Online
Pašreiz BMWPower skatās 163 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Viss par E39
Autors | Ziņojums |
Nezale | | Kopš: 30. Sep 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 52
Braucu ar: auto
| arī 523i, bet tikai benzīns, mehānika
- pilsēta vidēji 11-12 l
- ārpus pilsētas 7-8 l
15 Feb 2017, 09:53:51 @Ri rakstīja:
523i benzogaz, mehānika. Pa šoseju uzmanīgi braucot var palīst zem 10l, tīri pa Rīgu ir ap 16l veiksmes.
Vidējais ziemas mēnešos turas 12-13l robežās
| Offline | | |
RenegadeX | | Kopš: 23. Oct 2015
No: Jelgava
Ziņojumi: 3440
Braucu ar: e39, pc34
|
15 Feb 2017, 15:45:41 @Nezale rakstīja:
arī 523i, bet tikai benzīns, mehānika
- pilsēta vidēji 11-12 l
- ārpus pilsētas 7-8 l
15 Feb 2017, 09:53:51 @Ri rakstīja:
523i benzogaz, mehānika. Pa šoseju uzmanīgi braucot var palīst zem 10l, tīri pa Rīgu ir ap 16l veiksmes.
Vidējais ziemas mēnešos turas 12-13l robežās
nikujase, rij mazāk kā kvēps un veras lopā... | Offline | | |
Mikus188 | | Kopš: 04. May 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 709
Braucu ar: E39 528 un E60 530xD
|
15 Feb 2017, 15:55:48 @RenegadeX rakstīja:
15 Feb 2017, 15:45:41 @Nezale rakstīja:
arī 523i, bet tikai benzīns, mehānika
- pilsēta vidēji 11-12 l
- ārpus pilsētas 7-8 l
15 Feb 2017, 09:53:51 @Ri rakstīja:
523i benzogaz, mehānika. Pa šoseju uzmanīgi braucot var palīst zem 10l, tīri pa Rīgu ir ap 16l veiksmes.
Vidējais ziemas mēnešos turas 12-13l robežās
nikujase, rij mazāk kā kvēps un veras lopā...
Tur jau tā lieta , kvēpa patēriņš rupji rēķinot 10 eiras uz sotaku , tam visam uzmet pa virsu kvēpa "ķipa mazās kaitītes " un beigās sanāk pilns ss ar nofisteņiem
Ps. Man kaimiņam amierikoss v8 beņa/ gāze tērē ap 10 eiro uz 100 km | Offline | | |
Lew | | Kopš: 01. Aug 2011
Ziņojumi: 412
Braucu ar: 1.1bar
|
15 Feb 2017, 16:50:17 @Mikus188 rakstīja:
15 Feb 2017, 15:55:48 @RenegadeX rakstīja:
15 Feb 2017, 15:45:41 @Nezale rakstīja:
arī 523i, bet tikai benzīns, mehānika
- pilsēta vidēji 11-12 l
- ārpus pilsētas 7-8 l
15 Feb 2017, 09:53:51 @Ri rakstīja:
523i benzogaz, mehānika. Pa šoseju uzmanīgi braucot var palīst zem 10l, tīri pa Rīgu ir ap 16l veiksmes.
Vidējais ziemas mēnešos turas 12-13l robežās
nikujase, rij mazāk kā kvēps un veras lopā...
Tur jau tā lieta , kvēpa patēriņš rupji rēķinot 10 eiras uz sotaku , tam visam uzmet pa virsu kvēpa "ķipa mazās kaitītes " un beigās sanāk pilns ss ar nofisteņiem
Ps. Man kaimiņam amierikoss v8 beņa/ gāze tērē ap 10 eiro uz 100 km
tikai tas bendzīna patēriņš ir sēņojot, bet dīzelim tas ir norm kurinot
es pat isti nezinu cik ir seņojot.
labi kurinu to dizeli, 12l vidēji, 70% pilsēta.+ tas ir tomāts.[ Šo ziņu laboja Lew, 15 Feb 2017, 17:15:15 ] | Offline | | |
Skarbs | | Kopš: 08. Feb 2017
No: Cēsis
Ziņojumi: 59
Braucu ar: Simonu un Sūzenu
|
15 Feb 2017, 15:32:29 @abyss rakstīja:
15 Feb 2017, 15:24:34 @Skarbs rakstīja:
Spoles jaunas, nav pašas letākās, vācu, sveces bosch. Nekādu lieko skaņu nav. Vnk vibre. Bet tikai starp 1.6-1.9 k. apr. Ne uzsildod motoru līdz galam un sākt braukt, vibrācija neparadas vispār, bet tik līdz apstaties uzpīpēt neizslēdzot dzinēju, atkal sākās
Kad nav ātrumā, tad arī tajos apgriezienos vibrē?
[Neitrālā vibre tikai tukšgaitā, dodot gāzi viss ok/quote][ Šo ziņu laboja Skarbs, 15 Feb 2017, 17:45:05 ]
| Offline | | |
RenegadeX | | Kopš: 23. Oct 2015
No: Jelgava
Ziņojumi: 3440
Braucu ar: e39, pc34
|
15 Feb 2017, 17:42:56 @Skarbs rakstīja:
15 Feb 2017, 15:32:29 @abyss rakstīja:
15 Feb 2017, 15:24:34 @Skarbs rakstīja:
Spoles jaunas, nav pašas letākās, vācu, sveces bosch. Nekādu lieko skaņu nav. Vnk vibre. Bet tikai starp 1.6-1.9 k. apr. Ne uzsildod motoru līdz galam un sākt braukt, vibrācija neparadas vispār, bet tik līdz apstaties uzpīpēt neizslēdzot dzinēju, atkal sākās
Kad nav ātrumā, tad arī tajos apgriezienos vibrē?
[Neitrālā vibre tikai tukšgaitā, dodot gāzi viss ok/quote]
nu moš muļķīgi, bet kas ar motora spilveniem?
| Offline | | |
kriii | | Kopš: 20. Sep 2013
Ziņojumi: 830
Braucu ar: F02, Insignia
|
15 Feb 2017, 16:50:17 @Mikus188 rakstīja:
15 Feb 2017, 15:55:48 @RenegadeX rakstīja:
15 Feb 2017, 15:45:41 @Nezale rakstīja:
arī 523i, bet tikai benzīns, mehānika
- pilsēta vidēji 11-12 l
- ārpus pilsētas 7-8 l
15 Feb 2017, 09:53:51 @Ri rakstīja:
523i benzogaz, mehānika. Pa šoseju uzmanīgi braucot var palīst zem 10l, tīri pa Rīgu ir ap 16l veiksmes.
Vidējais ziemas mēnešos turas 12-13l robežās
nikujase, rij mazāk kā kvēps un veras lopā...
Tur jau tā lieta , kvēpa patēriņš rupji rēķinot 10 eiras uz sotaku , tam visam uzmet pa virsu kvēpa "ķipa mazās kaitītes " un beigās sanāk pilns ss ar nofisteņiem
Ps. Man kaimiņam amierikoss v8 beņa/ gāze tērē ap 10 eiro uz 100 km
Nu dīzelim sprauslas sliktākajā gadījumā salasās uz 1-1.2k, turba lietota no angļa ap 120, restaurēt hvz, 200. Kvēlsveces ar releju kaut kas ap 150. Ja nepaveicas un nobirst tas viss, 1x nomaini un tas daudziem gadiem.
Kas vēl tik specifisks dīzelim? Otrs termostats, kas maksā zem padsmit līdz 30 eur? Benzīnam tāpat var ielidot uz vanosiem, indukcijas spolēm, zondēm, to pašu kartera ventilāciju ar trubām nomainīt benzīnam ir vairākas reizes dārgāk kā dīzelim. Beigās var braukt neejošā, plikā 523i Nerunājot jau par to, ka labi nopakoti pencīni ir retums. 3.0 un uz augšu pencīna īpašnieki šito arī varēja nelasīt [ Šo ziņu laboja kriii, 15 Feb 2017, 18:04:59 ] | Offline | | |
Skarbs | | Kopš: 08. Feb 2017
No: Cēsis
Ziņojumi: 59
Braucu ar: Simonu un Sūzenu
|
15 Feb 2017, 17:48:56 @RenegadeX rakstīja:
15 Feb 2017, 17:42:56 @Skarbs rakstīja:
15 Feb 2017, 15:32:29 @abyss rakstīja:
15 Feb 2017, 15:24:34 @Skarbs rakstīja:
Spoles jaunas, nav pašas letākās, vācu, sveces bosch. Nekādu lieko skaņu nav. Vnk vibre. Bet tikai starp 1.6-1.9 k. apr. Ne uzsildod motoru līdz galam un sākt braukt, vibrācija neparadas vispār, bet tik līdz apstaties uzpīpēt neizslēdzot dzinēju, atkal sākās
Kad nav ātrumā, tad arī tajos apgriezienos vibrē?
[Neitrālā vibre tikai tukšgaitā, dodot gāzi viss ok/quote]
nu moš muļķīgi, bet kas ar motora spilveniem?
Vibrācija nav visu laiku, ta paradas tikai kad silts dzineis pastrada kādas 5 min. tukšgaitā. Ja nesidit dzineju lidz galam var braukt kaut 1000 km bez problēmam, bet apstajes neizslēdzot motoru uz brīdi un atkal šaize. Braucot talak, ta pēc apm. 15 min pati pazud.[ Šo ziņu laboja Skarbs, 15 Feb 2017, 18:06:34 ]
| Offline | | |
|
RmaxLV | | Kopš: 19. Apr 2016
No: Ogre
Ziņojumi: 1008
Braucu ar: Thirsty 9
|
15 Feb 2017, 18:00:29 @kriii rakstīja:
15 Feb 2017, 16:50:17 @Mikus188 rakstīja:
15 Feb 2017, 15:55:48 @RenegadeX rakstīja:
15 Feb 2017, 15:45:41 @Nezale rakstīja:
arī 523i, bet tikai benzīns, mehānika
- pilsēta vidēji 11-12 l
- ārpus pilsētas 7-8 l
15 Feb 2017, 09:53:51 @Ri rakstīja:
523i benzogaz, mehānika. Pa šoseju uzmanīgi braucot var palīst zem 10l, tīri pa Rīgu ir ap 16l veiksmes.
Vidējais ziemas mēnešos turas 12-13l robežās
nikujase, rij mazāk kā kvēps un veras lopā...
Tur jau tā lieta , kvēpa patēriņš rupji rēķinot 10 eiras uz sotaku , tam visam uzmet pa virsu kvēpa "ķipa mazās kaitītes " un beigās sanāk pilns ss ar nofisteņiem
Ps. Man kaimiņam amierikoss v8 beņa/ gāze tērē ap 10 eiro uz 100 km
Nu dīzelim sprauslas sliktākajā gadījumā salasās uz 1-1.2k, turba lietota no angļa ap 120, restaurēt hvz, 200. Kvēlsveces ar releju kaut kas ap 150. Ja nepaveicas un nobirst tas viss, 1x nomaini un tas daudziem gadiem.
Kas vēl tik specifisks dīzelim? Otrs termostats, kas maksā zem padsmit līdz 30 eur? Benzīnam tāpat var ielidot uz vanosiem, indukcijas spolēm, zondēm, to pašu kartera ventilāciju ar trubām nomainīt benzīnam ir vairākas reizes dārgāk kā dīzelim. Beigās var braukt neejošā, plikā 523i Nerunājot jau par to, ka labi nopakoti pencīni ir retums. 3.0 un uz augšu pencīna īpašnieki šito arī varēja nelasīt
Augstspiediena sūknis, spiediena regulātors | Offline | | |
rekeds | | Kopš: 02. Sep 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 2992
Braucu ar: škodiaku
| sukni nav pienakusi vel,
350 eiro sprauslas, turbina, egr stats, sadalenes devejs.
kvelsveces, relejs jauni, tapat nestrafa, neesmu bijis servi, lai saprastu kur kasjaks.
liekas, ka ari visas motora lietas pa pusotru gadu.
sadalene ari pencinam, to jasvitro, tad kkadi 30 50 mazak. neatceros cik tas kakucis naca [ Šo ziņu laboja rekeds, 15 Feb 2017, 18:44:53 ] | Offline | | |
Peecis | | Kopš: 27. Jan 2003
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 2308
Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI
| Ir braukts ar visādiem e39. Benzīns zem 3.0 neiet. Jāgriež līdz augšai. Dzīvs 3.0d ar GT2260 un pareizu regulējumu ir zelta vidusceļš. :10l uz simta: :tikai 540i vai M5 ir konkurenti: | Offline | | |
86JurisBlinkovs86 | | Kopš: 14. Feb 2017
No: Rēzekne
Ziņojumi: 44
Braucu ar: BMW e61 Touring
|
14 Feb 2017, 21:40:34 @rekeds rakstīja:
14 Feb 2017, 21:24:39 @86JurisBlinkovs86 rakstīja:
Kursh mus spec par.touring bagaznieku vakiem? Nevar atvert stikla vaku, nezinu no kurienes sakt skatities problemu, un pats blekinieks sudigi veras valja, saka ka japielejot ella motoriem? Vai kads zina kadau ellu un vai ta taisniba?
elektriskā pakaļa? man ar vērās lēnu, tad te bija viens čibriks, kas atrada aero eļļu un uzrakstīja kā nomainīt šķidrumu.
Varbut tev kur ir aizkeries tas dzekinsh kursh zina par to elektriskas pakalas elas pielieshamu un kadu ellu, | Offline | | |
Peecis | | Kopš: 27. Jan 2003
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 2308
Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI
|
15 Feb 2017, 19:25:22 @86JurisBlinkovs86 rakstīja:
14 Feb 2017, 21:40:34 @rekeds rakstīja:
14 Feb 2017, 21:24:39 @86JurisBlinkovs86 rakstīja:
Kursh mus spec par.touring bagaznieku vakiem? Nevar atvert stikla vaku, nezinu no kurienes sakt skatities problemu, un pats blekinieks sudigi veras valja, saka ka japielejot ella motoriem? Vai kads zina kadau ellu un vai ta taisniba?
elektriskā pakaļa? man ar vērās lēnu, tad te bija viens čibriks, kas atrada aero eļļu un uzrakstīja kā nomainīt šķidrumu.
Varbut tev kur ir aizkeries tas dzekinsh kursh zina par to elektriskas pakalas elas pielieshamu un kadu ellu,
Man ir eļļa, varu pieliet. Bet esmu Aizkrauklē. | Offline | | |
em_dzhii | | Kopš: 26. Aug 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 142
Braucu ar: MG-58
| brīvdienās gaida pasažiera puses dzinēja spilvena maiņa, kā ērtāk un vieglāk nomainīt, no augšas vai no lejas ?
Kā arī runājot par patēriņu
3,0d tomātēns, pilsētā ~10 l nesēņojot, pa trasi 7-8 , mazākais ko pēc OBC biju dabujis, bij 5,2 l braucot ar 110km/h un tukšu auto, pa taisnu šoseju | Offline | | |
CP17 | | Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
|
15 Feb 2017, 20:17:23 @em_dzhii rakstīja:
brīvdienās gaida pasažiera puses dzinēja spilvena maiņa, kā ērtāk un vieglāk nomainīt, no augšas vai no lejas ?
Kā arī runājot par patēriņu
3,0d tomātēns, pilsētā ~10 l nesēņojot, pa trasi 7-8 , mazākais ko pēc OBC biju dabujis, bij 5,2 l braucot ar 110km/h un tukšu auto, pa taisnu šoseju
Pa trasi 7-8? Kuru? Man bija ap 25
----------------- Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу! | Offline | | |
em_dzhii | | Kopš: 26. Aug 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 142
Braucu ar: MG-58
| Atvainojos, ar trasi biju domājis šoseju, laikam no krievu valodas pielipis vārds | Offline | | |
|
edzhaans | | Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
|
15 Feb 2017, 18:09:49 @RmaxLV rakstīja:
Nu dīzelim sprauslas sliktākajā gadījumā salasās uz 1-1.2k, turba lietota no angļa ap 120, restaurēt hvz, 200. Kvēlsveces ar releju kaut kas ap 150. Ja nepaveicas un nobirst tas viss, 1x nomaini un tas daudziem gadiem.
Kas vēl tik specifisks dīzelim? Otrs termostats, kas maksā zem padsmit līdz 30 eur? Benzīnam tāpat var ielidot uz vanosiem, indukcijas spolēm, zondēm, to pašu kartera ventilāciju ar trubām nomainīt benzīnam ir vairākas reizes dārgāk kā dīzelim. Beigās var braukt neejošā, plikā 523i Nerunājot jau par to, ka labi nopakoti pencīni ir retums. 3.0 un uz augšu pencīna īpašnieki šito arī varēja nelasīt
Augstspiediena sūknis, spiediena regulātors
Ziema, sals. Ilgi silst. Benzīnam aķis pat sūdīgs piešķils. Kvēlsveču nav, būs skumji. Benzīnam kvēlsveces nevajag, pieleks ar neejošu sadalenes devēju, ka tik kloķenes devējs vesels. Dīzelis ziemai savs, benzīnam pilnība pajāt, lej vienu visu gadu. Benzīnam ir viens sūknis. Benzīns nesmird, negrab, nekratās.
Sliktākajā gadijumā benzīnam tas cipars nav ne tuvu dīzeļa ciparam, tikai lej un brauc.
Ar dīzeli pizdata vilkt piekabes un stastīt visiem ka var izkabināt m5.[ Šo ziņu laboja edzhaans, 15 Feb 2017, 20:41:47 ] | Offline | | |
Nezale | | Kopš: 30. Sep 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 52
Braucu ar: auto
| protams v8 um m5 ir labakais utt utjp, bet reāli paskriet jau pa pilsētu var vienīgi naktī, jo pīķa stundās (rīts/pusdienas/vakars) kad vairums brauc - reāli pilsēta ir dzīvs sastrēgums. Līdz ar to nav kur to "izgriezt līdz galam". Uz štrāses es nez - 2vātā arī 523i nav jaspraužas uz leju parastam apdzīšanas manevram un resursa tur vēl atliektiem galiem, ja vajag baigi kaut ko risinat uz ceļa ar pedāļa palīdzību - protams, vienmēr ir patīkami, ka ir vēl vairāk to stobru, bet tas tad ir cits stāsts jau
15 Feb 2017, 19:08:01 @Peecis rakstīja:
Ir braukts ar visādiem e39. Benzīns zem 3.0 neiet. Jāgriež līdz augšai. Dzīvs 3.0d ar GT2260 un pareizu regulējumu ir zelta vidusceļš. :10l uz simta: :tikai 540i vai M5 ir konkurenti:
[ Šo ziņu laboja Nezale, 15 Feb 2017, 20:58:27 ] | Offline | | |
dzuris | | Kopš: 01. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 7627
Braucu ar:
| Un seit mes redzam divus lieliskus "mazmotora" ipasnieku viedoklus | Offline | | |
kriii | | Kopš: 20. Sep 2013
Ziņojumi: 830
Braucu ar: F02, Insignia
| Edzhaan, tas ir golfista viedoklis?
Nenopists un laikā apkopts dīzelis gan uzsilst ātri, gan lec bez problēmām, gan nekratās. Ar veseliem katalizatoriem arī nesmird. Ziemas dīzelis vispār spēcīgs arguments, neesi pamanījis, ka civilizētās uzpildes stacijās piedāvā līdz ar aukstumu? | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|