Online
Pašreiz BMWPower skatās 194 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 20_Slēgts Nelietot
Autors | Ziņojums |
stereophonic | | Kopš: 23. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 8243
Braucu ar: MV524
| sasitu rokas pulkstenim stiklinju darbaa.....
mosh kadam ir pazistam kads pulkstenju meistars kursh butu speejiigs kauko lidzet pa nedargu naudu ja nu kadam ir kas sakams tad PM ludzu
-----------------
| Offline | | |
djenkurs | | Kopš: 18. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1331
Braucu ar: rAudi Q
|
02 Jul 2010, 10:14:19 nikns rakstīja:
kaadu ellu vispar pirkt un kur? interise prieks stures pastiprinataja e34
dextron divi automātu kārbas eļļa sarkanā krāsā!!! visur kur tirgo eļļas | Offline | | |
otomars | | Kopš: 16. Sep 2005
Ziņojumi: 3704
Braucu ar: mn83 pa garaazhu
|
02 Jul 2010, 14:30:58 Mikuzz rakstīja:
Kur atrast funkciju instrukciju ŠAI signalizācijai, visas atkodu, vienu nevaru atslēgt?!?
te kaut kaadas ir
http://www.autoelectric.ru/autoalarm/hornet/m-hornet.html | Offline | | |
pudz | | Kopš: 10. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 276
Braucu ar: 530 D
| kas varētu būt par vainu e39 universālim - kad pastāv pāris stundas, tad viena puse aizmugurē nosēžas, kad piedarbina, tad viss atkal kārtībā? | Offline | | |
icy | | Kopš: 19. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 474
Braucu ar: E61 530d
|
02 Jul 2010, 21:07:11 pudz rakstīja:
kas varētu būt par vainu e39 universālim - kad pastāv pāris stundas, tad viena puse aizmugurē nosēžas, kad piedarbina, tad viss atkal kārtībā?
pneimospilvens
uzjauta Eparts.lv
| Offline | | |
Jancuks | | Kopš: 22. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2287
Braucu ar:
| ko darīt ja teiksim ripojot lejā no kalna auto ar automātisko kārbu noslāpst? Vai drikst mest neitralajaa un darbinat ar atslegu un tad atpakal draivaa neapstadinot auto? Man liekas ka nedrikst bet nu citi apgalvo savadak tapec šeit jautāju pēc kāda spečuka viedokļa | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
02 Jul 2010, 21:52:33 Jancuks rakstīja:
ko darīt ja teiksim ripojot lejā no kalna auto ar automātisko kārbu noslāpst? Vai drikst mest neitralajaa un darbinat ar atslegu un tad atpakal draivaa neapstadinot auto? Man liekas ka nedrikst bet nu citi apgalvo savadak tapec šeit jautāju pēc kāda spečuka viedokļa
drikst, bet nevajag. Sudi var sakties izsledzot aizdedzi, kad sablokjesies sture ripojot un nepaspesi vinju atblokjet, tad bus japastrada ar amuriti daudz
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Jancuks | | Kopš: 22. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2287
Braucu ar:
|
02 Jul 2010, 22:12:28 Driver rakstīja:
02 Jul 2010, 21:52:33 Jancuks rakstīja:
ko darīt ja teiksim ripojot lejā no kalna auto ar automātisko kārbu noslāpst? Vai drikst mest neitralajaa un darbinat ar atslegu un tad atpakal draivaa neapstadinot auto? Man liekas ka nedrikst bet nu citi apgalvo savadak tapec šeit jautāju pēc kāda spečuka viedokļa
drikst, bet nevajag. Sudi var sakties izsledzot aizdedzi, kad sablokjesies sture ripojot un nepaspesi vinju atblokjet, tad bus japastrada ar amuriti daudz
ka ta drikst? Man likas ka automatu drikst slegalet tikai pilniga stop pozicija? | Offline | | |
|
harits | | Kopš: 05. Feb 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5270
Braucu ar:
| Ja tā būtu, vai tad kārbai nebūtu tādā gadījumā k-kāda aizsardzība, lai braucot neslēgā ? | Offline | | |
Srakans | | Kopš: 07. Aug 2005
Ziņojumi: 27800
Braucu ar:
| Stūre bloķējas tikai izvelkot atslēgu. Ripojot un rūcot, ja vajag līdz kādam krustam aizripināties, šad tad mēdzu no D iemest N un pēc tam neapstājoties atpakaļ. Nekādu problēmu Kā ir tad, ja to dara ripojot un nedarbojoties motoram [ Šo ziņu laboja Srakans, 02 Jul 2010, 23:08:47 ] | Offline | | |
-JUREVICH- | | Kopš: 27. Aug 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 1110
Braucu ar: Iekšdedzi
|
02 Jul 2010, 22:18:54 Jancuks rakstīja:
02 Jul 2010, 22:12:28 Driver rakstīja:
02 Jul 2010, 21:52:33 Jancuks rakstīja:
ko darīt ja teiksim ripojot lejā no kalna auto ar automātisko kārbu noslāpst? Vai drikst mest neitralajaa un darbinat ar atslegu un tad atpakal draivaa neapstadinot auto? Man liekas ka nedrikst bet nu citi apgalvo savadak tapec šeit jautāju pēc kāda spečuka viedokļa
drikst, bet nevajag. Sudi var sakties izsledzot aizdedzi, kad sablokjesies sture ripojot un nepaspesi vinju atblokjet, tad bus japastrada ar amuriti daudz
ka ta drikst? Man likas ka automatu drikst slegalet tikai pilniga stop pozicija?
Nav tā ka neitrālā ļauj šķilt tikai ar izspiestu bremzi tak sataisi lai neslāpst un nečakarē automātu | Offline | | |
guile | | Kopš: 17. Mar 2009
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 1524
Braucu ar: e36 cabrio, e28 double vanos, giant
| var but kads zin vai orģinalie bamperi ir gatavoti no ABS plastmasas?? | Offline | | |
guile | | Kopš: 17. Mar 2009
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 1524
Braucu ar: e36 cabrio, e28 double vanos, giant
| http://www.bimmershop.lv/lv/galvena?page=shop.p...;category_id=177
šitas ir ists bamperis vai kaut kada padzelka?? | Offline | | |
artist | | Kopš: 03. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 61
Braucu ar:
| Varbūt var kāds gudrs cilvēks pateikt aptuvenās izmaksas remontam??Automašīna rAudi A6 99. gada, 2.5Tdi visos ātrumos kaut kas gaudo šķiet kārba vai reduktors . ir esp ja tas ko maina | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
02 Jul 2010, 22:22:04 harits rakstīja:
Ja tā būtu, vai tad kārbai nebūtu tādā gadījumā k-kāda aizsardzība, lai braucot neslēgā ?
karbu var slegt braucot, gandriz jebkados veidos, gan no d un n, gan otradi. Pat maucot uz 200 var droshi parslegt no d uz 4-3-2. Nekas neizskidis un nenobruks - ja ieliks 2 pozicija, tad kritoties atrumam no tiem pashiem 200, robi slegsies secigi uz leju, pie attiecigiem apgriezieniem, un, kad sasniegs zemako robu, vairs neslegsies uz augshu augstak kaa ielkts selektors. Taa ir rupnicaa izstradata aizsardziba un pats personigi esmu parbaudijis to prakse uz 4hp22 karbas. Vacu inzenieri nav lohi. Vieniga nianse, ka parsledzoties no d uz n un otradi ir jaatlaiz gaze, bet starp robiem sledzoties to var nedarit, jo parslegshanas momenta tapat tiek padoda uz dmr elrktroniska komanda nomest gazi.
Nedrikst likt braucot uz R un P, tur nav nekadu drosibas viltibu
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Tunnel | | Kopš: 27. Jul 2009
Ziņojumi: 518
Braucu ar: Autobusu
| 2000.gads? | Offline | | |
|
yanks | | Kopš: 28. Jun 2005
Ziņojumi: 5107
Braucu ar:
|
03 Jul 2010, 00:41:06 Tunnel rakstīja:
2000.gads?
kur probleema? realoem.com raada ka gandriiz liidz 2000gada beigaam razoja vinus[ Šo ziņu laboja yanks, 03 Jul 2010, 01:09:46 ] | Offline | | |
dreimanis_lv | | Kopš: 28. Mar 2008
Ziņojumi: 1529
Braucu ar: two turbo on board
| kur problema e36 325 reizem braucot iznemot no atruma.,,ripinot peld apgriezieni apstajoties apgriezieni nostajas norm viss ciki
reizem kartigi uzdodot pa pedali strauji uzcelot lidz 130..,, iznemot no atruma apgriezieni peld un pat noslapst.,,kad apstajas atkal viss normali!
ceru uz atsaucibu!!! | Offline | | |
krishus_1 | | Kopš: 13. Jan 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 1042
Braucu ar: BMW e30, Volvo XC90, VW Caddy un visādas Scania's
| Varbūt kāds var palīdzēt atrast e32 m30b35 dzeses sistēmas shēmu, kur būtu ar bultiņām attēlots pa kuru trubu, kurā virzienā tosolam būtu jāmočī? | Offline | | |
Tunnel | | Kopš: 27. Jul 2009
Ziņojumi: 518
Braucu ar: Autobusu
|
03 Jul 2010, 01:08:10 yanks rakstīja:
03 Jul 2010, 00:41:06 Tunnel rakstīja:
2000.gads?
kur probleema? realoem.com raada ka gandriiz liidz 2000gada beigaam razoja vinus
Njā, tiešām... Nez kāpēc bija pārliecība, ka līdz 1998-jam... | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|