Online
Pašreiz BMWPower skatās 221 viesi un 24 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Ekonomikas krīze jeb depresija v2
Autors | Ziņojums |
martink | 12. Feb 2009, 11:58 |
#2801
|
| Kopš: 19. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 5662
Braucu ar: BMW e34 525i Recaro (sapņos)
| Labāk lai grīstē salaiž ideālisti, nekā tie, nu, kā viņus tur.. | Offline | | |
Zoo | 12. Feb 2009, 11:58 |
#2802
|
| Kopš: 27. Sep 2007
Ziņojumi: 7814
Braucu ar: God bless mr. Dunning and mr. Kruger
| politiķis tev laiza divas nedeeļas, peec tam 4 gadus draaž
| Offline | | |
raivisp | 12. Feb 2009, 11:59 |
#2803
|
| Kopš: 22. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 8619
Braucu ar: to kas pagalmā mētājas
|
12 Feb 2009, 11:54:51 markelis rakstīja:
labi katu uz lietaam skaties plashi. un daudz zini par to kaa peedeejo 10 gadu laikaa ir straadaajusi katra valdiiba, ko izdariijusi un ko salaidusi skjeersaam.
Es vienkārši redzu, kas notiek. Premjers mums šobrīd tikai daļēji ir Godmanis. Un tā daļiņa ir ļoti niecīga. Un ja, pieņemsim, to nesaprot, tad kāds tolks vispār ielaisties diskusījā?
Tas tā, kā piemērs. Nezinu vai Tu personīgi esi aizdomājies, vai nē. Bet nu lielākā daļa to nesaprot. | Offline | | |
rolis1987 | 12. Feb 2009, 11:59 |
#2804
|
| Kopš: 19. Dec 2006
No: Liepāja
Ziņojumi: 2871
Braucu ar:
| Nē, nebalsošu par to, kas saldāk iečukst.
Tagad tikai saku to, ka savu, kaut vai FANTASTISKIGRANDIOZO TAUTAS LABĀ VĒRSTO plānu nevarēsi realizēt, ja nebūsi saldi iečukstējis ausītē. | Offline | | |
bum_bumz | 12. Feb 2009, 12:04 |
#2805
|
| Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 6754
Braucu ar: E34
| Einārs naivs džeks, gribēja naudu valstī caurspīdīgi bīdīt
Par tiem vērstpapīriem tieši otrādi - kāds smējās, ka pa lēto pārdevis 07 | Online | | |
Zoo | 12. Feb 2009, 12:06 |
#2806
|
| Kopš: 27. Sep 2007
Ziņojumi: 7814
Braucu ar: God bless mr. Dunning and mr. Kruger
|
12 Feb 2009, 11:59:07 raivisp rakstīja:
12 Feb 2009, 11:54:51 markelis rakstīja:
labi katu uz lietaam skaties plashi. un daudz zini par to kaa peedeejo 10 gadu laikaa ir straadaajusi katra valdiiba, ko izdariijusi un ko salaidusi skjeersaam.
Es vienkārši redzu, kas notiek. Premjers mums šobrīd tikai daļēji ir Godmanis. Un tā daļiņa ir ļoti niecīga. Un ja, pieņemsim, to nesaprot, tad kāds tolks vispār ielaisties diskusījā?
Tas tā, kā piemērs. Nezinu vai Tu personīgi esi aizdomājies, vai nē. Bet nu lielākā daļa to nesaprot.
taa ir
bet tagad paluugšu nosaukt vismaz dažus person(āžus) kas reaali rausta striķīšus
PN- politiķu "sponsori" meedz finanseet arii opozīciju lai taa laiciigi vai nu pieveertos vai saceltu haju uzmaniibas novēršanai.
PPN- man ir aizdomas, ka kaadi 80% no kaapostgalvaam reaali atstraadaa vieniem un tiem pašiem kadriem... | Offline | | |
rolis1987 | 12. Feb 2009, 12:12 |
#2807
|
| Kopš: 19. Dec 2006
No: Liepāja
Ziņojumi: 2871
Braucu ar:
| Un vispār šīs diskusijas par valdību ir neizsmeļamas. Sūdu Saeimā būs vienmēr. No mums tik ir atkarīga to koncentrācija uz m2 (un pat tad tikai uz ~1 gadu, jo tā zaraza noteikti ir lipīga). | Offline | | |
Zoo | 12. Feb 2009, 12:15 |
#2808
|
| Kopš: 27. Sep 2007
Ziņojumi: 7814
Braucu ar: God bless mr. Dunning and mr. Kruger
| reizi pa reizei ir veselīgi kaveeties atmiņās lai iisti latviskaa garaa kaarteejo reizi neuzkaaptu uz viena un taa paša graabekļa. | Offline | | |
|
Zoo | 12. Feb 2009, 12:18 |
#2809
|
| Kopš: 27. Sep 2007
Ziņojumi: 7814
Braucu ar: God bless mr. Dunning and mr. Kruger
|
12 Feb 2009, 12:12:45 rolis1987 rakstīja:
Un vispār šīs diskusijas par valdību ir neizsmeļamas. Sūdu Saeimā būs vienmēr. No mums tik ir atkarīga to koncentrācija uz m2 (un pat tad tikai uz ~1 gadu, jo tā zaraza noteikti ir lipīga).
ar šādu attieksmi mees arii deleģējam visaadus fimfaušus muus draateet. | Offline | | |
martink | 12. Feb 2009, 12:18 |
#2810
|
| Kopš: 19. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 5662
Braucu ar: BMW e34 525i Recaro (sapņos)
|
12 Feb 2009, 12:15:57 Zoo rakstīja:
reizi pa reizei ir veselīgi kaveeties atmiņās lai iisti latviskaa garaa kaarteejo reizi neuzkaaptu uz viena un taa paša graabekļa.
Vispirms jānokāpj, tad var skatīties, uz kura neuzkāpt. | Offline | | |
rolis1987 | 12. Feb 2009, 12:19 |
#2811
|
| Kopš: 19. Dec 2006
No: Liepāja
Ziņojumi: 2871
Braucu ar:
|
12 Feb 2009, 12:18:35 Zoo rakstīja:
12 Feb 2009, 12:12:45 rolis1987 rakstīja:
Un vispār šīs diskusijas par valdību ir neizsmeļamas. Sūdu Saeimā būs vienmēr. No mums tik ir atkarīga to koncentrācija uz m2 (un pat tad tikai uz ~1 gadu, jo tā zaraza noteikti ir lipīga).
ar šādu attieksmi mees arii deleģējam visaadus fimfaušus muus draateet.
Ar kādu? Kas tur nepareizs? [ Šo ziņu laboja rolis1987, 12 Feb 2009, 12:20:20 ] | Offline | | |
Zoo | 12. Feb 2009, 12:27 |
#2812
|
| Kopš: 27. Sep 2007
Ziņojumi: 7814
Braucu ar: God bless mr. Dunning and mr. Kruger
| cenšos buut ļaunatminiigs vai vismaz pierakstiit politiķu "varoņdarbus" lai zinaatu kuri ir sašmucējušies.
lai nesanaak kaa te vienam, kuram Repše atkal liekas Mesija
| Offline | | |
hronists | 12. Feb 2009, 12:34 |
#2813
|
| Kopš: 01. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 14820
Braucu ar: Svensk hjul
|
12 Feb 2009, 11:38:59 rolis1987 rakstīja:
Tas, ka cilvēkam ir intereses, ir pat ļoti labi. Visi tie īpašumi (par kuriem opozīcija bļāva - jahta un hvz kas tur vēl), kas viņam piederēja bija ņemti kredītā un tur Repšem klājās ļoti smagi. Bet ja viņam kredītā un grūti, tad citiem viss nopirkts naļikā un sareģistrēts pa entajiem radiniekiem...
Tieši tā. Lai vai kāds būtu bijis Repše, viņa īpašumi bija redzami. Atšķirībā no citiem deputāteļiem un ministriem, kas dzīvo no hvz kā, pelna hvz kur. | Offline | | |
raivisp | 12. Feb 2009, 12:48 |
#2814
|
| Kopš: 22. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 8619
Braucu ar: to kas pagalmā mētājas
|
12 Feb 2009, 12:34:22 zbmono rakstīja:
Tieši tā. Lai vai kāds būtu bijis Repše, viņa īpašumi bija redzami. Atšķirībā no citiem deputāteļiem un ministriem, kas dzīvo no hvz kā, pelna hvz kur.
Kalvītis gan ir normāls džeks. Pa 7kLs uzpisa sev māju | Offline | | |
barracuda | 12. Feb 2009, 12:52 |
#2815
|
| Kopš: 07. Jun 2007
Ziņojumi: 11777
Braucu ar:
| Kalvītim vēl liels pluss, ka ar bumeru pārvietojās ! :shara: | Offline | | |
raivisp | 12. Feb 2009, 12:55 |
#2816
|
| Kopš: 22. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 8619
Braucu ar: to kas pagalmā mētājas
|
12 Feb 2009, 12:52:02 barracuda rakstīja:
Kalvītim vēl liels pluss, ka ar bumeru pārvietojās ! :shara:
Vienmēr ir interesējis, ar ko tā speķakule pārvietojas, bet nekad neesmu dzirdējis.
Ar kādu ta šis brauc, e60 | Offline | | |
|
ultraman | 12. Feb 2009, 17:12 |
#2817
|
| Kopš: 11. Jul 2002
Ziņojumi: 716
Braucu ar: 545_SMG_M
| Duke rakstīja: ... ilustratīvi stulbi un nepamatoti, bet pamatdoma tam ir - nevar uzcelt uzņēmumu uz iekšējā patēriņa bāzes. Mums tāda patēriņa vienkārši nav....
atļaušos piebilst, ka virkne uzņēmumu tieši tā arī sākuši - sākumā ar vietējo tirgu un tagad veiksmīgi eksportē. par biznesa konsultantu es Duke neņemtu. gudras skolas laba lieta, bet izskatās ka cilvēks tā arī pa gaisu teorijās vien lidinās bez piesaistes reālai videi. | Offline | | |
tomick | 12. Feb 2009, 20:37 |
#2818
|
| Kopš: 31. Oct 2003
Ziņojumi: 3959
Braucu ar: 530i wrx :D
|
12 Feb 2009, 19:34:48 Duke rakstīja:
MML Sports Ltd created
The former Ralliart Europe operation, which was responsible for five WRC titles for Mitsubishi, has been resurrected following the creation of MML Sports Ltd, it has been announced.
Based in the same Rugby headquarters as the multiple title-winning works Mitsubishi rally team and comprising the same core personnel that delivered one manufacturer and four driver titles to the Japanese marque, MML Sports hopes to pick up where Ralliart Europe left off.
The creation of the new company has been driven by managing director John Easton, formerly the operations director at Ralliart Europe and as it subsequently became known, Mitsubishi Motorsports.
It follows protracted negotiations by Easton, with the support of Latvian businessmen Valdis Spredzis and Andris Dambis.
“I am delighted that we were able to ensure that the expertise that has developed within the Rugby facility can continue to flourish,” said Easton. “It would have been an absolute travesty to see the experience and hardware go to waste.
“There are 20 years of experience, one manufacturer and four driver titles within this building and that simply could not be allowed to disappear.
“The creation of MML Sports from what was Ralliart Europe means that we have no less than eight Mitsubishi Lancer WRC05 World Rally Cars available to private competitors and as Csaba [Spitzmuller] and Ivars [Vasaraudzis] have shown [in Hungary and Latvia respectively], in the right hands, it is a potent and successful tool for any championship.”
MML Sports however, will offer more than just than simply providing World Rally Cars and on-event support.
“The infrastructure put in place to develop the Lancer WRCars from scratch in 2004 also forms part of the company's portfolio and with it, every aspect of developing a world class rally car from a clean sheet of paper,” added a statement to the press.
“State-of-the-art computer design and modelling, bodyshell preparation and test, component manufacture, quality control, electronics, engine and transmission assembly and test and of course, car build as well as logistics and hospitality are all elements of what MML Sports can now offer clients.
“This means that MML Sports is able to offer teams as well as manufacturers a full-house development programme, from development work on existing projects to creating a winning car from scratch: all with the advantage of the knowledge and existing infrastructure ready to begin work within a matter of days.”
The company meanwhile is already well down the road of developing the next generation of Group N Mitsubishi - the Lancer Evo X.
MML Sports has recently completed the fabrication work on its test car, which is currently being trial assembled, prior to setting the final specification and its first test. It anticipates that the first Group N Lancer EvoX will begin its set-up testing in February 2009, ready for customers to place orders for cars in early 2009 and certainly in plenty of time for the start of the '09 rally season.
“We're also very excited about the Group N Evo X project,” added Easton. “The car is a huge step forward from the previous generations of Lancers, which were incredibly successful in their own right.
“It uses a brand new engine and the work we have carried out so far developing the bodyshell suggests that the car will be very competitive once we finalise the specification.”
http://www.mml-sports.com/
| Offline | | |
ultraman | 13. Feb 2009, 15:24 |
#2819
|
| Kopš: 11. Jul 2002
Ziņojumi: 716
Braucu ar: 545_SMG_M
|
12 Feb 2009, 19:34:13 Duke rakstīja:
12 Feb 2009, 17:12:27 ultraman rakstīja:
Duke rakstīja: ... ilustratīvi stulbi un nepamatoti, bet pamatdoma tam ir - nevar uzcelt uzņēmumu uz iekšējā patēriņa bāzes. Mums tāda patēriņa vienkārši nav....
atļaušos piebilst, ka virkne uzņēmumu tieši tā arī sākuši - sākumā ar vietējo tirgu un tagad veiksmīgi eksportē. par biznesa konsultantu es Duke neņemtu. gudras skolas laba lieta, bet izskatās ka cilvēks tā arī pa gaisu teorijās vien lidinās bez piesaistes reālai videi.
Tu drīksti piebilst ko vien vēlies! Bet domu tā arī nesaprati. Runa bija par izmēriem un konkurētspēju stipri pieblīvētā un dilstošā tirgū, nevis specializētos produktos un izaugsmes periodos.
pārlasi vēlreiz savas vārsmas, es tur neko tādu neredzu. un saku vēlreiz - var mierīgi sākt (un daudzi sākuši) tikai ar vietējo tirgu. vajag tikai labu ideju-produktu. jeb tu domā, ka kādam varētu ienāktu prātā absurda ideja ražot latvijā piemēram televizorus un mēģināt lauzties var teikt aizslēgtā tirgū ? jebkurš uzņēmējs, kurš taisās kaut ko ražot, simts reizes apzelēs un apdomās savu ideju, jo ieguldītā naudiņa tad būs paša vai arī bankai jāatdod.
**********************
Duke rakstīja: Kā Tu to iedomājies? Būs vakanču tad viss būs super? Saražots = nopelnīts? a pārdot nevajag? pieprasījumam un konkurentu cenām nav nozīmes?
ibio-rio! Vispirms strādāt produktīvi iemācies, pārdot produktu un veidot mārketinga stratēģiju.
apnikusi mūžīgā čīkstēšana "viss ir slikti", bet tad kad piedāvā konkrētu risinājumus konkrētām lietām, tad atduras viss pret... "tas ir pārāk daudz darba - gribu lai visu ieliek klēpī un pašam nekas nav jādara"
Uz izstādēm nav jābrauc, produkti nav jāpopularizē. Mēs tak esam SIA XYZ! Mēs esam paši labākie - klientiem būtu jāskrien mums pakaļ
******************
Kā Tev liekas, cik latvijā ir "strādāt spējīgo, kas varētu kaut ko pirkt, ja viņiem būtu darba vieta" un "cik no šiem izvēlētos LV ražotu preci iepretim ārvalstu precei"
Pat, ja ~1,3 miljoni cilvēku strādātu (ierēķinam miljonu pensionāru un bērnu), tas nav tirgus uz kura iegūt jebkāda veida noietu.
Atrēķini "ej nahuj pirkšu ārvalstu jo " atrēķini tos, kuriem vispār figņa neinteresē un Tev paliek labi, ja 1000 civēki. Un tālāk ko?
kādu ekonomisko labumu Tu no tā gūsti?
ilustratīvi stulbi un nepamatoti, bet pamatdoma tam ir - nevar uzcelt uzņēmumu uz iekšējā patēriņa bāzes. Mums tāda patēriņa vienkārši nav.
Ilustratīvi - Gazprom uz ES dalībvalstīm eksportē ~200 miljardus kubikmetru dabasgāzes. LV patērē 1 miljardu kubikmetru. uzmini, vai mēs esam nozīmīgs tirgus, kam ir kaut kāda ietekme uz jelko?
Tas, ka kolhozs paēdis nenozīmē, ka ražošanai tas dos priekšrokas izsisties tirgū.
Jau no sākta gala tirgum ir jābūt kā absolūtais minimums Baltijas valstis, kā pieņemams minimums Baltija + Skandināvi vai Baltija + Polija un kā standarts ES valstis.
Bet lai šajos tirgos operētu vajag orģinalitāti, kvalitāti, servisu u.c. lietas, kas nepiedzimst no šodienas uz rītdienu.
ai, tāpat nesapratīsiet.
***************************
| Offline | | |
tomick | 13. Feb 2009, 16:01 |
#2820
|
| Kopš: 31. Oct 2003
Ziņojumi: 3959
Braucu ar: 530i wrx :D
| Eu Slakteri taisaas pirmdien nomainiit | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|