Autors | Ziņojums |
Seel | 26. Jan 2016, 08:12 |
#2801
|
|
Kopš: 05. Apr 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 180
Braucu ar: BMW F30 FL
|
26 Jan 2016, 07:48:05 Alexisonfire rakstīja:
25 Jan 2016, 22:43:34 6500 rakstīja:
25 Jan 2016, 21:38:54 pekinens rakstīja:
šodien samainīju termostatus. beigts bija tikai mazais, bet samainīju abus.. 20 min 86 grādi ar klimu.. laikam jau normāli...
Ja ir dpf vel,tad gaidi pec paris dienam izleks...bus vien pie kirurga jajiet
ko tā?
CSDD tak ar 1. dec drāzīs par dpf
Kā CSDD to varēs konstatēt? ja kļūdas nav, pat ja pie diagnostikas pieslēgs, un dūmainības koeficients atbilst CSDD prasībām. |
Offline | |
|
deadalive | 26. Jan 2016, 08:15 |
#2802
|
|
Kopš: 21. Sep 2008
Ziņojumi: 1544
Braucu ar: fiat panda 0,7tdi
| Laikam vienīgais variants konstatēt būs, ja būs pilnīgi anāli viņš izgriezts.
p.s. kabeli taču slēgs klāt autiņiem, kas jaunāki par 2012 gadu.
p.s. šodien pārbaudīju, man REST funkcija strādā, tajau laikam neesmu tajos 90%
----------------- crapwork
JA KĀDAM KAUT KAS NEPATĪK VNK IDITE NAHUJ PLEASE NEZVANIET UN NEKO NEPRASIET @LAKSHMI
Man tik dziļi pohui ka pat netaisos neko dzēst un slēpt :D @valvoline |
Offline | |
|
Alexisonfire | 26. Jan 2016, 08:40 |
#2803
|
|
Kopš: 11. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2072
Braucu ar: ernestapp
| DPF skatīsies tikai no 1. dec 2016. gada.
Reģenerācija sākas pie 75° un var notikt ar visu neejošu termostatu. decembrī vēl bija silts. es ar abus termostatus mainīju, man reģenerācija vēl bija + palaidu no jauna. |
Offline | |
|
Seel | 26. Jan 2016, 08:52 |
#2804
|
|
Kopš: 05. Apr 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 180
Braucu ar: BMW F30 FL
|
26 Jan 2016, 08:40:21 Alexisonfire rakstīja:
DPF skatīsies tikai no 1. dec 2016. gada.
Reģenerācija sākas pie 75° un var notikt ar visu neejošu termostatu. decembrī vēl bija silts. es ar abus termostatus mainīju, man reģenerācija vēl bija + palaidu no jauna.
Un kā tad veiks DPF neesamības konstatēšanu, ja visi parametri atbilst CSDD prasībām? |
Offline | |
|
Kalnz | 26. Jan 2016, 08:55 |
#2805
|
|
Kopš: 03. May 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 14312
Braucu ar:
|
26 Jan 2016, 08:52:44 Seel rakstīja:
26 Jan 2016, 08:40:21 Alexisonfire rakstīja:
DPF skatīsies tikai no 1. dec 2016. gada.
Reģenerācija sākas pie 75° un var notikt ar visu neejošu termostatu. decembrī vēl bija silts. es ar abus termostatus mainīju, man reģenerācija vēl bija + palaidu no jauna.
Un kā tad veiks DPF neesamības konstatēšanu, ja visi parametri atbilst CSDD prasībām?
ar fleksi |
Offline | |
|
Alexisonfire | 26. Jan 2016, 09:11 |
#2806
|
|
Kopš: 11. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2072
Braucu ar: ernestapp
| nekā. ja obd un atgāzes ok, tad viss labi
31. Papildināt pielikuma I daļu ar 801.3.kodu šādā redakcijā:
„801.3. Transportlīdzeklim ar dīzeļmotoru atgāzu izplūdes sistēmai jābūt aprīkotai ar izgatavotāja paredzētu un darba kārtībā esošu kaitīgo izmešu samazināšanas aprīkojumu (cieto daļiņu filtru, selektīvās katalītiskās reducēšanas sistēmu (piemēram “Ad-blue”)). Pašdiagnostikas sistēma (OBD) nedrīkst uzrādīt kļūdu atgāzu izplūdes sistēmas darbībā.
Ja transportlīdzekļu reģistrā izdarīta atzīme par papildus cieto daļiņu filtra uzstādīšanu, transportlīdzekļa atgāzu izplūdes sistēmā uzstādītā filtra markai un modelim jāatbilst transportlīdzekļu reģistrā un transportlīdzekļa reģistrācijas apliecībā norādītajai.”.
32. Izteikt pielikuma I daļas 804.1.kodu šādā redakcijā:
„804.1. Dīzeļmotoru atgāzu absorbcijas koeficienta k vērtība nedrīkst pārsniegt izgatavotāja noteikto koeficienta k vērtību, izņemot:
804.1.1. ja transportlīdzeklim nav nosakāma izgatavotāja noteiktā koeficienta k vērtība un tas pirmo reizi reģistrēts sākot ar 2017.gada 1.janvāri, tā nedrīkst pārsniegt 0,7:
804.1.2. ja transportlīdzeklis pirmo reizi reģistrēts laika periodā no 2008.gada 1.jūlija līdz 2017.gada 1.janvārim, koeficienta k vērtība nedrīkst pārsniegt 1,5;
804.1.3. ja transportlīdzeklis pirmo reizi reģistrēts līdz 2008.gada 31.jūnijam, koeficienta k vērtība nedrīkst pārsniegt:
o 3,0 – motoriem ar turbopūti;
o 2,5 – motoriem bez turbopūtes.
Ja izgatavotāja noteiktā atgāzu absorbcijas koeficienta k robežvērtības konkrētajam transportlīdzeklim tomēr ir lielāka par šajā punktā minētajām robežvērtībām, tad konkrētajā gadījumā koeficienta k nedrīkst pārsniegt izgatavotāja noteikto koeficienta k vērtību.
zinot csdd, var visādi brīnumi būt[ Šo ziņu laboja Alexisonfire, 26 Jan 2016, 09:12:11 ] |
Offline | |
|
Puce | 26. Jan 2016, 09:11 |
#2807
|
|
Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6425
Braucu ar: BMW 315 e21
| Skatoties kā tu čeko vai REST funkcija strādā. Visticamāk nospiežot REST pogu tev strādā salona ventilators. Bet ja tas sūknis ir beigts, tad siltu šķidrumu un krāsniņas ventilatoru, tas nedzen. Un pēc kāda brīža, kad būsi uz vietas stāvošo šķidrumu atdzesējis pūtīs aukstu gaisu.
----------------- J.K.jr.bad.
[url=http://www.adparts.eu/][/url] |
Offline | |
|
Czars | 26. Jan 2016, 10:25 |
#2808
|
|
Kopš: 13. Aug 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 14367
Braucu ar: 3 sek līdz 100
|
26 Jan 2016, 08:52:44 Seel rakstīja:
26 Jan 2016, 08:40:21 Alexisonfire rakstīja:
DPF skatīsies tikai no 1. dec 2016. gada.
Reģenerācija sākas pie 75° un var notikt ar visu neejošu termostatu. decembrī vēl bija silts. es ar abus termostatus mainīju, man reģenerācija vēl bija + palaidu no jauna.
Un kā tad veiks DPF neesamības konstatēšanu, ja visi parametri atbilst CSDD prasībām?
Iesaku nezīlēt forumā ar spriedelējumiem, bet paņemt tālruni un interesējošo jautājumu pajautāt csdd TA maiņas vecākajam, kuri laipni atbild uz šādiem piņķerīgiem jautājumiem.
Ps. Lidzko ta info nr prasi ko specifisku, vini iedod tieso nr. Atliek to saglabaj un TA jautajumiem vienmer zvanu tur.
[ Šo ziņu laboja Czars, 26 Jan 2016, 10:26:16 ] |
Offline | |
|
|
Converse | 26. Jan 2016, 17:49 |
#2809
|
|
Kopš: 04. Dec 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 372
Braucu ar: Golf VII
| Vai ķēdes plīšanas problēmas ir raksturīgas arī m47 motoriem? |
Offline | |
|
Kaross | 26. Jan 2016, 18:10 |
#2810
|
|
Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
26 Jan 2016, 08:52:44 Seel rakstīja:
26 Jan 2016, 08:40:21 Alexisonfire rakstīja:
DPF skatīsies tikai no 1. dec 2016. gada.
Reģenerācija sākas pie 75° un var notikt ar visu neejošu termostatu. decembrī vēl bija silts. es ar abus termostatus mainīju, man reģenerācija vēl bija + palaidu no jauna.
Un kā tad veiks DPF neesamības konstatēšanu, ja visi parametri atbilst CSDD prasībām?
tieši tā - nekā!
Protams, ja līkroči būs ņēmušies, tad visādi var būt. Bet normālā gadījumā CSDD to nevarēs konstatēt.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
|
Offline | |
|
_Misha_ | 26. Jan 2016, 18:28 |
#2811
|
|
Kopš: 24. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 992
Braucu ar: E92 drift spec
| tiešām neviens netūne e9x serijas?
ir logic 7 dosu komplekta ar visiem vadiem (plug and play) klat iedosu usb.
m stūre
[ Šo ziņu laboja _Misha_, 26 Jan 2016, 18:29:31 ] |
Offline | |
|
HiJaCKeR | 26. Jan 2016, 18:31 |
#2812
|
|
Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4649
Braucu ar: BMW E90 330i
|
26 Jan 2016, 18:10:45 Kaross rakstīja:
26 Jan 2016, 08:52:44 Seel rakstīja:
26 Jan 2016, 08:40:21 Alexisonfire rakstīja:
DPF skatīsies tikai no 1. dec 2016. gada.
Reģenerācija sākas pie 75° un var notikt ar visu neejošu termostatu. decembrī vēl bija silts. es ar abus termostatus mainīju, man reģenerācija vēl bija + palaidu no jauna.
Un kā tad veiks DPF neesamības konstatēšanu, ja visi parametri atbilst CSDD prasībām?
tieši tā - nekā!
Protams, ja līkroči būs ņēmušies, tad visādi var būt. Bet normālā gadījumā CSDD to nevarēs konstatēt.
pat vizuāli? |
Online | |
|
Bender | 26. Jan 2016, 20:28 |
#2813
|
|
Kopš: 30. Oct 2014
Ziņojumi: 1839
Braucu ar: E91
| ja mūsu bāleliņi - čipotāji ir tik gudri, ka vienatnē spēj tikai ar programmatūras pielāgošanu sasniegt tos pašus rezultātus, kā rūpnīcas spožākie prāti (veselas nodaļas ar inženieriem), tad man ir jautājums - kāda huja pēc jūs te pa grašiem ķēpājāties, nevis notirgojiet savu "know how" un visu atlikušo mūžu gan paši, gan vēl arī bērni nedzīvojat no uzkrājumiem kontā kaut kur siltajās zemēs kokčikus sūcot?
32. Izteikt pielikuma I daļas 804.1.kodu šādā redakcijā:
„804.1. Dīzeļmotoru atgāzu absorbcijas koeficienta k vērtība nedrīkst pārsniegt izgatavotāja noteikto koeficienta k vērtību, izņemot:
804.1.1. ja transportlīdzeklim nav nosakāma izgatavotāja noteiktā koeficienta k vērtība un tas pirmo reizi reģistrēts sākot ar 2017.gada 1.janvāri, tā nedrīkst pārsniegt 0,7:
804.1.2. ja transportlīdzeklis pirmo reizi reģistrēts laika periodā no 2008.gada 1.jūlija līdz 2017.gada 1.janvārim, koeficienta k vērtība nedrīkst pārsniegt 1,5;
804.1.3. ja transportlīdzeklis pirmo reizi reģistrēts līdz 2008.gada 31.jūnijam, koeficienta k vērtība nedrīkst pārsniegt:
o 3,0 – motoriem ar turbopūti;
o 2,5 – motoriem bez turbopūtes.
Ja izgatavotāja noteiktā atgāzu absorbcijas koeficienta k robežvērtības konkrētajam transportlīdzeklim tomēr ir lielāka par šajā punktā minētajām robežvērtībām, tad konkrētajā gadījumā koeficienta k nedrīkst pārsniegt izgatavotāja noteikto koeficienta k vērtību.
runa nav par CSDD noteiktām normām, bet gan tām normām, kurām rūpnīca pielāgojās n-gadus atpakaļ, lai vispār drīkstētu šādu dzinēju laist ražošanā.[ Šo ziņu laboja Bender, 26 Jan 2016, 20:32:30 ] |
Offline | |
|
Seel | 26. Jan 2016, 20:38 |
#2814
|
|
Kopš: 05. Apr 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 180
Braucu ar: BMW F30 FL
| Un kādas tās normās ir vai bija , kurām rūpnīca pielāgojās n-gadus atpakaļ? |
Offline | |
|
Bender | 26. Jan 2016, 20:39 |
#2815
|
|
Kopš: 30. Oct 2014
Ziņojumi: 1839
Braucu ar: E91
| EURO X
Toyota jau tagad saviem kravas SUV dīzeļiem dod līdzi LPG iekārtu, lai vismaz teorijā samazinātu izmešus - dzīvē to sūdu tāpat tiaki retais lieto, jo jēgas naudas izteiksmē maz.[ Šo ziņu laboja Bender, 26 Jan 2016, 20:41:23 ] |
Offline | |
|
Cherbikoff | 26. Jan 2016, 20:47 |
#2816
|
|
Kopš: 27. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 991
Braucu ar: BMW & Mercedes
|
26 Jan 2016, 20:38:08 Seel rakstīja:
Un kādas tās normās ir vai bija , kurām rūpnīca pielāgojās n-gadus atpakaļ?
BMW pakļaujas euro normām un attiecībā uz CO tās ir nemainīgas jau kopš 2005. gada (euro4) līdz pat šim (euro6) ir ar max pieļaujamo vērtību 0.5
Un lai to sasniegtu, ir jābūt ne tikai dpf izravētam bet arī konkrēti nobrauktam tam dzelzim.
|
Offline | |
|
|
Bender | 26. Jan 2016, 20:54 |
#2817
|
|
Kopš: 30. Oct 2014
Ziņojumi: 1839
Braucu ar: E91
| izņemot CO izmešus, lai atbilstu normām vēl ir arī NOx, HC+NOx un pārējie izmešu standarti.
Pagaidām CSDD mēra tikai dūmainību, kas tiešām pat bez visiem filtriem ir atbilstošs gandrīz jebkuram.
https://en.wikipedia.org/wiki/European_emission_standards |
Offline | |
|
Cherbikoff | 26. Jan 2016, 21:26 |
#2818
|
|
Kopš: 27. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 991
Braucu ar: BMW & Mercedes
| nav ko raut palagu. izravēts dpf uzreiz neaizšauj visu pāri normām. ja dzinējs labs, tad atšķirības ir nelielas un jauniem motoriem reālie rādītāji ir ļoti tālu no max pieļaujamajām robežām.
cirks varētu sākties, kad tos motorus nobrauks. bet pēc analoģijas ar vēsturi, ja e30 324td ar sakruķītu degvielas padevi :kūp_kā_skurstens: savas TA izmešu prasības var izpildīt, tad gan jau arī e90 un f30 pēc saviem 20-30 gadiem ar visiem izgrieztajiem dpf'iem ies skatei cauri tā ka nokūpēs vien |
Offline | |
|
arnixxx | 26. Jan 2016, 21:44 |
#2819
|
|
Kopš: 04. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 211
Braucu ar: e92
|
26 Jan 2016, 18:10:45 Kaross rakstīja:
26 Jan 2016, 08:52:44 Seel rakstīja:
26 Jan 2016, 08:40:21 Alexisonfire rakstīja:
DPF skatīsies tikai no 1. dec 2016. gada.
Reģenerācija sākas pie 75° un var notikt ar visu neejošu termostatu. decembrī vēl bija silts. es ar abus termostatus mainīju, man reģenerācija vēl bija + palaidu no jauna.
Un kā tad veiks DPF neesamības konstatēšanu, ja visi parametri atbilst CSDD prasībām?
tieši tā - nekā!
Protams, ja līkroči būs ņēmušies, tad visādi var būt. Bet normālā gadījumā CSDD to nevarēs konstatēt.
Pareizi Benders teica par pārējām kaitīgajām daļiņām, kas ar amputētu DPF un atslēgtu EGR netiek neitralizētas... ir arī varianti kā pārbaudīt šos elementus uz esamību pat ja vizuāli amputācijas pēdas neredz pieslēdzoties un paskatoties aktuālos datus, piemēram spiedienu starpība pirms un pēc dpf, temperatūras maiņa pie dpf un tas pats egr atslēgtais tukšgaitā atpazīstams pēc iesūcamā gaisa daudzuma paņemot rokās ražotāja specifikācijas |
Offline | |
|
jan4ik1987 | 27. Jan 2016, 15:47 |
#2820
|
|
Kopš: 26. Sep 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 636
Braucu ar: biturbo sulas paku
| meklēju e91 vilkšanas āķi un pārējos instrumentus, kam tur jābūt bagāžniekā. PM, ja kādam ir kas piedāvājams. |
Offline | |
|