Online

Pašreiz BMWPower skatās 207 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)

AutorsZiņojums
Schutzstaffel
19. Apr 2010, 00:50 #281

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV

Iespejams, ka vnk zinot, ka tapat nekas nenotiek, ieliida tur kur normali nedrixt paostiit gaisu

Mums tie FIXi labie. ARNIS un VISTA (Paluuriet VV ielikto chartu)

No Maskavas pa celam uz Sociem ir FIX MIMRA taa kaa no tas filmas par dienesta romaanu!

[ Šo ziņu laboja JIHAD, 19 Apr 2010, 01:05:30 ]

Offline
VV
19. Apr 2010, 01:38 #282

Kopš: 31. Oct 2007

Ziņojumi: 228

Braucu ar:

juu, fixi labu labie redzeeti. US arii bija VISTA tieshi pie baazes lidlauka, un blakus SARGS vel atceros, ka tur bija arii kkadi paaris tiiri rupji skanoshi fixi.

shii vakara favoriits - nice CATIIIB landing ar A320 -
http://www.youtube.com/watch?v=TXJCHUmuUyw&...deos=12r9CevDn_8
Offline
Schutzstaffel
19. Apr 2010, 01:43 #283

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV


19 Apr 2010, 01:38:58 VV rakstīja:
juu, fixi labu labie redzeeti. US arii bija VISTA tieshi pie baazes lidlauka, un blakus SARGS vel atceros, ka tur bija arii kkadi paaris tiiri rupji skanoshi fixi.

shii vakara favoriits - nice CATIIIB landing ar A320 -
http://www.youtube.com/watch?v=TXJCHUmuUyw&...deos=12r9CevDn_8


Labais. Izskatas ka tur DH20 tad jau vairs nav starpibas starp CAT III C.

Taa jau no malas viegli spriedelet, bet tomer jau nav tik traki tur viss taja video. Viniem ir ILS CAT III B + nakts dod savu plusu, ka, es domaju, vini pat vareja vertet, ka RWY in sight pirms CAT III B MINIMA. Nu un, ja QHN pareizs, tad tipa nekadi parsteigumi but nevar. Tipa...

[ Šo ziņu laboja JIHAD, 19 Apr 2010, 01:48:03 ]

Offline
VV
19. Apr 2010, 01:47 #284

Kopš: 31. Oct 2007

Ziņojumi: 228

Braucu ar:

shitas komentaars vnk iespaarda

dude, the autopilot just called you a retard, i would slap him in the face!
Offline
Schutzstaffel
19. Apr 2010, 01:50 #285

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV

Esi macijies USA? (tas par to FIX komentaru no tavas puses)
Offline
Mikelis
19. Apr 2010, 01:54 #286

Kopš: 13. May 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 2439

Braucu ar: Bayerische Motoren Werke

Tikko radarā redzēju trakos norvēģus lidojam pār norvēģiju, kas bija vienīgā lidmašīna Eiropas ziemeļos, no Itālijas uz augšu

-----------------
Runāju mikrofonā par atlīdzību un palīdzu apgūt saules enerģiju :naac:
Offline
Mikelis
19. Apr 2010, 01:56 #287

Kopš: 13. May 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 2439

Braucu ar: Bayerische Motoren Werke

Kautkur pazuda


edit: Atradās!!! Atkal Norvēģi vienīgie lidotāji radarā

[ Šo ziņu laboja Mikelis, 19 Apr 2010, 01:59:21 ]



-----------------
Runāju mikrofonā par atlīdzību un palīdzu apgūt saules enerģiju :naac:
Offline
VV
19. Apr 2010, 01:59 #288

Kopš: 31. Oct 2007

Ziņojumi: 228

Braucu ar:


19 Apr 2010, 01:43:48 JIHAD rakstīja:

Labais. Izskatas ka tur DH20 tad jau vairs nav starpibas starp CAT III C.

Taa jau no malas viegli spriedelet, bet tomer jau nav tik traki tur viss taja video. Viniem ir ILS CAT III B + nakts dod savu plusu, ka, es domaju, vini pat vareja vertet, ka RWY in sight pirms CAT III B MINIMA. Nu un, ja QHN pareizs, tad tipa nekadi parsteigumi but nevar. Tipa...


nu jaa, ja reiz vinjiem ir sertifikacija uz CAT III B, tad esmu parliecinats, ka vinji tur mieriigi un ar veesu praatu. tas mums taa

jaa sanaaca bish palidot ieksh US. par to, ja kas, tad siikaak caur pm
Offline
Instigater
19. Apr 2010, 02:02 #289

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Lidotāju radarā ir daudz vairāk, tikai saits gļučī.
Offline
Most99
19. Apr 2010, 02:58 #290

Kopš: 04. Apr 2010

No: Jelgava

Ziņojumi: 108

Braucu ar: ...Trisriteni

mjaa uzspiezhot uz to vienigo lideni Z eiropaa, var redzeet ka met mazu loku pa valsti
Offline
shmurger
19. Apr 2010, 08:41 #291

Kopš: 15. Oct 2007

Ziņojumi: 12774

Braucu ar: xc40

debesis vēl joprojām kā sentēvu laikos,tīras
Offline
AV
19. Apr 2010, 09:42 #292

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17407

Braucu ar: 500

Kadas likmes par iespeju lidot tresdien no rita riga-stokholma?
Offline
hronists
19. Apr 2010, 09:44 #293

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul


19 Apr 2010, 09:42:53 AV rakstīja:
Kadas likmes par iespeju lidot tresdien no rita riga-stokholma?


imo 80%. ARL ir vaļā, deviņos nolaidās 2 lidmašīnas no US un tagad lido čarteri.
Offline
Schutzstaffel
19. Apr 2010, 09:45 #294

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV

Aviokompānijas jau arī nesteidzas nekur lidot, jo tomēr potenciālās problēmas var būt ļoti lielas.

Bez vulkānisko pelno abrazīvās ietekmes uz lidmašīnas korpusa detaļām, kā visiem zināms, cieš arī dzinējs. Viena lieta ir, ka var ciest un padilt FAN sekcijas lāpstiņas un kompresors. Tas ar šādu koncentrāciju visticamāk nenotiks. Bet ir vēl otra lieta. Šo pelnu kušanas temperatūra esot ap 600 'C. Degkamerā tas viss nesadeg, bet izkūst un tiek uz pirmās pakāpes augstspiediena turbīnas lāpstiņām (temperatūra augstāka nekā 600'C, tātad tie sūdi tur sakusuši lido virsū) un var aizkakāt ilgstoša lidojuma laikā sādos apstākļos ventilācijas atveres. Sekojošās priblēmas - tūlītējs jaudas zudums (nokakāta aksiālā virsma), metāla pārkaršana, mehāniski bojājumi, neatgriezeniski metāla izturības zudumi.

Ja tas notiek, jebkurš (TurboJet, TurboFan un arī Turboprop) dzinējs būs nopietni jāremontē.

Bilde:



Tās ir baigās izmaksas un neviens negrib ko tādu uzņemties.
Offline
SZ
19. Apr 2010, 09:48 #295

Kopš: 06. Feb 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2675

Braucu ar: Mercedes-Benz

Taxi asociācija saka, taksisti nevēloties uzvārīties šīs situācijas iespaidā- nē nu, kur nu

naktī kollēga atbraucis no MUC uz Rīgu, stāstīja biresmu lietas, kkāds polis ar Fiat Punto par 900 EUR piedāvājis atvest uz Rīgu.

[ Šo ziņu laboja SZ, 19 Apr 2010, 09:49:50 ]

Offline
tomick
19. Apr 2010, 09:48 #296

Kopš: 31. Oct 2003

Ziņojumi: 3959

Braucu ar: 530i wrx :D


19 Apr 2010, 09:45:54 JIHAD rakstīja:
Aviokompānijas jau arī nesteidzas nekur lidot, jo tomēr potenciālās problēmas var būt ļoti lielas.

Bez vulkānisko pelno abrazīvās ietekmes uz lidmašīnas korpusa detaļām, kā visiem zināms, cieš arī dzinējs. Viena lieta ir, ka var ciest un padilt FAN sekcijas lāpstiņas un kompresors. Tas ar šādu koncentrāciju visticamāk nenotiks. Bet ir vēl otra lieta. Šo pelnu kušanas temperatūra esot ap 600 'C. Degkamerā tas viss nesadeg, bet izkūst un tiek uz pirmās pakāpes augstspiediena turbīnas lāpstiņām (temperatūra augstāka nekā 600'C, tātad tie sūdi tur sakusuši lido virsū) un var aizkakāt ilgstoša lidojuma laikā sādos apstākļos ventilācijas atveres. Sekojošās priblēmas - tūlītējs jaudas zudums (nokakāta aksiālā virsma), metāla pārkaršana, mehāniski bojājumi, neatgriezeniski metāla izturības zudumi.

Ja tas notiek, jebkurš (TurboJet, TurboFan un arī Turboprop) dzinējs būs nopietni jāremontē.

Bilde:



Tās ir baigās izmaksas un neviens negrib ko tādu uzņemties.


Es labāk izvēlos pasēdēt uz koferiem vai mēģināt braukt ar autobusu, nekā nogāzties lejā.
Offline
romizz
19. Apr 2010, 09:48 #297

Kopš: 27. Jan 2008

No: Madona

Ziņojumi: 4287

Braucu ar: VAG

Es domāju Aviokompānijas labi zin, ka šonedēļ diez vai būs kaut kāda lidošana, vienkārši to datumu atliek pakāpeniski, lai tiktu galā ar klientiem, jo , ja visi klienti, kam šonedēļ jālido sāks klauvēt pie kompāniju durvīm uzkārsies viss un haoss būs vēl lielāks...
Offline
Schutzstaffel
19. Apr 2010, 09:53 #298

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV

Pat īstenībā ir tā, ka gāzu temperatūra, ar kurām jātiek galā HP first stage turbīnai, var būt pat augstāka, nekā metāla, no kā tā izgatavota, kušanas temperatūra. Līdz ar to ir skaidrs, ka, ja dzesēšanas sistēma FAILS, ir tirsā uzreiz.
Offline
hronists
19. Apr 2010, 09:58 #299

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul


19 Apr 2010, 09:45:54 JIHAD rakstīja:
Aviokompānijas jau arī nesteidzas nekur lidot, jo tomēr potenciālās problēmas var būt ļoti lielas.



Nu

cik es noprotu pašlaik neviens nezina kāda ir pelnu koncentrācija un vai tā maz ir tik liela lai kaut ko nodarītu. Aizvakar taču KLM CEO pats personīgi bija uz borta lai pārbaudītu situāciju.
Offline
tomick
19. Apr 2010, 09:58 #300

Kopš: 31. Oct 2003

Ziņojumi: 3959

Braucu ar: 530i wrx :D

JIHAD cik viegli vai grūti ir nolaisties šeit: IATA: FNA, ICAO: GFLL
Ar šādu aparātu: Airbus A330-300
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo