Online

Pašreiz BMWPower skatās 201 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Transportnieku topiks

AutorsZiņojums
traffic
18. Apr 2011, 20:28 #281

Kopš: 04. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 2856

Braucu ar: Ar muti

Kur tā skuba ir varu iedot firmas juristam, kordinātes lai aizbrauc parunāties, par tādām lietām ir jasoda... Zinu, kā tas ir 2 gadi atpakaļ pats ielidoju uz 3k un diemžēl nebija, kas palīdz!
Offline
krishus_1
18. Apr 2011, 20:40 #282

Kopš: 13. Jan 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 1042

Braucu ar: BMW e30, Volvo XC90, VW Caddy un visādas Scania's


18 Apr 2011, 20:28:42 traffic rakstīja:
Kur tā skuba ir varu iedot firmas juristam, kordinātes lai aizbrauc parunāties, par tādām lietām ir jasoda... Zinu, kā tas ir 2 gadi atpakaļ pats ielidoju uz 3k un diemžēl nebija, kas palīdz!


Nu nebļauj pagaidām vēl tik skaļi Tomēr pastāv iespēja, ka iemesls ir uzticamajā servisā, vai pareizajā tehnoloģijā

Gultnim ir jābūt izcilam mēslam, jeb arī no plastmasas, lai 10km pēc montāžas nodegtu

p.s. nevienu neaizstāvu

[ Šo ziņu laboja krishus_1, 18 Apr 2011, 20:40:49 ]

Offline
Modrs
18. Apr 2011, 21:28 #283

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

Sandi - nestreb karstu. varbūt servisā ne tā samainīja, piemēram, līdz galam neuzsēdināja uz stupicas, palicis kkāds gredzens utt.
šitās gultņu padarīšanas man nav svešas. esmu personīgi vienai mašīnai 2x braucis naktī no rīgas uz Rudbāržiem, lai mainītu FH priekšējo gultni. arī no sākuma gultņa ražotājs, finālā par daudz bija pievilkts.

edit: ja gultnis ir uzcepies, tad sto pudof pārvilkts. ja gultnis būtu sabiris, tad jā, garantija.

vispār gultņu maiņa ir mega akurāts process. ja līdz galam rumbas sēžas neiztīra, tad tā ir.

ak jā, tu sāc ar servisu. lai serviss cīnās ar pārdevēju. priekškam tas tev jādara. Kāpēc tev pašam jābojā attiecības ar rezerves daļu pārdevēju, ja 99% vainīgs serviss.

pie reizes - ļooooooti reti ir tā, ka gultnis ir brāķis. Parasti brāķi ir visādi startera bendiksi, ievilcējreleji, kurus ražo Cargo vai Diesel Technic, karājošie kardāna gultņi, krustiņi un bezizcelsmes pneimo vārsti

[ Šo ziņu laboja Modrs, 18 Apr 2011, 21:37:20 ]

Offline
Sandis_UR
18. Apr 2011, 21:44 #284

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3958

Braucu ar: BITURBO


18 Apr 2011, 21:28:46 Modrs rakstīja:
Sandi - nestreb karstu. varbūt servisā ne tā samainīja, piemēram, līdz galam neuzsēdināja uz stupicas, palicis kkāds gredzens utt.
šitās gultņu padarīšanas man nav svešas. esmu personīgi vienai mašīnai 2x braucis naktī no rīgas uz Rudbāržiem, lai mainītu FH priekšējo gultni. arī no sākuma gultņa ražotājs, finālā par daudz bija pievilkts.

edit: ja gultnis ir uzcepies, tad sto pudof pārvilkts. ja gultnis būtu sabiris, tad jā, garantija.

vispār gultņu maiņa ir mega akurāts process. ja līdz galam rumbas sēžas neiztīra, tad tā ir.

ak jā, tu sāc ar servisu. lai serviss cīnās ar pārdevēju. priekškam tas tev jādara. Kāpēc tev pašam jābojā attiecības ar rezerves daļu pārdevēju, ja 99% vainīgs serviss.

pie reizes - ļooooooti reti ir tā, ka gultnis ir brāķis. Parasti brāķi ir visādi startera bendiksi, ievilcējreleji, kurus ražo Cargo vai Diesel Technic, karājošie kardāna gultņi, krustiņi un bezizcelsmes pneimo vārsti


Sakra ar to, ka prcess ir sarezgjits un prasa preciziati + tiribu, mans kolegjis diezgan uzmanija to visu pasakumu. Pie tam 105 vairak nevar gultjnus parvilkt un ja arī kautkas būtu pārvilkts, tad jau uz pacēlāja to varētu m,anīt, ka ritenis švaki griežās.

Pie tam ka jau mineju ari citaa servisaa ar tās pašas firmas ražojuma gultņi pēc 10 km nobeidzās.


Mūsējie guļtņi cik izskatās sāka birt vai gegt kopā, enīvei reuzlāts staļingrada. labi ka pakaļējais tilts nav jāmeklē jauns.


Kolēg'jis no Maskavas ielas izbrauca un tika aiz Salaspis zīmes, līdz "meitenēm" pat nedavilka.
Offline
Sandis_UR
18. Apr 2011, 21:46 #285

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3958

Braucu ar: BITURBO

Vispār ar to SKUBU nočakarējām jau tā laiku, jo sākumā pasūtījām pilnu stupicu ar visiem gultņiem, pēc 2 dienu gaidīšanas atnāk stupica bez guļtņiem, tad piedāvāja atkal pēc divām dienām gultņus...

Un beigas vel zilie brīnumi.
Offline
Modrs
18. Apr 2011, 21:54 #286

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu


18 Apr 2011, 21:44:18 Sandis_UR rakstīja:
Sakra ar to, ka prcess ir sarezgjits un prasa preciziati + tiribu, mans kolegjis diezgan uzmanija to visu pasakumu. Pie tam 105 vairak nevar gultjnus parvilkt un ja arī kautkas būtu pārvilkts, tad jau uz pacēlāja to varētu m,anīt, ka ritenis švaki griežās.

Pie tam ka jau mineju ari citaa servisaa ar tās pašas firmas ražojuma gultņi pēc 10 km nobeidzās.


Mūsējie guļtņi cik izskatās sāka birt vai gegt kopā, enīvei reuzlāts staļingrada. labi ka pakaļējais tilts nav jāmeklē jauns.


Kolēg'jis no Maskavas ielas izbrauca un tika aiz Salaspis zīmes, līdz "meitenēm" pat nedavilka.


Da labi. pat priekšējā riteņa gultņus ir māksla pievilkt, jo tur to rites pretestību ir grūti noķert. Kur nu vēl pakaļējam tiltam. Grozot riteni tu grozi visus mezglus līdz pat kārbai, un tur vispār neiespējami kko saprast.

aizbrauc pie dīlera un samēri jauna gultņa izmērus!

un intereses pēc iemet gultņa ražotāja brendu
Offline
krishus_1
18. Apr 2011, 22:45 #287

Kopš: 13. Jan 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 1042

Braucu ar: BMW e30, Volvo XC90, VW Caddy un visādas Scania's

Da labi. pat priekšējā riteņa gultņus ir māksla pievilkt


Ej, nu ej... Ja, dodīgi, nezinu, kā dafam, bet markai, ar kuru es strādāju- visa māksla ir saregulēt dinamometrisko atslēgu

Kur nu vēl pakaļējam tiltam. tur vispār neiespējami kko saprast.


Come on! Šitādus tekstus tik no praktikantiem esu dzirdējis! Nu var saprast

aizbrauc pie dīlera un samēri jauna gultņa izmērus!


Optimists Jeb biji domājis "nopērc pie dīlera to gultni un..." Tas skan reālāk
Offline
Sandis_UR
19. Apr 2011, 01:56 #288

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3958

Braucu ar: BITURBO


18 Apr 2011, 21:54:04 Modrs rakstīja:

18 Apr 2011, 21:44:18 Sandis_UR rakstīja:
Sakra ar to, ka prcess ir sarezgjits un prasa preciziati + tiribu, mans kolegjis diezgan uzmanija to visu pasakumu. Pie tam 105 vairak nevar gultjnus parvilkt un ja arī kautkas būtu pārvilkts, tad jau uz pacēlāja to varētu m,anīt, ka ritenis švaki griežās.

Pie tam ka jau mineju ari citaa servisaa ar tās pašas firmas ražojuma gultņi pēc 10 km nobeidzās.


Mūsējie guļtņi cik izskatās sāka birt vai gegt kopā, enīvei reuzlāts staļingrada. labi ka pakaļējais tilts nav jāmeklē jauns.


Kolēg'jis no Maskavas ielas izbrauca un tika aiz Salaspis zīmes, līdz "meitenēm" pat nedavilka.


Da labi. pat priekšējā riteņa gultņus ir māksla pievilkt, jo tur to rites pretestību ir grūti noķert. Kur nu vēl pakaļējam tiltam. Grozot riteni tu grozi visus mezglus līdz pat kārbai, un tur vispār neiespējami kko saprast.

aizbrauc pie dīlera un samēri jauna gultņa izmērus!

un intereses pēc iemet gultņa ražotāja brendu


SUPRA
Offline
Markss
19. Apr 2011, 09:24 #289

Kopš: 08. Dec 2009

Ziņojumi: 1641

Braucu ar: Rūsas modeli.


18 Apr 2011, 19:06:17 Sandis_UR rakstīja:
SKUBA AUTODAĻAS! PIRMS PĒRC PADOMĀ DIVREIZ, DIVREIZ

....


Mums bija šāda pieredze ar EURO AUTO (Renault), pie tam viņi paši lika virsū Neko nevarēja pierādīt
Offline
Yorik
19. Apr 2011, 21:11 #290

Kopš: 14. Feb 2008

Ziņojumi: 93

Braucu ar:

Sveiki, kungi!
Ir radusiesies nepieciešamība pēc kravas busa ar lielu bāku ap 500L.
Lielākā daļai ir ap 100L, kas ir maz.
Google ar nav diez ko izpalīdzīgs!
Offline
Lafter
19. Apr 2011, 21:16 #291

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28686

Braucu ar: wv

gribi ar kontrobandu nodarboties?

pērc kādu amerikāni, iesttē gāzi, brauc uz viņas

vai meklē toyota hiace līdz 95 gadam safari variantu, 430 litri, bāku atsevišķi vari nemeklēt un stutēt parastajā, nesanāks, latvijā viņu nav(nu ir bet nepārdos toč neviens), meklē otrā pusē okeānam

-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
Offline
Yorik
19. Apr 2011, 21:26 #292

Kopš: 14. Feb 2008

Ziņojumi: 93

Braucu ar:

Šoreiz interesē tieši kravas buss, jo vajag darbam
je ne darbs tad ir daudz visādu iespēju
Paldies par info
Offline
MAD_DOG
19. Apr 2011, 21:27 #293

Kopš: 28. Apr 2004

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1913

Braucu ar:

Bija arii vw T4 policijas varianti ar divam baakam. Bet taa vieniigais variants amerikanis ar divam bakam

[ Šo ziņu laboja MAD_DOG, 19 Apr 2011, 21:27:30 ]

Offline
starlit
19. Apr 2011, 22:03 #294

Kopš: 11. Aug 2008

Ziņojumi: 2020

Braucu ar: BMW


19 Apr 2011, 09:24:34 Markss rakstīja:

18 Apr 2011, 19:06:17 Sandis_UR rakstīja:
SKUBA AUTODAĻAS! PIRMS PĒRC PADOMĀ DIVREIZ, DIVREIZ

....


Mums bija šāda pieredze ar EURO AUTO (Renault), pie tam viņi paši lika virsū Neko nevarēja pierādīt

Palasot rodas iespaids, kam ir runga - tam taisniiba
Panem normaalu juristu, paaris veestules uz koncernu un lieta dariita
ps. nesen tantes runaaja, ka kaadaa slavenaa vieglo auto diiler servisaa, straadaa taadi pro, ka veicot pilno diagnostiku nespeej nolasiit kluudas - noteikt defektus - vizuaali atskirt dzineejus
Offline
Harcix
19. Apr 2011, 22:06 #295

Kopš: 16. May 2002

No: Valmiera

Ziņojumi: 7810

Braucu ar: V10

Labākais pasažieru busiņš (~9 vietas)cenu kategorijā 2000-2500 ls? VW Transporter?

-----------------
www.bmwpowerty.lv
Offline
arnels
19. Apr 2011, 22:16 #296

Kopš: 20. Feb 2007

Ziņojumi: 79

Braucu ar: 410 lopspēkiem


18 Apr 2011, 19:06:17 Sandis_UR rakstīja:
SKUBA AUTODAĻAS! PIRMS PĒRC PADOMĀ DIVREIZ, DIVREIZ

Situacija sekojoša

Nopirkām SKUBĀ pēc a/m šasijas nummura pakaļējo remkomplektu 105Dafam, nomainījām to uzticamā servisā ievērojot tehnoloģiju, pie tam 105XF pakaļējais tilts atškiras no 95 un gultņi nav vairāk regulējami.
Pēc gultņu nomaiņas un saslikšanas a/m izbrauca testa braucienā un pēc 10km distances pie 90km/h pakaļējo tiltu noķīlēja, rezulātā 300m drifts uz Ogres šosejas, 2 jaunas-nodīrātas riepas + evakuators par laimi neviens necieta.

SKUBA protams apgalvo, pat neredzot a/m ka nepareizi gultni uzlikti.

Izjaucot visu atklājās staļingrada, viens no gultņiem pilnīgi sadedzis, pārējais viss savās vietās.

Kā iesakiet rīkoties, jo ir pamatotas aizdomas, ka vainīga ir tieši detaļa, taču līdz mums nonāca informācija, ka arī cits turpat iegādātais gultnis, tikai priekšējai asij pēc pāris km noķīlēja, un to arī uzstādīja iznāms meistars ar lielu pieredzi.

1. Kādā secībā iesakiet piedzīt zaudējumus no SKUBAS?

2. Iesaku tomēr vienmēr izvēlēties atbildīgiem agregātiem oriģinālās detaļas, firmās, kuras spēj atbildēt par savu preci.

3. Varbūt kadam intersē Yohokama riepas 2 gab ar 9% atlikumu un vēl 2 gab ar vienu daļu nodīrātu un pārējo veselu.


Kādu mēnesi atpakaļ skubā nopirkām priekšējo gultni 95tajam daf. mainijām uz ceļa zviedrijā un domāju ka ies vel ilgi! katrs gadijums, rotams , individuāls! ;"
Offline
qa
19. Apr 2011, 22:17 #297

Kopš: 09. Dec 2008

Ziņojumi: 1407

Braucu ar:


19 Apr 2011, 22:03:22 starlit rakstīja:

19 Apr 2011, 09:24:34 Markss rakstīja:

18 Apr 2011, 19:06:17 Sandis_UR rakstīja:
SKUBA AUTODAĻAS! PIRMS PĒRC PADOMĀ DIVREIZ, DIVREIZ

....


Mums bija šāda pieredze ar EURO AUTO (Renault), pie tam viņi paši lika virsū Neko nevarēja pierādīt

Palasot rodas iespaids, kam ir runga - tam taisniiba
Panem normaalu juristu, paaris veestules uz koncernu un lieta dariita
ps. nesen tantes runaaja, ka kaadaa slavenaa vieglo auto diiler servisaa, straadaa taadi pro, ka veicot pilno diagnostiku nespeej nolasiit kluudas - noteikt defektus - vizuaali atskirt dzineejus

Ta ko var gribet,vakar "viena tante teica" ka opelis krastenē meklē 4 meistarus,alga 300ls,ja nu būtu automehāniķis,Rīgā jau nu pa tādu $ nestrādātu. Tāpēc arī ir pilni servisi visādiem brīnumdariem.
Offline
viesulis
19. Apr 2011, 22:24 #298

Kopš: 04. Mar 2007

Ziņojumi: 16792

Braucu ar: Volvo un Volvo

nepatīkamākā lieta ar skubiešiem ir, ka viņi ļoti nelabprāt ņem atpakaļ daļas, kiras nepareizi ir atsūtijuši.

tikko bija gadijums, ka mūsējiem aizkrauklē bija atsūtits, kaut kāds gultnis, bet iepakojumā ir pavisam cits. šie atpakaļ negrib ņemt un saka, ka viņiem grib iesmērēt falšo preci. es to sarunu dzirdēju un tur gāja augstos toņos. skubiešu galvenais arguments bija, ka nav atdots atpakaļ skubas celefāna maisiņā
tad kad pazvanija uz Viļņu, tad noskaidrojās, ka leišos nepareizi ielikts. viņi pat neatvainojās, ļoti nesmuki, ņemot vērā, ka ņemam no viņiem ļoti daudz.

ar auto kadu mums tāda ziņā ir daudz labākas attiecības
Offline
wheels
19. Apr 2011, 22:34 #299

Kopš: 16. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 10062

Braucu ar: V8

Dlla ?
Offline
viesulis
19. Apr 2011, 22:38 #300

Kopš: 04. Mar 2007

Ziņojumi: 16792

Braucu ar: Volvo un Volvo

nope
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo