Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 98 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)

AutorsZiņojums
arizah
12. Dec 2013, 19:34 #2761

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

kā vispār var aizliegt kaut ko nekodētu klausīties
Offline
arizah
12. Dec 2013, 19:43 #2762

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

da nu. neesmu jurists (tm) bet tak brīva valsts, klausies ko gribi
aizliegt vispār ir jēga tikai to, ko var reāli pēctam arī izkontrolēt - te nu man nerādās sapņos tehnoloģijas, kā ķert uztvērējus, lai gan radardetektoru topikā te savulaik daži zīmēja kaut kādas teorijas kad iet policsts garām, pagriez klusāk rāciju mošh

pie kam, nezinu cik tu par to rāciju samaksāji, bet http://www.liveatc.net

[ Šo ziņu laboja arizah, 12 Dec 2013, 19:44:56 ]

Offline
RVR
12. Dec 2013, 20:46 #2763

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22292

Braucu ar: RVR


12 Dec 2013, 19:57:03 bertons rakstīja:
Pirmkaart nav visas frekvences, otrkaart drausmiigi suudiiga kvalitaate kaa balss, taa charkstonja, ko gruuti iztureet, ja ilgi jaaklausaas.



Ko tieši Tu gribi saklausīt ILGI kausoties VISAS frekvences?

Šitais man atgādina tos maniakus, kuri skaita vilcienus un seko tiem, reģistrē, utt.
Trainspotting vai kā to sauca

Varbūt vajag lieku reizi izskriet krosu ap māju vai pagalmu izslaucīt, ja nu galīgi nav, ko darīt brīvajā laikā?
Offline
hronists
12. Dec 2013, 20:49 #2764

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul

Moš viņš domā, ka tā atrisinās mīklu kāpēc ļotakus krāso no vienas puses
Offline
RVR
12. Dec 2013, 21:16 #2765

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22292

Braucu ar: RVR


12 Dec 2013, 21:05:34 bertons rakstīja:
kaut vai to, ka lidmashiina seezhas vai saak taxeeties, lai nav vislaik gaisaa vai flightradaraa jaaskataas.


Priekš kam?
Kāda jēga no tā?
Ja vajag braukt uz lidostu kaut ko sagaidīt, tad to reisa ierašanās laiku var noskaidrot arī bez visādiem skaneriem
Offline
RVR
12. Dec 2013, 21:27 #2766

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22292

Braucu ar: RVR


12 Dec 2013, 21:25:52 bertons rakstīja:
ok, kur es varu noskaidrot piemeeram Kallita, National un AtlasAir grafiku @RIX? kaa veel buutu ar bizjetiem un faiteriem


Ja Tavs bizness ir saistīts ar šo reisu ierašanos, tad Tu zini kā to var izdarīt. Ja nē, tad Tev arī nevajag to zināt, īpaši jau nu par faiteriem.
Offline
RVR
12. Dec 2013, 21:34 #2767

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22292

Braucu ar: RVR

Varbūt izmēģini paklausīties Rimi kasieru sarunas ar pircējiem - tur arī lielākā daļa būs standarta frāzes, kas atkārtosies, un nekāds skaneris nebūs jāpērk, vienīgi apsargs kādā brīdī var izmest ārā

Nu tas tā, ja patīk klausīties citu darbu
Offline
Belluuns
12. Dec 2013, 21:41 #2768

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 9631

Braucu ar: quattro

bij jau ar apsprātīgi, bet tu gan neesi asprātis
Offline
arizah
12. Dec 2013, 21:43 #2769

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

abi labi
Offline
RVR
12. Dec 2013, 21:44 #2770

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22292

Braucu ar: RVR

KVN nerullē, tas ir oldschool, Comedy Club producētie projekti ir spēcīgāki

Spied "Play", lai skatītos video!


P.S. es laikam sapratu, Tu esi no tiem, kas tup Skultē pie sētas ar foto
Offline
RVR
12. Dec 2013, 22:09 #2771

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22292

Braucu ar: RVR


12 Dec 2013, 21:55:49 bertons rakstīja:
Tev gan ātri pielec... vai starp rindām lasīji?

Skultē viss ir kā uz delnas - tur rāciju īpaši nevajag, bet Ziemeļu pusē un Mārupē bez tās var sanākt atčuhnīties kad gaidītais 747 vai 767 ir gabalā


Man tas pasākums šķiet diezgan bezjēdzīgs, kur nu vēl naudu tērēt priekš tā, tāpēc sākumā pat neiedomājos par to

Ja nu tomēr tik šausmīgi gribas pašam nofotogrāfēt 747 (ar ko ir pilns internets), tad piesakies ekskursijā uz RIX, viņi, šķiet, autobusā vadā arī pa teritoriju, varēsi sabildēt no visādiem rakursiem.
Offline
RVR
12. Dec 2013, 22:32 #2772

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22292

Braucu ar: RVR


12 Dec 2013, 22:29:48 bertons rakstīja:
to man uz kompja gigabaitiem ir


Nu labi, bet ko ar tiem gigabaitiem tālāk darīt?
Offline
arizah
12. Dec 2013, 22:46 #2773

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

Reku te arī čalis aizrāvies

Spied "Play", lai skatītos video!

[ Šo ziņu laboja arizah, 12 Dec 2013, 22:47:31 ]

Offline
kaartmens
14. Dec 2013, 11:17 #2774

Kopš: 21. Oct 2004

Ziņojumi: 818

Braucu ar:

Vakar AirBAltics bija noķēris putnus nosēžoties Parīzē. Kādu stundu aizkavēja reisu atpakaļ uz Rīgu, kamēr personāls (divi džekiņi ar lukturīšiem, fotoaparātu, spaini, lupatu un birstēm) baudīja lidmašīnu un mazgāja nost asins traipus. Varbūt vēlāk ielikšu kādu nekvalitatīvu bildi, ja tur kaut ko varēs saprast. Beigās vispār paziņoja, ka tas aparāt nekur nelidos. Varbūt var kāds pastāstīt sīkāk kāda ir procedūra šādos gadījumos, tīri intereses pēc. KAs ir tie, kas veic pārbaudi, kādiem jābūt bojājumiem, lai pateiktu, ka nevar lidot? Ko pēc tam dara ar to lidmašīnu?
Offline
arizah
14. Dec 2013, 14:38 #2775

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


13 Dec 2013, 15:19:12 bertons rakstīja:

bremzes nestrādā uzreiz pēc saskaršanās ar skrejceļu


ORLY?



kur tu tur redzi bremzes
Offline
arizah
14. Dec 2013, 17:02 #2776

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


14 Dec 2013, 16:15:43 bertons rakstīja:
tu neredzi, ka speedbrakes pacelti un dzineejs reversaa?!?


dzinēji visticamāk ir vēljoprojām uz idle.
taču kontekstā ar oriģinālo diskusiju - tā bija tieši par bremzēm un iespējām apstāties līdz skrejceļa galam. bremzes atrodas riteņos un tās neaktivizēsies, pirms neieslēgsies weight-on-wheels daCHiki.

[ Šo ziņu laboja arizah, 14 Dec 2013, 17:03:44 ]

Offline
arizah
14. Dec 2013, 17:31 #2777

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

Reverse thrust nemaz nevar sākt dot virsū pirms štorkas nav pilnībā atvērušās. jebkurā gadījumā nevajag pārvērtēt šo abu devaisu doto ieguldījumu uz deakselerācju. strādā tas viss tikai pie lieliem ātrumiem un kopumā dod visai maz. piem. nestrādājošs thrust reverseris = 10% klāt pie landing distance. tā ka bremzes forever.

[ Šo ziņu laboja arizah, 14 Dec 2013, 17:32:29 ]

Offline
labaiss
14. Dec 2013, 18:48 #2778

Kopš: 03. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2790

Braucu ar: A220, 135iS, X5, Z4

Tie 10% ir reaktīvajiem dzinējiem.
Propelleru aparātiem reverss ir relatīvi ietekmīgāks nekā reaktīvajiem.
Offline
arizah
14. Dec 2013, 20:34 #2779

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

Berton, mosh kkur wikipēdijā arī rakstīts, ka jādo pa bremzēm, pirms nose wheel pie zemes

EDIT: Wikipēdijā vispār viskautko interesantu var uzrakt Links

[ Šo ziņu laboja arizah, 14 Dec 2013, 20:42:44 ]

Offline
Belluuns
14. Dec 2013, 21:06 #2780

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 9631

Braucu ar: quattro

lai nolādēta google un wikipedia, katrs andriks visās jomās kļūst par speciālistu
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo