Online

Pašreiz BMWPower skatās 169 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
MMMax
17. Jun 2018, 19:12 #2761

Kopš: 24. Jul 2015

No: Dobele

Ziņojumi: 914

Braucu ar: 4 pa 4


17 Jun 2018, 10:26:57 @wanksta rakstīja:
Lidostas mollerā apmeklētāju stūrītis tīri patīkams, kafija, vasarā saldējums utt
Par servisu nu tā, pieņēmēju attieksme parasti pretīga, par darbu pa lielam ok, bet nu gumijas stiepšana tur sanāk kapitāla, piem., ja klients aizved auto uz diagnostiku, kura aizņem, kā sola, 1.5-2h, tad 20minūtes paiet kamēr iedzen boksā, tad viens pienāk pabakstās 10min un raksta papīrus, atkal 20min klusums, nākamais pabakstās papilda papīrus, atkal autiņš stāv utt, un rezultātā sanāk 2.5h


+++
Līdzīga pieredze
Offline
R_S
18. Jun 2018, 14:16 #2762

Kopš: 08. Jul 2010

No: Jūrmala

Ziņojumi: 776

Braucu ar: nākotnes klasiku

Meklēju jaunu vai mazlietotu auto cenā no 20-30t euro, kuru var iegādāties operatīvajā līzingā.
Ir kādi tirgotāji izņemot dīlerus, kuri piedāvā operatīvajā iegādāties auto? Pagaidām izskatu B8 pasātu un superbu.
Offline
R_S
18. Jun 2018, 14:59 #2763

Kopš: 08. Jul 2010

No: Jūrmala

Ziņojumi: 776

Braucu ar: nākotnes klasiku


18 Jun 2018, 14:24:08 @bertons rakstīja:
pilna servisa liizings

Principā nevajag pilna servisa.
Offline
Agritis
18. Jun 2018, 21:36 #2764

Kopš: 25. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2092

Braucu ar: Astra ST

Vai ir jēga golfam piemaksāt ~800 eur par 150 zs versiju, 130 zs vietā?
Offline
Zigmars
18. Jun 2018, 21:47 #2765

Kopš: 07. Mar 2007

Ziņojumi: 427

Braucu ar:

ja auto lēzenajā, tad noteikti...
Offline
Agritis
18. Jun 2018, 22:01 #2766

Kopš: 25. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2092

Braucu ar: Astra ST

Bet ja ņem vērā, ka motors ir viens un tas pats, mazākjaudīgā versija varētu būt izturīgāka
Offline
latgalec
18. Jun 2018, 22:07 #2767

Kopš: 10. Feb 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 60

Braucu ar: castrol

ar 150 zs kārba 6niece golfam, ar 130zs 5niece. iet runa par manuālo ātrumkārbu.
Offline
jurrus
18. Jun 2018, 22:41 #2768

Kopš: 22. May 2002

Ziņojumi: 1502

Braucu ar: OBK, Leaf E+, CBF1000

Uz dzinēju nevajag taupīt- pēc tam domāsi, ka vajadzēja jaudīgāku. 130zs arī golfam nav daudz, ar 150 noteikti būs baudāmāks aparāts.
Offline
Agritis
18. Jun 2018, 22:41 #2769

Kopš: 25. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2092

Braucu ar: Astra ST

Manuālis neder, tikai automāts. 150zs sanāk +20 zs un +50Nm, kas tiek izspiesti no tā paša motora - protams jau forši, ja vien tas nav paveikts uz izturības rēķina

Varbūt kāds zin, kurš no dsg-7 modeļiem nāk uz golf 7.5? Un vai kārba atšķiras 130 un 150 zs versijām?

[ Šo ziņu laboja Agritis, 18 Jun 2018, 22:59:14 ]

Offline
xxxx
18. Jun 2018, 22:58 #2770

Kopš: 27. Mar 2011

Ziņojumi: 330

Braucu ar: 300SEL

kada izturiba jaunam auto? mazberniem taisies atdot?
Offline
Pauliic
18. Jun 2018, 23:01 #2771

Kopš: 01. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 8769

Braucu ar: 10, 101

1.5 150 zs iet ka nechipots 535d

Ja neperc nalika tad tie 800 eur tapat izlidzinas un varbut pat pacel atlikuso vertibu , attieciigi

-----------------
http://www.tero.lv http://www.gridlistes.lv
http://www.izlietne.lv http://www.keyaccount.lv
Offline
xxxx
18. Jun 2018, 23:04 #2772

Kopš: 27. Mar 2011

Ziņojumi: 330

Braucu ar: 300SEL

ja cilvekam rodas jautajumi par lielaku motoru un labaku karbu, perkot jaunu auto, kur starpiba ir 800e, tad problema noteikti ir cilveka...
Offline
jurrus
18. Jun 2018, 23:15 #2773

Kopš: 22. May 2002

Ziņojumi: 1502

Braucu ar: OBK, Leaf E+, CBF1000


18 Jun 2018, 22:41:22 @Agritis rakstīja:
Varbūt kāds zin, kurš no dsg-7 modeļiem nāk uz golf 7.5? Un vai kārba atšķiras 130 un 150 zs versijām?

Papēti taču netā, tur jau labu laiku viss ir izrunāts.. tiešām kāda vēl izturība? Ja gribi izturību, pērc 2.0tdi, bet nu esi gatavs pēc 150-200k sākt ieguldīties.
Offline
Mizx
18. Jun 2018, 23:22 #2774

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6212

Braucu ar:


18 Jun 2018, 22:58:41 @xxxx rakstīja:
kada izturiba jaunam auto? mazberniem taisies atdot?
Ir diezgan naivi uzskatīt, ka viss no saloniem izripojošais izturēs garantijas laiku un vēl mazliet. Industrija špiež laukā pēdējo un viena maza piegādātāja problēma kādu konkrētu versiju padara par lielu problēmu jau vēl jauna auto statusā esošiem auto. Nezinu nevienu auto ražotāju šobrīd tirgū, kam visu modeļu visas versijas ir vienlīdz labas un bez problēmām garantijas laikā. Bet, ja ir laiks auto dzenāt pie izplatītāja lai tas čakarējas ar garantiju, tad varbūt nemaz nevajag pirkt jaunu auto un tāpat var turpināt regulāri neplānoti remontēt iepriekšējo?
Offline
GirtzB
19. Jun 2018, 09:46 #2775

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22096

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


18 Jun 2018, 22:01:43 @Agritis rakstīja:
Bet ja ņem vērā, ka motors ir viens un tas pats, mazākjaudīgā versija varētu būt izturīgāka

nē.
Maini eļļu/veic apkopes vismaz divriez biežāk, kā ražotājs rekomendē(pašlaik tie ir ~30k km), ja gribi braukt ilgāk par līzinga/garantijas laiku. Ja nē, tad vienalga.


-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Modrs
19. Jun 2018, 18:28 #2776

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10357

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu


18 Jun 2018, 22:41:22 @Agritis rakstīja:
Manuālis neder, tikai automāts. 150zs sanāk +20 zs un +50Nm, kas tiek izspiesti no tā paša motora - protams jau forši, ja vien tas nav paveikts uz izturības rēķina

Varbūt kāds zin, kurš no dsg-7 modeļiem nāk uz golf 7.5? Un vai kārba atšķiras 130 un 150 zs versijām?


cik saprotu, tad 7 pakāpju dsg ir ar sauso sajūgu, dsg 6 pakāpju ir ar slapjo sajūgu, un tiek uzstādīta kopā ar jaudīgākajām 2.0 tsi 286 vai cik tur zs versijām.
Un sausais sajūgs ir pilnīgi garām, jo dikti neder sastrēgumos, kad diski uzskarst un nedzesējas.

Tātad - 6 pakāpju beidzamās paaudzes dsg esot ļoti gerai

P.S. es joprojām nesaprotu, kāpēc VAG joprojām bakstās ar sausajiem sajūgiem, ja pat pirmās paaudzes dsq bija kaprīzi...
Offline
FR888
19. Jun 2018, 18:32 #2777

Kopš: 22. Oct 2015

Ziņojumi: 2642

Braucu ar: F06 640d Gran Coupe

+ par dsg. un tas dsg7 ar sauso sajugu nekur neder. darisana ir bijusi ar abiem variantiem.

un vel man liekas ka dsg7 tupiii no vietas tiesi del taa sausa sajuga. dsg6 brauc uzreiz.
Offline
Damn
19. Jun 2018, 18:53 #2778

Kopš: 24. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 10803

Braucu ar:


19 Jun 2018, 18:28:51 @Modrs rakstīja:

cik saprotu, tad 7 pakāpju dsg ir ar sauso sajūgu, dsg 6 pakāpju ir ar slapjo sajūgu, un tiek uzstādīta kopā ar jaudīgākajām 2.0 tsi 286 vai cik tur zs versijām.



DSG-7 ir arī jaudīgajam galam. Pēc wiki sausais DSG-7 ir tikai viens - DQ200, pārējie ar slapjo.
Offline
smudo
19. Jun 2018, 19:13 #2779

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3640

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

Sausais sajūgs samazina frikciju un tādēļ mazāk tēre degvielu, tādēļ to parasti liek mazajiem dzinējiem, jo tas nespēj sagremot lielus NM, toties taupa degvielu. Man ir gadu vecs auto ar 7 ātrumu DSG ar slapjo sajūgu un ātrumu parslēgšanu 90% vispār nejūt. Porsche tagad ir arī 8 ātrumu DSG ar slapjo sajūgu un tām kārbām nav nekādu problēmu ar lounch control regulāru lietošanu, ne 800 nm griezi.

[ Šo ziņu laboja smudo, 19 Jun 2018, 22:35:56 ]

Offline
Harcix
19. Jun 2018, 19:31 #2780

Kopš: 16. May 2002

No: Valmiera

Ziņojumi: 7810

Braucu ar: V10

esmu braucis ar 1.6 dizeli dsg gan golfu gan jettu gan skodu superb / passatu. Arii golfaa tas dzineejs, vismaz manam brauksanas stilam, likaas pa iisu. Es nebuutu laimiigs ja buutu sev ikdienai taadu iegaadaajies (visas bija svaigas nomas mashiinas).

-----------------
www.bmwpowerty.lv
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo