Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 246 viesi un 24 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
funkyasshit
03. May 2015, 19:09 #27401

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i


03 May 2015, 16:23:23 Alexisonfire rakstīja:

03 May 2015, 15:39:03 aluksnietis rakstīja:
Vēlos uzzināt, cik lieli ampēri jāražo ģeneratoram (m54b30), esošajā situācijā skraida ap 30A, tas ir normāļi?

ar ko mērīji un kā pieslēdzi?


Ar to clamp-on ampērmetru jāmēra.
Offline
koni4jo
03. May 2015, 19:13 #27402

Kopš: 15. Mar 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 4171

Braucu ar: Spāņu Golf un Hūndī...


03 May 2015, 17:11:16 _Eddy_ rakstīja:
Ir Latvijaa kaads normaals uznjeemums vai patieshaam normaals cilveeks, kas var uztaisiit kapitaalo remontu 2001g vw diizelim?
Nu taa, lai ir izdariits viss, ko vajag un veel drusku labaak.
Nauda un terminji nav trauceeklis


Lauriko
Offline
Driver
03. May 2015, 19:15 #27403

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


03 May 2015, 15:39:03 aluksnietis rakstīja:
Vēlos uzzināt, cik lieli ampēri jāražo ģeneratoram (m54b30), esošajā situācijā skraida ap 30A, tas ir normāļi?

Ja meri tieshi uz vada, kas iet uz AKB, varbut pat jaa
Ja uz pasha vada no generatora tad 90-120 pat varetu but

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
03. May 2015, 19:19 #27404

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


03 May 2015, 14:21:39 JZ rakstīja:

03 May 2015, 02:44:49 dzuris rakstīja:

02 May 2015, 21:46:15 JZ rakstīja:
mūžīgais stāsts par m52 dzesēšanas problēmām... sāc ar to ka sataisi motoru (izpūstā gaisa blīve), tad būs jānomaina termostata korpuss noteikti (tie vērpjas un sāk laist garām), pie reizes var ielikt jaunu termostatu, tad, abi radiātori jāpārbauda vai pie spiediena nesāk laist garām, un sulot var ne pats pečkas radiātors, bet oringi trubām, kas no motora starpsienas savienojuma iet uz pečkas radiātoru, ko, starp citu, vienam variantam varēja nomainīt neārdot puspaneli ārā

un atgaisošanai nav jādanco apkārt ugunskuram un jātur mašīnu slīpumā, tas var palīdzēt bet NAV nepieciešams

p.s. kamēr tur priekšā viss noārdīts, var pie reizes arī jaunu ūdenssūkni uzlikt, tas ir papildus pārdesmit eur par detaļu un pusstunda darba

remonts pus mašīnas vērtībā


Esi gudris ka skudris teiksu tev..
Korpusu vel sava lietosanas laika mainiju, termostatu ari. Galvas blive tur ne prichom. Kad man saka zust tosols uz kadiem 6-8k/ap 500ml tad apjautajos cilvekam kas hujari ar tadu pasu gandriz 10 gadus un vins pateica ta. Dari ko gribi, bet no ta vala netiek. Ari mainijis peckas radiatorus gajis cauri visiem savienojumiem utt. Vins bija piefiksejis ka pirms nebija gazes tad nedaudz mazak tosols zuda. Bet nopluzu nekur nav.
Runajot par pecku.
Savieno trubas pa taisno kopa pai neiet nekados varstos un radikos ieksa lai paliek tikkai motora dzese. Ja tad vel zu, tad mekle kaski motora, ja ne tad tikkai pecka.
Par atgaisosanu.
NEKAD neesmu tizlojies ar rampam utt. Ielej tosolu, pec apmeram 50km pareju pari limeniem un braucu..
sitas dzisanas uz augsu ir tizlosanas ar sudigiem udenssukniem vairak..


klausi vien muļķības no djediem... es no personīgas pieredzes visu to rakstu, tieši tas pats scenārijs, neliels, pastāvīgs dzesēšanas šķidruma zudums, un pilnībā to novērst varēja tikai pēc motora pārjaukšanas un pārslīpēšanas, piedevām galva/bloks bija taisni, vienkārši bija zudis hermētiskums 5. vai 6. cilindram, kas ir raksturīgi (jau no m20 laikiem), jauna blīve, jauns sūknis, jauns termostata korpuss, jauns lielais radiātors, un pilnīgi nekāda dzesēšanas šķidruma zuduma pāris gadu laikā

djedi tādu remontu netaisa un stāta pasakas, jo lētāk ir reizi pāris nedēļās pieliet biš antifrīza, nekā uzticēt kādam to visu izdarīt kvalitatīvi un nesačakarēt vēl 5 lietas pa ceļam

un tiem m52, dēļ plastmasas termostata korpusiem, plīstošiem izplešanās bačokiem, gļukojošiem pludiņiem, un ūdens sūkņiem, kam aplūzt lāpstas, bez izņēmuma kaut kādā brīdī ir bijis pārkarsēts motors, kas arī noved pie visām šīm problēmām, tur nav absolūti nekāda strīda par to, tā vienkārši ir un viss

Djedi lohi, normalam dzinejam nekas netek ara un nezud.
Pec savas pieredzes varu pateikt, ka laika gaita pieleju skidrumu, kamer daudzas detaljas palenam samainiju. Vainu, kas suloja uzspraga pavisam vai remontejot ko citu, samainiju pie viena.
Un vel nevajag parliet par daudz, lai ar spiedienu nespridzinatu kopa visu sistemu.
Ok, ok, varsts korkji jau cita teema.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
uldens1
03. May 2015, 19:34 #27405

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16210

Braucu ar:

nu ja zud šķidrums,tad viņš noteikti tek kaut kur ara,tikai tas var but tik maz un pie karsta dzineja ka uzreiz iztvaiko un peļķes nav
Offline
aluksnietis
03. May 2015, 20:04 #27406

Kopš: 20. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 169

Braucu ar: e90


03 May 2015, 19:15:32 Driver rakstīja:

03 May 2015, 15:39:03 aluksnietis rakstīja:
Vēlos uzzināt, cik lieli ampēri jāražo ģeneratoram (m54b30), esošajā situācijā skraida ap 30A, tas ir normāļi?

Ja meri tieshi uz vada, kas iet uz AKB, varbut pat jaa
Ja uz pasha vada no generatora tad 90-120 pat varetu but


Jā mēru ar to speciālo mērītāju, kuru var ar knaiblēm atverot ielikt vadu pa vidu, un citi saka, ka var būt tikai 15 apmēri, jo mērot vecāka gada mašīnām ir ap 10 ampēriem un kad uzdot gāzi nekas neceļas, bet manā gadījumā paceļas pat līdz 37 apmēriem, jo lieta bija tāda, ka 90 ampērīgs ģenerators nevarēja apgādāt mašīnu ar nepieciešamo strāvu (kaut viss bija izslēgts stāv uz 30 apmēriem), tpc domāju, ka ģeneratora bija vaina un samainīju uz 120 apmēriem, tie skaitļi nekur nepazuda, un skatoties drošinātājus, izraujot ārā 22 kontaktu, kurā ir 25A drošinātājs (degvielas sūknis) nokrītās pa 15 ampēriem, un cik e39 degvielas sūknis var patērēt ampērus? jo cik es intresējos, lielākā daļa saka, ka jābūt 15 ampēriem, bet man ir uz pusi vairāk!

[ Šo ziņu laboja aluksnietis, 03 May 2015, 20:05:27 ]

Offline
Driver
03. May 2015, 20:07 #27407

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


03 May 2015, 20:04:08 aluksnietis rakstīja:

03 May 2015, 19:15:32 Driver rakstīja:

03 May 2015, 15:39:03 aluksnietis rakstīja:
Vēlos uzzināt, cik lieli ampēri jāražo ģeneratoram (m54b30), esošajā situācijā skraida ap 30A, tas ir normāļi?

Ja meri tieshi uz vada, kas iet uz AKB, varbut pat jaa
Ja uz pasha vada no generatora tad 90-120 pat varetu but


Jā mēru ar to speciālo mērītāju, kuru var ar knaiblēm atverot ielikt vadu pa vidu, un citi saka, ka var būt tikai 15 apmēri, jo mērot vecāka gada mašīnām ir ap 10 ampēriem un kad uzdot gāzi nekas neceļas, bet manā gadījumā paceļas pat līdz 37 apmēriem, jo lieta bija tāda, ka 90 ampērīgs ģenerators nevarēja apgādāt mašīnu ar nepieciešamo strāvu (kaut viss bija izslēgts stāv uz 30 apmēriem), tpc domāju, ka ģeneratora bija vaina un samainīju uz 120 apmēriem, tie skaitļi nekur nepazuda, un skatoties drošinātājus, izraujot ārā 22 kontaktu, kurā ir 25A drošinātājs (degvielas sūknis) nokrītās pa 15 ampēriem, un cik e39 degvielas sūknis var patērēt ampērus? jo cik es intresējos, lielākā daļa saka, ka jābūt 15 ampēriem, bet man ir uz pusi vairāk!

Kur meeri? Uz generatora + izvada vai pie vada, kas nak pie AKB klemmes?

Un tie ir kautkadi lohu teksti par 10A un veciem auto.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
edzhaans
03. May 2015, 20:09 #27408

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


03 May 2015, 19:34:51 uldens1 rakstīja:
nu ja zud šķidrums,tad viņš noteikti tek kaut kur ara,tikai tas var but tik maz un pie karsta dzineja ka uzreiz iztvaiko un peļķes nav

jā, piemēram cilindrā
Offline
sergis15
03. May 2015, 20:19 #27409

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 12024

Braucu ar: pikapu


03 May 2015, 20:09:59 edzhaans rakstīja:

03 May 2015, 19:34:51 uldens1 rakstīja:
nu ja zud šķidrums,tad viņš noteikti tek kaut kur ara,tikai tas var but tik maz un pie karsta dzineja ka uzreiz iztvaiko un peļķes nav

jā, piemēram cilindrā

tad nebūtu jābūt baltiem vai ziliem dūmiem?

-----------------
Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
aluksnietis
03. May 2015, 20:25 #27410

Kopš: 20. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 169

Braucu ar: e90


03 May 2015, 20:07:28 Driver rakstīja:

03 May 2015, 20:04:08 aluksnietis rakstīja:

03 May 2015, 19:15:32 Driver rakstīja:

03 May 2015, 15:39:03 aluksnietis rakstīja:
Vēlos uzzināt, cik lieli ampēri jāražo ģeneratoram (m54b30), esošajā situācijā skraida ap 30A, tas ir normāļi?

Ja meri tieshi uz vada, kas iet uz AKB, varbut pat jaa
Ja uz pasha vada no generatora tad 90-120 pat varetu but


Jā mēru ar to speciālo mērītāju, kuru var ar knaiblēm atverot ielikt vadu pa vidu, un citi saka, ka var būt tikai 15 apmēri, jo mērot vecāka gada mašīnām ir ap 10 ampēriem un kad uzdot gāzi nekas neceļas, bet manā gadījumā paceļas pat līdz 37 apmēriem, jo lieta bija tāda, ka 90 ampērīgs ģenerators nevarēja apgādāt mašīnu ar nepieciešamo strāvu (kaut viss bija izslēgts stāv uz 30 apmēriem), tpc domāju, ka ģeneratora bija vaina un samainīju uz 120 apmēriem, tie skaitļi nekur nepazuda, un skatoties drošinātājus, izraujot ārā 22 kontaktu, kurā ir 25A drošinātājs (degvielas sūknis) nokrītās pa 15 ampēriem, un cik e39 degvielas sūknis var patērēt ampērus? jo cik es intresējos, lielākā daļa saka, ka jābūt 15 ampēriem, bet man ir uz pusi vairāk!

Kur meeri? Uz generatora + izvada vai pie vada, kas nak pie AKB klemmes?

Un tie ir kautkadi lohu teksti par 10A un veciem auto.


Jā uz ģeneratora + vada, un tādus pašus ciparus rāda uz + aķa vada ap 30 apmēriem, kaut viss izslēgts! visu pilnībā saslēdzot paceļas pa 5 ampēriem!
Offline
MrLemon
03. May 2015, 20:48 #27411

Kopš: 17. Jul 2011

Ziņojumi: 35

Braucu ar:

Kāds nezin, kas varētu būt par vainu - Spiežot pedāli grīdā nav vairs tik daudz jaudas un normāli neceļ, bet skaņa vairaks reizes lielāka nekā agrāk (itkā baigi gaisu ventilators pūstu vai varbūt turbīna, BMW 730D
Offline
Driver
03. May 2015, 20:58 #27412

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


03 May 2015, 20:25:42 aluksnietis rakstīja:

03 May 2015, 20:07:28 Driver rakstīja:

03 May 2015, 20:04:08 aluksnietis rakstīja:

03 May 2015, 19:15:32 Driver rakstīja:

03 May 2015, 15:39:03 aluksnietis rakstīja:
Vēlos uzzināt, cik lieli ampēri jāražo ģeneratoram (m54b30), esošajā situācijā skraida ap 30A, tas ir normāļi?

Ja meri tieshi uz vada, kas iet uz AKB, varbut pat jaa
Ja uz pasha vada no generatora tad 90-120 pat varetu but


Jā mēru ar to speciālo mērītāju, kuru var ar knaiblēm atverot ielikt vadu pa vidu, un citi saka, ka var būt tikai 15 apmēri, jo mērot vecāka gada mašīnām ir ap 10 ampēriem un kad uzdot gāzi nekas neceļas, bet manā gadījumā paceļas pat līdz 37 apmēriem, jo lieta bija tāda, ka 90 ampērīgs ģenerators nevarēja apgādāt mašīnu ar nepieciešamo strāvu (kaut viss bija izslēgts stāv uz 30 apmēriem), tpc domāju, ka ģeneratora bija vaina un samainīju uz 120 apmēriem, tie skaitļi nekur nepazuda, un skatoties drošinātājus, izraujot ārā 22 kontaktu, kurā ir 25A drošinātājs (degvielas sūknis) nokrītās pa 15 ampēriem, un cik e39 degvielas sūknis var patērēt ampērus? jo cik es intresējos, lielākā daļa saka, ka jābūt 15 ampēriem, bet man ir uz pusi vairāk!

Kur meeri? Uz generatora + izvada vai pie vada, kas nak pie AKB klemmes?

Un tie ir kautkadi lohu teksti par 10A un veciem auto.


Jā uz ģeneratora + vada, un tādus pašus ciparus rāda uz + aķa vada ap 30 apmēriem, kaut viss izslēgts! visu pilnībā saslēdzot paceļas pa 5 ampēriem!

a tev generators tochna (normali) griezas?
meri tuksgaitaa vai pie kadiem 2000-2500-3000rpm?

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
aluksnietis
03. May 2015, 21:20 #27413

Kopš: 20. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 169

Braucu ar: e90


03 May 2015, 20:58:19 Driver rakstīja:

03 May 2015, 20:25:42 aluksnietis rakstīja:

03 May 2015, 20:07:28 Driver rakstīja:

03 May 2015, 20:04:08 aluksnietis rakstīja:

03 May 2015, 19:15:32 Driver rakstīja:

03 May 2015, 15:39:03 aluksnietis rakstīja:
Vēlos uzzināt, cik lieli ampēri jāražo ģeneratoram (m54b30), esošajā situācijā skraida ap 30A, tas ir normāļi?

Ja meri tieshi uz vada, kas iet uz AKB, varbut pat jaa
Ja uz pasha vada no generatora tad 90-120 pat varetu but


Jā mēru ar to speciālo mērītāju, kuru var ar knaiblēm atverot ielikt vadu pa vidu, un citi saka, ka var būt tikai 15 apmēri, jo mērot vecāka gada mašīnām ir ap 10 ampēriem un kad uzdot gāzi nekas neceļas, bet manā gadījumā paceļas pat līdz 37 apmēriem, jo lieta bija tāda, ka 90 ampērīgs ģenerators nevarēja apgādāt mašīnu ar nepieciešamo strāvu (kaut viss bija izslēgts stāv uz 30 apmēriem), tpc domāju, ka ģeneratora bija vaina un samainīju uz 120 apmēriem, tie skaitļi nekur nepazuda, un skatoties drošinātājus, izraujot ārā 22 kontaktu, kurā ir 25A drošinātājs (degvielas sūknis) nokrītās pa 15 ampēriem, un cik e39 degvielas sūknis var patērēt ampērus? jo cik es intresējos, lielākā daļa saka, ka jābūt 15 ampēriem, bet man ir uz pusi vairāk!

Kur meeri? Uz generatora + izvada vai pie vada, kas nak pie AKB klemmes?

Un tie ir kautkadi lohu teksti par 10A un veciem auto.


Jā uz ģeneratora + vada, un tādus pašus ciparus rāda uz + aķa vada ap 30 apmēriem, kaut viss izslēgts! visu pilnībā saslēdzot paceļas pa 5 ampēriem!

a tev generators tochna (normali) griezas?
meri tuksgaitaa vai pie kadiem 2000-2500-3000rpm?


mašīnu lietoju 2 gadus, braukāju ar 90 apmērīgu ģeneratoru, vienā dienā mašīna vairs nelādēja akumulatoru, domājām, ka ģenerators noklājās, uzliku 120A ģeneratoru, aizvedu uz pārbaudi savu 90A ģeneratoru, pateica, ka tas ir savos uzdevumu augstumos, tpc tālāk sāku meklēt problēmas. Mēriju gan tukšgaitā, gan tajos 3k apgrieznienos, tukšgaitā ampēri izslēdzot visu rāda ap 30A, ieslēdzot visu kas man ir, paceļas pa 5A, dodot virsū uz tiem 3k apgriezieniem paceļas līdz 38A, bet pa to sliekni vairāk neceļas, ar veco ģeneratoru pacēlās pat līdz 44A, visi saka, ka man kaut kas iet uz īso, ka viņš pārāk daudz enerģijas pieprasa, kaut tajā pašā laikā viss izslēgts
Offline
uldens1
03. May 2015, 21:24 #27414

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16210

Braucu ar:


03 May 2015, 20:09:59 edzhaans rakstīja:

03 May 2015, 19:34:51 uldens1 rakstīja:
nu ja zud šķidrums,tad viņš noteikti tek kaut kur ara,tikai tas var but tik maz un pie karsta dzineja ka uzreiz iztvaiko un peļķes nav

jā, piemēram cilindrā
nu tad ir liels spiediens dzesešanas sistema un temperatura kāp
Offline
uldens1
03. May 2015, 21:26 #27415

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16210

Braucu ar:


03 May 2015, 20:48:33 MrLemon rakstīja:
Kāds nezin, kas varētu būt par vainu - Spiežot pedāli grīdā nav vairs tik daudz jaudas un normāli neceļ, bet skaņa vairaks reizes lielāka nekā agrāk (itkā baigi gaisu ventilators pūstu vai varbūt turbīna, BMW 730D
iepludes sistemā spiediena daļā caurums
Offline
josi
03. May 2015, 21:48 #27416

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3104

Braucu ar: Puf-puf


03 May 2015, 21:20:00 aluksnietis rakstīja:

mašīnu lietoju 2 gadus, braukāju ar 90 apmērīgu ģeneratoru, vienā dienā mašīna vairs nelādēja akumulatoru, domājām, ka ģenerators noklājās, uzliku 120A ģeneratoru, aizvedu uz pārbaudi savu 90A ģeneratoru, pateica, ka tas ir savos uzdevumu augstumos

Pārbaudi pašu akumulatoru - tas, ka tas ir tikai gadu vecs, neko nenozīmē. Kāds ir spriegums uz tā pie izslēgta dzinēja?
Offline
sergis15
03. May 2015, 21:56 #27417

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 12024

Braucu ar: pikapu


03 May 2015, 21:24:53 uldens1 rakstīja:

03 May 2015, 20:09:59 edzhaans rakstīja:

03 May 2015, 19:34:51 uldens1 rakstīja:
nu ja zud šķidrums,tad viņš noteikti tek kaut kur ara,tikai tas var but tik maz un pie karsta dzineja ka uzreiz iztvaiko un peļķes nav

jā, piemēram cilindrā
nu tad ir liels spiediens dzesešanas sistema un temperatura kāp

karoč ceru, ka vaina būs tikai salona pečkā
jo spiediens nav, temperatūra normāla


-----------------
Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
aluksnietis
03. May 2015, 22:20 #27418

Kopš: 20. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 169

Braucu ar: e90


03 May 2015, 21:48:44 josi rakstīja:

03 May 2015, 21:20:00 aluksnietis rakstīja:

mašīnu lietoju 2 gadus, braukāju ar 90 apmērīgu ģeneratoru, vienā dienā mašīna vairs nelādēja akumulatoru, domājām, ka ģenerators noklājās, uzliku 120A ģeneratoru, aizvedu uz pārbaudi savu 90A ģeneratoru, pateica, ka tas ir savos uzdevumu augstumos

Pārbaudi pašu akumulatoru - tas, ka tas ir tikai gadu vecs, neko nenozīmē. Kāds ir spriegums uz tā pie izslēgta dzinēja?



ieliku citu akumulatoru, tas pats stāsts, bet pie izslēgtas aizdedzes ir virs 12,2v, iedarbinot ir 14-14,2V, ja pareiz sapratu tavu jautājumu!

[ Šo ziņu laboja aluksnietis, 03 May 2015, 22:23:33 ]

Offline
dzuris
03. May 2015, 22:25 #27419

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:


03 May 2015, 21:56:28 sergis15 rakstīja:

03 May 2015, 21:24:53 uldens1 rakstīja:

03 May 2015, 20:09:59 edzhaans rakstīja:

03 May 2015, 19:34:51 uldens1 rakstīja:
nu ja zud šķidrums,tad viņš noteikti tek kaut kur ara,tikai tas var but tik maz un pie karsta dzineja ka uzreiz iztvaiko un peļķes nav

jā, piemēram cilindrā
nu tad ir liels spiediens dzesešanas sistema un temperatura kāp

karoč ceru, ka vaina būs tikai salona pečkā
jo spiediens nav, temperatūra normāla



Es tev saku, atvieno pecku, tad ari sapratisi konkreti kur problema. Motora vai pecka.
Offline
Driver
03. May 2015, 22:30 #27420

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


03 May 2015, 22:20:31 aluksnietis rakstīja:

03 May 2015, 21:48:44 josi rakstīja:

03 May 2015, 21:20:00 aluksnietis rakstīja:

mašīnu lietoju 2 gadus, braukāju ar 90 apmērīgu ģeneratoru, vienā dienā mašīna vairs nelādēja akumulatoru, domājām, ka ģenerators noklājās, uzliku 120A ģeneratoru, aizvedu uz pārbaudi savu 90A ģeneratoru, pateica, ka tas ir savos uzdevumu augstumos

Pārbaudi pašu akumulatoru - tas, ka tas ir tikai gadu vecs, neko nenozīmē. Kāds ir spriegums uz tā pie izslēgta dzinēja?



ieliku citu akumulatoru, tas pats stāsts, bet pie izslēgtas aizdedzes ir virs 12,2v, iedarbinot ir 14-14,2V, ja pareiz sapratu tavu jautājumu!

Tu maldies trijos kokos


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo