Online
Pašreiz BMWPower skatās 130 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Viss par E39
Autors | Ziņojums |
TMS777 | | Kopš: 20. Jan 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 63
Braucu ar: E39
|
15 Feb 2017, 19:27:13 @Peecis rakstīja:
15 Feb 2017, 19:25:22 @86JurisBlinkovs86 rakstīja:
14 Feb 2017, 21:40:34 @rekeds rakstīja:
14 Feb 2017, 21:24:39 @86JurisBlinkovs86 rakstīja:
Kursh mus spec par.touring bagaznieku vakiem? Nevar atvert stikla vaku, nezinu no kurienes sakt skatities problemu, un pats blekinieks sudigi veras valja, saka ka japielejot ella motoriem? Vai kads zina kadau ellu un vai ta taisniba?
elektriskā pakaļa? man ar vērās lēnu, tad te bija viens čibriks, kas atrada aero eļļu un uzrakstīja kā nomainīt šķidrumu.
Varbut tev kur ir aizkeries tas dzekinsh kursh zina par to elektriskas pakalas elas pielieshamu un kadu ellu,
Man ir eļļa, varu pieliet. Bet esmu Aizkrauklē.
E39 pie zapaskas aizmugurē kriesajā pusē ir tas hidrosūknis kuram vajag pieliet to aero hidro eļļu, man tas brīnumšķidrums daudz vel ir | Offline | | |
dzuris | | Kopš: 01. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 7627
Braucu ar:
| Pencina slavetaji,cik jus gada nosturejat?
Espagadu esmu nosturejis 27k kas degviela nauda irap 2600eur, ja man butu 2.8 bencins tad tie butu vairak ka 3500eur gada skersgriezuma saliekot ta pat dizelis sanaks ekonomiskaks ar visam apkopem jo tapat vinas ir ari benjai.
P.s viedoklis ticams jo vairak ka divus gadus nobraukaju ar e38 2.8 mehaniku un need videji mazak par 11. Ja gribat blaut tad vins ir vieglaks ka e39 kuts [ Šo ziņu laboja dzuris, 16 Feb 2017, 09:10:14 ] | Offline | | |
abyss | | Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8246
Braucu ar: e39 523
| Dzuri saki godīgi, Tev ir mazvērtības kompleksi? | Offline | | |
RenegadeX | | Kopš: 23. Oct 2015
No: Jelgava
Ziņojumi: 3440
Braucu ar: e39, pc34
|
16 Feb 2017, 09:01:45 @dzuris rakstīja:
Pencina slavetaji,cik jus gada nosturejat?
Espagadu esmu nosturejis 27k kas degviela nauda irap 2600eur, ja man butu 2.8 bencins tad tie butu vairak ka 3500eur gada skersgriezuma saliekot ta pat dizelis sanaks ekonomiskaks ar visam apkopem jo tapat vinas ir ari benjai.
P.s viedoklis ticams jo vairak ka divus gadus nobraukaju ar e38 2.8 mehaniku un need videji mazak par 11. Ja gribat blaut tad vins ir vieglaks ka e39 kuts
Rēķini kā gribi ar pensīnu degvielā vien +10% naudas izteiksmē, pat ja pieņem ka par tiem 10% mazāk tērē, sanāk pa nullē ar saļarku- nu nebūsim jau tik naivi
Pensīns oligarhiem, tikai tie oligarhi ir kautrīgi, kad jārunā par auto remontiem.
Dīselisti atklāti pasaka ko un pa cik mainījuši, a pensīnisti tikai klusiņām savā starpā.
| Offline | | |
Ri | | Kopš: 08. Sep 2009
No: Preiļi
Ziņojumi: 1077
Braucu ar: acajno un miatu
|
16 Feb 2017, 09:01:45 @dzuris rakstīja:
Pencina slavetaji,cik jus gada nosturejat?
Espagadu esmu nosturejis 27k kas degviela nauda irap 2600eur, ja man butu 2.8 bencins tad tie butu vairak ka 3500eur gada skersgriezuma saliekot ta pat dizelis sanaks ekonomiskaks ar visam apkopem jo tapat vinas ir ari benjai.
Mēnesī nobraucu vismaz 3k km. Ar želeju savā laikā gadā ir sanācis nobraukt arī ap 60k.
Cik esmu iztērējis degvielā - neesmu skaitījis. Benzīnu neslavēju, dīzeļi besī. Veiksminieku degviela 4 life [ Šo ziņu laboja Ri, 16 Feb 2017, 09:52:52 ] | Offline | | |
dzuris | | Kopš: 01. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 7627
Braucu ar:
|
16 Feb 2017, 09:32:43 @abyss rakstīja:
Dzuri saki godīgi, Tev ir mazvērtības kompleksi?
Fakucis te nav? ta ir realitate ko sametu un cik ir izmaksas. Par to starpibu kas sanak var dizela degvielas sistemu savest kartiba un sanak pa plusa nakosais gads
Tie ir pie videja paterina diesel ~9 un bencins ~11 gaznieki seit var nepostet, gazi eda 11-15 litri, ziema pat 16 [ Šo ziņu laboja dzuris, 16 Feb 2017, 09:56:25 ] | Offline | | |
abyss | | Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8246
Braucu ar: e39 523
|
16 Feb 2017, 09:48:35 @RenegadeX rakstīja:
16 Feb 2017, 09:01:45 @dzuris rakstīja:
Pencina slavetaji,cik jus gada nosturejat?
Espagadu esmu nosturejis 27k kas degviela nauda irap 2600eur, ja man butu 2.8 bencins tad tie butu vairak ka 3500eur gada skersgriezuma saliekot ta pat dizelis sanaks ekonomiskaks ar visam apkopem jo tapat vinas ir ari benjai.
P.s viedoklis ticams jo vairak ka divus gadus nobraukaju ar e38 2.8 mehaniku un need videji mazak par 11. Ja gribat blaut tad vins ir vieglaks ka e39 kuts
Rēķini kā gribi ar pensīnu degvielā vien +10% naudas izteiksmē, pat ja pieņem ka par tiem 10% mazāk tērē, sanāk pa nullē ar saļarku- nu nebūsim jau tik naivi
Pensīns oligarhiem, tikai tie oligarhi ir kautrīgi, kad jārunā par auto remontiem.
Dīselisti atklāti pasaka ko un pa cik mainījuši, a pensīnisti tikai klusiņām savā starpā.
Motoram pa 4iem gadiem esmu mainījis 2x sveces, 4x eļļu, pāris plastmasas loriņus. Un beigās pašu motoru . Kopā varētu būt ~ 700 eur. Toties varu braukt vēl 4-5 gadus pilnīgā pohujā, ka kaut kas salūzīs.
P.S es nobraucu gadā 8-10k. Tā kā benzīns way to go. Bet būtu interesanti, ja kāds savam dīzelim exceli saglabātu visas izmaksas, domāju ka tāpat uz 3 gadiem kāds 1k aiziet, tas ir, ja viss ir normāli[ Šo ziņu laboja abyss, 16 Feb 2017, 10:02:15 ] | Offline | | |
Peecis | | Kopš: 27. Jan 2003
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 2308
Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI
|
15 Feb 2017, 20:41:14 @edzhaans rakstīja:
15 Feb 2017, 18:09:49 @RmaxLV rakstīja:
Nu dīzelim sprauslas sliktākajā gadījumā salasās uz 1-1.2k, turba lietota no angļa ap 120, restaurēt hvz, 200. Kvēlsveces ar releju kaut kas ap 150. Ja nepaveicas un nobirst tas viss, 1x nomaini un tas daudziem gadiem.
Kas vēl tik specifisks dīzelim? Otrs termostats, kas maksā zem padsmit līdz 30 eur? Benzīnam tāpat var ielidot uz vanosiem, indukcijas spolēm, zondēm, to pašu kartera ventilāciju ar trubām nomainīt benzīnam ir vairākas reizes dārgāk kā dīzelim. Beigās var braukt neejošā, plikā 523i Nerunājot jau par to, ka labi nopakoti pencīni ir retums. 3.0 un uz augšu pencīna īpašnieki šito arī varēja nelasīt
Augstspiediena sūknis, spiediena regulātors
Ziema, sals. Ilgi silst. Benzīnam aķis pat sūdīgs piešķils. Kvēlsveču nav, būs skumji. Benzīnam kvēlsveces nevajag, pieleks ar neejošu sadalenes devēju, ka tik kloķenes devējs vesels. Dīzelis ziemai savs, benzīnam pilnība pajāt, lej vienu visu gadu. Benzīnam ir viens sūknis. Benzīns nesmird, negrab, nekratās.
Sliktākajā gadijumā benzīnam tas cipars nav ne tuvu dīzeļa ciparam, tikai lej un brauc.
Ar dīzeli pizdata vilkt piekabes un stastīt visiem ka var izkabināt m5.
Man bija 528i. Tagad 530d. Man šķiet, ka dīzelis ar Webasto sasilst ātrāk par benzīnu+ vēl patīkami, ka var no rīta iekāpt jau uzsilušā | Offline | | |
|
RenegadeX | | Kopš: 23. Oct 2015
No: Jelgava
Ziņojumi: 3440
Braucu ar: e39, pc34
|
16 Feb 2017, 09:59:21 @abyss rakstīja:
16 Feb 2017, 09:48:35 @RenegadeX rakstīja:
16 Feb 2017, 09:01:45 @dzuris rakstīja:
Pencina slavetaji,cik jus gada nosturejat?
Espagadu esmu nosturejis 27k kas degviela nauda irap 2600eur, ja man butu 2.8 bencins tad tie butu vairak ka 3500eur gada skersgriezuma saliekot ta pat dizelis sanaks ekonomiskaks ar visam apkopem jo tapat vinas ir ari benjai.
P.s viedoklis ticams jo vairak ka divus gadus nobraukaju ar e38 2.8 mehaniku un need videji mazak par 11. Ja gribat blaut tad vins ir vieglaks ka e39 kuts
Rēķini kā gribi ar pensīnu degvielā vien +10% naudas izteiksmē, pat ja pieņem ka par tiem 10% mazāk tērē, sanāk pa nullē ar saļarku- nu nebūsim jau tik naivi
Pensīns oligarhiem, tikai tie oligarhi ir kautrīgi, kad jārunā par auto remontiem.
Dīselisti atklāti pasaka ko un pa cik mainījuši, a pensīnisti tikai klusiņām savā starpā.
Motoram pa 4iem gadiem esmu mainījis 2x sveces, 4x eļļu, pāris plastmasas loriņus. Un beigās pašu motoru . Kopā varētu būt ~ 700 eur. Toties varu braukt vēl 4-5 gadus pilnīgā pohujā, ka kaut kas salūzīs.
principā varu pavirši secināt ka neko daudz tu nenobrauc pa gadu ja reizi gadā eļļu maini. Es dīzelim vismaz 2x. vai arī pensīns ir tik izturīgs, ka eļļas maiņa ir tikai formalitāte un sveces arī pa vienai tikai maina. pesec, es motociklam tīri formalitātes pēc visas četras samainīju pēc 1 nobrauktas sezonas.
ja maz brauc, tad jā, pensīns ir way to go.
es arī kopš pagājušā gada marta kādus 27k km jau esmu nobraucis. līdz martam domāju būs visi 30k km. Tai skaitā katru otro mēnesi uz Viļņu un katru otro nedēļas nogali uz Preiļiem. par to kas ieguldīts pa gadu var manos postos izlasīt, tikai saļarkas uzpildes neesmu uzskaitījis.[ Šo ziņu laboja RenegadeX, 16 Feb 2017, 10:05:45 ] | Offline | | |
dzuris | | Kopš: 01. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 7627
Braucu ar:
|
16 Feb 2017, 09:59:21 @abyss rakstīja:
16 Feb 2017, 09:48:35 @RenegadeX rakstīja:
16 Feb 2017, 09:01:45 @dzuris rakstīja:
Pencina slavetaji,cik jus gada nosturejat?
Espagadu esmu nosturejis 27k kas degviela nauda irap 2600eur, ja man butu 2.8 bencins tad tie butu vairak ka 3500eur gada skersgriezuma saliekot ta pat dizelis sanaks ekonomiskaks ar visam apkopem jo tapat vinas ir ari benjai.
P.s viedoklis ticams jo vairak ka divus gadus nobraukaju ar e38 2.8 mehaniku un need videji mazak par 11. Ja gribat blaut tad vins ir vieglaks ka e39 kuts
Rēķini kā gribi ar pensīnu degvielā vien +10% naudas izteiksmē, pat ja pieņem ka par tiem 10% mazāk tērē, sanāk pa nullē ar saļarku- nu nebūsim jau tik naivi
Pensīns oligarhiem, tikai tie oligarhi ir kautrīgi, kad jārunā par auto remontiem.
Dīselisti atklāti pasaka ko un pa cik mainījuši, a pensīnisti tikai klusiņām savā starpā.
Motoram pa 4iem gadiem esmu mainījis 2x sveces, 4x eļļu, pāris plastmasas loriņus. Un beigās pašu motoru . Kopā varētu būt ~ 700 eur. Toties varu braukt vēl 4-5 gadus pilnīgā pohujā, ka kaut kas salūzīs.
P.S es nobraucu gadā 8-10k. Tā kā benzīns way to go. Bet būtu interesanti, ja kāds savam dīzelim exceli saglabātu visas izmaksas, domāju ka tāpat uz 3 gadiem kāds 1k aiziet, tas ir, ja viss ir normāli
Nepilni divi gadi uz dzineju.
2x termostati, 5x ella ar visiem filtriem un degvielas filtru. Rulli ar siksnam.
Es tevi jau parsitu, motoram 500+ un vins nav jamaina bet nobraukums pret tavu x3
Tas ir lietas kas daritas tiri dzinejam [ Šo ziņu laboja dzuris, 16 Feb 2017, 10:32:08 ] | Offline | | |
Mednieks | | Kopš: 24. Oct 2008
Ziņojumi: 721
Braucu ar: sievietēm
| M62B35TU dzinējs.
Kļūda, pieslēdzoties ar pocket-size obd2:
P0011;P0021
A camshaft position timing over - Advanced or System performance Bank 1
A camshaft position timing over - Advanced or System performance Bank 2
Auto jau sen neiet vanosi.
Vai šie kļūdu kodi attiecās uz sadales stāvokļa devējiem abiem? Vai arī šo problēmu var izsaukt pašu vanosu defekts? | Offline | | |
RenegadeX | | Kopš: 23. Oct 2015
No: Jelgava
Ziņojumi: 3440
Braucu ar: e39, pc34
| kautkā neizklausās pēc nofista dīseļa.. | Offline | | |
edzhaans | | Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
|
16 Feb 2017, 08:09:39 @kriii rakstīja:
15 Feb 2017, 23:47:26 @edzhaans rakstīja:
15 Feb 2017, 21:10:56 @kriii rakstīja:
Edzhaan, tas ir golfista viedoklis?
Nenopists un laikā apkopts dīzelis gan uzsilst ātri, gan lec bez problēmām, gan nekratās. Ar veseliem katalizatoriem arī nesmird. Ziemas dīzelis vispār spēcīgs arguments, neesi pamanījis, ka civilizētās uzpildes stacijās piedāvā līdz ar aukstumu?
5 gadi ar e39 benzīnu, man viedoklis nav jāpamato, neizpludīšu, jo acīmredozt mans pašreizējais auto ir gana spēcīgs arguments, lai beigtu šo diskusiju.
Protams, ka nav jāpamato, jo nepareizu viedokli ir diezgan grūti pamatot
Labi. Pagriezīsim citādi. Jūs ideoti kad saksiet rēķināt. Sūdīgākajā dīzeļa variantā remonta cena sanāk V8 limenī. Bez V8
Bet ja jūs te izejat uz tjipa izmaksām. BMW nav priekš jums, nomainiet uz tdi universāli. Funkciju pildīs un pat nauda pāri paliks | Offline | | |
Ruudis | | Kopš: 19. Feb 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2106
Braucu ar: Pienpak
| Nesen savaa drota iegrudu 1.3k viena remonta laika. Tgd viss tip top.
Bet so laiku, 2.5 gadi, cik auto mana ipasuma ir sagruzti kopa apm 3k. Hadene, bremzes, kraasosana utt.
Runaju par e46 2.0d. Noskrejiens pari pa pusļemaku | Offline | | |
rekeds | | Kopš: 02. Sep 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 2992
Braucu ar: škodiaku
|
16 Feb 2017, 16:25:21 @Mednieks rakstīja:
M62B35TU dzinējs.
Kļūda, pieslēdzoties ar pocket-size obd2:
P0011;P0021
A camshaft position timing over - Advanced or System performance Bank 1
A camshaft position timing over - Advanced or System performance Bank 2
Auto jau sen neiet vanosi.
Vai šie kļūdu kodi attiecās uz sadales stāvokļa devējiem abiem? Vai arī šo problēmu var izsaukt pašu vanosu defekts?
Possible causes:
Variable Camshaft Timing Circuit open or shorted
Variable Camshaft Timing Circuit poor electrical connection
Failed Camshaft Actuator
Engine mechanical problems
Read more: https://www.engine-codes.com/p0011_bmw.html | Offline | | |
rekeds | | Kopš: 02. Sep 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 2992
Braucu ar: škodiaku
| eh
kur dzīve tā sāpinājusi?
meklēt pārākumu internetā ar vecu bembi, mīkstie latvieši
pārsteidza, ka veči, strādā, ar sievām un bērniem, - tāpat apdalīti bērni..
man garāks, man siltāks, man resnāks, man fiksāks.. tiešām?
tipo vēl kāds nerubī, ka katram savs veiksmes stāsts, citam viena prioritāte, citam tādi apstākļi, ai, ko es te klabinu, tā turpinat
[ Šo ziņu laboja rekeds, 16 Feb 2017, 21:49:03 ] | Offline | | |
|
rekeds | | Kopš: 02. Sep 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 2992
Braucu ar: škodiaku
|
16 Feb 2017, 18:18:36 @Ruudis rakstīja:
Hadene
jā, skatoties uz izdevumiem hadene ir vienkārši dirsa. | Offline | | |
rekeds | | Kopš: 02. Sep 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 2992
Braucu ar: škodiaku
|
16 Feb 2017, 08:53:47 @TMS777 rakstīja:
15 Feb 2017, 19:27:13 @Peecis rakstīja:
15 Feb 2017, 19:25:22 @86JurisBlinkovs86 rakstīja:
14 Feb 2017, 21:40:34 @rekeds rakstīja:
14 Feb 2017, 21:24:39 @86JurisBlinkovs86 rakstīja:
Kursh mus spec par.touring bagaznieku vakiem? Nevar atvert stikla vaku, nezinu no kurienes sakt skatities problemu, un pats blekinieks sudigi veras valja, saka ka japielejot ella motoriem? Vai kads zina kadau ellu un vai ta taisniba?
elektriskā pakaļa? man ar vērās lēnu, tad te bija viens čibriks, kas atrada aero eļļu un uzrakstīja kā nomainīt šķidrumu.
Varbut tev kur ir aizkeries tas dzekinsh kursh zina par to elektriskas pakalas elas pielieshamu un kadu ellu,
Man ir eļļa, varu pieliet. Bet esmu Aizkrauklē.
E39 pie zapaskas aizmugurē kriesajā pusē ir tas hidrosūknis kuram vajag pieliet to aero hidro eļļu, man tas brīnumšķidrums daudz vel ir
nu re, arī aero eļļas posteris uzradās | Offline | | |
rekeds | | Kopš: 02. Sep 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 2992
Braucu ar: škodiaku
|
15 Feb 2017, 22:36:55 @86JurisBlinkovs86 rakstīja:
15 Feb 2017, 21:39:59 @kriii rakstīja:
Stiklam var būt arī pati poga beigta. Ja tā, tad var ar kompi atvērt.
Caur kompi ? Ka to tu doma? Piesledzot klat autinam? Vaj caur mashinas kompi?
gan jau caur inpu vai tml. softiem, tajos var šo to aktivizēt ar podziņām. | Offline | | |
makonis7 | | Kopš: 04. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 965
Braucu ar: Ko dod
| Specuki, kur vai pie kā labāk vest uz pārbaudi savu dīzeli? Gribu saprast kas un kā ar motoru, hadeni un pie viena nodzēst dažas kļūdas | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|