Online

Pašreiz BMWPower skatās 230 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E90/E91/E92/E93 (2005-...)

Tēma: 3. sērija E90

AutorsZiņojums
Seel
26. Jan 2016, 08:12 #2801

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 180

Braucu ar: BMW F30 FL


26 Jan 2016, 07:48:05 Alexisonfire rakstīja:

25 Jan 2016, 22:43:34 6500 rakstīja:

25 Jan 2016, 21:38:54 pekinens rakstīja:
šodien samainīju termostatus. beigts bija tikai mazais, bet samainīju abus.. 20 min 86 grādi ar klimu.. laikam jau normāli...


Ja ir dpf vel,tad gaidi pec paris dienam izleks...bus vien pie kirurga jajiet

ko tā?
CSDD tak ar 1. dec drāzīs par dpf


Kā CSDD to varēs konstatēt? ja kļūdas nav, pat ja pie diagnostikas pieslēgs, un dūmainības koeficients atbilst CSDD prasībām.
Offline
deadalive
26. Jan 2016, 08:15 #2802

Kopš: 21. Sep 2008

Ziņojumi: 1544

Braucu ar: fiat panda 0,7tdi

Laikam vienīgais variants konstatēt būs, ja būs pilnīgi anāli viņš izgriezts.
p.s. kabeli taču slēgs klāt autiņiem, kas jaunāki par 2012 gadu.

p.s. šodien pārbaudīju, man REST funkcija strādā, tajau laikam neesmu tajos 90%

-----------------
crapwork

JA KĀDAM KAUT KAS NEPATĪK VNK IDITE NAHUJ PLEASE NEZVANIET UN NEKO NEPRASIET @LAKSHMI

Man tik dziļi pohui ka pat netaisos neko dzēst un slēpt :D @valvoline
Offline
Alexisonfire
26. Jan 2016, 08:40 #2803

Kopš: 11. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2072

Braucu ar: ernestapp

DPF skatīsies tikai no 1. dec 2016. gada.
Reģenerācija sākas pie 75° un var notikt ar visu neejošu termostatu. decembrī vēl bija silts. es ar abus termostatus mainīju, man reģenerācija vēl bija + palaidu no jauna.
Offline
Seel
26. Jan 2016, 08:52 #2804

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 180

Braucu ar: BMW F30 FL


26 Jan 2016, 08:40:21 Alexisonfire rakstīja:
DPF skatīsies tikai no 1. dec 2016. gada.
Reģenerācija sākas pie 75° un var notikt ar visu neejošu termostatu. decembrī vēl bija silts. es ar abus termostatus mainīju, man reģenerācija vēl bija + palaidu no jauna.


Un kā tad veiks DPF neesamības konstatēšanu, ja visi parametri atbilst CSDD prasībām?
Offline
Kalnz
26. Jan 2016, 08:55 #2805

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14312

Braucu ar:


26 Jan 2016, 08:52:44 Seel rakstīja:

26 Jan 2016, 08:40:21 Alexisonfire rakstīja:
DPF skatīsies tikai no 1. dec 2016. gada.
Reģenerācija sākas pie 75° un var notikt ar visu neejošu termostatu. decembrī vēl bija silts. es ar abus termostatus mainīju, man reģenerācija vēl bija + palaidu no jauna.


Un kā tad veiks DPF neesamības konstatēšanu, ja visi parametri atbilst CSDD prasībām?


ar fleksi
Offline
Alexisonfire
26. Jan 2016, 09:11 #2806

Kopš: 11. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2072

Braucu ar: ernestapp

nekā. ja obd un atgāzes ok, tad viss labi

31. Papildināt pielikuma I daļu ar 801.3.kodu šādā redakcijā:
„801.3. Transportlīdzeklim ar dīzeļmotoru atgāzu izplūdes sistēmai jābūt aprīkotai ar izgatavotāja paredzētu un darba kārtībā esošu kaitīgo izmešu samazināšanas aprīkojumu (cieto daļiņu filtru, selektīvās katalītiskās reducēšanas sistēmu (piemēram “Ad-blue”)). Pašdiagnostikas sistēma (OBD) nedrīkst uzrādīt kļūdu atgāzu izplūdes sistēmas darbībā.
Ja transportlīdzekļu reģistrā izdarīta atzīme par papildus cieto daļiņu filtra uzstādīšanu, transportlīdzekļa atgāzu izplūdes sistēmā uzstādītā filtra markai un modelim jāatbilst transportlīdzekļu reģistrā un transportlīdzekļa reģistrācijas apliecībā norādītajai.”.
32. Izteikt pielikuma I daļas 804.1.kodu šādā redakcijā:
„804.1. Dīzeļmotoru atgāzu absorbcijas koeficienta k vērtība nedrīkst pārsniegt izgatavotāja noteikto koeficienta k vērtību, izņemot:
804.1.1. ja transportlīdzeklim nav nosakāma izgatavotāja noteiktā koeficienta k vērtība un tas pirmo reizi reģistrēts sākot ar 2017.gada 1.janvāri, tā nedrīkst pārsniegt 0,7:
804.1.2. ja transportlīdzeklis pirmo reizi reģistrēts laika periodā no 2008.gada 1.jūlija līdz 2017.gada 1.janvārim, koeficienta k vērtība nedrīkst pārsniegt 1,5;
804.1.3. ja transportlīdzeklis pirmo reizi reģistrēts līdz 2008.gada 31.jūnijam, koeficienta k vērtība nedrīkst pārsniegt:
o 3,0 – motoriem ar turbopūti;
o 2,5 – motoriem bez turbopūtes.
Ja izgatavotāja noteiktā atgāzu absorbcijas koeficienta k robežvērtības konkrētajam transportlīdzeklim tomēr ir lielāka par šajā punktā minētajām robežvērtībām, tad konkrētajā gadījumā koeficienta k nedrīkst pārsniegt izgatavotāja noteikto koeficienta k vērtību.


zinot csdd, var visādi brīnumi būt

[ Šo ziņu laboja Alexisonfire, 26 Jan 2016, 09:12:11 ]

Offline
Puce
26. Jan 2016, 09:11 #2807

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

Skatoties kā tu čeko vai REST funkcija strādā. Visticamāk nospiežot REST pogu tev strādā salona ventilators. Bet ja tas sūknis ir beigts, tad siltu šķidrumu un krāsniņas ventilatoru, tas nedzen. Un pēc kāda brīža, kad būsi uz vietas stāvošo šķidrumu atdzesējis pūtīs aukstu gaisu.

-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
Czars
26. Jan 2016, 10:25 #2808

Kopš: 13. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14367

Braucu ar: 3 sek līdz 100


26 Jan 2016, 08:52:44 Seel rakstīja:

26 Jan 2016, 08:40:21 Alexisonfire rakstīja:
DPF skatīsies tikai no 1. dec 2016. gada.
Reģenerācija sākas pie 75° un var notikt ar visu neejošu termostatu. decembrī vēl bija silts. es ar abus termostatus mainīju, man reģenerācija vēl bija + palaidu no jauna.


Un kā tad veiks DPF neesamības konstatēšanu, ja visi parametri atbilst CSDD prasībām?


Iesaku nezīlēt forumā ar spriedelējumiem, bet paņemt tālruni un interesējošo jautājumu pajautāt csdd TA maiņas vecākajam, kuri laipni atbild uz šādiem piņķerīgiem jautājumiem.

Ps. Lidzko ta info nr prasi ko specifisku, vini iedod tieso nr. Atliek to saglabaj un TA jautajumiem vienmer zvanu tur.

[ Šo ziņu laboja Czars, 26 Jan 2016, 10:26:16 ]

Offline
Converse
26. Jan 2016, 17:49 #2809

Kopš: 04. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 372

Braucu ar: Golf VII

Vai ķēdes plīšanas problēmas ir raksturīgas arī m47 motoriem?
Offline
Kaross
26. Jan 2016, 18:10 #2810

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


26 Jan 2016, 08:52:44 Seel rakstīja:

26 Jan 2016, 08:40:21 Alexisonfire rakstīja:
DPF skatīsies tikai no 1. dec 2016. gada.
Reģenerācija sākas pie 75° un var notikt ar visu neejošu termostatu. decembrī vēl bija silts. es ar abus termostatus mainīju, man reģenerācija vēl bija + palaidu no jauna.


Un kā tad veiks DPF neesamības konstatēšanu, ja visi parametri atbilst CSDD prasībām?


tieši tā - nekā!

Protams, ja līkroči būs ņēmušies, tad visādi var būt. Bet normālā gadījumā CSDD to nevarēs konstatēt.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
_Misha_
26. Jan 2016, 18:28 #2811

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 992

Braucu ar: E92 drift spec

tiešām neviens netūne e9x serijas?
ir logic 7 dosu komplekta ar visiem vadiem (plug and play) klat iedosu usb.

m stūre

[ Šo ziņu laboja _Misha_, 26 Jan 2016, 18:29:31 ]

Offline
HiJaCKeR
26. Jan 2016, 18:31 #2812

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4649

Braucu ar: BMW E90 330i


26 Jan 2016, 18:10:45 Kaross rakstīja:

26 Jan 2016, 08:52:44 Seel rakstīja:

26 Jan 2016, 08:40:21 Alexisonfire rakstīja:
DPF skatīsies tikai no 1. dec 2016. gada.
Reģenerācija sākas pie 75° un var notikt ar visu neejošu termostatu. decembrī vēl bija silts. es ar abus termostatus mainīju, man reģenerācija vēl bija + palaidu no jauna.


Un kā tad veiks DPF neesamības konstatēšanu, ja visi parametri atbilst CSDD prasībām?


tieši tā - nekā!

Protams, ja līkroči būs ņēmušies, tad visādi var būt. Bet normālā gadījumā CSDD to nevarēs konstatēt.

pat vizuāli?
Online
Bender
26. Jan 2016, 20:28 #2813

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 1839

Braucu ar: E91

ja mūsu bāleliņi - čipotāji ir tik gudri, ka vienatnē spēj tikai ar programmatūras pielāgošanu sasniegt tos pašus rezultātus, kā rūpnīcas spožākie prāti (veselas nodaļas ar inženieriem), tad man ir jautājums - kāda huja pēc jūs te pa grašiem ķēpājāties, nevis notirgojiet savu "know how" un visu atlikušo mūžu gan paši, gan vēl arī bērni nedzīvojat no uzkrājumiem kontā kaut kur siltajās zemēs kokčikus sūcot?

32. Izteikt pielikuma I daļas 804.1.kodu šādā redakcijā:
„804.1. Dīzeļmotoru atgāzu absorbcijas koeficienta k vērtība nedrīkst pārsniegt izgatavotāja noteikto koeficienta k vērtību, izņemot:
804.1.1. ja transportlīdzeklim nav nosakāma izgatavotāja noteiktā koeficienta k vērtība un tas pirmo reizi reģistrēts sākot ar 2017.gada 1.janvāri, tā nedrīkst pārsniegt 0,7:
804.1.2. ja transportlīdzeklis pirmo reizi reģistrēts laika periodā no 2008.gada 1.jūlija līdz 2017.gada 1.janvārim, koeficienta k vērtība nedrīkst pārsniegt 1,5;
804.1.3. ja transportlīdzeklis pirmo reizi reģistrēts līdz 2008.gada 31.jūnijam, koeficienta k vērtība nedrīkst pārsniegt:
o 3,0 – motoriem ar turbopūti;
o 2,5 – motoriem bez turbopūtes.
Ja izgatavotāja noteiktā atgāzu absorbcijas koeficienta k robežvērtības konkrētajam transportlīdzeklim tomēr ir lielāka par šajā punktā minētajām robežvērtībām, tad konkrētajā gadījumā koeficienta k nedrīkst pārsniegt izgatavotāja noteikto koeficienta k vērtību.


runa nav par CSDD noteiktām normām, bet gan tām normām, kurām rūpnīca pielāgojās n-gadus atpakaļ, lai vispār drīkstētu šādu dzinēju laist ražošanā.

[ Šo ziņu laboja Bender, 26 Jan 2016, 20:32:30 ]

Offline
Seel
26. Jan 2016, 20:38 #2814

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 180

Braucu ar: BMW F30 FL

Un kādas tās normās ir vai bija , kurām rūpnīca pielāgojās n-gadus atpakaļ?
Offline
Bender
26. Jan 2016, 20:39 #2815

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 1839

Braucu ar: E91

EURO X

Toyota jau tagad saviem kravas SUV dīzeļiem dod līdzi LPG iekārtu, lai vismaz teorijā samazinātu izmešus - dzīvē to sūdu tāpat tiaki retais lieto, jo jēgas naudas izteiksmē maz.

[ Šo ziņu laboja Bender, 26 Jan 2016, 20:41:23 ]

Offline
Cherbikoff
26. Jan 2016, 20:47 #2816

Kopš: 27. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 991

Braucu ar: BMW & Mercedes


26 Jan 2016, 20:38:08 Seel rakstīja:
Un kādas tās normās ir vai bija , kurām rūpnīca pielāgojās n-gadus atpakaļ?


BMW pakļaujas euro normām un attiecībā uz CO tās ir nemainīgas jau kopš 2005. gada (euro4) līdz pat šim (euro6) ir ar max pieļaujamo vērtību 0.5

Un lai to sasniegtu, ir jābūt ne tikai dpf izravētam bet arī konkrēti nobrauktam tam dzelzim.
Offline
Bender
26. Jan 2016, 20:54 #2817

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 1839

Braucu ar: E91

izņemot CO izmešus, lai atbilstu normām vēl ir arī NOx, HC+NOx un pārējie izmešu standarti.
Pagaidām CSDD mēra tikai dūmainību, kas tiešām pat bez visiem filtriem ir atbilstošs gandrīz jebkuram.

https://en.wikipedia.org/wiki/European_emission_standards
Offline
Cherbikoff
26. Jan 2016, 21:26 #2818

Kopš: 27. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 991

Braucu ar: BMW & Mercedes

nav ko raut palagu. izravēts dpf uzreiz neaizšauj visu pāri normām. ja dzinējs labs, tad atšķirības ir nelielas un jauniem motoriem reālie rādītāji ir ļoti tālu no max pieļaujamajām robežām.

cirks varētu sākties, kad tos motorus nobrauks. bet pēc analoģijas ar vēsturi, ja e30 324td ar sakruķītu degvielas padevi :kūp_kā_skurstens: savas TA izmešu prasības var izpildīt, tad gan jau arī e90 un f30 pēc saviem 20-30 gadiem ar visiem izgrieztajiem dpf'iem ies skatei cauri tā ka nokūpēs vien
Offline
arnixxx
26. Jan 2016, 21:44 #2819

Kopš: 04. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 211

Braucu ar: e92


26 Jan 2016, 18:10:45 Kaross rakstīja:

26 Jan 2016, 08:52:44 Seel rakstīja:

26 Jan 2016, 08:40:21 Alexisonfire rakstīja:
DPF skatīsies tikai no 1. dec 2016. gada.
Reģenerācija sākas pie 75° un var notikt ar visu neejošu termostatu. decembrī vēl bija silts. es ar abus termostatus mainīju, man reģenerācija vēl bija + palaidu no jauna.


Un kā tad veiks DPF neesamības konstatēšanu, ja visi parametri atbilst CSDD prasībām?


tieši tā - nekā!

Protams, ja līkroči būs ņēmušies, tad visādi var būt. Bet normālā gadījumā CSDD to nevarēs konstatēt.


Pareizi Benders teica par pārējām kaitīgajām daļiņām, kas ar amputētu DPF un atslēgtu EGR netiek neitralizētas... ir arī varianti kā pārbaudīt šos elementus uz esamību pat ja vizuāli amputācijas pēdas neredz pieslēdzoties un paskatoties aktuālos datus, piemēram spiedienu starpība pirms un pēc dpf, temperatūras maiņa pie dpf un tas pats egr atslēgtais tukšgaitā atpazīstams pēc iesūcamā gaisa daudzuma paņemot rokās ražotāja specifikācijas
Offline
jan4ik1987
27. Jan 2016, 15:47 #2820

Kopš: 26. Sep 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 636

Braucu ar: biturbo sulas paku

meklēju e91 vilkšanas āķi un pārējos instrumentus, kam tur jābūt bagāžniekā. PM, ja kādam ir kas piedāvājams.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo