Autors | Ziņojums |
kamikadzemk | 20. Dec 2013, 12:09 |
#2821
|
|
Kopš: 18. Apr 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3416
Braucu ar:
|
20 Dec 2013, 11:10:55 bertons rakstīja:
mans miiljaakais ir
a kas tur fonaa staav?
Pēc izslēgšanas metodes, domāju, ka šis...Nesma airlines
----------------- Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas |
Offline | |
|
kamikadzemk | 20. Dec 2013, 12:16 |
#2822
|
|
Kopš: 18. Apr 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3416
Braucu ar:
| Reisi uz Hurgadu, laikam 1 reizi nedēļā bija.
----------------- Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas |
Offline | |
|
kamikadzemk | 20. Dec 2013, 12:22 |
#2823
|
|
Kopš: 18. Apr 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3416
Braucu ar:
| Es gan ko citu redzu RIX reisa nummurs NMA6851.
----------------- Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas |
Offline | |
|
kamikadzemk | 20. Dec 2013, 12:31 |
#2824
|
|
Kopš: 18. Apr 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3416
Braucu ar:
| Teorētiski, vienmēr pastāv iespēja, ka viņi izpilda reisu citas aviokompānijas vārdā bet nelido vini pirmo reizi un callsign vienmēr ir Nesma.
----------------- Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas |
Offline | |
|
RVR | 20. Dec 2013, 12:56 |
#2825
|
|
Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22292
Braucu ar: RVR
|
20 Dec 2013, 12:50:51 bertons rakstīja:
91 es saprotu RIX ir pats galvenais, tapēc varētu noinstrucēt kādu šito sakārtot
91 nestrādā uzņēmumā "RIX" |
Offline | |
|
soulfreak | 20. Dec 2013, 13:30 |
#2826
|
|
Kopš: 01. Oct 2004
No: Zilupe
Ziņojumi: 6607
Braucu ar: tīru sirdsapziņu
| bertonam vajadzētu tā kā dažreiz aizvērties un netēlot pārgudro viss ir tā kā tam jābūt! |
Offline | |
|
Deivid | 20. Dec 2013, 13:50 |
#2827
|
|
Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
|
20 Dec 2013, 11:33:11 arizah rakstīja:
20 Dec 2013, 11:10:55 bertons rakstīja:
a kas tur fonaa staav?
VLC media plyer instalācija
|
Offline | |
|
labaiss | 22. Dec 2013, 15:31 |
#2828
|
|
Kopš: 03. Jan 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2790
Braucu ar: A220, 135iS, X5, Z4
| http://avherald.com/h?article=46c3abde&opt=0 |
Offline | |
|
|
RVR | 24. Dec 2013, 20:35 |
#2829
|
|
Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22292
Braucu ar: RVR
| |
Offline | |
|
arizah | 28. Dec 2013, 15:49 |
#2830
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
|
29 Nov 2013, 11:41:13 91 rakstīja:
Šis ir piemērs pasažieriem-aplaudētājiem, ka ar pieskaršanos skrejceļam vēl viss nebūt nav beidzies
Šis ir piemērs pasažieriem-aplaudētājiem |
Offline | |
|
Dravenieks | 31. Dec 2013, 00:22 |
#2831
|
|
Kopš: 04. Jun 2011
Ziņojumi: 855
Braucu ar:
| Labadiena komandieri..
intrese par šito vakanci
AIRCRAFT DISPATCHER
Your duties and responsibilities will include:
FLIGHT PREPARATION
Arrange all services which are relevant for the operation of the flight
Request the relevant permissions for the flight, if necessary
FLIGHT PLANNING
Determining the most suitable routing with regard to national and international regulations, meteorological conditions, air space capacity and passenger comfort
Integrating performance data for the aircraft on the routing selected
Considering economical aspects such as fuel pricing and consumption
OPERATIONS CONTROL
Determine whether a particular flight is operationally feasible
Taking due account of all regulations relevant to the flight
Initiate, delay or cancel a flight
IN-FLIGHT ASSISTANCE
Flight monitoring
Assistance in case of an emergency
Requirements:
Problem solving skills and the ability to use initiative
Interest in technical and economical aspects of the flight operations
Very good English
Team-orientation, flexibility and ability to work in stress conditions
Be willing and able to work shifts
EU citizen
Previous experience on the similar position will be considered as an advantage
We offer:
Interesting and dynamic work in the international environment
Opportunity to become a member of a young and friendly aviation experts team
Health insurance
Kāds man varētu apskaidrot vai cilvēkam kam aviacija ir pustumša bilde ir jēga kandidēt? Un
kāds attalgojums? stresiņš man liekas arr labs varētu būt... |
Offline | |
|
RVR | 31. Dec 2013, 00:26 |
#2832
|
|
Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22292
Braucu ar: RVR
| Nu tas atkarīgs no tā, kas tieši piedāvā šo darbu un ko tieši viņi grib - vai viņi ir gatavi mācīt no nulles (un uz kādiem noteikumiem), vai tomēr viņiem vajag cilvēkus ar iepriekšēju pieredzi aviācijā. Stress tur būs, par to nešaubies |
Offline | |
|
Dravenieks | 31. Dec 2013, 00:35 |
#2833
|
|
Kopš: 04. Jun 2011
Ziņojumi: 855
Braucu ar:
| fcg sia... atalgojums? |
Offline | |
|
RVR | 31. Dec 2013, 00:38 |
#2834
|
|
Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22292
Braucu ar: RVR
|
31 Dec 2013, 00:35:08 Dravenieks rakstīja:
fcg sia... atalgojums?
Ā, nu tā ir tepat Rīgā bāzētā biznesa aviācija - tak piezvani un pajautā pats |
Offline | |
|
arizah | 31. Dec 2013, 00:44 |
#2835
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
| Labāk uzprasi viņiem pats, ko viņi īsti vēlas. Visticamāk arī atalgojums šai pozīcijai jau ir noteikts un neizklausās, ka tu būsi tas, kurš to atalgojumu "pavilks" uz augšu. Ļoti bieži prasības pretendentiem ir copy+paste, bet reāli vajadzīga pati zemākā pozīcija, kādu vari iedomāties (izsūtāmais zēns, piemēram), kuram "ar laiku", "varbūt" arī šīs visas lietas "ja pats gribēs" un "ja būs luste mācīties" "varbūt pielips". Tas, ka prasībās nav nekas konkrēts minēts (neviens konkrēts izglītības dokuments), tikai šo pieņēmumu apstiprina. Nav jau slikti vēlēties cilvēku, kurš labāk kaut ko zin, nekā nezin, tāpēc parasti jautājums par algu kā reizi saliek visu vietās un beigās izrādās, viņiem vajag cilvēku, kurš ir ar mieru pa 300ls pašīt visu, ko prasa, bet tā taču nerakstīs sludinājumā.
|
Offline | |
|
Dravenieks | 31. Dec 2013, 00:47 |
#2836
|
|
Kopš: 04. Jun 2011
Ziņojumi: 855
Braucu ar:
| skaidrs |
Offline | |
|
|
arizah | 31. Dec 2013, 01:43 |
#2837
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
|
31 Dec 2013, 01:28:52 bertons rakstīja:
Nu ko tu te tagad murgo Sludinājuma teksta viss skaidri un gaiši pateikts
kas tev tur ir skaidri?
Ja tavuprāt tajā sludinājumā formulētajām prasībām atbilstošs cilvēks spēj pildīt tajā pašā sludinājumā formulētos uzdevumus, tad es tevi laipni aicinu uz borta tajā lidmašīnā
|
Offline | |
|
RVR | 31. Dec 2013, 01:53 |
#2838
|
|
Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22292
Braucu ar: RVR
|
31 Dec 2013, 01:43:09 arizah rakstīja:
Ja tavuprāt tajā sludinājumā formulētajām prasībām atbilstošs cilvēks spēj pildīt tajā pašā sludinājumā formulētos uzdevumus, tad es tevi laipni aicinu uz borta tajā lidmašīnā
Kurā "tajā" lidmašīnā?
Tajā amatā, kuram viņi meklē cilvēkus, ir darīšana ar daudzām lidmašīnām uzreiz |
Offline | |
|
arnie_scwartz | 31. Dec 2013, 02:01 |
#2839
|
|
Kopš: 02. Jul 2011
Ziņojumi: 88
Braucu ar:
| manupraat laidiis pie stuures bet gan jau peec kaadiem meenesiem triis cetriem kad calis buus sapratis aviaaciju. aatraak diez vai |
Offline | |
|
arizah | 31. Dec 2013, 02:06 |
#2840
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
| tur jau tie sūdi, ka ar daudzām lidmašīnām uzreiz.
un berton, man ir mazliet nojausma par to darbu gan. liela nē, bet pietiekoša, lai saprastu, ka tās prasības, kādas tur izvirza pretendentiem - team orientation, flexibility, stress conditions - ir tik vispārīgas, ka tādas izvirza maximas kasierim! vēl maximas kasierim paprasa vismaz pamatskolas diplomu, bet ja tāda nav, tad, kā izrādās, var iet par lidojumu plānotāju.
un lai neieplānotu lidojumu korejas gaisatelpā ir jāzin gaisa likumdošana, es nemaz nerunāju par performances aprēķiniem un meteoroloģiju. tas tev nav uz spilves žoga patupēt.
galu galā atbildot uz sākotnējo jautājumu - ko es murgoju - es tikai iesaku cilvēkam piezvanīt un uzprasīt, cik liela ir alga un ko viņi īsti meklē. vai arī tavuprāt ir jādara savādāk?[ Šo ziņu laboja arizah, 31 Dec 2013, 02:09:09 ] |
Offline | |
|