Online

Pašreiz BMWPower skatās 131 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek ielās?

Tēma: Ceļi...

AutorsZiņojums
Redliner
10. Oct 2008, 09:47 #281

Kopš: 05. May 2004

Ziņojumi: 4327

Braucu ar: Cadillac


10 Oct 2008, 09:37:40 raivisp rakstīja:
Viens man staastiija, ka tur essot dirsaa kaukas ar to vibraacijas izturiibu, tipa neesot nekaadas rezerves, bet nu


Dzirdēts ka Rīgas pusē tie viadukti esot nepareiz uztaišiti vai bez apsildes un jau pie 0 grādiem varot apledot viadukta brauktuve. Vai tas tā ir ???
Offline
Android
10. Oct 2008, 10:14 #282

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5114

Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru


10 Oct 2008, 09:47:18 Redliner rakstīja:

10 Oct 2008, 09:37:40 raivisp rakstīja:
Viens man staastiija, ka tur essot dirsaa kaukas ar to vibraacijas izturiibu, tipa neesot nekaadas rezerves, bet nu


Dzirdēts ka Rīgas pusē tie viadukti esot nepareiz uztaišiti vai bez apsildes un jau pie 0 grādiem varot apledot viadukta brauktuve. Vai tas tā ir ???

Hmm, apsildāmā grīda uz tilta
Par Dienvidu tiltu - pārbaudes laikā visi galvenie čiekuri būšot zem tilta laivā

-----------------
В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
Offline
barracuda
10. Oct 2008, 10:18 #283

Kopš: 07. Jun 2007

Ziņojumi: 11777

Braucu ar:


10 Oct 2008, 10:14:15 Android rakstīja:

10 Oct 2008, 09:47:18 Redliner rakstīja:

10 Oct 2008, 09:37:40 raivisp rakstīja:
Viens man staastiija, ka tur essot dirsaa kaukas ar to vibraacijas izturiibu, tipa neesot nekaadas rezerves, bet nu


Dzirdēts ka Rīgas pusē tie viadukti esot nepareiz uztaišiti vai bez apsildes un jau pie 0 grādiem varot apledot viadukta brauktuve. Vai tas tā ir ???

Hmm, apsildāmā grīda uz tilta
Par Dienvidu tiltu - pārbaudes laikā visi galvenie čiekuri būšot zem tilta laivā


Šleseru arī paķers līdz ?
Offline
Redliner
10. Oct 2008, 10:20 #284

Kopš: 05. May 2004

Ziņojumi: 4327

Braucu ar: Cadillac


10 Oct 2008, 10:14:15 Android rakstīja:

10 Oct 2008, 09:47:18 Redliner rakstīja:

10 Oct 2008, 09:37:40 raivisp rakstīja:
Viens man staastiija, ka tur essot dirsaa kaukas ar to vibraacijas izturiibu, tipa neesot nekaadas rezerves, bet nu


Dzirdēts ka Rīgas pusē tie viadukti esot nepareiz uztaišiti vai bez apsildes un jau pie 0 grādiem varot apledot viadukta brauktuve. Vai tas tā ir ???

Hmm, apsildāmā grīda uz tilta
Par Dienvidu tiltu - pārbaudes laikā visi galvenie čiekuri būšot zem tilta laivā


Starp citi GUDRINIEK Norvēģijā daudzi kalnu ceļi ir apsildāmi, brauc un priecājies visur sniegs a ceļš saus !!!
Offline
GirtzB
10. Oct 2008, 10:20 #285

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22093

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


10 Oct 2008, 10:14:15 Android rakstīja:

10 Oct 2008, 09:47:18 Redliner rakstīja:

10 Oct 2008, 09:37:40 raivisp rakstīja:
Viens man staastiija, ka tur essot dirsaa kaukas ar to vibraacijas izturiibu, tipa neesot nekaadas rezerves, bet nu


Dzirdēts ka Rīgas pusē tie viadukti esot nepareiz uztaišiti vai bez apsildes un jau pie 0 grādiem varot apledot viadukta brauktuve. Vai tas tā ir ???

Hmm, apsildāmā grīda uz tilta
Par Dienvidu tiltu - pārbaudes laikā visi galvenie čiekuri būšot zem tilta laivā

nezviedz, normāla tehnoloģija mūsdienas, lai cīnītos pret apledoju, gan apsildāmie tilti, ceļi, gan apsildāmas notekas etc...
lielaidumu konstrukcijām apsildāmie jumti etc etc etc, sniegs ir mūsu ienaidnieks(tm)

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Redliner
10. Oct 2008, 10:28 #286

Kopš: 05. May 2004

Ziņojumi: 4327

Braucu ar: Cadillac


10 Oct 2008, 10:20:44 GirtzB rakstīja:

10 Oct 2008, 10:14:15 Android rakstīja:

10 Oct 2008, 09:47:18 Redliner rakstīja:

10 Oct 2008, 09:37:40 raivisp rakstīja:
Viens man staastiija, ka tur essot dirsaa kaukas ar to vibraacijas izturiibu, tipa neesot nekaadas rezerves, bet nu


Dzirdēts ka Rīgas pusē tie viadukti esot nepareiz uztaišiti vai bez apsildes un jau pie 0 grādiem varot apledot viadukta brauktuve. Vai tas tā ir ???

Hmm, apsildāmā grīda uz tilta
Par Dienvidu tiltu - pārbaudes laikā visi galvenie čiekuri būšot zem tilta laivā

nezviedz, normāla tehnoloģija mūsdienas, lai cīnītos pret apledoju, gan apsildāmie tilti, ceļi, gan apsildāmas notekas etc...
lielaidumu konstrukcijām apsildāmie jumti etc etc etc, sniegs ir mūsu ienaidnieks(tm)


Kaut kur neatceros, fudbollaukums bija apsildāms !!!
Offline
bum_bumz
10. Oct 2008, 10:40 #287

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6746

Braucu ar: E34


10 Oct 2008, 10:28:08 Redliner rakstīja:
Kaut kur neatceros, fudbollaukums bija apsildāms !!!


Pie mums ventiņos 100 punkti ir.
Offline
raivisp
10. Oct 2008, 10:42 #288

Kopš: 22. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 8619

Braucu ar: to kas pagalmā mētājas


10 Oct 2008, 10:40:17 bum_bumz rakstīja:

10 Oct 2008, 10:28:08 Redliner rakstīja:
Kaut kur neatceros, fudbollaukums bija apsildāms !!!


Pie mums ventiņos 100 punkti ir.


Naakotnes pilseeta kaa nekaa
Offline
Android
10. Oct 2008, 10:43 #289

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5114

Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru


10 Oct 2008, 10:20:44 GirtzB rakstīja:

10 Oct 2008, 10:14:15 Android rakstīja:

10 Oct 2008, 09:47:18 Redliner rakstīja:

10 Oct 2008, 09:37:40 raivisp rakstīja:
Viens man staastiija, ka tur essot dirsaa kaukas ar to vibraacijas izturiibu, tipa neesot nekaadas rezerves, bet nu


Dzirdēts ka Rīgas pusē tie viadukti esot nepareiz uztaišiti vai bez apsildes un jau pie 0 grādiem varot apledot viadukta brauktuve. Vai tas tā ir ???

Hmm, apsildāmā grīda uz tilta
Par Dienvidu tiltu - pārbaudes laikā visi galvenie čiekuri būšot zem tilta laivā

nezviedz, normāla tehnoloģija mūsdienas, lai cīnītos pret apledoju, gan apsildāmie tilti, ceļi, gan apsildāmas notekas etc...
lielaidumu konstrukcijām apsildāmie jumti etc etc etc, sniegs ir mūsu ienaidnieks(tm)

Parādi kurš tilts Rīgā (izņemot šo pašu dienvidu tiltu) ir būvēts kaut cik mūsdienās?
Un apsildāmās ietves/brauktuves/laidumi ir extra, kas LV pagaidām nav nedz pa kabatai, nedz reāli ir nepieciešama - ir daudzas citas lietas jāsakārto, kuras ir daudz svarīgākas par iespēju iet uz darbu janvārī mīkstās čībās vai zandalēs
Kāda jēga no kondiķa autiņā, ja motors normāli nespēj darboties?

-----------------
В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
Offline
GirtzB
10. Oct 2008, 10:45 #290

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22093

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

nus tas jau nenozīmē ka nevajag, imho efektīvāk ir to pašu dievnidu tiltu sabūvēt ar apkuri, nekā pēcāk jamo neregulāri kaisīt un stresot par sniega vaļņiem etc...
segums ar ilgāk saglabāsies.

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Android
10. Oct 2008, 10:49 #291

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5114

Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru


10 Oct 2008, 10:45:47 GirtzB rakstīja:
nus tas jau nenozīmē ka nevajag, imho efektīvāk ir to pašu dievnidu tiltu sabūvēt ar apkuri, nekā pēcāk jamo neregulāri kaisīt un stresot par sniega vaļņiem etc...
segums ar ilgāk saglabāsies.

Vajadzēja to tiltu apvienot ar HES'u - būtu uzreiz arī elektrība ar ko apsildīt
Par to, ka vajadzēja to paredzēt - piekrītu. Bet ne es nedz arī kantoris, kurā es strādāju, nav tam projektam ne tuvu - tur visu bīda RD. Un projektēja arhitekts - tāpēc vietām dizains ir vairāk par funkcionalitāti.
Bet nu katrā ziņā veidojums ir smuks. Cerams, ka laiks rādīs ka arī izprojektēts/uzbūvēts ir labi.
Starp citu - tādas sistēmas tilts šis ir vienīgais eiropā un otrais pasaulē

-----------------
В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
Offline
LA
10. Oct 2008, 10:51 #292

Kopš: 20. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9366

Braucu ar: 330i, YZ250


10 Oct 2008, 10:43:05 Android rakstīja:

10 Oct 2008, 10:20:44 GirtzB rakstīja:

10 Oct 2008, 10:14:15 Android rakstīja:

10 Oct 2008, 09:47:18 Redliner rakstīja:

10 Oct 2008, 09:37:40 raivisp rakstīja:
Viens man staastiija, ka tur essot dirsaa kaukas ar to vibraacijas izturiibu, tipa neesot nekaadas rezerves, bet nu


Dzirdēts ka Rīgas pusē tie viadukti esot nepareiz uztaišiti vai bez apsildes un jau pie 0 grādiem varot apledot viadukta brauktuve. Vai tas tā ir ???

Hmm, apsildāmā grīda uz tilta
Par Dienvidu tiltu - pārbaudes laikā visi galvenie čiekuri būšot zem tilta laivā

nezviedz, normāla tehnoloģija mūsdienas, lai cīnītos pret apledoju, gan apsildāmie tilti, ceļi, gan apsildāmas notekas etc...
lielaidumu konstrukcijām apsildāmie jumti etc etc etc, sniegs ir mūsu ienaidnieks(tm)

Parādi kurš tilts Rīgā (izņemot šo pašu dienvidu tiltu) ir būvēts kaut cik mūsdienās?
Un apsildāmās ietves/brauktuves/laidumi ir extra, kas LV pagaidām nav nedz pa kabatai, nedz reāli ir nepieciešama - ir daudzas citas lietas jāsakārto, kuras ir daudz svarīgākas par iespēju iet uz darbu janvārī mīkstās čībās vai zandalēs
Kāda jēga no kondiķa autiņā, ja motors normāli nespēj darboties?

Nu zinot ar kādu VĒRIENU banānrepublikā viss tiek taisīts varētu būt , ka nav pa kabatai
Offline
raivisp
10. Oct 2008, 10:56 #293

Kopš: 22. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 8619

Braucu ar: to kas pagalmā mētājas


10 Oct 2008, 10:51:06 LaurisA rakstīja:

Nu zinot ar kādu VĒRIENU banānrepublikā viss tiek taisīts varētu būt , ka nav pa kabatai


Ja muusu valdiibas aparaats buutu taads, kaa kaut vai tajaa pashaa Kuratija (Igaunijaa), tad mums te buutu daudz vairaak par ko priecaaties. Un tas ir fakts.
Offline
Android
10. Oct 2008, 10:57 #294

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5114

Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru


10 Oct 2008, 10:51:06 LaurisA rakstīja:
Nu zinot ar kādu VĒRIENU banānrepublikā viss tiek taisīts varētu būt , ka nav pa kabatai

Nevis ar vērienu, bet drīzāk ar lieliem pontiem

-----------------
В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
Offline
Redliner
10. Oct 2008, 11:01 #295

Kopš: 05. May 2004

Ziņojumi: 4327

Braucu ar: Cadillac


10 Oct 2008, 10:43:05 Android rakstīja:

Parādi kurš tilts Rīgā (izņemot šo pašu dienvidu tiltu) ir būvēts kaut cik mūsdienās?
Un apsildāmās ietves/brauktuves/laidumi ir extra, kas LV pagaidām nav nedz pa kabatai, nedz reāli ir nepieciešama - ir daudzas citas lietas jāsakārto, kuras ir daudz svarīgākas par iespēju iet uz darbu janvārī mīkstās čībās vai zandalēs
Kāda jēga no kondiķa autiņā, ja motors normāli nespēj darboties?


Labi tas tā, bet vai tiešām nobrauktuves pie 0 grādiem var apledot ???
Offline
GirtzB
10. Oct 2008, 11:02 #296

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22093

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

kā tu domā kuri tilti to nevar izpildīt,
jebkurš tilts var apledot arī pie +2 grādi, vajag tikai pareizo vēja virzienu....
Gan Vantinieks, gan salinieks, gan vairogu pārvads u.c. diezgan regulāri vēlos rudeņos no rītiem ir pārklājušies ar "melno ledu"

[ Šo ziņu laboja GirtzB, 10 Oct 2008, 11:04:29 ]



-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
kvatra
10. Oct 2008, 11:03 #297

Kopš: 16. Jan 2003

No: Cēsis

Ziņojumi: 1162

Braucu ar: Audi Quattro

Var apledot tāpat kā pārējie tilti, jo apakšā nav zeme kas silda
Offline
shibernieks
10. Oct 2008, 11:18 #298

Kopš: 12. Aug 2004

Ziņojumi: 5990

Braucu ar:


10 Oct 2008, 01:32:19 Zaarciniex rakstīja:
Taa arii testee, bet cik atceros... reiz - sen Kjeguma HESa testeeshana suudiigi beidzaas...

cik lasīts tad tur pie vainas galvenokārt bija padomju būvniecības kvalitāte + nepareiza slogošana ar pārkrautām kravām kas kopumā radīja ievērojamu pārslodzi kuru protams neizturēja tieši padomju laikos atjaunotais posms
Offline
Android
10. Oct 2008, 11:20 #299

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5114

Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru


10 Oct 2008, 11:18:34 shibernieks rakstīja:

10 Oct 2008, 01:32:19 Zaarciniex rakstīja:
Taa arii testee, bet cik atceros... reiz - sen Kjeguma HESa testeeshana suudiigi beidzaas...

cik lasīts tad tur pie vainas galvenokārt bija padomju būvniecības kvalitāte + nepareiza slogošana ar pārkrautām kravām kas kopumā radīja ievērojamu pārslodzi kuru protams neizturēja tieši padomju laikos atjaunotais posms

Vēl tur hvz kāpēc smago vadītājiem nelika izkāpt laukā no autiņiem un noevakuēties no tilta - tāpēc arī upuru skaits bijis tik liels.
Cik zinu ,tad galvenais būvdarbu vadītājs arī gāja bojā, un galvenais konstruktors, kad to esot uzzinājis, esot izdarījis pašnāvību.

-----------------
В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
Offline
shibernieks
10. Oct 2008, 11:21 #300

Kopš: 12. Aug 2004

Ziņojumi: 5990

Braucu ar:


10 Oct 2008, 09:29:40 Android rakstīja:
fūres pa tādiem kā nelieliem tramplīniem lec - ~20cm augstu tramplīnu saveido un tad fūre normālā ātrumā močī pār to.

vai tik mazliet nepārspīlē ar tiem 20 cm?

es ticu ka 10cm varētu būt bet 20cm + fūre... nu hvz
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo