa pa problēmu , kompis nekādas īpašās kļūdas neatrod .
Ja kāds var palīdzēt PM .
Offline
FoTu
06. Oct 2010, 19:33 #2836

Kopš: 31. Mar 2010

Ziņojumi: 151

Braucu ar: 530D

Nu re..)
Tā jau ir atbilde, vienīgi, kā ar motora darbību?
Jaunajam bleķiniekam, jau droši vien, ka ir kāda atšķirība tilpumā vai leņķos, zem kādiem dūmiņš zibina turbīnā.
Tikai cik tur to plusu un cik mīnusu, tas jau cits jautājums.. HP? L/100 un kā tas patīk karalienei Turbīnai..
Nu plusi.. Neplaisā un varētu būt klusāks par bleķinieku..

Varbūt vēl kāda atziņa?

M


05 Oct 2010, 21:07:15 psycho rakstīja:

05 Oct 2010, 21:00:14 Kancaans rakstīja:

05 Oct 2010, 18:18:08 FoTu rakstīja:
Kas tur īsti ir ar tiem izplūdes kolektoriem E60 530D?

Palasījos ko ārzemju puikas čalo un te viens stāsta, ka Anglijā pa 50 gab. vienā servisā nedēļā piebraucot ar plaisām..

Kādi varianti, ko mūsu galā dīleri iesaka?

M

Normāla štelle ka plaisā, uz pārdošanu var sametināt viņš no nerūsējošā tērauda tipa.
Bet es parasti mainu(BMauto apmēram 5 sietikolektors)



Bet citi normali servisi liek no e39 cuguna kolektoru un brauc bez bedu talak. ne tas plaisa ne nu ko
Offline
robiss
06. Oct 2010, 19:52 #2837

Kopš: 17. Apr 2006

Ziņojumi: 482

Braucu ar: Top Zustand

Sveiki.
Interesē, kā mainās priekšējais plaukta šarnīrs- Nr.1 [URL=http://www.bildites.lv/viewer.php?file=ne6nkz87n9t28vwn1h.gif]
[/URL]

Kā viņu dabūt laukā no plaukta un pēctam, jauno, atlikt atpakaļ!
Auto- E30 86.g.

[ Šo ziņu laboja robiss, 06 Oct 2010, 19:52:50 ]

Offline
Driver
06. Oct 2010, 19:59 #2838

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Ar presi. Ja nav preses, tad ar visu plauktu vai auto

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Instigater
06. Oct 2010, 19:59 #2839

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Ja pareizi atceros, tad sprostgredzens + mātes vārdi.
Offline
Peecis
06. Oct 2010, 19:59 #2840

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI


06 Oct 2010, 19:52:22 robiss rakstīja:
Sveiki.
Interesē, kā mainās priekšējais plaukta šarnīrs- Nr.1 [URL=http://www.bildites.lv/viewer.php?file=ne6nkz87n9t28vwn1h.gif]
[/URL]

Kā viņu dabūt laukā no plaukta un pēctam, jauno, atlikt atpakaļ!
Auto- E30 86.g.

Ar presēšnau. Jānoņem plaukts un jāpresē.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo