Autors | Ziņojums |
Asch | |
Kopš: 29. Jan 2007
Ziņojumi: 4290
Braucu ar:
|
28 Feb 2017, 21:16:20 @Ridlihs rakstīja:
gan jau , ka es pats zinu kas man tur ir vai nav
Pats staveji blakus visam procesam? |
Offline | |
|
Ridlihs | |
Kopš: 19. Feb 2011
No: Daugavpils
Ziņojumi: 4667
Braucu ar: gandrīz geļiku
|
28 Feb 2017, 21:16:33 @Asch rakstīja:
28 Feb 2017, 21:09:36 @marihuans rakstīja:
jauna kārba 3.0d 3782.71 €
Tev labas atlaides, jo cik atceros, karba bija ap 5, bet tas bez toque converter, ellas un vel kka
e53 3.0d kārba GM tiešām maksā 5 pakas |
Offline | |
|
Laoshi | |
Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
| Nav vieglāk nopirkt citu bembi, pārmest kārbu un notirgot kamēr kustās? |
Offline | |
|
dzuris | |
Kopš: 01. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 7627
Braucu ar:
| Izrakos tikko pa papiriem un neatradu. Busu laukos tad pameklesu literatiru par GM karbas remontu. Lai karba darbotos ka jauna remonts nebija vairak par 400eur taisot pasam Atmetu domu skruvet jo neviens nenemas uz stenda vinu uzlikt protams mes zinam ka Rekeds pirka salniku pa 30+eur ieks BM bet es vinu panemu pa 7eur jo tas ir opela salniks tiesi ta pat ir ar parejam detalam. |
Offline | |
|
Ridlihs | |
Kopš: 19. Feb 2011
No: Daugavpils
Ziņojumi: 4667
Braucu ar: gandrīz geļiku
|
28 Feb 2017, 21:17:19 @Asch rakstīja:
28 Feb 2017, 21:16:20 @Ridlihs rakstīja:
gan jau , ka es pats zinu kas man tur ir vai nav
Pats staveji blakus visam procesam?
ja būtu jāstāv blakus tad tur nekad nevestu |
Offline | |
|
RSAWorkshop | |
Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7056
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
28 Feb 2017, 21:17:19 @Asch rakstīja:
28 Feb 2017, 21:16:20 @Ridlihs rakstīja:
gan jau , ka es pats zinu kas man tur ir vai nav
Pats staveji blakus visam procesam?
Ar kapitalku parasti ir restaurēta hidromufta, blīvju komplekts un daži diski ja vajag. Šaubos, ka kāds ar mikrometru mēra disku biezumu un trumuļu dilumu un bukšu dilumu
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 |
Offline | |
|
Ridlihs | |
Kopš: 19. Feb 2011
No: Daugavpils
Ziņojumi: 4667
Braucu ar: gandrīz geļiku
|
28 Feb 2017, 21:20:15 @dzuris rakstīja:
Izrakos tikko pa papiriem un neatradu. Busu laukos tad pameklesu literatiru par GM karbas remontu. Lai karba darbotos ka jauna remonts nebija vairak par 400eur taisot pasam Atmetu domu skruvet jo neviens nenemas uz stenda vinu uzlikt protams mes zinam ka Rekeds pirka salniku pa 30+eur ieks BM bet es vinu panemu pa 7eur jo tas ir opela salniks tiesi ta pat ir ar parejam detalam.
tieši , tāpēc, lai nestāsta, ka nevar atrast nenopistu tdsu |
Offline | |
|
Ridlihs | |
Kopš: 19. Feb 2011
No: Daugavpils
Ziņojumi: 4667
Braucu ar: gandrīz geļiku
|
28 Feb 2017, 21:21:16 @RSAWorkshop rakstīja:
28 Feb 2017, 21:17:19 @Asch rakstīja:
28 Feb 2017, 21:16:20 @Ridlihs rakstīja:
gan jau , ka es pats zinu kas man tur ir vai nav
Pats staveji blakus visam procesam?
Ar kapitalku parasti ir restaurēta hidromufta, blīvju komplekts un daži diski ja vajag. Šaubos, ka kāds ar mikrometru mēra disku biezumu un trumuļu dilumu un bukšu dilumu
Tu stāvēji blakus un vēroji? |
Offline | |
|
|
dzuris | |
Kopš: 01. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 7627
Braucu ar:
|
28 Feb 2017, 21:19:55 @Laoshi rakstīja:
Nav vieglāk nopirkt citu bembi, pārmest kārbu un notirgot kamēr kustās?
Uzliku lietotu pirms 1,5 gada. Izmaksas 500eur ar darbu un materialiem, braucu bez bedu un lieku slodze velkot piekabes, nesudzos. Pats nepakustinaju ne pirkstu, tikkai savacu masinu |
Offline | |
|
dzuris | |
Kopš: 01. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 7627
Braucu ar:
|
28 Feb 2017, 21:21:57 @Ridlihs rakstīja:
28 Feb 2017, 21:20:15 @dzuris rakstīja:
Izrakos tikko pa papiriem un neatradu. Busu laukos tad pameklesu literatiru par GM karbas remontu. Lai karba darbotos ka jauna remonts nebija vairak par 400eur taisot pasam Atmetu domu skruvet jo neviens nenemas uz stenda vinu uzlikt protams mes zinam ka Rekeds pirka salniku pa 30+eur ieks BM bet es vinu panemu pa 7eur jo tas ir opela salniks tiesi ta pat ir ar parejam detalam.
tieši , tāpēc, lai nestāsta, ka nevar atrast nenopistu tdsu
Tds suuuc |
Offline | |
|
Ridlihs | |
Kopš: 19. Feb 2011
No: Daugavpils
Ziņojumi: 4667
Braucu ar: gandrīz geļiku
|
28 Feb 2017, 21:23:35 @dzuris rakstīja:
28 Feb 2017, 21:19:55 @Laoshi rakstīja:
Nav vieglāk nopirkt citu bembi, pārmest kārbu un notirgot kamēr kustās?
Uzliku lietotu pirms 1,5 gada. Izmaksas 500eur ar darbu un materialiem, braucu bez bedu un lieku slodze velkot piekabes, nesudzos. Pats nepakustinaju ne pirkstu, tikkai savacu masinu
garantija 0, ka ar to nevar būt identisks scenārijs |
Offline | |
|
Ridlihs | |
Kopš: 19. Feb 2011
No: Daugavpils
Ziņojumi: 4667
Braucu ar: gandrīz geļiku
|
28 Feb 2017, 21:24:46 @dzuris rakstīja:
28 Feb 2017, 21:21:57 @Ridlihs rakstīja:
28 Feb 2017, 21:20:15 @dzuris rakstīja:
Izrakos tikko pa papiriem un neatradu. Busu laukos tad pameklesu literatiru par GM karbas remontu. Lai karba darbotos ka jauna remonts nebija vairak par 400eur taisot pasam Atmetu domu skruvet jo neviens nenemas uz stenda vinu uzlikt protams mes zinam ka Rekeds pirka salniku pa 30+eur ieks BM bet es vinu panemu pa 7eur jo tas ir opela salniks tiesi ta pat ir ar parejam detalam.
tieši , tāpēc, lai nestāsta, ka nevar atrast nenopistu tdsu
Tds suuuc
tas kurš nobeigts vecās piķorkās un žurkās, protams. |
Offline | |
|
dzuris | |
Kopš: 01. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 7627
Braucu ar:
|
28 Feb 2017, 21:29:18 @Ridlihs rakstīja:
28 Feb 2017, 21:23:35 @dzuris rakstīja:
28 Feb 2017, 21:19:55 @Laoshi rakstīja:
Nav vieglāk nopirkt citu bembi, pārmest kārbu un notirgot kamēr kustās?
Uzliku lietotu pirms 1,5 gada. Izmaksas 500eur ar darbu un materialiem, braucu bez bedu un lieku slodze velkot piekabes, nesudzos. Pats nepakustinaju ne pirkstu, tikkai savacu masinu
garantija 0, ka ar to nevar būt identisks scenārijs
Pie dirsis, met nakoso un pirz talak
P.s garantija bija ja kautkas tad nem atpakal un dod nakoso [ Šo ziņu laboja dzuris, 28 Feb 2017, 21:31:48 ] |
Offline | |
|
Ridlihs | |
Kopš: 19. Feb 2011
No: Daugavpils
Ziņojumi: 4667
Braucu ar: gandrīz geļiku
| pie kā tad pirki ? |
Offline | |
|
marihuans | |
Kopš: 29. Mar 2005
Ziņojumi: 23186
Braucu ar: 4 x 666
|
28 Feb 2017, 21:19:21 @Ridlihs rakstīja:
e53 3.0d kārba GM tiešām maksā 5 pakas
5 dienas 4039.27 €
----------------- T: 203-65-203
|
Offline | |
|
Ridlihs | |
Kopš: 19. Feb 2011
No: Daugavpils
Ziņojumi: 4667
Braucu ar: gandrīz geļiku
| 24007518606 kodu iemetu handler.lv un tur izmeta to ko nu izmeta |
Offline | |
|
|
marihuans | |
Kopš: 29. Mar 2005
Ziņojumi: 23186
Braucu ar: 4 x 666
| eparts jāskatās,tur cena tāda pati kā sensonā ar atlaidi.
----------------- T: 203-65-203
|
Offline | |
|
Nezale | |
Kopš: 30. Sep 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 52
Braucu ar: auto
| sorry par "eļļu ugunī" bet neredzu iemeslu ņemt ap 15 gadus vecu tomātu un ņemties ar visu šo gemoroju..
Priecajos par visiem, kam tādu problēmu nav, ceru, visiem labi ripo behas, bet nu labprātīgi tajā dzīvi redzējušo tomātu padarīšanā es neiesaistītos...
Protams ja ir iespējas taisīt vēsturiskus spēkratus tad super (labdabīga skaudība), bet ikdienai vēl vienu nopietnu mezglu kurš var sāpīgi (domaju par tiem kam nauda kokos neaug) noklāties - tas tomēr nav tā vērts..
un beidziet gānīties viens uz otru..
vēl nevienā neta forumā neviens auto nav saremontēts
|
Offline | |
|
u5er | |
Kopš: 24. Jun 2013
Ziņojumi: 52
Braucu ar:
| Labvakar, laimīgie e39 īpašnieki!
Izskatās, ka tēma par kārbām šomēnes ir ļoti aktuāla.
Un liekas, ka manai kārbai arī tuvojas beigas. Braucot ap 100km/h mašīna takā pulsē (nevarētu teikt, ka raustās), bet kad ber virsū viss ok. Agrāk tā pulsēšana nebija tik izteikta. Problēma palēnām progresē.
Tā kā daudziem te ir pieredze kad kārba iet uz beigām varētu pateikt kādi ir siptomi beigtai kārbai vai tuvu beigām?
Un kāds varētu pastāstīt cik variantu ir automātiskajām e39 kārbām?
Man personīgi ir kārba ar kodu 4GZM. Var droši likt citu kārbu ar citu kodu un viss derēs? Ar ko tās atšķiras? |
Offline | |
|
RmaxLV | |
Kopš: 19. Apr 2016
No: Ogre
Ziņojumi: 1008
Braucu ar: Thirsty 9
|
28 Feb 2017, 21:52:37 @u5er rakstīja:
Labvakar, laimīgie e39 īpašnieki!
Izskatās, ka tēma par kārbām šomēnes ir ļoti aktuāla.
Un liekas, ka manai kārbai arī tuvojas beigas. Braucot ap 100km/h mašīna takā pulsē (nevarētu teikt, ka raustās), bet kad ber virsū viss ok. Agrāk tā pulsēšana nebija tik izteikta. Problēma palēnām progresē.
Tā kā daudziem te ir pieredze kad kārba iet uz beigām varētu pateikt kādi ir siptomi beigtai kārbai vai tuvu beigām?
Un kāds varētu pastāstīt cik variantu ir automātiskajām e39 kārbām?
Man personīgi ir kārba ar kodu 4GZM. Var droši likt citu kārbu ar citu kodu un viss derēs? Ar ko tās atšķiras?
vecīt, man ar šo sākās pirms mēneša, pie 100 kmh uz maziem apgriezieniem raustijas drusku, pectam arvien vairak lidz shodien noklajas gribi,varam braukt reizee restaurēt draudzīgi poweristi hahaha
p.s pa telefonu tas tornjkalna dzheks teica,ka saakumaa tas man bija hidrotransformatora tikai. un tagad kad p un D ilgi domaa pirms sasledz jau ir ieksh karbas un filtrs gan jau ciet un kanalos sadzitas skaidas. karoche ja butu aizdzinis agrak varbut tiktu cauri ar hidrotrans restauraciju ellas un filtra mainju tā, kā iesaku padomāt par braukšanu reizee vai pardod nafig kamer vel var [ Šo ziņu laboja RmaxLV, 28 Feb 2017, 22:01:46 ] |
Offline | |
|