Online
Pašreiz BMWPower skatās 139 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Auto eksotika LV ielās
Autors | Ziņojums |
smudo  | 12. Mar 2025, 15:14 |
#2761
|
|  Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3820
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
12 Mar 2025, 13:48:18 @zebra rakstīja:
Kāds man nesen "sačakarēja" 911 uztveri, t.i., viss, kam nav aizmugurējā spārnā "air intake duct", ir sūds. 
izrādās, ka arī GT3 ir nothing special, ja vien tas nav GT3rs. Long story short - Turbo ir štelle. un GT2rs ir next level.
P.S.
par šo pašu tēmu - porsche guys are most annoying type of car owners 
https://www.instagram.com/ryankumarsv/reel/DGfO1F5xRgH/
GT3 un īpaši GT3RS ir track day auto. Carreras ir sportscari, ko var braukt relatīvi ērti gan ikdienā, gan ceļojumos un Eiropu, gan trasē dzīt stock formā bez problēmām. Turbo būtībā ir ļoti ātra Carrera, kas pieejama tikai AWD formātā un ar automātu. Labs auto pa bāņiem un arī trasi (daudzās strasēs tas ir ātrāks par GT3), bet visgarlaicīgāk skan no visiem 911 un braucas, ja vien nedzenies pēc max paātrinājuma, ko tas spēj sniegt. Un tas vēl ir Cabrio, targas, īpašie limited modeļi un vēsturieskie 911 - katrs kaut ko sev var atrast, ja vēlas. | Online | | |
Valcha  | 12. Mar 2025, 16:29 |
#2762
|
|  Kopš: 10. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 21298
Braucu ar: ar ar ar ..
| | Offline | | |
kurlis | 12. Mar 2025, 20:35 |
#2763
|
|  Kopš: 19. Dec 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4164
Braucu ar: mexipoku.com
|
12 Mar 2025, 11:25:03 @GirtzB rakstīja:
Te gan ir runa pa paaudzi agrākiem 911.
"apkarināts" parastais 911 bija piejams no rūpnīcas jau labi sen, arī G-model oficiāli varēja dabūt atmosfērisko ar "turbo" look. 993 arī bija dažādas "aero" pakas pieejamas no sērijas Aero kit 1,2 utml. + vēl bija Carrera S un 4S, 4S jau no sākta gala bija "turbo" virsbūve, S tikai uz ražošanas beigām.
Īstie karstie auto 993 bija Carrera RS un GT2
no 996 uz augšu Carrera RS aizstāja GT3 un GT2 ik pa brīdim parādās.
RS/GT3 - atmosfēriskāis "karstais" auto
GT2 Turbo RWD "karstais" auto
Attiecīgi 993 GT2 tika radīts homolgācijai FIA-GT2 klasei, pārsvara ir sacīkšu auto un eksistē oficiāli 194 ielas auto un to cena vienmēr ir bijusi būtiski augstāka par atbilstošu 993 turbo
Standrta 993 cenas +/- 00 tajos gados bija ap 30k, GT2 - 150+
Pašlaik GT2 ir x10 t.i. ~1,5milj
Standrata 993 60+.
Īsi un konkrēti, paldies  | Offline | | |
badmoon  | 12. Mar 2025, 20:44 |
#2764
|
|  Kopš: 27. Jun 2005
Ziņojumi: 8550
Braucu ar: Braucu ar
| https://www.youtube.com/@mgcharoudin
Šis kadrs dzenā pa Nürburgring ntos auto, Porsches tur arī ir biezā slānī. Labs kanāls  | Offline | | |
soulfreak | 12. Mar 2025, 21:35 |
#2765
|
|  Kopš: 01. Oct 2004
No: Zilupe
Ziņojumi: 6627
Braucu ar: tīru sirdsapziņu
|
12 Mar 2025, 16:29:57 @Valcha rakstīja:
[IMG]TOPGUN[/IMG]
Kāds pazīst saimnieku? Vajag info no viņa par sertifikāciju. Pašam tūlīt būs jāiet šim cauri, bet būtu labi zināt uzreiz kas ko kā šim modelim jādara.
| Offline | | |
968-jk | 12. Mar 2025, 21:42 |
#2766
|
|  Kopš: 08. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 13751
Braucu ar: 30niekiem
|
12 Mar 2025, 21:35:05 @soulfreak rakstīja:
12 Mar 2025, 16:29:57 @Valcha rakstīja:
[IMG]TOPGUN[/IMG]
Kāds pazīst saimnieku? Vajag info no viņa par sertifikāciju. Pašam tūlīt būs jāiet šim cauri, bet būtu labi zināt uzreiz kas ko kā šim modelim jādara.
Rīt pajautāšu vai drīkst dalīties. | Offline | | |
Karavs | | Kopš: 05. Apr 2019
Ziņojumi: 640
Braucu ar:
|
12 Mar 2025, 20:44:22 @badmoon rakstīja:
Šis kadrs dzenā pa Nürburgring ntos auto, Porsches tur arī ir biezā slānī. Labs kanāls 
Uz Nirburgringu katram benzīngalvam ir vērts aizbraukt pašam....vai ar savu auto, vai apkārtnē vairāki uzņēmumi piedāva trases nomas auto. Būs vērtīgāk, ka lūrēt kanālus, ja neskaita saldus mirkļus, kā citi nolohojās  | Offline | | |
V.I.P. | |  Kopš: 18. May 2005
Ziņojumi: 17367
Braucu ar: AA numuriem [///M4, G wagon, GSX-R]
|
12 Mar 2025, 21:35:05 @soulfreak rakstīja:
12 Mar 2025, 16:29:57 @Valcha rakstīja:
[IMG]TOPGUN[/IMG]
Kāds pazīst saimnieku? Vajag info no viņa par sertifikāciju. Pašam tūlīt būs jāiet šim cauri, bet būtu labi zināt uzreiz kas ko kā šim modelim jādara.
jā, tikko bijām gym. 
nu nav tur nekas tāds, zvani csdd, visu izstāstīs. viņam lielākās problēmas bija ar izplūdi, csdd nepatika decibeli. | Offline | | |
|
smudo  | |  Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3820
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
| Tagad par decibeliem ne tikai sertifikācijā, bet arī TA ļoti piekasās. Paziņam bija gadījums, kad svaigam auto OE izpildījumā ieslēdz sport režīmu un samērot secināja, ka nedaudz tiekot pārsniegti CSDD moteiktie decibeli. Pēdējos 2-3 gados arī auto ar VS statusu ar relatīvi klusām izplūdēm (95dB pie 94dB atļautā) dabū 2.
Sertifikācijā tam visam pieeiet vēl stringrāk, un ja ASV būs uzlikta aftermarket uzplūde, tad ar to sertifikācija nespīd, jo zinu gadījumus sportcariem ar stock izplūdēm kur mērītāji komentē, ka tas jau esot uz max pieļaujamās robežas. | Online | | |
Jurka88 | | Kopš: 08. Nov 2021
Ziņojumi: 552
Braucu ar:
|
13 Mar 2025, 14:50:51 @smudo rakstīja:
Tagad par decibeliem ne tikai sertifikācijā, bet arī TA ļoti piekasās. Paziņam bija gadījums, kad svaigam auto OE izpildījumā ieslēdz sport režīmu un samērot secināja, ka nedaudz tiekot pārsniegti CSDD moteiktie decibeli. Pēdējos 2-3 gados arī auto ar VS statusu ar relatīvi klusām izplūdēm (95dB pie 94dB atļautā) dabū 2.
Sertifikācijā tam visam pieeiet vēl stringrāk, un ja ASV būs uzlikta aftermarket uzplūde, tad ar to sertifikācija nespīd, jo zinu gadījumus sportcariem ar stock izplūdēm kur mērītāji komentē, ka tas jau esot uz max pieļaujamās robežas.
Cik tagad ir pieļaujamie Db jauniem auto? Un vai ir kaut kādi izņēmumi tiem auto kas tiek saražoti niecīgā skaitā? Piem. šis 2024 gada ielai legāls auto Eiropā ar stock izplūdi skan crazy 
https://vm.tiktok.com/ZNdevG6Lq/[ Šo ziņu laboja Jurka88, 13 Mar 2025, 15:19:21 ] | Offline | | |
smudo  | |  Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3820
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
13 Mar 2025, 15:18:40 @Jurka88 rakstīja:
13 Mar 2025, 14:50:51 @smudo rakstīja:
Tagad par decibeliem ne tikai sertifikācijā, bet arī TA ļoti piekasās. Paziņam bija gadījums, kad svaigam auto OE izpildījumā ieslēdz sport režīmu un samērot secināja, ka nedaudz tiekot pārsniegti CSDD moteiktie decibeli. Pēdējos 2-3 gados arī auto ar VS statusu ar relatīvi klusām izplūdēm (95dB pie 94dB atļautā) dabū 2.
Sertifikācijā tam visam pieeiet vēl stringrāk, un ja ASV būs uzlikta aftermarket uzplūde, tad ar to sertifikācija nespīd, jo zinu gadījumus sportcariem ar stock izplūdēm kur mērītāji komentē, ka tas jau esot uz max pieļaujamās robežas.
Cik tagad ir pieļaujamie Db jauniem auto? Un vai ir kaut kādi izņēmumi tiem auto kas tiek saražoti niecīgā skaitā? Piem. šis 2024 gada ielai legāls auto Eiropā ar stock izplūdi skan crazy 
https://vm.tiktok.com/ZNdevG6Lq/
GMA skaņa vs pāris gadus vecs Lambo Huricane ar OE izplūdi ir vēl ļoti klusa 
Bet problēma ir citā apstāklī. ES saskaņā ar attiecīgo regulu auto max pieļaujamais troksnis tiek mērīts pēc citas metodoloģijas - tas tiek darīts gaitā, no 50kmh paātrunoties ar pilnugāzi notiektā posma un rēķina 4 mērījumu vidējo, turklāt baucieni tiek veikti uz abām pusēm. Mērīšanas attālums un augstums arī ir lielāks nekā CSDD testos. Papildus ir ļoti stingras prasības pret laika apstākļiem mērījums brīdī. Turklāt tie limiti ir sadalīti daudzās klasēs, kur skatās jaudas un svara attiecību + 2 vietīgiem un jaudīgiem auto ir lielāki pieļaujamie limiti, nekā "golfam", piemēram. Ik pa četriem gadiem stājas spēka stingrākas prasības un tagad tās ir nokritušas jau līdz 72-74dB un tālākā nākotnē target is 68dB. Skaidrs, ka CSDD neko no tā nevar atkŗtot, tādēļ ir pašu izdomātas normas, kuras ik pa laikam kāds sportscars vai supervars ar ES atbilstošu OE izplūdi nevar izpildīt. Turklāt, ES testi tiek veikti standarta režīmā un problēmas sākas, ka CSDD inspektori izdomā, ka jāsāk spaidīt pogas ar režīmiem un ieslēdz Sport+ režimu, kur vārsti atveras un parādās OE burble, kas 100% "nospaikos" un pīķa brīdī pārsniegs CSDD normas.
| Online | | |
Arturiks  | |  Kopš: 01. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 9183
Braucu ar: 26 & 26 & 11
| Bet CSDD tad ir tiesības neizlaist cauri Eiropā ražotu/sertificētu auto ar OE izplūdi? | Offline | | |
smudo  | |  Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3820
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
13 Mar 2025, 17:10:32 @Arturiks rakstīja:
Bet CSDD tad ir tiesības neizlaist cauri Eiropā ražotu/sertificētu auto ar OE izplūdi?
Es teiktu, kā nav tādu tiesību, jo ES regula ir tieši piemērojama visās dalībvalstīs un nebūtu tiesiski, ka auto, kas ir abilstošs ES regulas normām, netiek pielaists satiksmei Latvijā. Cita lieta, ka viņi nevar atkārtot tos ES ražotājiem noteiktos testus un ir pieņēmuši savējos. Bet ja viņi redz, ka izplūde ir OE, tad neredzu tiesisku pamatu nelaist cauri. | Online | | |
Mizx | |  Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6628
Braucu ar:
|
13 Mar 2025, 17:40:32 @smudo rakstīja:
13 Mar 2025, 17:10:32 @Arturiks rakstīja:
Bet CSDD tad ir tiesības neizlaist cauri Eiropā ražotu/sertificētu auto ar OE izplūdi?
Es teiktu, kā nav tādu tiesību, jo ES regula ir tieši piemērojama visās dalībvalstīs un nebūtu tiesiski, ka auto, kas ir abilstošs ES regulas normām, netiek pielaists satiksmei Latvijā. Cita lieta, ka viņi nevar atkārtot tos ES ražotājiem noteiktos testus un ir pieņēmuši savējos. Bet ja viņi redz, ka izplūde ir OE, tad neredzu tiesisku pamatu nelaist cauri.
Par šo var visai ilgi diskutēt. Ir kopējās regulas un tad ir nacionālo valstu prasības, kas var būt gan mīkstākas, gan stingrākas. Un interpretācijas, teiksim tā... Pats saskāros ar OEM risinājumu Mercedes lukturiem, kas tā ir legāli visā pasaulē, kur visiem elementiem virsū MB logo, relejs, kas gaismas slēdz, arī marķēts no rūpnīcas. Bet pie mums šo visur pieņemto risinājumu noraida un nelaiž cauri, jāveic pārbūve. Un neko tur nevar izdarīt, pat ja ir papīrs no rūpnīcas ar skaidrojumu, ka tam ir jābūt tā kā ir uz auto. Tā ka nacionālā līmenī prasības var atšķirties, gribas vai ne. | Offline | | |
zutis_slidens | |  Kopš: 15. Jul 2008
No: Aknīste
Ziņojumi: 1042
Braucu ar: roku pa kokli
| ienācu, lai atrastu Liepājas Revuelto, bet nhuja 
krāsa vienīgi garlaicīga  | Offline | | |
soulfreak | |  Kopš: 01. Oct 2004
No: Zilupe
Ziņojumi: 6627
Braucu ar: tīru sirdsapziņu
|
13 Mar 2025, 14:17:37 @V.I.P. rakstīja:
12 Mar 2025, 21:35:05 @soulfreak rakstīja:
12 Mar 2025, 16:29:57 @Valcha rakstīja:
[IMG]TOPGUN[/IMG]
Kāds pazīst saimnieku? Vajag info no viņa par sertifikāciju. Pašam tūlīt būs jāiet šim cauri, bet būtu labi zināt uzreiz kas ko kā šim modelim jādara.
jā, tikko bijām gym. 
nu nav tur nekas tāds, zvani csdd, visu izstāstīs. viņam lielākās problēmas bija ar izplūdi, csdd nepatika decibeli.
Nu lūk, man ir NPP exhaust, kas pārslēdz skaļāk/klusāk pie slodzes un apgriezieniem. Track mode visu laiku ir atvērts, bet ieminot pat eco mode, tas izpūtējs paveras pie lielas slodzes un apgriezieniem. Tad nu laikam uz sertif. būs kaut kā jāatslēdz tie vārsti. | Offline | | |
|
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, GirtzB, Lafter, Mberg, PERFS, RVR, Staris, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, maxell, mrc, noisex, smudo
|