Autors | Ziņojums |
chepsis | 05. Oct 2010, 21:18 |
#2821
|
|
Kopš: 09. Jul 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 32459
Braucu ar:
|
05 Oct 2010, 21:14:57 Srakans rakstīja:
05 Oct 2010, 21:07:03 chepsis rakstīja:
05 Oct 2010, 21:06:25 Montana rakstīja:
paklau , liekot tiesības , situācija eksāmenā. parasts neregulējams krustojums kur galvenais ceļš nogriežās pa kreisi. kur jābrauc ja netiek dota nekāda komanda ?
pa galveno ceļu
domāju, ka taisni gan
Kad es liku man teica tā, ka regulējamos krustojumos jābrauc taisni, neregulējamos pa galveno ceļu |
Offline | |
|
Srakans | 05. Oct 2010, 21:21 |
#2822
|
|
Kopš: 07. Aug 2005
Ziņojumi: 27800
Braucu ar:
| Es liku sen un nezinu, bet kas ir neregulējams krustojums un kurš tur ir galvens un kurš ne? |
Offline | |
|
chepsis | 05. Oct 2010, 21:27 |
#2823
|
|
Kopš: 09. Jul 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 32459
Braucu ar:
|
05 Oct 2010, 21:21:17 Srakans rakstīja:
Es liku sen un nezinu, bet kas ir neregulējams krustojums un kurš tur ir galvens un kurš ne?
regulējams ir ar luksoforu, neregulējams - bez |
Offline | |
|
Puika | 05. Oct 2010, 21:33 |
#2824
|
|
Kopš: 25. Aug 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 2509
Braucu ar: Divriteni
|
05 Oct 2010, 21:07:03 chepsis rakstīja:
05 Oct 2010, 21:06:25 Montana rakstīja:
paklau , liekot tiesības , situācija eksāmenā. parasts neregulējams krustojums kur galvenais ceļš nogriežās pa kreisi. kur jābrauc ja netiek dota nekāda komanda ?
pa galveno ceļu
Pa galveno |
Offline | |
|
Kancaans | 05. Oct 2010, 21:42 |
#2825
|
|
Kopš: 11. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 188
Braucu ar: traukumašīnu
|
05 Oct 2010, 21:07:15 psycho rakstīja:
05 Oct 2010, 21:00:14 Kancaans rakstīja:
05 Oct 2010, 18:18:08 FoTu rakstīja:
Kas tur īsti ir ar tiem izplūdes kolektoriem E60 530D?
Palasījos ko ārzemju puikas čalo un te viens stāsta, ka Anglijā pa 50 gab. vienā servisā nedēļā piebraucot ar plaisām..
Kādi varianti, ko mūsu galā dīleri iesaka?
M
Normāla štelle ka plaisā, uz pārdošanu var sametināt viņš no nerūsējošā tērauda tipa.
Bet es parasti mainu(BMauto apmēram 5 sietikolektors)
Bet citi normali servisi liek no e39 cuguna kolektoru un brauc bez bedu talak. ne tas plaisa ne nu ko
D1 motoram var bet d2 savādākas lūkas |
Offline | |
|
Horacijs_Keins | 05. Oct 2010, 22:06 |
#2826
|
|
Kopš: 14. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 2474
Braucu ar:
| Mašīnām ar stūri labajā pusē zinu, ka atšķiras lampas ar tām kurām stūre kreisajā pusē. Jautājums ir vai atšķiras arī miglas lukturi? |
Offline | |
|
boocis83 | 05. Oct 2010, 22:22 |
#2827
|
|
Kopš: 07. Jan 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 796
Braucu ar: rAUDI 1.8TQ
|
05 Oct 2010, 20:57:19 Modricimus rakstīja:
05 Oct 2010, 19:58:52 Leenais rakstīja:
05 Oct 2010, 19:07:31 Modricimus rakstīja:
eu spečuki
mājas elektro apsildāmajai grīdai sildelements ir ar mazāko pretestību, vai lielāko. vobšem ir 2+2 vada gali, vienā ~ 15 omi, otrā 300 omi. kurš ir kurš!
edit: pagooglēju, šķiet, ka sildelementam ir lielākā pretestība...
Ko tu tur gribi izdarīt?
rukabludi taisīja remontu un lika Devireg 540 apsildāmo grōdu, un pilnīgi slimi saslēdza. nosvila vadības verķis, tagad čikājos ar lodāmuru un mainu nosvilušās komponentes, lai pēc tam pieslēgtu pareizi.
vobšem man ir viens melns, otrs zils vads, katrs ar centrālo dzīslu un ekrānu. Bet nu sapratu, ka tas centrālais ir sildelements, un temperatūras dačiks nemaz grīdā nav ielikts , jo tikko atradu mājās kastītē saritinātu.
moš kāds var ieteikt, kur nopirkt šadu te verķi pa labu cenu:
un, vai Devireg vietā es varu izmantot citu vadības bloku, jo būtībā tas štrunts mēra temperatūru un ar releju pieslēdz/atslēdz 220V
Zilais ir nulle, melnais faaze, un tie abi plikie ir jaavieno kopaa pie zemeejuma, bet visi shie vadi ir jaavieno klaat pie taa saucamaa vadiibas bloka un bez temperatuuras sensora nedarbosies-taakaa naaksies vien kalt griidu(ja ir zem fliizeem), jo temperatuuras daciks ir jaaliek starp sildelementiem
Un tas vadiibas bloks jeb termostats tev nav vajadziiga tieshi taads kaa bildee-der jebkaada-visparastaakais |
Offline | |
|
mcme | 06. Oct 2010, 00:17 |
#2828
|
|
Kopš: 19. Jul 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 307
Braucu ar: motorizētu transporta līdzekli
| cik varētu maksāt nomainīt gredzenus, un pārslīpēt vārstus e28 2.0? |
Offline | |
|
|
se7en | 06. Oct 2010, 00:44 |
#2829
|
|
Kopš: 28. Dec 2004
No: Dobele
Ziņojumi: 27657
Braucu ar: SE7EN, MV-989
|
06 Oct 2010, 00:17:48 mcme rakstīja:
cik varētu maksāt nomainīt gredzenus, un pārslīpēt vārstus e28 2.0?
vai tiešām tu to gribi darīt?
lētāk būs nopirkt citu motoru.
lai gan atkarīgs no tā, cik liela jēga to darīt.
----------------- In case if I die, I'm gonna leave you a message: "F*** you all." |
Offline | |
|
mcme | 06. Oct 2010, 00:52 |
#2830
|
|
Kopš: 19. Jul 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 307
Braucu ar: motorizētu transporta līdzekli
| par motoru maiņu arī biju domājis, bet negribās likt ko vairāk par 2l, bet ja nomainītu gredzenus un pārslīpētu vārstus varētu dabūt atpakaļ zudušo jaudu, gribējās zināt cik tas varētu maksāt |
Offline | |
|
Bagio | 06. Oct 2010, 01:01 |
#2831
|
|
Kopš: 30. Aug 2005
Ziņojumi: 1427
Braucu ar: V8, 954ccm
|
05 Oct 2010, 21:33:18 Puika rakstīja:
05 Oct 2010, 21:07:03 chepsis rakstīja:
05 Oct 2010, 21:06:25 Montana rakstīja:
paklau , liekot tiesības , situācija eksāmenā. parasts neregulējams krustojums kur galvenais ceļš nogriežās pa kreisi. kur jābrauc ja netiek dota nekāda komanda ?
pa galveno ceļu
Pa galveno
taisni, pilnigi un noteikti, un to sakuma pasaka.. |
Offline | |
|
Instigater | 06. Oct 2010, 01:10 |
#2832
|
|
Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
| Nafig vispār ko gaidīt, kamēr pateiks, ja nesaproti, kur braukt, tad tā arī jautā, kur tieši. |
Offline | |
|
Instigater | 06. Oct 2010, 01:20 |
#2833
|
|
Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
|
05 Oct 2010, 20:57:19 Modricimus rakstīja:
05 Oct 2010, 19:58:52 Leenais rakstīja:
05 Oct 2010, 19:07:31 Modricimus rakstīja:
eu spečuki
mājas elektro apsildāmajai grīdai sildelements ir ar mazāko pretestību, vai lielāko. vobšem ir 2+2 vada gali, vienā ~ 15 omi, otrā 300 omi. kurš ir kurš!
edit: pagooglēju, šķiet, ka sildelementam ir lielākā pretestība...
Ko tu tur gribi izdarīt?
rukabludi taisīja remontu un lika Devireg 540 apsildāmo grōdu, un pilnīgi slimi saslēdza. nosvila vadības verķis, tagad čikājos ar lodāmuru un mainu nosvilušās komponentes, lai pēc tam pieslēgtu pareizi.
vobšem man ir viens melns, otrs zils vads, katrs ar centrālo dzīslu un ekrānu. Bet nu sapratu, ka tas centrālais ir sildelements, un temperatūras dačiks nemaz grīdā nav ielikts , jo tikko atradu mājās kastītē saritinātu.
moš kāds var ieteikt, kur nopirkt šadu te verķi pa labu cenu:
un, vai Devireg vietā es varu izmantot citu vadības bloku, jo būtībā tas štrunts mēra temperatūru un ar releju pieslēdz/atslēdz 220V
Paskaties jebajā. Man pašam nu jau kaut kāds aizvēsturisks tas kontrolieris ar grozāmu mazu knibuli + parasto rubiļņiku, bet konstantu grīdas temperatūru uztur godam. |
Offline | |
|
Modrs | 06. Oct 2010, 09:49 |
#2834
|
|
Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10356
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
| blec, manuālī rakstīts, ka temp. sensors ir obligāts koka grīdu gadījumā. viņam pašam iekšā ir gaisa temp. sensors. protams, ja durvis būs vaļā, tad grīda sildīs nonstopā.
vot kārtējo reizi pierādās, ka nevienam citam rukabludam nevar neko uzticēt izdarīt :PVVZ:. Jāsāk laikam būs apgūt arī jevroremonts |
Offline | |
|
DKristaps | 06. Oct 2010, 12:47 |
#2835
|
|
Kopš: 04. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2933
Braucu ar: Kājām
| Auto e34 M60B30 automāts , mašīna neiet kā vajag , pat e46 2.3 automātam pat labāks rāviens , kas varētu būt pa pa problēmu , kompis nekādas īpašās kļūdas neatrod .
Ja kāds var palīdzēt PM . |
Offline | |
|
FoTu | 06. Oct 2010, 19:33 |
#2836
|
|
Kopš: 31. Mar 2010
Ziņojumi: 151
Braucu ar: 530D
| Nu re..)
Tā jau ir atbilde, vienīgi, kā ar motora darbību?
Jaunajam bleķiniekam, jau droši vien, ka ir kāda atšķirība tilpumā vai leņķos, zem kādiem dūmiņš zibina turbīnā.
Tikai cik tur to plusu un cik mīnusu, tas jau cits jautājums.. HP? L/100 un kā tas patīk karalienei Turbīnai..
Nu plusi.. Neplaisā un varētu būt klusāks par bleķinieku..
Varbūt vēl kāda atziņa?
M
05 Oct 2010, 21:07:15 psycho rakstīja:
05 Oct 2010, 21:00:14 Kancaans rakstīja:
05 Oct 2010, 18:18:08 FoTu rakstīja:
Kas tur īsti ir ar tiem izplūdes kolektoriem E60 530D?
Palasījos ko ārzemju puikas čalo un te viens stāsta, ka Anglijā pa 50 gab. vienā servisā nedēļā piebraucot ar plaisām..
Kādi varianti, ko mūsu galā dīleri iesaka?
M
Normāla štelle ka plaisā, uz pārdošanu var sametināt viņš no nerūsējošā tērauda tipa.
Bet es parasti mainu(BMauto apmēram 5 sietikolektors)
Bet citi normali servisi liek no e39 cuguna kolektoru un brauc bez bedu talak. ne tas plaisa ne nu ko
|
Offline | |
|
|
robiss | 06. Oct 2010, 19:52 |
#2837
|
|
Kopš: 17. Apr 2006
Ziņojumi: 482
Braucu ar: Top Zustand
| Sveiki.
Interesē, kā mainās priekšējais plaukta šarnīrs- Nr.1 [URL=http://www.bildites.lv/viewer.php?file=ne6nkz87n9t28vwn1h.gif][/URL]
Kā viņu dabūt laukā no plaukta un pēctam, jauno, atlikt atpakaļ!
Auto- E30 86.g.[ Šo ziņu laboja robiss, 06 Oct 2010, 19:52:50 ] |
Offline | |
|
Driver | 06. Oct 2010, 19:59 |
#2838
|
|
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| Ar presi. Ja nav preses, tad ar visu plauktu vai auto
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
Instigater | 06. Oct 2010, 19:59 |
#2839
|
|
Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
| Ja pareizi atceros, tad sprostgredzens + mātes vārdi. |
Offline | |
|
Peecis | 06. Oct 2010, 19:59 |
#2840
|
|
Kopš: 27. Jan 2003
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 2308
Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI
|
06 Oct 2010, 19:52:22 robiss rakstīja:
Sveiki.
Interesē, kā mainās priekšējais plaukta šarnīrs- Nr.1 [URL=http://www.bildites.lv/viewer.php?file=ne6nkz87n9t28vwn1h.gif][/URL]
Kā viņu dabūt laukā no plaukta un pēctam, jauno, atlikt atpakaļ!
Auto- E30 86.g.
Ar presēšnau. Jānoņem plaukts un jāpresē. |
Offline | |
|