Online

Pašreiz BMWPower skatās 241 viesi un 23 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
JZ
31. May 2015, 15:47 #27961

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:



31 May 2015, 15:04:00 EdijsG rakstīja:
Kads iz sutijis brilles no si saita?
RB

[ Šo ziņu laboja JZ, 31 May 2015, 15:47:26 ]

Offline
berny757
31. May 2015, 16:27 #27962

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC

Šie mani uzjautrina. Brendu brilles par mega zemām cenām, ar īpašo piedāvājumu tak visiem tāpat skaidrs ka tie ir lēti pakaļdarinājumi, un tādus pašus var nopirkt jebkurā tirgū. Vai tiešām tas RB uzraksts ir tik svarīgs? Ilgāk stāv?
Offline
eposs
31. May 2015, 23:58 #27963

Kopš: 14. Mar 2010

No: Liepāja

Ziņojumi: 608

Braucu ar:

Kaads nevar pateikt kāpēc man kondiškas ventilators sledzas iekšā pats no sevis.Kondišku šogad vēl neesmu lietojis.Kas tam ventilatoram dod komandu?Spiediena vai termoslēdzis?
E39 523

[ Šo ziņu laboja eposs, 31 May 2015, 23:59:12 ]

Offline
edzhaans
01. Jun 2015, 00:05 #27964

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


31 May 2015, 23:58:35 eposs rakstīja:
Kaads nevar pateikt kāpēc man kondiškas ventilators sledzas iekšā pats no sevis.Kondišku šogad vēl neesmu lietojis.Kas tam ventilatoram dod komandu?Spiediena vai termoslēdzis?
E39 523

Sasniedzot pārāk lielu tempeatūru radiatorā slēdzas iekšā. Tas notiek randomā vai vnk pabraukājot ?
Komandu dod vēl kondiška, ja slēdz iekšā.
Offline
Re5tepa
01. Jun 2015, 00:18 #27965

Kopš: 20. Apr 2006

No: Liepāja

Ziņojumi: 808

Braucu ar: //m-pakotu traktoru

ventilatora mufta dzīva?
Offline
eposs
01. Jun 2015, 00:23 #27966

Kopš: 14. Mar 2010

No: Liepāja

Ziņojumi: 608

Braucu ar:


01 Jun 2015, 00:18:53 Re5tepa rakstīja:
ventilatora mufta dzīva?


Praktiski jauna.Tas aux ventilators var stradat kaa papildus coolant dzeses ventilators vai tikai un vieniigi priekh A/C?
Offline
eposs
01. Jun 2015, 00:25 #27967

Kopš: 14. Mar 2010

No: Liepāja

Ziņojumi: 608

Braucu ar:


01 Jun 2015, 00:05:20 edzhaans rakstīja:

31 May 2015, 23:58:35 eposs rakstīja:
Kaads nevar pateikt kāpēc man kondiškas ventilators sledzas iekšā pats no sevis.Kondišku šogad vēl neesmu lietojis.Kas tam ventilatoram dod komandu?Spiediena vai termoslēdzis?
E39 523

Sasniedzot pārāk lielu tempeatūru radiatorā slēdzas iekšā. Tas notiek randomā vai vnk pabraukājot ?
Komandu dod vēl kondiška, ja slēdz iekšā.

Logiski butu ka termomufta sasledzas pirmaa un tad A/C ventilators,bet neesmu parliecinats vai vinjs vispar pilda dzineja dzeses funkciju
Offline
Mikus188
01. Jun 2015, 00:26 #27968

Kopš: 04. May 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 709

Braucu ar: E39 528 un E60 530xD


01 Jun 2015, 00:23:01 eposs rakstīja:

01 Jun 2015, 00:18:53 Re5tepa rakstīja:
ventilatora mufta dzīva?


Praktiski jauna.Tas aux ventilators var stradat kaa papildus coolant dzeses ventilators vai tikai un vieniigi priekh A/C?

jauna om vai kaut kāda krutka par 30 eiro ? tas ventilātors slēdzas iekšā kad dzinējs sasniedzis 98 grādus, nu vismaz manam tā ir
Offline
edzhaans
01. Jun 2015, 00:36 #27969

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Gan, gan, vispār tas ir domāts kondicioniera dzesēšanai, kad radiators uzkarst, termoslēdzis ieslēdz otro ātrumu, lai izvilktu pārkaršanu.
Tikpat labi slēdzis sapists vai nepareizs ieskrūvēts. Varbūt ventilators gļuko. Ved uz servisu karoče prasīs naudu

[ Šo ziņu laboja edzhaans, 01 Jun 2015, 00:39:42 ]

Offline
eposs
01. Jun 2015, 00:40 #27970

Kopš: 14. Mar 2010

No: Liepāja

Ziņojumi: 608

Braucu ar:


01 Jun 2015, 00:26:39 Mikus188 rakstīja:

01 Jun 2015, 00:23:01 eposs rakstīja:

01 Jun 2015, 00:18:53 Re5tepa rakstīja:
ventilatora mufta dzīva?


Praktiski jauna.Tas aux ventilators var stradat kaa papildus coolant dzeses ventilators vai tikai un vieniigi priekh A/C?

jauna om vai kaut kāda krutka par 30 eiro ? tas ventilātors slēdzas iekšā kad dzinējs sasniedzis 98 grādus, nu vismaz manam tā ir
[/quote
Tagad man viss skaidrs,būšu sūdīgu muftu nopircis,man liekas ka Hella bija un no piedāvātajām nopirku visdārgāko.
Paldies par info.
Offline
eposs
01. Jun 2015, 00:43 #27971

Kopš: 14. Mar 2010

No: Liepāja

Ziņojumi: 608

Braucu ar:


01 Jun 2015, 00:36:01 edzhaans rakstīja:
Gan, gan, vispār tas ir domāts kondicioniera dzesēšanai, kad radiators uzkarst, termoslēdzis ieslēdz otro ātrumu, lai izvilktu pārkaršanu.
Tikpat labi slēdzis sapists vai nepareizs ieskrūvēts. Varbūt ventilators gļuko. Ved uz servisu karoče prasīs naudu


Ok,paldies par info.
Offline
edzhaans
01. Jun 2015, 00:44 #27972

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Tak nemīz, pārbaudi muftu, ja baidies. Viņa saslēdzas, kad auto sāk silt riktīgi. Aukstam dzinējam, nevis tikko pielaistam, bet parūcinātam, viņai ar pirkstu var pieskarties, bet ar pirkstu nevajag provēt. Pamēģini ar avīzi vai papīra gabalu apstādināt, tikai lāpstas nenorauj.
Tu jau te drāmu sacel Drošāk būtu ar diagnostikas iekārtu pārbaudīt, bet neemsu pārliecināts, vai var.
Eksperimentam var izraut termoslēdža fišku, nu tjipa bez slēdža paskatīties kas notiek. Jo man nesen gadījās, ventilators iet abos ātrumos, ja ar vadu savieno štekerī, bet kad ieslēdz A/C, viņš neslēdzas ar piespraustu termoslēdzim. Ieslēdzot A/C viņam jāstrādā pirmajā ātrumā, lai neuzlaistu gaisā sistēmu.

[ Šo ziņu laboja edzhaans, 01 Jun 2015, 00:47:22 ]

Offline
Mikus188
01. Jun 2015, 00:44 #27973

Kopš: 04. May 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 709

Braucu ar: E39 528 un E60 530xD


01 Jun 2015, 00:36:01 edzhaans rakstīja:
Gan, gan, vispār tas ir domāts kondicioniera dzesēšanai, kad radiators uzkarst, termoslēdzis ieslēdz otro ātrumu, lai izvilktu pārkaršanu.
Tikpat labi slēdzis sapists vai nepareizs ieskrūvēts. Varbūt ventilators gļuko. Ved uz servisu karoče prasīs naudu
Nu ne obligāti , dažiem ne bmw autiņiem safistas muftes gadījumā tas ventilātors kā avārijas variants, tepat viens raudi bez muftes vizinās , ventilātors pie 95 ieslēdzas ......... domā bmw diži atšķirsies ?
Offline
V_V
01. Jun 2015, 00:48 #27974

Kopš: 11. Feb 2010

No: Cēsis

Ziņojumi: 1097

Braucu ar: E36 compact cabrio imperial blau

pieliec Main propelleram ar dubultā saliktu kancelejas papīru, ja apstājas, tad mufta strādā, ja saplēsīs papīru tad mufta nestrādā. Un AUX ventikam jāslēdzas gan pie kondiškas, gan pie kautkādiem 100`C +-.
Offline
edzhaans
01. Jun 2015, 00:48 #27975

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Kuram audi ir mufta ? V8 ?
Bez muftas var vizināties, jo elektro ventilatoram vajadzētu izvilkt visu avārijas gadījumā.
Ir divi varianti kad beidzās, griežās visu laiku, kas drāž sūkni un auto silst lēnāk.
Vai arī, negriežas, iestājas "ein pohuuj" režīms

[ Šo ziņu laboja edzhaans, 01 Jun 2015, 00:50:07 ]

Offline
eposs
01. Jun 2015, 00:50 #27976

Kopš: 14. Mar 2010

No: Liepāja

Ziņojumi: 608

Braucu ar:


01 Jun 2015, 00:44:09 edzhaans rakstīja:
Tak nemīz, pārbaudi muftu, ja baidies. Viņa saslēdzas, kad auto sāk silt riktīgi. Aukstam dzinējam, nevis tikko pielaistam, bet parūcinātam, viņai ar pirkstu var pieskarties, bet ar pirkstu nevajag provēt. Pamēģini ar avīzi vai papīra gabalu apstādināt, tikai lāpstas nenorauj.
Tu jau te drāmu sacel Drošāk būtu ar diagnostikas iekārtu pārbaudīt, bet neemsu pārliecināts, vai var.

Nē, drāmu negribu sacelt,vienkārśi nebija skaidrs vai tam A/C ventilators var darboties kā dzinēja aux ventilators.+- tas arī viss. Paldies par atsaucību.
Offline
edzhaans
01. Jun 2015, 00:51 #27977

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Tas brīnums dara visu. Un tam ir 2 ātrumi. Žopa esot tad, kad uzzin, kas par ventilatoru, vecais vai jaunais. Daudz naudas
Offline
Mikus188
01. Jun 2015, 00:52 #27978

Kopš: 04. May 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 709

Braucu ar: E39 528 un E60 530xD


01 Jun 2015, 00:48:59 edzhaans rakstīja:
Kuram audi ir mufta ? V8 ?
Bez muftas var vizināties, jo elektro ventilatoram vajadzētu izvilkt visu avārijas gadījumā.
Ir divi varianti kad beidzās, griežās visu laiku, kas drāž sūkni un auto silst lēnāk.
Vai arī, negriežas, iestājas "ein pohuuj" režīms
nu jau aizies oftopiks , tak kaut vai tam pašam c4 2.5tdi ... redz bet ir otra puse, kā automātam patiks ja brauks ar beigtu muftu ?
Offline
V_V
01. Jun 2015, 00:54 #27979

Kopš: 11. Feb 2010

No: Cēsis

Ziņojumi: 1097

Braucu ar: E36 compact cabrio imperial blau

Atšķirās stiprinājumi un kontakti. cena līdz 98.g ap 200, no 99.g ap 400.
Lietotu nav jēgas un restaurēt arī neviens nemaz negrib.
un tam ir arī 3 ātrumi

[ Šo ziņu laboja V_V, 01 Jun 2015, 00:54:55 ]

Offline
edzhaans
01. Jun 2015, 00:57 #27980

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


01 Jun 2015, 00:52:50 Mikus188 rakstīja:

01 Jun 2015, 00:48:59 edzhaans rakstīja:
Kuram audi ir mufta ? V8 ?
Bez muftas var vizināties, jo elektro ventilatoram vajadzētu izvilkt visu avārijas gadījumā.
Ir divi varianti kad beidzās, griežās visu laiku, kas drāž sūkni un auto silst lēnāk.
Vai arī, negriežas, iestājas "ein pohuuj" režīms
nu jau aizies oftopiks , tak kaut vai tam pašam c4 2.5tdi ... redz bet ir otra puse, kā automātam patiks ja brauks ar beigtu muftu ?

papēti. vecākiem audi bija elektro ventilatori, bet, kas un kā, tiešām nezinu. Braukt bez būtu neprāts, ja nav vispār nekā. Šajā gadījumā, kas ar E39, vēl ir elektro ventilators. domā Audi strādā tādi lohi, ka bez muftas viss auto uzsprāgs ?

Ja par tiem ventilatoriem, tad tu šķirba bija tāda, ka jaunais iet ar PWM, vecais nē.

[ Šo ziņu laboja edzhaans, 01 Jun 2015, 00:58:57 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo