Autors | Ziņojums |
Kashelz | 13. Jul 2009, 12:26 |
#2765
|
|
Kopš: 09. Sep 2005
No: Kuldīga
Ziņojumi: 2178
Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E
| Nu nav nekaads joks, taa arii jabut, tapec vajag braukt ar atrumaa ieliktu pa pisleetu neviw ripinaaties neitraqlajaa, ta ir ekonimiskaak un arii pareizaak, jo ipashi ziemaa labak bremzeet arii ar motoru.
Sprauslas tiek aizveertas un neko nesmidzina iekshaa, ja nedod gaazi kad ir atrumaa, a taa idlee jau jaarucina dzineejs un degviela teereejas. Sho var labi parbaudit arpus pilsetas uzstiepjot un atlaizjot gaazes pedali valjaa ripinoties. |
Offline | |
|
SCHNITZEL | 13. Jul 2009, 12:30 |
#2766
|
|
Kopš: 26. Jun 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 3387
Braucu ar: dyzelinas
| Tikko tu ārpus pilsētas tā izdari, tā viņš uzņemto ātrumu baigi fiksi nobremzē atšķirībā no iemešanas neitrālajā.
Es prasu, jo man ir tāda lieta, ka elektroventilators nosprāga un pagaidām braukāju ar mufti, kam apgraizītas kājiņas, so pie lielām slodzēm iemetot neitrālajā temp. baiiiigi ātri uzkāpj un lēnu nodzesējas, savukārt nemetot neitrālajā tiek turēti apgriezieni un tā mufte paspēj laicīgi sadzēst to temp.
Līdz ar to arī šis jautājums paliek aktuāls...
-----------------
|
Offline | |
|
gapp | 13. Jul 2009, 12:31 |
#2767
|
|
Kopš: 04. Aug 2007
No: Liepāja
Ziņojumi: 8308
Braucu ar: SD
| un kurā gadījumā mazāk tiek pists motors? Vai ir labi bieži vienk. atmest gāzi nenospiežot sajūgu? Parasti tad mašīna noraustās |
Offline | |
|
Kalnz | 13. Jul 2009, 12:32 |
#2768
|
|
Kopš: 03. May 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 14312
Braucu ar:
|
13 Jul 2009, 09:42:13 raiveens rakstīja:
kas vēl bez Drivera, te nodarbojas ar auto diagnostiku???
pacieties, drīz Driver būs atpakaļ un varēs pieņemt |
Offline | |
|
Kalnz | 13. Jul 2009, 12:32 |
#2769
|
|
Kopš: 03. May 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 14312
Braucu ar:
|
12 Jul 2009, 22:07:12 marihuans rakstīja:
12 Jul 2009, 20:46:23 Kalnz rakstīja:
Ir LV kāds forums par/ap velosipēdiem?!
www.rotos.lv
thx |
Offline | |
|
Kashelz | 13. Jul 2009, 12:33 |
#2770
|
|
Kopš: 09. Sep 2005
No: Kuldīga
Ziņojumi: 2178
Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E
| Tici man, robaa liekot un ripinoties ir ekoniosmikaak, vismaz ta braucot arpus pilsetas mazajiem ciemiem izripina cauri ar 0 paterinju kamer no 100+ atrums samazinaas. |
Offline | |
|
Dzvile
| 13. Jul 2009, 12:34 |
#2771
|
|
Kopš: 19. Dec 2005
Ziņojumi: 5863
Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.
| Vai var likt galvu no 318,1995 gada uz 318,1998 gada? Pēc realoem datiem it kā vienādas
Kā tur ir ar to,ka vienam ir it kā 1.8,otram 1.9?
----------------- "The quieter you become the more you can hear." |
Offline | |
|
SCHNITZEL | 13. Jul 2009, 12:36 |
#2772
|
|
Kopš: 26. Jun 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 3387
Braucu ar: dyzelinas
| Paldies par info
-----------------
|
Offline | |
|
|
Re5tepa | 13. Jul 2009, 12:46 |
#2773
|
|
Kopš: 20. Apr 2006
No: Liepāja
Ziņojumi: 808
Braucu ar: //m-pakotu traktoru
| Kāds no šejienes neņemas ar stūres/ātrumkloķa pāršūšanu kkur kurzemē, vēlams Liepāja!
vai ir kāds kontakts, kur to kvalitatīvi dara! |
Offline | |
|
alen | 13. Jul 2009, 12:58 |
#2774
|
|
Kopš: 16. Apr 2007
Ziņojumi: 1026
Braucu ar: bavariju
|
13 Jul 2009, 12:34:59 Dzvile rakstīja:
Vai var likt galvu no 318,1995 gada uz 318,1998 gada? Pēc realoem datiem it kā vienādas
Kā tur ir ar to,ka vienam ir it kā 1.8,otram 1.9?
1.9 ir compactam,z3, e46 varbūt kādam vēl un arī sākot tikai no 1999 gadu.
apskaties abiem motoriem motoru kodus.[ Šo ziņu laboja alen, 13 Jul 2009, 13:01:05 ] |
Offline | |
|
neocron | 13. Jul 2009, 13:08 |
#2775
|
|
Kopš: 25. Jun 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 415
Braucu ar: DieselPOWER
| Kāds var pateikt kāda diametra tumbiņa OEM nāk iekš e36 priekšējās durvīs sedanam |
Offline | |
|
subaru | 13. Jul 2009, 13:15 |
#2776
|
|
Kopš: 17. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 10285
Braucu ar: rokām uz stūres
|
13 Jul 2009, 12:33:16 Kashelz rakstīja:
Tici man, robaa liekot un ripinoties ir ekoniosmikaak, vismaz ta braucot arpus pilsetas mazajiem ciemiem izripina cauri ar 0 paterinju kamer no 100+ atrums samazinaas.
absolūta taisnība !
p.s. - p!sts motos netiek nevienaa gadiijumaa ...
vieniigi ja no 100+ gribeesi samazinaat aatrumu liidz 10 km/h, tad gan buus jaasleedzaas uz leju, ja gribeesi to dariit ar 0 pateerinju .. tad gan tiek lietots sajuugs |
Offline | |
|
subaru | 13. Jul 2009, 13:17 |
#2777
|
|
Kopš: 17. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 10285
Braucu ar: rokām uz stūres
| man ir jautaajums par bremžu trubiņām.
Cik zinaams autosportaa izmanto trubinjas ar metaala armeejumu apkaart. Bet ielas lietošanai tādas ir aizliegtas (TA nelaiž cauri - jo nearot redzēt vai iekšā esošā gumija nav saplaiusājusi).
Vai tomēr kāds neražo tādas trubas, kas būtu ar metāla armējumu, bet pēc tam apkārt tāpat ir gumija ?
Vnk tām trubiņām ar metāla armējumu ir labaaka noturiiba pret iekshaa esosho spiedienu un bremzes paliek daudz atsauciigaakas ... |
Offline | |
|
Bron | 13. Jul 2009, 14:02 |
#2778
|
|
Kopš: 30. Aug 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 15204
Braucu ar: Traktortehniku by Nissan
| Betona brugjiitii bik iesuukusies ellja.
Var shamo kaut kaa iztiiriit? |
Offline | |
|
vadims | 13. Jul 2009, 14:19 |
#2779
|
|
Kopš: 27. Feb 2005
No: Baldone
Ziņojumi: 1951
Braucu ar: piedziņu
|
13 Jul 2009, 14:02:21 Bron rakstīja:
Betona brugjiitii bik iesuukusies ellja.
Var shamo kaut kaa iztiiriit?
ar motora mazgājamo ķīmiju vai pamēģini ar fairy un ar birsti |
Offline | |
|
bone_itch | 13. Jul 2009, 15:41 |
#2780
|
|
Kopš: 24. Nov 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1208
Braucu ar: 2002.g. e46 330d
|
13 Jul 2009, 12:58:16 alen rakstīja:
13 Jul 2009, 12:34:59 Dzvile rakstīja:
Vai var likt galvu no 318,1995 gada uz 318,1998 gada? Pēc realoem datiem it kā vienādas
Kā tur ir ar to,ka vienam ir it kā 1.8,otram 1.9?
1.9 ir compactam,z3, e46 varbūt kādam vēl un arī sākot tikai no 1999 gadu.
apskaties abiem motoriem motoru kodus.
ja peec realoem galvam kodi ir vienadi, tas nozime ka vinjas ari ir vienadas 1,8 un 1,9 atskjiribu rada 2raja gadijuma klokjene ar chut lielaku gajienu |
Offline | |
|
|
damch | 13. Jul 2009, 15:48 |
#2781
|
|
Kopš: 14. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 120
Braucu ar:
| Berot virsū ik pa laikam pazūd 1 cilindrs, tad atkal parādās un pazūd. Kas tas ir? Un brīvgaitā arī motors strādā baig nevienmērīgi, kaut gan rpm tehometrā stāv uz vietas. Zonde jauna! Un turot pedāli grīdā rpm uzlec līdz ierobežotājam tad nokrīt līdz kādi 3.5k rpm un tad atkal uzceļ, tāda juška, ka aiztrijās vai arī ktkas par maz. Kas būtu pirmais ko vajadzētu apskatīties?
Izteiksim bez tukšām runām par to, ka jāapmeklē serviss, diagnostika visu pateiks u.t.t. Ir auto no kā paņemt detaļas un provi. |
Offline | |
|
SCHNITZEL | 13. Jul 2009, 17:51 |
#2782
|
|
Kopš: 26. Jun 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 3387
Braucu ar: dyzelinas
| Cilindrs varētu pazust dēļ indukcijas spoles gļukiem... ja piemēram tev tur satecējusi no vārstu vāka blīves eļļa vai arī ja indukcene šķiļ garām, nu un tā tālāk.
Vēl man ir versija par to, ka sveces savu ir atkalpojušas, bet lai sīkāk par to eksperti šajos jautājumos.
---
P.S. Man ir līdzīga laža, bet krietni citādāk.
Pēdējā laikā ieberot un pārmetoties pa robiem tieši pie mega slodzes - tāda sajūta, ka aizrijās. Līdzīgi kā turbo motoriem ir tā saucamais fuel-cut. Šis fenomens parādijās tikai šajā nedēļas nogalē. <- Noraustās TIKAI, kad pārmetās un tipa taisās turpināt vilkt.
-----------------
|
Offline | |
|
mareksb | 13. Jul 2009, 21:25 |
#2783
|
|
Kopš: 10. May 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 15296
Braucu ar: ar itaļu mini ferari
| nu ta taka sini karsta laika manai pacietibaj ir gals nolemu saremontet auto kondicionieri ,gribu uzinat kas te nemas ar auto kondicionieru remontu masina ir e36 |
Offline | |
|
SILVERGREEN | 13. Jul 2009, 23:43 |
#2784
|
|
Kopš: 21. Oct 2004
No: Bauska
Ziņojumi: 1197
Braucu ar: ’94 E36 325tds
| interesee vai ir taads paarveidotaajs no 12V uz 24V
ko var lietot ieksh auto?
vajadziigs, lai auto (12V) var darbinaat ieriici, kura paredzeeta uz 24V
kur taadu var iegaadaaties?[ Šo ziņu laboja SILVERGREEN, 14 Jul 2009, 09:17:29 ] |
Offline | |
|