Online
Pašreiz BMWPower skatās 224 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Eļļa
Autors | Ziņojums |
Mikels | | Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 4937
Braucu ar: cieņu
|
22 Feb 2018, 13:25:02 @radari.lv rakstīja:
22 Feb 2018, 13:16:01 @Mikels rakstīja:
22 Feb 2018, 12:59:06 @Rockstar rakstīja:
Tavai Toijotai derēs 5w30 jebkura premium ražotāja motoreļļa. Intervāls max 15000km vai max 12 mēn
Ko nozīmē derēs jebkura premium 5w30 eļļa , izvēloties eļļu viskozitāte ir tikai viens no parametriem, bet jāskatās, ko paredzējis ir auto ražotājs attiecīgi - Viskozitāte, ACEA un API standarts, papildus vai ir auto ražotāja apstiprinājums, piemēram, VW 504 00 / 507 00 ; PORSCHE C30 ; MB-APPROVAL 229.51 ; BMW LL-04
mm, drīzāk nē, patiešām, standarti lielā mērā ir izdomāti lai ierobežotu garantijas laikā lejamās eļļas un dabisku servisu/klientu izvēli.
ellas javerte pec citiem parametriem, frikcijas koeficentu, cinka/forsfora daudzumus utt.
Respektivi, dzineja var eksperimentet un liet ari dazadas viskozitates ellas, biezakas praktiski vienmer, skidrakas- uzmanigak.
Ok, kaut vai zinot frikcijas koeficentu, cinka/forsfora daudzumus, kā tu pēc šiem rādītājiem zināsi vai konkrētā eļļa der tavam dzinējam, dpf, katalizatoram utt. ?
Skaidrs, ka lejot eļļas var eksperimentēt , bet kā tu izmērīsi rezultātu, izdilumu utt. nu ja noķīlēs skaidrs, ka eksperiments bijis neveiksmīgs un esi nošāvis garām, bet visādi citādi tas būs no sērijas- ielēju, piemēram, bradahl liekas, ka labāk veras vai klusāk darbojas pilnīgi subjektīvi un nepamatoti secinājumi.
[ Šo ziņu laboja Mikels, 22 Feb 2018, 13:39:24 ] | Offline | | |
Rockstar | | Kopš: 11. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 3697
Braucu ar:
|
22 Feb 2018, 13:35:31 @Mikels rakstīja:
22 Feb 2018, 13:25:02 @radari.lv rakstīja:
22 Feb 2018, 13:16:01 @Mikels rakstīja:
22 Feb 2018, 12:59:06 @Rockstar rakstīja:
Tavai Toijotai derēs 5w30 jebkura premium ražotāja motoreļļa. Intervāls max 15000km vai max 12 mēn
Ko nozīmē derēs jebkura premium 5w30 eļļa , izvēloties eļļu viskozitāte ir tikai viens no parametriem, bet jāskatās, ko paredzējis ir auto ražotājs attiecīgi - Viskozitāte, ACEA un API standarts, papildus vai ir auto ražotāja apstiprinājums, piemēram, VW 504 00 / 507 00 ; PORSCHE C30 ; MB-APPROVAL 229.51 ; BMW LL-04
mm, drīzāk nē, patiešām, standarti lielā mērā ir izdomāti lai ierobežotu garantijas laikā lejamās eļļas un dabisku servisu/klientu izvēli.
ellas javerte pec citiem parametriem, frikcijas koeficentu, cinka/forsfora daudzumus utt.
Respektivi, dzineja var eksperimentet un liet ari dazadas viskozitates ellas, biezakas praktiski vienmer, skidrakas- uzmanigak.
Ok, kaut vai zinot frikcijas koeficentu, cinka/forsfora daudzumus, kā tu pēc šiem rādītājiem zināsi vai konkrētā eļļa der tavam dzinējam, dpf, katalizatoram utt. ?
Skaidrs, ka lejot eļļas var eksperimentēt , bet kā tu izmērīsi rezultātu, izdilumu utt. nu ja noķīlēs skaidrs, ka eksperiments bijis neveiksmīgs un esi nošāvis garām, bet visādi citādi tas būs no sērijas- ielēju, piemēram, bradahl liekas, ka labāk veras vai klusāk darbojas pilnīgi subjektīvi un nepamatoti secinājumi.
Šajā gadījumā ir atmosfēriskais benzīna motors, kam nav tik liela slodze kloķeni kā turbomotoriem un nav dīzelis, kam būtu jāuztraucas par dpf. Tātad var neskatīties uz API un ACEA specifikācijām.[ Šo ziņu laboja Rockstar, 22 Feb 2018, 15:54:43 ] | Offline | | |
Kalnz | | Kopš: 03. May 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 14312
Braucu ar:
| Tātad rezumē, uz kādu eļļu pāriet?
Bardahl XTS 5W30? Motul X-clean 5W30? | Offline | | |
Rockstar | | Kopš: 11. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 3697
Braucu ar:
|
22 Feb 2018, 15:57:48 @Kalnz rakstīja:
Tātad rezumē, uz kādu eļļu pāriet?
Bardahl XTS 5W30? Motul X-clean 5W30?
Var lietot jebkuru premium eļļu
Motul
Bardahl
fuchs
Shell
Texaco
Total
Chevron
Britiš petrolijum
Castrol
Mobil 1
Liqui Moly
LUKoil
Lotos
XADO
Eurol[ Šo ziņu laboja Rockstar, 22 Feb 2018, 17:16:10 ] | Offline | | |
soulfreak | | Kopš: 01. Oct 2004
No: Zilupe
Ziņojumi: 6604
Braucu ar: tīru sirdsapziņu
| Ai nu tādi eļļu speci te runā, ka "prieks". Tie eļļu testi ar gultni nav objektīvi un nav vērā ņemami! To ko jūs te spriedelējat, tur diez vai kāds eļļas speciālists piekritīs.
Pieturieties pie eļļas rekomendācijām no ražotāja un API ACEA klasēm, lai nesabojātu DPF un katalizatorus.
Ja nevar izvēlēties eļļu, kādu liet, tad var atvērt eļļu ražotāja mājas lapu un izvēlēties, ko piedāvā! Tur arī būs eļļas daudzums un servisa intervāls norādīts.
piemēram: http://fuchs-eu.lubricantadvisor.com/default.aspx?lang=eng | Offline | | |
Smell | | Kopš: 16. Nov 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 333
Braucu ar: e30,e28,e34,c6 4f
| Ir kāds testējis kā ir ar tām nano piedevām, ir jēga?
Nano ūdens | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16185
Braucu ar:
|
28 Feb 2018, 21:17:15 @Smell rakstīja:
Ir kāds testējis kā ir ar tām nano piedevām, ir jēga?
Nano ūdens
palasi kas ir nano daļiņas un tad sev pajautā kapec tie marketalogi tevi uzskata par tādu lohu ka lai pardotu kartejo sūdu tur nosaukumā obligāti jaizmanto gudrs vārdiņš nano | Offline | | |
AS91 | | Kopš: 04. Apr 2011
No: Ogre
Ziņojumi: 75
Braucu ar: VW Passat ‘16
|
28 Feb 2018, 21:17:15 @Smell rakstīja:
Ir kāds testējis kā ir ar tām nano piedevām, ir jēga?
Nano ūdens
Pro-tec ražojumus viennozīmīgi neieteiktu, no pieredzes saku, kā arī tantes pieturā daudz ko var pastāstīt.
| Offline | | |
|
edzhaans | | Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
| Piedevām noteikti ir jēga, tikai jāzin, kuras liet klāt un kuras neliet. Tās gan neatgriež kompresiju, dažos gadījumos auto vnk rūc gludāk, bet tik pat labi var vnk iegāzt druscīt dārgāku eļļu. | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16185
Braucu ar:
| https://www.youtube.com/watch?v=YoLknu4eu5M
tur kanalā daudz noderīgas info vēl par eļļam,atkritis daudzi stulbi jautājumi un muļķigas iedomas | Offline | | |
AS91 | | Kopš: 04. Apr 2011
No: Ogre
Ziņojumi: 75
Braucu ar: VW Passat ‘16
|
28 Feb 2018, 22:03:01 @edzhaans rakstīja:
Piedevām noteikti ir jēga, tikai jāzin, kuras liet klāt un kuras neliet. Tās gan neatgriež kompresiju, dažos gadījumos auto vnk rūc gludāk, bet tik pat labi var vnk iegāzt druscīt dārgāku eļļu.
Nevis dārgāku, bet pilnvērtīgāku.
Bet par nano piedavām domas dalās, vieni fano, otri ar skepsi uz to visu skatās.
| Offline | | |
Smell | | Kopš: 16. Nov 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 333
Braucu ar: e30,e28,e34,c6 4f
| nu nano pārklājums uz auto virzbūves strādā labāk par vasku, kapēc lai tas nedarbotos motorā? Tapēc varbūt ir kāds ieteikumus kādu labāk?
Skaidrs ka cik cilvēki tik viedokļi [ Šo ziņu laboja Smell, 28 Feb 2018, 22:16:45 ] | Offline | | |
Bimmer | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 24385
Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro
| Pirmkārt, ņemiet vērā, ka pašā eļļā jau ir aizsargājošā piedeva. Kādai vairāk, kādai mazāk. Ar šīm atsevišķajām piedevām tikai palielināt aizsargājošo funkciju, ja tas nepieciešamas (off-road, towing vai citi 'slodzes' pasākumi).
Te krievu tests:
Как отсрочить смерть двигателя: тест пяти присадок к моторному маслу
Otrkārt, pats gan vairāk esmu pētījis Liqui Moly kontekstā, un ekonomiski izdevīgāk, ja grib papildu aizsardzību, ir pirkt eļļas versiju, kur tā viņu arī atsevišķi tirgotā piedeva jau ir iekļauta pareizā proporcijā eļļas sastāvā, piem., "New Generation Molygen":
http://www.ltam.lv/lv/interneta-veikals/ella-molygen
Kur klāt ir jau tā pati piedeva, ko var kā 'nono' nopirkt arī atsevišķi:
http://www.ltam.lv/lv/interneta-veikals/piedeva...n-protect--500ml [ Šo ziņu laboja Bimmer, 28 Feb 2018, 22:24:18 ] | Offline | | |
jurrus | | Kopš: 22. May 2002
Ziņojumi: 1502
Braucu ar: OBK, Leaf E+, CBF1000
| Jā, Liqui Moly ir ok, it sevišķi viņu pro līnijas produkti. No piedevām vēl pārliecina xado, bet tas ir katra personīgās ticības jautājums. Lai vai kā, vissvarīgākais ir nopirkt labu eļļu, kas nav nemaz tik viegli, ņemot vērā, ka mums blakus leiši, kas mēdz pat fūras pārkraut ar feiko eļļu ceļā uz LV. | Offline | | |
AS91 | | Kopš: 04. Apr 2011
No: Ogre
Ziņojumi: 75
Braucu ar: VW Passat ‘16
|
28 Feb 2018, 22:16:17 @Smell rakstīja:
nu nano pārklājums uz auto virzbūves strādā labāk par vasku, kapēc lai tas nedarbotos motorā? Tapēc varbūt ir kāds ieteikumus kādu labāk?
Skaidrs ka cik cilvēki tik viedokļi
Es kā piedevas un tīrītājus leju GAT produkciju, bet vispār par eļļas piedevu liešanu pie motoreļļas viens eļļu tirgotājs izteicās, ja Tu lej labu, respektīvi ar eļļas piedevām bagātu eļļu, tad pielejot nano piedevu, Tu vienkārši pa dārgo pielej eļļu | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16185
Braucu ar:
| Piedevas,ir māksla 200ml eļļu pārdot pa 5 litru cenu | Offline | | |
|
AS91 | | Kopš: 04. Apr 2011
No: Ogre
Ziņojumi: 75
Braucu ar: VW Passat ‘16
|
28 Feb 2018, 22:39:18 @uldens1 rakstīja:
Piedevas,ir māksla 200ml eļļu pārdot pa 5 litru cenu
Tieši tā, marketings ibio | Offline | | |
edzhaans | | Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
|
28 Feb 2018, 22:45:24 @AS91 rakstīja:
28 Feb 2018, 22:39:18 @uldens1 rakstīja:
Piedevas,ir māksla 200ml eļļu pārdot pa 5 litru cenu
Tieši tā, marketings ibio
Kompresija izaugs tā, ka virzuļi sāks ķīlēt. | Offline | | |
Ilvars_78 | | Kopš: 23. Jun 2010
No: Balvi
Ziņojumi: 167
Braucu ar: 528i e39, h5 e53
| Kādas Jūsu domas, BMW M57TU bez DPF, labāk izmantot full saps(LL-01) vai low saps(LL04) motoreļļu? Lūdzu tikai argumentētus viedokļus, paldies | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7054
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Šķiet, ka tagad aktuāla ir LL04, kura aizvietoja LL01
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|