Online
Pašreiz BMWPower skatās 157 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: DPF
Autors | Ziņojums |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
14 Feb 2024, 13:47:15 @uldens1 rakstīja:
14 Feb 2024, 13:42:55 @RSAWorkshop rakstīja:
14 Feb 2024, 12:30:00 @smudo rakstīja:
14 Feb 2024, 10:55:37 @RSAWorkshop rakstīja:
Vo labs, uzreiz cita makā vajag ielīst
Manuprāt, ja reklamē pakalpojumu un mājas lapā arī nav cenas, tad tas ir normāls jautājums. Nav ko kautrēties - drosmīgākie uzzvanīs un uzprasīs, bet vairumam ērtāk to info te būtu izlasīt. Protams, ka ir dažādi filtri un cenas par to tīrīšanu, bet vismaz intervālu tipiskiem gadījumiem var taču minēt, piemēram 150-250 EUR vai tamplīdzīgi, piebiltos, ka cenas ik pēc laika tiek pārskatītas.
Man cena neinteresē, jo nav filta ko mazgāt un ceru, ka nekad nebūs, bet tas neozīmē, ka nevaru Remap/DPF-serviss kādam paziņam kādreiz ieteikt, kam tas aktuāli un tad viņa pirmais jautājums būs, cik tas aptuveni maksā.
Man vairāk interesētu vai un cik lielu procentu pelnu tas process spēj "nomazgāt" - jautājums tieši par pelniem, nevis kvēpiem, kas ir degošs materiāls (atšķirībā no pelniem) un kam būtu jāsadeg standarta piespiedu reģenerācijas procesā.
Man auto 316d F31 aizrāva ciet kvēpinieku, nu tā, ka pabraukt vairs nevarēja. Par cik bija barteris, tad pati mazgāšana bija bez maksas ar noteikumu, ka vēlāk rezultāti būs publiski. Kopš mazgāšanas esmu nobraucis nepilnus 5tk un rezultāts ir labs. Informācijas par daļiņām kuras aiztur vai neaiztur man nav, jo tās nemēriju pirms un pēc. Pats filtrs iztīrijās, pretspiediens ir normas robežās, tikai teica, ka mazgāt esot nācies ilgi, baigi daudz pelni bija iekšā
Tagad uzradīsies tie aparāti un gan jau kāds pamērīs kā ir pēc mazgāšanas,būtu interesanti kas no veca,mazgāta filtra nāk ārā
Jā, es kaut kad pilnīgi noteikti pārbaudīšu
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
14 Feb 2024, 13:44:23 @RaL rakstīja:
14 Feb 2024, 12:30:00 @smudo rakstīja:
14 Feb 2024, 10:55:37 @RSAWorkshop rakstīja:
Vo labs, uzreiz cita makā vajag ielīst
Manuprāt, ja reklamē pakalpojumu un mājas lapā arī nav cenas, tad tas ir normāls jautājums. Nav ko kautrēties - drosmīgākie uzzvanīs un uzprasīs, bet vairumam ērtāk to info te būtu izlasīt. Protams, ka ir dažādi filtri un cenas par to tīrīšanu, bet vismaz intervālu tipiskiem gadījumiem var taču minēt, piemēram 150-250 EUR vai tamplīdzīgi, piebiltos, ka cenas ik pēc laika tiek pārskatītas.
Man cena neinteresē, jo nav filta ko mazgāt un ceru, ka nekad nebūs, bet tas neozīmē, ka nevaru Remap/DPF-serviss kādam paziņam kādreiz ieteikt, kam tas aktuāli un tad viņa pirmais jautājums būs, cik tas aptuveni maksā.
Man vairāk interesētu vai un cik lielu procentu pelnu tas process spēj "nomazgāt" - jautājums tieši par pelniem, nevis kvēpiem, kas ir degošs materiāls (atšķirībā no pelniem) un kam būtu jāsadeg standarta piespiedu reģenerācijas procesā.
šo cenu nesaukšanu arī nesaprotu. Ne par šo gadījumu, bet vispārīgi...
Jā, kaut vai, ja ar kādu runāšu un būs nepieciešamība, vismaz varēšu pateikt, kur var izdarīt un cik maksās.
Bet citreiz uzraksti/pazvani/aizej prasi konkrētai lietai cenu, bet atbilde ir - "dārgi". es neprasīju viedokli dārgi vai lēti, es prasīju, cik maksā Tālāk jau es pieņemšu lēmumu, vai man tas ir dārgi, vai nav.
Tas tapēc, ka lielākā daļa sarunas ar cenas prasītājiem ir tukša mutes dzesēšana un laika tērēšana. Vēl jo vairāk kad kaut kur publiski uzraksta cenu un tad apakšā sarodās vesels bars ar sia ''varu lētāk'', tapēc arī atšuj ar komentāru dārgi. Gribēs zināt konkrētāk, izrādīs lielāku interesi kaut vai ar jautājumu-ko es saņemšu par šo ''dārgi''
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
RaL | | Kopš: 23. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3571
Braucu ar: kruīzu
|
14 Feb 2024, 14:09:18 @RSAWorkshop rakstīja:
14 Feb 2024, 13:44:23 @RaL rakstīja:
14 Feb 2024, 12:30:00 @smudo rakstīja:
14 Feb 2024, 10:55:37 @RSAWorkshop rakstīja:
Vo labs, uzreiz cita makā vajag ielīst
Manuprāt, ja reklamē pakalpojumu un mājas lapā arī nav cenas, tad tas ir normāls jautājums. Nav ko kautrēties - drosmīgākie uzzvanīs un uzprasīs, bet vairumam ērtāk to info te būtu izlasīt. Protams, ka ir dažādi filtri un cenas par to tīrīšanu, bet vismaz intervālu tipiskiem gadījumiem var taču minēt, piemēram 150-250 EUR vai tamplīdzīgi, piebiltos, ka cenas ik pēc laika tiek pārskatītas.
Man cena neinteresē, jo nav filta ko mazgāt un ceru, ka nekad nebūs, bet tas neozīmē, ka nevaru Remap/DPF-serviss kādam paziņam kādreiz ieteikt, kam tas aktuāli un tad viņa pirmais jautājums būs, cik tas aptuveni maksā.
Man vairāk interesētu vai un cik lielu procentu pelnu tas process spēj "nomazgāt" - jautājums tieši par pelniem, nevis kvēpiem, kas ir degošs materiāls (atšķirībā no pelniem) un kam būtu jāsadeg standarta piespiedu reģenerācijas procesā.
šo cenu nesaukšanu arī nesaprotu. Ne par šo gadījumu, bet vispārīgi...
Jā, kaut vai, ja ar kādu runāšu un būs nepieciešamība, vismaz varēšu pateikt, kur var izdarīt un cik maksās.
Bet citreiz uzraksti/pazvani/aizej prasi konkrētai lietai cenu, bet atbilde ir - "dārgi". es neprasīju viedokli dārgi vai lēti, es prasīju, cik maksā Tālāk jau es pieņemšu lēmumu, vai man tas ir dārgi, vai nav.
Tas tapēc, ka lielākā daļa sarunas ar cenas prasītājiem ir tukša mutes dzesēšana un laika tērēšana. Vēl jo vairāk kad kaut kur publiski uzraksta cenu un tad apakšā sarodās vesels bars ar sia ''varu lētāk'', tapēc arī atšuj ar komentāru dārgi. Gribēs zināt konkrētāk, izrādīs lielāku interesi kaut vai ar jautājumu-ko es saņemšu par šo ''dārgi''
pakalpojumiem vēl tā, jo tur tiešām, var atšķirties, kas ir iekļauts, bet to tad uzreiz arī jāsaka, tāds vismaz ir mans viedoklis. Es tad izvērtēšu, vai augstāka cena, bet ar papildus darbiem mani interesē. Bet precēm...?
Pirms padsmit gadiem, kad vēl darbojos riepu pārdošanā, pats nenopelnīju naudu pasakot "dārgi". Cilvēks meklēja konkrētas Nokian riepas, zināju, ka maksāja gandrīz 2 reizes vairāk kā visi standarta ejošie modeļi, tādēļ teicu, ka būs "dārgi" nu neko - klients atbrauca atradis kaut kur tieši tās riepas vēl par procentiem 20% dārgāk kā es varēju viņam tās pārdot...
Tagad, esot kā klientam, arī vairākkārt ir gadījies dzirdēt terminu "dārgi", bet, kad tomēr kaut kā izspied cenu, tad izrādās ļoti pieņemama cena un nekas dārgs tur nav. Vai tik par to tieši ar Tevi šeit nesen nerunājām sakarā ar BMW 3.0 turbo motoru, kur teici, ka laikam ūdens sūknis esot "dārgs" beigās pateici cenu (daži simti), kas ir samērā zema salīdzinot ar citām detaļām, kas var tai mašīnai vai citiem motoriem noplīst..
Kā pārdevējs/ražotājs reizēm arī pie sevis nodomāju, ka tas, ko prasa klients, ir kaut kas nevajadzīgi dārgs, ka ir lētāki risinājumi, bet, ja prasa, tad prasa. Iedodu cenu un pasaku, ka varbūt der arī kaut kas lētāks, bet nospiedoši vairumā gadījumu klients izvēlas tieši to, ko gribēja, nevis piedāvāto lētāko alternatīvu.
p.s. kur cenas var komentēt, tur tiešām sarodas daudz visādi, kam kaut kur ir "lētāk" . Tepat powerā jau arī, kad ieraksta cenu, par kuru var dabūt cilvēks parastais, kāds ieraksta, ka var dabūt lētāk, tik nekas, ka tas nav cilvēkam parastajam [ Šo ziņu laboja RaL, 14 Feb 2024, 16:14:27 ] | Offline | | |
protams | | Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5647
Braucu ar: null ziiben
| Vismaz izrunājies
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
RaL | | Kopš: 23. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3571
Braucu ar: kruīzu
|
14 Feb 2024, 16:17:02 @protams rakstīja:
Vismaz izrunājies
bet nu citreiz reāli besī, ka nevar uzreiz pateikt cenu, bet kaut ko čakarē galvu un tērē laiku | Offline | | |
CP17 | | Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
|
14 Feb 2024, 16:20:09 @RaL rakstīja:
14 Feb 2024, 16:17:02 @protams rakstīja:
Vismaz izrunājies
bet nu citreiz reāli besī, ka nevar uzreiz pateikt cenu, bet kaut ko čakarē galvu un tērē laiku
----------------- Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу! | Offline | | |
Lala | | Kopš: 16. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 3381
Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.
|
14 Feb 2024, 16:12:52 @RaL rakstīja:
"dārgi"
Kronis bija pagājušajā gadā, kad sastatnes meklēju.
Zvanu, man atbild:"A jūs stādaties priekšā, cik tas maksās!".
Beigās atsūtīja piedavājumu par lietotām sastatnēm 63 Euro kvadrātmetrā.
A par DPF, manam zviedru ledusskapim kā reiz ielika aftermarketu, vecajam bija kapi, jo iestrēguši eļļas gredzeni un ņam ņam eļļa.
Vairāk kā 60'000 nobraukts. Bet nu man 98% pa šoseju. Tā kā es teiktu, ka bēda ir drīzāk tas, ka cilvēki ar tiem dīzeļiem pa pilsētu vizinās. | Offline | | |
Output | | Kopš: 02. Jan 2017
Ziņojumi: 527
Braucu ar: G20
|
14 Feb 2024, 14:09:18 @RSAWorkshop rakstīja:
Tas tapēc, ka lielākā daļa sarunas ar cenas prasītājiem ir tukša mutes dzesēšana un laika tērēšana. Vēl jo vairāk kad kaut kur publiski uzraksta cenu un tad apakšā sarodās vesels bars ar sia ''varu lētāk'', tapēc arī atšuj ar komentāru dārgi. Gribēs zināt konkrētāk, izrādīs lielāku interesi kaut vai ar jautājumu-ko es saņemšu par šo ''dārgi''
Nu dažreiz to indikatīvo cenu gribas zināt tīri lai saprastu vai vispār prece/pakalpojums priekš tevis ir to verts.
Piemēram, man atbrauca uzstādīt rekuperatoru vienai istabai. Kad džeks jau vāc nost štrumentus, paprasu vai nodarbojas ar kondicionieru sistēmām un cik uz šo māju varētu izmaksāt. Saka lai sūtu mājas rasējumus un tad taisīs tāmi. Man interesē tikai indikatīvi vai būs 1000, 5000 vai 10000 EUR. Nē neteiks, jātaisa tāme.
Nu var jau arī pārdevēju saprast jo noteikti ir dirsīgi klienti, kuriem uz aci pasaki 10k, bet tāmē sanāk 12k. Un tad sākas raudāšana
[ Šo ziņu laboja Output, 14 Feb 2024, 18:10:25 ] | Offline | | |
|
qveruss | | Kopš: 24. Jan 2022
Ziņojumi: 10
Braucu ar:
|
10 Feb 2024, 08:52:57 @Locis rakstīja:
10 Feb 2024, 07:29:53 @Achtung rakstīja:
...
Nez kas tagad mainījies ,bet es 20 gadu vecumā braucu ar E36 benzīnu ,kas maksāja pāris pakas ,slipeju,kaut ko pietuneju. Tagad cilvēki brauc ar auto ,kas maksā 5-10k un smird pa pa gabalu. Tiešām tā ir kaut kāda finansu vaina,vai tad nevar nopirkt pa tiem 2-5k benzīnu lai ārdītos?
Tagad braucu ar jaudīgaku auto ,kur man sūdzēties ka tajā laikā pa kabatai nebija jaudīgāks auto ?
I found this offer at
Ja pieņem ka tavos 20it vēl bija LVL, un pāris pakas ir tieši 2000, tad 2000LVL ir ~3000EUR, Latvijā EUR ieviesa 2008 gadā, ja paņem vidējo inflāciju periodam līdz 2024 tad par to pašu 3000EUR vērto mašīnu tagad 4300EUR jāmaksā, tas tikai inflācijas dēļ, par pieejamību un visu citu nerunāju. Tā kā tā ~5000€ vērtā mašīna ko tagad pērk lai slīpētu bedres ir +/- tas pats kas tā kuru tu pirki pa ~2000Ls. Tas ka cipars lielāks nenozīmē ka krutāk slīpētājs. Uz jautājumu vai nevar nopirkt tagad pa 2k lai ārdītos - tu ar' varēji nopirkt pa 800Ls, bet pirki pa 2000.... | Offline | | |
qveruss | | Kopš: 24. Jan 2022
Ziņojumi: 10
Braucu ar:
|
09 Feb 2024, 20:50:54 @e34 rakstīja:
Visa tā ir pa lielam huiņa.Paši labi ziniet, ka recirkulāciju salonā ir jāslēdz pamatā dēļ eur4 mēsliem, kas ar melni kuplu dūmu veic apdzīšanu utt.Eur5 to panāk lēnām. Tieši tiem melnajiem ikarusu kvēpekļiem ir jāliek elastīgā šļauka ar žņaugu pie izplūdes un otru galu salonā pa vadītāja logu, to pieverot. Lai mauc ar melniem purniem lopi.
Šim jāpiekrīt, domāju viņi tos neaiztiek jo tai auditorijai nav piķis - samīcīs vai brauks bez TA. Uzliks E5/6 prasības, jo tur lielāks % var vajadzības gadījumā atļauties remontēt un dancot par prieku vai mainīt. Tas ir tāpat kā radaru, kuru pie skolas nekad neliek, bet uz šosejas ar atdalošo barģūru 1km pēc stacionārā noliks pārvietojamo - slauc, jo var slaukt. | Offline | | |
Dii | | Kopš: 19. Feb 2015
Ziņojumi: 242
Braucu ar: e91
| Tizleņi savākušies un dirš par E1,2,4,5,6 normām neko vispār nejēdzot
Sataisiet savas smirdīgās lamatas, nevienu labā kārtībā esošu e4 dzinēju ar DPF neesmu redzējis kūpošu, ne gāzējot, ne bremzējot | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5203
Braucu ar: F20 R1200RT
|
28 Feb 2024, 10:28:27 @Dii rakstīja:
Tizleņi savākušies un dirš par E1,2,4,5,6 normām neko vispār nejēdzot
Sataisiet savas smirdīgās lamatas, nevienu labā kārtībā esošu e4 dzinēju ar DPF neesmu redzējis kūpošu, ne gāzējot, ne bremzējot
Laikam esi slikti skatījies... | Offline | | |
Stasss | | Kopš: 24. Feb 2018
No: Rīga
Ziņojumi: 104
Braucu ar:
| Man personīgi lielāks vēmiens nāk no bembistiem, kuri savus E36 ar 1.6 un 1.8 raķetēm un pārējos spokus, apkarinājuši ar taisnajām izplūdēm. Aiz tiem sēžot korķī vai braucot lēnā satiksmē tiešām acis kož ārā tās atgāzes.. | Offline | | |
Tune-L | | Kopš: 12. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 20372
Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design
|
28 Feb 2024, 13:38:47 @Stasss rakstīja:
Man personīgi lielāks vēmiens nāk no bembistiem, kuri savus E36 ar 1.6 un 1.8 raķetēm un pārējos spokus, apkarinājuši ar taisnajām izplūdēm. Aiz tiem sēžot korķī vai braucot lēnā satiksmē tiešām acis kož ārā tās atgāzes..
+1000
Vakar korķī braucu aiz tāda E39, kuram viss izdedzis, katalizatora nav un aizmugurē var nomirt.
Turēju distanci un pie pirmās iespējas pārkārtojos.
----------------- Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu. | Offline | | |
tg
| | Kopš: 09. Mar 2009
Ziņojumi: 944
Braucu ar: Ar ko pagadās
| Kā tagad ir? Var vēl no PDF atbrīvoties jeb visi, kas vēl vakar grieza ārā, šodien palikuši zaļi un PDF griezt ārā atsakās? Cik vispār tam proceam cena, lai visu plus mīnuss normāli saliktu? Varbūt varat kādu kantori ieteikt? | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Braucot garām iepūt pipareni pa logu, lai arī kož acīs
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
|
Asch | | Kopš: 29. Jan 2007
Ziņojumi: 4290
Braucu ar:
| Euro 4 motoran tehniskaja radijums 0.18. Dpf, egr, klapes ir vieta. Cik arceros rudens puse caur ISTA DPF spiediena merijumi bija norma. TAs radijums ir pienemams vai jau par augstu? | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Cik reizes var teikt, ka tam rādījumam nav pilnīgi nekāda nozīmē un sakara ne ar DPF stāvokli, ne ar DPF esamību. Viss izgriezts - DPF, EGR, klapes un vēl sazinkas, rādīs to pašu.
Vēl jo vairāk ar auto stāvokli tam nekāda sakara nav. BMW ir speciāls griezes ierobežotājs, kas darbojas, kad auto stāv uz vietas. Braucot tur var melni mutuļi velties ārā, bet TA viss būs labi.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Stasss | | Kopš: 24. Feb 2018
No: Rīga
Ziņojumi: 104
Braucu ar:
|
28 Feb 2024, 16:26:09 @Kaross rakstīja:
BMW ir speciāls griezes ierobežotājs, kas darbojas, kad auto stāv uz vietas. Braucot tur var melni mutuļi velties ārā, bet TA viss būs labi.
Takš atgāzes vai tad nemēra ietopījot pilnā ručkā, vai es kaut ko nesaprotu? | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| tukšgaitā un braucot ir dažādas slodzes un dažādas degvielas kartes
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|