Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 140 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 15.0

AutorsZiņojums
Kashelz
13. Jul 2009, 12:26 #2765

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E

Nu nav nekaads joks, taa arii jabut, tapec vajag braukt ar atrumaa ieliktu pa pisleetu neviw ripinaaties neitraqlajaa, ta ir ekonimiskaak un arii pareizaak, jo ipashi ziemaa labak bremzeet arii ar motoru.

Sprauslas tiek aizveertas un neko nesmidzina iekshaa, ja nedod gaazi kad ir atrumaa, a taa idlee jau jaarucina dzineejs un degviela teereejas. Sho var labi parbaudit arpus pilsetas uzstiepjot un atlaizjot gaazes pedali valjaa ripinoties.
Offline
SCHNITZEL
13. Jul 2009, 12:30 #2766

Kopš: 26. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3387

Braucu ar: dyzelinas

Tikko tu ārpus pilsētas tā izdari, tā viņš uzņemto ātrumu baigi fiksi nobremzē atšķirībā no iemešanas neitrālajā.

Es prasu, jo man ir tāda lieta, ka elektroventilators nosprāga un pagaidām braukāju ar mufti, kam apgraizītas kājiņas, so pie lielām slodzēm iemetot neitrālajā temp. baiiiigi ātri uzkāpj un lēnu nodzesējas, savukārt nemetot neitrālajā tiek turēti apgriezieni un tā mufte paspēj laicīgi sadzēst to temp.

Līdz ar to arī šis jautājums paliek aktuāls...

-----------------
Offline
gapp
13. Jul 2009, 12:31 #2767

Kopš: 04. Aug 2007

No: Liepāja

Ziņojumi: 8308

Braucu ar: SD

un kurā gadījumā mazāk tiek pists motors? Vai ir labi bieži vienk. atmest gāzi nenospiežot sajūgu? Parasti tad mašīna noraustās
Offline
Kalnz
13. Jul 2009, 12:32 #2768

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14312

Braucu ar:


13 Jul 2009, 09:42:13 raiveens rakstīja:
kas vēl bez Drivera, te nodarbojas ar auto diagnostiku???


pacieties, drīz Driver būs atpakaļ un varēs pieņemt
Offline
Kalnz
13. Jul 2009, 12:32 #2769

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14312

Braucu ar:


12 Jul 2009, 22:07:12 marihuans rakstīja:

12 Jul 2009, 20:46:23 Kalnz rakstīja:
Ir LV kāds forums par/ap velosipēdiem?!


www.rotos.lv


thx
Offline
Kashelz
13. Jul 2009, 12:33 #2770

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E

Tici man, robaa liekot un ripinoties ir ekoniosmikaak, vismaz ta braucot arpus pilsetas mazajiem ciemiem izripina cauri ar 0 paterinju kamer no 100+ atrums samazinaas.
Offline
Dzvile
13. Jul 2009, 12:34 #2771

Kopš: 19. Dec 2005

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.

Vai var likt galvu no 318,1995 gada uz 318,1998 gada? Pēc realoem datiem it kā vienādas
Kā tur ir ar to,ka vienam ir it kā 1.8,otram 1.9?

-----------------
"The quieter you become the more you can hear."
Offline
SCHNITZEL
13. Jul 2009, 12:36 #2772

Kopš: 26. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3387

Braucu ar: dyzelinas

Paldies par info

-----------------
Offline
Re5tepa
13. Jul 2009, 12:46 #2773

Kopš: 20. Apr 2006

No: Liepāja

Ziņojumi: 808

Braucu ar: //m-pakotu traktoru

Kāds no šejienes neņemas ar stūres/ātrumkloķa pāršūšanu kkur kurzemē, vēlams Liepāja!
vai ir kāds kontakts, kur to kvalitatīvi dara!
Offline
alen
13. Jul 2009, 12:58 #2774

Kopš: 16. Apr 2007

Ziņojumi: 1026

Braucu ar: bavariju


13 Jul 2009, 12:34:59 Dzvile rakstīja:
Vai var likt galvu no 318,1995 gada uz 318,1998 gada? Pēc realoem datiem it kā vienādas
Kā tur ir ar to,ka vienam ir it kā 1.8,otram 1.9?


1.9 ir compactam,z3, e46 varbūt kādam vēl un arī sākot tikai no 1999 gadu.

apskaties abiem motoriem motoru kodus.

[ Šo ziņu laboja alen, 13 Jul 2009, 13:01:05 ]

Offline
neocron
13. Jul 2009, 13:08 #2775

Kopš: 25. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 415

Braucu ar: DieselPOWER

Kāds var pateikt kāda diametra tumbiņa OEM nāk iekš e36 priekšējās durvīs sedanam
Offline
subaru
13. Jul 2009, 13:15 #2776

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10285

Braucu ar: rokām uz stūres


13 Jul 2009, 12:33:16 Kashelz rakstīja:
Tici man, robaa liekot un ripinoties ir ekoniosmikaak, vismaz ta braucot arpus pilsetas mazajiem ciemiem izripina cauri ar 0 paterinju kamer no 100+ atrums samazinaas.


absolūta taisnība !


p.s. - p!sts motos netiek nevienaa gadiijumaa ...

vieniigi ja no 100+ gribeesi samazinaat aatrumu liidz 10 km/h, tad gan buus jaasleedzaas uz leju, ja gribeesi to dariit ar 0 pateerinju .. tad gan tiek lietots sajuugs
Offline
subaru
13. Jul 2009, 13:17 #2777

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10285

Braucu ar: rokām uz stūres

man ir jautaajums par bremžu trubiņām.

Cik zinaams autosportaa izmanto trubinjas ar metaala armeejumu apkaart. Bet ielas lietošanai tādas ir aizliegtas (TA nelaiž cauri - jo nearot redzēt vai iekšā esošā gumija nav saplaiusājusi).

Vai tomēr kāds neražo tādas trubas, kas būtu ar metāla armējumu, bet pēc tam apkārt tāpat ir gumija ?

Vnk tām trubiņām ar metāla armējumu ir labaaka noturiiba pret iekshaa esosho spiedienu un bremzes paliek daudz atsauciigaakas ...
Offline
Bron
13. Jul 2009, 14:02 #2778

Kopš: 30. Aug 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 15204

Braucu ar: Traktortehniku by Nissan

Betona brugjiitii bik iesuukusies ellja.

Var shamo kaut kaa iztiiriit?
Offline
vadims
13. Jul 2009, 14:19 #2779

Kopš: 27. Feb 2005

No: Baldone

Ziņojumi: 1951

Braucu ar: piedziņu


13 Jul 2009, 14:02:21 Bron rakstīja:
Betona brugjiitii bik iesuukusies ellja.

Var shamo kaut kaa iztiiriit?
ar motora mazgājamo ķīmiju vai pamēģini ar fairy un ar birsti
Offline
bone_itch
13. Jul 2009, 15:41 #2780

Kopš: 24. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1208

Braucu ar: 2002.g. e46 330d


13 Jul 2009, 12:58:16 alen rakstīja:

13 Jul 2009, 12:34:59 Dzvile rakstīja:
Vai var likt galvu no 318,1995 gada uz 318,1998 gada? Pēc realoem datiem it kā vienādas
Kā tur ir ar to,ka vienam ir it kā 1.8,otram 1.9?


1.9 ir compactam,z3, e46 varbūt kādam vēl un arī sākot tikai no 1999 gadu.

apskaties abiem motoriem motoru kodus.

ja peec realoem galvam kodi ir vienadi, tas nozime ka vinjas ari ir vienadas 1,8 un 1,9 atskjiribu rada 2raja gadijuma klokjene ar chut lielaku gajienu
Offline
damch
13. Jul 2009, 15:48 #2781

Kopš: 14. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 120

Braucu ar:

Berot virsū ik pa laikam pazūd 1 cilindrs, tad atkal parādās un pazūd. Kas tas ir? Un brīvgaitā arī motors strādā baig nevienmērīgi, kaut gan rpm tehometrā stāv uz vietas. Zonde jauna! Un turot pedāli grīdā rpm uzlec līdz ierobežotājam tad nokrīt līdz kādi 3.5k rpm un tad atkal uzceļ, tāda juška, ka aiztrijās vai arī ktkas par maz. Kas būtu pirmais ko vajadzētu apskatīties?

Izteiksim bez tukšām runām par to, ka jāapmeklē serviss, diagnostika visu pateiks u.t.t. Ir auto no kā paņemt detaļas un provi.
Offline
SCHNITZEL
13. Jul 2009, 17:51 #2782

Kopš: 26. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3387

Braucu ar: dyzelinas

Cilindrs varētu pazust dēļ indukcijas spoles gļukiem... ja piemēram tev tur satecējusi no vārstu vāka blīves eļļa vai arī ja indukcene šķiļ garām, nu un tā tālāk.
Vēl man ir versija par to, ka sveces savu ir atkalpojušas, bet lai sīkāk par to eksperti šajos jautājumos.

---

P.S. Man ir līdzīga laža, bet krietni citādāk.
Pēdējā laikā ieberot un pārmetoties pa robiem tieši pie mega slodzes - tāda sajūta, ka aizrijās. Līdzīgi kā turbo motoriem ir tā saucamais fuel-cut. Šis fenomens parādijās tikai šajā nedēļas nogalē. <- Noraustās TIKAI, kad pārmetās un tipa taisās turpināt vilkt.

-----------------
Offline
mareksb
13. Jul 2009, 21:25 #2783

Kopš: 10. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 15296

Braucu ar: ar itaļu mini ferari

nu ta taka sini karsta laika manai pacietibaj ir gals nolemu saremontet auto kondicionieri ,gribu uzinat kas te nemas ar auto kondicionieru remontu masina ir e36
Offline
SILVERGREEN
13. Jul 2009, 23:43 #2784

Kopš: 21. Oct 2004

No: Bauska

Ziņojumi: 1197

Braucu ar: ’94 E36 325tds

interesee vai ir taads paarveidotaajs no 12V uz 24V
ko var lietot ieksh auto?

vajadziigs, lai auto (12V) var darbinaat ieriici, kura paredzeeta uz 24V

kur taadu var iegaadaaties?

[ Šo ziņu laboja SILVERGREEN, 14 Jul 2009, 09:17:29 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo