Online

Pašreiz BMWPower skatās 166 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)

AutorsZiņojums
kamikadzemk
20. Dec 2013, 12:09 #2821

Kopš: 18. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3416

Braucu ar:


20 Dec 2013, 11:10:55 bertons rakstīja:
mans miiljaakais ir



a kas tur fonaa staav?

Pēc izslēgšanas metodes, domāju, ka šis...Nesma airlines

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas
Offline
kamikadzemk
20. Dec 2013, 12:16 #2822

Kopš: 18. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3416

Braucu ar:

Reisi uz Hurgadu, laikam 1 reizi nedēļā bija.

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas
Offline
kamikadzemk
20. Dec 2013, 12:22 #2823

Kopš: 18. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3416

Braucu ar:

Es gan ko citu redzu RIX reisa nummurs NMA6851.

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas
Offline
kamikadzemk
20. Dec 2013, 12:31 #2824

Kopš: 18. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3416

Braucu ar:

Teorētiski, vienmēr pastāv iespēja, ka viņi izpilda reisu citas aviokompānijas vārdā bet nelido vini pirmo reizi un callsign vienmēr ir Nesma.

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas
Offline
RVR
20. Dec 2013, 12:56 #2825

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22292

Braucu ar: RVR


20 Dec 2013, 12:50:51 bertons rakstīja:

91 es saprotu RIX ir pats galvenais, tapēc varētu noinstrucēt kādu šito sakārtot


91 nestrādā uzņēmumā "RIX"
Offline
soulfreak
20. Dec 2013, 13:30 #2826

Kopš: 01. Oct 2004

No: Zilupe

Ziņojumi: 6607

Braucu ar: tīru sirdsapziņu

bertonam vajadzētu tā kā dažreiz aizvērties un netēlot pārgudro viss ir tā kā tam jābūt!
Offline
Deivid
20. Dec 2013, 13:50 #2827

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X


20 Dec 2013, 11:33:11 arizah rakstīja:

20 Dec 2013, 11:10:55 bertons rakstīja:
a kas tur fonaa staav?


VLC media plyer instalācija


Offline
labaiss
22. Dec 2013, 15:31 #2828

Kopš: 03. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2790

Braucu ar: A220, 135iS, X5, Z4

http://avherald.com/h?article=46c3abde&opt=0
Offline
RVR
24. Dec 2013, 20:35 #2829

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22292

Braucu ar: RVR

Offline
arizah
28. Dec 2013, 15:49 #2830

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


29 Nov 2013, 11:41:13 91 rakstīja:
Šis ir piemērs pasažieriem-aplaudētājiem, ka ar pieskaršanos skrejceļam vēl viss nebūt nav beidzies


Šis ir piemērs pasažieriem-aplaudētājiem
Offline
Dravenieks
31. Dec 2013, 00:22 #2831

Kopš: 04. Jun 2011

Ziņojumi: 855

Braucu ar:

Labadiena komandieri..


intrese par šito vakanci

AIRCRAFT DISPATCHER

Your duties and responsibilities will include:

FLIGHT PREPARATION

Arrange all services which are relevant for the operation of the flight
Request the relevant permissions for the flight, if necessary

FLIGHT PLANNING

Determining the most suitable routing with regard to national and international regulations, meteorological conditions, air space capacity and passenger comfort
Integrating performance data for the aircraft on the routing selected
Considering economical aspects such as fuel pricing and consumption

OPERATIONS CONTROL

Determine whether a particular flight is operationally feasible
Taking due account of all regulations relevant to the flight
Initiate, delay or cancel a flight

IN-FLIGHT ASSISTANCE

Flight monitoring
Assistance in case of an emergency



Requirements:

Problem solving skills and the ability to use initiative
Interest in technical and economical aspects of the flight operations
Very good English
Team-orientation, flexibility and ability to work in stress conditions
Be willing and able to work shifts
EU citizen
Previous experience on the similar position will be considered as an advantage

We offer:

Interesting and dynamic work in the international environment
Opportunity to become a member of a young and friendly aviation experts team
Health insurance



Kāds man varētu apskaidrot vai cilvēkam kam aviacija ir pustumša bilde ir jēga kandidēt? Un
kāds attalgojums? stresiņš man liekas arr labs varētu būt...
Offline
RVR
31. Dec 2013, 00:26 #2832

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22292

Braucu ar: RVR

Nu tas atkarīgs no tā, kas tieši piedāvā šo darbu un ko tieši viņi grib - vai viņi ir gatavi mācīt no nulles (un uz kādiem noteikumiem), vai tomēr viņiem vajag cilvēkus ar iepriekšēju pieredzi aviācijā. Stress tur būs, par to nešaubies
Offline
Dravenieks
31. Dec 2013, 00:35 #2833

Kopš: 04. Jun 2011

Ziņojumi: 855

Braucu ar:

fcg sia... atalgojums?
Offline
RVR
31. Dec 2013, 00:38 #2834

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22292

Braucu ar: RVR


31 Dec 2013, 00:35:08 Dravenieks rakstīja:
fcg sia... atalgojums?


Ā, nu tā ir tepat Rīgā bāzētā biznesa aviācija - tak piezvani un pajautā pats
Offline
arizah
31. Dec 2013, 00:44 #2835

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

Labāk uzprasi viņiem pats, ko viņi īsti vēlas. Visticamāk arī atalgojums šai pozīcijai jau ir noteikts un neizklausās, ka tu būsi tas, kurš to atalgojumu "pavilks" uz augšu. Ļoti bieži prasības pretendentiem ir copy+paste, bet reāli vajadzīga pati zemākā pozīcija, kādu vari iedomāties (izsūtāmais zēns, piemēram), kuram "ar laiku", "varbūt" arī šīs visas lietas "ja pats gribēs" un "ja būs luste mācīties" "varbūt pielips". Tas, ka prasībās nav nekas konkrēts minēts (neviens konkrēts izglītības dokuments), tikai šo pieņēmumu apstiprina. Nav jau slikti vēlēties cilvēku, kurš labāk kaut ko zin, nekā nezin, tāpēc parasti jautājums par algu kā reizi saliek visu vietās un beigās izrādās, viņiem vajag cilvēku, kurš ir ar mieru pa 300ls pašīt visu, ko prasa, bet tā taču nerakstīs sludinājumā.
Offline
Dravenieks
31. Dec 2013, 00:47 #2836

Kopš: 04. Jun 2011

Ziņojumi: 855

Braucu ar:

skaidrs
Offline
arizah
31. Dec 2013, 01:43 #2837

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


31 Dec 2013, 01:28:52 bertons rakstīja:
Nu ko tu te tagad murgo Sludinājuma teksta viss skaidri un gaiši pateikts


kas tev tur ir skaidri?
Ja tavuprāt tajā sludinājumā formulētajām prasībām atbilstošs cilvēks spēj pildīt tajā pašā sludinājumā formulētos uzdevumus, tad es tevi laipni aicinu uz borta tajā lidmašīnā
Offline
RVR
31. Dec 2013, 01:53 #2838

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22292

Braucu ar: RVR


31 Dec 2013, 01:43:09 arizah rakstīja:

Ja tavuprāt tajā sludinājumā formulētajām prasībām atbilstošs cilvēks spēj pildīt tajā pašā sludinājumā formulētos uzdevumus, tad es tevi laipni aicinu uz borta tajā lidmašīnā



Kurā "tajā" lidmašīnā?
Tajā amatā, kuram viņi meklē cilvēkus, ir darīšana ar daudzām lidmašīnām uzreiz
Offline
arnie_scwartz
31. Dec 2013, 02:01 #2839

Kopš: 02. Jul 2011

Ziņojumi: 88

Braucu ar:

manupraat laidiis pie stuures bet gan jau peec kaadiem meenesiem triis cetriem kad calis buus sapratis aviaaciju. aatraak diez vai
Offline
arizah
31. Dec 2013, 02:06 #2840

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

tur jau tie sūdi, ka ar daudzām lidmašīnām uzreiz.

un berton, man ir mazliet nojausma par to darbu gan. liela nē, bet pietiekoša, lai saprastu, ka tās prasības, kādas tur izvirza pretendentiem - team orientation, flexibility, stress conditions - ir tik vispārīgas, ka tādas izvirza maximas kasierim! vēl maximas kasierim paprasa vismaz pamatskolas diplomu, bet ja tāda nav, tad, kā izrādās, var iet par lidojumu plānotāju.

un lai neieplānotu lidojumu korejas gaisatelpā ir jāzin gaisa likumdošana, es nemaz nerunāju par performances aprēķiniem un meteoroloģiju. tas tev nav uz spilves žoga patupēt.

galu galā atbildot uz sākotnējo jautājumu - ko es murgoju - es tikai iesaku cilvēkam piezvanīt un uzprasīt, cik liela ir alga un ko viņi īsti meklē. vai arī tavuprāt ir jādara savādāk?

[ Šo ziņu laboja arizah, 31 Dec 2013, 02:09:09 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo