Online
Pašreiz BMWPower skatās 230 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Īstermiņa nomas transports Rīgā (CityBee, stāvdrāži utt.)
Autors | Ziņojums |
Arsmens | | Kopš: 28. Jun 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 13306
Braucu ar: Trim durvīm
|
15 Jul 2023, 10:11:34 @karro rakstīja:
+100 par stāvdrāžu tarifu, tos ir vērts izskatīt pāris pieturu braucienu garumiem
un pālī | Offline | | |
JDS | | Kopš: 18. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 10961
Braucu ar: 3, 5, TS, YP
|
15 Jul 2023, 00:03:39 @odiumz rakstīja:
Zojām kaut kad nogrieza pamatīgi zonu, vairs nevar nomest guļamrajonos brīvi, palika tikai centra cilvēkiem šis prieks.
Daudz auto atdoti jau laiku atpakalj uz ilgterminja nomu. Dalja paardota. Diivains vinjiem tas biznesa modelis.
Daudz vinju auto nopisa babaji, bolt kurjeri. Jo kameer nebij limits bezmaksas kilometriem, tikmeer babaji mauca 3 mainjaas 24/7 ar zojaam nemaksaajot neko iznjemot 45eur pa dienakti.
Deelj taa, ka maz auto, zonas ari samazinaaja. [ Šo ziņu laboja JDS, 15 Jul 2023, 11:43:40 ] | Offline | | |
bezdelis | | Kopš: 25. Jul 2022
Ziņojumi: 87
Braucu ar: vw
| Skūteriem pacēla taksi uz pozitivusa laiku 0.22EUR/min. Pirms gada bija 0.09 EUR/min Tuulam un 0.11-0.13 EUR/min Boltam.
Lietoju pāris reizes nedēļā, kā te jau min - dažu pieturu nobraukšanai der ļoti labi.
Skūteri ir viena no retajām pozīcijām Boltā, kas mauc ar peļņu, cita starpā. | Offline | | |
JDS | | Kopš: 18. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 10961
Braucu ar: 3, 5, TS, YP
| Kuras pozicijas tad tur nenes pelnju? | Offline | | |
Deivid | | Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
| Jā, man ar interesē. Viņi tak te ir tik ilgi, cik tad pacietīgi tur kāds dedzinātu €
Droši vien ka Boltfood dempingo cenas lai pabojātu dzīvi woltam, bet pamata biznesam jau vajadzētu būt nu vismaz pa nullem ne? | Offline | | |
Cipotsdizels | | Kopš: 13. Jan 2018
No: Rīga
Ziņojumi: 351
Braucu ar: Jaguar XK8, e91
| Bolts no taksistu apgrozijuma savāc 30%. No šī arī pietiek, lai finansētu dempingu, žmiegtu konkurentus un vēl ar kārtīgu peļņu paliktu. | Offline | | |
bezdelis | | Kopš: 25. Jul 2022
Ziņojumi: 87
Braucu ar: vw
| Mašīnu īres noma ir izaicinoša pozīcija pati par sevi, jo tur ir ļoti daudz mainīgie jāžonglē vienlaikus. Citybee ķipa mauc ar peļņu, bet Bolts ar cenu dempingu un lielāku autoparku liek nervozi pīpēt stūrī arī šiem
Paši redzat, ka Fiqsy jau pussprāgonī ir, Carguru gan jau arī neizbēgami tuvojas tam.
Takši - kopš pacēla cenas kaut kad pirms gada/pusotra, situācija uzlabojusies, jo tirgus daļu kontrolē palielu (Jaņģeks patriekšana palīdzēja ievērojami), lai gan ForUs arī cīnās un neļauj baigi atslābt.
Pār ēdienu piegādi jau paši uzrakstījāt. Ja reāli papēta kā operē lielie ēdienu piegādes jomas spēlētāji, piemēram, DoorDash (kam pieder Wolt, piemēram) un UberEats operē, tad ir diezgan skaidrs, ka Wolt/Bolt jau tas pats vien ir un tur līdz reālai peļņai ir stipri patālu.
Primāri dēļ tā, ka tiek subsidētas izmaksas, lai gala produkts (kurš jau tā ir nereti nesamērīgi dārgs) būtu puslīdz pievilcīgs pircējam.
Man no paziņu loka padaudz zināmie tur ir strādājuši vai strādā (un ne par kurjeriem vai taksistiem ), tāpēc mazliet vairāk zinu par to, kas lācītim vēderā.
| Offline | | |
JDS | | Kopš: 18. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 10961
Braucu ar: 3, 5, TS, YP
|
15 Jul 2023, 13:48:03 @bezdelis rakstīja:
Mašīnu īres noma ir izaicinoša pozīcija pati par sevi, jo tur ir ļoti daudz mainīgie jāžonglē vienlaikus. Citybee ķipa mauc ar peļņu, bet Bolts ar cenu dempingu un lielāku autoparku liek nervozi pīpēt stūrī arī šiem
Paši redzat, ka Fiqsy jau pussprāgonī ir, Carguru gan jau arī neizbēgami tuvojas tam.
Takši - kopš pacēla cenas kaut kad pirms gada/pusotra, situācija uzlabojusies, jo tirgus daļu kontrolē palielu (Jaņģeks patriekšana palīdzēja ievērojami), lai gan ForUs arī cīnās un neļauj baigi atslābt.
Pār ēdienu piegādi jau paši uzrakstījāt. Ja reāli papēta kā operē lielie ēdienu piegādes jomas spēlētāji, piemēram, DoorDash (kam pieder Wolt, piemēram) un UberEats operē, tad ir diezgan skaidrs, ka Wolt/Bolt jau tas pats vien ir un tur līdz reālai peļņai ir stipri patālu.
Primāri dēļ tā, ka tiek subsidētas izmaksas, lai gala produkts (kurš jau tā ir nereti nesamērīgi dārgs) būtu puslīdz pievilcīgs pircējam.
Man no paziņu loka padaudz zināmie tur ir strādājuši vai strādā (un ne par kurjeriem vai taksistiem ), tāpēc mazliet vairāk zinu par to, kas lācītim vēderā.
Tavi pazinjas ir tie kuri izvadaa bolt skuuterus ar citybee busiem ?
Carguru: pagaajushais gads pelnja vairaak, kaa pus miljons. Kapeec lai tur kautkas ietu uz grunti? Tur viss tikai un vieniigi attiistaas, diezgan straujaa tempaa.
Citybee: Saakumaa vinjiem baigi labi negaaja, bet kopsh diivainaa daama ir prom un viss tikai uzlabojas, un arii nekaadu probleemu nav. Daama tagad teeree Kesenfelda naudu un meegjina ar teslaam visu sapist taapat kaa Citybee
Fiqsy: jau rakstiiju ieprieksh, izveeleejaas savaadaaku biznesa modeli, savulaik daudzus auto atdeva uz ilgterminja nomu, tad naaca laiks kad babaji - kurjeri tos auto lauza 24/7 jo nebij bezmaksas nobraukuma ierobezhojuma njemot uz dienakti. Tagad daudzi auto paardoti un vairs nav iisti intereses par to biznesu.
Un pie jebkura kasjaka maksaa klients, carsharing uznjeemumiem tur riksu maz.
Par kaadu cenu dempingu tu runaa bolt drive, ja maksaa tik pat cik citybee un carguru +-
Par eedienu piegaadi, tur wolt un bolt nekad nebuus miinusi, vienmeer par visu samaksaas restoraans. Tu domaa, taapat vien visaas eestuvees pat ja staavi uz vietas rindaa gaidi pasuutiijumu, vienmeer pirmos apkalpos kurjerus un pasuutiijumus sagatavos prieksh vinjiem? Tur ir drastiskas soda naudas eedinaataajiem.
Arii taxi tieshi tas pats, Par visu samaksaas taksists.
Igaunji nav idioti, sen buutu aizklapeejushi ciet, ja tas nebuutu peljnu nesosh biziitis. [ Šo ziņu laboja JDS, 15 Jul 2023, 14:40:54 ] | Offline | | |
|
Karavs | | Kopš: 05. Apr 2019
Ziņojumi: 511
Braucu ar:
| Nezinu patreiz bet gadu atpakaļ Boltam bija mīnusos 550milj Igaunijā, domāju tā ir viņu visas pasaules ilustrācija, kopsavilkums. Domāju tagad jau krietni lielāki mīnusi. Vai viņi jebkad mūžā, izies ar haipu uz plusiem neviens negarantē...ir investori kuriem pacietība beidzās un notinās, tanī pašā laikā viņi kaut kā pamanās citiem sakarināt makaronus lai iegūtu nākamos 500milj un turpinātu burtiski svilināt eur. Cik es jūtu tad lielākā daļā biznesu viņi ir mīnusos un pacietīgi gaida, kad ar cenu dempingu izspiedīs no tirgus konkurentus. Īpašniekiem negatīvās iespējamās sekas laikam vairs neinteresē, jo paši vienmer izslīdēs sausi, investorus atstās bez biksēm [ Šo ziņu laboja Karavs, 15 Jul 2023, 15:13:53 ] | Offline | | |
JDS | | Kopš: 18. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 10961
Braucu ar: 3, 5, TS, YP
| Iedosi kaadu ticamu linku, kur palasiit? Vai buus taapat, kaa ar veljasmashinu aizliegumu deelj biznesa?, um bmw ipasas kompektaacijaas? [ Šo ziņu laboja JDS, 15 Jul 2023, 15:27:48 ] | Offline | | |
Karavs | | Kopš: 05. Apr 2019
Ziņojumi: 511
Braucu ar:
| gan jau pat google visu zin, nav jau nekāda noslepenota informācija
Piem .... uz 22.g.beigām mīnusos 665milj
https://news.err.ee/1609031954/bolt-revenue-up-...till-made-a-loss[ Šo ziņu laboja Karavs, 15 Jul 2023, 17:40:57 ] | Offline | | |
protams | | Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5647
Braucu ar: null ziiben
|
15 Jul 2023, 14:59:56 @Karavs rakstīja:
Nezinu patreiz bet gadu atpakaļ Boltam bija mīnusos 550milj Igaunijā, domāju tā ir viņu visas pasaules ilustrācija, kopsavilkums. Domāju tagad jau krietni lielāki mīnusi. Vai viņi jebkad mūžā, izies ar haipu uz plusiem neviens negarantē...ir investori kuriem pacietība beidzās un notinās, tanī pašā laikā viņi kaut kā pamanās citiem sakarināt makaronus lai iegūtu nākamos 500milj un turpinātu burtiski svilināt eur. Cik es jūtu tad lielākā daļā biznesu viņi ir mīnusos un pacietīgi gaida, kad ar cenu dempingu izspiedīs no tirgus konkurentus. Īpašniekiem negatīvās iespējamās sekas laikam vairs neinteresē, jo paši vienmer izslīdēs sausi, investorus atstās bez biksēm
Arī kautkur pasen lasīju, ka tos piesaistītos pie miljarda eur drīzumā sāka mīnusot zaudējumos...vēl Parīze un Co no š.g. septembra neatļauj skūterot, tākā tie visi cik tur taukšķi to drapaku nonāks east-eu..
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
JDS | | Kopš: 18. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 10961
Braucu ar: 3, 5, TS, YP
|
15 Jul 2023, 17:26:49 @Karavs rakstīja:
gan jau pat google visu zin, nav jau nekāda noslepenota informācija
Piem .... uz 22.g.beigām mīnusos 665milj
https://news.err.ee/1609031954/bolt-revenue-up-...till-made-a-loss
Tas ir vairaak, kaa 40 valstiis kopaa, ne jau Igaunijaa.
Tur covid laiks labi iegrieza, ja paskataas siikaak. [ Šo ziņu laboja JDS, 15 Jul 2023, 19:01:52 ] | Offline | | |
Karavs | | Kopš: 05. Apr 2019
Ziņojumi: 511
Braucu ar:
| Nu ja, to jau arī teicu | Offline | | |
esir | | Kopš: 08. Feb 2010
Ziņojumi: 608
Braucu ar:
| un uber ir papisis 10B$ | Offline | | |
Tomzs | | Kopš: 06. Jan 2009
No: Liepāja
Ziņojumi: 3535
Braucu ar: VS & 29
|
15 Jul 2023, 14:40:00 @JDS rakstīja:
Citybee: Saakumaa vinjiem baigi labi negaaja, bet kopsh diivainaa daama ir prom un viss tikai uzlabojas, un arii nekaadu probleemu nav. Daama tagad teeree Kesenfelda naudu un meegjina ar teslaam visu sapist taapat kaa Citybee
Pirms pāris mēnešiem atrados Fuckup nights pasākumā ar E.Gailumu kā pirmo prezentētāju. Daudzus pastulbus uzņēmējus nācies satikt, bet Egija ierindojas top 3 noteikti. Gaidīju "fuckup" stāstus, bet dzirdēju kapitālu tupismu. | Offline | | |
|
Mixzzz | | Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2783
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
15 Jul 2023, 13:48:03 @bezdelis rakstīja:
Mašīnu īres noma ir izaicinoša pozīcija pati par sevi, jo tur ir ļoti daudz mainīgie jāžonglē vienlaikus. Citybee ķipa mauc ar peļņu, bet Bolts ar cenu dempingu un lielāku autoparku liek nervozi pīpēt stūrī arī šiem
Paši redzat, ka Fiqsy jau pussprāgonī ir, Carguru gan jau arī neizbēgami tuvojas tam.
Takši - kopš pacēla cenas kaut kad pirms gada/pusotra, situācija uzlabojusies, jo tirgus daļu kontrolē palielu (Jaņģeks patriekšana palīdzēja ievērojami), lai gan ForUs arī cīnās un neļauj baigi atslābt.
Pār ēdienu piegādi jau paši uzrakstījāt. Ja reāli papēta kā operē lielie ēdienu piegādes jomas spēlētāji, piemēram, DoorDash (kam pieder Wolt, piemēram) un UberEats operē, tad ir diezgan skaidrs, ka Wolt/Bolt jau tas pats vien ir un tur līdz reālai peļņai ir stipri patālu.
Primāri dēļ tā, ka tiek subsidētas izmaksas, lai gala produkts (kurš jau tā ir nereti nesamērīgi dārgs) būtu puslīdz pievilcīgs pircējam.
Man no paziņu loka padaudz zināmie tur ir strādājuši vai strādā (un ne par kurjeriem vai taksistiem ), tāpēc mazliet vairāk zinu par to, kas lācītim vēderā.
Hz, carguru vai citybee pārsvarā ir izdevīgāks. It īpaši carguru pa nakti, kad nav satiksmes. | Offline | | |
Arsmens | | Kopš: 28. Jun 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 13306
Braucu ar: Trim durvīm
|
15 Jul 2023, 20:19:24 @esir rakstīja:
un uber ir papisis 10B$
domāju šim, pasaulē pilnīgi jaunajam servisam, kuram ir jāiegāž tāāds piķis, tas ir galīgi normāli un šie to ir paredzējuši. Kad pēc vēl 10 gadiem pusei mums nebūs auto un lietosim jūberus, tad arī piķis sāks griezties astronomisks. | Offline | | |
ronis | | Kopš: 04. Nov 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 228
Braucu ar: MB
| Jums pēdējā laikā Bolt Drive korekti strādā?
Šodien paņēmu auto, un pēc lietošanas nevarēju 30min beigt braucienu. Novietots atļautā vietā, durvis ciet u.t.t. Beigās kaut kā tomēr nodevu auto. Bolta klientu atbalsts vispār .irsā.
Tāpat arī divas dienas atpakaļ savukārt nevarēju paņemt auto, 10x čakarējos, kamēr izdevās. | Offline | | |
JankyLV | | Kopš: 23. Jul 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 3038
Braucu ar: imperialblau
| Pirms pāris dienām ņēmu bolt drive busiņu, viss strādāja uzreiz | Online | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|