Autors | Ziņojums |
arizah | 12. Dec 2013, 19:34 |
#2761
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
| kā vispār var aizliegt kaut ko nekodētu klausīties |
Offline | |
|
arizah | 12. Dec 2013, 19:43 |
#2762
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
| da nu. neesmu jurists (tm) bet tak brīva valsts, klausies ko gribi
aizliegt vispār ir jēga tikai to, ko var reāli pēctam arī izkontrolēt - te nu man nerādās sapņos tehnoloģijas, kā ķert uztvērējus, lai gan radardetektoru topikā te savulaik daži zīmēja kaut kādas teorijas kad iet policsts garām, pagriez klusāk rāciju mošh
pie kam, nezinu cik tu par to rāciju samaksāji, bet http://www.liveatc.net [ Šo ziņu laboja arizah, 12 Dec 2013, 19:44:56 ] |
Offline | |
|
RVR | 12. Dec 2013, 20:46 |
#2763
|
|
Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22292
Braucu ar: RVR
|
12 Dec 2013, 19:57:03 bertons rakstīja:
Pirmkaart nav visas frekvences, otrkaart drausmiigi suudiiga kvalitaate kaa balss, taa charkstonja, ko gruuti iztureet, ja ilgi jaaklausaas.
Ko tieši Tu gribi saklausīt ILGI kausoties VISAS frekvences?
Šitais man atgādina tos maniakus, kuri skaita vilcienus un seko tiem, reģistrē, utt.
Trainspotting vai kā to sauca
Varbūt vajag lieku reizi izskriet krosu ap māju vai pagalmu izslaucīt, ja nu galīgi nav, ko darīt brīvajā laikā?
|
Offline | |
|
hronists | 12. Dec 2013, 20:49 |
#2764
|
|
Kopš: 01. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 14820
Braucu ar: Svensk hjul
| Moš viņš domā, ka tā atrisinās mīklu kāpēc ļotakus krāso no vienas puses |
Offline | |
|
RVR | 12. Dec 2013, 21:16 |
#2765
|
|
Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22292
Braucu ar: RVR
|
12 Dec 2013, 21:05:34 bertons rakstīja:
kaut vai to, ka lidmashiina seezhas vai saak taxeeties, lai nav vislaik gaisaa vai flightradaraa jaaskataas.
Priekš kam?
Kāda jēga no tā?
Ja vajag braukt uz lidostu kaut ko sagaidīt, tad to reisa ierašanās laiku var noskaidrot arī bez visādiem skaneriem |
Offline | |
|
RVR | 12. Dec 2013, 21:27 |
#2766
|
|
Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22292
Braucu ar: RVR
|
12 Dec 2013, 21:25:52 bertons rakstīja:
ok, kur es varu noskaidrot piemeeram Kallita, National un AtlasAir grafiku @RIX? kaa veel buutu ar bizjetiem un faiteriem
Ja Tavs bizness ir saistīts ar šo reisu ierašanos, tad Tu zini kā to var izdarīt. Ja nē, tad Tev arī nevajag to zināt, īpaši jau nu par faiteriem. |
Offline | |
|
RVR | 12. Dec 2013, 21:34 |
#2767
|
|
Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22292
Braucu ar: RVR
| Varbūt izmēģini paklausīties Rimi kasieru sarunas ar pircējiem - tur arī lielākā daļa būs standarta frāzes, kas atkārtosies, un nekāds skaneris nebūs jāpērk, vienīgi apsargs kādā brīdī var izmest ārā
Nu tas tā, ja patīk klausīties citu darbu |
Offline | |
|
Belluuns | 12. Dec 2013, 21:41 |
#2768
|
|
Kopš: 16. Jun 2007
Ziņojumi: 9631
Braucu ar: quattro
| bij jau ar apsprātīgi, bet tu gan neesi asprātis |
Offline | |
|
|
arizah | 12. Dec 2013, 21:43 |
#2769
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
| abi labi |
Offline | |
|
RVR | 12. Dec 2013, 21:44 |
#2770
|
|
Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22292
Braucu ar: RVR
| KVN nerullē, tas ir oldschool, Comedy Club producētie projekti ir spēcīgāki
Spied "Play", lai skatītos video!
P.S. es laikam sapratu, Tu esi no tiem, kas tup Skultē pie sētas ar foto |
Offline | |
|
RVR | 12. Dec 2013, 22:09 |
#2771
|
|
Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22292
Braucu ar: RVR
|
12 Dec 2013, 21:55:49 bertons rakstīja:
Tev gan ātri pielec... vai starp rindām lasīji?
Skultē viss ir kā uz delnas - tur rāciju īpaši nevajag, bet Ziemeļu pusē un Mārupē bez tās var sanākt atčuhnīties kad gaidītais 747 vai 767 ir gabalā
Man tas pasākums šķiet diezgan bezjēdzīgs, kur nu vēl naudu tērēt priekš tā, tāpēc sākumā pat neiedomājos par to
Ja nu tomēr tik šausmīgi gribas pašam nofotogrāfēt 747 (ar ko ir pilns internets), tad piesakies ekskursijā uz RIX, viņi, šķiet, autobusā vadā arī pa teritoriju, varēsi sabildēt no visādiem rakursiem.
|
Offline | |
|
RVR | 12. Dec 2013, 22:32 |
#2772
|
|
Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22292
Braucu ar: RVR
|
12 Dec 2013, 22:29:48 bertons rakstīja:
to man uz kompja gigabaitiem ir
Nu labi, bet ko ar tiem gigabaitiem tālāk darīt? |
Offline | |
|
arizah | 12. Dec 2013, 22:46 |
#2773
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
| Reku te arī čalis aizrāvies
Spied "Play", lai skatītos video! [ Šo ziņu laboja arizah, 12 Dec 2013, 22:47:31 ] |
Offline | |
|
kaartmens | 14. Dec 2013, 11:17 |
#2774
|
|
Kopš: 21. Oct 2004
Ziņojumi: 818
Braucu ar:
| Vakar AirBAltics bija noķēris putnus nosēžoties Parīzē. Kādu stundu aizkavēja reisu atpakaļ uz Rīgu, kamēr personāls (divi džekiņi ar lukturīšiem, fotoaparātu, spaini, lupatu un birstēm) baudīja lidmašīnu un mazgāja nost asins traipus. Varbūt vēlāk ielikšu kādu nekvalitatīvu bildi, ja tur kaut ko varēs saprast. Beigās vispār paziņoja, ka tas aparāt nekur nelidos. Varbūt var kāds pastāstīt sīkāk kāda ir procedūra šādos gadījumos, tīri intereses pēc. KAs ir tie, kas veic pārbaudi, kādiem jābūt bojājumiem, lai pateiktu, ka nevar lidot? Ko pēc tam dara ar to lidmašīnu? |
Offline | |
|
arizah | 14. Dec 2013, 14:38 |
#2775
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
|
13 Dec 2013, 15:19:12 bertons rakstīja:
bremzes nestrādā uzreiz pēc saskaršanās ar skrejceļu
ORLY?
kur tu tur redzi bremzes |
Offline | |
|
arizah | 14. Dec 2013, 17:02 |
#2776
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
|
14 Dec 2013, 16:15:43 bertons rakstīja:
tu neredzi, ka speedbrakes pacelti un dzineejs reversaa?!?
dzinēji visticamāk ir vēljoprojām uz idle.
taču kontekstā ar oriģinālo diskusiju - tā bija tieši par bremzēm un iespējām apstāties līdz skrejceļa galam. bremzes atrodas riteņos un tās neaktivizēsies, pirms neieslēgsies weight-on-wheels daCHiki. [ Šo ziņu laboja arizah, 14 Dec 2013, 17:03:44 ] |
Offline | |
|
|
arizah | 14. Dec 2013, 17:31 |
#2777
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
| Reverse thrust nemaz nevar sākt dot virsū pirms štorkas nav pilnībā atvērušās. jebkurā gadījumā nevajag pārvērtēt šo abu devaisu doto ieguldījumu uz deakselerācju. strādā tas viss tikai pie lieliem ātrumiem un kopumā dod visai maz. piem. nestrādājošs thrust reverseris = 10% klāt pie landing distance. tā ka bremzes forever. [ Šo ziņu laboja arizah, 14 Dec 2013, 17:32:29 ] |
Offline | |
|
labaiss | 14. Dec 2013, 18:48 |
#2778
|
|
Kopš: 03. Jan 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2790
Braucu ar: A220, 135iS, X5, Z4
| Tie 10% ir reaktīvajiem dzinējiem.
Propelleru aparātiem reverss ir relatīvi ietekmīgāks nekā reaktīvajiem. |
Offline | |
|
arizah | 14. Dec 2013, 20:34 |
#2779
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
| Berton, mosh kkur wikipēdijā arī rakstīts, ka jādo pa bremzēm, pirms nose wheel pie zemes
EDIT: Wikipēdijā vispār viskautko interesantu var uzrakt Links [ Šo ziņu laboja arizah, 14 Dec 2013, 20:42:44 ] |
Offline | |
|
Belluuns | 14. Dec 2013, 21:06 |
#2780
|
|
Kopš: 16. Jun 2007
Ziņojumi: 9631
Braucu ar: quattro
| lai nolādēta google un wikipedia, katrs andriks visās jomās kļūst par speciālistu |
Offline | |
|