Online

Pašreiz BMWPower skatās 211 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: DPF kvēpu filtrs

AutorsZiņojums
protams
26. Aug 2018, 12:05 #281

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5647

Braucu ar: null ziiben

atk.
Uzsākot braukšanu ar automātkārbu ātrumi pārslēdzas pie augstākiem rpm, papildus dūkoņa braucot pa šoseju, īpatnēja "deguma" smaka no auto apakšas stāvot uz vietas.

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
Bender
26. Aug 2018, 12:11 #282

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 1839

Braucu ar: E91

Sorry, bet nekā tāda manam 2010. gada dīzelim nav. Reāli nekā neatšķiras. Pat apgriezieni braucot kruīzā pa Tīnūžu - Kokneses šoseju nemainās. Tikai sķaņa, kuru dzirdēja, kamēr bija beigta gofra.
Tikai kompī varēja nolasīt, kad notika pēdējā reģenerācija.
Placebo?
Un bembim reģenerācija stāvot uz vietas nenotiek... Arī, ja ieslēdz softiski, tad tā notiks tikai pie nākāmas braukšanas, nevis stāvot tur pat pie servisa.

[ Šo ziņu laboja Bender, 26 Aug 2018, 12:13:29 ]

Offline
protams
26. Aug 2018, 14:23 #283

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5647

Braucu ar: null ziiben

Ka nau ta nau..man i

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
Bender
26. Aug 2018, 19:37 #284

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 1839

Braucu ar: E91

Nu, ne es vienīgais tev norādīju, ka mēģini risināt no pirksta izzīstu problēmu.

[ Šo ziņu laboja Bender, 26 Aug 2018, 19:37:24 ]

Offline
protams
27. Aug 2018, 08:56 #285

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5647

Braucu ar: null ziiben

Nu ja zini, par auto vairāk par diviem caurumiem-atslēgai un degvielai, tad vari arī saprast kas ar to notiek vai nenotiek...

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
Krizdole
27. Aug 2018, 10:31 #286

Kopš: 27. Jun 2018

Ziņojumi: 43

Braucu ar: G31 520i


26 Aug 2018, 12:05:26 @protams rakstīja:
atk.
Uzsākot braukšanu ar automātkārbu ātrumi pārslēdzas pie augstākiem rpm, papildus dūkoņa braucot pa šoseju, īpatnēja "deguma" smaka no auto apakšas stāvot uz vietas.


Piekrītu, ka vērīgs lietotājs saprot, kurā brīdī notiek reģenerācija. Bija 2011. Kia Sportage 1.7 ar manuāli, kas nozīmē, ka nekādus augstākus pārnesumus nenovēroju, bet reģenerācija notika arī pilsēta, ko varēja secināt pēc tā, ka Start&Stop vairs nestrādāja, kā arī ir novērojams lielāks momentālais degvielas patēriņš uz šosejas tas nozīmēja ~1.5L vairāk kā parasti, reģenerācijai beidzoties patēriņš uzreiz nokrīt, ļoti labi var redzēt braucot vienmērīgā ātrumā. Kā novēroju šis papildus degvielas patēriņš netiek skaitīts vidējā patēriņā, tāpēc pēc bākas metodes mērot auto kompja un reālie rādītāji atšķīrās par 0.3-1.5L/100km. Par raksturīgo smaku un atdzišanas skaņām pēc procesa pabeigšanas arī piekrītu, reizēm atbraucot mājās auto atstāju darboties, ja notika reģenerācija, pēc pabeigšanas, start&stop sāk strādāt un zināju ka nākamos ~300km miers.
Offline
streetking
27. Aug 2018, 10:55 #287

Kopš: 06. Nov 2017

Ziņojumi: 203

Braucu ar:


26 Aug 2018, 11:55:53 @Bender rakstīja:
Pastāsti pārējiem arī. Kamēr bija izdegusi gofra aiz DPF tad varēja dzirdēt, kad EGR atveras/aizveras. Bet savādāk nekādu pazīmju.


Cik esmu braucis ar 3 dažādu marku auto, 1-2 gadus veci, kam nobraukums ir 30-40k, tiem tiešām nevar just kad notiek reģenerācija. Savam 10.gada ļoti labi jutu.
Offline
protams
27. Aug 2018, 10:58 #288

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5647

Braucu ar: null ziiben

rAudisti, kas nezin, tad A6 C7 rpm tiek pacelti uz 1 konstanti, tīrīšanas laikā..arī uz vietas stāvot.

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
bmwaddict
27. Aug 2018, 11:02 #289

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

nav saprotami iemesli kaapeec auto razhotaaji shajaa modernajaa imformaacijas laikmetaa nevareetu uz panelja paraadiit informaaciju ka notiek regjeneraacija, nu ja par daudz ir prasiits to uzrakstiit uz LCD tad vismaz vienu mazinju diodiiti iededzinaat itaa jau nu gan vareetu, izpaliktu viss shis guessworks ir vai nav regjeneraacija utt utjp

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 27 Aug 2018, 11:03:18 ]

Offline
bmwaddict
27. Aug 2018, 11:43 #290

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


27 Aug 2018, 11:29:03 @muldis rakstīja:
kapec lai parastu lietotaju kas tads interesetu?


nezinu taapeec ka par parastu lietotaaju var kljuut arii kaads kas ir mazaak tups par videejo aritmeetisko cirvja kaatu un sajust atshkjiriibas dzineeja darbiibaa un vinjam var sagribeeties kaadu nebuut izskaidrojumu kaapeec auto uzvedaas savaadaak?

protams tuuliit atskanees arguments ka tas tak ir biistami, iedegsies peeksnji kautkaada nesaprotama lampinja un autovadiitaajs paarbiilii iestuurees kokaa vai izleeks no braucosha auto.. kautgan buut labi ja taa buutu, mazaak idiotu uz celjiem braukaatu
Offline
cmax
27. Aug 2018, 11:55 #291

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 1071

Braucu ar:


27 Aug 2018, 11:43:22 @bmwaddict rakstīja:

27 Aug 2018, 11:29:03 @muldis rakstīja:
kapec lai parastu lietotaju kas tads interesetu?


nezinu taapeec ka par parastu lietotaaju var kljuut arii kaads kas ir mazaak tups par videejo aritmeetisko cirvja kaatu un sajust atshkjiriibas dzineeja darbiibaa un vinjam var sagribeeties kaadu nebuut izskaidrojumu kaapeec auto uzvedaas savaadaak?

protams tuuliit atskanees arguments ka tas tak ir biistami, iedegsies peeksnji kautkaada nesaprotama lampinja un autovadiitaajs paarbiilii iestuurees kokaa vai izleeks no braucosha auto.. kautgan buut labi ja taa buutu, mazaak idiotu uz celjiem braukaatu

Tad jau kapēc lietotājam nepieciešams zināt eļļas temperatūru, kas ir nākusi modē pēdējo gadu VW.
Offline
Colinox
27. Aug 2018, 12:03 #292

Kopš: 26. Jun 2018

Ziņojumi: 127

Braucu ar:

❤ Eiroskeptiķu Rīcības Partija, Putins un Ždanoka ❤


Vakar skatē uz pārbaudi izeju dūmainību... dūmi minimāli pue pilnas gāzes... 0.42
Dpf un egr off. Pirms kratīšanas gaidīju ar ieslēgtu motoru... boksī parādījās dūmainība asa. Ielika 2

-----------------
36 reizes banots, bet es turpinu reģistrēt jaunus nikus un rakstīt sūdu. Gribu dzīvot Krievijā!
Offline
smudo
27. Aug 2018, 12:11 #293

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3630

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


27 Aug 2018, 12:03:26 @Colinox rakstīja:

Vakar skatē uz pārbaudi izeju dūmainību... dūmi minimāli pue pilnas gāzes... 0.42
Dpf un egr off. Pirms kratīšanas gaidīju ar ieslēgtu motoru... boksī parādījās dūmainība asa. Ielika 2


Ja jau asa smaka, tad NOx, ko neietekme DPF, bet gan EGR un, iespejams, katalizatora neesamiba. EGR pieslegt vai savest kartiba daudz nemaksa - nebus pasam un parejiem jaosta ta indiga gaze
Offline
Mikels
27. Aug 2018, 12:37 #294

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4937

Braucu ar: cieņu

Žēl, ka neielika 3 un nenoņēma numurzīmes
Offline
Staris
27. Aug 2018, 12:39 #295

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB


27 Aug 2018, 12:03:26 @Colinox rakstīja:

Vakar skatē uz pārbaudi izeju dūmainību... dūmi minimāli pue pilnas gāzes... 0.42
Dpf un egr off. Pirms kratīšanas gaidīju ar ieslēgtu motoru... boksī parādījās dūmainība asa. Ielika 2

salabo dzinēju. Citiem 3.0d ir 0.09
Offline
Colinox
27. Aug 2018, 13:15 #296

Kopš: 26. Jun 2018

Ziņojumi: 127

Braucu ar:

❤ Eiroskeptiķu Rīcības Partija, Putins un Ždanoka ❤


27 Aug 2018, 12:39:24 @Staris rakstīja:

27 Aug 2018, 12:03:26 @Colinox rakstīja:

Vakar skatē uz pārbaudi izeju dūmainību... dūmi minimāli pue pilnas gāzes... 0.42
Dpf un egr off. Pirms kratīšanas gaidīju ar ieslēgtu motoru... boksī parādījās dūmainība asa. Ielika 2

salabo dzinēju. Citiem 3.0d ir 0.09

Dzinējs man kārtībā...drīzāk temperatūra uz Venēras pamainījās!

-----------------
36 reizes banots, bet es turpinu reģistrēt jaunus nikus un rakstīt sūdu. Gribu dzīvot Krievijā!
Offline
Colinox
27. Aug 2018, 13:19 #297

Kopš: 26. Jun 2018

Ziņojumi: 127

Braucu ar:

❤ Eiroskeptiķu Rīcības Partija, Putins un Ždanoka ❤


27 Aug 2018, 12:11:57 @smudo rakstīja:

27 Aug 2018, 12:03:26 @Colinox rakstīja:

Vakar skatē uz pārbaudi izeju dūmainību... dūmi minimāli pue pilnas gāzes... 0.42
Dpf un egr off. Pirms kratīšanas gaidīju ar ieslēgtu motoru... boksī parādījās dūmainība asa. Ielika 2


Ja jau asa smaka, tad NOx, ko neietekme DPF, bet gan EGR un, iespejams, katalizatora neesamiba. EGR pieslegt vai savest kartiba daudz nemaksa - nebus pasam un parejiem jaosta ta indiga gaze


Kata vietā...pretestība dpf ir 3, kas nozīmē pa vidu ir tikai caurums no iepriekšējā īpašnieka. šonedēļ atslēdzu EGR un apdeitoja uz 330hp safe mode.
Egr zaslonka jānobloķē vēl

-----------------
36 reizes banots, bet es turpinu reģistrēt jaunus nikus un rakstīt sūdu. Gribu dzīvot Krievijā!
Offline
protams
03. Sep 2018, 10:20 #298

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5647

Braucu ar: null ziiben


23 Aug 2018, 18:33:19 @protams rakstīja:
Sveikas.
Pēdējā laikā reģenerācija notiek katrus 70-90 km, N47 ar oriģināliem 110kkm, filtram kabzda vai tomēr kas cits var būt?
danke

Labas.
Biju uz diagnostiku pie dīlera, izrādās jātīra ieplūdes kolektors un EGR vārsts, atgāzu mix dodot signālu paštīrīties...

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
HiJaCKeR
03. Sep 2018, 12:17 #299

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4648

Braucu ar: BMW E90 330i


03 Sep 2018, 10:20:28 @protams rakstīja:

23 Aug 2018, 18:33:19 @protams rakstīja:
Sveikas.
Pēdējā laikā reģenerācija notiek katrus 70-90 km, N47 ar oriģināliem 110kkm, filtram kabzda vai tomēr kas cits var būt?
danke

Labas.
Biju uz diagnostiku pie dīlera, izrādās jātīra ieplūdes kolektors un EGR vārsts, atgāzu mix dodot signālu paštīrīties...

Spied "Play", lai skatītos video!
Offline
Kaross
03. Sep 2018, 22:48 #300

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


03 Sep 2018, 10:20:28 @protams rakstīja:

23 Aug 2018, 18:33:19 @protams rakstīja:
Sveikas.
Pēdējā laikā reģenerācija notiek katrus 70-90 km, N47 ar oriģināliem 110kkm, filtram kabzda vai tomēr kas cits var būt?
danke

Labas.
Biju uz diagnostiku pie dīlera, izrādās jātīra ieplūdes kolektors un EGR vārsts, atgāzu mix dodot signālu paštīrīties...


Ne jau problēma ir EGR vārstā, bet EGR dzesētāja. Tas parasti aizaug. Un to būs pagrūti iztīrīt. Parasti palīdz maiņa.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo