Online

Pašreiz BMWPower skatās 225 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Pirkt - Pārdot - Mainīt

Tēma: Pirkt / Pārdot Autosporta detaļas I

AutorsZiņojums
r18
23. Feb 2017, 20:34 #2741

Kopš: 02. Feb 2008

Ziņojumi: 129

Braucu ar: 740d

Rb26 dzinējs, kaltas iekšas, viss jauns-4700
Abc,tilton sajūgs, divi diski -800
M62b44 nvanos, mainītas ķēdes-900
Gt2860r garrett- 600
Watsapp +371 28899476
Offline
ADParts
24. Feb 2017, 17:03 #2742

Kopš: 22. Jan 2015

Ziņojumi: 105

Braucu ar:

IZPĀRDOŠANA!

Produktu saraksts - http://adparts.eu/files/ADParts/ForForums/Wiskas/SALE%20cenas.pdf





Vairāk info par produktiem rakstot uz [email protected] vai 26568942.

ADParts veikals: Rīga, Čiekurkalna 1. līnija 47
Darba laiks:
Darba dienās: 9.00 - 17.00
Sestdienās: 10.00 - 13.00
Offline
Rezgalis
24. Feb 2017, 22:34 #2743

Kopš: 13. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 117

Braucu ar: 318is

BMW e30/e36/e46 kulise, jauna 85e
PM/28601060
Offline
geits
26. Feb 2017, 08:43 #2744

Kopš: 20. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1675

Braucu ar: BMW


Cik maksā uzbūvēt ātrāko Nacionālās klases automašīnu?
Artūrs Virbulis 17.02.2012 - 17:30 Cik maksā uzbūvēt ātrāko Nacionālās klases automašīnu?
Vanka auto iegādes brīdī 2011. gadā. Foto no personīgā arhīva

Nacionālā klase Latvijas autošosejā tiek uzskatīta par tautas klasi, kas par salīdzinoši nelielām naudām paver iespējas uz lielo autosportu. Vairāku gadu garumā ir bijušas diskusijas par to, cik lēti vai dārgi izmaksā Nacionālā klase, tādēļ „Go4speed" nolēma noskaidrot, kā tad īsti ir. Sazinājāmies ar 2011. gada ātrākās automašīnas īpašnieku Jāni Vanku, lai uzzinātu, cik izmaksājusi viņa Opel Astra sporta auto būvniecība.

Aizvadītās sezonas, Nacionālās klases, lielākais pārsteigums bija Jāņa Vanka ātrums, atgriežoties trasē pēc ilgākas pauzes. Pēdējos divos posmos viņš bija pārliecinoši ātrākais, taču uzvarēt izdevās tikai vienā no braucieniem, izstājoties pārējos tehnisku iemeslu dēļ. Viņš trasē devās ar G paaudzes Opel Astra hečbeku, kam uzstādīts 2,0 litru 8 vārstu benzīna dzinējs. Sarunā ar „Go4speed" viņš atklāja galvenās, konkrētā auto, būvniecības izmaksas, kā arī to, vai lētāk ir būvēt pašam vai nopirkt jau gatavu sporta auto.

Virsbūve. Jāsāk, protams, ar automašīnas vai virsbūves iegādi, kas Vanka gadījumā izdevās ļoti veiksmīgi. Viņš to ieguva savā īpašumā jau sagatavotu un brauktu autošosejā. Auto jau bija atvieglināts, aprīkots ar drošības karkasu, balstiekārtu un visu pārējo. Teorētiski bija viss bez dzinēja, ātrumkārbas, stūres, krēsla un siksnām. Tomēr var teikt, ka būvējot šādu virsbūvi izmantojot ielas auto, Opel Astra G gadījumā - virsbūve ar sagatavošanu un drošības karkasu izmaksās aptuveni 1900 latus.

Balstiekārta. Jāņa automašīnai uzstādīts Bilstein amortizatoru un H&R atsperu komplekts, cietās bukses, kā arī veikta balstiekārtas pārbūve tehnisko noteikumu noteiktajās robežās, tai skaitā aizmugurējā tilta pielāgošana plašākai savirzes regulēšanas iespējai, kā arī citi nepieciešamie darbi. Balstiekārtas pozīcija, izmantojot iepriekš uzskaitītās daļas, izmaksā aptuveni 1200 latus, bet viss atkarīgs no tā, kāds amortizatoru un atsperu komplekts tiek uzstādīts. To cenas var svārstīties no dažiem simtiem līdz pat vairākiem tūkstošiem latu.


Dzinējs būvniecības procesā. Foto no personīgā arhīva

Dzinējs. Apskatītajā auto uzstādīts no jauna uzbūvēts 2,0 litru 8 vārstu Opel dzinējs. Dzinējs sakombinēts no vairākiem Opel dzinējiem, līdz ar to izmaksu pozīcijas saistās ar daudzām un dažādām pozīcijām. To starpā ir bloka sagatavošana, jaunas šāles, piemeklēti virzuļi, standarta klaņi, ieplūdes un izplūdes kolektori u.c., bet visdārgākais un būtiskais ir dzinēja galvas sagatavošana. Kopējās izmaksas, kurās ietilpst samaksa meistaram par darbu, kā arī dzinēja ielikšana, un regulēšana uz jaudas stenda, ir aptuveni 2000 lati. Dzinēja izmaksas pietiekami zemā līmenī notur Nacionālās klases tehniskie noteikumi, kuri nosaka, ka lielākajai daļai dzinēja detaļu ir jābūt standarta.

Elektrība. Ar šo sadaļu saistās dzinēja vadības bloka un pašas elektroinstalācijas, jeb vadu savilkšanas, izmaksas. Konkrētajam auto uzstādīts dzinēja vadības bloks „Janvar", kas šobrīd maksā aptuveni 350 latus, bet mūsdienīgāks risinājums ir „VEMS" ražojums par 500 latiem. Vadu savilkšana izmaksā aptuveni 150 latus, līdz ar to kopējās izmaksas šai pozīcijai ir ap 500 lati.

Transmisija. Svarīgākais elements, protams, ir pārnesumkārba. Galvenais ir atrast pareizo attiecību no standarta ražojumiem, jo tehniskais reglaments paredz tikai standarta ātrumkārbu izmantošanu, kas bieži vien ir sarežģītākais uzdevums. Vanks savas ātrumkārbas uzbūvēšanai izmantojis vairākas dažādu modeļu Opel standarta kārbas. Kopā ar darbu pārnesumkārba izmaksājusi aptuveni 250 latus. Pusasis un pārējie transmisijas elementi ir standarta un cenas var svārstīties lielos diapazonos, jo ir iespēja izmantot lietotus agregātus, vai iegādāties jaunus, labu firmu ražojumus.

Bremzes. Bremžu sistēma ir standarta, un tās cena principā ierēķināma pie virsbūves izdevumiem. Jauns standartu bremžu diski un bremžu uzliku komplekts izmaksās ap 100 latiem, bet vairāk sportam piemēroti risinājumi maksās nedaudz vairāk.

Salons. Salona izmaksās ietilpst sporta stūre, sporta krēsls, sporta drošības jostas, drošības siets, ugunsdzēšamais un citi sīkumi. Tas konkrētajā gadījumā izmaksājis 430 latus. Tomēr iespējams tikt cauri arī lētāk, pērkot lietotas vai lētākas, bet autosportam derīgas lietas. Vanka automašīnai uzstādīts arī „Stack" instrumentu panelis par 1200 latiem, kā arī pedāļu grupa kas izmaksā aptuveni 200 latus, tomēr tā kā šīs detaļas ietekmē tikai pilota ērtību, nevis ātrumu un bez tām var iztikt.


Automašīnas askētiskais salons. Foto no personīgā arhīva

Krāsošana. Vēl viena lieta, kas ātrumu nepalielina, bet ir nepieciešama civilizētam sporta automobilim, ir automašīnas krāsošana un aplīmēšana. Tas izmaksās ap 600 latiem atkarībā no vēlmēm un vajadzībām.

Kopējās izmaksas. Ja saskaita visus konkrētā auto būvniecības elementus kopā, tad sanāk, ka uzbūvēt ātrāko Nacionālās klases automašīnu, izmantojot Opel Astra G virsbūvi, izmaksās aptuveni 6800 latus. Konkrēti Jāņa Vanka Opel Astra G izmaksājusi vēl vismaz pāris tūkstošus vairāk, jo pie izceltās summas jāpieskaita 1200 latus dārgais instrumentu panelis un 200 latu pedāļu grupa, kā arī citi neuzskaitītie, taču samērā dārgie risinājumi pilota ērtībai.

Tomēr ar būvēšanu viss vien nebeidzas, jo startēšanai nepieciešami arī diski, riepas, degviela un sporta apģērbs, kā arī klāt nāk LAF licences, dalības maksas u.t.t. Šie elementi kopā veido arī būtisku izmaksu sadaļu, tomēr tā ir atsevišķa tematika.

Interesanta ir šīs automašīnas vēsture. Sākotnēji (2002.gadā) tā tika būvēta kā „Super 1600" klases automašīna. Ieliekot tajā visu sirdi un dvēseli, to uzbūvēja Māris un Lauris Vīganti, un Lauris veiksmīgi ar to startēja ausošosejas sacensībās. Pēc tam automašīna nonāca Hugo Jurševska apgādībā, kas to uz 2006. gada sezonu sagatavoja priekš Jāņa Vanka, pielāgojot to Nacionālās klases noteikumiem, izmantojot Opel 1.6 16V EcoTec dzinēju.


Vanks 2011. gada pēdējā autošosejas posmā. Foto: Valdis Zāgeuss/Go4speed

2006. un 2007. gadā Vanks, īrējot šo auto, startēja Nacionālajā klasē, bet pēc tam auto tika pamests novārtā un netika izmantots. Līdz 2011. gadā to Vanks pārņēma savā valdījumā un no jauna atjaunoja startēšanai Nacionālajā klasē. Stāsta galā Jānis secina, ka lētāk, protams, ir nopirkt gatavu automašīnu, tomēr, uzbūvējot savu auto un sasniedzot ar to labus rezultātus, gandarījums ir daudz lielāks.

Atliek vien piebilst, ka konkrētās izmaksas ir tieši saistītas ar Jāņa Vanka automašīnas būvēšanu. Summas pa pozīcijām var mainīties, tās ietekmē ļoti daudzi faktori, gan tas, cik pašam īpašniekam ir iespējas un vēlēšanās piedalīties būvniecībā, tādējādi mazinot izdevumus nemaksājot par darbu citiem, gan no kādām sastāvdaļām un cik nopietni ir vēlēšanās to visu paveikt. Nacionālās klases noteikumiem atbilstošu automašīnu var uzbūvēt arī par kādiem 3000 latiem, tomēr, vai ar to izdosies uzvarēt sacensībās?


-----------------
AUTOTRANSPORTĒŠANA,labas cenas,labs serviss, tel. 26633311,29991999

www.autosos24.lv
Offline
Piiters
26. Feb 2017, 21:27 #2745

Kopš: 19. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 282

Braucu ar: 535d


20 Feb 2017, 12:21:42 @Redliner rakstīja:
Kāds no šejieniešiem var ko šādu piedāvāt, varbūt zina kur ko līdzīgu meklēt.




Varu piedāvāt tādas mazlietotas.
Offline
Redliner
27. Feb 2017, 11:20 #2746

Kopš: 05. May 2004

Ziņojumi: 4327

Braucu ar: Cadillac


26 Feb 2017, 21:27:01 @Piiters rakstīja:

20 Feb 2017, 12:21:42 @Redliner rakstīja:
Kāds no šejieniešiem var ko šādu piedāvāt, varbūt zina kur ko līdzīgu meklēt.




Varu piedāvāt tādas mazlietotas.


Regulātora iekšejais diametrs ?
Offline
marcis74
27. Feb 2017, 12:12 #2747

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1037

Braucu ar: 320g, 330i, S1000XR, S1000RR, KAYO 190, RS 50

Sveicināti!
Meklēju koiloveru īsās, mīkstās atsperītes. Ārējais diametrs ~90mm.

PM
Divi640714viens
Offline
krishus_1
28. Feb 2017, 09:42 #2748

Kopš: 13. Jan 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 1042

Braucu ar: BMW e30, Volvo XC90, VW Caddy un visādas Scania's

Nopirkšu bmw e30 unibolus. PM vai 26688620
Offline
Gasper
28. Feb 2017, 10:14 #2749

Kopš: 09. Jul 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 232

Braucu ar: A4

Nepiecisama meistara konsultacija u.t.t. vajag savienot dzineju un karbu. labak watsapp 26591923
Offline
St21
28. Feb 2017, 10:17 #2750

Kopš: 27. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 914

Braucu ar: 22″

MMA Welding
Offline
DoubleD
28. Feb 2017, 11:07 #2751

Kopš: 01. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 50162

Braucu ar: HH-325

droši ar saviem sūdiem uz bmw daļu topiku, tavējām ar sportu nekāda sakara. Es vismaz vienu topiku, centīšos uzturēt kārtībā.

[ Šo ziņu laboja DoubleD, 28 Feb 2017, 11:07:51 ]



-----------------
раз пошла такая пьянка ...
Offline
AF
28. Feb 2017, 13:52 #2752

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

Tirgoju Sachs performance 765 sporta grozu.
240mm
Viens no jaudīgākajiem sachs groziem.
Paredzēts flat surfes spararatiem.
Cena 280e jauns!!!! Celka nav atplēsta.


Pm vai 28833457
Offline
sosols
01. Mar 2017, 22:44 #2753

Kopš: 24. Sep 2012

Ziņojumi: 308

Braucu ar:

perku sporta sturi bez izvirzijuma, vai mainu pret sturi ar izvirzijumu
Offline
ADParts
02. Mar 2017, 13:38 #2754

Kopš: 22. Jan 2015

Ziņojumi: 105

Braucu ar:

Zeitronix –platjoslas gaisa/degvielas attiecības mērierīces no ASV.

Vairāk info -
http://adparts.eu/lv/auto/gauges-accessories/gauges/filter/manufacturer-zeitronix.html

http://adparts.eu/lv/auto/gauges-accessories/gauge-accessories/filter/manufacturer-zeitronix.html








ADParts veikals: Rīga, Čiekurkalna 1. līnija 47
Darba laiks:
Darba dienās: 9.00 - 18.00
Sestdiena: 10.00 - 13.00
26568942 vai [email protected]
Offline
ABBA
02. Mar 2017, 19:55 #2755

Kopš: 07. May 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 270

Braucu ar: e30

Kas te tirgojas ar m50 izpludes flanciem ?

27220806 ja ir ko piedavat
Offline
Bucis
03. Mar 2017, 19:30 #2756

Kopš: 19. May 2011

No: Kuldīga

Ziņojumi: 794

Braucu ar: beamer, benz or bicycle

Turbosmart 38mm WG
50 Euro
1mm bieza tērauda M50/M52 blīve
50 Euro

[ Šo ziņu laboja Bucis, 03 Mar 2017, 19:31:24 ]

Offline
Rakstnieks
03. Mar 2017, 20:47 #2757

Kopš: 14. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 4649

Braucu ar:

Jauns SACHS performance 240mm sajūga grozs.
Kods : 883082001243

Apraksts un saderīgie bmw dzinēji.
Cena 230,-
Offline
kurlis
03. Mar 2017, 21:28 #2758

Kopš: 19. Dec 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4143

Braucu ar: mexipoku.com

Varbūt kādam interesē ebrejā pirktas sprauslas:
Pod Bosch, 440cc, 4gb., kods, ja nemaldos,0280155968
80eur

[ Šo ziņu laboja kurlis, 03 Mar 2017, 21:31:25 ]

Offline
soulfreak
06. Mar 2017, 16:01 #2759

Kopš: 01. Oct 2004

No: Zilupe

Ziņojumi: 6605

Braucu ar: tīru sirdsapziņu

Kas LV nodarbojas ar sadales vārpstu profilu pārslīpēšanu?
Offline
most
06. Mar 2017, 16:46 #2760

Kopš: 27. Mar 2010

No: Dobele

Ziņojumi: 1062

Braucu ar: Yamaha WR450 e46 n62-780hp F11fl

Kur ir labākas cenas vai akcijas ekipējuma iegādei? Ķivere, apavi,cimdi utt. Kāds var piedāvāt?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, marihuans, mrc, noisex, smudo