Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 157 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
Montana
08. Jun 2015, 22:55 #28141

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !

mūksalas pagalmos tak arī pilkingtonu liek
Offline
sergis15
08. Jun 2015, 22:57 #28142

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 12024

Braucu ar: pikapu


08 Jun 2015, 22:55:42 Montana rakstīja:
mūksalas pagalmos tak arī pilkingtonu liek

hmm, šķiet ka nē, rīt uzmetīšu aci, kas ir iegrabināts tajos drotos.

var jau būt, ka liek to, ko pasūta.

-----------------
Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
koni4jo
08. Jun 2015, 23:27 #28143

Kopš: 15. Mar 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 4171

Braucu ar: Spāņu Golf un Hūndī...


08 Jun 2015, 22:55:40 Billy rakstīja:
Sintetika ar mineralellu sajaucot bus kiselis?Nedraudzejas?


Nu saļņiki tecēt pārtrauc un tad spiediens pazūd Vismaz man vienam lūznim tā bija
Offline
Montana
09. Jun 2015, 00:02 #28144

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !

te ir kāds, kurš var uz izbraukumu atbraukt izgriezt drotam logu un ielīmēt otrā drotā ?
Offline
PASSATizhi
09. Jun 2015, 00:07 #28145

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

http://www.bmwpower.lv/user.php?u=Lauriko
Offline
martinssirants
09. Jun 2015, 00:09 #28146

Kopš: 08. Aug 2013

Ziņojumi: 5097

Braucu ar: uz lohu mugurām


09 Jun 2015, 00:02:06 Montana rakstīja:
te ir kāds, kurš var uz izbraukumu atbraukt izgriezt drotam logu un ielīmēt otrā drotā ?


kaadam auto?
tur vajag divus cilveekus, jo vienam to ir gandriiz nereaali izdariit.

Offline
nagla
09. Jun 2015, 04:13 #28147

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1

nav jau ari garantijas ka griezhot ara nesaplesis,labak jau jaunu dzidru logu ielikt!

[ Šo ziņu laboja nagla, 09 Jun 2015, 04:13:58 ]

Offline
Lenko
09. Jun 2015, 06:44 #28148

Kopš: 03. Feb 2012

No: Kandava

Ziņojumi: 479

Braucu ar: Moto no EU

Pēdējie divi posti neatbilst patiesībai
Offline
dzuris
09. Jun 2015, 06:59 #28149

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:

M57d30 ar tomatkarbu ieks e39. pec akumulatora atvienosanas paradijas huinja ka karba grib uztaisit tadu ka grudienu/vibraciju un sajuta ka sliktak sledzas? wtf? Ir saistiba kada?

[ Šo ziņu laboja dzuris, 09 Jun 2015, 07:00:02 ]

Offline
JB_88
09. Jun 2015, 08:48 #28150

Kopš: 13. Feb 2013

Ziņojumi: 27

Braucu ar:

Jautājums par katalizātoriem un zondēm. Dzirdēju, ka, ja zondes ir aiz katalizātora, tad katalizātorus nedrīkst ravēt ārā.?
Ja es M54B30 motoram (kam ir divas zondes pirms un divas aiz katalizātoriem) lieku virsū zirnekli, man viņš ies normāli, vai zondes nepareizus mērijumus veiks un neies īsti. Un ko tad darīt lietas labā???
Offline
Zigulists
09. Jun 2015, 09:14 #28151

Kopš: 24. Feb 2003

Ziņojumi: 1931

Braucu ar: e talonu.

Mana pirmā un vienīgā pieredze ar atjaunotajām beidzās šādi:


Te vēl no internetiem sakasītais:


Protams tas ir vismaz 10 gadus atpakaļ un iespējams riepu kvalitāte pa šo laiku ir uzlabojusies, bet nu mans personīgais secinājums: nu i nah.


05 Jun 2015, 14:46:19 J_E rakstīja:
eejjjj ejjj labāk lietotas un no omes zeķes sakasīti rubļi

cik likts nekad nav bijušas līdzīgas problēmas.
Offline
prieksnieks
09. Jun 2015, 18:34 #28152

Kopš: 26. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 47

Braucu ar: e39

Sveiki.

Vai ir vērts 2 masu spararatu nedaudz apvirpot pirms likšanas virsū ar jaunu sajūga komplektu? Tik daudz vismaz lai strijas no darba virsmas pazustu.
Offline
IngusSeflers
09. Jun 2015, 19:55 #28153

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 934

Braucu ar: E38/ Octavia


09 Jun 2015, 18:34:43 prieksnieks rakstīja:
Sveiki.

Vai ir vērts 2 masu spararatu nedaudz apvirpot pirms likšanas virsū ar jaunu sajūga komplektu? Tik daudz vismaz lai strijas no darba virsmas pazustu.
Eiropas servisos spiež uz 4.komponentu komplektu kurā ietilpst spararats. Spriežot pēc sava auto saprotu,ka tā nav slikta doma
Nedomāju,ka ir vērts pist kapeiku un nemainīt spararatu. Pašam vien ar to auto jābrauc būs.

[ Šo ziņu laboja IngusSeflers, 09 Jun 2015, 19:56:58 ]

Offline
lapinjs
09. Jun 2015, 20:28 #28154

Kopš: 27. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 141

Braucu ar: E53

Lūdzu Jums palīdzību! !! HELP
E39 2.8 startējot momentāli noslāpst! Dodot gāzīti šaudās un rīstās,kā atlaiž,tā noslāpst!
Kompis kļūdas nemet!
Nomainiju- gaisa masas neritaju,sadalenes dēvēju un kloķēnes devēju,nekas nemainās

[ Šo ziņu laboja lapinjs, 09 Jun 2015, 21:51:58 ]

Offline
prieksnieks
09. Jun 2015, 21:07 #28155

Kopš: 26. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 47

Braucu ar: e39


09 Jun 2015, 19:55:40 IngusSeflers rakstīja:

09 Jun 2015, 18:34:43 prieksnieks rakstīja:
Sveiki.

Vai ir vērts 2 masu spararatu nedaudz apvirpot pirms likšanas virsū ar jaunu sajūga komplektu? Tik daudz vismaz lai strijas no darba virsmas pazustu.
Eiropas servisos spiež uz 4.komponentu komplektu kurā ietilpst spararats. Spriežot pēc sava auto saprotu,ka tā nav slikta doma
Nedomāju,ka ir vērts pist kapeiku un nemainīt spararatu. Pašam vien ar to auto jābrauc būs.

Ar Tevis pieminēto jauno spararatu maksa par to visu prieku kopumā varētu būt tuvu 1 k kas ir par daudz priekš mana iecerētā budžeta sajūga maiņai.

Gribas nedaudz lētāk šo problēmu atrisināt
Offline
berny757
09. Jun 2015, 21:34 #28156

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC

Zb. E39 pēkšņi sāka kaut kas klauvēt, itkā priekšā pasažiera pusē, varbūt pa vidu. Klauvēšana ritmiska, līdz ar auto ātrumu. Parādās pie ~25kmh, bet pēc 40 jau vairs nav dzirdama. Uzņemot ātrumu vai kaut viegli pieskaroties bremzēm pazūd. Tāpat arī uz līkumiem īsti nav nekas dzirdams.
Uzcļot uz domkrata, kustinot vai iegriežot riteni nekas nav dzirdams, tik daudz kā tam pašam, pasažiera puses ritenim ir lielāka pretestība ar roku griežot.
Gultnis vai tomēr kas cits?
Offline
IngusSeflers
09. Jun 2015, 22:01 #28157

Kopš: 12. Nov 2010

Ziņojumi: 934

Braucu ar: E38/ Octavia


09 Jun 2015, 21:07:16 prieksnieks rakstīja:

09 Jun 2015, 19:55:40 IngusSeflers rakstīja:

09 Jun 2015, 18:34:43 prieksnieks rakstīja:
Sveiki.

Vai ir vērts 2 masu spararatu nedaudz apvirpot pirms likšanas virsū ar jaunu sajūga komplektu? Tik daudz vismaz lai strijas no darba virsmas pazustu.
Eiropas servisos spiež uz 4.komponentu komplektu kurā ietilpst spararats. Spriežot pēc sava auto saprotu,ka tā nav slikta doma
Nedomāju,ka ir vērts pist kapeiku un nemainīt spararatu. Pašam vien ar to auto jābrauc būs.

Ar Tevis pieminēto jauno spararatu maksa par to visu prieku kopumā varētu būt tuvu 1 k kas ir par daudz priekš mana iecerētā budžeta sajūga maiņai.

Gribas nedaudz lētāk šo problēmu atrisināt

Dari kā zini ar auto ir jābrauc tev
Offline
Nello
10. Jun 2015, 10:44 #28158

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2521

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...

Pacients E34,šorīt atbraucu uz darbu,ar pulti slēdzu ciet,šis aizslēdzās,atslēdzās,tā jau ir bijis un vaina vadītāja durvīs,jo no iekšpuses puļķis ar ko aizslēdz durvis,mēdza ķerties...,bet šorīt izdomāju aizslēgt ar atslēgu,aizslēdzu,tik atslēgt vairs nesanāk,nevar atslēgu pagriezt līdz galam pa kreisi,ar pūlti centralka nestrādā,ja ir aizslēgts ar atslēgu... Ir kādi varianti,kā dabūt vaļā?
Offline
Driver
10. Jun 2015, 10:52 #28159

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


10 Jun 2015, 10:44:34 Nello rakstīja:
Pacients E34,šorīt atbraucu uz darbu,ar pulti slēdzu ciet,šis aizslēdzās,atslēdzās,tā jau ir bijis un vaina vadītāja durvīs,jo no iekšpuses puļķis ar ko aizslēdz durvis,mēdza ķerties...,bet šorīt izdomāju aizslēgt ar atslēgu,aizslēdzu,tik atslēgt vairs nesanāk,nevar atslēgu pagriezt līdz galam pa kreisi,ar pūlti centralka nestrādā,ja ir aizslēgts ar atslēgu... Ir kādi varianti,kā dabūt vaļā?


Dabuji aizslegt deadlock rezima!
Atslegt var tikai ar elektrisku impulsu.
To var paveikt ar atslegu (kas tev nesanak) vai ari ar signalizaciju, bet tikai tad, ja taa ir pieslegta pareizi. Tava varianta acimredzami taa nav.
Izbelzot logu tapat neko nepanaksi, jo aiz pogam atvert durvis nesanaks...

P.s. 90%, ka noticis taa, 10% ka tas ir kautkads cits gljuks.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Laoshi
10. Jun 2015, 10:52 #28160

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


10 Jun 2015, 10:44:34 Nello rakstīja:
Pacients E34,šorīt atbraucu uz darbu,ar pulti slēdzu ciet,šis aizslēdzās,atslēdzās,tā jau ir bijis un vaina vadītāja durvīs,jo no iekšpuses puļķis ar ko aizslēdz durvis,mēdza ķerties...,bet šorīt izdomāju aizslēgt ar atslēgu,aizslēdzu,tik atslēgt vairs nesanāk,nevar atslēgu pagriezt līdz galam pa kreisi,ar pūlti centralka nestrādā,ja ir aizslēgts ar atslēgu... Ir kādi varianti,kā dabūt vaļā?


Bagāžnieku atslēgt varbūt...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo