Online
Pašreiz BMWPower skatās 207 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)
Autors | Ziņojums |
Schutzstaffel | | Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
| Iespejams, ka vnk zinot, ka tapat nekas nenotiek, ieliida tur kur normali nedrixt paostiit gaisu
Mums tie FIXi labie. ARNIS un VISTA (Paluuriet VV ielikto chartu)
No Maskavas pa celam uz Sociem ir FIX MIMRA taa kaa no tas filmas par dienesta romaanu![ Šo ziņu laboja JIHAD, 19 Apr 2010, 01:05:30 ] | Offline | | |
VV | | Kopš: 31. Oct 2007
Ziņojumi: 228
Braucu ar:
| juu, fixi labu labie redzeeti. US arii bija VISTA tieshi pie baazes lidlauka, un blakus SARGS vel atceros, ka tur bija arii kkadi paaris tiiri rupji skanoshi fixi.
shii vakara favoriits - nice CATIIIB landing ar A320 -
http://www.youtube.com/watch?v=TXJCHUmuUyw&...deos=12r9CevDn_8 | Offline | | |
Schutzstaffel | | Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
|
19 Apr 2010, 01:38:58 VV rakstīja:
juu, fixi labu labie redzeeti. US arii bija VISTA tieshi pie baazes lidlauka, un blakus SARGS vel atceros, ka tur bija arii kkadi paaris tiiri rupji skanoshi fixi.
shii vakara favoriits - nice CATIIIB landing ar A320 -
http://www.youtube.com/watch?v=TXJCHUmuUyw&...deos=12r9CevDn_8
Labais. Izskatas ka tur DH20 tad jau vairs nav starpibas starp CAT III C.
Taa jau no malas viegli spriedelet, bet tomer jau nav tik traki tur viss taja video. Viniem ir ILS CAT III B + nakts dod savu plusu, ka, es domaju, vini pat vareja vertet, ka RWY in sight pirms CAT III B MINIMA. Nu un, ja QHN pareizs, tad tipa nekadi parsteigumi but nevar. Tipa... [ Šo ziņu laboja JIHAD, 19 Apr 2010, 01:48:03 ] | Offline | | |
VV | | Kopš: 31. Oct 2007
Ziņojumi: 228
Braucu ar:
| shitas komentaars vnk iespaarda
dude, the autopilot just called you a retard, i would slap him in the face! | Offline | | |
Schutzstaffel | | Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
| Esi macijies USA? (tas par to FIX komentaru no tavas puses) | Offline | | |
Mikelis | | Kopš: 13. May 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 2439
Braucu ar: Bayerische Motoren Werke
| Tikko radarā redzēju trakos norvēģus lidojam pār norvēģiju, kas bija vienīgā lidmašīna Eiropas ziemeļos, no Itālijas uz augšu
----------------- Runāju mikrofonā par atlīdzību un palīdzu apgūt saules enerģiju :naac: | Offline | | |
Mikelis | | Kopš: 13. May 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 2439
Braucu ar: Bayerische Motoren Werke
| Kautkur pazuda
edit: Atradās!!! Atkal Norvēģi vienīgie lidotāji radarā [ Šo ziņu laboja Mikelis, 19 Apr 2010, 01:59:21 ]
----------------- Runāju mikrofonā par atlīdzību un palīdzu apgūt saules enerģiju :naac: | Offline | | |
VV | | Kopš: 31. Oct 2007
Ziņojumi: 228
Braucu ar:
|
19 Apr 2010, 01:43:48 JIHAD rakstīja:
Labais. Izskatas ka tur DH20 tad jau vairs nav starpibas starp CAT III C.
Taa jau no malas viegli spriedelet, bet tomer jau nav tik traki tur viss taja video. Viniem ir ILS CAT III B + nakts dod savu plusu, ka, es domaju, vini pat vareja vertet, ka RWY in sight pirms CAT III B MINIMA. Nu un, ja QHN pareizs, tad tipa nekadi parsteigumi but nevar. Tipa...
nu jaa, ja reiz vinjiem ir sertifikacija uz CAT III B, tad esmu parliecinats, ka vinji tur mieriigi un ar veesu praatu. tas mums taa
jaa sanaaca bish palidot ieksh US. par to, ja kas, tad siikaak caur pm | Offline | | |
|
Instigater | | Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
| Lidotāju radarā ir daudz vairāk, tikai saits gļučī. | Offline | | |
Most99 | | Kopš: 04. Apr 2010
No: Jelgava
Ziņojumi: 108
Braucu ar: ...Trisriteni
| mjaa uzspiezhot uz to vienigo lideni Z eiropaa, var redzeet ka met mazu loku pa valsti | Offline | | |
shmurger | | Kopš: 15. Oct 2007
Ziņojumi: 12774
Braucu ar: xc40
| debesis vēl joprojām kā sentēvu laikos,tīras | Offline | | |
AV | | Kopš: 14. May 2002
Ziņojumi: 17407
Braucu ar: 500
| Kadas likmes par iespeju lidot tresdien no rita riga-stokholma? | Offline | | |
hronists | | Kopš: 01. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 14820
Braucu ar: Svensk hjul
|
19 Apr 2010, 09:42:53 AV rakstīja:
Kadas likmes par iespeju lidot tresdien no rita riga-stokholma?
imo 80%. ARL ir vaļā, deviņos nolaidās 2 lidmašīnas no US un tagad lido čarteri. | Offline | | |
Schutzstaffel | | Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
| Aviokompānijas jau arī nesteidzas nekur lidot, jo tomēr potenciālās problēmas var būt ļoti lielas.
Bez vulkānisko pelno abrazīvās ietekmes uz lidmašīnas korpusa detaļām, kā visiem zināms, cieš arī dzinējs. Viena lieta ir, ka var ciest un padilt FAN sekcijas lāpstiņas un kompresors. Tas ar šādu koncentrāciju visticamāk nenotiks. Bet ir vēl otra lieta. Šo pelnu kušanas temperatūra esot ap 600 'C. Degkamerā tas viss nesadeg, bet izkūst un tiek uz pirmās pakāpes augstspiediena turbīnas lāpstiņām (temperatūra augstāka nekā 600'C, tātad tie sūdi tur sakusuši lido virsū) un var aizkakāt ilgstoša lidojuma laikā sādos apstākļos ventilācijas atveres. Sekojošās priblēmas - tūlītējs jaudas zudums (nokakāta aksiālā virsma), metāla pārkaršana, mehāniski bojājumi, neatgriezeniski metāla izturības zudumi.
Ja tas notiek, jebkurš (TurboJet, TurboFan un arī Turboprop) dzinējs būs nopietni jāremontē.
Bilde:
Tās ir baigās izmaksas un neviens negrib ko tādu uzņemties. | Offline | | |
SZ | | Kopš: 06. Feb 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 2675
Braucu ar: Mercedes-Benz
| Taxi asociācija saka, taksisti nevēloties uzvārīties šīs situācijas iespaidā- nē nu, kur nu
naktī kollēga atbraucis no MUC uz Rīgu, stāstīja biresmu lietas, kkāds polis ar Fiat Punto par 900 EUR piedāvājis atvest uz Rīgu.[ Šo ziņu laboja SZ, 19 Apr 2010, 09:49:50 ] | Offline | | |
tomick | | Kopš: 31. Oct 2003
Ziņojumi: 3959
Braucu ar: 530i wrx :D
|
19 Apr 2010, 09:45:54 JIHAD rakstīja:
Aviokompānijas jau arī nesteidzas nekur lidot, jo tomēr potenciālās problēmas var būt ļoti lielas.
Bez vulkānisko pelno abrazīvās ietekmes uz lidmašīnas korpusa detaļām, kā visiem zināms, cieš arī dzinējs. Viena lieta ir, ka var ciest un padilt FAN sekcijas lāpstiņas un kompresors. Tas ar šādu koncentrāciju visticamāk nenotiks. Bet ir vēl otra lieta. Šo pelnu kušanas temperatūra esot ap 600 'C. Degkamerā tas viss nesadeg, bet izkūst un tiek uz pirmās pakāpes augstspiediena turbīnas lāpstiņām (temperatūra augstāka nekā 600'C, tātad tie sūdi tur sakusuši lido virsū) un var aizkakāt ilgstoša lidojuma laikā sādos apstākļos ventilācijas atveres. Sekojošās priblēmas - tūlītējs jaudas zudums (nokakāta aksiālā virsma), metāla pārkaršana, mehāniski bojājumi, neatgriezeniski metāla izturības zudumi.
Ja tas notiek, jebkurš (TurboJet, TurboFan un arī Turboprop) dzinējs būs nopietni jāremontē.
Bilde:
Tās ir baigās izmaksas un neviens negrib ko tādu uzņemties.
Es labāk izvēlos pasēdēt uz koferiem vai mēģināt braukt ar autobusu, nekā nogāzties lejā. | Offline | | |
|
romizz | | Kopš: 27. Jan 2008
No: Madona
Ziņojumi: 4287
Braucu ar: VAG
| Es domāju Aviokompānijas labi zin, ka šonedēļ diez vai būs kaut kāda lidošana, vienkārši to datumu atliek pakāpeniski, lai tiktu galā ar klientiem, jo , ja visi klienti, kam šonedēļ jālido sāks klauvēt pie kompāniju durvīm uzkārsies viss un haoss būs vēl lielāks... | Offline | | |
Schutzstaffel | | Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
| Pat īstenībā ir tā, ka gāzu temperatūra, ar kurām jātiek galā HP first stage turbīnai, var būt pat augstāka, nekā metāla, no kā tā izgatavota, kušanas temperatūra. Līdz ar to ir skaidrs, ka, ja dzesēšanas sistēma FAILS, ir tirsā uzreiz. | Offline | | |
hronists | | Kopš: 01. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 14820
Braucu ar: Svensk hjul
|
19 Apr 2010, 09:45:54 JIHAD rakstīja:
Aviokompānijas jau arī nesteidzas nekur lidot, jo tomēr potenciālās problēmas var būt ļoti lielas.
Nu
cik es noprotu pašlaik neviens nezina kāda ir pelnu koncentrācija un vai tā maz ir tik liela lai kaut ko nodarītu. Aizvakar taču KLM CEO pats personīgi bija uz borta lai pārbaudītu situāciju. | Offline | | |
tomick | | Kopš: 31. Oct 2003
Ziņojumi: 3959
Braucu ar: 530i wrx :D
| JIHAD cik viegli vai grūti ir nolaisties šeit: IATA: FNA, ICAO: GFLL
Ar šādu aparātu: Airbus A330-300 | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|