Online

Pašreiz BMWPower skatās 207 viesi un 24 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
aluksnietis
03. May 2015, 22:43 #27421

Kopš: 20. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 169

Braucu ar: e90


03 May 2015, 22:30:46 Driver rakstīja:

03 May 2015, 22:20:31 aluksnietis rakstīja:

03 May 2015, 21:48:44 josi rakstīja:

03 May 2015, 21:20:00 aluksnietis rakstīja:

mašīnu lietoju 2 gadus, braukāju ar 90 apmērīgu ģeneratoru, vienā dienā mašīna vairs nelādēja akumulatoru, domājām, ka ģenerators noklājās, uzliku 120A ģeneratoru, aizvedu uz pārbaudi savu 90A ģeneratoru, pateica, ka tas ir savos uzdevumu augstumos

Pārbaudi pašu akumulatoru - tas, ka tas ir tikai gadu vecs, neko nenozīmē. Kāds ir spriegums uz tā pie izslēgta dzinēja?



ieliku citu akumulatoru, tas pats stāsts, bet pie izslēgtas aizdedzes ir virs 12,2v, iedarbinot ir 14-14,2V, ja pareiz sapratu tavu jautājumu!

Tu maldies trijos kokos



tā ir, jo uz māšīnām esmu ar Jūs, tāpēc jautāju, nezinu ko darīt, varbūt iespēja pie tevis pieripot?
Offline
sergis15
03. May 2015, 23:36 #27422

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 12024

Braucu ar: pikapu


03 May 2015, 22:25:58 dzuris rakstīja:

03 May 2015, 21:56:28 sergis15 rakstīja:

03 May 2015, 21:24:53 uldens1 rakstīja:

03 May 2015, 20:09:59 edzhaans rakstīja:

03 May 2015, 19:34:51 uldens1 rakstīja:
nu ja zud šķidrums,tad viņš noteikti tek kaut kur ara,tikai tas var but tik maz un pie karsta dzineja ka uzreiz iztvaiko un peļķes nav

jā, piemēram cilindrā
nu tad ir liels spiediens dzesešanas sistema un temperatura kāp

karoč ceru, ka vaina būs tikai salona pečkā
jo spiediens nav, temperatūra normāla



Es tev saku, atvieno pecku, tad ari sapratisi konkreti kur problema. Motora vai pecka.

ja motorā, tad tu remontē

-----------------
Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
edzhaans
03. May 2015, 23:42 #27423

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Sliktākajā gadījumā tad ko JZ teica, labākajā, sulojošs radiators, gan lielais, gan pečkai. Jāskatās, to nevar uzminēt.
Offline
Driver
04. May 2015, 00:35 #27424

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


03 May 2015, 22:43:46 aluksnietis rakstīja:

03 May 2015, 22:30:46 Driver rakstīja:

03 May 2015, 22:20:31 aluksnietis rakstīja:

03 May 2015, 21:48:44 josi rakstīja:

03 May 2015, 21:20:00 aluksnietis rakstīja:

mašīnu lietoju 2 gadus, braukāju ar 90 apmērīgu ģeneratoru, vienā dienā mašīna vairs nelādēja akumulatoru, domājām, ka ģenerators noklājās, uzliku 120A ģeneratoru, aizvedu uz pārbaudi savu 90A ģeneratoru, pateica, ka tas ir savos uzdevumu augstumos

Pārbaudi pašu akumulatoru - tas, ka tas ir tikai gadu vecs, neko nenozīmē. Kāds ir spriegums uz tā pie izslēgta dzinēja?



ieliku citu akumulatoru, tas pats stāsts, bet pie izslēgtas aizdedzes ir virs 12,2v, iedarbinot ir 14-14,2V, ja pareiz sapratu tavu jautājumu!

Tu maldies trijos kokos



tā ir, jo uz māšīnām esmu ar Jūs, tāpēc jautāju, nezinu ko darīt, varbūt iespēja pie tevis pieripot?

Pec svetkiem var.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
josi
04. May 2015, 11:29 #27425

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3104

Braucu ar: Puf-puf


03 May 2015, 22:20:31 aluksnietis rakstīja:

ieliku citu akumulatoru, tas pats stāsts, bet pie izslēgtas aizdedzes ir virs 12,2v, iedarbinot ir 14-14,2V, ja pareiz sapratu tavu jautājumu!

Pilnībā uzlādētam akumulatoram spriegums ir virs 12.5V, pusizlādētam būs tie 12.2V, tā kā nav nekāds brīnums, ka tas tagad tiek lādēts ar 30A strāvu.

Kā jau Driver teica, ar elektrību trijās priedēs var viegli apmaldīties, un varbūt arī tavā gadījumā vaina ir pavisam kur citur, piemēram, starterī, kurš pie palaišanas tērē daudz vairāk strāvas kā paredzēts un izrij tukšu to akumulatoru.
Offline
JZ
04. May 2015, 11:41 #27426

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


04 May 2015, 11:34:27 DK5000 rakstīja:
Kur var uztaisīt auto diagnostiku pa 10 eiro ?


moš pie alūksnieša? reku testeris viņam ir
Offline
Fashion
04. May 2015, 12:03 #27427

Kopš: 06. Jun 2007

Ziņojumi: 15052

Braucu ar:

A cik maksã pãrvilkt griestus un stoikas vidēji, materiāls melns audums.. Kkã par lietotiem laikam izpīpētiem 300e nenormāls kosmoss liekas.. Un galvenais kur to izdarīt, tā lai price & performance paliek
Offline
nagla
04. May 2015, 12:27 #27428

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1


04 May 2015, 11:29:42 josi rakstīja:

03 May 2015, 22:20:31 aluksnietis rakstīja:

ieliku citu akumulatoru, tas pats stāsts, bet pie izslēgtas aizdedzes ir virs 12,2v, iedarbinot ir 14-14,2V, ja pareiz sapratu tavu jautājumu!

Pilnībā uzlādētam akumulatoram spriegums ir virs 12.5V, pusizlādētam būs tie 12.2V, tā kā nav nekāds brīnums, ka tas tagad tiek lādēts ar 30A strāvu.

Kā jau Driver teica, ar elektrību trijās priedēs var viegli apmaldīties, un varbūt arī tavā gadījumā vaina ir pavisam kur citur, piemēram, starterī, kurš pie palaišanas tērē daudz vairāk strāvas kā paredzēts un izrij tukšu to akumulatoru.

vai ari pusdzivs akumulators
Offline
aluksnietis
04. May 2015, 13:27 #27429

Kopš: 20. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 169

Braucu ar: e90


04 May 2015, 12:27:45 nagla rakstīja:

04 May 2015, 11:29:42 josi rakstīja:

03 May 2015, 22:20:31 aluksnietis rakstīja:

ieliku citu akumulatoru, tas pats stāsts, bet pie izslēgtas aizdedzes ir virs 12,2v, iedarbinot ir 14-14,2V, ja pareiz sapratu tavu jautājumu!

Pilnībā uzlādētam akumulatoram spriegums ir virs 12.5V, pusizlādētam būs tie 12.2V, tā kā nav nekāds brīnums, ka tas tagad tiek lādēts ar 30A strāvu.

Kā jau Driver teica, ar elektrību trijās priedēs var viegli apmaldīties, un varbūt arī tavā gadījumā vaina ir pavisam kur citur, piemēram, starterī, kurš pie palaišanas tērē daudz vairāk strāvas kā paredzēts un izrij tukšu to akumulatoru.

vai ari pusdzivs akumulators


es ieliku citu akumulatoru, pāris mēnešus lietotu, tas pats stāsts ar Ampēriem... man virsū stāv 95A, pamēģināju notestēt ar 75A akumulatoru, mašīnai itkā pēc dokumentiem vajadzētu 85A, kaut kas ieminējās, ka mainot akumulatoru uz jaudīgāku, jāslēdz pie pc un jāpāregulē kaut kas, tā cilvēki runā, tāpēc nemācēšu neko spriest par to... Cik cilvēku tik viedokļu!!! Vēlos uzzināt, kas pa vainu, tpc ar Driver sazināšos pēc brīvdienām...
Offline
funkyasshit
04. May 2015, 13:42 #27430

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i


04 May 2015, 12:03:06 Fashion rakstīja:
A cik maksã pãrvilkt griestus un stoikas vidēji, materiāls melns audums.. Kkã par lietotiem laikam izpīpētiem 300e nenormāls kosmoss liekas.. Un galvenais kur to izdarīt, tā lai price & performance paliek


Cik cena jauniem OEM? 1k?
Offline
Fashion
04. May 2015, 13:58 #27431

Kopš: 06. Jun 2007

Ziņojumi: 15052

Braucu ar:


04 May 2015, 13:42:16 funkyasshit rakstīja:

04 May 2015, 12:03:06 Fashion rakstīja:
A cik maksã pãrvilkt griestus un stoikas vidēji, materiāls melns audums.. Kkã par lietotiem laikam izpīpētiem 300e nenormāls kosmoss liekas.. Un galvenais kur to izdarīt, tā lai price & performance paliek


Cik cena jauniem OEM? 1k?

takš man poh cik cena jauniem.. jauns semaks ar nemaksā 3k okej, respektīvi sludinājumā viņu nevar tirgot pa 40 000€ vai arī ok cena būs? Ņemsi? OEMs tak
Offline
Lala
04. May 2015, 20:57 #27432

Kopš: 16. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 3381

Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.

Gribēju no cita auto salādēt aķi, lai var vismaz piešķilt, bet...
No 9.6V nokrita uz 7.6V.
Es, protams, neko nesaprotu no elektrības, bet tā taču tam nevajadzētu būt.
Offline
Soilwork
04. May 2015, 21:07 #27433

Kopš: 20. Jul 2010

Ziņojumi: 1537

Braucu ar: N46 un grabošu vanosu

Nesameti vadus otrādāk?
Offline
Lala
04. May 2015, 21:21 #27434

Kopš: 16. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 3381

Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.


04 May 2015, 21:07:53 Soilwork rakstīja:
Nesameti vadus otrādāk?


It kā nē, plus (sarkans) no viena pie sarkana vada skavas pie otra (plusa simbolu neatradu) mīnus no viena pie skrūves uz motora pie otra.
Offline
Montana
04. May 2015, 23:36 #27435

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !

kur par labu ciparu nodot katalizatoru ?
Offline
ezerss12
04. May 2015, 23:41 #27436

Kopš: 18. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 97

Braucu ar: VAG

Jautājums sekojoš - Diskiem skrūvju platums 5x114,3 bet mašīnai 5x120 , kur dabūt ( flanci ?? ) pa vidu lai uzliktu diskus un vai tas ir reāli iespējams ?
Offline
Jerso
05. May 2015, 00:17 #27437

Kopš: 12. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 211

Braucu ar: 530e


04 May 2015, 23:41:10 ezerss12 rakstīja:
Jautājums sekojoš - Diskiem skrūvju platums 5x114,3 bet mašīnai 5x120 , kur dabūt ( flanci ?? ) pa vidu lai uzliktu diskus un vai tas ir reāli iespējams ?
Iemet to Nissan disku bildi, varbuut interesees ja 18+"
Offline
dzuris
05. May 2015, 09:11 #27438

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:

Mosk kads nemas ar auto nomu te? vajag kadu kerkatu uz paris dienam. Ja kas pm
Offline
Kalnz
05. May 2015, 10:15 #27439

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14312

Braucu ar:

Kas var izvalcēt abas priekšējās arkas e46?
Vajag ASAP

PM
Offline
Driver
05. May 2015, 11:57 #27440

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


05 May 2015, 11:54:37 user rakstīja:
cik liels sakars ir Range Roveram 3. paaudze ar BMW? skatos, ka iekšā ir bmw dzinējs 4.4 (m62 laikam) un kārba izskatās pēc bmw.. tikai kā tur pazeminātie tad strādā?

vajag elektrību pačekot, jo pēc manas drošinātāju pārbaudes tā klusu iekšā sācis dūkt ventilators ari, kad aizslēdz mašīnu un tā visu nakti.. - pirms manas pārbaudes tā nebija liekas

Nu es gan nebutu parliecinats, ka pirms tam ari taa nebija.
Toch visu naki duc vai pec pusstundas vairs nee?

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo